kiihottavia juttuja!

pojukkainen

mikä on teidän kiihottavin juttu/tarina?
mulla oli varmaan se, ku olen nyt 14v, niin toissa kesänä olin mökillä joka ei ole meidän oma vaan meidän tutun, niin sielä oli myös joku 12v (eli niinku minäkin olin) tyttö. näin sen saunan ikkunasta alasti, hän oli sielä yksin, ja sormetti. vedin käteen sitten siinä saunan ikkunalla, joka oli puoliksi mettässä. olin niin pervo että menin silloin tahallani sitä tiirailemaan, ja sain parempaa mitä odotin.

14

2465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihän siis

tos iäs ees pillu ees kiinnosta, ei juma, 12 vuotias sormettamas ja runkkaat sille. hei mieti hei, ei rintoja ja ehk 1 sormen kokone aukko.

• 56tg

mut se nyt vaan kiihotti mua.. olin samanikänen silloon

• 34rfd

minä kyllä uskon tuon. 12 vuotiaana alkaa murrosikä ja silloin sitä tekee kaikenlaista pervoa. ja jos itsekin olit 12 niin mikäs siinä. ja kuka täälä on muuten neitsyyden menettämisestä puhunut?

• Anonyymi

Herranjumala tuntuu nii vitun ouolta ku tää keskustelu on alotettu ennen ku oon ees syntyny:Dd

• Anonyymi

Mun elämäni kiihottavin juttu on se, kun olin just oppinut miten runkataan ja vetelin käteen meidän parvekkeella ja vasta laukeamisen jälkeen näin et meidän lasitetun parvekkeen verho oli jäänyt hieman auki ja naapurin tyttö tuijotti vähän yli metrin päässä olevalta parvekkeelta. Vaik mun murrosikä oli vasta alussa niin mun muna oli jo aika lähellä viittätoista senttii ja olin jopa kiihottunut siitä, kun sama ikäiselle tytölle sen sain näyttää. Myöhemmin, kun se tyttö tuli meille niin se runkkas mut :) äiti ei onneks tullut huoneeseen ja multa ei viel tullut spermaa niin ei tullut sotkua. Ja tää tarina on tosi ei mikään pervon vanhan sedän sepittämä juttu.

• Anonyymi

Uijui minkä ikäinen oot tai olit sillon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uijui minkä ikäinen oot tai olit sillon?

Olin silloin vähän alle 12v ja nykyisin lähes 16v. En nyt tiedä onks mitään välii mut ny ku mietin niin mul ei välttämättä ihan ollut 15cm sillon. Ehkä pari tai kolme senttii lyhempi. Mut tän tytön kaa on välit yhä iha ok mut ei olla vuosiin tavattu ku muutti kauas ku sen vanhemmat eros.

• Anonyymi

Eihän lasitetuissa parvekkeissa edes ole verhoja! Mitä hyötyy olis ne lasittaa jos verhot ois edessä? Eihän siin olis mitään järkeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän lasitetuissa parvekkeissa edes ole verhoja! Mitä hyötyy olis ne lasittaa jos verhot ois edessä? Eihän siin olis mitään järkeä!

tolla lokiikalla makuhuoneessa ei pitäis olla ikkunoita kun on verhot oisko ne verhot siks ettei aurinko häikäise jos et tiennyt että lasitetuissa parvekkeissa on verhot olet liian nuori tänne

• isäntä hyvin tehty opettele nuorena :DD

• Anonyymi

Yhtenä iltana viime vuonna tyttöystävä oli mun luona yötä ja mä olin noin kello kaksitoista menossa iltakuselle ja sit nukkuu. Tyttöystävän kans ei oltu viel iha valmiita seksiin. Ku mä yritin kusta niin tyttöystävä tulee saman vessan kaapista hakee hammasharjaa ja yhtäkkiä alkoi toisella kädellä putistella ja hieroa hellästi mun kyrpää. No kauhee stondis nousi alle minuutissa ja kusemisesta ei tullut mitään. Pari tippaa tuli. Yritettiin sit melkein heti seksiä mut se meni niin pieleen et sopis joksikin hupivideoks. Ja kyllä tajusitte oikein. Me kuvattiin se ku luultiin et se onnistuis iha 5/5 ja et se ois kiva sit joskus kymmenienkin vuosien päästä kattoo. No meitä jännitti niin et mun stondis ei meinannut pysyä ja oli se muutenkin sellaista sekoilua. Kyllä sitä siinä aik kauan yritettiin mut lopulta päätettiin jättää toiseen kertaan. Kyl mä pari kertaa pääsin työntää pippelin sinne sisään mut sekin kuulemma sattui. Vanhempani eivät onneks heränneet vaikka varmaan kaikenlaisia ääniä kuului.

• Anonyymi

Tuo oli paras!!! Joko ootte oppinu rakastelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli paras!!! Joko ootte oppinu rakastelemaan?

Noh on se nyt jo ihan hyvin mennyt ainakin tuohon ekaan verrattuna. Pidettiin kyllä vähän taukoo ennen ku seuraavan kerran edes yritettiin mut kyllä se sit paremmin meni.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. RIP. Tyksin sairaanhoitaja menehtyi.

36 v perusterve Tyksin sairaanhoitaja menehtyi vähän toisen koronarokotteen saatuaan. Ruumiinavausraportti aika karsea. Sisko kertoo asiasta. Ilkkujil
      Maailman menoa
      332
      4830
    2. Mitä ja miksi suomalaiset jännittää?

Taas nähtiin osoitus siitä tuolla Tokiossa kun meidän ukko jännitti kisansa pipariksi. Eihän muut jännitä mitään. He vaan roiski haulikolla naama peru
      Maailman menoa
      243
      2936
    3. Olipa hyvä sarja Sofian salaisuudet

Sofian ulosanti niin miellyttävää kuunneltavaa, toista kuin Maran öö, öö, tota, tota, mmmm, mmmmm. Ja Stefun äitikin oli mukana miesystävänsä kanssa,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      2501
    4. En kaipaa enää "kaivattuani"

Tai siis kaipaan, mutta en voisi kuvitellakaan enää meitä mihinkään suhteeseen. En toivo häneltä yhteydenottoja, enkä myöskään mielellään haluaisi en
      Ikävä
      121
      2151
    5. Sofia naureskelee Nikolle avoimesti

Ilkeä akka https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/23a3e901-b255-4986-acc4-287acedfded6
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1873
    6. Miksi Martina oli niin kamala Sofialle?

Eron tullessa kuitenkin Martina oli kiitollinen, siunattu, onnellinen. Onhan tuo ihan tavanomaista että kaverin mieheen voi rakastua . Rakastuihan Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1583
    7. Pääministerin edustussänky?

Helsinkiläisessä puusepänliikkeessä teetetty, tammesta tehty sänky, sängynpäädyt ja senkki ilman patjaa maksoivat 6 553 euroa. Kansliasta oli kerrott
      Maailman menoa
      383
      1315
    8. Sofian huulet muuttuneet hassun näköiseksi

https://aijaa.com/96LPH5 Miten meni Sofia noin niinkuin omasta mielestäsi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      1169
    9. Millaisen siivun Stefun rahasta Sofia saa laukkuina ja vaatteina?

Pitihän se arvata, että Stefu on saanut lisää rahaa kun on ”rakkautta” ilmassa ollut viime päivinä😄 https://www.seiska.fi/kotimaa/stefan-therman-nost
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1162
    Aihe