Leijona> narsistinenko

jouskaritar

Oletteko huomanneet leijonissa narsistisia piirteitä????????

9

2348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me..

ollaan kaikki narskuja ja muutenkin vähän paukapäitä ,,,niellään kiltisti syytökset ja lopulta vetäydytään vuorille,,,katkerana laumana..joten parasta jättää narsisiti leijoonat rauhaan..säästytte paljolta pahalta.

• leijonajousimieshärkä

On meissä narsistisia piirteitä, mutta kaikki se, mitä me ollaan narsisteja, näkyy ulospäin. Sitä ei piilotella.

Leijonan heikoin kohda on sydän.

Käytännössä olen tämän huomannut muidenkin leijonien kohdalla. Sydän antaa periksi loppujen lopuksi. Napoleonkin antoin lähipiirilleen.

• nimmaria

kella on hiieman narsisistia piirteitä, mut silla on jotain mitä en voi unohtaa millään hevillä, hänellä on todella suuri sydän jossain siellä piilossa. mut kun joku muu sano hän näyttää niitä piirteitä ulospäin joskus. Mukava ystävä hän on, tykkään hänestä silti..

Olen rapunainen btw

• neidillä jotain...

sillä leijonalla on ihan tervettä narsismia.se kuuluu leijonan piirteeseen,koska se on eläinkunnan voimakkain ja mahtavin eläin.
        sinun pitää sitä hiukan halia ja pusia sitä leijonaa,niin kyllä se siitä .

• OinasN
        neidillä jotain... kirjoitti:

sillä leijonalla on ihan tervettä narsismia.se kuuluu leijonan piirteeseen,koska se on eläinkunnan voimakkain ja mahtavin eläin.
        sinun pitää sitä hiukan halia ja pusia sitä leijonaa,niin kyllä se siitä .

Olen tavannut leijonanaisen joka oli selvä narsisti, ja itsekäs sellainen, en tullut toimeen mitenkään vaikka yleensä tulenkin jellonien kanssa ihan hyvin juttuun. Se nainen oli vaan mahdoton, rähjäsikin helposti yleensä mukaville naisille, syystä tai toisesta.. jokin luonnehäiriö hänessä oli kyllä.. paras kouluaikainen ystäväni on myös leijona, ja pientä narsistisuutta olen huomannut myös hänessä vuosien mittaan, vaikka tulemmekin yleensä hyvin juttuun ja ihan "tervepäinen" leijona muuten tuntuukin olevan.

• se-
        OinasN kirjoitti:

Olen tavannut leijonanaisen joka oli selvä narsisti, ja itsekäs sellainen, en tullut toimeen mitenkään vaikka yleensä tulenkin jellonien kanssa ihan hyvin juttuun. Se nainen oli vaan mahdoton, rähjäsikin helposti yleensä mukaville naisille, syystä tai toisesta.. jokin luonnehäiriö hänessä oli kyllä.. paras kouluaikainen ystäväni on myös leijona, ja pientä narsistisuutta olen huomannut myös hänessä vuosien mittaan, vaikka tulemmekin yleensä hyvin juttuun ja ihan "tervepäinen" leijona muuten tuntuukin olevan.

ihan oikea narsismi horoskooppia katso.Narsisti voi olla kuka tahansa merkistä riippumatta.Nimim.puhutaan asioista oikeilla termeillä

• myös...
        OinasN kirjoitti:

kuinka oinaan saa rauhoittumaan
        pata kattilaa soimaa:)

kuinka oinaan saisi rauhoitettua kun se oikein väkisin yrittää päästä tahtonsa läpi.ku minä itse olen horoskoopilta neitsyt eli rauhallinen...mutta oinas sille kun yrittää jostai jutella niin saa oikeesti VAROA ETTEI TULE SARVISTA

• mutta...

jousimiehissä olen paljonkin...

• Lionman35

Kyllä vain!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe