tämä avioliitto on kuin pakkopullaa josta kumpikaan ei pysty irrottautumaan.
päivät, viikot, kuukaudet, vuodet samanlaisia.
vaan kun ei ole aikaa, eikä sitä pysty järjestämään molempien työkuvioiden vuoksi.
äsken, kun yritin puhua avioliitostamme ja siitä onko tässä mitään tolkkua, ei mies katsonutkaan minuun vaan luki lehteään ja kysyi onko meillä jäätelöä!
sitten tulee tappelu, voi pojat, kuinka se on jo sairasta. sitten mies hyvittää kaiken ostamalla jotain, ei sanoilla.
...ja ylläri ylläri, kaikki jotenkin unohtuu ja elämä jatkuu taas lieden äärellä.
me emme puhu, emme harrasta seksiä, emme ole lähekkäin tai edes välttämättä nuku samassa huoneessa.
lapsia emme saa, eikä se kumpaakaan haittaa.
olenkin miettinyt, elänkö vain kulissiliitossa.
käymme yhdessä kaupassa jne muut julkiset asiat, mutta kotona tulee sama paine ja ahdistus.
mies petti minua kahdella pitkälläkin suhteella mutta silti jäi luokseni tai pitemminkin ei päästänyt.
sitten meikkaillaan yhdessä kiltisti mustelmia ja vaietaan ongelmista koska mies on kykenemätön puhumaan, sillä vastaus on joko entiedä tai hiljaa.
kun yrittää puhua, vastaus tulee huutamalla että mitä sä aina hermoot.
tää on niin oravanpyörä.
olen niin masentunut että se on jo vaikuttanut perheeseeni, työhön ja ystäviimme.
kävin juttelemassa lääkärin kanssa ja hän totesi vaan ettei häntä kiinnosta ja että minä olen naivistisen narsisti vaikka hän ei edes kerennyt kuuntelemaan minua 5 minuuttia kauempaa.
olisin vaan pyytänyt häneltä apua sillä jumala ei sitä minulle antanut.
mies ottaa iltakaljan, minä viskin kolalla.
tuijotamme samoja ohjelmia päivästä toiseen tv-ruudulta, kunnes jokin sekoittaa taas pakkaa.
jään ilman rakkautta, se kuluttaa.
pettämään en ala,
eroaminen on rikos,
yksinäisyys pelottaa.
homer&marge
6
708
Vastaukset
- vedä sitten
tota kivirekeäs äläkä valita.
- ....
JOOPA JOO. JEESUS PELASTAA, KAIKKI ON HYVIN!
- ihmeessä
et ole eronnut?
Ei kaikkea tarvitse kestää, oli uskovainen tai ei! - NäinSeMenee
Reipas seksi auttaa, miehesi kärsii puutteesta. Sen vuoksi mikään muu ei kiinnosta. Hän on ehkä aikansa lyönyt päätä seinään ja luovuttanut.
- Alunloppu
Kuullostaa pahalta. Avioliiton pitäisi perustua kunnioitukselle ja ystävyydelle, läheisyys ja seksi tulevat vasta siellä perässä. Kodin pitäisi olla paikka jonne kaipaa ja jossa ladataan akkuja. Oletko uskossa? Avioeroa on silloi lähes mahdoton miettiä, mutta asumusero on mahdollinen. Seurakuntamme pastori suositteli asumuseroa ystävälleni, jolla on alkoholisoitunut mies. Tee hyvä ihminen elämälles jotain! Sä oot vastuussa siitä miten sä sun ainoan ja lyhyen elämäsi elät, syytä ei voi vierittää miehen niskoille. Antaa sen olla sika yksinänsä, lähde sä viisaana naisena mahdollisimman kauas siitä.
- Missä niin sanotaan?
Avioero on kyllä ihan laillinen prosessi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774