Koirani syövät Nutros Choisea, 15kg säkki 56e. Nyt kuulin, että myöskään Jahti&vahti ei sisältäisi säilöntä-eikä lisäaineita ja on huomattavasti halvempaa. Onko kellään kokemuksia Jahti&vahdista?Uskaltaisikohan kokeilla vaihtaa ruokaa? Pelkäänpä, että Nutrossa ja esim eukanubassa pelkkä merkki maksaa..
Nutro vai jahti&vahti
7
851
Vastaukset
- on havaittu
jahti & vahti ja näkyy maistuvan koiralle. Yleensäkin noita ulkolaisia nappuloita ei meidän hauveli syö, nutrosta kokeiltiin kun koira pentu mutta aina jäi säkki puolitiehen, kalliiksi sekin tuli. Vatsan toiminto on ainakin pelanut hyvin kun ollaan syötetty Jahtia. Myös kasvattaja suositteli tätä meille.
- kuvetta
pussin, eli tuoteseloste ja tee päätös sitten. Nutro on kyllä hyväksi haukuttu, ihan helposti ja pelkän hinnan perusteella en lähtisi vaihtamaan.
- toimii!!!
loistavasti jahti ja vahti kanariisi, tai no puoleksi syö kuivamuonaa ja puoleksi raakaa lihaa. Koira ollut terveenä, sairasti silloin ku söi 'kallista' ruokaa. kokeile ihmeessä! ENergia ja ekstra energia sisältää ohraa, ei hyvä joillekin koirille. kana-riisi hyvää normiruokaa!
Monet kasvattajat suosittelevat jotain tiettyä merkkiä, monesti myös itse sitä jälleenmyyvät ja omahan on aina parasta ;)
Itse en muuta syöttäisikään enään koirilleni ku j&v:a, ja taas oma on paras ;) - mirah_012
Me kokeiltiin meiän aikuiselle koiralle J&V:tia: ruoka maitto hyvin, mutta paskan määrä lisäänty ihan älyttömästi. Vaihdettiin ruoka pois, mutta kannattaa sitä kokeilla. Tiedän monia, ketkä syöttää sitä koirilleen, eikä heillä oo ollu mitään ongelmia siitä.
- näyttää maistuvan
koirani syövät jahti-vahti kana-riisinappulaaon sopinut hyvin . maha on hyvänä pysynyt kun ,colliella on heikko maha ruuaa suhteen
- Minea5555
Kiitos kun kirjoititte kokemuksianne! Olen päättänyt koittaa tuota Jahti&Vahtia koirilleni, eihän siinä mitään häviä=)
- Jaska12
Koita vaan, mutta niinkuin tuossa edellä todettiin, niin pötkylöiden koko suureni vallan paljon. Takaisin nutroon ja pystyy taas noukkimaan biopussiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756