Ceed'n hurja testimenestys!

Euroautolla ajeleva

30

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laittaa

autot sinulle mieluisaan järjestykseen.
      Epätoivolla ei nähtävästi ole rajaa!!!!!!
      Selkäni vaan suorenee:))
      Yksi juttu vaan ihmetyttää, miksi laittaa auto viimeiselle sijalle jonka sivuilla koko ajan kuolailee?!

• -_-_

..niin sitten ymmärrän riemusi. Tosiasia kuitenkin on, että KIA on todellakin jumbona. Lue koko artikkeli, siitä se selviää sinullekin..

• olla mikään
        -_-_ kirjoitti:

..niin sitten ymmärrän riemusi. Tosiasia kuitenkin on, että KIA on todellakin jumbona. Lue koko artikkeli, siitä se selviää sinullekin..

äö kingi todellakaan!! Sivun saa myös suomennettua,kaiken luin ja selkä suoristuu ennestään!!!PS;myös lukionsaksa hallussa,eipä taida olla sinulla?!

• _-_-
        olla mikään kirjoitti:

äö kingi todellakaan!! Sivun saa myös suomennettua,kaiken luin ja selkä suoristuu ennestään!!!PS;myös lukionsaksa hallussa,eipä taida olla sinulla?!

"äö kingi todellakaan!! Sivun saa myös suomennettua,kaiken luin ja selkä suoristuu ennestään!!"

Niin jos ei osaa saksaa...

"PS;myös lukionsaksa hallussa,eipä taida olla sinulla?!"

Uskoisin että on, olen puhunut sitä nyt noin 10 vuotta työkseni.

En tiedä mitä onneton suomennusohjelma sepittää, mutta ihan vain vinkkinä: ko. artikkelissa moititaan m. KIA:n alustaa ja meluisuutta. Lopun saat selvittää ihan itse..

• vwllä
        _-_- kirjoitti:

"äö kingi todellakaan!! Sivun saa myös suomennettua,kaiken luin ja selkä suoristuu ennestään!!"

En tiedä mitä onneton suomennusohjelma sepittää, mutta ihan vain vinkkinä: ko. artikkelissa moititaan m. KIA:n alustaa ja meluisuutta. Lopun saat selvittää ihan itse..

todellakin menee että "testivalheeseen" turvaudutaan, en toki merkkiä syytä, sinun kepposiahan tämä on!

• mikätahansa
        _-_- kirjoitti:

ceed kirjoitetaan AINA pienellä c.llä! ottaisit ees tänverran asioista selvää ennenkuin alat huuuuuuteleen tääl provojas.

• opettajan poika
        mikätahansa kirjoitti:

ceed kirjoitetaan AINA pienellä c.llä! ottaisit ees tänverran asioista selvää ennenkuin alat huuuuuuteleen tääl provojas.

taas tämä opettajan poika on herännyt etsimään kieliopillisia virheitä ja kirjoittaa itse ees,tääl ja tänverran!

• Euroautolla ajeleva

.. kateus ja huoli ceedin kasvavista myyntiluvuista ajoi mut tähän, eihän tuota ees saa avattuu,tsori pois,oon munaton mies!!

• -_-_

että vaimo jätti eilen,olen vainoharhainen ja jakomielitautinen,,,listaa vois jatkaa viel,,,

• nipponisti

tää ny o?

• nettiskoijarit

verrattavissa jehovan-todistajiin--syytävät omaa uskoaan lapsenmaidosta lähtien ja jos kännyt vastaan leikit yksin*näin he luulevat*eivätkä tuu ajatelleeks että hehän tässä yksin leikkii,kuplamiehethan on ain erottunu vähän muista,heh.

• autoista ymmärtävien keskuu...

Kyllähän nämä asiat tiedossa on, ihme että edes sijalla 14.

• autoista ymmärtävien keskuu...

antaa mulle tänää taas peräosastoon ku o niin tyytyväinen muhun;-()

• ..paljonko

oli pakkasta?
      Ja,missä on Toyota Corolla ja Skoda ?

• mazda3mies

mazda3 uupus listasta niin se kertoo kans et ei ollu kovin vakuuttava "koko c-sekmentin kilpa"

• mazda 3
        mazda3mies kirjoitti:

mazda3 uupus listasta niin se kertoo kans et ei ollu kovin vakuuttava "koko c-sekmentin kilpa"

..cheedin kanssa samassa hintaluokassa?
        Epäilen.
        http://www.nettiauto.com/listVehicleModels.php?make=MAZDA&model[]=Mazda3&mdlStr='Mazda3'&sub_type[]=0&sbTypeStr='0'&engineFrom=&engineTo=&powerFrom=&powerTo=&emissionFrom=&emissionTo=&personFrom=&personTo=&priceFrom=&priceTo=&fuelType=&gearType=&driveType=&sortCol=id&ord=ASC&go=Hae&ad_type=N&PN[0]=veh_models&PL[0]=/vehicleModels.php

• mazda3mies
        mazda 3 kirjoitti:

..cheedin kanssa samassa hintaluokassa?
        Epäilen.
        http://www.nettiauto.com/listVehicleModels.php?make=MAZDA&model[]=Mazda3&mdlStr='Mazda3'&sub_type[]=0&sbTypeStr='0'&engineFrom=&engineTo=&powerFrom=&powerTo=&emissionFrom=&emissionTo=&personFrom=&personTo=&priceFrom=&priceTo=&fuelType=&gearType=&driveType=&sortCol=id&ord=ASC&go=Hae&ad_type=N&PN[0]=veh_models&PL[0]=/vehicleModels.php

perus malleissa eli 1.6 pensa/1.6d hirveästi hinta eroa ole enemmän laatu eroa löytyy ja tietty mazdan hyväksi.

• Kielitaidoton

Siis:Ovatko Mersu,Bemari ja Audi,sekä Honda samassa hintaluokassa Kian kanssa Saksassa?
      Jos niin on niin olkaamme ylpeitä cheedin omistajia.

• laatupeli

Olet hieman myöhässä jutuissasi. Onhan ceediä koeajettu Suomessa eri lehtien toimesta jo toista vuotta sitten. Se on todettu mukavaksi käyttöautoksi monella taholla. Artikkeleita löytyy, jos niitä kaipaa. Käyttäjiäkin on jo tuhansia maassamme. Kunnon koeajolenkki ja vertailu muihin kokoluokan autoihin kertoo kuinka lähellä toisiaan nykypelit ovat ominaisuuksiltaan. Turha on jeesustella minkään merkin puolesta, ellei ole autokauppias. Heidänhän on pakko kehua omaansa leipänsä eteen.

• variksenpojat

krääk krääk variksenpojat huutaa kuorossa väärin testattu väärin testattu! maailma on kamala paikka!

• -_-_

mä yritän saada myytyy niin..

• testata
        variksenpojat kirjoitti:

krääk krääk variksenpojat huutaa kuorossa väärin testattu väärin testattu! maailma on kamala paikka!

Ei me tarvita saksalaisia testaajia. Mehän ollaan kaikkitietäviä.

• että mun
        variksenpojat kirjoitti:

pesään ei päivä paista"

• hyvä peli
        -_-_ kirjoitti:

VW on laatupeli. Kyllä sitä voit kaupitella, mutta muillakin merkeillä voi ajella aika mukavasti ja toisaalta millä sinä voisit ylpeillä, jos kailla muillakin olisi samanlainen.

• ehkä kuitenkin
        -_-_ kirjoitti:

mainostaa golfia vw sivulla?!

• Golfkin ok
        ehkä kuitenkin kirjoitti:

Asiat asioina. Näin se menee. Laatuautoja on muitakin kuin ceed.

• on jo Golf
        ehkä kuitenkin kirjoitti:

Vitsi vitsi! En minä sitä mainosta, koska en ole autokauppias. Yritän vain ilmaista, että ei pidä olla ykstotinen näissäkään autoasioissa. Ei se VW niin hyvä ole, ettei ceed sille pärjää.

• hege81

nimittäin tämän luokan paras ei ollut testissä koska se olisi taas voittanut tämänkin teksti.. kyseistä autoa en edes viittii mainita koska sä tiiät sen jo... zoom zoom :)

• 60- vuotiaitaat nuorukaiset

Se yks merkki voittaa aina kaikki testit.
        Käytetäänkö niissä testeissä euron kolikoita?
        Itse ole Daevoomies henkeen ja vereen.Kukaan ei koskaa kehu eikä hauku.Ostin itselleni 75-vuotis lahjaks.Se on joku nurina tai nupina.Sullekin...Zoom Zoom#£¤/)= tää on kivaa!!

• kaksi kertaa

ceed on valittu maailman parhaaksi kaksi kertaa,ensiksi sen tekivät ceedin tehtaan työntekijät serbiassa ja toisen valinnan teki serbipartisaani natko sjoböbröbrebaratus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5211
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1594
    5. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1481
    8. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      31
      1411
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1293
    Aihe