Leijona> narsistinenko

jouskaritar

Oletteko huomanneet leijonissa narsistisia piirteitä????????

9

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me..

      ollaan kaikki narskuja ja muutenkin vähän paukapäitä ,,,niellään kiltisti syytökset ja lopulta vetäydytään vuorille,,,katkerana laumana..joten parasta jättää narsisiti leijoonat rauhaan..säästytte paljolta pahalta.

    • leijonajousimieshärkä

      On meissä narsistisia piirteitä, mutta kaikki se, mitä me ollaan narsisteja, näkyy ulospäin. Sitä ei piilotella.

      Leijonan heikoin kohda on sydän.

      Käytännössä olen tämän huomannut muidenkin leijonien kohdalla. Sydän antaa periksi loppujen lopuksi. Napoleonkin antoin lähipiirilleen.

    • nimmaria

      kella on hiieman narsisistia piirteitä, mut silla on jotain mitä en voi unohtaa millään hevillä, hänellä on todella suuri sydän jossain siellä piilossa. mut kun joku muu sano hän näyttää niitä piirteitä ulospäin joskus. Mukava ystävä hän on, tykkään hänestä silti..

      Olen rapunainen btw

      • neidillä jotain...

        sillä leijonalla on ihan tervettä narsismia.se kuuluu leijonan piirteeseen,koska se on eläinkunnan voimakkain ja mahtavin eläin.
        sinun pitää sitä hiukan halia ja pusia sitä leijonaa,niin kyllä se siitä .


      • OinasN
        neidillä jotain... kirjoitti:

        sillä leijonalla on ihan tervettä narsismia.se kuuluu leijonan piirteeseen,koska se on eläinkunnan voimakkain ja mahtavin eläin.
        sinun pitää sitä hiukan halia ja pusia sitä leijonaa,niin kyllä se siitä .

        Olen tavannut leijonanaisen joka oli selvä narsisti, ja itsekäs sellainen, en tullut toimeen mitenkään vaikka yleensä tulenkin jellonien kanssa ihan hyvin juttuun. Se nainen oli vaan mahdoton, rähjäsikin helposti yleensä mukaville naisille, syystä tai toisesta.. jokin luonnehäiriö hänessä oli kyllä.. paras kouluaikainen ystäväni on myös leijona, ja pientä narsistisuutta olen huomannut myös hänessä vuosien mittaan, vaikka tulemmekin yleensä hyvin juttuun ja ihan "tervepäinen" leijona muuten tuntuukin olevan.


      • se-
        OinasN kirjoitti:

        Olen tavannut leijonanaisen joka oli selvä narsisti, ja itsekäs sellainen, en tullut toimeen mitenkään vaikka yleensä tulenkin jellonien kanssa ihan hyvin juttuun. Se nainen oli vaan mahdoton, rähjäsikin helposti yleensä mukaville naisille, syystä tai toisesta.. jokin luonnehäiriö hänessä oli kyllä.. paras kouluaikainen ystäväni on myös leijona, ja pientä narsistisuutta olen huomannut myös hänessä vuosien mittaan, vaikka tulemmekin yleensä hyvin juttuun ja ihan "tervepäinen" leijona muuten tuntuukin olevan.

        ihan oikea narsismi horoskooppia katso.Narsisti voi olla kuka tahansa merkistä riippumatta.Nimim.puhutaan asioista oikeilla termeillä


      • myös...
        OinasN kirjoitti:

        Olen tavannut leijonanaisen joka oli selvä narsisti, ja itsekäs sellainen, en tullut toimeen mitenkään vaikka yleensä tulenkin jellonien kanssa ihan hyvin juttuun. Se nainen oli vaan mahdoton, rähjäsikin helposti yleensä mukaville naisille, syystä tai toisesta.. jokin luonnehäiriö hänessä oli kyllä.. paras kouluaikainen ystäväni on myös leijona, ja pientä narsistisuutta olen huomannut myös hänessä vuosien mittaan, vaikka tulemmekin yleensä hyvin juttuun ja ihan "tervepäinen" leijona muuten tuntuukin olevan.

        kuinka oinaan saa rauhoittumaan
        pata kattilaa soimaa:)

        kuinka oinaan saisi rauhoitettua kun se oikein väkisin yrittää päästä tahtonsa läpi.ku minä itse olen horoskoopilta neitsyt eli rauhallinen...mutta oinas sille kun yrittää jostai jutella niin saa oikeesti VAROA ETTEI TULE SARVISTA


    • mutta...

      jousimiehissä olen paljonkin...

    • Lionman35

      Kyllä vain!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe