Kirjoitit tuolla aikaisemmin itsestäsi jotain tällaista:
>>> Minä kävin rajan toisella puolella ja yritin kieltää uskoni. Se ei onnistunut. Minä kyllä yritin ihan tosisssani. Mutta Jumalan konkreettinen kosketus minussa ei antanut periksi, vaikka minulla on tieto evoluutiosta, tieto geeneistä, tieto molekyylibiologiasta, tieto ihmisen perimän salaisuuksista. Sitä on usko, ainakin minulla. Se kestää myös tieteen. >>>>
>>Jumalan konkreettinen kosketus minussa ei antanut periksi>>
..vaikka sinä kielsit, mitä oikein tapahtui? Aika venyvää rakkauden osoitusta Jumalalta, vai oliko niin, ettei sinun aikasi ollut tullut vielä? Sait lisäaikaa..
..tehtäviä/Jumalan ase?
Mitä jos Jumala antoi sulle uuden mahdollisuuden, joten älä käännä enää selkää Jumalalle.
>Bushmannin "rajatapaus"
4
180
Vastaukset
- Bushmanni
>>>>>>Mitä jos Jumala antoi sulle uuden mahdollisuuden, joten älä käännä enää selkää Jumalalle. >>>>
En tietenkään käännä. Kuten Paavali sanoi: totuutta vastaan emme voi mitään, vaan meidän on taisteltava sen puolesta.
Jumalan rakkaus on venyvää. Se sieti Israelin kansan jatkuvan kampoihin panemisen. Kaiken.
Jumala ei ole mikään nipottaja, joka kyhnöttää teltassa ja ynnäilee syntejä. (vrt tutkiva tuomio)
Jumala ei ota nokkiinsa, jos vaihdat vapaapäivää.
Jumala ei suutu, jos hyväksyt evoluution.
Kokonaisuus ratkaisee.
Siksi Jumala on Jumala ja rakastaa meitä niin myötä- kuin vastamäessäkin, aivan kuten me rakastamme omia läheisiämme ja kaikkia ihmisiä.
Kai Hän tekee kuten opettaa?
Vai mikä Jumala on sellainen joka itse tekee toisin kuin käskee muita tekemään?
Jos Hän opettaa meitä kääntämään vasemman posken jos joku lyö oikeaan, niin Hän luultavasti ei nipota ihan turhasta.
Mutta usko on henkilökohtainen asia ja sen kokee kukin tavallaan.- itsekeksimääsi jumalaa
joka on sinun kuvasi kaltainen sen sijaan, että palvelisit Raamatun Jumalaa.
Bushmanni on toistuvasti kirjoittanut, että Danielin
kirjan loppuosa kuvaa viimeisiä aikoja. Näin onkin.
Dan 11:45
Hän pystyttää hovitelttansa meren ja pyhäkön ihanan vuoren välille. Mutta hänen loppunsa tulee, eikä häntä kukaan auta.
Toistuvasti on väitetty tuon tapahtuman liittyvän
alkukristilliseen aikaan ja kenties Antipas
Epifanesiin. Mutta Antipas ei kuollut meren ja
temppelivuoren välillä, vaan Syyriassa, vaikeaan
sairauteen.
Eikä kukaan kunkku ole tuohon maastoon hoviaan
pystyttänyt. Vaan edessäpäin tuokin aika on.
Tapaus alkaa Dan 11:40 "Lopun hetkellä", joten
ainakin Dan 11:40- 12. luku kuvaavat viimeisiä
aikoja. EIKÄ Daniel kerrokaan sen jälkeen tulevan
vielä joku kuningas, joten Dan 11:40 alkaa kuvaus
antikristuksesta suurella todennäköisyydellä.
Asian vahvistaa se, että seuraava jae, 41, sanoo
Mooabin ja Eedomin pelastuvan tämän käsistä.
Muut eivät pelastu. Toisaalla profeetoissa Jumala
ilmoittaakin, että hän säästää Edomin ja Moabin
israelilaisten jäännöksen käsiin, koska nuo Edom
ja Moab ovat jo muinaisista ajoista asti aina
olleet Israelin kimpussa.
Hes. 25:14
Oman kansani, israelilaiset, minä panen
toteuttamaan kostoni, ja he tekevät Edomille
sen, mitä vihani vaatii. Niin saa Edom tuntea
minun kostoni. Näin sanoo Herra Jumala.
[1. Makk. 5:3]
On selvää että viimeistään Dan 11:40 jakeesta
alkaa Dan 70. vuosiviikko eli 7 viimeistä vuotta.
Aikaisemmat tapahtumat on sovitettavissa jos
tahdotaan, ensimmäiselle vuosisadallekin kaiketi,
mutta Dan 11:40-45 ei mitenkään ole vielä voinut
tapahtua.
Tiedämmehän ettei Jeesuksen tuloa pilvissä meidät
noutamaan, ettei sen aajnkohtaa ole ilmoitettu,
joten Dan 70. vuosiviikko, sen alkaminen, on
riippumaton edeltävistä vuosiviikoista.
Voidaan niinkin oikeastaan sanoa että pakanain aikakausi on välissä, erottaen aikaisemmat vuosiviikot
tästä viimeisestä. Mitäpä Danielin kansan
vuosiviikkoja siinä laskeskelemaan, kun on
pakanain aika. Herramme on johdonmukainen.
No, Bushmanni voipi löytää jotain korjattavaa
tästä äkkiä väsätystä mietinnöstä.- Bushmanni
En minä "palvo" itsekeksimääni Jumalaa, vaan ihan Raamatusta löytyy.
En usko, että Jumala haluaa itseään palveltavan valheellisen tiedon pohjalta.
Jos evoluutio tai nykyinen tiede ylipäänsä romuttaa uskosi, niin sitten usko ei ole sinua varten.
Jos kiellät tieteen saavutukset jotta uskosi pysyy uskona, niin ei sekään usko ketään palvele. Vai ketä palvelee usko, joka kiistää tosiasiat?
"Tänä päivänä ne, jotka uskonnäkemyksiinsä nojaten kieltävät tieteen saavutuksia, tekevät enemmän haittaa uskolle kuin tieteelle. He saavat koko Jumalaan uskomisen näyttämään hömelöitten hommalta." kirjoitti Kirkko ja Kaupunki - lehden päätoimittaja Seppo Simola lehtensä pääkirjoituksessa.
Jumala loi kaiken ja me ihmiset selvitämme, kuinka ihmeessä Hän sen teki.
Me tiedämme sen jo noin 97-99 prosenttisesti ja joka päivä hiukan enemmän kuin edellisenä päivänä. Se ei kiistämällä muuksi muutu.
Voi olla, että pysähdymme 99.9 prosentin kohdalle tai voi olla että ei. Sen näkee joskus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697