koulukoti

rasmusnalle

Saakohan tällekkään sivulle kirjoitta koulukoti asiaa ilman että joku runkkari näkee vaivaa?
Haluaisn tietoja teiltä jotka olette olleet Limingan koulukodissa joka oli minun siellä ollessani Kylliälän koulukoti ja nytten se on Limingan "koulutuskeskus".Kysymykseni kuuluu että minkälaista siellä on nykyisin sillä tyttäreno ex koulukuraattori ylisti ks laitosta maasta taivaaseen että nykyisin nuorilla on enemmän vapauksia kuin oli minun aikanani 40 vuotta sitten.Ja löytyisikö keneltäkään valokuvia ks laitoksesta?Koulukodin nykyinen pamppu sanoi puhelimessa että valtion koulukotia EI SAA VALOKUVATA.Kiitän kaikkia teitä etukäteen jotka viitsitte nähdä vaivaa ja vastata kysymyksiini.HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE.

9

5856

Vastaukset

• Hmmm...

Jos saa sanoa suoraan, sun palsta on vähän väärä.
    Koska tossa ei ollu mitään SEKSIÄ. Etsi toinen palsta niin saatat saada vastausta aiheeseen!

• ok sivu oli kieltämättä väärä

• rasmusnalle kirjoitti:

ok sivu oli kieltämättä väärä

Sitähän noi limingan koulukodin henkilökunta harrastaa sijoitettujen kanassa ja tämä on tosi

• ristiinpostaa toi vuodatus vielä noihin
    kinkyihin; siellä toi eroottisen raja on
    vähän häilyvä ja saattaapa joku vetää
    satsit, jos korostat vapaudenriistoa.

turha vinkua väärinymmärrystä, jos ei ole
    tuon taivaallista tolkkua minne asioitaan
    postailee.

• mitä vittua te runnkarit oikein itkette.pitäkää toki runkkaus sivunne

• Nimimerkille kura-tori.
      Mikä on vapauden riistoa suomessa?
      Kerroppa mille osastolle viestini olisi pitänyt kirjoittaa?

• ...Itseppä olen Limingasta ja kaverini jätkä sattuu Kylliälästä olemaan... =)
    Tämä tulee varmaan TOSI myöhään.. mut nyt vasta huomasin..
    Eihän se enää virallinen koulukoti ole..
    Ja eikö se sinun aikaasi sitä paitsi ollut Kylliälän poikakoti..? Jostain olen sellaista kuullut.. Juu.. siellä on TOSi paljon vapauksia..
    Jätkät vetää maria päivittäin, luuhaa kylillä, käy joka toinen perjantai diskossa kännissä hillumassa.. aivan järjetöntä touhua sellaisille kauhukakaroille..! Töissä käy kuitenkin pojat.. Tai ainakin kaverini tontilla he ovat töissä olleet.. jotkut.. Jani, Igor ja emmä muista sitä yhtä.. =)
    Mulla olis pari valokuvaa.. mut ne on todellakin hukassa.. pari voin ulkoapäin käydä ottamassa..
    Faija sanoi jotain, että jotain pientä remonttia kylliälään on tehty..

Nuoriso kutsuu nykyistä koulutuskeskusta edelleen Kylliäläksi.. Parempi nimi niille kylliäläisille.. =)

• Kiitos viestistäsi.Meidän aikana siellä oli helvetinmoinen kuri,eikä kukaan saannut poistua laitoksen alueelta.
      Ei viestisi tullut yhtään liian myöhään.Vieläkö siellä on se systeemi että omat pellot ruokkivat sekä elukat että ihmiset?
      Olen kuullut jostain että siellä olisi jopa uimahalli?Onko se totta että siellä on myöskin likkoja?Jos viitsisit lähettää ne minulle postiennakolla?Kiitos vieläkerran viestistäsi.

• Tässä osoitteeni jos lähetät ne valokuvat.
      Paul Haapala
      Murkionkatu 5 C 39
      20740Turku.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    98
    3961
  2. Mistä Trumpia syytetään?

Kertokaas nyt tällaiselle politiikasta tietämättömälle se. Onko se tehnyt Ukrainan presidentin kanssa jonkun salaisen sopimuksen missä Ukraina tuhotaa
    Maailman menoa
    78
    518
  3. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    92
    454
  4. Martinan virheelliset ravitsemusneuvot

Tänään antaa vinkkejä sitruunavedestä, jonka teksti "lainattu" mtv3-sivulta, jossa sentään on mainittu lähde(toisin kun Martinalla) Toisekseen sitruun
    34
    421