Minulla on fantasia. Tai oikeammin haave. Tai oikeastaan haaveita on useampia samanhenkisiä.
Useampia miehiä tai naisia ottaa minut kiinni ja vie minut johonkin paikkaan. Tai sitten yksi houkuttelee, mutta paikassa on muita odottamassa. Perillä he riisuvat minut väkisin ja sitten sitovat minut mahalleni pöydälle tai sängylle kädet ja jalat levälleen sängyn päätyihin tai pöydän jalkoihin.
Alistajina miehet:
Yksi menee eteeni ja tarjoaa kulliaan imettäväksi. Kun kieltäydyn, he alkavat motivoinnin eli piiskauksen paljaille pakaroilleni. Kun huutelen liiaksi, he tukkivat suuni kapulalla. Välillä kysyvät, joko maistuu ja kun puistelen päätäni, jatkuu piiskaus. Kunnes nyökkäilen. Silloin kapula otetaan pois ja joudun ottamaan suihin. Samaan aikaan joku toinen on siirtynyt raiskaamaan anustani. Ja näin jatkuu kunnes kaikki alistajani ovat tulleet kunnolla tyydytetyiksi.
Alistajina naiset:
Samankaltainen piiskaus. Kun olen yhteistyöhaluinen, minut pistetään selälleni makaamaan sängylle ja sidotaan kädet ja jalat haralleen sängyn päätyihin ja sitten he alkavat käyttää minua panokalunaan ja jos kunto lopahtaa kesken, jostain löytyy lääkettä jäykistäjäksi. Samoin joudun tekemään kielelläni työtä. Yksi lisämauste on, että suuhuni laitetaan dildokapula ja sillä joku tyydyttää itseään ratsastamalla kasvoillani dildon luistaessa edestapaisin pillussa.
Taitaa monella muullakin olla samanlaisia haaveita? Valitettavasti tuon toteutuminen ilman satsausta ammatinharjoittajien palveluihin on äärimmäisen epätodennäköistä. Jos olisin nainen, tuo voisi toteutua paljon helpommin.
I have a dream...
4
596
Vastaukset
- Häpeä/ihailu
Luin läpi lähes kaikki SamiJuhanin kirjoitukset ja tämä viimeinen oli yllätys. Koska minullakin on fantasia, jossa esiintyy päähenkilönä SamiJuhani niminen mies. Hän on täyttänyt jo 50 on yli 180 cm pitkä ja painokin pyörii n. 100 kilon tietämissä. SJ on saanut syntymälahjana melkoiset fyysiset voimat sekä on harrastanut paljon painia. Eli hän on kokoisekseen yllättävän vahva mies.
Eräänä päivänä satumme samalle uimahallille. Olemme saunassa kahdestaan ja SJ huomaa pakaroissani epäilyttäviä jälkiä. Reippaana miehenä hän arvelee niiden alkuperää, minä tietenkin kiistän asian. Vaikka olenkin voimiltani selvästi keskimääräistä heikompi, niin intän, että minua ei niin vaan piiskata. Lopputuloksena asiasta lyödään vetoa.
Matka SamiJuhanin asunnolle alkaa, minua alkaa pelottaa jo taipaleella, näinhän saunassa, että vetokumppanini on melkoinen jässikkä ja hauiskin pullisteli mahtavasti. Enää en kuitenkaan voi perääntyä, siitähän saattaisi syntyä kasvatustapahtuma vaikka keskellä katua.
Peli alkaa heti, kun päällysvaatteet on heitetty eteisen naulakkoon. Minut viedään koreasti makuuhuoneeseen, jossa piiskat odottavat valmiina kahdenkeskistä tapahtumaa. Minä pistän tietenkin hanttin kaikin voimin, mutta tajuan heti, että vastassa on paljon minua vahvempi kaveri. Parissa minuutissa menetän housuni. Ja toinen mokoma, niin makaan SJ:n polvilla mahallani, siinä minua pitelee rautainen käsivarsi, olen tekemisissä voimakkaamman miehen kanssa kuin koskaan ennen. Tietenkin hävettää, mitenkä tässä näin kävi, mutta kun tajuan kuinka vahva SamiJuhani on niin häpeä muuttuu ihailuksi. On kiihottavaa taipua tuollaisen miehen edessä piiskattavaksi.
Piiskauksen alettua vikurointi ja rimpuilu yltyvät, mutta SJ on ammattilainen ja pystyy helposti piiskaamaan minut itkuun asti. Sitten vasta vapaudun hänen lujasta otteestaan, kun tunnustan hävinneeni vedon.
Tällainen unelma syntyi kun luin SamiJuhanin kirjoituksia. - Hänen kaverinsa
Minullakin on fantasia. Minun lisäkseni siinä on n. 40-vuotias SamiJuha, joka osaa painia, on rautaisessa kunnossa ja joka on ehdoton alffa. Olemme tutustuneet toisiimme ja haluaisin olla hänen kanssaan hyvät kaverit. Mutta SamiJuhanilla on yksi erikoinen piirre, hän hyväksyy kavereikseen vain sellaisia miehiä, jotka ovat häntä heikompia. Näitä uusien kavereiden testaustilaisuuksia järjestetään aina silloin tällöin, niiden aikana SamiJuha antaa tulokkaalle piiskaa, oikein kunnon selkäsaunan paljaalle ja tarvittaessa jopa lujaa.
Monet kieltäytyvät noista testeistä, koska he tietä nelikymppisen miehen olen psyyken ja fysiikan puolesta parhaimmillaan antamaan kunnon selkäsaunan. Eikä heidän kuniansa taikka huumorintajunsa kesta moista testiä.
Huijausta noissa testeissä ei sallita, jos kaveria epäillään vapaaehtoisesta antautumisesta niin hän joutuu uudestaan piiskattavaksi. Operaatio toistetaan niin monta kertaa, että noviisi taatusti yrittää kaikin konstein pelastaa pakaransa.
Sitten vasta, kun henkilö on saanut oikean selkäsaunan, voi kuulua SamiJuhan kavereihin. Mutta kuinka käy niiden, joita SamiJuha ei ole onnistunut piiskaamaan. Sitä ei tiedetä, koska sellaista kaveria ei ole tullut vielä vastaan. Mikä on SamiJuhan salainen ase, jolla isokin mies taipuu. Niitä ovat: liikunnallisuus, tahdon lujuus, raaka voima, psykologinen ote, ammattitaito ja ainainen halu voittaa.
PS:Toteutukoon SamiJuhan unelma, sillä hänen tekstinsä on mahtavaa luettavaa.- SamiJuhani
Kiva jos pidät. Jatka vaan fantasiointiasi. Mutta se ei voi koskaan toteutua, sillä painiin minusta ei ole.
Silloin joskus aikoinaan painin erään bodarinaisen kanssa ns. alastomöljypainia muovin päällä. Aivan uskomattoman liukas alusta. Siinä nivuset pikkasen revähti. Ei olisi pitänyt lähteä heti täysillä liikkeelle. Sitä aikaisemmin olin jo särkenyt luistimilla toisen polven nivelsiteen ja se alkoi vasta paljon myöhemmin vaivata ja skopioitiin Mariassa. Silloin kaatumisen sattuessa nilkkakin nyrjähti ja vain sitä hoidettiin.
Onhan sitä jo ehditty tehdä yhtä ja toista. Mutta mitään en kadu! Joku viisas on joskus sanonut, että ihminen voi katua melkein mitä tahansa paitsi nuorena naimistaan. Eikä nyt vanhempanakaan ole katuminen tullut mieleeni.
- Solmunen!
Naisosuus on toteutunut osittain ja osina.
Olen useamman kerran ollut yhden ja saman naisen (vaimoni) toimesta toisella tekniikalla sidottuna selällään ja "suorituskykyni" on varmistettu kivesten ja siittimen sitomisella.
Valmisteluvaiheessa tarvitsisin raippaa takamukselle mutta siihen ei vaimoni suostu.
Tuo suukapula-dildo yhdistelmän on toteuttanut toinen nainen ja siinä minä olen ollut sidottuna polvillani dommen edessä hänen turisuttaessa samanaikaisesti klitoristaan.
Raippaa on tullut, strapon anuksessa, runkannut takaa päin.
Tunnin sessiot 100€/kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180