Mitenhän lie tuo ulkoavaruuden superälykkäiden rotujen huumorintajun laita? Ihmisillä ainakin huumorintaju kai lienee ymmärtääkseni tietoisuuden ja älyn (ja kulttuurin yms...) keskeisimpiä ilmenemismuotoja.
Voihan tietenkin olla että ihminen ei voi edes ymmärtää superälykkäiden "avaruuslajien" käytösmalleja tai ajattelua ylipäätään. Tai ehkä huurintaju kuuluu johonkin alempaan kehitysvaiheeseen?
Eli ihmettelen vain jotta havaintoja ja ties mitä kuvia, sieppauksia ja karjansilpomisia "tapahtuu", mutta kovin totisella naamalla kuulemma nämä kaverit (humikset) on aina liikenteessä. Kyllä minua ainakin naurattas aika kivasti lajimme toilauksia seuratessa...
Huumorintaju & humixet
Olemmeko Vitsi?
1
234
Vastaukset
- Kontaktihenkilö
ovat, ainakin nämä mitä itse olen tavannut. Heidän huumorintaju on hieman erinlainen, se ei ole niin "karkeaa" kuin mitä maan ihminen heittää. Eivätkä he naura toisen kustannuksella. Enimmäkseen tykkäävät kertoa tarinoita, joissa itse ovat joutuneet hassuun tilanteeseen, esim. kun ovat yrittäneet lähestyä jotakuta maan ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786