Naisten vaatimustaso?? --> noussut

mies29 kahvilla

Oon tässä seurannu eri paikoista samaa ääntä ja alkanut oleen pitkälti samaa mieltä:

Naisten vaatimustaso ON todellakin noussut siitä mitä se oli joskus aiemmin.

Tavallisen näköiset naiset ovat jo ottaneet referenssinsä sinkkuelämästä ja muista miesten tuhoamissarjoijsta ja tulleet vahvaksi osaksi naisten vallankumousta.

Mukava, hauska ja komea mies ei oo mitään, pitää olla jotain "kipinää" ja muuta... ei sellasia ukkoja kasva puissa jotka tajuuvat kaiken tuon. Mahtaakohan sinkkuja olla nykyään enemmän ku ennen? Jos, niin en kyllä ihmettelis.. eihän ihmiset perkkl voi kohdata tällä viisiin toisiaan?!?

38

6322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harm

      taso on alentunut.

      Se keskittyy vain nyt täysin eri asioihin kuin ennen enkä pitäisi niitä ominaisuuksina millään tasolla "parempina".

      Karmeintahan tässä on että ne sinkkuelämä sarjan ämmät ovat aivan auttamattomia vaikkakin hyvän elämäntason omaavia parisuhdepeleissä kiemuroivia luusereita joissa ei itsessään ole yhtään mitään mielenkiintoista tai todellakaan mitään "kipinän" tapaistakaan vaikka ajattelevat itse niin ja asettavat itsensä ja kaltaisensa maailman keskipisteeksi ja heidän matkijoissaan vielä vähemmän.

      Parempi kun kiertää sellaiset cosmo- tai uushorotukset kaukaa.

      • Mies29 kahvilla

        Noin se on. Ei naisissa ole, eikä niissä tarvi olla mitää mielenkiintosita ku äijät jahtaa niitä silti - ja ne naiset tiedostaa sen itekin. Ei niiden tarvi panostaa, ne voi vaan olla puhumatta mitään ja oottaa että äijässä joko on tai ei oo sitä jotakin helvetin kipinää.. äh, alkaa hermo palaa, parempi että meen nukkuun.

        Mut siis, ei anneta mahdollisuuttakaan.. jos mies vaikka oikeesti on helvetin kova tyyppi, on miehekäs ja ihana ja kaikkee sitä mutta jos sitä sattuu vaikka vähä jänskättää ekoilla tärksyillä tai sanoo jonkun asian ei täydellisesti niin peli on heti poikki eikä uutta mahista tuu. Aivan €€€€€ perseestä suoraan sanottuna. Naiset, antaakaa niille miehille TILAISUUS - oikea tilaisuus. Itse te siinä häviätte kun tuomitsette välittömästi.


      • Harm
        Mies29 kahvilla kirjoitti:

        Noin se on. Ei naisissa ole, eikä niissä tarvi olla mitää mielenkiintosita ku äijät jahtaa niitä silti - ja ne naiset tiedostaa sen itekin. Ei niiden tarvi panostaa, ne voi vaan olla puhumatta mitään ja oottaa että äijässä joko on tai ei oo sitä jotakin helvetin kipinää.. äh, alkaa hermo palaa, parempi että meen nukkuun.

        Mut siis, ei anneta mahdollisuuttakaan.. jos mies vaikka oikeesti on helvetin kova tyyppi, on miehekäs ja ihana ja kaikkee sitä mutta jos sitä sattuu vaikka vähä jänskättää ekoilla tärksyillä tai sanoo jonkun asian ei täydellisesti niin peli on heti poikki eikä uutta mahista tuu. Aivan €€€€€ perseestä suoraan sanottuna. Naiset, antaakaa niille miehille TILAISUUS - oikea tilaisuus. Itse te siinä häviätte kun tuomitsette välittömästi.

        hukata aikaa naisiin jotka pelaavat näitä pelejä ja odottavat että mies on myös joku pelimies hetkestä yksi lähtien. Ei heitä mies kiinnosta muuten kuin pelaajana tai oikeammin he itse tai se peli/leikki jossa he ovat mukana.

        Jos nainen keskittyy enemmän miehen ulosantiin ja iskuyritykseen kuin siihen mitä mies todella on ei nainen ole sen iskemisen arvoinen eikä hänen kanssaan suhteesta tule mitään.

        Tällaiset naiset kuvittelevat vain että heissä on jotain kipinää kun niin moni mies juoksee heidän perässään. Totuus on se että he ovat täysiä nollia ja aivan uskomattomia tylsimyksiä.

        Ei kannata pyytää mahdollisuutta heiltä koska jos he sen antaisivat se kostautuu sitten myöhemmin.

        Toki on ikävää että tällaisten naisten määrä on kasvussa. Osa naisista näyttää menevän nykyään aika lahjaakkaasti pilalle jo nuorena.


      • Mies29 kahvilla
        Harm kirjoitti:

        hukata aikaa naisiin jotka pelaavat näitä pelejä ja odottavat että mies on myös joku pelimies hetkestä yksi lähtien. Ei heitä mies kiinnosta muuten kuin pelaajana tai oikeammin he itse tai se peli/leikki jossa he ovat mukana.

        Jos nainen keskittyy enemmän miehen ulosantiin ja iskuyritykseen kuin siihen mitä mies todella on ei nainen ole sen iskemisen arvoinen eikä hänen kanssaan suhteesta tule mitään.

        Tällaiset naiset kuvittelevat vain että heissä on jotain kipinää kun niin moni mies juoksee heidän perässään. Totuus on se että he ovat täysiä nollia ja aivan uskomattomia tylsimyksiä.

        Ei kannata pyytää mahdollisuutta heiltä koska jos he sen antaisivat se kostautuu sitten myöhemmin.

        Toki on ikävää että tällaisten naisten määrä on kasvussa. Osa naisista näyttää menevän nykyään aika lahjaakkaasti pilalle jo nuorena.

        Sä osaat kyllä tiivistää juuri ne asiat joita tässä koitan käydä läpi! Nimenomaan naiset luulevat että heissä on sitä jotain vaikka miehet haluu vaan niiden pöksyihin tai sitten voivat haluta seurustellakin mutta sillä ei todellakaan oo tekemistä sen kanssa onko nainen todella ITSE mielenkiintoinen. Valitettavaa on että ei mua oikeastaan ole kiinnosatnut ihmisenä monikaan ihminen joita oon tapaillu mutta hävettää myöntää että silti olen tehnyt parhaani jotta kiinnostus heräisi ja SE taas liittyy siihen että seksiä haluan luonnollisesti. Todellista ihastumista ei ole tapahtunut juuri siksi että nämä naiset oikeesti osavat olla tylsiä... hyvin useat. He eivät ees yritä, ovat vaan.. voi hemmetti.

        Tällaisia naisia on kyllä aika paljon..

        pelaajanaiset on oma lukunsa, en mä heitä tuomitse mutta ei kyl todellakaan kiinnosta.


      • tosissas?
        Mies29 kahvilla kirjoitti:

        Sä osaat kyllä tiivistää juuri ne asiat joita tässä koitan käydä läpi! Nimenomaan naiset luulevat että heissä on sitä jotain vaikka miehet haluu vaan niiden pöksyihin tai sitten voivat haluta seurustellakin mutta sillä ei todellakaan oo tekemistä sen kanssa onko nainen todella ITSE mielenkiintoinen. Valitettavaa on että ei mua oikeastaan ole kiinnosatnut ihmisenä monikaan ihminen joita oon tapaillu mutta hävettää myöntää että silti olen tehnyt parhaani jotta kiinnostus heräisi ja SE taas liittyy siihen että seksiä haluan luonnollisesti. Todellista ihastumista ei ole tapahtunut juuri siksi että nämä naiset oikeesti osavat olla tylsiä... hyvin useat. He eivät ees yritä, ovat vaan.. voi hemmetti.

        Tällaisia naisia on kyllä aika paljon..

        pelaajanaiset on oma lukunsa, en mä heitä tuomitse mutta ei kyl todellakaan kiinnosta.

        "sitten voivat haluta seurustellakin mutta sillä ei todellakaan oo tekemistä sen kanssa onko nainen todella ITSE mielenkiintoinen."

        Alatko sä seurustella naisen kanssa, joka ei ole mielenkiintoinen persoona? Luulis tuota pillua saavan vähemmälläkin vaivalla. Eiköhän normaali ei-säälittävä mies tahdo seurustella juuri sen takia, että katsotaan josko tästä tulisi jotain pysyvää. Vai ootko sä joku teini, joka haluaa harjoitella seurustelemista?


      • ...........
        Mies29 kahvilla kirjoitti:

        Sä osaat kyllä tiivistää juuri ne asiat joita tässä koitan käydä läpi! Nimenomaan naiset luulevat että heissä on sitä jotain vaikka miehet haluu vaan niiden pöksyihin tai sitten voivat haluta seurustellakin mutta sillä ei todellakaan oo tekemistä sen kanssa onko nainen todella ITSE mielenkiintoinen. Valitettavaa on että ei mua oikeastaan ole kiinnosatnut ihmisenä monikaan ihminen joita oon tapaillu mutta hävettää myöntää että silti olen tehnyt parhaani jotta kiinnostus heräisi ja SE taas liittyy siihen että seksiä haluan luonnollisesti. Todellista ihastumista ei ole tapahtunut juuri siksi että nämä naiset oikeesti osavat olla tylsiä... hyvin useat. He eivät ees yritä, ovat vaan.. voi hemmetti.

        Tällaisia naisia on kyllä aika paljon..

        pelaajanaiset on oma lukunsa, en mä heitä tuomitse mutta ei kyl todellakaan kiinnosta.

        Minä en koskaan ottaisi sinun kaltaistasi miestä, koska sinulle nainen on vain pillu, kuten itsekin toteat. Minä haluan miehen, jolla on tunteita ja joka on hyvä mies, ei mikään sovinistinen naistenvihaaja! Mun mielestä on hyvä, että naiset on vihdoin alkaneet vaatia jotain itselleenkin, eivätkä aina vain ole antajan roolissa!

        Miksi ihmeessä sinä et vain käy huorissa? Sehän ratkaisisi kaikki ongelmasi! Saisit pillua, eikä tarvitsisi sietää tylsiä naisia, joissa ei mikään muu edes kiinnosta!


      • ^Sateentekijä^
        ........... kirjoitti:

        Minä en koskaan ottaisi sinun kaltaistasi miestä, koska sinulle nainen on vain pillu, kuten itsekin toteat. Minä haluan miehen, jolla on tunteita ja joka on hyvä mies, ei mikään sovinistinen naistenvihaaja! Mun mielestä on hyvä, että naiset on vihdoin alkaneet vaatia jotain itselleenkin, eivätkä aina vain ole antajan roolissa!

        Miksi ihmeessä sinä et vain käy huorissa? Sehän ratkaisisi kaikki ongelmasi! Saisit pillua, eikä tarvitsisi sietää tylsiä naisia, joissa ei mikään muu edes kiinnosta!

        musta sä käsitit tän koko asian aivan väärin! ei toi aloittaja mikään sovinisti ainakaan kirjoitustensa perusteella ole, se vaan väittää, että naiset saavat helposti kenen tahansa miehen, vaikkeivat he edes¨oikeasti olisi mielenkiintoisia persoonia. mun mielestä siinä ei ole pätkääkään sovinistisuutta.


      • miehiä
        ^Sateentekijä^ kirjoitti:

        musta sä käsitit tän koko asian aivan väärin! ei toi aloittaja mikään sovinisti ainakaan kirjoitustensa perusteella ole, se vaan väittää, että naiset saavat helposti kenen tahansa miehen, vaikkeivat he edes¨oikeasti olisi mielenkiintoisia persoonia. mun mielestä siinä ei ole pätkääkään sovinistisuutta.

        Sellainen mies, joka on kenen tahansa "saatavissa", on joko teinipoika(tämäkin voi olla loukkaus joitakin teinipoikia kohtaan, lue siis:täysin kypsymätön) tai täysin arvoton (ei arvosta itseään). Ihmisiä me miehetkin ollaan ja minua ei kuka tahansa nainen saa, vaikka olisi miten hyvännäköinen. Onko netissä ihmiset todella näin vähä-älyisiä?


      • Suvereeni
        miehiä kirjoitti:

        Sellainen mies, joka on kenen tahansa "saatavissa", on joko teinipoika(tämäkin voi olla loukkaus joitakin teinipoikia kohtaan, lue siis:täysin kypsymätön) tai täysin arvoton (ei arvosta itseään). Ihmisiä me miehetkin ollaan ja minua ei kuka tahansa nainen saa, vaikka olisi miten hyvännäköinen. Onko netissä ihmiset todella näin vähä-älyisiä?

        "Onko netissä ihmiset todella näin vähä-älyisiä?"

        Samoja ihmisiä ne on kuin livenäkin. Onko maailmassa tyhmiä ihmisiä?

        Kyllä niitä kenen tahansa saatavissa olevia miehiä on kyllä myös vanhemmissa. Itseasiassa monet rumat miehet ovat aikalailla kenen tahansa saatavissa.


      • mmmmmmmmmmmmm
        tosissas? kirjoitti:

        "sitten voivat haluta seurustellakin mutta sillä ei todellakaan oo tekemistä sen kanssa onko nainen todella ITSE mielenkiintoinen."

        Alatko sä seurustella naisen kanssa, joka ei ole mielenkiintoinen persoona? Luulis tuota pillua saavan vähemmälläkin vaivalla. Eiköhän normaali ei-säälittävä mies tahdo seurustella juuri sen takia, että katsotaan josko tästä tulisi jotain pysyvää. Vai ootko sä joku teini, joka haluaa harjoitella seurustelemista?

        Naiset tuntuvat luulevan, että pillunsaanti olisi jotenkin helppoa.. Ei se ole. Pillunsaanti voi olla vitun vaikeaa miehelle. Jos ulkoisesti kivannäköinen nainen saadaan koukkuun, niin ei sillä ole paljoakaan merkitystä, onko nainen luonteeltaan "mielenkiintoinen" vai ei, kunhan on siedettävä.


      • .......
        mmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Naiset tuntuvat luulevan, että pillunsaanti olisi jotenkin helppoa.. Ei se ole. Pillunsaanti voi olla vitun vaikeaa miehelle. Jos ulkoisesti kivannäköinen nainen saadaan koukkuun, niin ei sillä ole paljoakaan merkitystä, onko nainen luonteeltaan "mielenkiintoinen" vai ei, kunhan on siedettävä.

        Sinä et ole kuule yhdenkään pillun arvoinen, saati naisen. Mutta lohduttaudu tällä: vuosien saatossa pillunsaantitarpeesi vähenee, samoin kykysi tuon tarpeen tyydyttämiseen...Joten kyllä se siitä...!!

        Terv. eräs nainen


    • se on

      että kipinää saa tosissaan ettiä jos tuluksia ei ole omasta takaa.Siinäpä etsivät.

    • muriset

      Aivan liian moni nainen luulee olevansa jotenkin erityisen kaunis jne. Vaikka tosiasiassa kauniita naisia mahtuu 10 tusinaan..... Eli naisen täytyy olla todella kaunis/seksikäs että sillä olis varaa jotenkin leikkiä parempaa...

      Toista se on miehillä. Oikeasti komeaa miestä/pitkä jne.... Niitä ei oo montaa ja niillä on varaa nirsoilla jne...


      Nykyajan naiset tietää "oman arvonsa" vähän liiankin hyvin....

      Sellaseks tämä maailma on mennyt.

      • mmmmmmmmmmmmmmm

        Ei todellakaan mahdu kauniita naisia 10 tusinaan... Eihän nykynaisista ole enää edes hoikkia kuin parikymmentä prosenttia. Loput on enemmän tai vähemmän levähtäneitä.

        Se on toki totta, että naiset luulevat liikoja omasta kauneudestaan.


    • eenu

      Vihdoinkin naiset tajuu etei kannata olla suhteissa joista ei itelle tuu Nautintoa, mitä se siten kullekin tarkoittaakin. Hellyyttä, ihailua, romantiikkaa, seksiä, viettelyä, keskusteluja.. mitä nyt ihminen kaivata saattaa toiselta.
      kodinhengettären työt ilman HYVÄÄ kumppania ei todella ole mikään hekkurooli. Eikä se että pidetään kukkana rinnalla mutta suhteen sisältö nolla, Siis naisen näkövinkkelistä.

      • Harm

        Ei ollut ehkä asia jota haettiin tuossa.

        "Nautinnon" siis ollessa naisen nautinto jossa miehelle ei osata tarjota ehkä mitään muuta kuin persettä.


      • onnetonta
        Harm kirjoitti:

        Ei ollut ehkä asia jota haettiin tuossa.

        "Nautinnon" siis ollessa naisen nautinto jossa miehelle ei osata tarjota ehkä mitään muuta kuin persettä.

        suhdetta sulla Harm on takana?

        Mielenkiintoista, että silloin kun puhutaan jostain lapsellisesta naisvähemmistöstä tai teinityttöjen mielenliikkeistä, niin porukka kuitenkin kirjoittaa ihan kuin nykyajan naiset olisi joku lajinsa, joka toimii lähestulkoon homogeenisesti.

        Kyllä täällä on niitä suhteita ihan yhtä paljon, jossa miehelle tarjotaan kaikki: persettä, välittämistä, kuuntelua, keskustelua, hellyyttä jne. Mutta miehelle ei välttämättä silti kelpaa mikään ja hän itse tarjoaa vain vehjettä... Tällaiseen ihmiseen törmääminen on vain paska säkä, sillä monet IHMISET osaavat esittää muuta kuin ovat päästäkseen suhteeseen ja sitten loppujen lopuksi eivät tiedä yhtään mitä haluavat.

        Tämä kirjoitus oli osoitettu enemmän aloittajalle kuin Harmille, mutta koska Harm tuntuu jakavan saman käsityksen aloittajan kanssa, mutta ilmaiseen sen rakentavammin, niin siksi kysymys hänelle.


      • Harm
        onnetonta kirjoitti:

        suhdetta sulla Harm on takana?

        Mielenkiintoista, että silloin kun puhutaan jostain lapsellisesta naisvähemmistöstä tai teinityttöjen mielenliikkeistä, niin porukka kuitenkin kirjoittaa ihan kuin nykyajan naiset olisi joku lajinsa, joka toimii lähestulkoon homogeenisesti.

        Kyllä täällä on niitä suhteita ihan yhtä paljon, jossa miehelle tarjotaan kaikki: persettä, välittämistä, kuuntelua, keskustelua, hellyyttä jne. Mutta miehelle ei välttämättä silti kelpaa mikään ja hän itse tarjoaa vain vehjettä... Tällaiseen ihmiseen törmääminen on vain paska säkä, sillä monet IHMISET osaavat esittää muuta kuin ovat päästäkseen suhteeseen ja sitten loppujen lopuksi eivät tiedä yhtään mitä haluavat.

        Tämä kirjoitus oli osoitettu enemmän aloittajalle kuin Harmille, mutta koska Harm tuntuu jakavan saman käsityksen aloittajan kanssa, mutta ilmaiseen sen rakentavammin, niin siksi kysymys hänelle.

        entäs itselläsi? Rekkaamaton nikki kysyy tätä rekatulta nikiltä...pitäisikö tässä alkaa kertomaan oma elämäntarina ja sitten voisi vasta ottaa kantaa johonkin asiaan?

        Mistä ihmeestä kuvittelet että tämä on joku henkilökohtainen vendetta naisia kohtaan vaikkapa katkeruuteen perustuva?

        Kerron tässä vain mielipiteeni mitä olen huomannut eikä koske pelkästään omia kokemuksia.

        Osa naisista nykyään on juuri sellaisia joita tuossa ap. kuvattiin. En ainakaan ole väittänyt että kaikki naiset olisivat tällaisia mutta voisin sanoa että määrä on kasvanut ja tähän joukkoon näyttää lukeutuvan muuten varsin fiksun oloisia naisia. Pahoittelen jos annoin sellaisen käsityksen mutta tällainen naisten cosmo- ja sinkkusukupolvi on aika karsea koska sitä ei kohta enää vähemmistöksi voi kutsua kun se on levinnyt kulovalkean tavoin myös niiden muiden naisten keskuuteen.

        "Kyllä täällä on niitä suhteita ihan yhtä paljon, jossa miehelle tarjotaan kaikki: persettä, välittämistä, kuuntelua, keskustelua, hellyyttä jne. Mutta miehelle ei välttämättä silti kelpaa mikään ja hän itse tarjoaa vain vehjettä... Tällaiseen ihmiseen törmääminen on vain paska säkä, sillä monet IHMISET osaavat esittää muuta kuin ovat päästäkseen suhteeseen ja sitten loppujen lopuksi eivät tiedä yhtään mitä haluavat."

        Olen aivan samaa mieltä.

        Homma menee vain niin että tällaisten naisten osuus on kasvanut ja tätähän siinä kommentoitiin.

        Tällainen nainen ei tiedä oikeastaan mitä haluaa, eikä hänessä oikeastaan ole mitään kovin kummoista, kuvittelee vain että hänen naiseutensa tekee hänestä tosi helvetin erityisen lumihiutaleen ja ei ole valmis tasan tarkkaan laittamaan tikkua ristiin asioiden suhteen paitsi leikkimään näitä parisuhdepelejä.

        Nähtävästi elintaso on kohonnut a sitten on pakko näistä jutuista tehdä harrastus itselle.

        "Tämä kirjoitus oli osoitettu enemmän aloittajalle kuin Harmille, mutta koska Harm tuntuu jakavan saman käsityksen aloittajan kanssa, mutta ilmaiseen sen rakentavammin, niin siksi kysymys hänelle."

        Osittain jaan näkemyksen hänen kanssaan mutta en tiedä etsiikö ap. pitkää suhdetta jossa hieman muut asiat ratkaisevat kuin "kipinä".

        Oma suhtautumiseni on että heti kun tällaisen naisen tunnistaa on parempi kiertää hänet kaukaa. Veikkaisin että monet naiset eivät tee näin monien miesten kohdalla koska he kuvittelevat että tuo "kipinä" on lupaus jostakin muustakin. Mutta kun se ei ole.


    • on.

      Kun entisaikaan oli saavutus jo se, että ylipäätään sai miehen. Ilman miestä oli halveksuttu ja naureksuttu vanhapiika. Ja siihen kun lisätään vielä se tosiasia, että nainen ei tullut toimeen ilman miestä, niin ei siinä ollut varaa rimaa nostella. Tai jos vähän kauemmaksi mennään, niin vanhemmathan sen puolison hommasivat, rakkaussuhteille viitattiin kintaalla. Vai mitä sinä sillä kipinällä mahdat tarkoittaa? Tuskin itsekään rakastut kaikkiin kauniisiin, mukaviin ja hauskoihin naisiin?

      Mutta niinhän se on luonnossakin, että uroot tulevat tyrkylle ja naaraat valitsevat parhaat päältä ja loput sitten uikuttaa.

      • Harm

        valitsevatko he ”parhaat” en ota kantaa mutta he eivät ole parhaita nähneetkään peiliin katsoessaan vaikka sitä kuvastimelta kyselevät yhä uudestaan ja uudestaan ja niin uskottelevat itselleen.

        Aika monet naiset menevät siitä mistä aita on matalin eikä se tee heistä kiinnostavia tai kipinän omaavia että sattuvat olemaan jonkun panohaaveissa.

        Nykyään on melkein parempi valita sellainen vanhan ajan "seinäruusu" kuin tuollainen uuden ajan "koristekasvi" koska mihinkään muuhun heistä ei ole.


      • Mies29 kahvilla
        Harm kirjoitti:

        valitsevatko he ”parhaat” en ota kantaa mutta he eivät ole parhaita nähneetkään peiliin katsoessaan vaikka sitä kuvastimelta kyselevät yhä uudestaan ja uudestaan ja niin uskottelevat itselleen.

        Aika monet naiset menevät siitä mistä aita on matalin eikä se tee heistä kiinnostavia tai kipinän omaavia että sattuvat olemaan jonkun panohaaveissa.

        Nykyään on melkein parempi valita sellainen vanhan ajan "seinäruusu" kuin tuollainen uuden ajan "koristekasvi" koska mihinkään muuhun heistä ei ole.

        Kyllä vaan. Tässä on kapinalauseita tullut mutta totta kai tässä tiedetään faktat: ei voi muuttaa sitä että naiset nyt vaan käyttäytyvät miten käyttäytyvät. Sanon vaan, että riskit on tässä uuden maailman ajattelutavassa:

        Kun vaatimukset kärjistyvät yhä korkeammalle miesten suhteen, sitä enemmän tuo kyseinen pienen pieni joukko, ehkä 10 % miehistä, ymmärtää oman arvonsa. Mitä sitten tapahtuu? No tämä miesjoukko ymmärtää, että he käytännössä katsoen saavat kenet tahansa naisen ja kuka silloin on valitsemassa? Se mies tietysti. Ei tää kehitys oo kestävää.. Sen vaan sanon.

        Sinkkujahan on huomattavasti enemmän nykyään kuin esim 10-20 vuotta sitten ja yhä vanhempina. Kehitys senkun jatkuu mutta sille tulee vielä loppu. Tosiasia on, että kansantalouden peruslait pätevät tässäkin, kysynnän ja tarjonnan lait kyllä tasaavat myös nämä sex and the city -sarjan luotsaamat arvot.


    • ..............................

      Nouskoon vaatimustaso, mitä sitten?

      Miesten kannattaa nyt vaan olla ihan iisisti ja pistää naisille kylmää kylmän perään. Kyllä ne naiset jossain vaiheessa hoksaa että saa pyytää just mitä sielu sietää mutta jos kertakaikkiaan ei ole olemassa timanttikoristeltuja kurpitsavaunuja tai itsellä edes rahkeita hankkia sellaista niin realiteetit saavuttaa leidit ennenpitkää.

      Naisten kannattaa alkaa katsella kanssasisariensa pärstäkertoimia miltä ne näyttää 10 vuoden päästä. Se on se millaisella naamalla koitatte seuraanne hankkia ellette löydä nyt hyvää miestä, ja jos omilla kriteereillään karkoittaa erinomaisetkin niin sitten voi syyttää vaan itseään loppujenlopuksi kun käkistelee vanhanapiikana ja on elämässään seurustellut kokonaista 8 kuukautta kaikenkaikkiaan eikä siis omista ensimmäistäkään pitkän linjan kumppania... ;-)

      Siinä pohdittavaa pidemmälle aikavälille kuin tän kesän ajaksi. Koska aika menee eteenpäin neitikullat ja raiskaa teidät mennentullen lopulta. SIlloin olis hyvin oleellista olla hyvän miehen kainalossa. Jälkikäteen vaikutusta on paha tehdä, pimeimmät parisuhteet löytyy niiltä jotka tositouhuhin alkaa vasta 35 vuotiaina... silloin ei vaikutusta enää tehdä naamalla vaan seksiaktien äärimmäisyydellä näin karkeasti sanottuna.... ;-)

      • n30

        Ja te pojathan säilytte vuodesta toiseen yhtä komeina ja nuorekkaina, eihän TEILLÄ ole mitään hätää, vaikka ette nirsouttanne olis pariutunu vielä kolmivitoseks vartuttuannekaan. Mutta voi meitä tyttöparkoja kun me niin rupsahdetaan ja aika juoksee eikä oo parisuhdetta... Kyllähän teille jokaiselle ulisijalle jonain päivänä se prinsessa löytyy?

        Mun mielestä toi Sinkkuelämän pilaamasta sukupolvesta itkeminen on ihan naurettavaa, ei oo mitenkään mahdollista että yks tv-sarja (tai edes useampi) olis tuhonnu koko sukupolven naisista kaiken "sisällön", niinkun yllä yritetään väittää. Mitäs jos pojat itse katselisivat ihan sellasia tavallisen näkösiä naisia, eikä just niitä, joitten elämän sisältö on vaan näyttää hyvältä? Sitä todellista sisältöö vois löytyä ihan eri tavalla, jos kelpuuttais sellasen naisen, jolla on ollu aikaa keskittyä muuhunkin kun ittensä tuunaamiseen ja puunaamiseen.


      • ja...
        n30 kirjoitti:

        Ja te pojathan säilytte vuodesta toiseen yhtä komeina ja nuorekkaina, eihän TEILLÄ ole mitään hätää, vaikka ette nirsouttanne olis pariutunu vielä kolmivitoseks vartuttuannekaan. Mutta voi meitä tyttöparkoja kun me niin rupsahdetaan ja aika juoksee eikä oo parisuhdetta... Kyllähän teille jokaiselle ulisijalle jonain päivänä se prinsessa löytyy?

        Mun mielestä toi Sinkkuelämän pilaamasta sukupolvesta itkeminen on ihan naurettavaa, ei oo mitenkään mahdollista että yks tv-sarja (tai edes useampi) olis tuhonnu koko sukupolven naisista kaiken "sisällön", niinkun yllä yritetään väittää. Mitäs jos pojat itse katselisivat ihan sellasia tavallisen näkösiä naisia, eikä just niitä, joitten elämän sisältö on vaan näyttää hyvältä? Sitä todellista sisältöö vois löytyä ihan eri tavalla, jos kelpuuttais sellasen naisen, jolla on ollu aikaa keskittyä muuhunkin kun ittensä tuunaamiseen ja puunaamiseen.

        kyllä minä koen vahingollisemmaksi tämän miesten"nettipornosukupolven".

        Sinkkuelämää on sarja, joka on huumorilla hyöstetty ja siinä näkyy korkeintaan tissit. Itse (-82) syntynyt katsoin jo ala-astella kaikenlaisetkauhuleffat yms. Kyllä minun vanhempani sanoivat telkkarista sellaisen yleissäännön, että se ei ole tosielämää. Ihan normaali ihminen minusta tuli eli noiden lapsena nähtyjen kauhupätkien takia ei ole esim. jäänyt fobioita. Pornoa en katsonut, vaan seksi jäi kumppanin kanssa opeteltavaksi. Täytyy olla vähän yksinkertainen, jos määrittää käyttäytymisensä tv:n mukaan.

        Sen sijaan pornon vaikutus näkyi jo joissakin sen ikäisissä pojissa ja yhä enemmän se näkyy internetin yleistyttyä. Surullista, että jotkut pojat oikeasti ottavat mallia pornosta sen suhteen, mikä sängyssä kuuluu tehdä. Vakavampi ilmiö tässä on se, että jotkut kokevat naista satuttavan toiminnan normaaliksi pornon takia. Olenkin ollut jo kauan sitä mieltä, ettei pornoa saisi katsoa niin tyhmät ihmiset, jotka ottavat sen tosissaan (sitten täällä itketään sitä, kun on kivan kokoinen 15cm vehje, mutta kun pornossa on nähnyt vaan niitä hevosenkokoisia, ihmetellään miksi nainen ei orgasmin hetkellä vedäkään oratorio messiasta jne... turhia stressin aiheita nämäkin, jotka jäisivät ilman pornoa syntymättä).


      • ihmettä?
        ja... kirjoitti:

        kyllä minä koen vahingollisemmaksi tämän miesten"nettipornosukupolven".

        Sinkkuelämää on sarja, joka on huumorilla hyöstetty ja siinä näkyy korkeintaan tissit. Itse (-82) syntynyt katsoin jo ala-astella kaikenlaisetkauhuleffat yms. Kyllä minun vanhempani sanoivat telkkarista sellaisen yleissäännön, että se ei ole tosielämää. Ihan normaali ihminen minusta tuli eli noiden lapsena nähtyjen kauhupätkien takia ei ole esim. jäänyt fobioita. Pornoa en katsonut, vaan seksi jäi kumppanin kanssa opeteltavaksi. Täytyy olla vähän yksinkertainen, jos määrittää käyttäytymisensä tv:n mukaan.

        Sen sijaan pornon vaikutus näkyi jo joissakin sen ikäisissä pojissa ja yhä enemmän se näkyy internetin yleistyttyä. Surullista, että jotkut pojat oikeasti ottavat mallia pornosta sen suhteen, mikä sängyssä kuuluu tehdä. Vakavampi ilmiö tässä on se, että jotkut kokevat naista satuttavan toiminnan normaaliksi pornon takia. Olenkin ollut jo kauan sitä mieltä, ettei pornoa saisi katsoa niin tyhmät ihmiset, jotka ottavat sen tosissaan (sitten täällä itketään sitä, kun on kivan kokoinen 15cm vehje, mutta kun pornossa on nähnyt vaan niitä hevosenkokoisia, ihmetellään miksi nainen ei orgasmin hetkellä vedäkään oratorio messiasta jne... turhia stressin aiheita nämäkin, jotka jäisivät ilman pornoa syntymättä).

        "Surullista, että jotkut pojat oikeasti ottavat mallia pornosta sen suhteen, mikä sängyssä kuuluu tehdä"

        Kyllä minulla ainakin sen verran realiteetin tajua jo tuossakin asiassa että tiedän että livenä se ei ole tasan tarkkaan samaan kuin "filmeissä", voin sanoa että kuulun samaan ikään kuin sinä!

        Mielestäni tuo oli yhtä hyvä yleistys kuin minä sanoisin viestiäsi lainaten että: "Surullista, että jotkut tytöt oikeasti ottavat mallia sinkkuelämistä sen suhteen, miten reaalimaailmassa oikeasti eletään" joten kyllä se sanonta pätee hyvin tääsäkin, pata kattilaan soimaan!


      • SINULLA on...
        ihmettä? kirjoitti:

        "Surullista, että jotkut pojat oikeasti ottavat mallia pornosta sen suhteen, mikä sängyssä kuuluu tehdä"

        Kyllä minulla ainakin sen verran realiteetin tajua jo tuossakin asiassa että tiedän että livenä se ei ole tasan tarkkaan samaan kuin "filmeissä", voin sanoa että kuulun samaan ikään kuin sinä!

        Mielestäni tuo oli yhtä hyvä yleistys kuin minä sanoisin viestiäsi lainaten että: "Surullista, että jotkut tytöt oikeasti ottavat mallia sinkkuelämistä sen suhteen, miten reaalimaailmassa oikeasti eletään" joten kyllä se sanonta pätee hyvin tääsäkin, pata kattilaan soimaan!

        Mutta ota huomioon, että kaikilla ei ole. Siksi juuri kirjoitin, että pornoa saisi katsoa vain kaltaisesi, jotka ymmärtävät sen olevan fiktiota. Älä siis hermostu. Tarkoitus oli kommentoida aihetta, ei sinua. Lisäksi me emme kanssasi kuulu ns. nettipornosukupolveen, sillä internet yleistyi vasta myöhemmin niin paljon, että kuka tahansa 12-vuotias tai nuorempi voi surffata kotonaan mihin tahansa.

        Olen sitä mieltä, että porno on paljon voimakkaampi vaikutin kuin sinkkuelämää sarja. Ne naiset, jotka mielestänne ottavat ko. sarjasta mallia, eivät todellisuudessa ota siitä mallia, vaan kyseessä on ystäväpiirin vaikutus. Jos ystäväpiiri pitää coolina miesten kierrättämistä yms. sarjan kaltaista, niin nuori tyttö helposti menee mukana. Sarjaa yksin katsova nainen tuskin matkii siitä muuta, kuin vaatteita, kenkiä yms. miltä naisen pitää muka näyttää.

        Sen sijaan nuoremmissa ikäryhmissä tiedän esiintyvän jonkin verran ongelmia nettipornon takia. Vakavimmat ilmiöt ovat lienee harvinaisia, mutta pointtini oli vain se, että porno on merkittävämpi vaikutin kuin mikään tavallinen sarja ja se vaikuttaa myös naisiin. Vähemmän vakavasta vaikutuksesta voin mainita naisten "posliinibuumin" - pornostahan se on lähtöisin. Vakavampi buumi on taas se, että jotkut tytöt harrastavat nykyään anaaliseksiä ennen kuin ovat miettineet, tahtovatko sitä vai eivät. Kiinnostusta tähän ei välttämättä ole, mutta se tehdään silti, kun sen katsotaan olevan välttämättön osa seksiä. Tässäkään ei ole tarkoitus yleistää.


      • Harm
        SINULLA on... kirjoitti:

        Mutta ota huomioon, että kaikilla ei ole. Siksi juuri kirjoitin, että pornoa saisi katsoa vain kaltaisesi, jotka ymmärtävät sen olevan fiktiota. Älä siis hermostu. Tarkoitus oli kommentoida aihetta, ei sinua. Lisäksi me emme kanssasi kuulu ns. nettipornosukupolveen, sillä internet yleistyi vasta myöhemmin niin paljon, että kuka tahansa 12-vuotias tai nuorempi voi surffata kotonaan mihin tahansa.

        Olen sitä mieltä, että porno on paljon voimakkaampi vaikutin kuin sinkkuelämää sarja. Ne naiset, jotka mielestänne ottavat ko. sarjasta mallia, eivät todellisuudessa ota siitä mallia, vaan kyseessä on ystäväpiirin vaikutus. Jos ystäväpiiri pitää coolina miesten kierrättämistä yms. sarjan kaltaista, niin nuori tyttö helposti menee mukana. Sarjaa yksin katsova nainen tuskin matkii siitä muuta, kuin vaatteita, kenkiä yms. miltä naisen pitää muka näyttää.

        Sen sijaan nuoremmissa ikäryhmissä tiedän esiintyvän jonkin verran ongelmia nettipornon takia. Vakavimmat ilmiöt ovat lienee harvinaisia, mutta pointtini oli vain se, että porno on merkittävämpi vaikutin kuin mikään tavallinen sarja ja se vaikuttaa myös naisiin. Vähemmän vakavasta vaikutuksesta voin mainita naisten "posliinibuumin" - pornostahan se on lähtöisin. Vakavampi buumi on taas se, että jotkut tytöt harrastavat nykyään anaaliseksiä ennen kuin ovat miettineet, tahtovatko sitä vai eivät. Kiinnostusta tähän ei välttämättä ole, mutta se tehdään silti, kun sen katsotaan olevan välttämättön osa seksiä. Tässäkään ei ole tarkoitus yleistää.

        tuon väitteen todistat?

        Olisin aika lailla satavarma että sitä on mahdoton tietää ja voin väittää että nettiporno josta olen yhtä lailla huolissani muuten kuin sinä vääristää ehkä maailmaa kuvaa aivan yhtä paljon kuin näiden saippusarjojen plus juuri sinkkuelämän seuraaminen paitsi erona on juuri mainitsemasi "sosiaalinen vahvistaminen" jossa ystäväpiiri vaikuttaa siihen pidetäänkö sarjan tai muun vaikutteita sellaisina jotka otetaan tosissaan.

        Kuitenkin jos ajatellaan niin veikkaisin että toimintaviihde esimerkiksi on jo sen verran kaukana jokapäiväisestä elämästä että esimerkiksi väkivallalle ei välttämättä haeta mallia vaikka niin monesti väitetäänkin. Tai ehkä näin tapahtuu harvojen kohdalla.

        Mutta nämä ihmissuhdehömppä sarjat ovat kyllä asia erikseen. Porno ehkä antaa vääristyneen kuvan itse seksi aktista ja myös molempien sukupuolien seksuaalisuudesta. En kyllä näe kovin vakavana ongelmana sitä että joku sattuu ajelemaan karvansa pornon takia. Enemmän ongelmana on toiselle asetetut vaatimukset yms.

        Porno on kuitenkin vain yhteen toimintamuotoon keskittyvä kun taas ihmissuhdesarjat voivat käsitellä hyvin läheltä ihmiselämää ja kyllä sieltä näitä parisuhdemalleja valitettavasti näköjään imetään sen näkee jo nuoremmasta sukupolvesta, selvästi. Toki yksi sinkkuelämää sarja ei ole sen takana vaan myös Cosmo, city ja lukematon määrä muita roskajulkaisuja.

        Sinä puhut myös nuorista ja monet ovat seuranneet tällaista mediaa todella nuoresta lähtien.

        Kuvailet miten se vaikuttaa nuoriin ja myös vanhempiinkin. Suuri joukko ihmisiä katselee esimerkiksi ko. sarjaa ja keskustelee sitä ja sitä ystäväpiirissä aletaan pitämään "coolina" ilmiönä ja soppa on valmis. Harvempi nyt mitään yksinään sinällään omaan (pornoakaan) ajatusmaailmaan ottaa kyllä siinä toisten vahvistusta yleensä tarvitaan.

        Kuitenkin suurin ongelma on se että jos katsot lähes mitä tahansa media outlettia niin siellä nämä asiat otetaan oikeasti todellisina ilmiöinä jotka kuvaavat todellisen maailman tapahtumia. Tämä on äärimmäisen vaarallista myös aikuisille. Se että parisuhdepalstoja neuvovat tai "asiantuntija" artikkeleita netissä ja tabloid-lehdissä kirjoittavat viittaavat jopa suoraan pornoon tai tällaisiin hömppäsarjoihin ei ole mikään pikku juttu.

        Siellä ihmissuhteiden "hömppätiede" on esitettynä asiatekstinä johon sitten on liitetty mukaan viihdemateriaalia. Ja osaan ihmisistä tämä uppoaa kuin häkä.


      • suuttunut...
        SINULLA on... kirjoitti:

        Mutta ota huomioon, että kaikilla ei ole. Siksi juuri kirjoitin, että pornoa saisi katsoa vain kaltaisesi, jotka ymmärtävät sen olevan fiktiota. Älä siis hermostu. Tarkoitus oli kommentoida aihetta, ei sinua. Lisäksi me emme kanssasi kuulu ns. nettipornosukupolveen, sillä internet yleistyi vasta myöhemmin niin paljon, että kuka tahansa 12-vuotias tai nuorempi voi surffata kotonaan mihin tahansa.

        Olen sitä mieltä, että porno on paljon voimakkaampi vaikutin kuin sinkkuelämää sarja. Ne naiset, jotka mielestänne ottavat ko. sarjasta mallia, eivät todellisuudessa ota siitä mallia, vaan kyseessä on ystäväpiirin vaikutus. Jos ystäväpiiri pitää coolina miesten kierrättämistä yms. sarjan kaltaista, niin nuori tyttö helposti menee mukana. Sarjaa yksin katsova nainen tuskin matkii siitä muuta, kuin vaatteita, kenkiä yms. miltä naisen pitää muka näyttää.

        Sen sijaan nuoremmissa ikäryhmissä tiedän esiintyvän jonkin verran ongelmia nettipornon takia. Vakavimmat ilmiöt ovat lienee harvinaisia, mutta pointtini oli vain se, että porno on merkittävämpi vaikutin kuin mikään tavallinen sarja ja se vaikuttaa myös naisiin. Vähemmän vakavasta vaikutuksesta voin mainita naisten "posliinibuumin" - pornostahan se on lähtöisin. Vakavampi buumi on taas se, että jotkut tytöt harrastavat nykyään anaaliseksiä ennen kuin ovat miettineet, tahtovatko sitä vai eivät. Kiinnostusta tähän ei välttämättä ole, mutta se tehdään silti, kun sen katsotaan olevan välttämättön osa seksiä. Tässäkään ei ole tarkoitus yleistää.

        Sanoin sen vaan tavallaa yleisesti että se menee myös noinkin päin!

        "Vähemmän vakavasta vaikutuksesta voin mainita naisten "posliinibuumin" - pornostahan se on lähtöisin. Vakavampi buumi on taas se, että jotkut tytöt harrastavat nykyään anaaliseksiä ennen kuin ovat miettineet, tahtovatko sitä vai eivät. Kiinnostusta tähän ei välttämättä ole, mutta se tehdään silti, kun sen katsotaan olevan välttämättön osa seksiä. Tässäkään ei ole tarkoitus yleistää."

        Tämän olen itse myös huomannut sekä myös oikein pelimieheltä (työkaverilta) omin sanoin kuullut, varsinkin tätä anaaliseksi touhua itse herra oikein ihmetteli kuinka yleistä se nykyään on ja sitä kuulemma ihan pyydetään! Ei ole itselläkään tarkoitus yleistää mutta näillä "kullinperässä" juoksevilla kuulemma todella yleistä.


      • täällä...
        Harm kirjoitti:

        tuon väitteen todistat?

        Olisin aika lailla satavarma että sitä on mahdoton tietää ja voin väittää että nettiporno josta olen yhtä lailla huolissani muuten kuin sinä vääristää ehkä maailmaa kuvaa aivan yhtä paljon kuin näiden saippusarjojen plus juuri sinkkuelämän seuraaminen paitsi erona on juuri mainitsemasi "sosiaalinen vahvistaminen" jossa ystäväpiiri vaikuttaa siihen pidetäänkö sarjan tai muun vaikutteita sellaisina jotka otetaan tosissaan.

        Kuitenkin jos ajatellaan niin veikkaisin että toimintaviihde esimerkiksi on jo sen verran kaukana jokapäiväisestä elämästä että esimerkiksi väkivallalle ei välttämättä haeta mallia vaikka niin monesti väitetäänkin. Tai ehkä näin tapahtuu harvojen kohdalla.

        Mutta nämä ihmissuhdehömppä sarjat ovat kyllä asia erikseen. Porno ehkä antaa vääristyneen kuvan itse seksi aktista ja myös molempien sukupuolien seksuaalisuudesta. En kyllä näe kovin vakavana ongelmana sitä että joku sattuu ajelemaan karvansa pornon takia. Enemmän ongelmana on toiselle asetetut vaatimukset yms.

        Porno on kuitenkin vain yhteen toimintamuotoon keskittyvä kun taas ihmissuhdesarjat voivat käsitellä hyvin läheltä ihmiselämää ja kyllä sieltä näitä parisuhdemalleja valitettavasti näköjään imetään sen näkee jo nuoremmasta sukupolvesta, selvästi. Toki yksi sinkkuelämää sarja ei ole sen takana vaan myös Cosmo, city ja lukematon määrä muita roskajulkaisuja.

        Sinä puhut myös nuorista ja monet ovat seuranneet tällaista mediaa todella nuoresta lähtien.

        Kuvailet miten se vaikuttaa nuoriin ja myös vanhempiinkin. Suuri joukko ihmisiä katselee esimerkiksi ko. sarjaa ja keskustelee sitä ja sitä ystäväpiirissä aletaan pitämään "coolina" ilmiönä ja soppa on valmis. Harvempi nyt mitään yksinään sinällään omaan (pornoakaan) ajatusmaailmaan ottaa kyllä siinä toisten vahvistusta yleensä tarvitaan.

        Kuitenkin suurin ongelma on se että jos katsot lähes mitä tahansa media outlettia niin siellä nämä asiat otetaan oikeasti todellisina ilmiöinä jotka kuvaavat todellisen maailman tapahtumia. Tämä on äärimmäisen vaarallista myös aikuisille. Se että parisuhdepalstoja neuvovat tai "asiantuntija" artikkeleita netissä ja tabloid-lehdissä kirjoittavat viittaavat jopa suoraan pornoon tai tällaisiin hömppäsarjoihin ei ole mikään pikku juttu.

        Siellä ihmissuhteiden "hömppätiede" on esitettynä asiatekstinä johon sitten on liitetty mukaan viihdemateriaalia. Ja osaan ihmisistä tämä uppoaa kuin häkä.

        ei voi koskaan puhua mistään aiheesta ilman, että joku käsittää sen kaikkia koskevana yleistyksenä?

        Missä kohtaa tekstiäni väitin karvojen ajelun olevan vakava juttu? Se oli esimerkki siitä, että porno VAIKUTTAA. Mielestäni porno on vahvempi vaikuttaja kuin mikään tavallinen sarja ja tämä lause ei sulje pois sitä, että tv-sarjat voisivat vaikuttaa nuoriin... Pornon vääristävä vaikutus on tehokkaampi niille, jotka ovat vaikutuksille alttiita.

        Ja ihan sen pohjalta minä täällä kirjoitan millaisiin kokemuksiin ja kohtaloihin olen törmännyt omassa elämässäni, kuten te kaikki muutkin tiedostaen tai tiedostamatta. Siinä missä sinkkuelämää voi vaikuttaa suhtautumiseen yhdenillanjuttujen osalta, se ei kuitenkaan kannusta nuoria esim. väkivaltaiseen seksiin. Nuori myös kysyy vanhemmiltaan helpommin mielipidettä jonkin sarjan sisällöstä, kuin pornon. Nykyään moni voi katsoa pornoa yksin, kun kaikilla ei ole niitä kavereitakaan, joiden kanssa asiasta jälkeen päin puhua.


      • varmaan
        suuttunut... kirjoitti:

        Sanoin sen vaan tavallaa yleisesti että se menee myös noinkin päin!

        "Vähemmän vakavasta vaikutuksesta voin mainita naisten "posliinibuumin" - pornostahan se on lähtöisin. Vakavampi buumi on taas se, että jotkut tytöt harrastavat nykyään anaaliseksiä ennen kuin ovat miettineet, tahtovatko sitä vai eivät. Kiinnostusta tähän ei välttämättä ole, mutta se tehdään silti, kun sen katsotaan olevan välttämättön osa seksiä. Tässäkään ei ole tarkoitus yleistää."

        Tämän olen itse myös huomannut sekä myös oikein pelimieheltä (työkaverilta) omin sanoin kuullut, varsinkin tätä anaaliseksi touhua itse herra oikein ihmetteli kuinka yleistä se nykyään on ja sitä kuulemma ihan pyydetään! Ei ole itselläkään tarkoitus yleistää mutta näillä "kullinperässä" juoksevilla kuulemma todella yleistä.

        itse jotenkin rajoittunut nainen, mutta en vain pysty kuvittelemaan pystyväni olemaan niin rentoutunut, että pystyisin täysillä nauttimaan seksistä tuntemattoman ihmisen kanssa. Mitä olen monilta miehiltä kuullut yhdenillanjutuista, niin iso osa niitä harrastavista miehistä ei kuulemma saa niistä seksuaalisesti niinkään mitään kummallista, vaan se valloittaminen on se tärkein syy, miksi niitä harrastetaan. Koska uskon naisen olevan seksuaalinen siinä missä mieskin, on vaikea eläytyä sellaisen naisen asemaan, joka kykenee tekemään kaikki temput tuntemattoman kanssa ja nauttimaan siitä vielä täysillä, jos monet miehetkään eivät tähän pysty. Mutta kai se vain niin on, että meitä ihmisiä on todella moneen junaan.


      • Harm
        täällä... kirjoitti:

        ei voi koskaan puhua mistään aiheesta ilman, että joku käsittää sen kaikkia koskevana yleistyksenä?

        Missä kohtaa tekstiäni väitin karvojen ajelun olevan vakava juttu? Se oli esimerkki siitä, että porno VAIKUTTAA. Mielestäni porno on vahvempi vaikuttaja kuin mikään tavallinen sarja ja tämä lause ei sulje pois sitä, että tv-sarjat voisivat vaikuttaa nuoriin... Pornon vääristävä vaikutus on tehokkaampi niille, jotka ovat vaikutuksille alttiita.

        Ja ihan sen pohjalta minä täällä kirjoitan millaisiin kokemuksiin ja kohtaloihin olen törmännyt omassa elämässäni, kuten te kaikki muutkin tiedostaen tai tiedostamatta. Siinä missä sinkkuelämää voi vaikuttaa suhtautumiseen yhdenillanjuttujen osalta, se ei kuitenkaan kannusta nuoria esim. väkivaltaiseen seksiin. Nuori myös kysyy vanhemmiltaan helpommin mielipidettä jonkin sarjan sisällöstä, kuin pornon. Nykyään moni voi katsoa pornoa yksin, kun kaikilla ei ole niitä kavereitakaan, joiden kanssa asiasta jälkeen päin puhua.

        minäkään puhunut yleistyksistä vaan osasta ihmisiä?

        "Mielestäni porno on vahvempi vaikuttaja kuin mikään tavallinen sarja ja tämä lause ei sulje pois sitä, että tv-sarjat voisivat vaikuttaa nuoriin... Pornon vääristävä vaikutus on tehokkaampi niille, jotka ovat vaikutuksille alttiita."

        Ja minä taas väitä että ei ole vaan vaikutukset ovat itseasiassa täysin saman kaltaisia ja jopa vahvempia tv-sarjoilla.

        "Siinä missä sinkkuelämää voi vaikuttaa suhtautumiseen yhdenillanjuttujen osalta, se ei kuitenkaan kannusta nuoria esim. väkivaltaiseen seksiin."

        Veikkaisin että se mihin suuntautuminen vaikuttaa on että ihmissuhdeet nähdään tunnevaltaisina peleinä tai leikkeinä jossa esimerkiksi seksi muodostaa 90% suhteesta eikä kahden aikuisen ihmisen todellisina ihmissuhteina.

        Ja naiset näissä sarjoissa ovat tyhjäpäisiä joiden aika kuluu edestakaisin pyöritellessä näitä asioita.

        "Nuori myös kysyy vanhemmiltaan helpommin mielipidettä jonkin sarjan sisällöstä, kuin pornon."

        Veikkaisin että sillä ei ole merkitystä koska nuoret ystäväpiirissään varmasti vaihtavat mielipiteitä jotka kumoavat kauniisti vanhempien mielipiteen jos on tarvetta.

        "Nykyään moni voi katsoa pornoa yksin, kun kaikilla ei ole niitä kavereitakaan, joiden kanssa asiasta jälkeen päin puhua."

        Ei ole kavereita joiden kanssa puhua?

        Veikkaisin että jos siitä puhuttaisiin kuten noista hömppäsarjoista niin vaikutus olisi itseasiassa paljon voimakkaampi.

        Pornohan on aivan varmasti jo nyt vaikuttanut paljon miten ihmiset mieltävät seksin koska sieltä kautta tulee vaikutteita mutta aivan samoilla tavoilla vaikuttavat tällaiset tv-sarjat ja siitä tässä ketjussa oli puhe alunperin koska se näkyy ja kuuluu ulospäinkin.


      • nyt täytyy
        varmaan kirjoitti:

        itse jotenkin rajoittunut nainen, mutta en vain pysty kuvittelemaan pystyväni olemaan niin rentoutunut, että pystyisin täysillä nauttimaan seksistä tuntemattoman ihmisen kanssa. Mitä olen monilta miehiltä kuullut yhdenillanjutuista, niin iso osa niitä harrastavista miehistä ei kuulemma saa niistä seksuaalisesti niinkään mitään kummallista, vaan se valloittaminen on se tärkein syy, miksi niitä harrastetaan. Koska uskon naisen olevan seksuaalinen siinä missä mieskin, on vaikea eläytyä sellaisen naisen asemaan, joka kykenee tekemään kaikki temput tuntemattoman kanssa ja nauttimaan siitä vielä täysillä, jos monet miehetkään eivät tähän pysty. Mutta kai se vain niin on, että meitä ihmisiä on todella moneen junaan.

        miettiä jonkun tv-sarjan vaikutusta, niin väittäisin että nuoriin vaikuttavat enemmän esim. OC tai muut vastaavat idioottimaiset nuotensarjat. Tuskin niinkään Sinkkuelämä, jonka naiset ovat aikuisia eikä heihin niinkään samaistu. Lehdistä sen verran että Cosmopolitan on käsittämätöntä amerikkalaista puppua, joka pitäisi lailla kieltää, mutta niin ovat Jallu ja Kallekin, saisi kieltää samalla nekin. Kiellon syyksi kaikille näille kolmelle lehdelle todellisuuspakoisuus ja valheellisuus sekä väärien asennemallien pakkosyöttö.

        Pornon vaikutukset ovat taas sitä luokkaa että historian kirjoituksissa tämä vuosisata tullaan nimeämään pornon vuosisadaksi. Ikävä kyllä.


      • mmmmmmmmmmmmmmmm
        ja... kirjoitti:

        kyllä minä koen vahingollisemmaksi tämän miesten"nettipornosukupolven".

        Sinkkuelämää on sarja, joka on huumorilla hyöstetty ja siinä näkyy korkeintaan tissit. Itse (-82) syntynyt katsoin jo ala-astella kaikenlaisetkauhuleffat yms. Kyllä minun vanhempani sanoivat telkkarista sellaisen yleissäännön, että se ei ole tosielämää. Ihan normaali ihminen minusta tuli eli noiden lapsena nähtyjen kauhupätkien takia ei ole esim. jäänyt fobioita. Pornoa en katsonut, vaan seksi jäi kumppanin kanssa opeteltavaksi. Täytyy olla vähän yksinkertainen, jos määrittää käyttäytymisensä tv:n mukaan.

        Sen sijaan pornon vaikutus näkyi jo joissakin sen ikäisissä pojissa ja yhä enemmän se näkyy internetin yleistyttyä. Surullista, että jotkut pojat oikeasti ottavat mallia pornosta sen suhteen, mikä sängyssä kuuluu tehdä. Vakavampi ilmiö tässä on se, että jotkut kokevat naista satuttavan toiminnan normaaliksi pornon takia. Olenkin ollut jo kauan sitä mieltä, ettei pornoa saisi katsoa niin tyhmät ihmiset, jotka ottavat sen tosissaan (sitten täällä itketään sitä, kun on kivan kokoinen 15cm vehje, mutta kun pornossa on nähnyt vaan niitä hevosenkokoisia, ihmetellään miksi nainen ei orgasmin hetkellä vedäkään oratorio messiasta jne... turhia stressin aiheita nämäkin, jotka jäisivät ilman pornoa syntymättä).

        Itse olen ollut kuluttanut pornoa puolet iästäni (olen reilu 30v), enkä koe, että se mitenkään haitallisesti olisi vaikuttanut seksielämääni.

        Enkä myöskään ymmärrä, että miten se porno niin paljon muka "oikeasta" seksistä eroaa. Ihan samalla tavalla sitä lihaa pannaan piiloon filmillä ja oikeassa elämässäkin. Porno korkeintaan tuo virikkeitä ja uusia näkökulmia/asentoja aktiin, ja tästä on makuukammarissa vain hyötyä. Ei niitä kaikkia ole toki pakko itse soveltaa käytännössä, vaan voidaan valita ne, mitä halutaan soveltaa.

        Mitä anaaliseksiin tulee, niin kyllä se on paljon vanhempi keksintö kuin porno...

        Porno on saattanut edistää karvojen sheivaamista, mutta toisaalta Japanissa asia on toiminut täsmälleen päinvastoin, eli porno suorastaan provosoi kunnon pehkon kasvattamista.. :) Tämä johtuu paikallisesta lainsäädännöstä, joka edellyttää, ettei sukuelimet näy karvojen joukosta kun tehdään tietyntyyppistä "pornoa".

        Mutta sehän on vaan hyvä juttu, että uskalletaan rohkeasti sheivailla enemmän kuin ennen, eikä siinä koeta enää olevan mitään outoa tai pervoa. Sheivattu pimppi on siisti ja hyvä juttu luultavasti molempien osapuolten kannalta. Sama pätee jossain määrin miehen alapäähänkin toki.


      • se on.
        varmaan kirjoitti:

        itse jotenkin rajoittunut nainen, mutta en vain pysty kuvittelemaan pystyväni olemaan niin rentoutunut, että pystyisin täysillä nauttimaan seksistä tuntemattoman ihmisen kanssa. Mitä olen monilta miehiltä kuullut yhdenillanjutuista, niin iso osa niitä harrastavista miehistä ei kuulemma saa niistä seksuaalisesti niinkään mitään kummallista, vaan se valloittaminen on se tärkein syy, miksi niitä harrastetaan. Koska uskon naisen olevan seksuaalinen siinä missä mieskin, on vaikea eläytyä sellaisen naisen asemaan, joka kykenee tekemään kaikki temput tuntemattoman kanssa ja nauttimaan siitä vielä täysillä, jos monet miehetkään eivät tähän pysty. Mutta kai se vain niin on, että meitä ihmisiä on todella moneen junaan.

        Joka asemalla astuu sairaita ihmisiä junaan.


    • Anonyymi

      Taitaa olla ajankohtainen aihe vielä vuonna 2018. Naisten vaatimustaso on jotain naurettavaa, toisaalta niin varmaan naisten näkökulmasta miestenkin? Omalla kokemuksella esimerkiksi tinderin kaltaiset sovellukset lähinnä ruokkivat epäsosiaalisuutta, kuten muukin sosiaalinen media. Voidaan jättää vastaamatta ja vanhanaikaisille treffeille lähteminen on ehdoton ei jos ei omaa lihaksikasta laihaa kroppaa ja esim tinderin tapauksessa heitä jotain todella erikoista ja nasevaa aloituskommenttia. Kysynkin missä kohtaa pariutuminen on muuttunut mainostamiseksi? Koska sitähän se nykyään on, kuvien pitää olla täydellisiä, keskustelussa ja sen aloituksessa ei saa tehdä virheitä. Toisaalta ylikansoituksen näkökulmasta hyvä asia, mutta vähän naurettavaksi alkanut menemään deittailu. Kertokaahan naiset mikä se ongelma, kun ei tavallinen suomalainen keskusteleva mies kelpaa?

    • justiinam

      Itse etsin miestä pitkäaikaiseen parisuhteeseen, kenties loppuelämäksi. Ei ole samantekevää, millainen tuleva mies on. Joskus treffeillä saattaa olla kivaa, mutta kun tulee ilmi, että minun ja miehen arvot eivät kohtaa, ei suhteella voi olla tulevaisuutta. On monia asioita, jotka pitää huomioida kumppanin valinnassa. Ja sitten pitäisi olla kemiaakin - ja sekin pitäisi olla molemminpuolista.

      Olen tavallisen ja vaatimattoman näköinen (mutta kuitenkin hoikka) nainen, mutta en ole koskaan muuta väittänytkään. Se, että olen tavallisen näköinen, ei tarkoita sitä, että pitäisi ottaa vain joku mies, joka sattuu tulemaan vastaan. Juurikin tuon ulkonäköni takia olen joutunut kehittämään itsessäni monia puolia. Nuorena olin ujo ja epävarma, nykyään olen varmempi ja sosiaalinen. Omia hyviä puolia täytyy tuoda ilmi. Miehet, joiden kanssa olen seurustellut, ovat etsineet naista kokonaisuutena. Ulkonäkö on vain yksi asia ihmisessä. En tietenkään etsi komeaa miestä, mutta hänen täytyy olla kuitenkin itsevarma, sosiaalinen ja ainakin jonkin verran urheilullinen ja itsestään huolta pitävä. Osaan keskustella treffeillä ja joskus olen jopa se, joka vie keskustelua. Jos ei toinen paljoa puhu, niin minä osaan kyllä hoitaa puhumisen. Hoidan treffit, mutta jos mies on tuppisuu, on turha odottaa toista tapaamista.

      Olen kuitenkin huomannut kaveripiirissäni, että toisen mielestä kiinnostava mies voi olla sellainen, joka ei toista kiinnosta sitten pätkääkään. Eli riippuu täysin naisesta, millaisesta miehestä hän on kiinnostunut.

    • Syvämies

      Diippiä settiä...

    • Tahvo53

      Palstatotuutta pukkaa, toisaalta järjen siemen justiinam kirjoituksessa. Kokonaisuus ratkaisee ja kukin etsii itselleen sopivaa kumppania. Kullakin on oma käsitys kauneudesta, arvoista jne jne. Kannattaisi pojujen keksiä muuta tekemistä kun se ainainen pillunpuute, voisi siinä sitten kehittää itseään ja kasvaa aikuiseksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe