Pääsi housuihin

Minua nolottaa vieläkin muutama viikko sitten sattunut tapaus. Tällöin oli menossa tiistaisen koulupäivän viimeinen tunti, matematiikan kaksoistunti, joka alkoi olla vähitellen lopuillaan ja odottelin jo kovasti, että pääsen vessaan. Pissahätäni nimittäin voimistui nopeasti. Syynä oli arvatenkin kirotut puoli litraa limsaa, jotka olin aiemmin hyppytunnilla kaatanut kurkkuuni.

En kehdannut keskeyttää tuntia käydäkseni vessassa, koska opetuksen tempo oli nopeaa ja olimme jo muutenkin suunniteltua aikataulua jäljessä. Päätin pidätellä vaikka väkisin ja mennä sitten tunnin loputtua koulun vessaan.

Vilkuilin kelloa kohti suunnilleen kymmenen kertaa minuutissa ja puristin reisiäni yhä tiukemmin yhteen, koska pissahätäni alkoi todella tuntua. Kyllä minä vielä tunnin loppuun asti kestäisin, ajattelin. Muutaman minuutin kuluttua koulun kello vihdoin soitti vielä tavallistakin vapauttavammalta tuntuvaa ääntä. Pakkasin tavarat äkisti reppuuni ja suuntasin suoraan kohti vessatiloja.

Pissahätäni oli ehtinyt yltyä jo niin kovaksi, että kävely oli hieman vaikeaa, varsinkin kun en ihmisvilinän keskellä viitsinyt laittaa kättä haaroihini. Pääsin vessaan, mutta hitto sentään: joka koppiin oli jo melko pitkähköt jonot enkä ehtisi odottaa, sillä bussi lähtisi ihan kohta.

En voinut muuta kuin lähteä kävellen kohti lähietäisyydellä olevaa bussipysäkkiä ja toivoa hartaasti, että kestän kotiin asti. Kotimatka tulisi viemään noin 20 minuuttia, mutta ajattelin vielä voivani jotenkin pidätellä sen verran. Linja-auto odottelikin jo pysäkillä ja kävelin suoraan takapenkille, missä kukaan ei huomaisi pidättelyäni. Onneksi autossa ei sentään ollut paljon muita ihmisiä. Asun nimittäin melko syrjässä.

Lähde jo liikkeelle, lähde jo ennen kuin rakkoni halkeaa, huusin hiljaa mielessäni painellessani lujasti käsilläni haaraväliäni. Sitten kun linja-auto vihdoin lähti hieman nykien liikkeelle, keskittymiseni pääsi herpaantumaan vähäksi aikaa ja housuihini ehti lirahtaa pissaa. Sitä ehti tulla sen verran, että farkuissani näkyi pieni märkä kohta.

Yritin vielä pidätellä, jotta kaikki ei tulisi housuihin, mutta lopulta se vain kävi mahdottomaksi. Kohtapuolin lämmin pissa alkoi väkisin suihkuta kovalla paineella housuihini ja hetkessä farkkuni, pikkuhousuista puhumattakaan, olivat ihan märät. Tunnustelin peppuani farkkujen päältä ja joka kohdassa tunsin vain kastunutta kangasta. Samoin haaroista ja reisien sivuilta farkut olivat ihan märät. Ymmärsin, että pissa housuillani näkyisi varmasti kauas. Minua hävetti niin paljon, että tahdoin vain painua syvälle maan rakoon.

Kotipysäkille päästyäni livahdin nopeasti pois linja-autosta, ettei kukaan ehtisi huomata vahinkoani. Juoksin muutaman sadan metrin mittaisen loppumatkan itku kurkussa ja toivoin, ettei tiistaisin tavallisesti jo aiemmin kotiin pääsevä, minua pari vuotta nuorempi, pikkusiskoni näkisi märkiä housujani.

Pikkusiskoni tuli kuitenkin eteisessä vastaan, ja minun oli mahdoton peittää pissavahinkoani. Yritin kyllä laittaa reppua haarojeni eteen, mutta ei se riittänyt peittämään jälkiä, kun pissaa oli tullut niin paljon.

– Ootko sä pissannut housuihin, pikkusiskoni naureskeli ja irvaili vielä jotain vaippojen käyttämisestä.

Hän kuitenkin ymmärsi pian, miten pahalta minusta tuntui ja hän lohdutti halaamalla pitkään sekä lupasi olla kertomatta kellekään. Laitoin märät farkut ja pikkuhousut heti pesukoneeseen ja pesin ne itse, etteivät vanhempani saisi tietää.
1
Ilmianna
Jaa

34 Vastausta

Nuoret -> Keho -> pissajuttuja?

Ja tämän viestin tarkoitus oli...?
Ilmianna
Jaa
Ymmärrän etä hävetti ja nolotti, mutta tuntuiko lainkaan myös kiihottavalta tai tuhmalta kun lämmin pissa kasteli housut?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Vähän jälkeenpäin on kyllä kiihottanut ajatus, että minä näinkin "isona" tyttönä kastelin housuni. Olen mietiskellyt, että tahtoisin kokea uudestaan, kuinka pissa virtaa housuihini ja kastelee ne läpimäriksi. Ehkä joskus vielä teen sen uudestaan, mutta kylpyhuoneessa ja suunnitellusti.

Myönnän, että pikkupöksyni tulivat hieman märiksi aloitusviestiä kirjoittaessa eikä se sillä kertaa johtunut lainkaan pissasta..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
La-.-Tasha16 kirjoitti:
Vähän jälkeenpäin on kyllä kiihottanut ajatus, että minä näinkin "isona" tyttönä kastelin housuni. Olen mietiskellyt, että tahtoisin kokea uudestaan, kuinka pissa virtaa housuihini ja kastelee ne läpimäriksi. Ehkä joskus vielä teen sen uudestaan, mutta kylpyhuoneessa ja suunnitellusti.

Myönnän, että pikkupöksyni tulivat hieman märiksi aloitusviestiä kirjoittaessa eikä se sillä kertaa johtunut lainkaan pissasta..
Arvasin kyllä sen. Nimimerkistä päätellen olet 16v?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
La-.-Tasha16 kirjoitti:

mäkin pissaan aika usein housuihin pikkuisen lenkkialkkareihin kun ne on niin helppoja pestä mullakin on tullut usein housuun ja se on kihoittavaa ja teen sitä päivittäin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Muutu pojaksi, niin virtsarakkosi suurenee. Pahoittelen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Ei pojilla kyl yhtään isompi rakko oo kun tytöilläkään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
samankokoisia kirjoitti:
Ei pojilla kyl yhtään isompi rakko oo kun tytöilläkään.
No kyllä se itse asiassa on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
asret kirjoitti:
No kyllä se itse asiassa on.
No ei se kyllä ole!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tässä hyvä kikka, jos mieletön hätä yllättää:

Tiputa joku taskusta löytämäsi esine maahan, tai laskeudu solmimaan kengännauhojasi. Kun olet kyykyssä, (SUOSITTELEN TYTÖILLE) purista toinen kantapääsi alapäätäsi vasten ja odota kunnes hätä laantuu. Ja kukaan ei huomaa ahdinkoasi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
oli varmaa noloo ku pissa tuli housuun:)
on mullakin tullu sillon ekalla ja tokalla luokalla tuli koulumatkalla joskus housuun
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Itse käytän myös tuota keinoa kun pierettää :DDD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
... että nukuin poikaystäväni vieressä, olin illalla unohtanut köydä vessassa. Näin unta että olisin ollut kusella, ja yhtäkkiä sitten heräsin siihen että tujntuu jotain märkää ja lämmintä.. pomppaan siinä sitten ylis ja huudan että "mitä helvettiä" ja siinä olikin kiva selitellä poikaystävälle miks näin oli käynyt, mutta ihan hyvin hän asian otti, eikä edes ole minkäänlaista kettuilua tullut jälkeenpäin :D
Ilmianna
Jaa
Kerokaa lisää pissajuttuja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
*********** pissafetissit
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
************* kirjoitti:
*********** pissafetissit
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jep, kertokaa lisää! * lääh lääh *
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kerran kun olin kaverini luona niin sitten jossain vaiheessa piti mennä vessaan.... No kaverini yritti rynnätä ennen minua mutta ei kerennyt. Sitten minä olin pissalla ja kaverini huuta: päästä vessaan oikeesti tippuu jo ! no sitten kun tylin vessasta niin näen keverini käsi haaroissa jalat ristissä ja pissa ruiskuaa oikein paineella farkkuihinnn ja lattialle tuli kunnon iso kus lätäkkö.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Täst tuli mielee mun kaveri joka on tälläne. mhhh kauhee pissahätä mhhhh. Mä no mee vessaa. No en mä voi ku veljes on siel Mä no koita kestää vielä sen aikaa. Kaveri no mhhh. eli aina tulee kauhee pissahätä kun joku on vessassa.
Ilmianna
Jaa
Satuin näkeen joskus kaks kaverii tos meidän lähellä ja menin sit jutteleen niille. Toinen kaveri oli koko ajan lähös mut mä vaan käskin sen jäädä hetkeks viel jutulle. Sit katoin et se alko pissaan ja kysyin vaan hämilläni et "Mitä helvettii sä teet?". Sit kaveri alko itkee ja huus jotain et sen oli pitäny mennä vessaa ja juoksi pois :d
Ilmianna
Jaa
☆Pissasin just kun aloin kirjottaa tätä farkkuihin ,tiukat siniset farkut. Justkun olin avaamasaa vessan ovee nii alko lorisee tuli oikee paineella. Fuck!☆
Ilmianna
Jaa
Tyttö siis. Huonompi pidätyskyky kuin pojilla.
Ilmianna
Jaa
Pissaleikit on IHANIA !!! Jos/kun ollaan milemmat kotona,niin,jos toista alkaa "kusettamaan",niin toinen pyydetään mukaan !!! Neito pitää mulkusta kiinni ja..
Minä puolestani hieron klittaa&häpyhuulia pissauksen aikana....Yleensä meillä tämä päättyy molempien kiihoittumiseen jnre.....
Ilmianna
Jaa
Ite käytän tummia farkkuja,niin ei tarvitse käydä vessassa,vaan voi hyvin pissata housuun eikä kukaan huomaa.Kätevä,ja hyväksi huomattu tapa helpottaa oloa...suosittelen;-)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Paskanmarjat :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mukava novelli. Vaippa on kyllä kivampi kuin housuun pissaaminen. :-D
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mä en muista tätä tarinaa nähneenikään ja nyt mua alkaa kiihottaa ja sen jälkeen voi vaikka lirahtaa... :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uskokaa tai älkää mut mä innostuin. Ensin tuli orkku ja sitten tuli ihanan lämmin vaippapissa. :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ketokaa lisää tämmösiii
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Okei no täs tulee. yks koulu päiviä oli viimeinen tunti menossa ja oli hirveä pissahätä. Olisi varmaan vessaankin päässyt mut en mene.

En mene vaan pidättelen tosi kovaa. On niin kauhea hätä, että housuun meinaa tulla, mutta sitkeästi vaan pidätän tosi kovaa.

No sitten viimein tunti loppuu ja selviin kuivin housuin. En edelleenkään mene vessaan koulussa vaan lähden kävellen hätäisenä kotia kohti. Oikaisen pienen metsikön läpi. No siellä metsikössä mä tunnen et nyt karkaa. No mä vetäisen sit housut alas ja kyykistyn ja päästän kaikki sinne metsikköön hirvellä paineella kaikki pois. Onneksi ei kukaan nähny
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Oijoi, ihanaa. Ootko kokeillut vaippoja?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oisko kannattanu säästää se limupullo ?
Ilmianna
Jaa
Ikävää kuulla mitä tapahtui! En tosin jaksanu edes lukee tota, mutta kerroppa vielä lisää, että naapurin pervo setäkin saadaan innostumaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Uusi Nettisaapas, parempi Nettisaapas. Valta kansalle! Me vaadimme mehua ja kakkua! Klink klonk!

Mutta oikeinkirjoituksessasi on vielä korjattavaa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pääsi housuihin

Minua nolottaa vieläkin muutama viikko sitten sattunut tapaus. Tällöin oli menossa tiistaisen koulupäivän viimeinen tunti, matematiikan kaksoistunti, joka alkoi olla vähitellen lopuillaan ja odottelin jo kovasti, että pääsen vessaan. Pissahätäni nimittäin voimistui nopeasti. Syynä oli arvatenkin kirotut puoli litraa limsaa, jotka olin aiemmin hyppytunnilla kaatanut kurkkuuni.

En kehdannut keskeyttää tuntia käydäkseni vessassa, koska opetuksen tempo oli nopeaa ja olimme jo muutenkin suunniteltua aikataulua jäljessä. Päätin pidätellä vaikka väkisin ja mennä sitten tunnin loputtua koulun vessaan.

Vilkuilin kelloa kohti suunnilleen kymmenen kertaa minuutissa ja puristin reisiäni yhä tiukemmin yhteen, koska pissahätäni alkoi todella tuntua. Kyllä minä vielä tunnin loppuun asti kestäisin, ajattelin. Muutaman minuutin kuluttua koulun kello vihdoin soitti vielä tavallistakin vapauttavammalta tuntuvaa ääntä. Pakkasin tavarat äkisti reppuuni ja suuntasin suoraan kohti vessatiloja.

Pissahätäni oli ehtinyt yltyä jo niin kovaksi, että kävely oli hieman vaikeaa, varsinkin kun en ihmisvilinän keskellä viitsinyt laittaa kättä haaroihini. Pääsin vessaan, mutta hitto sentään: joka koppiin oli jo melko pitkähköt jonot enkä ehtisi odottaa, sillä bussi lähtisi ihan kohta.

En voinut muuta kuin lähteä kävellen kohti lähietäisyydellä olevaa bussipysäkkiä ja toivoa hartaasti, että kestän kotiin asti. Kotimatka tulisi viemään noin 20 minuuttia, mutta ajattelin vielä voivani jotenkin pidätellä sen verran. Linja-auto odottelikin jo pysäkillä ja kävelin suoraan takapenkille, missä kukaan ei huomaisi pidättelyäni. Onneksi autossa ei sentään ollut paljon muita ihmisiä. Asun nimittäin melko syrjässä.

Lähde jo liikkeelle, lähde jo ennen kuin rakkoni halkeaa, huusin hiljaa mielessäni painellessani lujasti käsilläni haaraväliäni. Sitten kun linja-auto vihdoin lähti hieman nykien liikkeelle, keskittymiseni pääsi herpaantumaan vähäksi aikaa ja housuihini ehti lirahtaa pissaa. Sitä ehti tulla sen verran, että farkuissani näkyi pieni märkä kohta.

Yritin vielä pidätellä, jotta kaikki ei tulisi housuihin, mutta lopulta se vain kävi mahdottomaksi. Kohtapuolin lämmin pissa alkoi väkisin suihkuta kovalla paineella housuihini ja hetkessä farkkuni, pikkuhousuista puhumattakaan, olivat ihan märät. Tunnustelin peppuani farkkujen päältä ja joka kohdassa tunsin vain kastunutta kangasta. Samoin haaroista ja reisien sivuilta farkut olivat ihan märät. Ymmärsin, että pissa housuillani näkyisi varmasti kauas. Minua hävetti niin paljon, että tahdoin vain painua syvälle maan rakoon.

Kotipysäkille päästyäni livahdin nopeasti pois linja-autosta, ettei kukaan ehtisi huomata vahinkoani. Juoksin muutaman sadan metrin mittaisen loppumatkan itku kurkussa ja toivoin, ettei tiistaisin tavallisesti jo aiemmin kotiin pääsevä, minua pari vuotta nuorempi, pikkusiskoni näkisi märkiä housujani.

Pikkusiskoni tuli kuitenkin eteisessä vastaan, ja minun oli mahdoton peittää pissavahinkoani. Yritin kyllä laittaa reppua haarojeni eteen, mutta ei se riittänyt peittämään jälkiä, kun pissaa oli tullut niin paljon.

– Ootko sä pissannut housuihin, pikkusiskoni naureskeli ja irvaili vielä jotain vaippojen käyttämisestä.

Hän kuitenkin ymmärsi pian, miten pahalta minusta tuntui ja hän lohdutti halaamalla pitkään sekä lupasi olla kertomatta kellekään. Laitoin märät farkut ja pikkuhousut heti pesukoneeseen ja pesin ne itse, etteivät vanhempani saisi tietää.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta