Pakit treffien jälkeen

nixie.d.

Miten te muut sen teette? Siis kun on käyty jossain ulkona pari kertaa ja huomaa, että toinen ei kiinnosta yhtään. Menettekö vielä tapaamaan ja paukautatte sitten siellä treffeillä päin naamaa ettei kiinnosta, soitatteko ja ilmoitatte puhelimessa että ei nappaa vai mitä? Itsellä nyt ensimäistä kertaa elämässä tällainen tilanne ja vaikeaa on. Tekisi mieli vaan olla vastaamatta puhelimeen tai jotenkin vain kadota, vedota kiireeseen tms. Selkärangatonta, tiedän. Mutta vaikealta tuntuu ajatus siitäkin, että toisen pyytäessä ulos ilmoittaisi, että en lähde enkä muuten enää halua nähdä jatkossakaan, moikka. Oikeastaan olen aina vältellyt treffejä ja kieltäynyt treffikutsuista juuri sen vuoksi, että mitä enemmän toista näkee sen hankalampi on sitten sanoa, että kiitos ei. Helpommalla pääsee kun torjuu pyynnöt jo ennakolta. Tämän kerran sitten ajattelin kokeilla kun kyseessä oli periaatteessa ihan mukava mies, mutta kun ei kiinnosta niin ei.

27

4892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen nainen vastaa

      Soitat hänelle ja sanot että valitettavasti tästä ei tule sen enempää. Rehellisyys on se mikä on parasta

    • jepulis jee

      Kyllä se niin on, että kerrot miehelle puhelimessa, että ei tästä nyt taida tulla mitään. Turha sopia treffejä, sillä siellä se kertominen on vielä vaikeampaa. Äläkä pistä miestä turhaan elättelemään toiveita sopimalla treffejä. Minä ainakin haluaisin kuulla mieluummin puhelimitse asiasta, en kasvokkain. Seurustelusuhteen katkaiseminen on sitten eri asia. Älä myöskään vain katoa. Se on raukkamaista ja antaa vain sinusta todella, siis todella, huonon kuvan. Se tuntuu helpolta tavalta, mutta ei ole reilua toista kohtaan. Eli puhelin käteen. Kerran se vain kirpaisee. Sen jälkeen on todella paljon helpottuneempi olo. Usko mua.

    • hyvin monet

      naiset. Sanot sille että "kai ymmärrät että ollaan ihan vain kavereita?" ja "minua ahistaa". Sitten kuitenkin otat yhteyttä siihen ja ehdottelet tapaamista ja nukut sen vieressä ja harrastat seksiä, mutta kokoajan vain sanot että olette "vain kavereita". Sitten alat seurustelemaan jonkun toisen juipin kanssa ja sitten sanot että "enää ei voida olla kavereita, koska aloin seurustelemaan". Näin monet naiset menettelee, mikset siis sinäkin!?!

      • oletko katkera?

        Oletko katkera? Kuule, vinkkinä vaan, älä sinä mene sellaisten naisten viereen nukkumaan ja harrastamaan seksiä. Niin helppoa se on. Oletko mennyt samaan lankaan montakin kertaa? Jos kerran "hyvin monet naiset" tekevät niin...


      • Pitihän se arvata
        oletko katkera? kirjoitti:

        Oletko katkera? Kuule, vinkkinä vaan, älä sinä mene sellaisten naisten viereen nukkumaan ja harrastamaan seksiä. Niin helppoa se on. Oletko mennyt samaan lankaan montakin kertaa? Jos kerran "hyvin monet naiset" tekevät niin...

        Niinpä niin... miehessähän se vika taas tietysti on, vaikka nainen olisi se joka perseilee miten sattuu? Nainenhan ei koskaan voi toimia typerästi, vaan vika on aina miehessä? Itsepetos on taas naisissa huipussaan. Mitään emme myönnä...


      • ihan iisisti vaan
        Pitihän se arvata kirjoitti:

        Niinpä niin... miehessähän se vika taas tietysti on, vaikka nainen olisi se joka perseilee miten sattuu? Nainenhan ei koskaan voi toimia typerästi, vaan vika on aina miehessä? Itsepetos on taas naisissa huipussaan. Mitään emme myönnä...

        Relax hei.


      • vastausautomaatti
        Pitihän se arvata kirjoitti:

        Niinpä niin... miehessähän se vika taas tietysti on, vaikka nainen olisi se joka perseilee miten sattuu? Nainenhan ei koskaan voi toimia typerästi, vaan vika on aina miehessä? Itsepetos on taas naisissa huipussaan. Mitään emme myönnä...

        Jos nainen sanoo sulle, että sitä ahistaa ja että se haluaa olla vain kaveri, niin älä hyvä mies mene sen sänkyyn, vaikka se miten pyytäisi. Jotain itsesuojeluvaistoakin saa olla.


      • toisinpäin eli
        vastausautomaatti kirjoitti:

        Jos nainen sanoo sulle, että sitä ahistaa ja että se haluaa olla vain kaveri, niin älä hyvä mies mene sen sänkyyn, vaikka se miten pyytäisi. Jotain itsesuojeluvaistoakin saa olla.

        mies sanoo näin ja kuitenkin mennään sänkyyn? Miten sitä tulkita?


      • tulkitaan
        toisinpäin eli kirjoitti:

        mies sanoo näin ja kuitenkin mennään sänkyyn? Miten sitä tulkita?

        Ei kandee mennä sänkyyn, jos toinen on ailahtelevainen ja haluaa olla vain kaveri. Pätee molempiin sukupuoliin. Säästyy muuten paljolta murheelta.


      • tietenkin
        tulkitaan kirjoitti:

        Ei kandee mennä sänkyyn, jos toinen on ailahtelevainen ja haluaa olla vain kaveri. Pätee molempiin sukupuoliin. Säästyy muuten paljolta murheelta.

        Aina kannattaa mennä sänkyy, kun kerran seksii saa. Se on sitte sen tyrkyn lutkan oma päänvaiva, jos tulee morkkis.


      • seksi
        tietenkin kirjoitti:

        Aina kannattaa mennä sänkyy, kun kerran seksii saa. Se on sitte sen tyrkyn lutkan oma päänvaiva, jos tulee morkkis.

        Taidan arvata viestin kirjottajan.Saaminen on molemminpuolista.


    • Vaikka kirjeen

      Jos tuo tapailu on alkanut netin välityksellä, en pahastuisi, jos toinen kirjoittaisi kauniin kirjeen ja kertoisi, että ei tästä nyt kuitenkaan mitään tule. Niinhän se siis on alkanutkin. Jos se alkuperäinen tausta on normaali kanssakäyminen, sitten pitäisi kyllä vähintään soittaa. Jos sen tapaamisen järjestämiseksi joutuu näkemään kovasti vaivaa, olisi oikeastaan aika kurja tulla vaikka toiselta puoleta Suomea vain kuulemaan, että tämä oli nyt sitten tässä. Jos asutte samoilla kulmilla ja on tapaaminen on helppoa, olisihan se nyt kuitenkin reilua kertoa se kasvotusten ja antaa vaikka pikku hali päälle. Katoaminen tai vätystely on sitä kaikkein paskamaisinta, mitä voit tehdä.

    • aneeeeeeeeeee

      Ite laitoin tyypille vaan tekstarin, kun oltiin muutaman kerran nähty eikä oikeen napannu. Musta ei ois päin naamaa kiva saaha kuulla sellasta, ja mun mielestä se soittaminen tai vaikka viestin laittaminen on ihan ok. Omalle kohalle jos aattelee niin en kyllä pahastuis =)

    • Neiti 28v

      oltiin kahviteltu ja juteltu myös sitä ennen paljon. Mies vaikutti fiksulta mutta kun ilmotin etten usko meidän lovestoryn siitä syvenevän aloin saamaan heti samana iltana tekstareita ihan sarjassa jotka oli vain ja ainoostaan "saatanan huora" ja "Prkl lutka" tyylisiä. En tiedä mitä tein väärin ? Ehkä se kahvittelu kahvilassa yleisellä paikalla oli liian paljon ja liian nopeaan.

    • asian toistepäin;)

      mene tärskyille normia rumempana ja näytä pitkästyneisyytesi ja tiuski jonkin verran :D:D pian mies laittaa sinulle viestin ettei halua enään tapailla sinua. :D:D:D:D:D:D:D

    • ääkkä

      Meilaaminenkin on käypä vaihtoehto, jos puhelimessa puhuminen ei innosta pakkien antamisessa.

    • ettei

      kiinnosta.. Se on miehen kannalta reilumpaa eikä se enää roiku sussa "turhaan" sen jälkeen. Itse tutustuin netissä yhteen mieheen. Me mailailtiin ja vaihdettiin kuvia ja aattelin jo et seuraavaksi ois jo mukava sopia tapaamisesta. Mut sitte yhtäkkiä tää mies lopetti ku seinään tuon viestittelyn, eikä vastannu mulle enää. Sit myöhemmin sain kiertotietä tietää et se seurustelee. Voi että mua otti päähän, ku olin sille kirjoitellu ties mitä liirum laarum lässytyksiä ja ihmetelly miksi se ei vastaa ja sit saan yhtäkkiä tietää et se seurustelee. Siis tosi törkeetä vaan jättää vastaamatta viesteihin ja kadota johonkin eikä kertoa ollenkaan että on alottanu seurusteleen eikä halua jatkaa enää muhun tutustumista. Vitsit haluaisin joskus nähä ton miehen silmästä silmään ja sanoa sille pari valittua sanaa. Ois vaan pitäny jatkaa niitten lässyviestien kirjottamista niin kauan et sen ois vihdoin pakko kertoa mulle että seurustelee ja se haluaa päästä musta eroon. Joten tämän tarinan opetus oli että kerro sille miehelle vaan suoraan ettei kiinnosta. Se on sata kertaa parempi ku jos vaan häviät johonki ja mies jää miettimään ootko vielä hengissä, vai ootko kadottanu sen puhelinnumeron, etkö oo vaan kiinnostunu vai mitä ihmettä.. Kerro vaan suoraan miehelle niin et enää tuhlaa omaa etkä miehen aikaa.

      • nixie.d.

        Tosin semiselkärangattomasti pelkällä tekstarilla. Kai se vaan täytyy jatkossakin olla treffailematta jottei joudu näihin tilanteisiin.


      • aihetta miettiä
        nixie.d. kirjoitti:

        Tosin semiselkärangattomasti pelkällä tekstarilla. Kai se vaan täytyy jatkossakin olla treffailematta jottei joudu näihin tilanteisiin.

        Miettiä miksi pelkäät kohdata ja kertoa, ettei kiinnosta? Ihan mukava on treffailla ja aikuisuuteen kuuluu vastuunotto tekemisistään. Et voi kantaa syyllisyyttä mukanasi ja kuvitella että olet maailman napa ja nyt hajotat toisen maailman. Hajotat sen maailman olemalla juuri "selkärangaton". Kyllä aikuinen selviää ja haluaa kuulla totuuden loppujen lopuksi. Itseäni ärsyttää suunnattomasti tämä saamattomuus ja se, että pitää tulkita ja tietää mitä tarkoittaa jos ei ala kuulua kaverista mitään. Olen hyvin pitkälti sitä mieltä että ei mikään ihmissuhde toimi jollei voi kertoa myös negatiivisia asioita. Mutta harjoittele ja kerro miltä tuntuu, opit siinä itsestäsikin jotain. Elämä ei ole sitä varten että välttelet epämiellyttäviä tilanteita. Kuinka selviät työelämässä jos et voi olla rehellinen? Skarppaa nyt ja treffeille ja sitten keskustelet miltä tuntui ja vapaudut ja energiaa säästyy kun et tarvitse murehtia :)


      • nixie.d.
        aihetta miettiä kirjoitti:

        Miettiä miksi pelkäät kohdata ja kertoa, ettei kiinnosta? Ihan mukava on treffailla ja aikuisuuteen kuuluu vastuunotto tekemisistään. Et voi kantaa syyllisyyttä mukanasi ja kuvitella että olet maailman napa ja nyt hajotat toisen maailman. Hajotat sen maailman olemalla juuri "selkärangaton". Kyllä aikuinen selviää ja haluaa kuulla totuuden loppujen lopuksi. Itseäni ärsyttää suunnattomasti tämä saamattomuus ja se, että pitää tulkita ja tietää mitä tarkoittaa jos ei ala kuulua kaverista mitään. Olen hyvin pitkälti sitä mieltä että ei mikään ihmissuhde toimi jollei voi kertoa myös negatiivisia asioita. Mutta harjoittele ja kerro miltä tuntuu, opit siinä itsestäsikin jotain. Elämä ei ole sitä varten että välttelet epämiellyttäviä tilanteita. Kuinka selviät työelämässä jos et voi olla rehellinen? Skarppaa nyt ja treffeille ja sitten keskustelet miltä tuntui ja vapaudut ja energiaa säästyy kun et tarvitse murehtia :)

        En kuvittele romahduttavani toisen maailmaa tai mitään sellaista. Olen vaan kai huono sanomaan ikäviä asioita. Ja koen treffailun (ja oikeastaan kaikenlaiset tilanteet joissa pitäisi tavata uusia ihmisiä ja olla sosiaalinen..) muutenkin lähinnä ahdistavana enkä minään mukavana ajanvietteenä, joten saa suosiolla jäädä joksikin aikaa.


      • tekstiviesti
        nixie.d. kirjoitti:

        Tosin semiselkärangattomasti pelkällä tekstarilla. Kai se vaan täytyy jatkossakin olla treffailematta jottei joudu näihin tilanteisiin.

        Mun mielestä tekstiviesti on paras media hoitaa tällainen asia. Ensimmäinen säästyy nololta selittelyltä ja toinen siltä, että pitää kuunnella ikävää paskaa ja olla tietämättä, mitä sanoa siihen. Minä ainakin dumppaisin ja haluaisin tulla dumpatuksi tekstiviestillä (sinkkuaikoina siis, nyt olen onnellisesti naimisissa).


    • eräs mies

      treffeistä,mutta jotkut naiset sen osaa jo tuolla treffisivulla,viesti estot päälle tai profiili katoaa kokonaan.Ei kai nyt kukaan ketään häiritse,jos alkaa tuntumaan ettei kemiat pelaa.Mielenkiinto katoaa.

    • kokonaan hylätty

      Voi olla jo uuden poikaystävän paikka!

    • :)juupajuu

      Tästä tulikin mieleeni muutama vuosi sitten tapahtunut tapaus. Tapasin erään opiskelijapojan eräissä pippaloissa, ja vaihdettiin sitten numeroita. Sovittiin seuraavalle viikolle treffit. Oli ihan mukavaa, ja jatkoimme hetken aikaa tapailua, näimme ehkä kerran 1-1½ viikossa. Sitten juttu kuitenkin hiipui, eikä enää pidetty yhteyttä yli kuukauteen. Sitten yhtäkkiä, niinkin pikän ajan päästä tuli tekstiviesti, jossa poika sanoi ettei haluakkaan seurustella :D Hmm, jep, kyllähän tuota seurusteluksi voi kutsua ??!;)Eli jos haluat välttää kaikenlaiset idioottimaiset viestit joskus tulevaisuudessa, kun sulla on jo ihan muut kuviot mielessä, niin laita vaikka eroviesti tai soita

    • NIRVITTÄVÄ TAKAISKU

      En minäkään viimetferreillä onnistunut, mutta ei niitä toisen odotuksia aina voi vastata.

    • Tii-78

      Eikö olis fiksuinta sanoo suoraan, että hommasta ei taida kehkeytyä tän enempää. Ei hänenkän tarvitse miettii, että mikä mättää. Toki hän sen varmasti jossain vaiheessa tajuaakin. Mua ainakin suututtais, jos jätettäs asiat sanomatta suoraan. Kun sit asian voi jättää taakseen ja jatkaa elämää.

    • näppärää

      Laita viesti ja mielellään keksi joku selityskin....joku muu kuin ettei kemiat natsannu...muuten mies miettii, mitä teki väärin tai missä vika....mulla eräs mies pommitti pitkään, kun erehdyin vaan sanomaan, ettei kemiat kohtaa...kun ei edes järellistä selitystä kiinnostamattomuudelle ollut....selitä siinä sitten toiselle, ettei vaan kiinnostus herää....Treffailu ikävää hommaa, kun on kuitenkin todennäköisempää, ettei nappaa :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe