Kart'in club kannatta kiertää kaukaa

pettynyt

Kyseisen puljun työntekijät hyväksyvät epärehellisen kilpailemisen. Ajatelkaa jos ajatte parisataa kilometriä kilpailemaan kyseiseen epämääräiseen puljuun ja sitten toteattekin ettei sielläkään ole toimittu rehellisesti vaan tuloksiin on vaikutettu. Ei ole rehellistä ei.
¨Jos ei välitä' rehellisyydestä, niin sitten ei mitään väliä.
Tietysti kriminaalit puolustaa, mutta ainahan omiaan puolustetaan.

11

4721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2fast4you

      Oliko maaliintulojärjestys väärin ? heh

      • pettynyt

        Tappion hyväksyy jos se ei johdu vilpistä. Kuulin vilpistä mitä oli tehty tuloksen aikaansaamiseksi ja kyseinen pulju oli sen hyväksynyt. Mieluummin heittää kotona arpakuutiolla sijoitukset kun lähtee petettäväksi.


      • Kart-Daddy
        pettynyt kirjoitti:

        Tappion hyväksyy jos se ei johdu vilpistä. Kuulin vilpistä mitä oli tehty tuloksen aikaansaamiseksi ja kyseinen pulju oli sen hyväksynyt. Mieluummin heittää kotona arpakuutiolla sijoitukset kun lähtee petettäväksi.

        Puhutko KIC:n viime kisasta vai jostain aikaisemmasta? Erittele vähän tarkemmin, mistä on kyse.


    • on tapahtunut?

      Hei, ei anna asiallista kuvaa että kirjoitat yleistäen, kertomatta yhtään mitään että MITÄ ja KOSKA on tapahtunut.

      Itse olen ollut paikalla vuoden 2009 molemmissa KIC kisoissa ja tuolloin on minusta kaikki mennyt omien havaintojeni mukaan reilusti. Ja minulla on kokemusta muutamastakin sisä- ja ulkokisasta, eli vertailupohjaa on.

      Voitko yksilöidä MITÄ tarkalleen ja KOSKA tarkalleen on tapahtunut. Muuten tuo kannanottosi tulkitaan kiusanteoksi.

    • kisat

      Kyllä aikaisemmin on ollut monenmoisia kotiinpäinvetoja. Eniten tietysti monia harmitti työntekijöiden kotiinpäinveto omien lastensa kohdalla. Suomi 24 palsta osoitti tarpeellisuutensa ja nyt ainakin viimeaikaiset kisat käyty rehdissä hengessä.

    • Ana16

      Joo koko paikan ajanlaskujärjestelmä on ihan sekaisin, sillä isäni lähti minun takaa eikä kertaakaan ohittanut ja silti järjestelmä laski yhden ylimääräisen kierroksen. Palautetta lähtee sinne. Ei hyvä!

    • 1800-luvullako

      Ajamassa olen tykännyt siellä käydä. Mut jos seuraa Facebook-sivuja, niin hermo menee pelkästään jo siinä, että kun etsitään työntekijää hallin puolelle etsitään MIESpuolista työntekijää, ja nyt kun haetaan kassalle työntekijää niin haetaan nimenomaan NAISpuolista. Ja tämä on ihan tosi, käykää vaikka lukemassa. Vähän vois oikeesti käyttää järkeä tossa touhussa.

      • Munasuoja

        Itse olen sukupuoli neutraali, enkä voi sietää erotteluja miehiin ja naisiin.


    • ryruiriryt

      tuo on asia jota en hyväksy...siis se, ettei työnantaja saa hakea sellaista työntekijää, jonka kyseiseen työhön haluaa!!!! jos kassalle halutaan nätti, nuori kassatyttö, kyllä se työnantaja sellaisen valitsee, valitatte te feministit ja muut hihhulit mitä vain...miksei sitä asiaa muka voi jo haettavan työn yhteyteen asettaa työn saamisen ehdoksi? sama tilanne sinne radan puolelle, jos siellä tarvitaan raavasta miestä, miksi hakemuksessa ei saisi ehtona olla kyseistä ominaisuutta? ei siihen kuitenkaan sitä siroa, pientä naista valita...

      • huhuuuuuuu

        Miksi tarvitaan raavasta miestä? Miksei raavas nainen kelpaa?


    • anonyyyyyyymi

      sanotaan vaan näin, että jos sinne töihin sattuu eksymään niin kylllä on selkee erottelu mikä on naisen paikka ja miten heille puhutaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe