K-40 Disco?

47v

Hei!Onko kellään tietoa onko Helsingissä diskoa tai baaria jossa olisi ikäraja K-40 ?
Sellaista varmasti kaivattaisiin Hesaan jos ei vielä ole...

11

3833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta muuten kyllä.

      K-40... taitaa mennä Wanhalle, sekin lähinnä humppa paikka ja lihakauppa. Hotelleissa olisi yökerhoissa ehkä sopivaa musaa väliajoilla, niissähän yleensä esiintyjiä. Hotelli Vantaa Tikkurilassa on hyvin suosittu, sijaitsee steissin lähellä, helppo käydä.

      Minua ei saa haulikolla uhkaamallakaan mihinkään diskoon, oopperaan tai Tavastialle ei tarvitse kahta kertaa suostutella.

      Jossain järjestetään säännöllisesti viiskymppisille humppadiskoja, luin lehdestä. Suosittuja ovat. En vain oikein tajua miksi pitää eristäytyä muista ikäluokista kuuntelemaan sata vuotta vanhaa musaa.

      Ai niin, seuraile lehtiä, kyllä täällä kaikenlaista tapahtuu. Ja välttele lähiöitä, voip olla kohtalaisen reipasta meininkiä.

      Jos suunnittelet tuosta pisnestä, olet kyllä tavallaan oikeilla jäljillä. Nelikymppisillä on rahaa, kakarat jo maailmalla ja parinhaku päällä. Ainoa vika että moni muukin on sen huomannut.

      • 40+hevimamma

        Itse en pidä yllämainituista musiikkilajeista, mutta voin silti sanoa jotain.

        Kun mainitsit tollasen asian: "En vain oikein tajua miksi pitää eristäytyä muista ikäluokista kuuntelemaan sata vuotta vanhaa musaa."

        Ja minä kommentoin sanomalla, että ei tarvitse olla vanhaa disco musaa, kun nykyäänkin osaavat tehdä samanlaista disco musaa kuin ennenkin.

        Minä itse kuuntelen kasari- ja nykyistä heviä, lisäksi hard rockia, nuista ainoastaan kasari on 20v vanhaa, jota kuuntelen nykyisten ohella.

        Miksei voisi olla myös tuollaista ikärajaa ? Mielestäni tuo on aika kiinnostava ja teksisi vaihtelua.;)


      • no kuiteskii.
        40+hevimamma kirjoitti:

        Itse en pidä yllämainituista musiikkilajeista, mutta voin silti sanoa jotain.

        Kun mainitsit tollasen asian: "En vain oikein tajua miksi pitää eristäytyä muista ikäluokista kuuntelemaan sata vuotta vanhaa musaa."

        Ja minä kommentoin sanomalla, että ei tarvitse olla vanhaa disco musaa, kun nykyäänkin osaavat tehdä samanlaista disco musaa kuin ennenkin.

        Minä itse kuuntelen kasari- ja nykyistä heviä, lisäksi hard rockia, nuista ainoastaan kasari on 20v vanhaa, jota kuuntelen nykyisten ohella.

        Miksei voisi olla myös tuollaista ikärajaa ? Mielestäni tuo on aika kiinnostava ja teksisi vaihtelua.;)

        No jaa, musa nyt on makuasia. Eka levy oli Sabbathin Master of reality, seurailen meteliä pinnallisesti edelleen ja joskus ostan jonkin lätynkin. Eka klassinen oli Orfin Carmina Burana kaheksankymmen luvun alussa. En vieläkään tajua sitä, mutta komeeta musaa.

        Oopperassa puolensa, vanhemmiten, kun on enenpi seuraillut, pidän paljon. Eka ooppera oli Leningradissa. Musa oli hyvää, muuten en tajunnut yhtään mitään, puolet venäjäksi ja puolet venäjäksi... en tajunnut juontakaan.

        No nyt koitan lukee libreton ensin, jos on outo ooppera. Ne on kuin leffoja, Matrix jää pliisuksi monen rinnalla. Niin ja soundi, WOW.

        Klassinen musa on tosi heviä, nuotteja rajallinen määrä, yhdistely mahdollisuuksia paljon. Meteli-ossalla klassista on aina hyödynnetty. Mnaah Nightwish... Näin muuten v

        iimeisen DP mark4:n keikan. Blackmore sai sen jälkeen välittömästi potkut. Paska keikka muuten, mutta Lord veti Hammondilla Finlandian. Tippa tuli linssiin. Kun musa vetää tunteet pintaan, se on hyvää.

        Tuossa disco-cenressä on se vika, että se vetää vain hormoonit pintaan. Sama rapissa ja moneen muuhunkin genreen kuuluvassa musassa. Riippuu kai kuulijasta mitä haluaa, mieluummin sekstaan hiljaisuudessa kuin yy, kaa, koo, nee- metelissä jossa on vielä takapotku. Sellaisessa tulee erektiohäiriöitä.

        Tuohon eristäytymiseen totean: Mikään ole säälittävämpää, kuin katsella ihmisiä jotka ovat tulleet "nuoriksi jälleen". Niitä jotka ovat menneet nuorina naimisiin, työ, omakotitalo, lapset, viinimarja puskat. Ja eron jälkeen baanalle. Jatkavat "elämäänsä" siitä mihin 15- vuotiaina jäivät.

        Periaatteessa ihan sama asia mikä näkyy juhannuksena kun amatööri juopot vetää ainoan kunnon kännin vuodessa. Ei pikkulasten kateltavaa touhua.

        Maailma pirstaloituu, joku K-40 disco saa varmasti markkinarakonsa. Porukoilla on rahaa. Mutta pahoin pelkään, että se on nimenomaan sitten nuoruusmusaa. Suurin osa porukoista kun on lopettanut musan kuuntelun ja joraamisen siisen kun Suosikin-tilauksen viimeinen numero tuli maitolavan seinään pultattuun postilaatikkoon.

        Taas skeidaa... meen suihkuun

        =DW=


    • Eienää20:stenbaariin

      paikallinen ravitsemusliike on järjestänyt jo useammankin K-40 discon. Osoittautui suosituksi, minulle riitti kerta...

      Humppakansa pyörähteli 70-luvun oudon hippimusan tahtiin!!!

      Elättelen toivoa, että joku toteuttaa meille lavatanssimattomille oman kasariDISCON, jossa soitetaan myös uusia tanssittavia listahittejä.

      • 47v

        Niin juuri,ei enään 20:sten baariin..tässä iässä sitä toivoisi baarissakin joskus tapaavansa suunnilleen samanikäisiä ihmisiä...musiikin ei tarvii olla 70-luvulta tai humppaa,kyllä yli 4-kymppisetkin kuuntelee ja tykkää nykypäivän tanssittavasta discomusasta ja hitaista,itse ainakin...


      • Över 40 ja aina nuori

        Lavatanssimaton, sellaiseksi juuri luokittelen itsenikin! :) Ei sitten millään nappaa humpat ja paritanssikuviot, mutta kun jotenkin automaattisesti pitäisi muka tässä iässä siirtyä sille osastolle! Kun ei pysty niin ei pysty ja that's it. Minulle rytmi ja sanat ovat niin tärkeitä ettei joku lavatanssimeininki iske millään.

        Joo ja kyllä mulle kelpais nimenomaan kasarimeininki, mutta kun se on nykyään niin pop kakskymppistenkin piirissä niin ei oikeen innosta jorata sitä niiden teknobiisien välissä! Tässä pitää varmaan alkaa puuhaamaan sitä K-40 diskoa, eiks vaan??


      • Schicksal
        Över 40 ja aina nuori kirjoitti:

        Lavatanssimaton, sellaiseksi juuri luokittelen itsenikin! :) Ei sitten millään nappaa humpat ja paritanssikuviot, mutta kun jotenkin automaattisesti pitäisi muka tässä iässä siirtyä sille osastolle! Kun ei pysty niin ei pysty ja that's it. Minulle rytmi ja sanat ovat niin tärkeitä ettei joku lavatanssimeininki iske millään.

        Joo ja kyllä mulle kelpais nimenomaan kasarimeininki, mutta kun se on nykyään niin pop kakskymppistenkin piirissä niin ei oikeen innosta jorata sitä niiden teknobiisien välissä! Tässä pitää varmaan alkaa puuhaamaan sitä K-40 diskoa, eiks vaan??

        Meilläpäin on joskus teemana ravintolassa K-30, siellä voi piipahtaa....
        En minäkään tansseissa ja humpissa kulje. Olen jo 41v ja kuuntelen hevi-metal musiikkia. Tässä sopivaa hevi keikkaa hesaan katselen....
        Lähde sinäkin sinne sekaan, ei oo ikärajotteita!!!
        Mukavaa sakkia he ovat, älä anna vaatetuksemme ja korujen hämätä.
        Radiorockin kanavalta varmaan löydät mieleisen bändin itsellesi, jos kuuntelet sitä???
        Tervetuloo joukkoomme.

        mamma-67.


    • vanhako?

      Porvoossa Seurahovissa on ollut jokusen kerran K40 discoja, vaan eipä nyt näkynyt..

    • Hei,olisko eteläisessä.Suomessa.tms vastaavia. Kysyjä kuuntele etupäässä juurikin rock,ja metallimusaa ,kut välil voi verestää vanhoja dance ja trance muistoja. Ei niinkään jaksais ajella etelämäs

    • Anonyymi

      Mee laivalle siellä jytää hyvästi.

    • Storywillessä on 50 vuotiaskin vielä aika nuori.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe