Bella's Lullaby

moih...

Twilight - elokuvassa Edward soittaa pianolla Bellan tuutulaulua ( eli Bella's Lullaby ) ja joka paikassa sanotaan että kappale on River Flows in You ( esittäjä Yiruma ). Mutta kun olen kuunnellut kappaleita YouTubesta, niin ne kuulostavat aivan eriltä.. Tietoa keneltäkään, onko tuo Bellan laulu joku osa tuosta River Flows in You : sta?

21

4998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ias

      Leffassa kyseinen kappale on muistaakseni Carter Burwellin "Bella´s lullaby". Ei oikeen löydy Youtubesta, kokeile dailymotion.com, sieltä löytyy paremmin. Voih, se on niin kaunis kappale!

    • monskuli6

      Elikkäs se kappale jota Edward soittaa on oikealta nimeltään River Flows in You ja oikea esittäjä on Carter Burnwell. Siitä Yirumasta mulla ei oo mitään tietoo.

      • monskuli6

        siis korjaan carter burwell


    • khfehfblw

      Mun tietojen mukaan Yiruman River flows in you oli fanien EHDOTUS Bellan tuutulauluksi, MUTTA sitä ei voitu ottaa, koska sitä ei oltu säveletty leffaa varten. (Tai jotain tuollaista olen kuullut, en ole varma.) Ja näin Carter Burwell sävelsi elokuvaan Bella's Lullabyn.

      • mewee

        sama että kannattaa katsoa dailymotion.com:ista ja sieltä voit katsoa/kuunnella oikean. Itse opettelen soittamaan river flows in youta ja jätin tänne viestin siitäkin^^mutta tykkään enemmän bellas lullabystä ja oli hyvä että se tehtiin uudelleen( lainaus: eli munkin mielestä se meni jotenkin niin että se river flows in you oli fanien ehdotus...) niin ne on kaks eri kappaletta:D


      • Aww<333
        mewee kirjoitti:

        sama että kannattaa katsoa dailymotion.com:ista ja sieltä voit katsoa/kuunnella oikean. Itse opettelen soittamaan river flows in youta ja jätin tänne viestin siitäkin^^mutta tykkään enemmän bellas lullabystä ja oli hyvä että se tehtiin uudelleen( lainaus: eli munkin mielestä se meni jotenkin niin että se river flows in you oli fanien ehdotus...) niin ne on kaks eri kappaletta:D

        Mäkin opettelen sitä, osaan siitä jo 3/4 osaa. Siis kuuntelin vaan levyä ja soitin. Sitten se alkokin menemään oikein:D Mutta saan kuitenkin vielä nuotit siihen.


        P.S oon 11v, en käy missää piano tunneil, omistan koskettimet, ja soittelen huviksee. Jaa ihan itte opettelin kaikki jutut


      • twilight sound trakk
        Aww<333 kirjoitti:

        Mäkin opettelen sitä, osaan siitä jo 3/4 osaa. Siis kuuntelin vaan levyä ja soitin. Sitten se alkokin menemään oikein:D Mutta saan kuitenkin vielä nuotit siihen.


        P.S oon 11v, en käy missää piano tunneil, omistan koskettimet, ja soittelen huviksee. Jaa ihan itte opettelin kaikki jutut

        Olisitko kiltti ja kertoisit mistä sait nuotit


      • mminä
        twilight sound trakk kirjoitti:

        Olisitko kiltti ja kertoisit mistä sait nuotit

        Kertoisitteko minullekin mista saitte Bella's Lullabyyn nuotit, se on niin ihana


      • emememem
        mminä kirjoitti:

        Kertoisitteko minullekin mista saitte Bella's Lullabyyn nuotit, se on niin ihana

        joko oot saanut nuotit ja jos oot niin mistä mäkin haluisin ne ilmotatko osotteeseen [email protected]


      • Bella's

    • .m.m.m.

      River Flows in you on Yiruman kappale, joka meinasi tulla elokuvaan. Siksi se liitetään niin usein Twilightiin. kappale ei ole Carter Burwellin tekemä, mutta Bella's Lullaby on. Yiruma on siis korealainen säveltäjä. Ja nuo kaksi kappaletta eivät liity mitenkäänRiver Flows in you on Yiruman kappale, joka meinasi tulla elokuvaan. Siksi se liitetään niin usein Twilightiin. kappale ei ole Carter Burwellin tekemä, mutta Bella's Lullaby on. Yiruma on siis korealainen säveltäjä. Ja nuo kaksi kappaletta eivät liity mitenkään toisiinsa.

    • Bella's Lullaby

      Riveer Flows in You saa minut itkemään koska se on niin kaunis laulu

    • Bella <3

      Löydät Bellan tuutulaulun Youtubesta haku sanalla (Yiruma River Flows in You)
      suosittelen että kuuntelet

    • ...
    • crystalscuttoo

      Jotkut puhuvat, että kappale olisi siinä mainittukin Debussyn "Clair de Lune", mutta tästä ei ole varmaa tietoa. River Flows In You se ei kuitenkaan ole.

    • LoveHim(Robert)

      No Robert aikaisemmin vain alkoi soittamaan pianoa ja he vain jatkoivat kuvaamista, mutta luulen että se on Carter Burwelin Bella´s Lullaby. Se ei ole Yiruman River Flows in You tai mikään muu. Se on tosiaan soundtracilla oleva suunniteltu versio jonka Carter on sitten säveltänyt kai. Mutta saattaa siinä löytyä hieman Robiakin :)

    • eribiisit
    • höh.........

      nii että mistä ne nuotit nyt sitte saa ku tuossa tuo yks linkki oli semmonen että siellä kyllä oli se mutta sitä ei pysty tulostaa eikä huvittas kattoa tietokonneelta niitä nuotteja sillon ku soittaa.... :/

    • Jos kinostaa....

      Nii, et jos vähääki kinnostaa tietää miten Bella's Lullaby menee, ni kannattaa kattoo tää video. Siin näytettää mite se soitetaa (tosi selkeesti), et jos ossaa kopioia noi sävelet nouttipaperil, ni pääsee aika pitkälle.....

      http://www.youtube.com/watch?v=vKK4KYPzs6U

      • huohh......

        Eikä pääse mihinkään kun tuo on ihan erilainen kuin alkuperäinen versio. Suututtaa kun en löydä nuotteja MISTÄÄN!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe