Vanhempi mies

Fifi-tytsy

Olen vasta 18 vuotta, mutta olen todella kiinnostunut vanhemmista 40-60-vuotiaista miehistä. En vaan pidä nuoria tai ikäisiäni miehiä kovinkaan viehättävänä. Ihailen vanhempien miesten miehisyyttä, kokemusta ja älykkyyttä. On myös viehättävää jos mies on jossain arvostetussa ammatissa. Onkohan minulla ikinä mahdollisuutta saada niin paljon vanhempaa miestä?

87

7840

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19-v...

      Menin 17 vuotta vanhemman miehen kanssa naimisiin, ja kaikki on hyvin. Vanhemmat miehet pitävät huolta ihan eri tavalla kun samanikäiseni.

      Yleensä miehillä on sellainen pieni pahe että mitä nuorempi, sen parempi...eli he pitävät nuorista naisista. Tämän olen kuullut monen suusta.

      • ?:D

        "Yleensä miehillä on sellainen pieni pahe että mitä nuorempi, sen parempi..."

        Tämä ajattelu kyllä tyssää sitten siihen 18 ikävuoteen. :D
        Jotkut amikset tekevät kyllä poikkeuksia, heillä raja on 16, säälittävimmillä 15 tai jopa 14.

        Menit sitten naimisiin 36 vuotiaan kanssa. En tuomitse, mutta jännä ajatella tuollaista paria. Ei tule joka päivä vastaan. Sinä olet nainen parhaassa iässä (n. 40) ja miehesi eläkeikä alkaa olla käsillä.. hehe


      • tasaveroinen

        Etkä itse osaa pitää itsestäsi huolta? Niin olen minäkin kuullut monen epävarman miehen suusta, että nuoret naiset ovat nam! Monet miehet, jotka hakevat omaa mieheyttään ja menetettyä nuoruuttaan nuorten naisten avulla, ovat avuttomia, oidupus-komleksin omaavia lapsia.


      • H??????
        ?:D kirjoitti:

        "Yleensä miehillä on sellainen pieni pahe että mitä nuorempi, sen parempi..."

        Tämä ajattelu kyllä tyssää sitten siihen 18 ikävuoteen. :D
        Jotkut amikset tekevät kyllä poikkeuksia, heillä raja on 16, säälittävimmillä 15 tai jopa 14.

        Menit sitten naimisiin 36 vuotiaan kanssa. En tuomitse, mutta jännä ajatella tuollaista paria. Ei tule joka päivä vastaan. Sinä olet nainen parhaassa iässä (n. 40) ja miehesi eläkeikä alkaa olla käsillä.. hehe

        Onpa tosi hurja ikä, 36 vuotta. Et taida olla paljookaan maailmaa nähny vai?
        Ei taida tulla kovinkaan paljon mitään vastaan joka päivä? Olen kyllä isommistakin ikäeroista kuullut ja jopa nähnyt, ettei ole harvinaista ollenkaan sillai...

        Mitä hiton väliä sillä on mitä se mies on 30 vuoden kuluttua, eikö sun mielestä ne 30 vuotta siinä ole minkään arvosia? Vai nuoret eroa? Vai nuorissa löydy vikoja? Tärkeintähän on yhteiskunnallinen soveliaisuus, ulkonäkö ja se, mitä on 30 vuoden kuluttua...


      • järki____

        mäkin olen kuullut monesta suusta,,,,,,nuori reikä vain kiinnostaa

        nuori on tyhmä ja huijattu


      • Evoluutti
        järki____ kirjoitti:

        mäkin olen kuullut monesta suusta,,,,,,nuori reikä vain kiinnostaa

        nuori on tyhmä ja huijattu

        Voi Jessus ! Aloittaja oli nuori 18v nainen ja kysyi voiko hän koskaan löytää 40 - 60 v:n ikäistä miestä joihin hän tuntee vetoa Ja te juntit alatte höpistä miehistä jotka pitävät nuoria naisia atraktiivisina ja puoleensa vetävinä.

        Itseasiassa ihmiselle on kehittynyt evoluution myötä tiettyjä ominaisuuksia. Eräs niistä on juuri se että yleensä mies on hieman vanhempi, yleensä muutaman vuoden mitä pidetään normaalina ja hyväksyttynä. Joissain tapauksissa nuorella naisella tämä ikäero-vaatimus on korostunut eikä nainen tunne vetoa vain muutamaa vuotta vanhempiin miehiin vaan huomattavasti vanhempiin.
        Sama kuvio toistuu käänteisenä miehillä ja he eivät tunne vetoa oman ikäisiin tai vain vähän nuorempiin naisiin vaan huomattavasti nuorempiin naisiin.

        Ihmisen evolutiivinen kehitys on suosinut tällaista lähinnä tunne-elämässä kehittynyttä ominaisuutta sillä siitä on ollut selkeästi hyötyä suvun jatkumiselle. Nuori nainen on pitempään sukukypsä kuin 50 lähestyvä nainen. Mies säilyttää suvunjatko-kykynsä huomattavasti myöhemmälle, onpa 80 - 90 vuotiaita miehiä tullut isäksi. Naisia harvoin tai ei oikeastaan ollenkaan ole tullut raskaaksi 50 - 60 vuotiaina.
        Ja kysymys ei ole pedofiliasta joka sekin on jossain määrin selitettävissä tällä samaisella evoluutiolla.

        Evoluutio on yksinkertaisuudessaan lajin ominaisuuksien kehittymistä sellaisiksi että vanhemmilla on kyky tuottaa sukukypsään ikään ehtineitä poikasia (lapsia) ja sellaisten vanhempien geenit lopulta yleistyvät populaatiossa joilla on kyky tuottaa eniten juuri tällaisia sukukypsään ehtiviä poikasia (lapsia).
        Tällainen geenien leviäminen populaatioon on ollut tehokkainta kun naispuolinen partneri on juuri ja juuri sukukypsään ikään puhjennut. Miehen iällä ei ole ollut niin suurta merkitystä.


      • Anonyymi
        järki____ kirjoitti:

        mäkin olen kuullut monesta suusta,,,,,,nuori reikä vain kiinnostaa

        nuori on tyhmä ja huijattu

        Niin Lapseen sekaantujia Piisaa etenkin Julkkis miehet KUOLAAVAT tyttösten perään Hyi Kaikkea!( On lapsi vielä Siinä suhtees että Mies on 40 ja tytön tyllerö18- 25 vuotias ) ja. Mies o n 43- eteenpäin!
        Ei ennen noin saanu olla jos noin oli mies oli jo suljetulla !

        Jos etenkin kun on julkkis mies ja rahaa kuin roskaa ja viinaa virtaa kenties vähän muutakin niin Tytön Tylleröinen Sievää unta näki sipsutteli Tapio ja Tellervo Ja SINI PIIKA SIENI!

        TUOLLASET PASSAA IÄLTÄÄN MUN LAPSEKSI TYTÖKSI!

        JOS Tavis ois ottanut emännäksi tuolla ikäerolla mies ottanu ois samas paikas kun joku vuosi kymmenen Sitten.
        ei katsottu Hyvällä noin suurta ikä eroa!oli pöpiläs!eli ois pöpiläs.!


        No kertokaa naisel 46 , että onko tuo " tauti" julkkis mihillä että Pimeni tytön


      • Anonyymi
        Evoluutti kirjoitti:

        Voi Jessus ! Aloittaja oli nuori 18v nainen ja kysyi voiko hän koskaan löytää 40 - 60 v:n ikäistä miestä joihin hän tuntee vetoa Ja te juntit alatte höpistä miehistä jotka pitävät nuoria naisia atraktiivisina ja puoleensa vetävinä.

        Itseasiassa ihmiselle on kehittynyt evoluution myötä tiettyjä ominaisuuksia. Eräs niistä on juuri se että yleensä mies on hieman vanhempi, yleensä muutaman vuoden mitä pidetään normaalina ja hyväksyttynä. Joissain tapauksissa nuorella naisella tämä ikäero-vaatimus on korostunut eikä nainen tunne vetoa vain muutamaa vuotta vanhempiin miehiin vaan huomattavasti vanhempiin.
        Sama kuvio toistuu käänteisenä miehillä ja he eivät tunne vetoa oman ikäisiin tai vain vähän nuorempiin naisiin vaan huomattavasti nuorempiin naisiin.

        Ihmisen evolutiivinen kehitys on suosinut tällaista lähinnä tunne-elämässä kehittynyttä ominaisuutta sillä siitä on ollut selkeästi hyötyä suvun jatkumiselle. Nuori nainen on pitempään sukukypsä kuin 50 lähestyvä nainen. Mies säilyttää suvunjatko-kykynsä huomattavasti myöhemmälle, onpa 80 - 90 vuotiaita miehiä tullut isäksi. Naisia harvoin tai ei oikeastaan ollenkaan ole tullut raskaaksi 50 - 60 vuotiaina.
        Ja kysymys ei ole pedofiliasta joka sekin on jossain määrin selitettävissä tällä samaisella evoluutiolla.

        Evoluutio on yksinkertaisuudessaan lajin ominaisuuksien kehittymistä sellaisiksi että vanhemmilla on kyky tuottaa sukukypsään ikään ehtineitä poikasia (lapsia) ja sellaisten vanhempien geenit lopulta yleistyvät populaatiossa joilla on kyky tuottaa eniten juuri tällaisia sukukypsään ehtiviä poikasia (lapsia).
        Tällainen geenien leviäminen populaatioon on ollut tehokkainta kun naispuolinen partneri on juuri ja juuri sukukypsään ikään puhjennut. Miehen iällä ei ole ollut niin suurta merkitystä.

        Miehet eivät ole koskaan osanneet ajatella vehjettään pidemmälle. On tosiasia, että nuori nainen on hedelmällisempi kuin vanhempi. On myös tosiasia, että nisäkkäillä nuoren äidin jälkeläisistä menehtyy suurin osa, kun taas kokeneemman äidin jälkeläisistä suurin osa jää henkiin ja jatkaa sukua.


      • Anonyymi
        Evoluutti kirjoitti:

        Voi Jessus ! Aloittaja oli nuori 18v nainen ja kysyi voiko hän koskaan löytää 40 - 60 v:n ikäistä miestä joihin hän tuntee vetoa Ja te juntit alatte höpistä miehistä jotka pitävät nuoria naisia atraktiivisina ja puoleensa vetävinä.

        Itseasiassa ihmiselle on kehittynyt evoluution myötä tiettyjä ominaisuuksia. Eräs niistä on juuri se että yleensä mies on hieman vanhempi, yleensä muutaman vuoden mitä pidetään normaalina ja hyväksyttynä. Joissain tapauksissa nuorella naisella tämä ikäero-vaatimus on korostunut eikä nainen tunne vetoa vain muutamaa vuotta vanhempiin miehiin vaan huomattavasti vanhempiin.
        Sama kuvio toistuu käänteisenä miehillä ja he eivät tunne vetoa oman ikäisiin tai vain vähän nuorempiin naisiin vaan huomattavasti nuorempiin naisiin.

        Ihmisen evolutiivinen kehitys on suosinut tällaista lähinnä tunne-elämässä kehittynyttä ominaisuutta sillä siitä on ollut selkeästi hyötyä suvun jatkumiselle. Nuori nainen on pitempään sukukypsä kuin 50 lähestyvä nainen. Mies säilyttää suvunjatko-kykynsä huomattavasti myöhemmälle, onpa 80 - 90 vuotiaita miehiä tullut isäksi. Naisia harvoin tai ei oikeastaan ollenkaan ole tullut raskaaksi 50 - 60 vuotiaina.
        Ja kysymys ei ole pedofiliasta joka sekin on jossain määrin selitettävissä tällä samaisella evoluutiolla.

        Evoluutio on yksinkertaisuudessaan lajin ominaisuuksien kehittymistä sellaisiksi että vanhemmilla on kyky tuottaa sukukypsään ikään ehtineitä poikasia (lapsia) ja sellaisten vanhempien geenit lopulta yleistyvät populaatiossa joilla on kyky tuottaa eniten juuri tällaisia sukukypsään ehtiviä poikasia (lapsia).
        Tällainen geenien leviäminen populaatioon on ollut tehokkainta kun naispuolinen partneri on juuri ja juuri sukukypsään ikään puhjennut. Miehen iällä ei ole ollut niin suurta merkitystä.

        Kyllä sinä nyt aivan liikaa pelkistät tätä parinvalinta prosessia ja yrität ihan selkeästi normalisoida sitä, että miehet yrittää ottaa itselleen paljon nuoremman puolison kuin mitä mies itse on. Parinvalinnassa on paljon muillakin asioilla merkitystä kuin silkalla biologialla nimittäin luonteenlaadulla ja mies joka kokee olevansa samalla tasolla henkisesti kuin 18 vuotias ei ole kovinkaan kypsä ihminen.

        Se on kyllä totta, että ihmisen parinvalinnassa liskoaivot ja nisäkäs aivot näyttelee suurta osaa jolloin pääpaino parinvalinnalle tapahtuu biologian määrittämin ehdoin, mutta noiden lisäksi meillä on myös ns ihmisaivot jotka näyttelevät myöskin suurta osaa pariutumisrituaalissa eikä niiden merkitystä pidä suinkaan vähätellä. Eli se ei riitä, että valitsee itselleen biologisesti yhteensopivan kumppanin, kun jos keskinäiset henkilökemiat eivät matchaa niin siitä tuskin on lopunviimein kauhean suurta lohtua, että tulipa hankittua tuon kanssa lapsia, kun eron hetki koittaa ja jää yksin ja pitää alkaa etsimään itselleen uutta miestä.

        Tuo iso ikäero on sitäpaitsi siinäkin mielessä haitallista, että jos toinen on huomattavasti toista vanhempi niin se toinen jää sitten yksin niiden lasten kanssa jotka se on hankkinut itseään huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Joten jospa ajateltaisiin asioita vähän kengänokkaa pidemmälle?

        Se ei ole ikinä missään olosuhteissa normaalia, että 18 vuotias pariutuu 40-60v miehen kanssa, koska se vanhempi hallitsee aina sitä tilannetta ja se ei ole hyvä tilanne koskaan sille nuoremmalle osapuolelle oli kyseessä sitten mies tai nainen. Biologia ei ole ainoa asia mikä määrittää ihmiselämän vaan kyllä ne on jotkut aivan muut asiat mitkä sen määrittää!


    • mies viisi-nolla

      heti vapaaehtoiseksi, mutta kun satun olemaan varattu. Ongelmaasi ei tarvitse kauan ratkoa. Halukkaita taatusti riittää. Ongelma tulee olemaan se, että parhaat meistä on jo varattu. Mutta aina on pieni varasto eronneita, leskiä ym. Koeta iskeä sellaiseen joukkoon. En muuten yhtään ihmettele kantaasi, kun poikkean joskus nuorten suosimissa paikoissa tai kuuntelen 20-30-vuotiaitten sakkia kuntosalilla. 12-vuotiaat tytöt olisivat heille henkisesti sopivia.

      • Poikamies45

        On myös meitä, joilla on poikuus tallella vielä 45-vuotiaana. Eli olen itsekin kuin teinipoika, ensimmäinen teinirakkaus ja sukupuoliyhdyntä vasta edessä. Ja teininaisen kanssa tietysti. En voi kuvitellakaan olevani missään tekemisissä jonkun aikuisen, itseni ikäisen rupsahtaneen, monien miesten nussiman ja ehkä synnyttäneen ämmän kanssa, eihän meillä ole mitään yhteistä.


      • Anonyymi
        Poikamies45 kirjoitti:

        On myös meitä, joilla on poikuus tallella vielä 45-vuotiaana. Eli olen itsekin kuin teinipoika, ensimmäinen teinirakkaus ja sukupuoliyhdyntä vasta edessä. Ja teininaisen kanssa tietysti. En voi kuvitellakaan olevani missään tekemisissä jonkun aikuisen, itseni ikäisen rupsahtaneen, monien miesten nussiman ja ehkä synnyttäneen ämmän kanssa, eihän meillä ole mitään yhteistä.

        Näytätkö myös tekniikalta 😂


    • taso täällä

      Olet provo. Tuskin kukaan suomalainen 18-vuotias likka on kiinnostunut vanhemmista miehistä milläänlailla niinkuin aasialaiset horot. Eikä miehiä yleensä pidetä viehättävinä, vaan komeina jne.

      • Fifi-tytsy

        No kyllä minä ainakin pidän, kuulun sitten varmaan johonkin vähemmistöön.
        Mieltymyksethän on muutenkin melko yksilöllisiä..
        Ja kyllä varmaan komeus on osa viehättävyyttä?


      • horot

        aasialaiset sitä... aasialaiset tätä.... well FUCK U

        aasialaiset 'horot' > niinistön HORO x 30 = suomen suurin HORO


      • kimmastu...
        horot kirjoitti:

        aasialaiset sitä... aasialaiset tätä.... well FUCK U

        aasialaiset 'horot' > niinistön HORO x 30 = suomen suurin HORO

        ...vaikka totuutta on paha mennä kieltämään. Monet näistä aasialaispimuista on täysiä horoja ja niitä riittää mm. thaimaassa pilvin pimein. On se huono homma jos sellainen on kohdallesi sattunut.


      • mielestäni sellainen
        kimmastu... kirjoitti:

        ...vaikka totuutta on paha mennä kieltämään. Monet näistä aasialaispimuista on täysiä horoja ja niitä riittää mm. thaimaassa pilvin pimein. On se huono homma jos sellainen on kohdallesi sattunut.

        joka PELKÄN RAHAN vuoksi rantua myy.Aasialaiset muu PAKOSTA sillä ei ole sossuja eikä ilmaista sairaanhoitoa ei mitään siellä.Jos et elä niin kuolet ja ihan thaimaassa näin asiat.Siis suomalaiset naiset jotka myyvät ovat huoria,koska kenenkään ei tarvitse itseään myydä täällä että saisi edes ruuan itselleen.Sitä paitsi kaikki aasialaiset naiset elättävät yleensä koko suvun valkoisilta "nussimillaan"rahoilla.


      • kun luin tuon..buhahaa...
        mielestäni sellainen kirjoitti:

        joka PELKÄN RAHAN vuoksi rantua myy.Aasialaiset muu PAKOSTA sillä ei ole sossuja eikä ilmaista sairaanhoitoa ei mitään siellä.Jos et elä niin kuolet ja ihan thaimaassa näin asiat.Siis suomalaiset naiset jotka myyvät ovat huoria,koska kenenkään ei tarvitse itseään myydä täällä että saisi edes ruuan itselleen.Sitä paitsi kaikki aasialaiset naiset elättävät yleensä koko suvun valkoisilta "nussimillaan"rahoilla.

        Älä puhu paskaa. Heillä on mahdollisuus kouluttautua siellä, mutta eivätpä kuulemma halua sitä, vaan mielellään roikkuvat tyttöbaareissa, kaduilla ja rannoilla pongaamassa länsimaisia turisteja. Toi sossunjuttu on sitten todella aasiamaisen kundin kannanotto ja tuskin siellä kukaan kuolee olla antamatta persettä länsiukoille.

        Siinä mielessä nainen, joka myy rahasta itseään on huora, olipa hän minkämaalainen tahansa. Mitäpä voisi sanoa sitten naisesta, joka makaa joka päivä, kuukausi eri tyyppien kanssa rahasta, koruista ja muusta turhamaisuudesta ja kyllä ne sitä hommaa tekevät ihan omasta aloitteestaan ja mielihyvin. Niin siis elättävät koko suvun "nus..la" rahoilla,onpa jaloa!!


      • näin on näin
        Fifi-tytsy kirjoitti:

        No kyllä minä ainakin pidän, kuulun sitten varmaan johonkin vähemmistöön.
        Mieltymyksethän on muutenkin melko yksilöllisiä..
        Ja kyllä varmaan komeus on osa viehättävyyttä?

        Joo, mä ymmärrän. Niinkun tosta horottelustakin huomaa, niin sen on tehny joku varmaan pariakymppiä lähestyvä teinipoika ja ymmärrän hyvin, ettei ne juuri kiinnosta, ei kiinnostanut muakaan. Jutut on olleet sitä luokkaa, että älyllistä keskustelua saa nyhtää irti eikä silti saa aikaan, maailmaa on nähty kyläkaupalla mopon kanssa pyöriessä ja mielipiteet sovittu lauman kanssa kimpassa...

        Että samassa ikäryhmässä olen pysynyt, kolmekymmentä ja siitä sitten ylöspäin, mulla toi yläikäraja on tuolla 5kymmenessä, paitsi jos kyseessä on "J.Reno" ;)


      • tyfugiolh
        kun luin tuon..buhahaa... kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Heillä on mahdollisuus kouluttautua siellä, mutta eivätpä kuulemma halua sitä, vaan mielellään roikkuvat tyttöbaareissa, kaduilla ja rannoilla pongaamassa länsimaisia turisteja. Toi sossunjuttu on sitten todella aasiamaisen kundin kannanotto ja tuskin siellä kukaan kuolee olla antamatta persettä länsiukoille.

        Siinä mielessä nainen, joka myy rahasta itseään on huora, olipa hän minkämaalainen tahansa. Mitäpä voisi sanoa sitten naisesta, joka makaa joka päivä, kuukausi eri tyyppien kanssa rahasta, koruista ja muusta turhamaisuudesta ja kyllä ne sitä hommaa tekevät ihan omasta aloitteestaan ja mielihyvin. Niin siis elättävät koko suvun "nus..la" rahoilla,onpa jaloa!!

        ' Mitäpä voisi sanoa sitten naisesta, joka makaa joka päivä, kuukausi eri tyyppien kanssa rahasta, koruista ja muusta turhamaisuudesta ja kyllä ne sitä hommaa tekevät ihan omasta aloitteestaan ja mielihyvin.'

        Miten tämä eroaa suomalaisista naisista. Ei mitenkään, hah hah.


      • Anonyymi

        Sä oot niin väärässä! Mä oon 29v ja kiinnostaa kovasti 40-50v miehet


    • M45

      ... juttu olisi ollut juuri ja juuri uskottava, mutta viimeinen lause paljastaa jutun provoksi.

      Muistuttaisin siitä, että tällainen asia on aika vakava niille pareille, jotka ikäeron takia saavat kokea kaikenlaista keljua. On käsittämätöntä kuinka ahdasmileinen ja suvaitsematon ytheiskuntamme onkaan. Annettaisiin vaan kaikkien kukkien kukkia ja kunkin taaplata tyylillään.

    • MareH

      Itse olen 19 vuotias tyty ja olen seurustellut kohta 1½ vuotta itseäni 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Aluksi se oli ihan leikkiä ja kokeilua vaan(silloin olin vielä alaikäinen), mutta järki ja sydän ei toiminut yhteen ja rakastauin. Onneksi olen saanut vastarakkautta. Viimeiset 1½ vuotta ovat olleet elämäni onnellisinta aikaa. Mies kunnioitaa minua ihan eri tavalla kuin ikäiseni pojat ja rakastaa, ymmärtää ja ajattelee aina parastani. Eikä tuomitse nuoren tytön hömpötyksiä :D

      Jos aarteen löytää, siitä pitää pitää kiinni oli ikä mikä tahansa. Toivottavasti sinä löydät omasi.

    • vmmm-66

      Olet kiinnostunut siis kokemuksesta ja älykkyydestä ja rahasta?

      Jos löydät miehen joka ei itse arvosta noita samoja asoita naisessaan niin se on siinä.

      Monet vanhemmat miehet kyllä ovat enemmän kiinnostuneita nuoruudesta ja kiinteästä takapuolesta kuin elämänkokemusta omaavasta ikäisestään naisesta =)
      Eikä miehille ole ongelma sekään että et ole toimitusjohtajana arvostetussa firmassa.

      Moni mies myös haluaa vähemmän älykkään naisen.
      Sitä pidetään jopa suotavana silloin kun haetaan nuoruutta ja "esittelyesinettä".

      • vanhempia miehiä

        Minä olen myös lähes poikkeuksetta tapaillut ja seurustellut itseäni tuntuvasti vanhempien miesten kanssa. Olen aina tykännyt sellaisista "perheen iskä" -tyyppisistä miehistä, jotka ovat sen verran olleet ja asuneet naisten kanssa, että osaavat tehdä kotitöitä ja ns. miesten hommia. Tämä ei siis tarkoita sitä, että mies tekisi kaiken, mutta on se vaan ihanaa kun mies on toimelias kotona ja osaa ottaa huomioon muutenkin.
        Aina välillä olen haksahtanut saman ikäisiin miehiin ja aina he ovat olleet pettymys. Monella nuorella miehellä tuntuu elämäntavat olevan aivan rempallaan; ruokavalio mitä sattuu, kaljaa kuluu, elämäntyyli ja vuorokausirytmi mitä sattuu, asunto kuin kaatopaikka, ja kaikenkukkuraksi tv:n edessä möllötetään aamusta iltaan ihan kuin elämässä ei olisi mitään muuta sisältöä. Kaikki maksulliset kanavat löytyy, ja kaikki mahdolliset pelikoneet, ja niitä tietokonepelejä hakataan aamusta yömyöhään. Ja jatkuvasti vanhat baarihoidot, vakipanot tai exät kyselee perään, ja jokaiseen vähän etäisempäänkin puolituttuun (jos vaan on nainen) on aivan ehdottoman pakko pitää yhteyttä ja "olla kaveri". Ei kiitos minulle.
        Myös seksi on ollut huomattavasti parempaa näiden vanhempien miesten kanssa.
        Suosittelen lämpimästi sinulle aloittaja vanhempaa miestä. Sen verran kyllä sanon, että älä 50- tai 60-vuotiaisiin enää sekaannu, siinä ikäero on jo aika suuri. Pysyttelet niissä nelikymppisissä vaan...:o). 35-45 on minulle miehen suosikki-ikä ja itse olen 26.


      • kyllä
        vanhempia miehiä kirjoitti:

        Minä olen myös lähes poikkeuksetta tapaillut ja seurustellut itseäni tuntuvasti vanhempien miesten kanssa. Olen aina tykännyt sellaisista "perheen iskä" -tyyppisistä miehistä, jotka ovat sen verran olleet ja asuneet naisten kanssa, että osaavat tehdä kotitöitä ja ns. miesten hommia. Tämä ei siis tarkoita sitä, että mies tekisi kaiken, mutta on se vaan ihanaa kun mies on toimelias kotona ja osaa ottaa huomioon muutenkin.
        Aina välillä olen haksahtanut saman ikäisiin miehiin ja aina he ovat olleet pettymys. Monella nuorella miehellä tuntuu elämäntavat olevan aivan rempallaan; ruokavalio mitä sattuu, kaljaa kuluu, elämäntyyli ja vuorokausirytmi mitä sattuu, asunto kuin kaatopaikka, ja kaikenkukkuraksi tv:n edessä möllötetään aamusta iltaan ihan kuin elämässä ei olisi mitään muuta sisältöä. Kaikki maksulliset kanavat löytyy, ja kaikki mahdolliset pelikoneet, ja niitä tietokonepelejä hakataan aamusta yömyöhään. Ja jatkuvasti vanhat baarihoidot, vakipanot tai exät kyselee perään, ja jokaiseen vähän etäisempäänkin puolituttuun (jos vaan on nainen) on aivan ehdottoman pakko pitää yhteyttä ja "olla kaveri". Ei kiitos minulle.
        Myös seksi on ollut huomattavasti parempaa näiden vanhempien miesten kanssa.
        Suosittelen lämpimästi sinulle aloittaja vanhempaa miestä. Sen verran kyllä sanon, että älä 50- tai 60-vuotiaisiin enää sekaannu, siinä ikäero on jo aika suuri. Pysyttelet niissä nelikymppisissä vaan...:o). 35-45 on minulle miehen suosikki-ikä ja itse olen 26.

        asiaa, samat mielipitet on myös mullakin nuorista miehistä.


      • kuitenkin
        vanhempia miehiä kirjoitti:

        Minä olen myös lähes poikkeuksetta tapaillut ja seurustellut itseäni tuntuvasti vanhempien miesten kanssa. Olen aina tykännyt sellaisista "perheen iskä" -tyyppisistä miehistä, jotka ovat sen verran olleet ja asuneet naisten kanssa, että osaavat tehdä kotitöitä ja ns. miesten hommia. Tämä ei siis tarkoita sitä, että mies tekisi kaiken, mutta on se vaan ihanaa kun mies on toimelias kotona ja osaa ottaa huomioon muutenkin.
        Aina välillä olen haksahtanut saman ikäisiin miehiin ja aina he ovat olleet pettymys. Monella nuorella miehellä tuntuu elämäntavat olevan aivan rempallaan; ruokavalio mitä sattuu, kaljaa kuluu, elämäntyyli ja vuorokausirytmi mitä sattuu, asunto kuin kaatopaikka, ja kaikenkukkuraksi tv:n edessä möllötetään aamusta iltaan ihan kuin elämässä ei olisi mitään muuta sisältöä. Kaikki maksulliset kanavat löytyy, ja kaikki mahdolliset pelikoneet, ja niitä tietokonepelejä hakataan aamusta yömyöhään. Ja jatkuvasti vanhat baarihoidot, vakipanot tai exät kyselee perään, ja jokaiseen vähän etäisempäänkin puolituttuun (jos vaan on nainen) on aivan ehdottoman pakko pitää yhteyttä ja "olla kaveri". Ei kiitos minulle.
        Myös seksi on ollut huomattavasti parempaa näiden vanhempien miesten kanssa.
        Suosittelen lämpimästi sinulle aloittaja vanhempaa miestä. Sen verran kyllä sanon, että älä 50- tai 60-vuotiaisiin enää sekaannu, siinä ikäero on jo aika suuri. Pysyttelet niissä nelikymppisissä vaan...:o). 35-45 on minulle miehen suosikki-ikä ja itse olen 26.

        Nuoret miehet on hauskempia eikä niin kyynisiä tai katkeroituneita kun eron läpikäyneet 40 miehet.
        Jotkut 40 miehet ovat myös niin kaavoihin kangistuneita ja katsovat maailmaa vain ja ainoastaan omasta näkökulmastaan erittäin mustavalkoisesti.
        Mutta kaikista löytyy jotakin ja vanhemmissa miehissä on paljon ikäkriisiläisiä jotka haluavat tuntea itsensä nuoreksi nuoren naisen kanssa.
        Paras elokuva jonka olen nähnyt "Somethings gotta give". Pääosissa Diane Keaton ja Jack Nicholson.
        Saa nauraa vatsan kpeäksi. Noin se menee,oma ikä on vaikeata kohdata.


      • vanhempia miehiä
        kuitenkin kirjoitti:

        Nuoret miehet on hauskempia eikä niin kyynisiä tai katkeroituneita kun eron läpikäyneet 40 miehet.
        Jotkut 40 miehet ovat myös niin kaavoihin kangistuneita ja katsovat maailmaa vain ja ainoastaan omasta näkökulmastaan erittäin mustavalkoisesti.
        Mutta kaikista löytyy jotakin ja vanhemmissa miehissä on paljon ikäkriisiläisiä jotka haluavat tuntea itsensä nuoreksi nuoren naisen kanssa.
        Paras elokuva jonka olen nähnyt "Somethings gotta give". Pääosissa Diane Keaton ja Jack Nicholson.
        Saa nauraa vatsan kpeäksi. Noin se menee,oma ikä on vaikeata kohdata.

        Riippuu siitä mitä kukakin pitää hauskana. Minulla ainakin on ollut hauskaa vanhempien miesten kanssa, joskus jopa hulvatontakin. Vanhempikin mies voi olla nuorekas sekä henkisesti että fyysisesti.


      • myyttttyPillu

        raha on hauskaa on,


    • musicman1042

      hello, oon hoikka kivannäk muusikko turusta, sun ikärajat pitää. kelpaako ammatti? enemmän esim facebook/ari kaila. phone 044-2101288 tai e-mail:[email protected] txt ensin, oon senverran "julkkis" etten vastaa nroihin joita en tunne.
      Suukko vasemman korvan taakse..

    • Vähän vanhempi

      Niinpä, kyllähän meitä vähän vanhempia hyvin käyttäytyviä miehiä kaivataan niin nuoremmissa kuin vähän vanhemmissa naisissa. Se yhdessä olo ja toisen huomioiminen on elämän kokemuksen kautta hieman erillaista, jos on siihen halua. Eihän näissä asioissa välttämättä tarvita avioliittoa, eihän?
      Elämässä on miellyttäviä naisia, niin nuoria kuin vanhempiakin, jokainen löytää omansa.
      Mukavia Jouluisia hetkiä kaikille elämänhaluisille naisille, niin, miksei myös muillekin!

      • kooolllloooo

        Avioliitto tietysti, kuka sitä nyt vanhan kurpan kanssa, jos ei edes perintöä ole tiedossa.


    • Kunhankysyin

      Oon ihastunu itteäni 5 vutta vanhempaan mieheen.
      Eihän viisi vuotta oo paha ikäero?

    • Haaviston malliin
      • ............

        Jokainen voi valita kumppaninsa, mutta kyllä minua jotenkin etoo jos mies on vaikka 30 v. naistaan vanhempi. Jotenkin se vaan tuntuu jopa irstaalta.


      • ei ihan tervettä

        Jos 51 v äijä on 16-v tytön kanssa, niin on siinä kyllä jotain pielessä. 16-vuotias on vasta keskenkasvuinen!


      • Anonyymi
        ei ihan tervettä kirjoitti:

        Jos 51 v äijä on 16-v tytön kanssa, niin on siinä kyllä jotain pielessä. 16-vuotias on vasta keskenkasvuinen!

        HEI ON RIKOLLLISTA LAPSEEN SEKAANTUMISTA! ON RIKOS ALLE 18- V !


    • M50N27

      Missään päin maailma ikäeroja ei tuomita samalla lailla kuin Pohjois-Euroopassa. Mitä köyhempään kulttuuriin mennään, sitä normaalimpaa suuret ikäerot ovat. Näin se vaan on.

      Meillä vallitsee romanttisen rakkauden käsitys. Sitä iskostetaan meille lauluissa, elokuvissa, kirjoissa ja runoissa ja ties missä. Sitä iskostetaan niin voimakkaasti, että kuvittelemme sen olevan universaalia ja luonnollista. Mutta jos mennään köyhään kulttuuriin, niin rakkaus onkin selviämistä arjessa. Rakkaus on sitä, että pitää huolen toisesta ja vaikkapa toisen sukulaisista. Jos ihan rehellisesti kysyy, kumpi on turhamaista ja kumpi on oikeaa välittämistä, niin vastaus voi yllättää ja tehdä jopa kipeää.

      Suomalaiset ovat aina olleet suvaitsemattomia ja kaikkein suvaitsemattomimpia ovat ne, jotka ovat olevinaan suvaitsevaisia.

      Miksei anneta kaikkien kukkien kukkia?
      Miksei anneta kunkin itse valita tapansa ja rakkautensa?
      Miksi te haluatte tuomita?

      • huohjahuoh

        Ei se ole rakkautta, jos kulttuuri eli yhteisö pakottaa huolehtimaan toisen sukulaisista ja toisesta! Täällä nimenomaan on aidompaa rakkautta edes joskus, kuin sovittujen liittojen maissa. Vai miltäpä tuntuisi, jos olisit rakastunut parikymppisenä ikäiseesi naiseen, mutta sinut pakotettaisiin unohtamaan hänet ja muuttamaan neli-viisikymppisen naisen palvelijaksi. Sinulta ei kysyttäisi haluatko, rakkaudesta ei puhuttaisi. Sinun olisi vain pyyteettömästä palveltava tätä naista ja täytettävä hänen halunsa, ne kaikkein mielivaltaisimmatkin.

        Ihan turha romantisoida kehitysmaiden liittoja ja suhteita.


      • Marco Polo
        huohjahuoh kirjoitti:

        Ei se ole rakkautta, jos kulttuuri eli yhteisö pakottaa huolehtimaan toisen sukulaisista ja toisesta! Täällä nimenomaan on aidompaa rakkautta edes joskus, kuin sovittujen liittojen maissa. Vai miltäpä tuntuisi, jos olisit rakastunut parikymppisenä ikäiseesi naiseen, mutta sinut pakotettaisiin unohtamaan hänet ja muuttamaan neli-viisikymppisen naisen palvelijaksi. Sinulta ei kysyttäisi haluatko, rakkaudesta ei puhuttaisi. Sinun olisi vain pyyteettömästä palveltava tätä naista ja täytettävä hänen halunsa, ne kaikkein mielivaltaisimmatkin.

        Ihan turha romantisoida kehitysmaiden liittoja ja suhteita.

        Sinulle tekisi hyvää asua jonkin aikaa jossain tuollaisessa maassa. Suomut tippuisivat silmiltäsi ja saattaisit jopa alkaa halveksua länsimaista siirappi "rakkautta".

        Mitä rakkaus on? Entä jos unohdat sanan ja yrität kertoa sen muilla termeillä ja ilmaisuilla? Mikä on itsekästä ja mikä on epäitsekästä?

        20 vuotta sinulle lisää, 50% todennäköisyydellä avioero. Sitten vasta tiedät mistä puhut.

        Harhaa!


      • tadsfva

        Mitä tasa-arvoisempi ja kehittyneempi maa, sitä tasa-arvoisemmat suhteet ja parien ikäero pienempi. Kehitysmaissa ei voi mennä sen rakastamansa pojan kanssa naimisiin vaan pakotetaan ottamaan vanha setä. Ei se ole rakkautta. Usein nämä ihmiset kuitenkin sivusuhteilevat sen rakastamansa kanssa, niistä ei vain voi puhua. En minä sellaista elämää ihannoisi enkä haluaisi.


    • Ihannemies on NUORI

      "Miksei anneta kaikkien kukkien kukkia?Miksei anneta kunkin itse valita tapansa ja rakkautensa?Miksi te haluatte tuomita? "

      Niin just. ÄLKÄÄ tuomitko kun keski-ikäinen NAINEN on NUORUKAISEN kanssa!

      yypillistä on, että nuoremman naisen ja vanhemman miehen suhdetta katsotaan suopeammin kuin vanhemman naisen ja nuoremman miehen. Nuoremman naisen kanssa suhteeseen ryhtyvälle miehelle suhde saattaa olla jopa osoitus viriiliydestä.

      – Ikäero on vanhemman osapuolen näkökulmasta positiivinen asia. Länsimaissa ihannoidaan nuoruutta, ja suhde nuorempaan on vain yksi esimerkki tästä ilmiöstä, toteaa seksuaali- ja hahmoterapeutti Heidi Lindgren.

      Parin viime vuoden aikana paljon huomiota saanut puumailmiö on tehnyt myös vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhteesta tunnetumman.

      Moni nainen on vasta yli 40-vuotiaana seksuaalisuutensa kukoistusvaiheessa. Tällöin raskas pikkulapsivaihe on ohitettu ja suhde omaan vartaloon on tuttu ja mutkaton. Samanikäinen mies sen sijaan saattaa kokea, että seksielämän parhaat vuodet ovat jo takanapäin. Tässä elämänvaiheessa moni parisuhde päättyy.

      – Noin 25-vuotias mies puolestaan kokee usein olevansa seksielämänsä huipulla. Hänellä on halua ja kykyä. Sen sijaan samanikäinen nainen ei ole usein vielä sinut kroppansa kanssa. Tässä mielessä yli 40-vuotiaan naisen ja nuoren miehen seksihalut voivat kohdata ja seksi voi toimia erinomaisesti. Naista voi kiehtoa nuorukaisen viriiliys, miestä vanhemman naisen kokemus, varmuus ja halukkuus, seksuaali- ja hahmoterapeutti Heidi Lindgren selittää puumailmiön taustoja!!!!!!!

      Eli n. 40v nainen ja parikymppinen mies ovat IHANNEPARI

      • Yliopiston tutkija

        Huh huh.

        Ensinnäkin, sinullakin on täysi oikeus olla juuri itse valitsemasi ihmisen kanssa, mikäli tämäkin sitä haluaa. Kenelläkään ei pitäisi olla nokan koputtamista.

        Mutta luulot ja tieto erikseen:
        - Puumailmiötä tutkittiin Englannissa yli 20 000 deitti-ilmoitusten kautta ja ilmiö havaittiin yksiselitteisesti iltalehtien lööppien legendaksi. Totuus oli se, että käytännössä liki kaikki naiset hakivat joko ikäistään tai vanhempaa miestä ja liki kaikki miehet hakivat ikäistään tai nuorempaa.
        - Seksologi Osmo Kontulan kirjassa "Halu ja Intohimo" on koostettu kaikki suomalaiset Finsex-seksitutkimukset (1971, 1992, 1999 ja 2007) ja niiden kaikkien mukaan parhaiten miehen ja naisen seksuaaliset tarpeet kohtaavat, jos mies on 20 vuotta naista vanhempi.
        - Mm. samasta kirjasta löytyy perin kiistämättömät todisteet sille, että naisen seksuaalisuus on huipussaan nuorena, kuten miehenkin. Naisen seksuaaliset tarpeet vähenevät huomattavasti voimakkaammin iän myötä kuin miehellä. Sama tulos löytyy kyllä jotakuinkin kaikista asiallisista seksitutkimuksista maailmassa.

        Väittämä, että naisen seksuaalinen kukoistus olisi vasta silloin, kun käytännössä synnytyskyky alkaa ollalopuillaan, ei ole uskottava. Sellaista käsitystä voidaan viljellä naistenlehdissä keski-ikäisten naisten kirjoittamissa artikkeleissa, mutta oikeista tieteellisistä tutkimuksista väittämälle ei löydy tukea ilmiönä. Yksilölliset erot toki saattavat olla huomattavia ja joku nainen voi kokea seksuaalisuutensa huipentuvan vasta keski-iässä, varsinkin subjektiivisesti.

        Edelleenkin korostan sitä, että sinulla on kaikki oikeus olla juuri sen ihmisen kanssa, jota rakastat eikä sinun pitäisi pyydellä sitä anteeksi eikä selitellä. Se, että selittelet, kertoo jotain epävarmuudestasi.

        Mieti kuitenkin objektiivisesti, että jos olet nyt 40-vuotias nainen ja miehesi on 20-vuotias, niin mikä tilanne on tuossa 15–20 vuoden kuluttua? Pystytkö antamaan hänelle lapsen? Vai väitätkö, että hän on 20-vuotiaana kypsä tietämään, ettei lasta haluakaan? Suomessa solmitaan vuosittain noin 32 000 avioliittoa ja eroja on liki 15 000. Suurin osa eroista tapahtuu, kun mies on 30–40 vuotias ja hankkii itselleen toisen, useimmiten nuoremman naisen. Ja edelleenkään en tuomitse suhdettasi. Yritän vain saada sinut huomaamaan, että valitsemassasi suhdemallissa on riskinsä. Tilastojen valossa ette ole ihannepari. Ainakin Australiasta on tuloksia, joiden mukaan myös avioliiton kestävyysennuste paranee, jos mies on huomattavasti naista vanhempi. Suomesta vastaavaa tietoa ei ole saatavilla. Olen sitä kysynyt tilastokeskuksesta.


      • musicman1042
        Yliopiston tutkija kirjoitti:

        Huh huh.

        Ensinnäkin, sinullakin on täysi oikeus olla juuri itse valitsemasi ihmisen kanssa, mikäli tämäkin sitä haluaa. Kenelläkään ei pitäisi olla nokan koputtamista.

        Mutta luulot ja tieto erikseen:
        - Puumailmiötä tutkittiin Englannissa yli 20 000 deitti-ilmoitusten kautta ja ilmiö havaittiin yksiselitteisesti iltalehtien lööppien legendaksi. Totuus oli se, että käytännössä liki kaikki naiset hakivat joko ikäistään tai vanhempaa miestä ja liki kaikki miehet hakivat ikäistään tai nuorempaa.
        - Seksologi Osmo Kontulan kirjassa "Halu ja Intohimo" on koostettu kaikki suomalaiset Finsex-seksitutkimukset (1971, 1992, 1999 ja 2007) ja niiden kaikkien mukaan parhaiten miehen ja naisen seksuaaliset tarpeet kohtaavat, jos mies on 20 vuotta naista vanhempi.
        - Mm. samasta kirjasta löytyy perin kiistämättömät todisteet sille, että naisen seksuaalisuus on huipussaan nuorena, kuten miehenkin. Naisen seksuaaliset tarpeet vähenevät huomattavasti voimakkaammin iän myötä kuin miehellä. Sama tulos löytyy kyllä jotakuinkin kaikista asiallisista seksitutkimuksista maailmassa.

        Väittämä, että naisen seksuaalinen kukoistus olisi vasta silloin, kun käytännössä synnytyskyky alkaa ollalopuillaan, ei ole uskottava. Sellaista käsitystä voidaan viljellä naistenlehdissä keski-ikäisten naisten kirjoittamissa artikkeleissa, mutta oikeista tieteellisistä tutkimuksista väittämälle ei löydy tukea ilmiönä. Yksilölliset erot toki saattavat olla huomattavia ja joku nainen voi kokea seksuaalisuutensa huipentuvan vasta keski-iässä, varsinkin subjektiivisesti.

        Edelleenkin korostan sitä, että sinulla on kaikki oikeus olla juuri sen ihmisen kanssa, jota rakastat eikä sinun pitäisi pyydellä sitä anteeksi eikä selitellä. Se, että selittelet, kertoo jotain epävarmuudestasi.

        Mieti kuitenkin objektiivisesti, että jos olet nyt 40-vuotias nainen ja miehesi on 20-vuotias, niin mikä tilanne on tuossa 15–20 vuoden kuluttua? Pystytkö antamaan hänelle lapsen? Vai väitätkö, että hän on 20-vuotiaana kypsä tietämään, ettei lasta haluakaan? Suomessa solmitaan vuosittain noin 32 000 avioliittoa ja eroja on liki 15 000. Suurin osa eroista tapahtuu, kun mies on 30–40 vuotias ja hankkii itselleen toisen, useimmiten nuoremman naisen. Ja edelleenkään en tuomitse suhdettasi. Yritän vain saada sinut huomaamaan, että valitsemassasi suhdemallissa on riskinsä. Tilastojen valossa ette ole ihannepari. Ainakin Australiasta on tuloksia, joiden mukaan myös avioliiton kestävyysennuste paranee, jos mies on huomattavasti naista vanhempi. Suomesta vastaavaa tietoa ei ole saatavilla. Olen sitä kysynyt tilastokeskuksesta.

        A`ye, nuoremmat naiset pitää meitit wanhat muusikonreppanat virkeinä.. eiku oikeesti voisin tarjota kainalon, kodin, keikkabussin, elämän ja erämaajärvien rannat pienel, kival nuoremmal hiukka ehkä hupsulleki/herkälle hippimäisel neidolle, muusikon muusalle. Ite oon kivannäk pitkähiux eronn eikoskaanyli50 180/75 muusikko turusta suukko vasemman korvan taakse.. [email protected]


      • oreathah
        Yliopiston tutkija kirjoitti:

        Huh huh.

        Ensinnäkin, sinullakin on täysi oikeus olla juuri itse valitsemasi ihmisen kanssa, mikäli tämäkin sitä haluaa. Kenelläkään ei pitäisi olla nokan koputtamista.

        Mutta luulot ja tieto erikseen:
        - Puumailmiötä tutkittiin Englannissa yli 20 000 deitti-ilmoitusten kautta ja ilmiö havaittiin yksiselitteisesti iltalehtien lööppien legendaksi. Totuus oli se, että käytännössä liki kaikki naiset hakivat joko ikäistään tai vanhempaa miestä ja liki kaikki miehet hakivat ikäistään tai nuorempaa.
        - Seksologi Osmo Kontulan kirjassa "Halu ja Intohimo" on koostettu kaikki suomalaiset Finsex-seksitutkimukset (1971, 1992, 1999 ja 2007) ja niiden kaikkien mukaan parhaiten miehen ja naisen seksuaaliset tarpeet kohtaavat, jos mies on 20 vuotta naista vanhempi.
        - Mm. samasta kirjasta löytyy perin kiistämättömät todisteet sille, että naisen seksuaalisuus on huipussaan nuorena, kuten miehenkin. Naisen seksuaaliset tarpeet vähenevät huomattavasti voimakkaammin iän myötä kuin miehellä. Sama tulos löytyy kyllä jotakuinkin kaikista asiallisista seksitutkimuksista maailmassa.

        Väittämä, että naisen seksuaalinen kukoistus olisi vasta silloin, kun käytännössä synnytyskyky alkaa ollalopuillaan, ei ole uskottava. Sellaista käsitystä voidaan viljellä naistenlehdissä keski-ikäisten naisten kirjoittamissa artikkeleissa, mutta oikeista tieteellisistä tutkimuksista väittämälle ei löydy tukea ilmiönä. Yksilölliset erot toki saattavat olla huomattavia ja joku nainen voi kokea seksuaalisuutensa huipentuvan vasta keski-iässä, varsinkin subjektiivisesti.

        Edelleenkin korostan sitä, että sinulla on kaikki oikeus olla juuri sen ihmisen kanssa, jota rakastat eikä sinun pitäisi pyydellä sitä anteeksi eikä selitellä. Se, että selittelet, kertoo jotain epävarmuudestasi.

        Mieti kuitenkin objektiivisesti, että jos olet nyt 40-vuotias nainen ja miehesi on 20-vuotias, niin mikä tilanne on tuossa 15–20 vuoden kuluttua? Pystytkö antamaan hänelle lapsen? Vai väitätkö, että hän on 20-vuotiaana kypsä tietämään, ettei lasta haluakaan? Suomessa solmitaan vuosittain noin 32 000 avioliittoa ja eroja on liki 15 000. Suurin osa eroista tapahtuu, kun mies on 30–40 vuotias ja hankkii itselleen toisen, useimmiten nuoremman naisen. Ja edelleenkään en tuomitse suhdettasi. Yritän vain saada sinut huomaamaan, että valitsemassasi suhdemallissa on riskinsä. Tilastojen valossa ette ole ihannepari. Ainakin Australiasta on tuloksia, joiden mukaan myös avioliiton kestävyysennuste paranee, jos mies on huomattavasti naista vanhempi. Suomesta vastaavaa tietoa ei ole saatavilla. Olen sitä kysynyt tilastokeskuksesta.

        Keksi joku muu nikki, jooko, kun tuo ei sovi sinulle ollenkaan. Tilastokeskuksesta kysely ei tee ihmisestä "yliopiston tutkijaa".

        Sekoitat asioita. Nainen on parikymppisenä hedelmällisimmillään, mutta siinä iässä ei vielä osaa nauttia täysillä seksistä. Tätä on tutkittu ja tästä ollaan hyvinkin yksimielisiä. Seksistä alkaa nainen tunnetusti nauttia vasta hieman myöhemmällä iällä, kun vapautuu lapsuudessa ja nuoruudessa opituista estoista. Onko se ikä sitten lähempänä kolmea, neljää vai viittäkymppiä, riippuu ihmisestä. Tottakai on poikkeuksiakin, ja joku kokee nauttineensa eniten parikymppisenä, mutta edellä mainitut iät ovat se normi, yleisin tuntemus. Ja nimenomaan tuntemuksesta on kyse, kun seksiä tutkitaan. Se miten ihminen kokee, nauttii, ei ole kovin tieteellisesti tutkittavissa oleva asia. Näitä tutkitaan kyselyillä, ei mittareilla.

        Loogisesti toki olisi luonnollisinta, että ihminen kuten muutkin eläimet, olisi halukkaimmillaan kun on hedelmällisimmillään, mutta ihmiskunnassa asioiden vinksauttaja lienee kulttuuri, sekä se, että ei ole toivottavaa saada mahdollisimman paljon jälkeläisiä mahdollisimman nuorena.

        Jommassa kummassa iltalehdessä oli juuri juttua, että viisikymppisen miehen ja kolmekymppisen naisen halut kohtaavat parhaiten. En ota kantaa, pitääkö se paikkansa, ehkä sitten keskimäärin. Vaikka pitäisikin, ei se kuitenkaan sitä tarkoita, että aina 20 vuotta nuorempi nainen on paras miehelle tai toisinpäin. Siinähän mainittiin vain tuo yksi yhdistelmä, ei mitään muita mihinkään muihin suuntiin. Vaikea kuvitella, että nelikymppiselle naiselle olisi paras kuusikymppinen tai viisikymppiselle seitsenkymppinen mies...


      • Yliopiston tutkija
        oreathah kirjoitti:

        Keksi joku muu nikki, jooko, kun tuo ei sovi sinulle ollenkaan. Tilastokeskuksesta kysely ei tee ihmisestä "yliopiston tutkijaa".

        Sekoitat asioita. Nainen on parikymppisenä hedelmällisimmillään, mutta siinä iässä ei vielä osaa nauttia täysillä seksistä. Tätä on tutkittu ja tästä ollaan hyvinkin yksimielisiä. Seksistä alkaa nainen tunnetusti nauttia vasta hieman myöhemmällä iällä, kun vapautuu lapsuudessa ja nuoruudessa opituista estoista. Onko se ikä sitten lähempänä kolmea, neljää vai viittäkymppiä, riippuu ihmisestä. Tottakai on poikkeuksiakin, ja joku kokee nauttineensa eniten parikymppisenä, mutta edellä mainitut iät ovat se normi, yleisin tuntemus. Ja nimenomaan tuntemuksesta on kyse, kun seksiä tutkitaan. Se miten ihminen kokee, nauttii, ei ole kovin tieteellisesti tutkittavissa oleva asia. Näitä tutkitaan kyselyillä, ei mittareilla.

        Loogisesti toki olisi luonnollisinta, että ihminen kuten muutkin eläimet, olisi halukkaimmillaan kun on hedelmällisimmillään, mutta ihmiskunnassa asioiden vinksauttaja lienee kulttuuri, sekä se, että ei ole toivottavaa saada mahdollisimman paljon jälkeläisiä mahdollisimman nuorena.

        Jommassa kummassa iltalehdessä oli juuri juttua, että viisikymppisen miehen ja kolmekymppisen naisen halut kohtaavat parhaiten. En ota kantaa, pitääkö se paikkansa, ehkä sitten keskimäärin. Vaikka pitäisikin, ei se kuitenkaan sitä tarkoita, että aina 20 vuotta nuorempi nainen on paras miehelle tai toisinpäin. Siinähän mainittiin vain tuo yksi yhdistelmä, ei mitään muita mihinkään muihin suuntiin. Vaikea kuvitella, että nelikymppiselle naiselle olisi paras kuusikymppinen tai viisikymppiselle seitsenkymppinen mies...

        Sattuu vaan olemaan niin, että olen tutkija yliopistossa ja kaivan työkseni mm. tilastollisia asioita.


      • Menesinnejärveen
        musicman1042 kirjoitti:

        A`ye, nuoremmat naiset pitää meitit wanhat muusikonreppanat virkeinä.. eiku oikeesti voisin tarjota kainalon, kodin, keikkabussin, elämän ja erämaajärvien rannat pienel, kival nuoremmal hiukka ehkä hupsulleki/herkälle hippimäisel neidolle, muusikon muusalle. Ite oon kivannäk pitkähiux eronn eikoskaanyli50 180/75 muusikko turusta suukko vasemman korvan taakse.. [email protected]

        Jaa tiedoksi että tämä x-ääjä (kuka aikuinen käyttää tätä?) on hakenut jo vuosia täällä Turun ilmaisjakelulehdissä tuota pientä, nuorta hippinaista erämaajärven rannalle keikkabussiin! Ei ole vissiin iso ollut jono?


      • Turha huijata
        Yliopiston tutkija kirjoitti:

        Sattuu vaan olemaan niin, että olen tutkija yliopistossa ja kaivan työkseni mm. tilastollisia asioita.

        Missä yliopistossa olet? Missä tiedekunnassa opiskelit ja mikä on nykyään alasi? Oletko maisteri, professori vai tohtori?

        Jotenkin tuntuu siltä että sä olet yhtä paljon yliopiston tutkija kuin tällä hetkellä mun talon kattoa korjaava remonttireiska tai ostarilla pyörivä spurgu...


    • '-'-'-'-'-'

      Lähinnä käy sääliksi näitä lukujen pyörittelijöitä. Käyttäisitte senkin ajan normaali elämään ja sen parantamiseen niillä mahdollisuuksilla mitä on. Toiset vaan tykkää vanhemmista ja toiset nuoremmista, sekä mies että nainen. Jotkut suhteet toimii tai sitten ei, ei se muutu tutkimustuloksilla.
      Löysiköhän fifi-tyttö onnen, ei olisi kovin vanha edelleenkään...

      • Ihan miten vaan

        Juuri niin. Miksi jotkut välittää niin paljon erinäisten hölmöjen gallup-kyselyiden tuloksista tai siitä miten muut ihmiset elävät ja keiden kanssa muodostavat parisuhteita? Eikö heillä ole tosiaan omaa elämää lainkaan? Taitaa olla samanlaista porukkaa kuin ne telkkarista jatkuvasti reality-sarjoja tuijottavat idiootit.

        Jokainen eläköön kuten haluaa ja viettäköön elämän haluamassaan seurassa. Ei mua kiinnosta vaikka jossain joku 20-vuotias nainen haluaisi ehdottomasti 80-vuotiaan miehen. Mua kiinnostaa enemmän oma elämäni.


    • Ebe

      Minä olen 38 v.mies ja haluan max 28 v.naisen!

    • näin

      AP:llä paha isäkompleksi.Jääny jotenki nähtävästi aikanaan isän paikka täyttämättä.

    • musicman1042

      tulin juur keikalta, sorry jos en runoile enempää, valvon kyllä. vapaana oon halunnu pysyä, vaan ehkä jos sittenkin kuitenkin.. kiva pieni muusikon muusa, musicman1042

    • erkki.j

      Olen 59v mies luonani käy 23v nuorempi nainen
      pitkän junamatkan takaa yhä uudestaan hän tulee.

      • Auts RYPPYJÄ

        Ekille onnea. Toivottavasti eläkkeesi riittää hänellekkin kun muuten joutuu sossun luukulle taas.


    • Pung Jassi

      On nämä ketjut kyllä hauskoja. Näistä tunnistaa rannalle jätetyt katkeroituneet mummot. Kaikkein huvittavimpia ovat nämä, jotka uskottelevat itselleen silmät ristissä olevansa kuumia, taitavia ja elämänkoneita puumia, kun todellisuus on juuri täynnä katkeruutta ja vihaa miehiä kohtaan.

      :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Kuule, vanha puuma, minua ei haittaa lainkaan se, että peuhaat poikani kanssa. Haittaako sinua se, että peuhaan tyttäresi kanssa mielummin kuin sinun?

      :)))))))))))))

      • fsajfkaöjf

        Näistä tunnistaa myös teidät katkeroituneet paapat, jotka uskottelevat olevansa niin kuumaa kamaa. :D Ikäkriisi on aika ikävä, pahempi vielä miehillä kuin naisilla, naiset senkun porskuttaa ihan niin vanhoiksi kuin itseä huvittaa, miehet sen sijaan joutuvat näkemään oman haluttavuutensa katkeran hiipumisen.


    • musicman1042

      hello, Darling.. ize oon about 50/180/75 kivannäk muusikko turusta, vaan taisin löytää koko palstan liian möhään, ja sut.. vahinko.. vaan josko viel oisit vapaa ni tääl oon musicman1042, Fb oikee nimi ari kaila, siel kaikki tiedot. otathan ihmeessä yhteyksiä, mulla paljon annettavaa, mm mun keikkabussil päästään mihin halutaan jne, vaan noilla hakusanoilla saat fotoja ja infoa. Suukko vasemman korvan taakse...

    • onnistuu!

      Itse täytän 19v ja mies 43v :) kaikki ajattelee vaan ikäeroa.. mitä väliä minkä ikänen on oikeesti jos ei oo sen ikäisen olonen ja näkönen.. onnellisempi kuin koskaan! :)

    • Fghjkö

      Olin suhteessa 18 vuotiaana 38 vuotiaan kanssa ja joo kyllä kaipaan häntä niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla... olen ollut myös oman ikäisten ja ihan vähän vanhempien kanssa (alle 30. V) mutta kyllä tämä vanhin oli paras. Seksi oli hyvää, jumalaisen hyvää! Eli vanhempi mies takuulla parempi ; ) ihan jo sen kokemuksenkin takia.

      • oohuijattu

        olin olin ja ja sen ja tuon kanssa...raha on sulle huora hyvää

        18v - 22v


    • Salihirmu75

      Olen reilu 40 mies ja voisin kertoa omia kokemuksia,mitä oon huomannu nuorissa naisissa ja tytöissä. Täytyy sanoa että oon huomannu sen että muhun on nähtävästi ollu moni ihastunu aikanaan ja näitä ihastumisia huomaa vähän väliä olevan. Kyllä se niin on että joku vanhemmissa miehissä viehättää :)Ei toki kaikki oo viehättäviä. Musta on sanottu että oon niin empaattinen luonne ja sopivasti huumorintajunen että oisko se syynä. No oonhan koko elämäni salilla kulkenu voimatreeniä tehden eli kroppa ei oo ihan normimiehen myöskään. Nuoret pojat on jopa vähän kateellisia mulle ollu ja ja toiset ihailevat reenituloksia.Ei kaikki vanhemmat miehet varmaankaan kiinnosta,näin mä ite uskon. ulkonäöstä huolehtiminen on aika iso juttu,hygienia,ym.ja tökkää kyllä jos on oikein törkeen näkönen tai hajunen :D

      • Testomies

        Mä olen huomannut saman että ku reenailen tosi kovaa ja kroppa on nuoren pojan tasolla testosteronin vaikutuksesta,jota erityisesti erittyy voimaharjoittelusta,niin naiset,siis nuoret on aivan kuumana käyviä. Ykski ehotti että oisin tullu käymään hänen luonaan,tiiätte miks ja tyttö alle 20 v. Ite yli 40 oon kanssa.mut pidin näppini erossa kun ei kuulu tapoihin käydä vieraissa.


      • äijänkäppänäää

        minuun myös käy nuoret naiset kuumana kun harrastan saunomista ja suihkussa käymistä, olen jo 60 vuotias mutta naiset juoksevat perässäni. uskon sen johtuvan harrastuksistani ja siitä että olen niin komea mies.


      • Iloinentyttö97

        Mä oon kiinnostunu vanhemmista miehistä,varsinki oikein lihaksikkaista karvamöykyistä. Olen 19v nainen ja en voi sietää oman ikäsiä kiiltokuvapojuja jotka kuluttaa aikansa vaan pelaillen ja energiajuomia vedellen. Miehen pitää olla mies eikä marjanpoimija,luonteeltaankin huomaavainen ja että antaa nuorelle tytölle kunnon kyydit sitten :) Tykkään iteki saunoa todella paljon ja mieski sais olla kova saunomaan. Ikä miehellä pitää olla vähintään 40 v niin alkaa mennä jalat alta ja suu vaahtoamaan meikätytöllä ;)


      • äijänkäppänäää

        joo minä oon kyllä oikeen kova saunomaan ja tykkäisin jos saisin nuoren naisen kanssani löylyyn,ehkä siellä voisi jotain muutakin harrastaa kuin saunomista ;) olen myös melko karvainen ja lihaksikas mies, minä en juo energiajuomia enkä poimi marjoja, viinaksiakin otan vain välillä lääkkeeksi. voin myös antaa oikeen hurjat autokyydit ja sitten voidaan pysäköidä auto tiensivuun niin saat vähän toisenlaiset kyydit myös ;)


      • Iloinentyttö97

        Kuulostaa ihanalta äijänkäppänä :) Ois kiva tavata vaikka saunomisen merkeissä joskus. Kyytiä mä tartteisinki kun ei oo saanu kunnon kyytiä pitkiin aikoihin. Nuoret pojat ei saa mulle sitä isoa O:ta aikaseks,vaikka kuinka yrittävät. Miehinen mies se on oltava. Tavattasko äijänkäpsy tai te muut lihaskimput,esim. Salihirmu75. Te vain täytätte mut kunnolla siis henkisessä mielessä,no miksei muutenki.


      • Pikkuprinsessa96

        Oih,mä oon ite 20 v ikänen tyttö maalta ja oon tottunu kunnon äijänjössiköihin joilla on sitä voimaa tullu kovasta työnteosta. Kourat on kuin lapiot ja käsivarret niin ihanan vahvat,ne saa mut melkein tainnoksiin ennenku muuta ees aletaan tekemäänkään vielä. Maalla on kaikki reilumpaa ja mies pitää olla reilu ja reilunkokonen joka paikasta :) mulla on ollu monta tämmöstä reilu 40 ja vahvaa miestä ja kyllä oon nauttinu niin paljon. Mites ois salihirmu75,oot todella kiinnostava,saisit tämmösen nuoren tytön varmaan aivan sekaisin ......:) ;)


      • lahjaksiko
        äijänkäppänäää kirjoitti:

        minuun myös käy nuoret naiset kuumana kun harrastan saunomista ja suihkussa käymistä, olen jo 60 vuotias mutta naiset juoksevat perässäni. uskon sen johtuvan harrastuksistani ja siitä että olen niin komea mies.

        Voisit vaihtaa pyyhkeen, haisee vanhalle lialle. Huonosti pesty mulkku ja pimpero pyyhitty liian usein. Vaimosi pyyhe vähemmällä käytöllä


    • Adonis45

      Hei! Kertoisin oman tarinani. Olen 45 v mies ja mikä kumma siinä on kun nuoret tytöt tunkee mun lähelle jatkuvasti. Olenhan tosin lihaksikas mut ihmettelen että miks nuoret n.18-25 vuotiaat aivan niinku kerjäis sitä s....minun ikäseltäni.Kun ois nuoriaki poikia. Mut nuoret pojat ei kuulemma vetoa moniinkaan nuoriin naisiin. Minun luonani on käynyt monia nuoria naisia ja olen heitä "hoitanut" :) Ovat kiitelleet kyllä kovasti ja tulevat toistekkin. Ykskin tyttö oli ihan hirveen kiihkon vallassa kun riisuin paitani ja hän kosketteli lihaksiani. Sen jälkeen oli kyllä kovat sessiot :) Tänäänki mun luokse tulee kaksikin tyttöä samaan aikaan ja on kiihkeä ilta luvassa. Kovilla tässä on ite mut on se mukavaakin hoitaa nuoria naisia:D Tytöt vaan sanoo että hoida mua iskä vähän ja mähän hoidan :) ;)

      • kaikilleanna

        ei se mikä tyttö ole.... lutkahuora


      • Lerpukkaa

        Taitaa setä nähdä päiväunta.. Sulla mitään lihaksia ole vaan pallomaha ja naisia ollut vuosiin.


    • Minäkin etsin nuorta nättiä ja leveälanteista kurvikasta,jolla pitkät hiukset,suukkosuu,eikä kireä viiva suun paikalla,ja saa olla 20-40v, 160-170cm. Vastaileppa kaunotar: [email protected]

      • bok

        Nyt ne kaikki nuoret kaunottaret katosi,vaikka moni hakee vanhempaa miestä?Miten saan yhteyden sinuun nuori,leveälanteinen,kurvikas,mieluummin pitkillä hiuksilla ja kauniskasvoinen,niin sytyn varmasti ja antaudun makuuhuoneessa. Kävisikö 50v, 185cm,n.85kg,hoikahko ja en kaljoittele,en ole nahkapää,enkä tatuoitu apina,,,vaan kuin Bachelor suomen Juha ilman partaa ja pidemmät blondit hiukset. Ja naiset on niin ihastuneita häneen,kun on julkkis (vain ohjelmassa),katsotaan tuleeko kukaan nuori silti minua lempiin. Ja käy kyllä 40-vuotiaskin,kunhan on kiihkeä. Osoite jo ylempänä, [email protected]


      • Kaunis.nainen

        Kukaan halua vanhaa lerppaa, kun nuoria ja komeita miehiäkin tarjolla.


      • Anonyymi
        Kaunis.nainen kirjoitti:

        Kukaan halua vanhaa lerppaa, kun nuoria ja komeita miehiäkin tarjolla.

        Jää enemmän sulle. Ole tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Kaunis.nainen kirjoitti:

        Kukaan halua vanhaa lerppaa, kun nuoria ja komeita miehiäkin tarjolla.

        Sama sinulle. Pelkän hyvän ihon perässäkö juokset ja sen mukaan elät elämääsi?


    • pieruhaisee

      sileämpi iho nuorella pojalla 18-25

      kaikki muut on vanhapieru

      • Anonyymi

        Eiköhän sitä ihastu ihmiseen eikä ihoon. Naurettavaa jos pelkän sileän ihon takia on jonkun kanssa yhdessä


    • salainen___

      ukko raha ´ nuorimies salarakas

    • Adonis45

      Tänä kesänä se tapahtui. 17 vuotta nuorempi tyttö tahtoi sitä minulta reilu 40 mieheltä ja annoinhan minä sitä. Täytyyhän sitä tyttöä auttaa hädässä :)

    • Vastaile, niin nähdään

    • bokotti-

      Fifi-tytsy ,täällä odotan yhteydenottoasi ja sinua

    • Anonyymi

      JÄTÄPPÄ MINUN KANS IKÄISENI MIES RAUHAAN OLET VIELÄ NIIN LAPSI! 😡😡😡

      JA OOT SIIS VASTA!
      HYI SINUA!

      ON LAPSEEN SEKAANTUMISTA SANOTTIIN ENNEN!


      OOT VIELÄ LAPSI!
      JÄTÄ MUNN MIES RAUHAAN!!💀

    • Anonyymi

      Minä ihastun vain ihmiseen, en ikään. Jos mies on mielestäni mielenkiintoinen ja kiehtova ihminen, niin ihastun ikään katsomatta. Olisi ihanaa rakastaa jotakuta niin aidosti, että häntä rakastaisi kaiken ikäisenä, rypyillä tai ilman, kaikkina aikoina elämässä.

      • Kiitos sinulle, niin minäkin ikään katsomatta, jos on ihana ja hakemani kaltainen nainen


    • Anonyymi

      Sama juttu. Ikäeroa 43 vuotta. Mies just kuusi kymppiä mutta vielä torvi soi. Kustantaa kaiken. Saa matkustella ja elää leveästi kun rahaa tuntuu riittävän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe