Voi näitä heikkoitsetuntoisia suomen'miehiä', jotka jaksavat aina vain jatkaa suuren ja mahtavan feminisminpelon kirvoittamaa piipitystään. Avuttomia nössöjä!
Feminismi on hyvä asia, ja oikeita (ja rintanappi-) feministejä aina tarvitaan. Mutta millä keinoin näistä feminisminpeloissaan ruikuttavista miehistäkin saadaan kasvatettua tasapainoisia ihmisiä, kas siinä pulma!
Onko ehdotuksia?
Suomen'miehet'
7
387
Vastaukset
- proffa
... mihin mielestäsi ns. "rintanappifeministejä" tarvitaan? (Asia on jäänyt minulle hämäräksi).
Muutoin olen tekstistäsi samaa mieltä. Feministejä ei ole syytä pelätä, kuten ei ihmisiä yleensäkään. Kapea-alaisia poliittisia linjauksia on kylläkin syytä kritisoida.
Tosin en ole kovin monen tällä palstalla kokenut feministejä pelkäävän. Naisia olen joidenkin ihmisten kokenut aliarvioivan. Mielestäni sellaiset feministit, jotka kritisoivat laaja-alaisesti asioita ajattelevia ei-feministinaisia, tosin aliarvioivat kyseisiä naisia ja heidän ajatteluaan.
Kunnon putkiaivoinen feministi ei osaa kovinkaan usein ajatella, että hieman toisella tavalla ajatteleva nainen voisi olla oikeassa...
Tasapainoisia ihmisiä kasvatetaan siten, että lopetetaan tervapöpömäinen ja elähtänyt ajatus sukupuolten välisestä vastakkainasettelusta, ja kasvatetaan omat lapsemme siten, että ihmisen arvo on absoluuttisesti sama sukupuolesta riippumatta. Siten se onnistuu.
Vastakkainasettelu ja kärjistäminen kärjistää myös niitä äärilaitoja.
Feminismiä ei pidä pelätä, kuten ei myöskään sen tervettä kritisoimista (tosin julkisesti monet esim. poliitikot pelkäävät feminismin kritisoimista, koska suuriääniset feministit ovat leimaamassa välittömästi sovinistiksi sellaista henkilöä).
Feministinen suvaitsevaisuus tuntuu olevan vähän samaa kuin muslimeilla, että jos tunnustautuu feministiksi, silloin pluralistisetkin ajatukset sallitaan, mutta jos tohtii feminismiä aatteena tai käsitteenä (mitä se sitten tarkoittaakaan) kritisoida "sinä ainoana oikeana tasa-arvon airueena", niin silloin tuomitaan "vääräoppiseksi".
Feministit ovat käsittääkseni nyt kokemukseni perusteella kohtuullisen fanaattisia fundamentalisteja oman retoriikkansa sisällä.
Mutta pelko pois - kun feministejä ei pelkää, voi heidän sanomastaan pitää sen, mikä siinä on hyvää ja myös kritisoida sitä terveesti. Se olkoon Suomen miesten ja naisten terveenä tavoitteena uudelle vuosituhannelle tähdättäessä!- Micke83
tulee olemaan niin kauan kun ihmisillä on ylipäänsä jokin seksuaalinen mielenkiinto vastakkaista sukupuolea kohtaan.
Itse kohtelen yleensä naisia yleensä miehiäkin kohteliaammin ja huomioivammin, sillä heillä on jotain mitä en miehiltä saa. Vaikka tämä klisee onkin, niin ilmassa on tunnelautaus. Jos ei saa sitä mitä haluaa, syntyy katkeruutta. Sen pitunen se.
PS. wänkkäämisen jälkeen on vähemmän riipuvainen ja voi keskittyä oikeasti tasa-arvoisemmin naisiin = Kaikki ovat onnellisempia =) - Mies
>>... mihin mielestäsi ns. "rintanappifeministejä" tarvitaan? (Asia on jäänyt minulle hämäräksi).
- Gunnar-pässi
uudelleen jalkoväliisi. Siellä ei taida roikkua mitään (ainakaan silmällä havaittavaa), joten voit huoletta vaihtaa nimimerkkiäsi.
- Mies
No terve Gunnar. Et kai vain ole jäänyt jostakin paitsi, kun noin iniset.
Voin ohimennen kertoa, että feministiystävättäreni toki ovat havainneet jalkovälissäni jotakin ja halunneet siitä läheisiä lisähavaintoja. Tähän olen suostunut mielelläni... (mmm, illemmalla taitaa olla taas aikaa kiihkeille tuokioille.. :))
...Mutta nämä taitavat olla enemmänkin niitä Miesten juttuja. ;) - Gunnar-pässi
Mies kirjoitti:
No terve Gunnar. Et kai vain ole jäänyt jostakin paitsi, kun noin iniset.
Voin ohimennen kertoa, että feministiystävättäreni toki ovat havainneet jalkovälissäni jotakin ja halunneet siitä läheisiä lisähavaintoja. Tähän olen suostunut mielelläni... (mmm, illemmalla taitaa olla taas aikaa kiihkeille tuokioille.. :))
...Mutta nämä taitavat olla enemmänkin niitä Miesten juttuja. ;)lesbo.
- Mies
Gunnar-pässi kirjoitti:
lesbo.
Ei kai Gunnar-pässi säiky vielä feministien lisäksi lesbojakin ? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318