CDON:COM-Huijaus

CDON.COM eli tarkennettuna www.cdon.fi on Ahvenanmaalainen verkkokauppa, joka keksii mitä erikoisempia tekosyitä huijatakseen asiakkaitaan.

Maksuvälineenä käy vain luottokortti, lasku tai lahjakortti.
Ostin 20 euron arvoisella lahjakortilla tuotteita, joiden hinnaksi tulu noin 19 euroa.

Katsoin 2 päivän kuluttua tilauksen seurannan (statuksen) ja tyhjää näytti. Otin yhteyttä tukeen. He kieltäytyivät lähettämästä tuotteita, koska en ole voinut maksaa 2 laskua.

Laskut eivät ole enää CDONin huoli, vaan perintä on "ostanut" ne ja vastaa niistä. Tästä huolimatta CDON:COM suoraan sanottuna varasti 20 euroa!

Siispä varoitan teitä: !!!Älkää koskaan ostako CDON-verkkokaupasta mitään!!!
Ilmoita

203 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Mulle tuli kerran sähköpostissa 5 euron "etuseteli". Menin katsomaan sivuille niitä levyjä, mitä yleensä tilaan, ja mielestäni hinnat oli yhtäkkiä nostettu kalliimmaksi. Sellaisiahan ne kauppojen "alennukset" monesti ovat, että asiakas maksaa ne.
Olen itse tilannut 6-7 kertaa megastorefinland.fi verkkokaupasta, eikä ole ollut ongelmia. Ainakin itse voin suositella.
20 VASTAUSTA:
CDON-kaupassa tosin postimaksut jäävät asiakkaalle. Vaihto-ehtoina on vain luottokortti, lasku ja (ehkä) lahjakortti.
Itellä on 20 euron lahjakortti, jonka kyllä hyväksyivät, mutta tilausta ei olla postitettu. Syynä "Maksamattomat laskut".

Jos asiakas ostaa joitain tuotteita, niin ei asiakkaan rahoja voida "varastaa" vanhojen laskujen vuoksi. CDON on saanut Kreditor-luotto- ja perintätoimistolta rahansa.

En Suosittele CDON.COM sivustoa kenellekkään.
CDON viestin kirjoittaja kirjoitti:
CDON-kaupassa tosin postimaksut jäävät asiakkaalle. Vaihto-ehtoina on vain luottokortti, lasku ja (ehkä) lahjakortti.
Itellä on 20 euron lahjakortti, jonka kyllä hyväksyivät, mutta tilausta ei olla postitettu. Syynä "Maksamattomat laskut".

Jos asiakas ostaa joitain tuotteita, niin ei asiakkaan rahoja voida "varastaa" vanhojen laskujen vuoksi. CDON on saanut Kreditor-luotto- ja perintätoimistolta rahansa.

Jos sulla on jopa kaksi laskua rästissä, ei Kreditor (eikä varmaan muukaan luottofirma) anna laskutuslupaa tilauksellesi. Turha syyttää nettikauppaa, kun jättää tilaukset maksamatta.
jjlkljlklk kirjoitti:
Jos sulla on jopa kaksi laskua rästissä, ei Kreditor (eikä varmaan muukaan luottofirma) anna laskutuslupaa tilauksellesi. Turha syyttää nettikauppaa, kun jättää tilaukset maksamatta.
Kyse ei ole laskusta, vaan etukäteen maksetusta lahjakorista. CDON ja Kreditor ovat täysin eri yhtiöitä. Kreditor hoitaa vain lasku- ja osamaksuasiat.
Tietoa kirjoitti:
Kyse ei ole laskusta, vaan etukäteen maksetusta lahjakorista. CDON ja Kreditor ovat täysin eri yhtiöitä. Kreditor hoitaa vain lasku- ja osamaksuasiat.
Mitä sitten tarkoitti tuo aloitusviestisi "He kieltäytyivät lähettämästä tuotteita, koska en ole voinut maksaa 2 laskua."

Tapahtunut mitään huijauksia, vaikka olen yli 10 kertaa sieltä tilannut leffoja ym.
Ei ole mulle kirjoitti:
Tapahtunut mitään huijauksia, vaikka olen yli 10 kertaa sieltä tilannut leffoja ym.
Mainitsin jo aikaisemmin tästä, mutta et ilmeisesti lukenut viestiketjun loppupäätä...

Tilasin noin kuuden vuoden aikana kolmisenkymmentä levyä tuosta puodista, kunnes sitten päättivät sen ensimmäisen ja viimeisen kerran muuttaa jo kertaalleen sovittuja laskutusehtoja mitään minulta kysymättä tai edes ilmoittamatta.

nimim. EI ENÄÄ KOSKAAN CDONista!
ja sitten kirjoitti:
Mainitsin jo aikaisemmin tästä, mutta et ilmeisesti lukenut viestiketjun loppupäätä...

Tilasin noin kuuden vuoden aikana kolmisenkymmentä levyä tuosta puodista, kunnes sitten päättivät sen ensimmäisen ja viimeisen kerran muuttaa jo kertaalleen sovittuja laskutusehtoja mitään minulta kysymättä tai edes ilmoittamatta.

nimim. EI ENÄÄ KOSKAAN CDONista!
jaahas....ainaki mulle tuli tänään levyt kotiin ja lasku.aikaisemmin maksoin postiennakolla ja on tullut kaikki tilaukset........
nimetön67 kirjoitti:
jaahas....ainaki mulle tuli tänään levyt kotiin ja lasku.aikaisemmin maksoin postiennakolla ja on tullut kaikki tilaukset........
Sama meillä. Olemme tilanneet äitini kanssa itselleni vaikka mitä elokuvia ja levyjä cdon.comista, eikä ole tullut ongelmia. Toki sähköpostiini on saattanut tulla pari etuseteliä, mutta niihin en ole edes vilkaisut! Itse ainakin suosittelen cdonia lämpimästi.
Lasku on tullut paketin mukana ja kun on ajoissa maksettu ei ole ongelmia tullut. Alussa oli kyllä pari ongelmaa kun tilasimme vahingossa kaksi samaa dvd:tä kun ei hyväksytty. Muuten ongelmia ei ole tullut.
lisää kirjoitti:
Mitä sitten tarkoitti tuo aloitusviestisi "He kieltäytyivät lähettämästä tuotteita, koska en ole voinut maksaa 2 laskua."
ootteks nii vitu vammasii et alatte trollaamaan eli jauhamaan suoraan peräaukosta tullutta paskaa??tilaan kaikki pelit/leffat cdon.comista ja tosi nopeetki tilaukset" oon käyttäny jo 13vuotta sitä ja on kylä pätevä,mut yks ihme ongelma tuli kerran josta en ilmoittanut,mut ostin 60e pelin ja käteisellä oli 3 20 euron setelii,annoin ne ja sain niinku 2,10e takas??:D:D:D:D:D:D kiitos vaan
trollit trol kirjoitti:
ootteks nii vitu vammasii et alatte trollaamaan eli jauhamaan suoraan peräaukosta tullutta paskaa??tilaan kaikki pelit/leffat cdon.comista ja tosi nopeetki tilaukset" oon käyttäny jo 13vuotta sitä ja on kylä pätevä,mut yks ihme ongelma tuli kerran josta en ilmoittanut,mut ostin 60e pelin ja käteisellä oli 3 20 euron setelii,annoin ne ja sain niinku 2,10e takas??:D:D:D:D:D:D kiitos vaan
Kirjoitustyylistäsi päätellen olet alle 13-vuotias, eli huijaat.
Ei ole mulle kirjoitti:
mää oon ostanu sieltä kaikki mun pelit ja ps3 tilasin just mount and blate warbandin eikä koskaa oo tullu mittää ongelmii
Kannattaisi katsoa kauanko se 5 euron etuseteli on voimassa. Sen voi nimittäin yhdistää tarjouksiin joita cd:onissa on kokoajan. Olen ostanut pari 20 euron alennuksen peliä 15 eurolla kiitos alennuskupongin.
I see YOu kirjoitti:
mää oon ostanu sieltä kaikki mun pelit ja ps3 tilasin just mount and blate warbandin eikä koskaa oo tullu mittää ongelmii
Hei.

Miten cdon.com iin voi olla puhelimitse yhteydessä ?
Heillä ei ole olemassa esim puhelinnumeroa, joten asioiden hoito on Todella vaikeaa.
Huijarilta vaikuttaa
sut on nähty kirjoitti:
Kirjoitustyylistäsi päätellen olet alle 13-vuotias, eli huijaat.
Tuo on ysil
kohta kuukauden oon odotellut tilattua peliä. ei ole tullut, eivätkä vastaa kyselyihin mitään. paskaa käytöstä !!!
morganK kirjoitti:
kohta kuukauden oon odotellut tilattua peliä. ei ole tullut, eivätkä vastaa kyselyihin mitään. paskaa käytöstä !!!
Cdom.com toimii vain jos saat sen minkä olet tilannut. Palautus maksaa ja on hankalaa. Asiakaspalvelu tosi hidasta eikä ole suomeksi. Puh numeroa ei ole.
mobilphone kirjoitti:
Cdom.com toimii vain jos saat sen minkä olet tilannut. Palautus maksaa ja on hankalaa. Asiakaspalvelu tosi hidasta eikä ole suomeksi. Puh numeroa ei ole.
Palautus ei maksa ja on helppoa jos luet palautusohjeet.
Asiakaspalvelu toimii myös suomenkielellä.
Voit mailina jättää soittopyynnön.

Uuden ostoon oli hyvä mutta ostin kerran "tehdashuolletun" ja en ollut kuntoon tyytyvöiinen :( Jos edullisesti haluaa luurin, suosittelen ostamaan käytetyn mielummin. Ainakin Swappie Suomessa myy näitä: https://www.swappie.fi/iphone-6s-ja-iphone-6s-plus/
Pierettää
Ei ole mulle kirjoitti:
Ihan ok firma kyseessä vaikka usein hinnat eivät ole halvimmasta päästä.

Jos tuolta tilaa kannattaa ottaa lisäksi bonukset Bonuswayn kautta(+10€ uusille käyttäjille)
https://www.bonusway.fi/?r=2840363
+Lisää kommentti
"Laskut eivät ole enää CDONin huoli, vaan perintä on "ostanut" ne ja vastaa niistä."

Mistä olet saanut tämän käsityksen? Katselin tuon Kreditor-firman nettisivuja, ja eivät he kyllä vaikuta tuollaiselta palvelulta joka ostaa yrityksiltä laskuja halvalla, ja perii ne sitten omiin nimiinsä.

Vaan ovat laskutuspalvelu jota yritykset voivat käyttää.

Maksamatta olevat laskusi ovat siis edelleen mitä suurimmassa määrin CDON:in "huoli" ja jos he jollain lailla sinulta rahaa saavat (esim. tuon 20 euron lahjakortin) niin heillä on todellakin oikeus kuitata auki olevia laskujasi sillä.

Noista ongelmista välttyy kun maksaa ne laskut ajallaan.

Aika ironista muuten että ihminen, jonka mielestä on ihan okei tilata tavaraa ja jättää se maksamatta, on sitä mieltä että firma joka haluaa rahansa, on "huijari".
2 VASTAUSTA:
Ironista, ehkä. Laskujen maksun aikoihin tapahtui henk. koht. asioita. En ole varma Ahvenanmaan perinnästä, (Kreator) mutta eiköhän asia järjesty, kunhan maksan entiset laskuni. Maksu-asiat on toki hoidettava CDON:in kautta.
Kiitos, kun kerroit asiasta.
ok.. kirjoitti:
Ironista, ehkä. Laskujen maksun aikoihin tapahtui henk. koht. asioita. En ole varma Ahvenanmaan perinnästä, (Kreator) mutta eiköhän asia järjesty, kunhan maksan entiset laskuni. Maksu-asiat on toki hoidettava CDON:in kautta.
Kiitos, kun kerroit asiasta.
Ehkä sen sijaan, että keuhkoat täällä asioista ja väität jotain firmaa huijariksi, kun itse et ole hoitanut velvoitteitaisi, sinun kannattaisi käyttää vähän aikaa tutustumalla asioihin?

Homma kerrotaan täysin selkeästi CDON:in kotisivuilla:

"Uusi maksun saaja/Uusi saajan tilinumero

28. toukokuuta lähtien käsittelee CDON.COM lasku- ja osamaksuostokset yhteistyössä Kreditorin kanssa. Tämä mahdollistaa mm. uusien palvelujen tarjonnan, esimerkiksi mahdollisuuden osamaksuun, jne. Huomaa kuitenkin, että muutoksen vuoksi tulet vastaisuudessa maksamaan uudelle tilinumerolle ja maksun saajalle. Huomioi että sinun täytyy ilmoittaa uusi tilinumero kun maksat laskusi verkkopankin kautta.

Kaikkien laskujen uusi maksun saaja on seuraava:

Kreditor/Nordea Finans AB, Melkonkatu 22A, 00210 Helsinki
Saajan tilinumero: NORDEA 182030-19521
IBAN: FI6718203000019521
BIC: NDEAFIHH

HUOM! Muutokset koskevat ainoastaan lasku-/osamaksu ostoksia, jotka on rekisteröity yllä mainitusta päivämäärästä lähtien.
Huomaa myös, että CDON.COM on vastaisuudessakin pankki-/luottokortti maksujen maksun saaja."

Eli kyse ei todellakaan ole siitä mitä väitit, eli että CDON olisi jo myynyt laskusi Kreditorille, eivätkä enää ole osallisina. Vaan Kreditor toimii heidän laskuttajanaan. Olet yhä edelleen velkaa nimenomaan CDONille.

Ja sinun mielestäsi sinulla pitäisi olla oikeus saada tavaraa heiltä, vaikka olet edellisetkin velkaa?

Kyllä joidenkin ihmisten röyhkeys on todella käsittämätöntä!
+Lisää kommentti
Itsekin yritin joku aika sitten tilata cdonista puhelimen osamaksulla. Tein tilauksen mutta tuli teksti "sinulle ei ole luottoa". Soitin kreditorille ja heiltä sanottiin että varmaan jäänyt joku lasku maksamatta tms. Tasan 2 kertaa olen cdonista tilannut, molemmilla kerroilla maksanut laskut ajallaan. Säikähdin jo että luottotiedot jostain syystä mennyt vaikka mitään ilmoitusta ei ole koskaan mistään tullut... Tilasin puhelimen cyberphotosta ja hyvin onnistui osamaksulla, siinäkin sopimus tehdään kreditorin kanssa. Ihmetyttää kyllä toi cdonin toiminta...
4 VASTAUSTA:
En sitten tiedä kummasta osapuolesta (Kreditor, CDON) johtuu, mutta tämän puljun laskutukseen ei voi luottaa. Maksuasiansa täydellisesti hoitanut vuosia vanha asiakaskaan ei itse saa valita maksutapaansa, vaan kauppa pakottaa haluamaansa tehdyistä sopimuksista huolimatta.

Tilasin ja maksoin tuotteita luottokortilla, mutta kauppa päättikin mitään kysymättä tai ilmoittamatta paluttaa luottokorttimaksuni ja lähettääkin tavallisi laskuja.
Tämäkin asia ilmeni vasta kun Kreditor lähetti perintälaskujaan...

Täällä on siis taas yksi entinen CDONin asikas lisää, onneksi olkoon!
Tieto kulkee heikosti kreditorin ja cdonin välillä, ehkä jopa tarkoituksella. Itse sain cdonilta muistutuslaskun kaksi kuukautta sitten tilatusta ja maksetusta levystä. Olin maksanut levyn kreditorille, koska niin laskussa käskettiin. Tyhmintä asiassa on se että asiointia pitää hoitaa verkossa, eikä muistutuslaskussa ole mitään puhelinumeroa tai sähköpostia ilmoitettu, uhataan vaan perinnällä! Mitään vastausta en ole vieläkään kyselyihini saanut, seuraavaksi soitan suoraan kreditorille, niillä sentään on puhelinumero.
Meillä on toiminut hyvin pitkään, mutta sitten tilasin cd, jonka arvo oli 100 euroa. Kirjat samassa paketissa tuli, cd jäi tulematta. Omilta sivuiltani poistettiin tilaushistoria, joten en saa mitenkään todistettua, että olen ostanut heiltä mitään tuotteita. Enkä saa seurattua tuotteeni kulkua, eikä siitä ollut mainintaa " tulossa myöhemmin jne..." Soitin Adlibrikselle, josta em. tuotteet tulivat ja josta sanottiin, että he ovat vain laskutusfirma, ei tavaroiden myyjä, joten otapa yhteyttä CDOn.COM:iin. Sanoin, että sinne ei pääse. Nainen oli ystävällinen, mutta malttamaton. Kaiken lisäksi ostimme CDO:ista sitä ennen pihalle valvontakamerat ja sisälle yhden. ( Ihan tarpeeseen), lähetysluettelossa luki " valekamerat" Hintakin kertoi sen, MUTTA ominaisuudet verkkokaupassa lukiessamme olivat juuri niin kuin kuuluu: Lämpökamerat, liiketunnistimilla ja aidot. Vaan olivat tarjouksessa! Kamerat toimivat kun testasimme niitä ja katsoimme niiden nauhotteita perheenjäsenten hiiviskellessä kuin "rosvot" pihassamme. Kamerat olivat siis aitoja. Mutta kuinka ollakaan reilun viikon päästä kamerat pimenivät. Punainen valo vilkkui niissä kuin seinäkellon viisarit. Kameratoiminta oli puhelimestamme poistettu ja ovelasti merkatut kameramme olivat vahdettu "kimpelipelin" -noppakuomuihin, ilman merkitsemiämme tunnusmerkkejä... Ikävää tässä asiassa on että näitä aitoja tarjouskameroita kierrätetään ja IP:llä toimiva ruutu, puhelimmemme toiminto katsoakaan edes kameramme nauhoitettaita tuhottiin ennen varkautta. Joten kun ostat, ostat huijarilta! Se että onko se CDON:COM vai joku myy välistävetäjä on selvittämättä. Meidän sisälle asennettu kamera oli ja on aito, sieltä tilattu ja se oli kaapattu jonkun muun käyttöön ja se seurasi ja kuunteli meitä. Sen sain selville eräällä tavalla. En tiedä nauraisinko vai itkisinkö? Tiedän melko varmasti kuka liittyy tähän huijariliigaan, meidän alueellammme, ja tiedämme sen, että jos ostat tällaisia tuotteita siten että itse valvot kameroita ne noudetaan pois ja olet onnellisesti "turvassa" leikkikameroiden kanssa. Eniten mua nyppii tuo cd ja naurattaa niiden yllätyslahjat, jotka ovat huijarien varastoissa. Meidän ostamamme kamerat ovat siis kierrossa....
... kirjoitti:
En sitten tiedä kummasta osapuolesta (Kreditor, CDON) johtuu, mutta tämän puljun laskutukseen ei voi luottaa. Maksuasiansa täydellisesti hoitanut vuosia vanha asiakaskaan ei itse saa valita maksutapaansa, vaan kauppa pakottaa haluamaansa tehdyistä sopimuksista huolimatta.

Tilasin ja maksoin tuotteita luottokortilla, mutta kauppa päättikin mitään kysymättä tai ilmoittamatta paluttaa luottokorttimaksuni ja lähettääkin tavallisi laskuja.
Tämäkin asia ilmeni vasta kun Kreditor lähetti perintälaskujaan...

Täällä on siis taas yksi entinen CDONin asikas lisää, onneksi olkoon!
Ei kiinnosta.
+Lisää kommentti
Olet aivan oikeassa!keksivät mitä tahansa huijatakseen.Eka kerralla tuli muka karhu etten ollut maksanut laskua,mutta kun laitoin tositteen laskusta,väittivät etteivät olleet tunnistaneet laskua,koska siinä ei muka ollut viitettä?!No,VIITE oli mutta eivät enää vastanneet viestiini.
Sitten muka yhtäkkiä lähettivät minulle levyn,jonka olin tilannut jo kauan aikaa sitten,mutta varmaan arvaatte en ota enää vastaan mitään kyseiseltä yritykseltä ja palautin sen samantien ja kuitin säilytin.
No,nyt tuli kreditorilta maksumuistutus TÄSTÄ PALAUTETUSTA LEVYSTÄ!!!!!!
Asia lähtee justiinsa kuluttajaasiamiehelle!
Ai,nii kerkesin olla aika kauan asiakas ja he toimittivat enemmän kuin muutaman kerran rikkinäisiä levyn kansia,mutten valittanut niistä ,koska levyt olivat ehjiä.
Kannattaa siis tosissaan miettiä kenen kanssa on yhteistyössä,koska cdon.comista voi tulla lasku ,vaikka et olisi mitään ostanutkaan!!!
Ja puhelimella et saa yhteyttä,sekin kertoo jo jotain....
Ilmoita
Miksi ihmeessä olet jättänyt maksamatta laskun? Ostosummasi oli siis 19e 3e postikuluja eli yli lahjakortin summan.

Ei cdon varmasti harrasta hyväntekeväisyyttä vaikka halpa paikka onkin.

Ja maksumuistutus tulee ennen kuin menee perintään eli vaikuttaa hieman keksityltä avaajan teksti.

Itse asiakkaana jo vuosia eikä ole ollut hämminkin isoissa eikä pienissä tilauksissa.

Ja ei, en ole ko. verkkokaupan työntekijä, osakas tai muutakaan vastaavaa ainoastaan tyytyväinen kuluttaja.
3 VASTAUSTA:
Minäkin OLIN vuosia puljun asiakkaana (tilasin ehkä kolmisenkymmentä levyä kuuden vuoden aikana), mutta se ei estänyt kauppaa rikkomasta tekemäämme sopimusta maksutavasta.

Onneksi olen oppinut että tuotteita saa käytännössä aina paljon halvemmalla ulkomailta kunhan vain on luottokortti käytössä... Mitään ongelmia ei ole KOSKAAN ollut ulkomaisten kauppojen kanssa (yli 200 tuotetta), enkä koskaan ole joutunut näin huonon "palvelun" kohteeksi!

Jos olisin lukenut tätä palstaa ennen viimeisten kauppojen tekemistä, niin en kyllä olisi sen parin euron säästön takia tilannut näin epäluotettavasta paikasta kahden vuoden tauon jälkeen enää yhtään mitään.
...kun kerran oikein mainostit kuinka halpa kauppa tuo on.

Viimeksi minulle tuli postissa Play.com:in lähettämä David Bowie - VH1 Storytellers CD DVD.

Hintaa tälle tuli postikuluineen 15,49 euroa, kun sama levy maksaa CDONissa 18,95 2,95 postikuluja... Eli vaatimattomat 40% enemmän kuin ulkomailta tilatessa. (Ja jos nyt lähtisi tuota nimenomaista levyä tilaamaan samasta kaupasta, oli hinta pudonnut jo alle 12 euron.)

Aika halpa tuo CDON.
hintaesimerkki... kirjoitti:
...kun kerran oikein mainostit kuinka halpa kauppa tuo on.

Viimeksi minulle tuli postissa Play.com:in lähettämä David Bowie - VH1 Storytellers CD DVD.

Hintaa tälle tuli postikuluineen 15,49 euroa, kun sama levy maksaa CDONissa 18,95 2,95 postikuluja... Eli vaatimattomat 40% enemmän kuin ulkomailta tilatessa. (Ja jos nyt lähtisi tuota nimenomaista levyä tilaamaan samasta kaupasta, oli hinta pudonnut jo alle 12 euron.)

Aika halpa tuo CDON.
Sain juuri perintä firmalta laskun jossa on toimeksiantajana cdon.com.
Mielenkiintoista että en ole koskaan ollut asiakkaana kyseisessä yrityksessä.

Miten toimia?
+Lisää kommentti
Olkaa varovaisia,jos tilaatte musiikkia Kymppiheikki-nimisestä firmasta! Rahat toki kelpasi,mutta tuotetta ei ole kuulunut. Tilaus tehty 10.8.2009. Ensimmäinen kotimainen musiikin nettikauppa,joka ei ole sanansa mittainen. Yhteydenottoihin ei ole vastattu.
Ilmoita
Olen pitkään tilannut CDONista tuotteita. Toukokuussa oli viimeisin tilaukseni ja maksoin sen normaalisti (päivää ennen eräpäivää). Noin parin kuukauden kulutta postilaatikkoon kolahti maksukehotus ja olin hämmästynyt, koska olin jo laskun maksanut. No otin yhteyttä asiakaspalveluun heidän sivujensa kautta, joka on muuten ainut tapa jota he tarjoavat. Asiakaspalvelusta tuli vastaus parin päivän päästä ja pyysivät lisätietoja maksusta. Annoin heille kaipaamansa tiedot ja seuraavana päivänä tulikin viestiä että asia on kunnossa ja he ovat löytäneet maksuni. Aikaa meni noin pari viikkoa kunnes sähköpostiin tuli viesti jossa väitettiin että kyseinen maksu on edelleen maksamatta ja menee perintään ellen maksa välittömästi. Otin heti yhteyttä asiakaspalveluun ja he pahoittelivat asiaa ja sanoivat ettei lasku ole menossa perintään, koska se on jo maksettu. Jälleen pääsemme noin kuukauden eteenpäin ja postilaatikkoon pamahtaa kirje perintätoimistolta, joka vaatii minua maksamaan tämän toukokuisen laskun! Otin tänään yhteyttä perintätoimistoon ja lupasivat selvittää asiaa. Nyt sitten jännitetään mitä seuraavaksi?

Olen hyvin pettynyt CDONin toimintaa ja en aio enää jatkossa ostaa sieltä yhtään mitään.
Ilmoita
En ole eläissäni joutunut koskaan mitään palauttamaan. No, nyt jouduin. Tilasin kuukausia sitten tavaraa cdonista, mutta malli oli väärä joten palautin ne heti seuraavana päivänä postiin. Käytin laskussa ollutta palautusosoitetta ja kirjoitin laskun taakse - sille merkittyyn paikkaan - palautuksen syyn. Vein tuotteen postiin ja jatkoin elämääni normaalisti siihen asti kunnes tuli karhukirje. Otin cdoniin yhteyttä (mitäs sviidua muuten kun firmalla ei ole edes puhelinnumeroa? Huhhuh!) ja kysyin että mitäs hemmettiä. Sanoivat vaan että en ole maksanut. Totesin lähettäneeni takaisin. No eipä siinä sitten. Tottahan he pyysivät palautuskuittia, mutta joo. Pitihän mun mennä se hukkaamaan. -_- Huoh. Aika luonnollinen reaktio firmalle, eikö vaan? Kysyä palautuskuittia. :D Mutta siis se mikä mua huvittaa tässä on se, että ensin siellä vinguttiin että mun palautus ei ole kirjautunut heille, sen jälkeen että en ole ottanut asiakaspalveluun yhteyttä ennen palautusta ja että AINA pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ennen palautusta. Ei siinä sinänsä mitään mutta toisessa asiakaspalveluketjussa mulle sanottiin että kyllä palautus kirjautuu vaikkei asiakas ottaisikaan asiakaspalveluun yhteyttä. :D Kertokaapa vähän että mitä sviidua... Taidan haistaa kusetuksen. Maksan jostain hikisestä kamasta tuplahinnan perintään siksi, että olen lähettänyt tuotteen takaisin osoitteeseen, joka on laskussa merkitty palautusosoitteeksi... Hell yeah! Rock on! \m/

Onneksi ei tarvitse tuosta puljusta hankkia enää yhtään mitään jos sitäkään, on olemassa luotettavampiakin - ja halvempia - kauppoja. Isot niille.
4 VASTAUSTA:
Joo, ja sit vielä sitäkin ihmettelen että mitäs hemmettiä kun posti kuljettaa kamaa ilman sen kummempaa merkintää mihinkään? Palautuskuitti on ainoo jälki paketista/kirjeestä, mikä tähän maailmaan jää. :D Kuinka helppoo postinkin on kusettaa 100-0, hukkailla kamaa jne. Luulis kuitenkin että tällä vuosituhannella kamat jo merkattais johonkin tietokantaan ennen lähettämistä... Mutta ei kai sitten. :p

Eli vielä - vaikka kaikki on tästä elämänsä aikana jollekulle sanonut ja joltakulta kuullut: Pitäkää palautuskuitit jossain sellasessa paikassa, mistä ne ei katoa. Kukkarokaan ei aina oo tarpeeks hyvä piilo. -_- Onnea palautuksiin, ainakin cdonin kohdalla sitä tarvitsette. :D
Herramunjee. Nyt JO vastaanottivat palautuksen. Nyt sitten vain odotellaan rahoja takaisin. Mites ihmeessä on kestänyt näin kauan palautuksen meneminen niille? Meinaan vaan että jos se kerta kestää noin kauan niin miksi on niin kiire lähettää karhukirjeitä ja usuttaa perintätoimisto perään..?

No, joka tapauksessa asia on rahojen palautusta vaille selvitetty, ja pahoittelivat vielä asiaa. Mutta kyllä saa olla vastaisuudessa varovainen. Hmph.
*tutus +100 kirjoitti:
Herramunjee. Nyt JO vastaanottivat palautuksen. Nyt sitten vain odotellaan rahoja takaisin. Mites ihmeessä on kestänyt näin kauan palautuksen meneminen niille? Meinaan vaan että jos se kerta kestää noin kauan niin miksi on niin kiire lähettää karhukirjeitä ja usuttaa perintätoimisto perään..?

No, joka tapauksessa asia on rahojen palautusta vaille selvitetty, ja pahoittelivat vielä asiaa. Mutta kyllä saa olla vastaisuudessa varovainen. Hmph.
Minäkin olen asiakaspalautuspaketin pistänyt menemään 18.12.12, eikä cdonin suunnalta ole kuulunut pihaustakaan vaikka on jo 6.1.13. Paketti lähti postiin ilmaisena asiakaspalautuksena (postivirkailija ei kylläkään edes tarkistanut kuuluuko kyseinen firma ilmaisten asiakasp. listalle). Ovatko muut cdonille asiakaspalautuksia tehneet saaneet paketin lähtemään ilman kuluja, vai kuuluisiko asiakkaan maksaa palautuksen postikulut?
tsädäääääm kirjoitti:
Minäkin olen asiakaspalautuspaketin pistänyt menemään 18.12.12, eikä cdonin suunnalta ole kuulunut pihaustakaan vaikka on jo 6.1.13. Paketti lähti postiin ilmaisena asiakaspalautuksena (postivirkailija ei kylläkään edes tarkistanut kuuluuko kyseinen firma ilmaisten asiakasp. listalle). Ovatko muut cdonille asiakaspalautuksia tehneet saaneet paketin lähtemään ilman kuluja, vai kuuluisiko asiakkaan maksaa palautuksen postikulut?
Mulla kävi nyt myös niin että tilasin ennen joulua kummilapselle leffan ja sieltä tuli joku hemmetin cd levy.. ilmoitin heille että perun tilauksen ja palautan levyn sillä ostin leffan muualta.cd:n vein postiin heti vuodenvaihteen jälkeen ja tänään tuli sitten huomautuslasku ja soitin laskuttajalle joka katsoi koneelta että cd levyä ei ole mukamas palautettu!! arvatkaa onko minulla enään kuittia palautuksesta tallessa,no ei sillä viime viikolla heitin vanhat kuitit pois =( jännityksellä odotan mitä cdon vastaa viestiini. tyjästä en tuota laskua kyllä maksa! mun kohdalla oli toinen kerta kun tuli väärä tuote mut aikaisemmin palautus sujui ok, ja palautus on muuten ilmaista..
+Lisää kommentti
jonon jatkoksi yksi huijatuksi mahdollisesti joutunut.

Nyt tähän kuvioon kuuluu tilauksen yhteydessä maksetun tuotteen vaihtaminen toiseen. Oikea CD lähetetään tietysti kun reklamoidaan, mutta nyt tipahtelee karhuja siitä palautetusta CDstä. Niin kun yllä joku mainitsi, se palautussysteemi ei toimi. No on tuo tietysti mieletön markkinointikikka, myydään yhden levyn sijaan kaksi ja sitä toista voi myydä aina vaan uudestaan...no ei luulis kuitenkaan niiden tarvitsevan tällasta. Jotenkin kai tuo perintätoimisto kummittelee tässäkin kuviossa mukana. Ottaa päähän tällanen säheltäminen.
Ilmoita
Mun vanha PS2 hajosi joten tilasin uuden CDONista. Viikon odottamisen jälkeen paketti tuli postiin ja kun olin kotona ja avasin paketin niin paketista löytyi Guitar Hero Metallica PS3:lle.
1 VASTAUS:
Minulla ei ole ollut vielä CDONin kanssa ongelmia ja olen tillannut sieltä 2 kertaa. Nyt se tapahtui: Tilasin vahingossa sunnuntai iltana CDONilta 2 kertaa samat pelit. Lähetin heti asiakaspalautteeseen viestin. Tänään tuli viesti, että tilausta ei ehditty perua ja se on postitettu. CDONissa lukee, että tuotetta pakatataan... Joudun palauttamaan tuotteen postin kautta. Selvitän parhaillaan joudunko maksamaan palauttaessa postimaksut. Ilmoitan kun olen yrittänyt tuotteen palautusta.
+Lisää kommentti
Itse olen tilannut sieltä sillon tällön elokuvia tai cd-levyjä,
mutta ei mua oo ainakaan huijattu millään lailla.
Aina on ollut se tuote jonka olen tilannut,
tai jos sitä tuotetta ei ole ollut varastossa niin
se on lähetetty sitten kun sitä siellä on.

Kaikki ovat olleet ehjiä,
ja huom! Jos joku levyn kansi on rikki niin saattaa
olla että se on mennyt postin kuljetuksessa,
koska ne heittelee ja paiskii paketteja välillä miten sattuu.

Mutta olen kuitenkin tullut siihen tulokseen,
että on viisaampaa ostaa kaupasta levyjä kuin tilata jostain
niin ei tule laskuja eikä mitään karhukirjeitäkään maksamattomista laskuista.

Ai niin...itse olen aina saanut laskun tilauksen yhteydessä,
eikä mulla oo ikinä muuteltu mitään ihme sopimuksia mihinkään suuntaan.
3 VASTAUSTA:
"Mutta olen kuitenkin tullut siihen tulokseen,
että on viisaampaa ostaa kaupasta levyjä kuin tilata jostain
niin ei tule laskuja eikä mitään karhukirjeitäkään maksamattomista laskuista.

Ai niin...itse olen aina saanut laskun tilauksen yhteydessä,
eikä mulla oo ikinä muuteltu mitään ihme sopimuksia mihinkään suuntaan. "

Kaikkein viisainta on ostaa levyt sellaisesta nettikaupasta josta ne saa luotettavasti ja halvalla. Kun samat levyt ja elokuvat saa vaikkapa Play.com:ista 5€/kpl halvemmalla, ei ole mitään järkeä ostaa mistään suomalaisista puodeista.

CDon voisi periaatteessa olla vaihtoehto niille jotka haluavat välttämättä asioida "suomalaisen" kaupan kanssa, mutta omat ostokokemukseni päättyivät siihen kun en saanutkaan maksaa levyjä valitsemallani maksutavalla (Visa), ja minulle lähetettiin sen sijaan karhukirjeitä kotiin.
joku henkilö joka työkseen istuu cd-levyjen päälle. Lähes aina on kotelot rikki cd-koteloista joissa on tupla-cd levyt. Kerran cd-levyssä oli musta (muste) täplä juuri sillä väärällä puolella. Hyvää laaduntarkkailua ja pakkasusta cd:n valmistajilla.
kijuhy kirjoitti:
joku henkilö joka työkseen istuu cd-levyjen päälle. Lähes aina on kotelot rikki cd-koteloista joissa on tupla-cd levyt. Kerran cd-levyssä oli musta (muste) täplä juuri sillä väärällä puolella. Hyvää laaduntarkkailua ja pakkasusta cd:n valmistajilla.
Nämä ovat tarjoustuotteita, ja voi ostaa cd-koteloita vaikka Vapaa Valinnasta. Omat kokemukseni ovat hyviä. Vieläpä sain mitä halusin, hinta on tärkeää, mutta jos haluaa välttämättä jonkun määrätyn levyn, silloin se ei ole olennainen.
+Lisää kommentti
ostan nnin paljon cdonista kun haluan eli oo hiljaaa älä osta moikka nimetön
Ilmoita
joo,ekan kerran tuli tuolta tilattua muutama päivä sitten.Tuotteen kohdalla toimitusaika 2-5 päivää,tilauksen tehtyäni oli tuotteeseen muutettu "ei saatavilla" et semmosta.Tulihan sitä asiaa sitten kysyttyä asiakaspalvelusta että miksi näin? Tuote kuulema valitettavasti loppu,arvioitu toimituspäivä plaa plaa ....
Ilmoita
Niin onhan se hirveä vääryys, ettei firma suostu enää myymään tyypille, jolla on jo kaksi laskua maksamatta.
Ilmoita
Oon ostanu paljon tavaraa CDONista, ei oo mitään onkelmaa ollu
1
Ilmoita
jjoo..itse tilasin tuossa pari päivää sitten CDon:sta tuon battlefield 3:en ennakkotilauksella , toimitus aikaa oli luvattu 2-5 arkipäivää ja huomenna perjantai. toivoa nyt että tulisi ennen viikonloppua ennen kuin lomat loppuu.. laskulla tilasin ja nyt vaan toivon ettei tulisi mitään ylimääräistä sählinkiä.
1 VASTAUS:
Mäkin tilasin Battlefield 3:n CDON.com:sta, lähetys statuksessa sanotaan, että lähetys on lähetetty 24. päivä. Eli sen ois kaikenjärjen mukaan pitänyt jo kopsahtaa postilaatikkoon - viimeistään tänään. Ehdin jo manata, että postimies on sen vienyt tai joku muu meidän postilaatikosta. Mutta kun tätä palstaa lukee niin saattaa olla, että vain lasku tulee...Mutta sain tällaisen viestin cdon:lta kun tiedustelin asiaa:

Hei,

Kiitos yhteydenotostanne.

Pahoittelemme ettette ole vielä saaneet tilaustanne.
Lähetys on kuitenkin tapahtunut 2011-10-24. Tarkistakaa, että osoitteenne on oikein tiedoissamme:

xxxx
xxxx
xxxx

Tilauksenne on lähetetty ilman lähetystunnusta.
Ottakaa uudelleen yhteyttä asiakaspalveluun, mikäli ette ole saaneet tuotteitanne 16.päivän sisällä lähettämisestä.

Eli lähetystunnuksen puuttuminen on kyllä huono, näin sitä ei pysty Itellastakaan kyselemään. Toivottavasti tuotteet tulevat
+Lisää kommentti
En tosiaan suosittele tilaamaan tuolta cdon.comilta. Itse tilasin jonkun cd-levyn sieltä ja sellanen vajaa 2 kuukautta kesti tulla. Hermot meni, mutta nyt sitte päätin uudestaan rohkaistua ja tilata puhelimen sieltä kun oli niin hyvä tarjous. Heti seuraavana päivänä tilauksesta sain ilmoituksen, että paketti on postitettu mulle ja menee se 2-3 päivää. Noh, neljän päivän päästä tästä menin kyselemään pakettia lähetystunnuksella postista, jossa mulle sanottiin että paketista ei ole mitään tietoja eikä sitä ole siten koskaan lähetettykään. Ymmärrän sen että tollasissa lähetyksissä voi kestää, mut tollaset valeviestit jostain postituksista mitä ei oo oikeesti postitettu meni jo yli mun ymmärryksen. Puhelinnumeroa ei ole, joku hikinen sähkönen asiakaspalve. Paska yritys, toivottavasti joutuu konkkaa.
Ilmoita
Jos pitää ostaa pelit, leffat tai musa osarilla, niin tuskin siihen oikeesti oliskaan varaa. Tulloopi tuo perintä tutuksi, veikkaan ma. Turha on itkeä tuotteiden kalliutta täällä. Jos ei perse kestä, ostat vain muualta. Se siitä. Ostele ulkomailta osarilla, jos onnistut. Vielä en siellä oo mahdollisuuteen törmännyt, mutta enpä ole kaikissa kaupoissa käynytkään. Ottakaa kaikki vaan velkaa, ja jättäkää pystyyn vain. Itkette sitten täällä, ja unohdatte oman kusipäisyyden tyystin.
Ilmoita
Joka kerta ku oon tilannu niin paketti on myöhässä. Suht halvat hinnat saa aina palaamaan mut nyt alkaa jo vähän kyrsiä koko firma. Ilmeisesti siirsivät varastonsa Ruotsiin "halpojen hintojen takaamiseksi" eli siis ettei norjalaisilla ja tanskalaisilla myöhästys paketit. Suomalaista taas sorretaan...
Ilmoita
Mulla ei ole ollut koskaan ongelmia CDONin kanssa, kerran oli leffasta kotelo rikki mutta kun ilmoitin siitä niin lähettivät kaksi uutta koteloa maksutta tilalle. Kaupassa myös usein hyviä tarjouksia. Suosittelen!
Ilmoita
Viime tilaus oli pettymys, vaikka aiemmin toimitukset myöhästelyä lukuunottamatta ok. Tilasin kolmella sadalla leffoja ja yksi boxi puuttui tilauksesta, vaikka tilaus maksettu etukäteen ja leffa luki lähetyslistassa -> toimitettuna.
Paketista ei myöskään tullut saapumisilmoitusta ja oli myöhässä.
Saa nähdä saanko puuttuvaa boxia.
Ilmoita
Karmea pulju.
Olen valehtelematta saanut sieltä ainakin kymmenet rikkinäiset kannet, vaikka yksikään muu firma ei ole sellaisia koskaan postittanut. (Sitten voidaan miettiä, miksi jaksoin käyttää palveluja aina niihin kymmenensiin rikkinäisiin kansiin asti, hmm...)
Nyt on kuitenkin niin, että viimeiset kaksi tilausta aiheuttaneet sen, etten IKINÄ enää osta lafkasta mitään.

1) Ostin joululahjaksi cd:n, tilasin marraskuun viimeisellä viikolla ja piti viidessä päivässä olla perillä. Ei tullut jouluksi, tuli tammikuussa.

2) Tilasin tuossa maaliskuun alussa cd:n ja 8.3. tuli viesti, että cd on postitettu. No, ihmettelin, että jopas kestää taas cd:n saapuminen, kun eilen tuli sähköpostiviesti, että cd on tullut heille takaisin asiakaspalautuksena ja he maksavat mitä pikimmin cd:n hinnan takaisin, "mutta tämä saattaa viedä aikaa." No, cd:hän ei ole koskaan postilaatikosta kolahtanut, eikä sen kokoisen paketin luulisi postiinkaan päätyvän. Postista ei tullut saapumisilmoitusta, eivätkä he tielleet siellä asiasta mitään. No, lähetin sinne sähköpostiviestin, että miten perkeleessä cd voi tulla heille asiakaspalautuksena, jos mä, se _asiakas_ en ole siitä nähnyt vilaustakaan. Vastauksena tuli, että kiitos palautteesta, en tiedä, miten se nyt on täällä, mutta anyways tilaa ihmeessä uudelleen, jos sen cd:n todella haluat.

Fhouåiwohufhoahouahuiaghuigehuega saamarin urpot.
Ilmoita
Tilasin 2 peliä sunnuntaina luki että ne on postitettu. Nyt tässä on 5 päivää odotellessa eikä vieläkään näkynyt vika kerta ku tilaan tuolta SAATANA!
1 VASTAUS:
Luulet sitten että liike kantaa postisi, okke.
+Lisää kommentti
Yritin tänään ostaa CD.ONista Braunin sauvasekoittimen, koska Hintaseuranta ilmoitti sen halvimmaksi ostopaikaksi. Visa-korttini ei kelvannut, koska "luottoraja on ylitetty". Kelpasi kyllä myöhemmin tänään Prisman kassalla. Tapiola-pankin MasterCard Electron ei kelvannut ollenkaan. Verkkopankkimaksuun oli kaksi vaihtoehtoa, Nordea ja Sampo. Ja minä kun olen Tapiolan ja S-Pankin asiakas. Outoa myynninestämistoimintaa.
Ilmoita
Tuosta laskutuksesta sen verran, että laskussa pitäisi olla maksuaikaa kaksi viikkoa.

Kyseisen puljun eräpäivä on sellainen, että lasku täytyy maksaa lähes välittömästi. Myös palautusoikeus saattaa päättyä ennenkuin asiaankuuluvat "palautusrutiinit on toteutettu".

Suosittelen kääntymään muiden yritysten puoleen, jos et halua aikaavievää riesaa harmiksesi.
Ilmoita
Olen tilannut CDONista jo monen vuoden ajan tavaraa täysin ongelmitta. Ehkä te ette vain osaa. Todella tyytyväinen ko. paikkaan (kuten moneen muuhunkin verkkokauppaan).
Ilmoita
Jos lähetyksen saapuminen kestää, vika voi olla pikemminkin Itellassa kuin cdon.comissa.
Itse olen tilannut viimeiset 10 vuotta sieltä cd-levyjä (kyllä: jotkut ostavat yhä fyysisiä levyjä) ainakin 50-80 kpl eikä ikinä mitään ongelmia laskutuksen kanssa. Ainoa miinus siitä, että aika usein cd:n kansi on vaurioitunut, mutta siihenkin taitaa enemmän Itella olla syypää kuin cdon.com. Ei kai ne nyt rikkinäisiä kansia lähettele, kyllä ne hajoaa matkalla!
Firma itse perustelee sitä *puhelinnumerottomuuttaan* sillä, että jää enemmän aikaa asiakaspalveluun ja tilausten toimittamiseen, kun yhteydenpito hoidetaan vain sähköpostilla.
Cdon.comilla on ok hinnat ja levyjä joita ei löydä mistään muualta kohtuuhintaan. Siis erittäin harvinaisiakin levyjä.
1 VASTAUS:
Kyllä se on lähettäjän vika, kun levyt pakataan pahvilootaan ilman pehmusteita. Muissa paikoissa mistä on levyt tilannut, levyt tulee kuplamuovikirjeessä tai kuplamuoviin pakattuna paketissa ja ikinä ei ole muualta tullut rikkinäisiä levyjä postin kautta.

Asiasta viidenteen. Nuo CDON:in toimitusajat ovat pääsääntöisesti mitä sattuu. Lähes kaikilla tuotteilla on toimitusaika 7 päivää tai alle. Nytkin viimeisessä tilauksessa kaikki tuotteet ovat olleet "jälkitoimituksessa" yli viikon tilaamisesta, vaikka lähes kaikilla levyillä oli toimitusaika sivuilla 5 päivää tai alle. Edellisestä tilauksesta uupuu vielä kaksi levyä ja tilauksesta kulunut yli kuukausi. Kyseisten levyjen kohdalla lukee edelleen heidän sivuillaan, että toimitusaika 4-7 arkipäivää.

Eiköhän ne levyt sieltä tule, mutta varoituksena vaan niille, jotka ajattelevat saavansa CDON:sta tuotteet noissa ilmoitetuissa ajoissa.
+Lisää kommentti
Joo. Oon ite tilannu tai oikeastaan isä tilannut minulle Logitechin Z906 5.1 kaiutinjärjestelmän. teimme tilauksen keskiviiko iltana ja sitten torstaina katoin,että onko lähteny tuleen tännepäin niin siellä luki että tuotteita pakataan. no sit katottiin uudestaan illalla että onko lähteny niin ei ollut. mutta isä katsoi töissä perjantai aamulla spostista että onko lähteny niin ne olivat lähtenee torstaina klo22 tulemaan turkuun. no sitten tuli se lähetyskoodi ja laitoin sen itellan lähetys seurantaan ja siel luki että "lähetyksestä on tehty ennakkoilmoitus sähköisenä EDI sanomana Turkuun 20250 ja se luki siellä koko päivän. niin mikä siinä mahto olla että ei oo vieläkään tullu turkuun?
1 VASTAUS:
ensin tulee ennakko EDINÄ, eli vain sähköinen ilmoitus, eli paketti ei ole vielä tullut turkuun, seuraavaksi yleensä tulee että paketti on lajiteltu itellan logistiikkakeskusessa josta se sitten lähtee kyseiseen postiin josta haet pakettisi :)
+Lisää kommentti
cdon tomii,kun maksaa laskulla.Itse tilaan paljon vinyyleitä,joitajoutuu odottelemaan ja välillä painokset ovat loppu.Eli ennakkomaksu tuotteesta ,jota ei vlttämättä ikinä edes tule ei kuulosta hyvältä.Ym.Turhia "karhuja" ei ainakaan mulle ole tullut.
Ilmoita
Megastorefinland
Onko muilla ollu ongelmia saada megastoresta rahojaan takaisin jos peruuttaa
tilauksen? Itse tilasin pojalle Skylanders hahmoja, mutta kun niitä ei kuulunut
noin 3kk:teen niin lähetin annettuun osoitteseen peruutus viestin, ei tullut rahoja, ei mitään vastausta. Nyt oon lähettänyt saman pyynnön ainakin kolmasti, eikä mitään vastausta ole kuulunut. Megastorefinlandin sivuilla tilaukseni näkyy ei toimitettuna.
EI HERÄTÄ LUOTTAMUSTA TÄMÄKÄÄN LIIKE !
Ilmoita
Viallisia tuotteita cd comista.....ei tunnu reklamointi pelaavan, en aio kyllä enää ostaa vaikka aina lähettävätkin alennus koodeja..........pääasia olisi että tuote olisi ok, eikä tarvitsisi odotella ja kirjoitella moneen kertaan....kunhan saan vihdoin....(ehkä) toimivat tuotteet, niin enköhän vaihda ostopaikkaa...............
Ilmoita
Viallisia tuotteita, tilauksissa kestää tolkuttoman kauan ja asiakaspalvelu on aivan surkeaa.

En kyllä ikinä tilaisi täältä uudestaan.

Ihan naurettavan surkea mesta.
Ilmoita
Tilasin pelin viime vkl:na ja eikä vieläkään ole tullut vaikka jo maanantaina luki " postitettu". Näköjään muillekkin tullut postitukset myöhässä... Ihme hommaa!
1 VASTAUS:
Viikonloppuna ei tuotteita postiteta (postit kiinni, työntekijät vapaalla). Kun maanantaina lähtee niin about 5-7 päivää menee, eli Viikonloppuna tilattu - saat joko seuraavana pewrjantaina tai viikon päästä ma tai ti.
+Lisää kommentti
ja meitsi ostan sieltä kännykän. nyt vähä jännittää...
Ilmoita
ihan turvallinen sivusto ..kaikki tulee mitä tilataan kuhan maksetaan.

toisekseen jos itse myisin tuotteita asiakkaalle joka ei ole maksanu kahta edellistä laskua ja on perintäoikeudessa edelleen niin en minäkään luovuttais kyseistä tavaraa olkoo lahjakortti tai ei, ennenkun edelliset laskut maksettu
1
Ilmoita
Ite tilasin kännykän jonka hinta oli 340 ja nyt en ole
saanut lähetystunnusta jolla voisin seurata lähetystä.
Eikös noissa pakettitilauksissa pitäis tulla aina lähetystunnus?
Nyt kyllä kuumottaa:/
Ilmoita
No huhhuh.

Joku vielä kuvittelee saavansa jotain tilattua jostain mihin on jättänyt edelliset tilaukset maksamatta? O_o mitähän ihmisillä liikkuu päässä?

Ja kaikki perhanan etusetelit yms on vain mainontaa joita voi toki hyödyntää kuka tahansa MUTTA eihän ne sinulle itsellesi mitään maksa niin onpahan mielenkiintoista väittää jonkun varastavan sun rahas. Itsehän olet "varastanut" niiden tuotteet kun et ole niitä maksanut pösilö!
Ilmoita
Olen ollut monta vuotta cdon:in asiakas ja ei mulla ole ikinä ollut mitään ongelmia...johtuneeko siitä että olen maksanut aina ostamani tuotteet.
Ilmoita
Hyvin on, minulla toiminut.. olen tilannut monta kertaa kyseisestä paikasta....
2 VASTAUSTA:
Niin minäkin olen maksanut ajallaan tuotteeni :)
Pötyä... kirjoitti:
Niin minäkin olen maksanut ajallaan tuotteeni :)
Ja joskus ennakkoon :D
+Lisää kommentti
Mitäs jätät maksamatta tuotteesi... -.-
Ilmoita
Mikä huijaus?

Olen ostanut aikuisviihdettä CDON.COMista niin paljon viimeisen 2 vuoden aikana, ettei kukaan voi sitä tajuta!!!!!

Kymmenet erotiikka-tilaukseni ovat aina tulleet oikea-aikaisesti toimitettuina ja juuri oikein tilaamani tuotteet.

Voin varauksetta suositella CDON.COMia kenelle tahansa. Saahan sieltä muutakin kuin erotiikkaa.
1
Ilmoita
Hei. Tilasin CDON.comista tuotteen joka piti maksaa useassa erässä. Kahden ensimmäisen laskun jälkeen laskujen tulo kuitenkin loppui siitä huolimatta että niitä pitäisi tulla lisää.
Aiemmissa laskuissa luki, että laskuja maksettaessa pitää maksaa tietty summa jotta korkoehdot pysyvät ennallaan.
Pelkään siis että se lasku kasvaa nyt jotain hirmukorkoa jota joudun joskus maksamaan.
En haluaisi ottaa heihin yhteyttäkään siksi koska toivon että minun ei enää tarvitse maksaa mitään.

Voiko tuo hirmukoron kasvamis- skenaario käydä toteen?
Ilmoita
Olen vuosia ollut asiakkaana CDON:illa, koskaan ei ole ollut ongelmaa, toimitukset tuleet ajallaan, oikein ja olen kaiken hoitanut Klarnan osamaksuilla. Olen myös maksanut laskut aina kun ovat tulleet, ja lahjakortit on hyväksyneet. Olen ostanut sieltä varmaan n.500-600e edestä elokuvia, PS3-pelejä, yms. Eikä ole mitään valitettavaa.
Ilmoita
Olen tilannut jo kauvan CDON.comista ja olen saanut kaiken haluamani. Heillä on kiire siksi te ette saa ehkä kaikkea ajallaan ja mitäs jätit laskut maksamatta.
Ilmoita
Olen tilannut suurin osa leffoistani CDONista ja on aina hoitunut todella hyvin, kirjoja ja levyjä olen myös tilannut. Nyt alkoi tehdä mieli tilata vähän lisää :D
1
Ilmoita
Mulla kanssa hyviä kokemuksia etenkin kun tuolta tehdyistä ostoksista saa bonustakin http://www.ostohyvitys.fi/cdoncom
1
Ilmoita
cdon.com ei ole huijausta tilasin kerran sieltä sims 2 matkoilla ja tuli aika nopeastikkin!
Ilmoita
hahahaha varmaa te itkettekin että cdon.com huijaa kun itse ette maksa laskuja koittakaa edes maksaa ne laskut ja rästit nii vois jo tulla paketti postiin
1
Ilmoita
CDON.COM ei huijaa yhtään ketään, mutta tänä päivänä sen hitaat toimitusajat tuntuvat aivan SIETÄMÄTTÖMILTÄ.

Kun on tottunut saamaan nopeaa palvelua halutessaan (vrt. Amazonin Global Priority Courier, 2 arkipäivässä ympäri maapallon) alkaa ruotsalaisen postimyyntifirman 3-5 arkipäivää tuntua 90-lukulaiselta toiminnalta. Ainakin asiakkaalla pitäisi olla mahdollisuus LISÄMAKSUSTA saada nopeampaa toimitusta. 2. luokan Economy ei edes ole paljon Priorityä halvempi, joten CDON säästää kyllä väärässä kohdassa. Ja vielä älyttömämpää on se, ettei asiakkaalle anneta vaihtoehtoja!

P.S. Tilasin yhden DVD:n sunnuntaina. CDON postitti sen heti maanantaina. Tänään perjantaina se ei tullut vielä postissa vaan menee ensi viikon puolelle. Kismittää suunnattomasti! Ei se voi kestää näin kauan!!!!!!!
3 VASTAUSTA:
Tosiaan. Toimitus saapui tänään maanantaina. Tasan viikko sen postituksesta, ja 8 vuorokautta tilaamisesta.

Vähän liian hidasta...
liian hidas kirjoitti:
Tosiaan. Toimitus saapui tänään maanantaina. Tasan viikko sen postituksesta, ja 8 vuorokautta tilaamisesta.

Vähän liian hidasta...
Kommenttina kahteen edelliseen: Olkaa tyytyväisiä että ei tarvitse lähteä hakemaan
CDON.tyytyväinen.com kirjoitti:
Kommenttina kahteen edelliseen: Olkaa tyytyväisiä että ei tarvitse lähteä hakemaan
Kyllä se on yleensä kuljetusfirmat jotka ovat syynä toimituksen hitauteen. Olen ostanut tavaraa ulkomailta ja myös kotimaasta, ja keskiverrosti ulkomaan tilaus on yleensä nopeammin noudettavissa. Postin lajittelukeskukset ym. usein sössii.
+Lisää kommentti
en suosittele cdon.com. yhtiötä kenellekään. tilasin ps3 pelin, hinnaksi oli ilmoitettu vähän yli 30€. kun menin nettipankkiin maksamaan hinta olikin melkein 50€. epähuomiossa maksoin, kun kävin tärkistamassa hinnan cdon.com sivuilta siellä hinta oli edelleen 30€ paikkeilla. kun laiton kyselyä. 2 päivän päästä tuli vastaus että hinta on se melkein 50€. kuin myös nettisivuillakin. ja sit sai odotta pakettia jokseenkin pitkään ennenkuin voin palauttaa sen. erittäin pitkä miinus toiminnalle.
Ilmoita
Itse olen jo vuosia ollut cdon.comin asiakas ja ikinä ei ole ollut valittamista. Edulliset tuotteet ovat edullisia, (etenkin kirjat, esim 3pokkaria yht 10e, true-bloodsarjan kirjoja alle femmalla jne.) cdonilla on hyviä tarjouksia ja bonussettejä, (viimeksi mm. Ilaiset postikulut, 5euron alennus, lastenkirja 5ejne). Tuotteet ovat tulleet suhtkoht nopeastikin ja valikoima on aikast hyvä. Asiakaspalvelukin toimii mainiosti, vastaus kysymyksiin yleensä vuorokauden sisään. Juuri tilasin cdonilta kaikki joululahjat. Erittäin tyytyväinen olen kyseiseen lafkaan ollut, ainut miinus tosiaan se, että maksuvaihtoehdot ovat rajoitetut. Niitä kun vielä saisi laajennettua niin olisi täyden kympin mesta. Itsekin joudun nykyään kortilla maksamaan kun Klarna on kehittänyt jonkun syyn miksei minua voi laskuttaa. Se on tosiaan iso miinus.
Muuten suosittelen lämpimästi, varsinkin kirjat ovat välillä todella edullisia!!!
Ilmoita
taidampa tilata JÄTTI DILDON tuolta liikkeestä, jos sais vaikka JÄTTI perinnän peräänsä
Ilmoita
Tilasin pelin CD ON:ista nyt edellispäivänä, eli lauantaina. Tuleeko siitä sinne status osioon mitään ilmoitusta koska on lähetetty/lähetetään? Paketin seurantatunnusta ei ainakaan tuohon tule. Onko muilla kokemuksia yhden pelin tilaamisesta? Että kauan kestää?
Ilmoita
Älkää hyvät ihmiset sitten laittako cdoniin henkilötunnustanne.
kyseinen pulju on varsinainen tietoturva ihme ja sitten voittekin alkaa ihmetellä kun joku tilailee sinun laskuusi tavaraa.
ja miten asiakaspalvelu tähän reakoi onkin sitten jotai ihan käsittämättömän avutonta touhua.
Ilmoita
En tilaa enää koskaan mitään tästä firmasta. En jaksa alkaa selostaa. Firma johon ei saa yhteyttä puhelimella on syvältä.
Ilmoita
piste com, sinne ne rahat menneet on.
1 VASTAUS:
Tilasin 8.3.2013 manikyyrisetin hintaan 65e 4 euroa Tretti.fi toimitustavalla
sain sähköpostiin kiitos tilauksestanne , mutten mitään seurantakoodi etc. tilauksen status on tyhjäna ja sain 11.3.2013 Klarna laskun 69 euroa. Otin yhteyttä Klarnaan ja sanoin että miksi saan laskun koska cdonin lähettämässä "Kiitos tilauksestasi " mailissa luki että toimitustapa lahin Itellan postikonttori.
Nyt olen lähettänyt reklamaatiota CDonin asiakaspalveluun , mutta miten hemmetissä maksaisin Klarna lle laskun koska en ole saanut mitään tavaraa eikä omissa tiedoissani CDON in sivuilla ole edes tullut tilausvahvistusta seurantakoodeineen.
Perkele.viimeinen kerta kun mitään tilaan , postiennakolla olen lähtenyt tavaraa tilaamaan ja hemmetinmoinen sekasotku.CDonista vastasivat että käsittelevät asiaani, miksei ko firmalla ole olemassa asiakaspalvelussa puhelinnumeroa.
Tretti ja Klarna ovat CDON.comin yhteistyökumppaneita , alkaa silti tuntua että vaikka cdonin omissa tiedoissa näkyy selvästi että olen tilannut tuotteen ja olisi jo pitänyt olla postissa, jotain hemmetin sekoilua harrastavat. Nimenomaan halusin lähimpään Itellan postiin josta postiennakolla ostan ulos. Ei hemmetti , sähköpostilla asioiden selvittäminen ei taida toimia ollenkaan. Jos saan laskun tavarasta mitä en ole edes saanut ( enkä todellakaan ole tilannut sita postilaatikkooni , ja sitäpaitsi Klarnan laskun pitäsi siinä tapauksessa olla tilauspaketin SISÄLLÄ )
Kuitenkin , cdonin mukaan tilaukseni status-kohta on tyhjänä enkä voi seurata sen kulkua kun ei ole koodia. Oli ensimmäine ja viimeinen kerta kun mitään tilaan netin kautta tuolta.
+Lisää kommentti
Olen aikaisemmin tilannut pari kolme kertaa musiikkia ja elokuvia kyseisestä firmasta ja kaikki on toiminut OK. Nyt tilasin 12.2. CD:n, maksoin sen samalla verkkopankkiin, mutta levyä ei ole vieläkään tullut. Tuli kylläkin ilmoitus, että toimitus tulee myöhästymään, mutta aikataulusta ei voida antaa mitään tietoja. Pari kertaa olen kysynyt asiaa sähköpostissa, mutta tilanne on sama, ei ole tietoa, milloin levy voidaan toimittaa. Samainen levy on kuitenkin yhä edelleen myynnissä sivuilla ja toimitusajaksi luvataan 5-9 päivää.

Onneksi ei ollut kallis ostos, jos jää kokonaan tulematta. Miten mahtanee käydä rahojen palautuksen kanssa.
Ilmoita
CDONilla on kieltämättä taso laskenut monen vuoden aikana, saman olen huomannut itsekkin .
Toimitusajat venyvät ja venyvät ja asiakaspalvelu vastailee ympäripyöreitä.
Joskus kerran on myös "mukamas myöhästyneestä " laskusta ( joka oli ajoissa maksettu ) alettu v-ttuilemaan ja uhkailemaan mutta annoin kunnolla takaisin.

Melkein kannattaa tilata swamp musicista tai muusta kotimaisesta musiikkiliikkeestä levyt, tulevat paljon nopeammin kotia.
Sain myös 5 euron alennuskoodin tässä viimeviikolla ja toivon mukaan 16.90 € ei mene hukkaan.
Ilmoita
ostettu puhelin 2011,viety kolme kertaa korjattavaksi,eivät vastaa viesteihin ,puheluihin,kuluttaja valituslautakunnan viestein,ihme firma
Ilmoita
no ei helevetti.... 20 euron menetys........ ei voi haitata noin paljoa ittelle ainakin aina tavarat tullee
Ilmoita
Tilasin eilen Thor Einride koneen. Hinta oli 1609e mutta nytten hinta on yhtäkkiä 1109e. Paskaa. Asiakaspalvelu ei puhunut Suomea ja nainen ei osannut auttaa. Hoki vain että "Send an email" mutta perkele ei sellaseen ole aikaa koska se kone varmaan lähetettiin jo!
Ilmoita
Ihmeellisiä tarinoita. Käytän itse, niin ikään ahvenanmaalaista, putiikkia nimeltään Discshop (www.discshop.fi). Olen käyttänyt jo useita vuosia, toista sataa DVD:tä on tullut kotiin. Mitään ongelmia ei ole ollut. Asiakaspalvelu vastaa meileihin seuraavana päivänä, ja ymmärrystä on osoitettu jos olen itse sählännyt jotain. Saitti toimii fiksummin, kuin CDONin saitti - ja hinnatkin ovat snadisti edullisempia.
Ilmoita
En ihmettele moista röyhkeyttä. Pitkään cdoncom toimi itselleni helppona tuotteiden toimittajana. Viikko sitten tekivät virheen: kirjasivat laskun mutteivat lähettäneet tuotetta. Nyt on jopa myönnetty, että "tekninen virhe", hupsista ralla lalla laa. Alkuun nimittäin nettiasiakaspalvelu väitti, ettei ole lähetetty edes laskua. Mutta nyt keksivät lähettää uudellen, vaikka aikaa sitten lähetin viestin, etten enää tilaa. Ensimmäisestä laskusta ei kuulemma tarvitse edes välittää.
Ilmoita
Itse olen käyttänyt Cdonia monta vuotta leffojen, pelien ja kaiken pienen ostamiseen. Kaikki mennyt niinkuin pitänyt ja tuotteet olleet oikeita jne. Ajattelinkin, että nyt on pöytätietokone niin hyvässä tarjouksessa, että tilaanpas sen. Kaikki meni hienosti ja nopeasti. Kone tuli kolmessa päivässä lähimpään postiin. Olin kuin pikkulapsi jouluaamuna, kun aloin laittaa konetta seinään. Windows 8 ensiasennus meni vkkelään ja kone lähti toimimaan laakista. Hetki meni kun kone alkoi herjaamaan, että ei voi aktivoida Windowsia, tuotetunnus on estetty. Googlettelin ja kyselin kavereilta mitäs nyt. No ensimmäisenä yhteyttä Cdonin aspan chattiin perjantai iltana 3.5. Arvasin jo etukäteen, että eihän se henkilö voi mitään tehdä ja pyysikin laittamaan viestiä. Laitoin ensimmäisen viestin samana iltana.
Vastaus tuli maanantaina, jossa pyysivät lähettämään tarkemmat tilaus-, kone yms tiedot. Lähetin samantien takaisin. Vastaus tuli vielä samana päivänä, että palaavat asiaan pikimmiten(Pvm oli siis 6.5).
Kyselin pitkin viikkoa, viestein ja chatista, että mikä maksaa, saamatta järkevää vastausta. (2 kertaa chatissa ja 4 viestiä)
Vastaus tuli torstaina 16.5. Jossa oli ohjeet, koneen uudelleen asennukseen, Windowsia ja kaikkia myöden. (eli vuorokauden vastausaika vaihtui 10 vuorokauteen)
Parasta tässä ohjeessa oli, että piti käyttää kahta erilaista Windows levyä, mitä ei mulla edes ole koskaan ollut. Tässä kohtaa pinnani alkoi palaa ja kirosin kyseisen firman alimpaan helvettiin, koska heillä ei ole puhelinaspaa.
Selitin heille, että en varmasti itse ala asentamaan yhtään mitään, jos olen ostanut valmiin koneen ja maksanut siitä yli tonnin ja selitin uudelleen ongelman.
Odotellessa soitin Microsoftille ja selitin asian ja he tarkistivat tämän tuoteavaimen ja kas, tämä avain on lukittu niin, että kukaan ei voi sitä käyttää, koskaan missään, ikinä. Tämä Microsoftin asiakaspalvelija ihmetteli asiaa ja sanoi, ettei ole koskaan omalle kohdalle osunut.
Tämän kaiken tietenkin ilmoitin Cdonille, että tarvitsen uuden windowsin, koska tuo tuoteavain on estetty. Tänä aamuna tuli vastaus cdonilta: Tuoteavain löytyy tietokoneen tarrasta!
Veri ja sappi kiehuu.
A: Ei ole tarraa!
B: Mitä helvetin kohtaa te taulapäät ette tajua, että se teidän tuoteavain ei toimi?!?

Nyt odottelen hinnasta hyvitystä tai uutta Windowsia. Mutta summasummarum. Jos kaikki on niinkuin pitää, kaikki menee hyvin. Mutta auta armias jos joku ei ole niinkuin pitää. Asiakaspalvelusta ei ole mitään hyötyä.

Onneksi tuo ystävällinen Microsoftin asiakaspalvelija auttoi minua, vaikka oem-käyttöjärjestelmät ei kuulu heille mitenkään. Sain sieltä toimivan Windowsin siis. Sanoi vain että he haluavat että Microsoftin asiakkaat ovat tyytyväisiä heihin, vaikka eivät olisi tyytyväisiä itse laitevalmistajaan.

Kyllä tietokone toimii nyt täydellisesti, mutta nyt on kyse periaatteesta, että tuote ei ole sellainen kuin luvattu ja itse joutunut tekemään hirveän määrän hommia, että sanut toimimaan, niin siksi vaadin hyvitystä.
Ilmoita
Itse tilasin levyn 3.5. Ja oletin että alkuviikosta saan sen käsiini mutta ei. Odotin 2 viikkoa, sähköpostiin tulee ilmoitus että tuote loppunut ja lallalaa. Lisäksi oli lähetetty pari alennuskoodia joita tulee vieläkin. Vielä tänäkin päivänä odottelen tuota levyä, ja sivuilla statuksena edelleen se "Ei lähetetty." Eka kerta kun sieltä edes tilaan ja nyt kyllä kaduttaa kun lukee näitä muiden tarinoita. Jälkiviisaus on turhaa. Kunhan eivät ala laskuja lähettämään tuotteesta jota en ole edes saanut. Laskulla siis maksan tämän, onneksi.
Nopea toimitus, ei taida tämä ihan pitää paikkaansa.. Hmm :P
Ilmoita
Minä oon tilannut Cdonista levyjä, leffoja ja kirjoja ja mangaa vuosi tolkulla, ja aina on tulleet kaikki perille toimitusajan sisällä (tuo toimitusaikahan vaihtelee kategorioittain, esim. kirjoilla pidempi kuin leffoilla). Tilaan laskulla, koska haluan saada tuotteen käteen ennen kuin annan rahaa. Vaikka lasku on aina hieman kalliimpi vaihtoehto, niin en ainakaan menetä rahaa ellei tule tuotettakaan.

Kerran yhdessä leffassa oli naarmu levyn pinnassa (valmistajavika, koska leffa oli muoveissa), lähetin sen takaisin ja sain vastaavan elokuan tilalle, pari euroa halvemmalla.

"Etusetelit", vai mitä lie etukoodeja ovat, kun sähköpostiin lähettelevät, ovat myös toimineet. Niissä vain lukee, mitä kategoriaa varten niitä saa käyttää (jos käyttää esim. musiikkiin tarkoitettua etukoodia elokuvan ostoon, alennus jää saamatta..)

Kodinelektroniikan tai tuollaisten tilaamisesta en osaa sanoa mitään, ne tavarat ostan kaupasta. Tosin kaveri kuulemma osti kerran Cdonista kännykän, tuli perille ja toimi kuin pitikin.

Ainoastaan yksi miinus on sanottava: kun siellä joskus on jokin tuote, esimerkiksi jokin elokuva tai kirja, jonka periaatteessa voi ostaa. Eli siinä on ihan "osta" -painike. Mutta sitten lähettävät sähköpostiin viestin "tuotetta ei ole varastossa, lähetämme heti kun saamme sitä varastoomme." Useimmiten näissäkin tapauksissa tuote kyllä tulee (pienellä viiveellä), mutta joskus kolmen "ei vieläkään varastossa" viestin jälkeen ilmoittavat, ettei sitä enää ole tulossa varastoon. Ei siinä mitään, eihän tuossa rahallisesti häivä, koska ostan laskulla. Mutta SE ärsyttää, että tuotteessa sitten on se "osto"-nappula, vaikka niillä ei edes ole sitä tuotetta. Laittaisivat vain "seuraa tilannetta"-napin, jos kyseistä tuotetta ei juuri sillä hetkellä ole varastoissa, ja sitten vaihtaisivat siihen "osta"-napin, kun saavat sitä taas.
Ilmoita
Täysiä kusettajia koko mesta!!
Pari vuotta sitten joulun alla tilasin useemman dvd:n hinnaks tuli yli 100e..
pakettihan sieltä just ennen joulua tuli,ihmettelin että onpas pieni paketti mut kelasin et jos loput tulee toisella kertaa mut helkutti siel oli joku helvetin tokyo hotellin levy ja joku paska dvd,paketin sisällä oli viel ihan oikee tuotelista jossa kaikki tilaamani dvdt luki.
Lähetin sen takasin eikä mitään kuulunu ajattelin et antaa sitten olla ostan muualta discshopist sain viikon sisään kaikki levyt ilman ongelmia.
Parin kuukauden päästä rupes tulee laskuja etten oo maksanu tilausta otin yhteyttä siihen niitten maksuyhtiöö mikä lie olikaan, sanovat vaan että pitää ottaa yhteyttä cdon.comiin monta viestii lähetin eikä ikinä mitään vastausta tullu,maksuyhtiössä sanovat et pitäis olla joku todistus siitä että olen lähettänyt tuottet takaisin,ei mitään hajua sainko ees mitään lappuu postista.. ne ulos otto maksut rupes jo olee nii isoja että se oli sitten pakko maksaa pois..en todellakaan suosittele tilaamaan sieltä yhtään mitään ne on täysiä kysettajia koko paikka.. tilatkaa discshopista sieltä ei oo ikinä mitään ongelmia ollu..
3 VASTAUSTA:
Oma vikasihan tuo on. CDON:in sivuilla lukee selvästi, että aina ennen palauttamista tulee laittaa viestiä asiakaspalveluun, jotta he pystyvät rekisteröimään tulevan palautuksen. Jos laittaa tuotteita sinne ilman imoitusta niin kuka tietää mihin ne päätyvät, eihän varastohenkilökunnalla voi olla resursseja tarkistaa kaikkia tuhansia tilauksia ja metsästää oikeaa palauttajaa...

Muutenkin moni joka täällä valittaa näyttää aiheuttaneen ongelmansa itse. Minä olen aina laskulla tilannut joten tuote saapuu ennen maksamista eikä näin tule turhaa rahojen eestaas vatkaamista jos palautankin tuotteen.

Myös palauttaminen on toiminut ilman ongelmia, olen vain laittanut asiakaspalveluun viestiä että palautus tulossa ja syy X.

Laskun eräpäivän siirto myös erittäin helppoa klarnan sivujen kautta.

Yhden kerran on käynyt niin että tuotteet tulivat kahdessa erässä ja ensimmäisessä ei tullut ollenkaan laskua, luki vaan että lasku tulee toisen erän mukana. Koska kyseessä oli kirja kesti pari viikkoa ennen toisen erän saapumista ja silloin tuli lasku jonka sitten maksoin, mutta en lainkaan muistanut että laskussa piti olla myös aiemmin tilatut tuotteet. Sitten parin viikon päästä tuli muistutuslasku ja olin ihan että häh? No ei muuta kun aiempien tuotteiden mukana tullut "lappu" käteen ja Klarnaan soittamaan. Selitin että en ole edes saanut laskua saati viitenumeroa jolla aiemmat tuotteet olisi voinut maksaa. Asiakaspalveilja oli ymmärtäväinen ja sanoi että aiempien tuotteiden mukana oli ilmeisesti tullut väärä "lappu". Hän siinä puhelun aikana otti laskusta muistutusmaksun pois ja antoi viitenumeron jolla sain maksettua laskun (laksu näkyi myös klarnan "oma sivut" osiossa.)

Enkä siis tehnyt tästä mitään kamalaa ongelmaa ja ruvennut ketään haukkumaan. Pelkkä inhimillinen erehdys vain oli sattunut, ja helposti sen sai korjattua kun asiallisesti otti yhteyttä ja luki sekä cdon:in että klarnan sivuilta toimintaohjeet. Tämä tuntuu olevan se suurin ongelma ihmisille, kun ei viitsitä lukea ohjeita nettisivuilta vaikka ne on sinne laitettu...
Pokkun kirjoitti:
Oma vikasihan tuo on. CDON:in sivuilla lukee selvästi, että aina ennen palauttamista tulee laittaa viestiä asiakaspalveluun, jotta he pystyvät rekisteröimään tulevan palautuksen. Jos laittaa tuotteita sinne ilman imoitusta niin kuka tietää mihin ne päätyvät, eihän varastohenkilökunnalla voi olla resursseja tarkistaa kaikkia tuhansia tilauksia ja metsästää oikeaa palauttajaa...

Muutenkin moni joka täällä valittaa näyttää aiheuttaneen ongelmansa itse. Minä olen aina laskulla tilannut joten tuote saapuu ennen maksamista eikä näin tule turhaa rahojen eestaas vatkaamista jos palautankin tuotteen.

Myös palauttaminen on toiminut ilman ongelmia, olen vain laittanut asiakaspalveluun viestiä että palautus tulossa ja syy X.

Laskun eräpäivän siirto myös erittäin helppoa klarnan sivujen kautta.

Yhden kerran on käynyt niin että tuotteet tulivat kahdessa erässä ja ensimmäisessä ei tullut ollenkaan laskua, luki vaan että lasku tulee toisen erän mukana. Koska kyseessä oli kirja kesti pari viikkoa ennen toisen erän saapumista ja silloin tuli lasku jonka sitten maksoin, mutta en lainkaan muistanut että laskussa piti olla myös aiemmin tilatut tuotteet. Sitten parin viikon päästä tuli muistutuslasku ja olin ihan että häh? No ei muuta kun aiempien tuotteiden mukana tullut "lappu" käteen ja Klarnaan soittamaan. Selitin että en ole edes saanut laskua saati viitenumeroa jolla aiemmat tuotteet olisi voinut maksaa. Asiakaspalveilja oli ymmärtäväinen ja sanoi että aiempien tuotteiden mukana oli ilmeisesti tullut väärä "lappu". Hän siinä puhelun aikana otti laskusta muistutusmaksun pois ja antoi viitenumeron jolla sain maksettua laskun (laksu näkyi myös klarnan "oma sivut" osiossa.)

Enkä siis tehnyt tästä mitään kamalaa ongelmaa ja ruvennut ketään haukkumaan. Pelkkä inhimillinen erehdys vain oli sattunut, ja helposti sen sai korjattua kun asiallisesti otti yhteyttä ja luki sekä cdon:in että klarnan sivuilta toimintaohjeet. Tämä tuntuu olevan se suurin ongelma ihmisille, kun ei viitsitä lukea ohjeita nettisivuilta vaikka ne on sinne laitettu...
Cdon on luotettava paikka
Taitaa olla discshopin maksettu mainos, epäilen vahvasti että lähettäisivät jotain muuta mitä tilasit, sen verran on kuitenkin tuosta firmasta tullut tilattua.
+Lisää kommentti
Ihmiset on vaan ihan vitun tyhmiä kun eivät osaa tehdä mitään ja sitten kun on nappeja paineltu niin tullaan tänne siirtämään oma tyhmyys muihin :)
Ilmoita
Maksa laskut ajallaan ni ei tarvii itkee
1 VASTAUS:
Minäpä olenkin maksanut laskuni ajallaan. Mutta KLARNA vain tzekkailee niitä nyt jo 1,5 kuukauden ajan. No tsekkailkoon, leffa tilaukset on toimineet sentään jotenkuten, vaikka tuntuukin että joka tilauksen kanssa on tänä vuonna tullut virheitä= puutteita. Toisin oli ennen: toimitetut tilaukset aina vihreitä eli maksettuja. muutta nykyään KORVATTUJA tai KLARNAN CHECKOUT tilassa, vaikka kaikki laskut olenkin maksanut heti kun KLARNA on sellaisen suvainnut toimittaa, virheellisinä kuitenkin miltei aina. ikävää ruinata idiooteilta oikeaa laskua vähän väliä että voisi hoitaa senkin laskun jonka summan paikalla lukee että: Maksettu. Onneksi noita leffoja saa kaupoistakin, vaikka aikanaan valitsin Discshopin saadakseni leffat lasku mukana ja postiluukusta sisään asti ettei tarvitsisi pyörätuolin ja taksin kanssa lähteä liikkeelle aina kun jotain leffaa kaipaan. paskaksi on mennyt ennen niin hyvä verkkokauppa.
+Lisää kommentti
En ymmärrä miten teillä on valitettavaa CDON.com'sta...
Itse saan AINA tuotteeni turvallisesti ja nopeasti perille.
Ja ette varmaan oleta, että CDON on iloinen kun toimittaa teille tilauksenne ja ette maksa niitä eräpäivään mennessä?
Ja jos tilaamassanne tuotteessa lukee että toimittamiseen menee 2-5 arkipäivää, niin suuttutte jos se ei tule jo yhdessä tai kahdessa päivässä?
Ja jos tulee vahingossa virheellinen levy? Hekin ovat vain ihmisiä, ja ihmiset tekevät virheitä. On sielläkin varmaan stressaavaa kun täytyy hoitaa monta tilausta.
"Ei kahdessa päivässä saapunut tuote perille"...no ei se aina niin aikaisin tule...
käyttäkää aivojanne...
1 VASTAUS:
Niin tai jos ei tule arvioidussa 2-7 päivässä eikä kahdessa viikossakaan, ja tilaus yhteisesti perutaan, niin miksi rahat eivät tule kuukaudessakaan kolmesta lähetetystä as.palveluviestistä huolimatta?
Tällainen tilanne tällä hetkellä ja vituittaa pikkusen menettää 300,- .. lähteäkö karhuamaan lakimiehen vai poliisin avulla.

Ihmiset siellä töitä tekevät kyllä mutta firman johto on RIKOLLISTA kokemani perusteella.
+Lisää kommentti
Kuluttajaviraston ohjeissa nimenomaan lukee, että asiakkaalle ei saa palautuksesta koitua mitään ylimääräistä vaivaa, ja mainitaan juuri tuo, että verkkokaupalla ei saa olla sellaisia sääntöjä, että pitäisi ottaa erikseen yhteyttä palautusta varten.

Olen tilannut useamman kerran kyseisestä firmasta, ja ongelmia on ollut. Toimitusajat eivät pidä. Venyvät viikkoihin, jopa kuukausiin. Eivät anna perua tilausta. Laskut lähetetään aina, vaikka en ole saanut koko tilausta. Olen yrittänyt asiakaspalvelusta saada laskua mitätöityä, koska sivuilla lukee, että tilauskin on mitätöity, mutta ei onnistu. Tosiaan sivuilla lukee, että tilaus on mitätöity, asiakaspalvelun mukaan pakattavana/matkalla, eli tilausta ei voi perua. Kumma, kun siinä pakkaamisessa on kestänyt jo viikkoja.

Asiakaspalvelu on aivan ala-arvoista. Eivät vastaa kysymyksiin. Sivuilla ei ole mitään muuta tapaa ottaa yhteyttä kuin yhteydenottolomake, josta ei siis apua saa. Kohta yhteydenotto kuluttajavirastoon tms.
3 VASTAUSTA:
Unohtui vielä tuosta edellisestä viestistä, että verkkokauppa ei saa vaatia palautukseen mitään syytä. Sen saa toki itse laittaa, jos haluaa.

On tullut jostain kumman syystä perehdyttyä viime aikoina etäkaupan ohjeisiin..
Palautuksen tai takuukorjauksen vaivattomuus ja maksuttomuus ei toimi missään! Kaikkea ei vain yksinkertaisesti korvata!

Cdon on romahtanut täydellisesti ja ovat täysin avuttomia ja kuluttavat kuukausia yksinkertaisiin asioihin, pimittävät tietoa niin, että se voidaan luokitella tarkoitukselliseksi kusetukseksi! Takuukuitissakaan ei mainita edes takuuaikaa!

Sieltä ei pidä ostaa mitään kallista, mitä ei ole varaa menettää!
Minulla kävi juuri näin ja samalla päätin että on viimeinen paketti minkä tuolta tilaan. Tilasin itse asiassa Amazonilta saman leffan puolta halvemmalla. Ja toimitusajat on vielä joskus jopa nopeampia. Eipähän tarvitse ihmetellä enäään tuon pilipali firman kanssa missä paketit on. Ja miksi ei muka voi tilausta perua vaikka ei ole edes varastolta lähtenyt. Luulisi että olisi heillekkin edullisempaa että tilausta ei lähetetä jos sitä ei joku halua vastaanottaa.
+Lisää kommentti
noin kuukausi sitten tilasin 700€ näyttiksen ja 100€ vesijäähyn konetta varten, tulivat nopeasti parissa päivässä hyvin pakattuina. suosittelen :)
Ilmoita
Hyvin on toiminut, aina ovat postittaneet tilauksen samana arkipäivänä kun on jotain tilannut(tämä siis kun tilauksen on laittanut päivällä) joka kerta on mennyt tasan 3 päivää toimituksessa, ei ole ikinä ollut ongelmia. Jos haluaa varman päälle pelata, niin maksaa sen heti verkkopankin kautta, niin ei jää viiraamaan.
1 VASTAUS:
Itselläni on n. puolet tilauksista valunut yli viikon mittaisiksi. n. 5% ehkä lähtenyt samana päivänä tilauksesta. Joten täytyy ihmetellä tuota onnistumis prosenttiasi. Ja verkkopankin kautta kun maksat niin voit olla takuuvarma että paketissa on jotain muuta kuin mitä piti olla. Siihen aikaan asiat vielä toimivat kun vaihtoehtona oli ainoastaan mukana tuleva lasku, silloin on vaikea asiakasta kusettaa.
+Lisää kommentti
EN SUOSITTELE! Tilasin kuukausi sitten kirjoja ~90€ ensimmäistä kertaa. Valitsin laskun ja maksoin sen heti. 6 päivää myöhemmin tuli viesti että tilaus on lähetetty.
Yli kuukausi on kulunut lähettämisestä, yhtään kirjaa en ole saanut.
Postin lähetysseurantakoodia ei lähetysvahvistuksessa ole, on vain lähetystunnus jolla ei pakettia löydy.

CDON asiakaspalvelun mukaan paketti/kirje on hävinnyt postissa. Kirjeisiin kun he eivät saa seurantakoodia. Mutta nämä kolme kirjaa EIVÄT VOI MAHTUA KIRJETOIMITUKSEEN. Tämän on pakko olla postipaketti.
Tiedän että yksi tilaamani kirja oli harvinainen, sitä löytyy CDONin lisäksi vain Amazonista. Epäilen että
CDONilla EI OLE KOSKAAN TUOTETTA EDES OLLUT, JA TÄMÄ ON HUIJAUS.

Asiakaspalvelun mukaan he eivät voi vaikuttaa siihen, tuleeko tavara kirjeenä vai postipakettina. He eivät voi lähettää tavaraa niin, että siinä olisi seurantakoodi, jos lähetys on kirje.

Jos kirjani olisi lähetetty erikseen kirjeenä, varmasti jokin niistä olisi tullut perille. Jos ne olivat samassa, se olisi postipaketti ja sillä olisi seurantakoodi.

Missä ovat CDON.com varastot? Mitä toimintoja on suomessa?
Miksi tämän huijaus yrityksen annetaan toimia Suomessa??
1 VASTAUS:
Itse tilaillut pari 50€ kirjaa aikaisemmin, ja ei mitään ongelmia.

Yritä viellä asiakaspalvelun kautta selvittää, jos ei ala selviämään, niin voisit harkita rikosilmoituksen tekoa.
+Lisää kommentti
Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com
Ilmoita
Mitä helvetin rikosilmoituksen tekoa ootko vähän pöllö ? sen ku meet tekemää nii ei ketää kiinnosta hevon vittuakaan, soita kuluttaja suojaan ne hoitaa homman sun puolest , ja jos et sit vaik ikinä saiskaa niit kirjoi nii cdon on kusettajien listalla virallisesti sen kuluttaja suoja voi sulle taata
1 VASTAUS:
Jos hoitaa! Minä valitin Kuluttaja-asiamiehelle, kun eräs K-K-K-K-Kauppias ei halunnut myydä alennustuotetta luvattuun hintaan. Tämä Kuluttajan eukko väitti, että kauppias saa olla myymättä, jos haluaa! Totaalista p-sk-njauhantaa!!!
+Lisää kommentti
CDON:nista tullut vuosien varrella ostettua tuhansien eurojen edestä tavaraa (elokuvia, levyjä, kirjoja, tietokoneen osia, elektroniikkaa jne.) ja ei ole ollut kertaakaan mitään ongelmia. Vioittuneet tuotteetkin on vaihdettu uusiin ilman mitään lisä kysymyksiä joka ikisen kerran kuin sellaisia on sattunut. Ja nämäkin vialliset tuotteet ovat lähes poikkeuksetta olleet postin särkemiä. Asiakaspalvelu toimii moitteettomasti ja tuotteet tulevat ajallaan, mikäli eivät ole päässyt loppumaan. En voi muuta kuin lämpimästi suositella. Laskun kun maksaa sitten kun tuotteet on kotona niin ei ainakaan voi pettyä. :)
1 VASTAUS:
Ja nykyään on sitten tapana että laskun eräpäivät on ennen kuin tuotteen on kotona. Meinaa kun otat sähköposti laskun etkä paperilaskua (mikä onkin sitten 2e lisää).
+Lisää kommentti
Ilmoittelevat tuotteita joita ei ole heillä, sitten kun tilaat saat eri tuotteen ja selityksen että heillä ei ole ikinä ollutkaan kyseistä tuotetta, aivan uskomatonta.

Kuluttajan kusettamista ensimmäinen ja viimeinen ostos tuosta putiikista.

Ahvenanmaa pitäs myydä ryssille ydintukikohdaksi.
1 VASTAUS:
Kyllä minäkin äimistelin kun ko. firma tarjoaa kirjoittamiani thain kielikirjoja alihintaan, kirjoja jotka ovat jo loppuneet tai joita on myyty vain suurelle jakeluketjulle. Myynnissä olevat kirjat ovat piraatteja tai Thaimaassa varastettuja tai niitä ei ole edes myynnissä. Samoin Adlibris ja www.thaibooks.net myyvät näitä Siri Booksin kirjoja taatusti ilman ostokuitteja. Thaimaan tavat leviävät jo Suomeenkin.
+Lisää kommentti
Moikka,

Itsellä hieman ristiriitaiset fiilikset ko. puljusta myös...
Tilasin kerran kannettavan ja tämän hölmöilin ihan itse.
Hätäpäissäni tartuin tarjoukseen, maksoin omalla visalla ja tunnarit CDON.comiin
oli emännän. No tilaus ( kuten arvata saattaa ) mitätöitiin, mutta katevarauksiin
jäi keikkumaan se 500 - 600 eurolaista.
Aikaa kului varauksia katsellen, jotka eivät palautuneet tilille...
no laitoin asiakaspalveluun viestiä tästä ja muistaakseni palautumisaika
varauksista takaisin katteeksi oli aikamoinen, viikkoja muistaakseni.
Tämän jälkeen soitin pankkiin, jonka avulla varat palautuivat takaisin soitosta seuraavana päivänä.

Elikkäs itse hölmöilin, mutta olisi mielestäni asiakaspalvelun suhteen parantamisen varaa. Enkä tarkoita huonoa käytöstä. Sieltä kyllä on aina vastattu sillä aikavälillä minkä lupasivatkin.

Nyt sitten hiljakkoin hyödynsin Black Friday tarjouksen ja toimitus oli viidentenä arkipäivänä postilaatikossa.

Hieman hankala tuomita hyväksi tai huonoksi, koska omat kokemukset kahtia jakautuneet. Varattomana en tosin lähtisi tilailemaan ( luonnollisesti ) tai suht. tiukalla budjetilla. Mikäli syystä jos toisesta se tietokoneen hinta keikkuu varauksissa muutaman viikon.
1 VASTAUS:
Noissa on ongelmana se, että nettikaupoilla ei ole kun harvoja halpoja tavaroita varastossa, siksi noissa kalliissa koneissa ynnämuissa kestää toimitus todellla pitkään. Tämä pätee kutakuinkin kaikkiin nettikauppoihin.

Tuo asiakaspalvelu saattaa tökkiä suomalaisten kohdalla jo senkin takia, että cdon.com toimii ahvenanmaalta käsin ja siellä tuo suomen kieli ei nauti kovin suurta kunnioitusta.
+Lisää kommentti
Cdon.com:ssa ei ole mitään vikaa. Olen aina tilannut nimen omaan sieltä tavarani ja pelit ja elokuvat. Melko halpaa ja luotettava. Etenkin nyt joulun jälkeen löytyy paljon hyviä löytöjä. Etusetelit ja alennuskooditkin ovat hyviä. En ymmärrä mikä teillä on kyseistä yritystä vastaan. TOimitus on myös nopea.
Ilmoita
Itse ostin tuotteen kyseisestä verkkokaupasta..... kuinka ollakaan rahat lähti tililtä(n.115,00 €), tuotetta ei silti voitu toimittaa, kun se oli kuulemma loppunut ja uusia ei saa, ihmettelen , että miten tuote voi olla loppu jos se näkyy ostoskorissa ja siitä tulee vielä sähköpostiin tilausvahvihstus........ nyt olen yrittänyt 1,5 kk saada rahani takaisin, ei tunnu onnistuvan, eli ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET ostako mitään kyseisistä verkkokaupoista,
Nelly.com , Tretti.fi ,
Fitnesstukku.fi , Room21 ,
Lekmer.fi , Members.com
Kaikki samaa huijari firmaa ja vielä koko ajan selvitystilassa, saattaa lähteä tilaamasi tuotteiden jo maksetut rahat konkurssipesälle, eli varokaa kyseisiä yrityksiä
Ilmoita
Olen jo kauan välteööyt cdonia huonojen kokemuksien takia. En ole sieltä saanut KOSKAAN tilaamiani tuotteita ajoissa. Aina on mennyt sellaiset kaksi viikkoa vähintään (luvataan 2-5 päivässä toimittaa). Ja varsin usein aika on venähtänyt kuukausiin.
Nyt ennen joulua otin riskin ja ostin sieltä dvd:n joululahjaksi, sillä en kerta kaikkiaan löytänyt sitä muualta. Ostin tuotteen yli kuukauden etuajassa, joten uskoin saavani sen ennen joulua. No viikon päästä sainkin paketin....jossa oli joku hemmetin elokuva blurayna. Siis TÄYSIN väärä tuote, miten tuollainen virhe edes tapahtuu.
No otin yhteyttä ja käskivät palauttaa tuotteen vasta kun olin saanut uuden tilalle ja, että he lähettäisivät sen heti. No seuraavana päivänä tulikin viesti, että tuote lähetetty. En kuitenkaan usko, että tuote oli tuolloin oikeasti lähetetty, sillä kesti tästä vielä 3 viikkoa ennen kuin sain dvd:n. Se tuli viikko joulun jälkeen. Päätin kuitenkin pitää tuotteen ja lähetin väärän takaisin. Ja maksoin laskun.
No nytpä sitten sain muistutuslaskun yli kaksi viikkoa sitten takaisin lähettämästäni tuotteesta. Tottakai, arvasin näin käyvän.

Ihmiset, jotka tässä ketjussa ylitsepursuavasti puolustavat cdonia ovat muuten mitä luultavimmin cdonilla itse töissä. Yrityksen tekevät tällaista.
Vaikea uskoa, että kukaan saisi tältä firmalta niin hyvää palvelua, että jaksaisi mennä etsimään tällaisia ketjuja, jotta voisi niihin kirjoittaa rakkaussonaatteja kyseiselle firmalle.

Bottom line: ÄLKÄÄ KOSKAAN KÄYTTÄKÖ TÄTÄ FIRMAA. HUIJAAVAT SEN MINKÄ KERKEÄVÄT.
Ilmoita
Myös itsellä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käytän koko palvelua. Paketin saavuttua meni kaksi viikkoa, tilauksen yhteydessä tuli myös palauttua väärä tuote joka pitää vaihtaa toiseen, tätä ei olle vielä edes vastaanotettu vaikka sekin on lähetetty kolme viikkoa sitten, kyllä kun saavat uudestaan lähetettyä niin menee varmaan myös toiset kolme viikkoa eli kuukauden saa varata tilaukseen. Erehdyin hintojen takia tilaamaan tuolta, jatkossa ostan verkkokaupasta ym. missä homma todellakin pelittää.

Mielessä käynyt että tilaan suoraan muualta, ei tulisi takkiin kuin 50€ edestä. Varmasti olisi nopeampi ja vaivattomampi vaihtoehto.

Tämä minun kokemukseni. Kiitos......
Ilmoita
Juuri tässä koitan epätoivosesti saada asiakaspalvelua kiinni chatin välityksellä, eikä hyvältä näytä.

Tästä puljusta ei ole kuin paskaa kokemusta, EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN! Maksakaa ennemmin se pari euroa enemmän johonkin muualle kuin että tilaisitte näiltä kusettajilta mitään!

Syitä en edes jaksa luetella, vittu että palaa käpy!
1 VASTAUS:
Sen verran lisäystä vielä että puhelimitse pääsee asioimaan kun kirjoittaa chattiin että haluat sinuun oltavan yhteydessä puhelimitse.
+Lisää kommentti
CD ON COM on mielestäni ihan ok lafka. Ja uusi CDON asiakkuus on hyvä vaihtoehto, kun ei tarvitse maksaa postiluista (jos tilaus on yli 15€). Joskus sieltä löytää jotain mitä ei enää muualta saa. Heiluvat hinnat ovat hieman hassut, mutta nopeat syövät hitaat ja uuteen Nintendo 3DSXL-konsoliin sain laturin sekä joitakin pelejä siinä kympin per tuote. Ei paha. Mainettaan parempaa toimintaa ja kerran on tullut väärä tuote n. 4 vuoden asiakassuhteen aikana. Että sellaista...
Ilmoita
Kummallisia kirjoituksia CDON.com:sta. Olen itse käyttänyt kyseistä yritystä erittäin paljon, lähinnä kirjatilauksiin. Kaikki on toiminut aina erittäin hyvin ja asiallisesti. Kerran olen palauttanut tuotteen ja rahat on palautetettu tililleni nopeammin kuin olin odottanut. Monet kirjat ovat CDOM:lla huomattavasti halvempia kuin kirjakaupoissa. Eli tilaukset on käsitelty nopeasti, toimitus on ollut nopeaa, rahanpalautus on ollut nopeaa, asiakaspalvelu asiallista ja hinnat edullisempia kuin kirjakaupoissa.
1 VASTAUS:
"rahat on palautetettu tililleni nopeammin kuin olin odottanut."
Kuinka nopeasti olit sitten odottanut, että rahat olisivat palautettu.

Mulle ne eivät ole palauttaneet rahoja ja osoksesta on jo 1,5kk ja asiakaspalautteeni oli suljettu ilman vastausta eli onko asiallista asiakaspalvelua, ettei yhteydenottoihin edes vastata.
+Lisää kommentti
rikos ilmoitus saman tien ja näytä kaikki dokumentit poliiseille
Ilmoita
CDON _ON_ huijarifirma! Tässä tietoa:

http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=327
Ilmoita
Itse olen tilannut kyseisestä verkkokaupasta tosi monta kertaa, eikä yhtäkään ongelmaa taikka väärinkäsityksiä ole tullut. Jotkin tuotteet olivat postitettu samana päivänä kun olin ne tilannut, ja maksamisessa ei mitään hämärää.
CDONista löytää myös kaikkea, mitä muualta ei saa - olen jo kauan etsinyt erästä peliä, jä CDONista sen sitten löysin.
Tarjouksetkin ovat todella hyviä ja niihin kannattaa tarttua, joskus sai kolme peliä TODELLA halvalla. :) En tiedä, mitä teidän joidenkin kohdalla on tapahtunut, sillä itselläni ei kaupasta ole mitään negatiivistä sanottavaa^^.
Suosittelen! :)
1 VASTAUS:
En tiedä mitä sun kohdalla on tapahtunut, mutta mulle ei rahoja ole palautettu vaikka viallinen tuote on ollut takaisin Ahvenanmaalla jo kuukauden.
+Lisää kommentti
Kylläpä täältä löytyy oikein valittajien ARMEIJA.Olen tilannut cdon nettikaupasta tietokoneita,tietokoneen komponentteja,elokuvia,musiikkia eipä ole tarvinnut taistella tilauksieni kanssa,en minä ainakaan ole kyseisen nettiosten kanssa pulaan,olisikikohan aika katsoa peiliin jospa vika olisi edessäsi.Itella kyllä hölmöilee tosi usein näitten tilausten suhteen,kokemuksia on ja paljon.
Ilmoita
Siis en mäkään ymmärrä miksi ihmeessä niiden pitäisi antaa sulle jotain jos olet itse jättänyt laskut maksamatta! Opeteelle maksamaan laskut hei!!!
1 VASTAUS:
Mulla on siinä mielessä huonoja kokemuksia CD:Onista, että ekan kerran kun tilasin cd:n, se oli pakattu nniin HUONOSTI että oli rikki, - en jaksanut tehd- reklamaatiota, koska summa oli niin pieni, ja toisen kerran kun tilasin Cd:n, se oli puolet alessa ja oli heti rikki. Ei siis oikein hyviä kokemuksia!
+Lisää kommentti
Itsellä ei koskaan mitään ongelmia ollut paitsi kerran sain kaksi samaa tuotetta vaikka tilasin yhden (lasku tuli yhdestä) mutta minä rehellisenä ilmoitin asian ja pahoittelivat tapahtunutta ja sain pitää ylimääräisen tuotteen.
Ilmoita
Olen huvikseni lueskellut itseni kohdalla ihan hyvin toimivista nettikaupoista tämän tyylisiä juttuja kuin "älkää ostako, välttäkää" niin yhteenvetona voidaan sanoa että ihan jokaista saisi loppupeleissä vältellä. Siis jäljelle ei jäisi varmasti yhtäkään nettikauppaa mistä uskaltaisi ostaa mitään. En tietenkään vähättele kenenkään huonoja kokemuksia ja toimivan asiakaspalvelun kuuluu olla kaiken kaupankäynnin a ja o. Kuitenkin nykyään netissä asiointia on vaikeampi valttää parempien tarjousten ja valikoimien puolesta. No kukin tehköön omat johtopäätökset ja ostopäätökset.
Ilmoita
Lasku tuli mutta tavaraa ei. Puhelimet ei käytössä. Huijarifirma. teen rikosilmoituksen.
1 VASTAUS:
Miten tämä firma edelleen jatkaa toimintaa?
+Lisää kommentti
Olen tilaillut cdon.comista pelejä monet kerrat eikä ainakaan mulla ole mitään valittamista kyseisestä puljusta.
Ilmoita
CDON.fi myynyt Alcatel Onetouch Evo 7HD tarjoustablettia hintaan 54,95 viime aikoina.

Todellisuudessa ovat lähettäneet asiakkaille Alcatel Onetouch TAB 7HD tabletin, joka on huonommin varusteltu mutta ulkoisesti varsin samannäköinen.

Puuttuvat ominaisuudet mm. 3G/4G moduulin paikka, bt 4.0, isompi akku, parempi kamera.

Nyt kun cdonia on tästä tiedotettu, he vaivihkaa päivittivät myytävän tuotteen tiedot (jotka edelleen ovat osittain väärin, oikeat löytyy valmistajan sivuilta)

Villi veikkaus että aktiivisesti cdon ei tästä ole kenellekään ostajalle tiedottamassa.

Jokaisen joka huomaa saaneensa väärän laitteen saa siis erikseen tapella cdonin kanssa asiasta.

Kuulemma oikeaa laitetta heillä ei edes ole, eikä ole tulossa. Vääräkin otetaan takaisin vain jos käyttämätön. Mitään hyvitystäkään ei asiakaspalvelusta tarjottu.

Sellaista toimintaa cdonissa.

Tässä vielä alkuperäiset tiedot myytävästä tabletista ennenkuin muokkasivat sivua: http://i.imgur.com/SGCqhfw.png
Ilmoita
Itse olen saanut kaiken mitä halusin mutta ei kyllä kannata tilata täyttä paskaa on tämä kauppa tilasin yhden musiikki levyn kesti kuukausi että levy tuli minulle otti kyllä päähän odottaa älkää ikinä tilatko mitään
1 VASTAUS:
Tarkoitan älkää tilatko cdon.comista
+Lisää kommentti
Aina mennyt kaikki hyvin CDON.com in kanssa. Tilannut Cd:itä, läppärin, dvd:itä, jne. Aina maksanut joko heti visalla tai myöhemmin laskulla ennen eräpäivää.

Olisko niin että jos maksaa tuotteensa, tämänkin kaupan kanssa pärjää?

Ps. on siellä ihan toimiva asiakaspalvelupuhelin, kerran jouduin soittamaan kun paketin tulo kesti yli 5 arkipäivää..... sekin johtui postin hidastelusta.
Ilmoita
Viime viikon maanantaina tilattu tavaraa CDON:ista. Keskiviikkona luki tilauksessa, että postitettu, joten peliä odoteltiin viimeistään maanantaiksi. Noh, ei näkynyt. Eikä näkynyt tänäänkään. Äsken tuli sähköposti, että tuote on pistetty juuri postiin. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuolta paskasta tilaan yhtään mitään. Jumalauta kahdeksantena päivänä tilauksesta pistetään vasta tavara postiin.
Ilmoita
Itsehän tilasin 28.11 ja tänään tuli viesti että on lähetetty postiin..
Ilmoita
Pahoitteluna tuli sähköpostia, että on ruuhkaa. Voi jumalauta. Kyllä sen ruuhkan ymmärtää, mutta jos kusetetaan koko ajan, että koska on tuote lähetetty. Viime viikon keskiviikkona luki, että postitettu. Tiistaina tuli sähköposti että on juuri lähetetty ja eilen tuli sähköposti, että on maanantaina lähetetty.

Eli nyt on kolmena eri päivänä ilmoitettu, että on lähetetty ja tuotetta ei näy vieläkään.
Ilmoita
Koitan tehdä asiakaspalautusta ja asiakaspalvelu ei vastaa kysymyksiini tai neuvo miten tämä palautus pitäisi tehdä.

Varmasti suurinosa ihmisistä pääsee helpolla jos tilaavat leffan, pelin, cd:n tai jotain viihde-elektroniikkaa. Mutta voi luoja kun pitäisi tehdä tuotteen palautus tai takuuvaihto niin alkavat ongelmat ja tervanjuonti.
Ilmoita
Ihan täys paska koko paikka en tilaa enää ikinä mitään sieltä. Toimitusaika piti olla 1-3 päivää eikä oo 7 päivää näkyny pakettia
Ilmoita
Ei tullut kaikkia tuotteita ja osaa eivät voi edes toimittaa. Mitään ilmoitusta en ole saanut perutuista tuotteista, en myöskään rahojani takaisin. Väittävät, että olen tuotteet hakenut, mutta eipä niitä ole täällä näkynyt. En tilaa ikinä enää kyseisestä firmasta. Ei edes lähetystunnuksella varustettua pakettia saaneet aikaiseksi. Tekisi mieli viedä oikeuteen koko lafka.
Ilmoita
http://cdon.fi/?utm_source=tradedoubler&utm_medium=cpo&utm_campaign=tradedoubler_1871576
omiin kirjanmerkkeihin laittaa linkin tuolleen niin ei unohdu Pins-bonukset
Ilmoita
näyttää vaienneen. Näitähän on, joiden elämäntehtävä tuntuu olevan joidenkin (firmojen) mustamaalaaminen. Joskus tietty on selvästi kilpailijoista kyse, Lidlin haukkujat ainakin ennen olivat S/K-ihmisiä.
Ilmoita
Tilasin tuotteen ja maksoin heti. Tuotteeni tuli kolmessa päivässä. Hyvä ja nopea!
Ilmoita
Ihan helvetin hidasta toimintaa cdon:lla. Discshopilla tuotteet saa yleensä parissa päivässä. Cdon joutuu oottaa joka helvetin tilausta viikon päivät. Mutta lasku kyllä tulee nopeasti sähköpostiin siitä pisteet heille. Perk#/&@@*
1 VASTAUS:
Tää on varmaan muuttunut: tilasin maanantaina sekä CDONilta että Discshopilta (eri tarjoukset ja Discshopilla oli yksi sarja loppu). Tänään perjantaina tuli CDONin paketti, eli neljässä päivässä. Discshopin sitten tulee varmaan ensi viikolla.
+Lisää kommentti
cdon.com yrittää tehdä kaikkensa olla hoitamatta palautuksia. Yli kuukauden odoteltu rahoja. Eivät vastaa viesteihin. Tämä yritys on pelkkä kusetusyritys.
1 VASTAUS:
Sain viestin kyseiseltä firmalta että he eivät voi toimittaa tilamaani tavaraa vaan palauttavat tilaamani summan 39,85 € 2 - 3 arkipäivän kuluessa. Sain tiedon 15.12.2015. Kirjoitan tätä 24-01-2017. Ilmesesti rahat ovat sellaisessa hevon paikassa minne ei päivä paista eikä nouse konsaan kuu1
+Lisää kommentti
Tilasin ennen joulua varsipölynimurin ja lasku tuli heti kännykkään ibaneineen. Toimitusaika ei kyllä ollut alkuunkaan mitä piti olla ja viimein kun saapui postiin niin en hakenut koko pakettia ja viestissä luki että palautetaan 14 päivän kuluttua ellei pakettia noudeta. Nyt on alkanut loputon uhkailu karhumakirjeillä ja sähköpostilla että on vaan parasta maksaa. Olen lähettänyt viestejä että posti on palauttanut imurinne että varmasti löytyy palautetuista tavaroista. En ikimaailmassa osta heiltä mitään sen olen päättänyt. Ellokselta kun olen tilannut niin kaikki toimii.
1 VASTAUS:
Kai sinä tiedät, että postipaketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Lakiin on tullut muutoksia jo vuosia sitten, eikä yrityksellä ole velvollisuutta käsitellä pakettia asiakaspalautuksena, jos se on vain jätetty noutamatta. Tuote on siis käytännössä edelleen sinun, vaikka se makaakin cdon varastolla.

Oma mokasi arvon Sinikka.
+Lisää kommentti
Tilasin pojalleni joululahjaksi puhelimen, joka ei sitten toiminutkaan. Nyt olen laittanut sähköpostiviestejä yritykseen, josta kukaan ei vastaa!!! Asiakaspalveluun ei ole puhelinnumeroa. Aikaa on kulunut jo yli kaksi viikkoa!!! Että tämmönen huijari firma. Saapa nähdä milloin saan rahani takaisin.
Ilmoita
1.CDON asiakaspalvelu on PERSEESTÄ revitty.
2.Takuuasuiat ei hoidu,eivät vastaa mistään myymästään tuotteesta.
3.Sähköposteihin ei vastata.
4.Rahoja ei palauteta,perutusta tilauksesta.
5.Tilausta saa odotella viikkotolkulla,vaikka luvataan 3-5 päivää toimitusajaksi.
6.Asiakasta kusetetaan 100-0
Ilmoita
No, en edes tilaa netin kautta, ei pelkoa siinä mielessä!
1 VASTAUS:
Vittu miksei??
+Lisää kommentti
5000 merkkiä jäljellä
Ilmoita
Olen tilannu 2 vuotra cdon eikä ole ilmenny mitää ongelmia
1 VASTAUS:
Aina kun käyn kakalla, pyllynkarvojani on wc istuimella.
+Lisää kommentti
Ihan paska firma , tilsin kaksi kirja maksoin ne heti(nordean verkkopankkin kautta) kirjoja ei tullut kuulemma toinen taho ei hyväksynyt maksut. rahoja ei ole näkynyt, elik' tosi PASKA HUIJARI FIRMA VAROKAA!!!
Ilmoita
Yritin tehdä ostoksen ko. lafkasta. Maksu ei onnistunut, koska en ole nordean tai danske bankin asiakas. Ehkä hyvä niin. Olisinko koskaan saanut useamman sadan euron ostostani? Ja jos olisin, niin missä kunnossa? Kummallista myös henkilötunnuksen kysely, sitähän netissä kannattaa jakaa... Yhteystietoja yritin etsiä, eipä löytynyt kunnollisia. Oli eka ja vika kerta kun niillä sivuilla kävin. Maksan toiselle LUOTETTAVALLA toimittajalle mielummin 50,- enenmmän. No jos se lafka on ahvenamaalainen, niin ei kai rehellistä ja normaalia toimintaa voi edes olettaa olevan.
1 VASTAUS:
Pakko lisää vielä, että toiselta sivustolta luin vielä törkeämmästä toiminnasta ko. lafkalta. Luojankiitos en pystynyt maksamaan tuotetta etukäteen! Siinä olisi 400,- menetetty ja poika jäänyt ilman joululahjaa. Filmenter toimi ahvenanmaalta aikoinaan hyvin, mutta kun he lopetti, taisi samalla loppua kaikkia REHELLINEN JA LUOTETTAVA toiminta niiltä saarilta. Ja kehtaavat ahvenalaiset vielä olla olevinaan parempia kuin suomenkieliset ja mantereella asuvat ruotsinkieliset, joita turhaan syyllistetään ylimielisyydestä, kun he aina yhdistetään niihin sisäsiittoisiin erityisoikeksia nauttiviin vaativiin loisiin.
+Lisää kommentti
Olen ollut cdon.comin asiakas usean vuoden ajan ja ei ole kuin yksi tapaus mikä ihmetyttää ja harmittaa. Eli tilasin vuosi sitten tarjouksessa olevan cd-levyn, jota odotin ja odotin. Pakettia ei vaan kuulunut, mutta sain viestin:
"Meidän on ilmoitettava että yksi tai useampi tuote tilauksestasi on myöhästynyt. Valitettavasti emme voi antaa tarkempaa toimituspäivämäärää, mutta teemme kaikkemme jotta saat tilauksesi mahdollisimman nopeasti."
Kului taas aikaa ja kyselin levyn perään. Ja sain jälleen viestin:
" Ikävä kyllä yksi tai useampi tuote tilaukseltasi on loppuunmyyty tavarantoimittajaltamme. Tästä syystä olemme joutuneet poistamaan tuotteen/tuotteet tilaukseltasi."

Tuon viestin jälkeen kävin cdon.comin sivuilla samana päivänä ja kas kummaa, haluamani cd oli edelleen heillä myynnissä, mutta nyt hinta oli nostettu pilviin. Tähän asiaan kukaan ei sitten enää vastannutkaan minulle ja vaivautunut selittämään tätä ihmettä.

-Vanha asiakas.
Ilmoita
CDON.COM taitaa olla hyvä kauppa siihen asti kun jokin menee ei toivotusti.

Joskun joutuu odottamaan´, eikä voi perua ja saada rahoja takaisin jotta voi ostaa saman muualta.

Jos on yleensä jokin palautus, tai ongelma sen hoito vie viikkoja.

Olenko oikeassa, korjatkaa.
Ilmoita
mminä ostin samsung a5 puhelin virta ei saa päällä. rikkilainen laitte ja haluan palauttaa viesti lehättin 4 päivä oli vielä ei vastaa älä kännatta osta tuota
Ilmoita
cdon pilasi joulumielen

cdon lähetti rikkinäisiä rannekelloja joita ostin joululahjaksi. Osa ei toiminut osa ei pysynyt ajassa ihan täyttä kaatopaikkatavaraa. Powerbank hajosi ensimmäisen latauksen jälkeen lähti sisuksista kokoliitin irti. Ihan luokatonta paskaa. On se kumma kun totuutta ei saa nykyään ihmisille kertoa tämäkin viesti on jo kertaalleen poistettu. Nyt meni kyseinen pulju pysyvään boikottiin ja myös poiistin sen facebook tykkäyksistäni ja seurramisen.

Miten tuommoiseen roskaan voi luottaa 2päivän jälkeen osa kelloista oli jäänyt 20min jälkeen ja seuraavan yön jälkeen oli jo monta tuntia myöhässä. Mitä jos olisi lapsille ostanut kellon että osaavat esim mennä ajoissa kouluun jos vanhemmat on aikaisin aamulla menneet töihin???
Ilmoita
Ikinä en enää tilaa mitään cdonilta!! En suosittele kenellekään!! Rahat ottavat, tilattua tuotetta ei tule, sähköposteihin vastailevat ympäripyöreitä kuukauden viiveellä tai eivät vastaa lainkaan. Soittopyyntö jätetty moneen kertaan, eivät soita. Sinne jää rahat....Kiinasta tilatut tuotteetkin tulee paremmin perille...
Ilmoita
Lasku tuli mutta levyä ei. Miten olette hoitaneet tälläisen kun asiakaspalvelu on mitä on.
Ilmoita
Kyseinen kauppa lähetti paketin, mutta ei tullut mitään saapumisilmoitusta, joten paketti palautui. Tästähän peritään 15€ ylimääräinen kulu. Siis 15€!

Mitä tästä opitaan? Vaikka ne tarjoukset olisivat miten halpoja vaan, niin eiköhän ne tavarat kannata ostaa edellenkin vaan normikaupasta tai sitten kiina-evaysta mistä ne saa oikeasti edullisesti.
Ilmoita
Tilasin Marxsin veljesten elokuva CD boxin. Maksoin verkkopankin kautta ja cd-boxi tuli suoraan kerrostalon postiluukusta läpi. Kaikki on siis OK. Ei valittamista.
Ilmoita
Toisen kerran jo cdon.com ei pystynyt toimittamaan kaikkia tilattuja tavararoitu, mutta pitivät rahat!! Asiakaspalvelun kautta ei kirveelläkään saa rahoja toimittamattomista tavaroista takaisin, vaikka itse ilmoittivat että ko. tuotteet peruuntuvat kokonaan toimitusvaikeuksien/loppuunmyynnin vuoksi. Missään muualla en ole näin huonoa palvelua saanut!!
Ilmoita
Tlu tarjous maili cdon:lta

Voimassa 10.-14. lokakuuta
10 € alennusta
Nyt saat yli 100 € tilaukset 10 € alennuksella, joten tartu tilaisuuteen ja osta esim. kauneustuotteita, urheilukenkiä, kirjoja ja kodintarvikkeita.

Voimassa 10.-14. lokakuuta 2018.

Koodi: OCTOBER18
Ilmoita
CDON kyllä on yks huijari lafka. Jos satut tilaaman tuotteen ja et siitä pidä tai se ei vastaa sitä mitä tuotteelta odotit, vähentää cdon tästä arvonalennuksen vaikka tuotetta on testattu heidän omien ehtojen mukaisesti ja tuote palautuu täysin samassa kunnossa kun se on ollut saapuessa.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

CDON:COM-Huijaus

CDON.COM eli tarkennettuna www.cdon.fi on Ahvenanmaalainen verkkokauppa, joka keksii mitä erikoisempia tekosyitä huijatakseen asiakkaitaan.

Maksuvälineenä käy vain luottokortti, lasku tai lahjakortti.
Ostin 20 euron arvoisella lahjakortilla tuotteita, joiden hinnaksi tulu noin 19 euroa.

Katsoin 2 päivän kuluttua tilauksen seurannan (statuksen) ja tyhjää näytti. Otin yhteyttä tukeen. He kieltäytyivät lähettämästä tuotteita, koska en ole voinut maksaa 2 laskua.

Laskut eivät ole enää CDONin huoli, vaan perintä on "ostanut" ne ja vastaa niistä. Tästä huolimatta CDON:COM suoraan sanottuna varasti 20 euroa!

Siispä varoitan teitä: !!!Älkää koskaan ostako CDON-verkkokaupasta mitään!!!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta