Lääkkeet - Sirdalud

Tutkielmaa tekemässä.

Hei, haluaisin tietää onko Sirdalud Tizanidistä viihdekäyttöön? Kuinka monta tällaista kolmiolääkettä pitäisi ottaa, jotta jotain vaikutuksia tulisi ja minkälaisia vaikutuksia? Sekaan alkoholia, särkylääkettä...Vai meneekö ihan itsestäänkin?

Kiitos vastauksista.

59

39722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa a

      Niin no jos haluat lamauttaa keskushermostosi ja nukahtaa 15 min. nauttimisesta niin hyvää viihdettä varmaan on.Ainakin näin omalta kohdaltani lääkärin määräämänä noidannuoleen.
      Aika vahvoja ovat ja varmasti aikamoista myrkkyä.
      Enpä suosittelisi.

    • just just

      Jeesus mikä ääliö. Kokeileppa vaika tinneriä ihan ekaks jos jollain on pakko pää sekoittaa... Sirdalud on lihasrelaksantti joka rentouttaa tosiaankin aika kokonaisvaltaisesti. Itse nukahdin sohvalle istuma-asentoon otettuani ensimmäisen tabletin yläselän lihaskrampin hoitoon...

    • HÖRHÖR

      tarve saada äly ämpäriin.

      Ne on varsin kalliita noi Sirdaludit.
      Paljon halvennalla ja takuuvarmasti järki lähtee triklooretyleenillä (puhdistusaine) tai bensiinillä.. Reilusti vaan rättiin ja 4 - 5 syvää hengenvetoa niin kaatuu isokin jätkä.

      Bensalla ei ole väliä onko lyijyllä vai ilman. Aivot liukee kuitenkin ennenkuin lyijy ehtii kumuloitua.

    • KillMeImHere

      Eli sirdalud kaljan kanssa on tyhmä idea, siitä menee todella nopeesti sekasin ja sammuu, jos ei sammu niin on aivan vitun väsynyt ja sekava pitkän aikaa, ja lopuksi kalja lakkaa nousemasta päähän mikä on hyvin vittumaista.

      Sirdalud selvään päähän taas aiheuttaa jumitusta, muutaman kun sulatat kielen alla niin kummasti tulee rento olo eikä jaksa liikkua yhtää mihkään.

      Parhaan vaikutuksen ainakin minä saan sillä että vedän niitä muutaman ja menen nukkumaan, unista tulee todella hienoja ja todentuntuisia. Tosin painajaiset on sitten ikävä kokemus.

      Kohtuullinen annostus (minun kohdallani ainakin) : Kaljan kanssa kielen alle 2-4 kpl, selvinpäin voi ottaa useammankin. Nuo siis 2 mg pillereitä, isommat tietysti eri määrinä. Kielen alle on paras tapa koska nokittaminen on hyvin vittumaisen tuntuista vaikka onkin paljon tehokkaampaa. Rännitys taas on aika tyhmää jonku lääkkeen kanssa.

    • nöf..nöf..

      Sirdaludia käytetään suuremmilla annoksilla, esim 6 mg depot, spastisuuden eli lihasjäykkyyden hoitoon. Eli raajat on jäykät, kulku on jäykkää.
      Sitten kun ottaa Sirdaludia niin aivossakin on jäykkää, eli olo normalisoituu.

      Otareilusti vaan.
      Ja uni maistuu.

      • Anonyymi

        Ei vaikuta mihinkää. Otan Sirdalud Retard 6 mg kolmesti päivässä.
        Menee sairauden hoitoon ja sekään ei aina auta kipulääkettä lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta mihinkää. Otan Sirdalud Retard 6 mg kolmesti päivässä.
        Menee sairauden hoitoon ja sekään ei aina auta kipulääkettä lisäksi.

        Lääkkeillä ei haeta mitään kicsejä.


      • Anonyymi

        1. Mitä Sirdalud/Sirdalud Retard on ja mihin sitä käytetään
        Sirdalud -tabletteja käytetään
        - kivuliaiden (tahdottomien) lihaskouristusten (spasmien) hoidossa,
        - kun ne johtuvat selkärangan vaivoista, esim. ristiselkäkipu, niskan jäykkyys
        - leikkauksen (esim. nikamavälilevyn esiinluiskahdus tai lonkan krooninen
        tulehduksellinen sairaus) jälkeen.
        Sirdalud -tabletteja ja Sirdalud Retard -depotkapseleita käytetään
        - neurologisista häiriöistä johtuvaan lihasten jäykkyyden hoitoon, esim. multippeliskleroosissa,
        kroonisessa myelopatiassa, selkärangan degeneratiivisissa sairauksissa, aivohalvauksessa ja CPoireyhtymässä.
        Sirdalud/Sirdalud Retard -valmisteiden vaikuttava aine, titsanidiini, on keskushermoston kautta
        vaikuttava luurankolihasten jännitystä vähentävä aine. Se vaikuttaa pääasiallisesti selkäytimeen ja
        vähentää lihasten liiallista jäykkyyttä.


    • Joshua Samola

      Sirkoilla saa ihan ok. rennon olon ilman alkoholiakin. Määrä tietenkin toleranssin mukaan. Itse ottaisin 2 mg. sirkkoja jonkun 4 kpl. eka testauksella. Minulla on lihasjäykkyyteen selän ja niskojen osalta myös Norgesicia jota nomiannos on 4 kpl/vrk. Ei pahemmin auta. Mutta jos nappaa 4-5 kpl. kerralla ja juo esim. kuumaa teetä päälle sulamisen nopeuttamiseksi, saa koht. tokkuran ja semi-inhottavia näköhäiriöitä:D
      Ottakaa pois. Mikä ei tapa, se vahvistaa.
      Norgesicilla tosin hommaa itselleen maksavaurion liika annoksilla suhteellisen nopeasti. Itselläni suurin annos kyseistä lääkettä on 15 kpl. ja päälle saman verran kaljaa. = konttailua ja epämääräistä mölinää. Aamulla hyvin tukkoinen olo.

    • werg

      Ei käytetä viihdekäyttöön! ihan muut ryynit on viihdekäyttöön.. ei minkäänlaista järkee syödä niitä...

    • Riksu mies

      Mulla sirdaludia, lyricaa, oxaminia ja panadodia, Millä kombinaaatiolla ja käyttötavalla saisin parhaan olon?

      • Riksu dorka

        Suosittelen: Kaikkea sekaisin ja köysi kaulaan.

        Sirdaludi on kiva kun se nukuttaa ja rentouttaa niin, että tulee isolla annoksella ihanat paskat housuun.


      • Sirpalexia

        Niin ja oxamin auttaa siihen, ettei välitä onko housuissa mitä. Eli, paskat tuli 04.00 ja mies heräsi 06.00. Muuaah


      • Anonyymi

        3 pilleriä ja muutama kalja kylkeen niin kyllä on pökkyrässä (panacodia)


      • Anonyymi

        Luoti otsaan


      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa sellainen koivu jossa paksu oksa ja rasvata köysi hyvin vetää itsensä hirteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 pilleriä ja muutama kalja kylkeen niin kyllä on pökkyrässä (panacodia)

        Panacod ja alkoholi lamaannuttaa hengityksen ja kuolee .... Korisee vähän aikaa


      • Anonyymi

        Fiksu mies Kysy lääkäriltä apteekista, tai varaa päihdeklinikalle aika


    • Idididdiidxl

      Ite otin eilen kokonaisen sirdaludin 2mg ja sit puolikkaan panacodin iha huvikseen ja oon 13v ja ei tapahtunu mitää

      • Lääkkkeeksi

        Miksi 13 v etsii viihdekäyttöön lääkkeitä??


      • Anonyymi

        On siinä kans oikee vitun sankari....äiti o varmaa ylpee


      • Anonyymi

        nyt viet ne lääkkeet takas kaappiin,eikö kukaan ole sulle kertonut et cocacolalla ja hp-mausteella saa saman olon.siis juotuna


      • Anonyymi

        lasu tehty vuonna 2021 🤣🤣


      • Anonyymi

        Kiva


    • qjfjaefjosöokä

      HEI VITUN LÄÄKKEIDEN VÄÄRINKÄYTTÄJÄT. TEHKÄÄ PALVELUS IHMISKUNNALLE JA TAPPAKKAA ITSENNE TAI VAIHTOEHTOISESTI TULKAA JÄRKIINNE.

      • riippuvuusonpaskaa

        Oletko ikinä kuullut lääkeriippuvuudesta? Ei kukaan HALUA käyttää lääkkeitä väärin, mutta vaihtoehtoja ei ole jos on addiktio. Kannustan kaikkia riippuvuudesta kärsiviä hankkimaan apua, elämällä on niin paljon muutakin tarjottavaa kun lääkkeistä yms tulevat ”olot”. Tsemppiä kaikille jotka kamppailee riippuvuuden kanssa!

        Jos taas olet kokeilumielessä liikkeellä niin vinkki on että älä edes kokeile, riippuvuus on niin salakavala että se on jo yllättävän nopeesti mukana elämässä.

        Riippuvuus on helvettiä😤

        Ja sinä gjfjaefosöokä:
        ota se pää pois perseestä


      • Anonyymi

        Älä sinä sano hirteen. Kyllä jos lääkäri määrää sairauden hoitoon sillä ei yliannostuksia määrätä. Ettepähän te viihdekäyttäjät näitä lääkkeitä tarvitse.


      • Anonyymi

        montako otit?


      • Anonyymi

        olen täysin samaa mieltä kanssasi.


      • Anonyymi
        riippuvuusonpaskaa kirjoitti:

        Oletko ikinä kuullut lääkeriippuvuudesta? Ei kukaan HALUA käyttää lääkkeitä väärin, mutta vaihtoehtoja ei ole jos on addiktio. Kannustan kaikkia riippuvuudesta kärsiviä hankkimaan apua, elämällä on niin paljon muutakin tarjottavaa kun lääkkeistä yms tulevat ”olot”. Tsemppiä kaikille jotka kamppailee riippuvuuden kanssa!

        Jos taas olet kokeilumielessä liikkeellä niin vinkki on että älä edes kokeile, riippuvuus on niin salakavala että se on jo yllättävän nopeesti mukana elämässä.

        Riippuvuus on helvettiä😤

        Ja sinä gjfjaefosöokä:
        ota se pää pois perseestä

        riippuvuus ja viihdekäyttö on aivan eri asia ne joilla on riippuvuus tullut vaikka johonkin lääkkeeseen niin se on ymmärrettävää mutta jos haluaa vaan päänsä saada sekaisin sen takia kun se on joku sanonut että se on kivaa niin siinä ei ole mitään järkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        riippuvuus ja viihdekäyttö on aivan eri asia ne joilla on riippuvuus tullut vaikka johonkin lääkkeeseen niin se on ymmärrettävää mutta jos haluaa vaan päänsä saada sekaisin sen takia kun se on joku sanonut että se on kivaa niin siinä ei ole mitään järkeä

        Sen onkin PÄIHDEriippuuvuus.


      • Anonyymi

        En.


    • jensku993

      Ite haluisin tietää miten saan sirkat hihaan! :D mut tuol tais ollakki tramalist ja panacodist jotaii. Nammm kumpikin.:) muttei samaa aikaa!! En suosittele!!

      • Anonyymi

        No hyi vittu..


    • Sirdalud

      paljo näit sirkkoi oikee pitää ottaa et kolisee ees jotenki? mul tos 4x 4mg josko söis koko vitun paketin

    • Publicslutfromhell

      eikö sirdald ole joku kielisoitin? jännä ajatella, rttä olen tämän hetken maailman paras imprvisaatipsoitaja mutta melo humalassa taas ja mopo karusssa

    • Sirkkamureena

      1mg kahtee osaan, heitän huulee aina ku ahistaa 😋

    • Eiymmärrä

      Kuka teille ostaa kaikki helvetin pillerit 😲

      • Anonyymi

        Itse ne haetaan apteekista kun sairaus vaatii lääkkeen


    • nussimuatakaa

      otat herskaövereit ni saa hyvät unet

    • Ihme-juttuja

      En lukenut koko viestiketjua, mutta Sirdalud ei todellakaan ole mikään viihdetuote. Sitä käyttävät vain sitä tarvitsevat. Ei siitä käsittääkseni kukaan mitään kicksejä saa.

      • Anonyymi

        kai pikku tytöt ja pojat sit saa?tai ainakin ne kuvittelat olevansa kovia


      • Anonyymi

        Sirdalud nukuttaa 20 min päästä ja rentouttaa meinas tulla kanit housuun kun ei jaksanut nousta vessaan


    • Makaansängysvieläkin

      Sirdalut teki minusta ihan vetelän kuran

      • Marraslapsi

        Olen kova jännittämään ja tänään noin tunti ennen sukupäivälliselle lähtöä otin puolikkaan eli 2mg Sirdaludia ja toisen puolikkaan 2mg just ennen lähtöä. Kaikki sujui oikein hyvin, olin sopivasti rento eikä yhtään jännittänyt! Ainoastaan suu tuntui autossa(mies ajoi) tosi kuivalta ja oli jonkin verran unelias olo. Senpä takia lääkettä pitää ottaa varoen.


    • kokaiininenä

      Köyhät käyttäkää ees kokaiinia tai muuta oikeaa kamaa.

      • Anonyymi

        pullo kossua letkun kautta sisään,mielellään alakautta.ei okseta


    • Ufokid

      Mohin hintaan sirdalud 4mg kpl hinta olisi jos joku tietää niin ois aika jees

      • Ufokid

        Siis mihin hintaan 4mg sidaludit lähtee kappaleittain


      • Anonyymi
        Ufokid kirjoitti:

        Siis mihin hintaan 4mg sidaludit lähtee kappaleittain

        Kappalehintaa en osaa sanoo mut mulla respalääkkeenä sirkat vajaa 12€ paketti 4mg sirkkoja


      • Anonyymi

        eipä tuo apoteekissä paljon maksa,nää taitaa olla samoja juttuja kun et kalja nousee paremmin päähän kun sen juo päällään seisten.ja pistäkää sekaan suolaa


      • Anonyymi
        Ufokid kirjoitti:

        Siis mihin hintaan 4mg sidaludit lähtee kappaleittain

        tarjouskilpailu,ja nyt mee nukkuun.mul on mut sul ei.enkä anna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappalehintaa en osaa sanoo mut mulla respalääkkeenä sirkat vajaa 12€ paketti 4mg sirkkoja

        onks sul koppakuoriaisia myös?tai ees satiaisia?


    • Anonyymi

      csa<zghzxcvbn

    • Anonyymi

      noh itse otin melkein 2 lätkää enen kuulusteluita olin aika helvetin väsynyt sen jälkeen kuulustelut piti lopettaa kesken kaiken kun aloin nukahtelee

    • Anonyymi

      humoristi. miniminipillerillä tosin nukkuu hyvin mut mitään apua siitä ei ole täsmäalue. löytyy huumausainelistalta lääkärin leikillä ettei kukaan ota autonratissa eka.

    • Anonyymi

      ei te ni mitää

    • Anonyymi

      Aika huonoja ovat. Oxyt parempia, niitäkin saa kun kysyy

    • Anonyymi

      Sirdalud ei ole mihinkäänlaiseen viihdekäyttöön!! Relaksoi ihmisten erilaisia sairauksia. Ja nyt kyllä ihmettelen,mistä ihmeestä te yleensä saatte sitä??? Et ois pää sekasin!! Ihan grazyä!! Mä antaisin mitä vaan,ettei tarvis käyttää mitään relaksantteja ja tulis ihmeparannus sairautee🙏🙏🍀Psykiatria tarvitte!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe