Nykyään mikä on sana "automerkki"?
- Hieman päissä mietittävää. että pää menee sekaisin: -
Esimerkiksi osa Toyotista kootaan Turkissa.
Volvoissa käytetään FORD:n moottoria,
Suomessa Daewoo Nubira on Chevrolet.
Jaguar on Intiasta.
Saab ja Volvo.. muuttaa kait maata?
Opel samoin.
Dodgen mallit on Chryslereitä, ja päinvastoin.
(Nimet ja mallit muuttuvat autoissa, kun niidä lokalisoidaan eri maihin)
Eri maiden autoista löytyy merkkejä, että ne ovatkin koottuja toisessa maassa.
Mistä voin tietää ,minkä auton enää olen ostamassa.
Ja suomessa ; minkä verran ylihintaan?
Uusi automallinkin, mikä tulee suomeen : Dacia on halpa, mutta miten suomessa? Tuleeko siihenkin puolet *auto*veroa, kuten Ladassa(hah).
Puskurien tehtävä oli ennen suojata autoa kolhuilta ja ajovaloja. Nyt ajovalot menevät ensiksi rikki. "Puskuri" on vain korinvärinen kynsilista.
Autoista tehdään jalankulkija-turvallisia. Kuinka käy kuskin, senjälkeen, jos 120 kiloinen jalankulkia lentää konepellille? korjaan koneMUOVILLE:
Eli
Mikä on 'automerkkI '?
2
351
Vastaukset
- tyryrty
Puskurit ovat ajalta jolloin autot olivat kolarin sattuessa surmanloukkuja, nykyään koko auto on törmäysvoimia sitovaa rakennetta. Tarvetta puskurille ei ole ja tästä syystä valmistajat ovat karsineet kaikki ylimääräiset kustannuksia tuovat osat pois. Puskurit olivat myös erittäin vaarallisia jalankulkijoille. Toisaalta tehtaita ei kiinnosta tippaakaan muovikeulojen hajoaminen lumipenkkaan ajettaessa tai pienestä hipaisusta toiseen autoon. Sehän vain lisää varaosien myyntiä. Automerkki on brändi, jota autoteollisuuskonserni käyttää markkinoinnissaan. Brändi on yleensä pelkkiä hyvinrakennettuja mielikuvia tuotteesta. Automerkin kuoleminen on itse asiassa epäolennaista. Konserni kappalemääräinen myynti ja mielellään malliston kalliimmasta päästä on merkityksellistä. Dacia e tule olemaan Suomessa halpa.
- sitä on
No automerkkin on tietysti se millä merkillä sitä autoa myydään.
Puskurit ei enää suojaa autoa kolhuilta, mutta kuljettajaa ne edelleen suojaa.
Ja ole huoleti, sille yliajamallesi jalankulkijalle käy varmasti huonommin kuin sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768