en kelpaa :'(

hylätty., ., .,

mies vaa runkkailee vessassa suihkussa aamuisin.
En ole sen arvoinen sille että yrittäis ees esileikkiä että kostuisin. Kun limakalvot kuivat raskauden takia..
mä vihaan itteeni. olen niin ruma ja paska. en ees kelpaa miehelleni. :(
vittu mä en jaksa.

12

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Onko vaikea ostaa liukastetta, sitä vesiliukoista siihen tarkoitukseen tehtyä. Seksikaupat, marketit - niissä on! Jos ei sittenkään kelpaa niin kysy mikä vaivaa

• ....

Ja jos ei yritä esileikkiä, niin voi jo kysyä suoraan mikä on. Pelkääkö vauvaa.

• hylätty., ., .,

Meillä on liukastetta. Mun halut on hävinnyt raskauden myötä.. mutta se ei tarkoita ettei mies vois kokeilla saada mut tunnelmaan. ei ees yritä :( mies runkkaa vessassa ja minä ilman läheisyyttä :(
      tekiskin ehkä enemmän mieli jos olis turvallinen parisuhde eikä koko ajan tarvi pelätä mitä mies seuraavan kerran keksii. :( Mä vaa haluisin olla miehen sylissä, rakastella ja olla hyvällä ja lämpöisellä mielellä. Mut mies aina on jotenkin.. kaukainen.

• hylätty., ., .,

Ei todellakaan pelkää vauvaa.. päinvastoinen.. ei taida välittää koko vauvasta..

• kjhgdvcx

"tekiskin ehkä enemmän mieli jos olis turvallinen parisuhde"

-Eikös lapset olisi kannattanut hankkia hyvään suhteeseen? :o

• ällöttää tuo

Jos on noin sika, anna olla.
      Pitäisi ainakin suunsa kiinni siellä vessassa.
      Tai menköön jonnekin muualle runkkaamaan.

• LKDFHL

mistä lähtien masturboiva mies on sika? kyllä meillä ainakin saa molemmat itteensä hyvänä pitää ilman että toinen siitä suuttuu...

• ei ole normaalia
        LKDFHL kirjoitti:

mistä lähtien masturboiva mies on sika? kyllä meillä ainakin saa molemmat itteensä hyvänä pitää ilman että toinen siitä suuttuu...

"mistä lähtien masturboiva mies on sika? kyllä meillä ainakin saa molemmat itteensä hyvänä pitää ilman että toinen siitä suuttuu..."

No tottakai voi suuttua jos molemmat tahtoo seksiä ja toinen vaa runkkaa.. toinen jää ilman. onko se hyvä parisuhde? että jompikumpi tai molemmat tyydyttää ittensä, mutta eivät harrasta seksiä yhdessä vaikka tahtois??

• mutta...mutta...
        ei ole normaalia kirjoitti:

"mistä lähtien masturboiva mies on sika? kyllä meillä ainakin saa molemmat itteensä hyvänä pitää ilman että toinen siitä suuttuu..."

No tottakai voi suuttua jos molemmat tahtoo seksiä ja toinen vaa runkkaa.. toinen jää ilman. onko se hyvä parisuhde? että jompikumpi tai molemmat tyydyttää ittensä, mutta eivät harrasta seksiä yhdessä vaikka tahtois??

ilmeisen selväksi tuli aloittajan tekstistä että syystä tai toisesta se mies ei halua harrastaa seksiä hänen kanssaan. Eiks sillon luonnollista oo runkata? jotkut juoksee vieraisiin, oisko se teistä sitten parempi vaihtoehto?

Jos mies ei halua seksiä raskaanaolevan naisensa kanssa niin syy on joko siinä että se pelkää vahingoittavansa vauvaa tai sitten raskaana oleva nainen ei yksinkertaisesti sytytä. Minkä sille mahtaa? Pakkoko sitä olis ihan väkisin sitten seksiä harrastaa jos ei halua? Kyllä mie ainakin paljon mieluummin kuuntelisin mieheni runkkausta vaikka aamusta iltaan ku pelkäisin sen käyvän vieraissa. Vähän jos mietitte niin kyllä tajuutte.

• mutta...mutta...
        mutta...mutta... kirjoitti:

ilmeisen selväksi tuli aloittajan tekstistä että syystä tai toisesta se mies ei halua harrastaa seksiä hänen kanssaan. Eiks sillon luonnollista oo runkata? jotkut juoksee vieraisiin, oisko se teistä sitten parempi vaihtoehto?

Jos mies ei halua seksiä raskaanaolevan naisensa kanssa niin syy on joko siinä että se pelkää vahingoittavansa vauvaa tai sitten raskaana oleva nainen ei yksinkertaisesti sytytä. Minkä sille mahtaa? Pakkoko sitä olis ihan väkisin sitten seksiä harrastaa jos ei halua? Kyllä mie ainakin paljon mieluummin kuuntelisin mieheni runkkausta vaikka aamusta iltaan ku pelkäisin sen käyvän vieraissa. Vähän jos mietitte niin kyllä tajuutte.

Ai että jos toinen runkkaa niin toinen JÄÄ ilman? eikö teillä nainen osaa runkata, onko se vaan miehen harrastus?

• aika normaalia

Normaalia on, että halut puolin tai toisin vähenee tai on erilaiset raskausaikana. Toisaalta voi olla, että naisella himot kasvavat niin, että puolivälissä raskautta joutuu normi avioelämän lisäksi vielä itseään tyydyttämään, kun mies ei ole kotosalla...

Toisaalta miehellä voi olla viileä vaihe, monien eri syiden takia.

Hän saattaa teidostamattaankin pelätä vahingoittavansa vauvaa, tai että raju rakastelu heilumisineen ja hytkymisineen saa keskenmenon aikaan tms., (vaikka niin ei myöntäisikään). Stressi yleensäkin uudesta tulokkaasta voi takaraivossa haitata, jolloin kunnon seisokkia ei tule... Kuinka vauva elätetään, onko se terve, ja jos ensimmäinen, minkälaista on tulla isäksi, mitkä tulevan isän rooli ja vastuu ovat...
      Kaikenlaista stressiä, jolloin ei ensimmäiseksi tule seksiasiat mieleen...

Vaimo voi näyttää "omituiselta" ison mahansa kanssa, jolloin ei kiihottumista välttämättä tule.

TAI vaimo voi vauvamahansa kanssa vaikuttaa jopa jotenkin "pyhältä" uutta elämää kantaessaan, että sitä ei uskalla lähestyä niin "maallisissa" asioissa kuin omien halujensa tyydyttämisessä. Siksi hän voi olla valinnut runkkauksen...

Voithan sanoa miehellesi vaikkapa niin, että SINÄ mielellään voisit hoitaa hänen runkkauksensa... Jos miehesi ei ole tottunut hyväilemään itseään sinun nähtesi, esitä asia varovaisesti ja vaikka huumorilla. Jos hän kieltäytyy sillä hetkellä, voit seuraavan kerran vaikkapa nukkumaan mennessänne alkaa häntä varovasti hyväilemään jolloin hän saattaa arvata, että nyt aiot pelkästään runkata häntä. SIlloin hänelläkään ei ole paineita rakastelusta, jos hän ei tunne siihen pystyvänsä.
      Ja voihan olla, että kun hyväilet miestäsi, hänelle tuleekin mieleen taas, että sinäkin olet raskaudesta huolimatta sama seksuaalinen olento kuin ennenkin ja hän voikin haluta jotain parempaa kuin pelkkää kättä.. ;)

Äläkä muutenkaan ajattele, että mies ihan oikeasti olisi tyytyväinen pelkkään omaan käteensä... Runkkaaminen varmaan on hänelle pelkkä keino purkaa trressiä, ja ihan varmasti hän mieluummin rakastelisi kanssasi kuin runkkaisi vessassa...

Jostain syystä hän nyt ei kuitenkaan kykene. Ja onhan se sallittava miehellekin. Usein ajatellaan, että vain naisella on oikeus kiukutella ja pitää toista selibaatissa, mutta joskus miehelläkin voi olla syynsä. JA tiedäthän sinä miehet.. Ei ole naistenkaan helppo puhua näistä asioista, saati sitten jurojen suomi-miesten... ;)

MUTTA älä tee tästä nyt liian suurta numeroa, jotta tulevaisuudessa kun vauva on syntynyt ja vähän isompi ja aloittelette varovaisesti seksielämäänne (voi mennä parikin kuukautta), nyt lauotut sanat ja syyttelyt voivat aiheuttaa uusia vaikeuksia välillenne. Tällaiset jutut on miehille (jos on naisillekin) TOSI herkkiä ja voivat aiheuttaa suuriakin ongelmia.

• minä80

Minulla on myös halut raskauden myötä vähentyneet ja tuntuu tosiaan ettei mies edes yritä. Eilen keskustelimme asiasta vakavasti ja miehen vastaus oli, ettei hän halua luoda minulle mitään paineita harrastaa seksiä, vaan voi hyvin odottaa kunnes minua taas haluttaa. Eli kun minä ajattelin etten kelpaa, niin hän ajattelikin minun parastani.

Joten kehoitan keskustelemaan asiasta! Syy voi tosiaan olla näinkin yksinkertainen väärinkäsitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10166
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4040
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3602
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2654
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe