Hei. Olen mies, olin karvanen, vaan sitten päätin kokeilla kasvaa apinasta ihmiseksi, joten ajelin kaikki karvat veks.
Ongelma ilmeni seuraavana päivänä, eli n. 12h jälkeen ajelusta. Alkoi helvetinmoinen kutina, pahimmillaan reisissä. sääret ja kainalot ei kutia, mutta reidet, peppu ja alavatsa jonkin verran. reidet on tuskaa varsinkin kun kun tulee vähänkin kylmä, jolloin iho menee kananlihalle ja sitten kutiaa niin h**vetisti!
Siispä, jos jollakin on tähän ongelmaan ratkaisu, kertokoon sen minulle.
Lähetän vaikka leffalipun palkinnoks sille joka sen keksii, sillä ei kestä mennä edes ulos koska siellä on kylmä!
ps. onko muilla miehillä tai naisilla kokemusta aiheesta?
kärvojen ajelu & kutina
5
669
Vastaukset
- neitomen
koita rasvata sun iho on ärtyny kylmä/viillee vois auttaa
- neitomen
Ja muuten kun höyläsit muistitko käyttää vaahtoa? Ilman sitä iho kyllä varmasti on kipee jä ärtyny
- Tervetuloa arkeen.
neitomen kirjoitti:
Ja muuten kun höyläsit muistitko käyttää vaahtoa? Ilman sitä iho kyllä varmasti on kipee jä ärtyny
Itseäni kutittaa aivan järkyttävästi alapäätä jos ajalen karvat pois. Vaikka rasvaan hirveästi niin ei siitä ole mitään apua.
Joku on sanonut, että kun ajaa myötäkarvaan iho rasittuu vähemmän ja karva ei katkea niin syvältä niin silloin kun se alkaa kasvamaan takaisin ei kutita niin paljoa. Kannattaa kokeilla.
- dsgdfhtr
Kaupasta saa ainakin vaivoille tarkoitettua sinkkivoidetta maksaa jotain 3e ja auttaa ainakin minulla kutinaan.
- naispuolinen apina
hei ajattelin ainakin ajella kädet ja jalat ja oon tytttö ja niin ... karvanen ja kutitaaa jalkoja niiin ..... en voi sietää toivon vinkkejä ha milloinka kutiaminen loppuuu rasvasin ja kutittaa silti oon jotain alle 18 ja kokeilin silti nyt näytän nätiltä jalois ja käsis mut kutiitaaaa autakaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872