Kun kuvaa pyytää -> loppuu viestit

tulkkausapua pyydän

Kun pyydän miehen kuvaa, niin viestittelu loppuu.
Kertokaahan selitys tähän asiaan?

Kysyypi nätti kuvallinen nainen

15

3067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä vaiheessa

kuvaa pyytää ja millä tavoin.

Jos kyseessä on joku että "en ala mihinkään ilman kuvaa" niin siitä saa kyllä sen käsityksen että päällimmäisenä arviointikeinona on miehen kuva verrattuna muihin kuviin.

Itse en pidä kuvallista profiilia ihan muista syistä enkä vaadi sitä naiseltakaan mutta jos hyvin pikaisesti aletaan kysellä kuvaa tietyin äänen painoin niin nähtävästi nainen ei ole se jota etsin vaan pinnallinen nättikasvo lähinnä jolla ei ole luonnetta nimeksikään.

Eniten hävettää nämä naisten profiilit joissa on kuva muttei paljon tekstiä ja sitten ettei vastaa kuvattomille. No, enpä jaksa minäkään vastata persoonattomille.

• Ap- kysyjä

Kiitos sinulle ja muille vastauksista.

Mulla on profiilissa paljon ystävällistä tekstiä ja linkki kuvaan löytyy profiilin viimeiseltä riviltä.

Pyydän kuvaa aivan alussa, koska mun oma kuvanikin on saatavilla. En pyytäisi kuvaa, ellei ihmisen ulkonäkö merkitsisi minulle jotain. Haluan nähdä, että ihmisen kuva korreloi edes jollain tavalla profiilin kanssa. Kuvani on myös siksi, että vastapuoli tietää minun ulkonäköni. Ei tarvi kirjoittaa, jos tunnun ei-sopivalta henkilöltä.

• toinen nainen

Mua taas ihmettyttää ne miehet, jotka pyytää kuvaa, mutta eivät suostu antamaan omaansa. Ja sitten lopetetaan viestittely...... Näitä on tullut nyt 2 vastaan.

Että hä?

• eräs vaan täällä

Sellainen mies, joka ei kuvaansa laita, vaikka sinä omasi hänelle laitat on täysi filunki mies eli tahtoo sanoa, että eipä ole puhtaat jauhot pussissa.

Ja taasen ... eräs mies laittoi kuvansa, mutta unohti mainita, että kuva oli 10 v sitten otettu, että tälläsellä kuvalla sitä naista metsästetään. Kuvassa mies ihan komea ja salskea, mutta nykyiässään paistaa kalju päälaelta, eikä vastaa yhtään lähettämäänsä kuvaa.

Että tälläisiä terkkuja vaan sinne Lahden suuntaan "Eskoseni", vai onko sekään oikea nimesi ?!?

• ja sillä selvä

"Mua taas ihmettyttää ne miehet, jotka pyytää kuvaa, mutta eivät suostu antamaan omaansa. Ja sitten lopetetaan viestittely."

Sun kuva ei ole miellyttänyt, joten turhapa sitä omaa kuvaakaan on lähettää haukuttavaksi.

• Kuvan lähettäminen

Olen käynyt tapailemassa miehiä, jotka eivät laittaneet omaa kuvaansa vaikka itse laitoin sen. Yleensä kun kuvaa alkoi pyytämään, alkoi tulla melkoisia valheita, kuten että onkin muualla netissä eikä kotona, tai jopa haukuttiin pinnalliseksi.

Kun sitten totuus tuli ilmi ennenmmin tai myöhemmin, oli näillä miehillä aina jotain salattavaa. Eikä pelkästään ulkonäössä, vaan heillä saattoi olla huono maine koska olivat kusettaneet aiemmin useita, jne. Mutta totuus tulee julki aina lopulta...

• vikaa

Äijät keräilevät vain kokoelmiinsa kuvia joita sitten varmaan esittelevät kavereilleen että tälläisiä naistenmiehiä ollaan. Tietävät jo etteivät ketään saa ja ukkomiehiä osa. Itse en kuvaa laita profiiliin enkä lähetä, jos on halua niin livenä ulkomuodon näkee ja sillä siisti. Kuva-asiaa ollaan täällä puitu paljon ja moitittu kun ei heti ole valmis kuviaan lähettämään. Epämielyttävä ajatus että joku sekopää saisi kuvani ja häipyisi senjälkeen. Minulla onkin yhden huijarin kuva tallessa, luuli olevansa hyvinkin ovela mutta minä vein voiton niinkuin muistakin tälläisistä tyypeistä.

• kuvattomat

Todennäköisistä moni näistä, jotka eivät suostu kuvaansa antamaan ovat varattuja. Ja eivät syystä sattuneesta halua esiintyä omalla naamallaan eikä nimellään yksityisviesteissäkään. Fakta hommma.

• entinen s-24 deittailija
        kuvattomat kirjoitti:

Todennäköisistä moni näistä, jotka eivät suostu kuvaansa antamaan ovat varattuja. Ja eivät syystä sattuneesta halua esiintyä omalla naamallaan eikä nimellään yksityisviesteissäkään. Fakta hommma.

On oltava samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Kokemus on kertonut että kannattaapi suhtautua varauksella miekkosiin jotka eivät pidemmän kirjoittelunkaan jälkeen lähetä kuvaansa. Ja varsinkin niihin jotka sen ensin lupaavat lähettää mutta sitten keksivät mitä ihmeellisimpiä selityksiä miksei sitä kuvaa just tänään saa sulle.

Kaikennäköiset selitykset on kuultu. Jotkut ovat esiintyneet ensin sinkkuina ja ilmaisseet halunsa tavata mahdollisimman pian, mutta paljastuneet hyvinkin varatuiksi siinä vaiheessa kun pitäis ryhtyä puhelinnumeroa tai messenger-osoitteita vaihtamaan, eikä vaan sopia suoraan treffejä kadunkulmaan meilin välityksellä.

Väittäisin että tänä päivänä 95% niistä joihin nettideitin kautta tutustut, saavat kuvansa sun meiliin sekunnissa jos haluavat. Ne joilla "ei oo kameraa eikä kamerakännykkää", eikä messengeriä, "eikä pääse firman koneelta chattiinkaan", eikä oo koneella yhden yhtä kuvaa kenestäkään, "eikä ne kuvat suostunut lähtemään meilistä vaikka yritin"... Unohda noi kaikki sepittelijät! :)

Tsemppistä niille jotka siellä tosissaan jaksavat metsästää oikeaa suhdetta!

• en mee enää lankaan
        kuvattomat kirjoitti:

Miehellä piisas selityksiä, kun kuvaa häneltä pyysin ja omani jo laitoin. Olen huono laittelemaan kuvia, ei ole kameraa, netissä ei ole minusta kuvia, on vaan tavallisia valokuvia ja plaa, plaa ... ja varattu oli, mut senkin salas ja tapaamisessa se paljastui ja sit muka olikin just eroamassa hah, hah ja vielä kehtas paska ehdottaa uusia treffejä joskus tulevassa ja jopa soitti kuukausien päästä ja kinusi treffejä muka - nyt eronneena ja ihka vapaana ukkona, mut menipä maku jo tyyppiin ja kuulla sai kunniansa - tuskin soittelee ikinä enää.

• Tarpeessa!
        vikaa kirjoitti:

Äijät keräilevät vain kokoelmiinsa kuvia joita sitten varmaan esittelevät kavereilleen että tälläisiä naistenmiehiä ollaan. Tietävät jo etteivät ketään saa ja ukkomiehiä osa. Itse en kuvaa laita profiiliin enkä lähetä, jos on halua niin livenä ulkomuodon näkee ja sillä siisti. Kuva-asiaa ollaan täällä puitu paljon ja moitittu kun ei heti ole valmis kuviaan lähettämään. Epämielyttävä ajatus että joku sekopää saisi kuvani ja häipyisi senjälkeen. Minulla onkin yhden huijarin kuva tallessa, luuli olevansa hyvinkin ovela mutta minä vein voiton niinkuin muistakin tälläisistä tyypeistä.

Huhhuh....

• vahvistaa säännön
        en mee enää lankaan kirjoitti:

Miehellä piisas selityksiä, kun kuvaa häneltä pyysin ja omani jo laitoin. Olen huono laittelemaan kuvia, ei ole kameraa, netissä ei ole minusta kuvia, on vaan tavallisia valokuvia ja plaa, plaa ... ja varattu oli, mut senkin salas ja tapaamisessa se paljastui ja sit muka olikin just eroamassa hah, hah ja vielä kehtas paska ehdottaa uusia treffejä joskus tulevassa ja jopa soitti kuukausien päästä ja kinusi treffejä muka - nyt eronneena ja ihka vapaana ukkona, mut menipä maku jo tyyppiin ja kuulla sai kunniansa - tuskin soittelee ikinä enää.

Vaihdoin joskus erään miehen kanssa kuvia ja en tiennyt hänen olevan varattu ja sain senkin selville vasta kuukausien päästä, mutta jopas laitteli auliisti kuviaan silti, että jokunen varattu uskaltaa tämänkin riskin näemmä ottaa.

Tieten tahtoen en varattua miestä itselleni huolisi koskaan ja tässäkin tapauksessa valheella oli lyhyet jäljet !

• Fotonaama

Naiset pyytää kuvaa ja lähetät sen niin sen jälkeen homma loppuu siihen.Keräävät varmaan
      johkin saalistuslistalle naamoja.
      Sit voi esitellä kavereilleen että "ompa minulla monta miestä".

• foto fotosta

Jos ja kun miehen kuvan saan ja naama ei satu miellyttämään, niin laitan kohteliaasti oman kuvani silti / muutamia poikkeuksia lukuunottamatta !! ja kerron suoraan, että et ole sitä tyyppiä, jota etsin, että hyvät jatkot sulle vaan. Tälläiset kuvat poistan koneeltani, enkä niistä mitään kokoelmaa kerää, enkä niitä ystävilleni esittele.

• Kuvallinen nainen

viestittely kun pyysin kuvaa. Puhelinnumeroa kyllä tarjottiin mutta kuvaa ei tullut useasta pyynnöstä huolimatta. Juttuhan on nyt kuitenkin niin että miksi ihmeessä pitää edes soitella ellei naamaansa voi näyttää? Pinnallista tai ei, niin en minä ainakaan tuhlaa aikaani susirumiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe