Luin joskus HS:n sivuilta jostain tutkimuksesta, jonka mukaan E-pillerit vaikuttaisivat naisen hajuaistiin niin, että kiinnostus kohdistuu vääränlaisiin miehiin..
Olen itse aloittamassa pillereitä ja seurustelen onnellisesti, mutta pelkään että kiinnostus poikaystävään lopahtaa kun pillereitä alkaa popsia..
Onko kenelläkään kokemuksia, että pillerit olisi aloitettu suhteen aikana ja mikä on tilanne nyt?
Pillerit alkaa -> suhde loppuu?
6
537
Vastaukset
- vitsi??
Et oo tosissas?
- Miina-
Aloitin pillerit edellisessä suhteessa, n. 6 kk seurustelun alkamisen jälkeen. Se suhde loppui kuitenkin noin vuoden pillereiden aloittamisen jälkeen. Syynä se, ettei sovittu yhteen, eli erilaiset unelmat, arvomaailmat, harrastukset, luonteet jne.
Nykyinen suhde alkoi kun söin jo pillereitä, ja on kestänyt 9 vuotta. Olen koko ajan syönyt pillereitä, mutta nyt olisi tarkoitus jättää ne pois, tiedä vaikka rakkaus ja suhde nyt loppuukin. Jos me ollaan oltu yhdessä vain pillereiden avulla :D - ............
Itse söin juuri ensimmäisen pillerilaattani loppuun ja suhde jatkuu edelleen. Aloitin siis pillereiden syönnin kun oltiin seurusteltu nelisen kuukautta. Suhde sen kuin paranee kokoajan :)
- meni...
Luin itsekin saman jutun. En ota kantaa jutun totuudenmukaisuuteen, mutta mielestäni jutun tarkoitus oli se että e-pillereitä käyttävät naiset ihastuvat erilaisiin miehiin kun mistä he pitäisivät ilman pillereitä. Eli jos valitsee kumppanin kun käyttää pillereitä ja lopettaa pillerit niin sillon kai periaatteessa voi huomata ettei kumppani kiinnosta. Sinähän siis et käyttänyt pillereitä kun aloit seurustelemaan. Siitä jutussa ei puhuttu mitään, että jos alottaa pillerit kun jo seurustelee.
- voi mennä
meni... kirjoitti:
Luin itsekin saman jutun. En ota kantaa jutun totuudenmukaisuuteen, mutta mielestäni jutun tarkoitus oli se että e-pillereitä käyttävät naiset ihastuvat erilaisiin miehiin kun mistä he pitäisivät ilman pillereitä. Eli jos valitsee kumppanin kun käyttää pillereitä ja lopettaa pillerit niin sillon kai periaatteessa voi huomata ettei kumppani kiinnosta. Sinähän siis et käyttänyt pillereitä kun aloit seurustelemaan. Siitä jutussa ei puhuttu mitään, että jos alottaa pillerit kun jo seurustelee.
En niinkään tiedä tuosta haju-teoriasta, mutta monille, itseni mukaan lukien, pillereitten aloittaminen tuo muutoksia suhteeseen. täältä sivustolta löydät paljon kokemuksia miten pillereillä voi olla negatiivinen vaikutus ja voi lähteä halut ja tulla masennusta ja limakalvojen kuivumista ja vaikka mitä. joillekin pillerit sopii, toisille ei, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa että silloin kun niitä söin, ei seksi kiinnostanut, itketti koko ajan ja muutenkin mieliala oli ärsyyntynyt ja synkkä. kaikki tuo ei voi olla vaikuttamatta ihmiseen jonka kanssa viettää melkein kaiken aikansa.
- masokistinen mustikka
Kiitos, helpottaa kummasti... Onhan se melko tyhmää ja turhaa stressata mokoman takia. Myönnän, etten itse pidä tutkimusta kovin luotettavana, mutta ei sille vain voi mitään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165