Hei! Onko kellään kokemuksia mene&moy hoidoista tai kotihoitotuotteista?
Kävin kosmetologilla kyselemässä elsa hjeronymus hoidosta, mutta se oli kuulemma heillä lopetettu ja tilelle oli tullut mene&moy hoidot, jotka ovat kuulemma parempia ja kivuttomampia. Kiinnostaisi siis kuulla ihmisten kokemuksia tuosta sarjasta, minulle kun se oli aivan uusi, niin ja tuotteet ja hoidot aika hintaviakin. =/
mene&moy hoidot ja tuotteet?
1
399
Vastaukset
- naama kunnossa
Olen käynyt Mene&Moy kemiallisessa kuorinnassa. Se oli ehdottomasti paras kokeilemani hoito. Vähän se nipisteli kasvoilla, mutta iho tuntui sen jälkeen tasaisemmalta kuin minkään muun hoidon jälkeen. Mun käsitys nykyään on että kun ihon pinnalla ei ole ylimääräistä sarveiskerrosta estämässä talin pääsyä ulos ja muistaa kosteuttaa ihoa tarpeeksi kunnollisella kosteusvoiteella jotta iho pysyy pehmeänä, finnejä tulee todella paljon vähemmän jos ollenkaan. Ja tuo kemiallinen kuorinta on tosi tehokas poistamaan kaikkea ylimääräistä ihon pinnalta. Hjeronymus kai tehoaa vaan rasvaan/taliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872