hiv rokote

vc

Tutkijat uskovat tehneensä merkittävän läpimurron hiv-rokotteen kehittämisessä. Joukko thaimaalaisia ja yhdysvaltalaisia tutkijoita tiedotti torstaina, että heidän kehittämänsä rokote ehkäisi hi-viruksen leviämisen 31 prosenttiin laajoihin rokotetesteihin osallistuneista vapaaehtoisista.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Suomalaislääkäri Uusi hiv-rokote vasta lupaava alku/1135249550282

Uusi HIV rokote on vaikuttanut lupaavalta. Paljon on työtä edessä, mutta hyvä että edes pientä edistystä tapahtuu.

19

3658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden etsijä 12345

      Hahahah kolme tuntia kulunut eikä kukaan ole vastannut

      Se joka teki tämän aiheen, voisitko ajatella omalla järjelläsi? Älä kulje massamedian mukana

      Rokotteet ovat täyttä paskaa, niin on myös tämä sikainfluenssarokote

      Media ei ole puhunut sen sivuvaikutuksista..ei ole myöskään presidentti Obama, ja hän kovasti suosittelee ottamaan sen

      Ja sitä vielä testattiin lapsiin ja nyt raskaana oleviin naisiin

      Haistakaa kaikki iso PASKA

      • hohhohhoijjaa

        "Rokotteet ovat täyttä paskaa, niin on myös tämä sikainfluenssarokote"

        Sanoo henkilö, joka on hengissä ainoastaan Suomen kattavan rokotusjärjestelmän ansiosta.

        Muuten - niiden perheiden lapsilta pitäisi kieltää julkisen terveydenhoidon palvelut rokotusohjelmaan kuuluvien sairauksien osalta. Muutamaan sellaiseen on nykyisen aktiivisen ja kaus suuntautuvan matkailun aikana mahdollisuus saada tartunta ulkomailta. Kotimaastahan tartuntaa nämä vapaamatkustajat eivät saa, koska täällä rokotukset ovat tehneet nuo taudit niin harvinaisiksi.


      • rokotteet ovat

        lääketiedettä. Mikäli ei ole lääkäri tai muu lääketieteellisen tai bioloisen koulutuksen omaava asiantuntija tai ammattilainen on ihan turha sanoa yhtään mitään, koska todennäköisesti kyseinen henkilö ei tiedää sanaakaan siitä mistä puhuu. Itse en todellakaan pidä rokotteita paskana, rokotteet ovat yksi tehokkaimmista tavoista torjua vakavimpia tauteja, joihin ei ole muita lääkityksiä.


      • jnjnjn
        rokotteet ovat kirjoitti:

        lääketiedettä. Mikäli ei ole lääkäri tai muu lääketieteellisen tai bioloisen koulutuksen omaava asiantuntija tai ammattilainen on ihan turha sanoa yhtään mitään, koska todennäköisesti kyseinen henkilö ei tiedää sanaakaan siitä mistä puhuu. Itse en todellakaan pidä rokotteita paskana, rokotteet ovat yksi tehokkaimmista tavoista torjua vakavimpia tauteja, joihin ei ole muita lääkityksiä.

        Ite kieltäydyn kaikista! Minuun ei mitään myrkkyjä pistetä!


      • eda
        jnjnjn kirjoitti:

        Ite kieltäydyn kaikista! Minuun ei mitään myrkkyjä pistetä!

        Kyllähän tuo on kans minun osaltani, että itse en aijo mitään piikkejä/rokotuksia ottaa.
        Jos tulee tauti nii se on voi voi, mutta nuo ''myrkyt'' poissa minun luotani. :)
        Ihmisillä on oikeus valita ottaako rokotteita vai ei, ne eivät voi meitä määrätä. :)

        Suomi on Vapaa maa ja vapaassa maassa otamme tai emme ota rokotteita.!


      • Vagiman
        jnjnjn kirjoitti:

        Ite kieltäydyn kaikista! Minuun ei mitään myrkkyjä pistetä!

        jauhaa paskaa. Noi rockefellerit meni hei jo. Aivojen käyttö sallittu. Mitäs sit ku makaat sairaalas kuolemas johonki tautiin joka hoidettais muutamalla myrkkypistoksella. Oot varmaan niin urpo et sanoisit...minuunhan ei mitään myrkkyjä pistetä...tämä on luonnollinen tapa kuolla...soronoo. Voi vitun vittu tätä takapajulan tuulipukukukkahattuhuorakansaa saatana.


      • Ongelma on
        eda kirjoitti:

        Kyllähän tuo on kans minun osaltani, että itse en aijo mitään piikkejä/rokotuksia ottaa.
        Jos tulee tauti nii se on voi voi, mutta nuo ''myrkyt'' poissa minun luotani. :)
        Ihmisillä on oikeus valita ottaako rokotteita vai ei, ne eivät voi meitä määrätä. :)

        Suomi on Vapaa maa ja vapaassa maassa otamme tai emme ota rokotteita.!

        siinä, että Suomi ei ole vapaa maa!


      • irti piikeistä.!!!!

        Tähän mennessä HIV rokotteet ovat edistäneet taudin tarttuvuutta jonka johdosta
        aiemmat rokotteet ovat hyllytetty.

        Kyseessä on jälleen valtamedian propakanda paskaa valtaväestölle.
        Tuleva rokote on myrkky!

        Sinä sikainfluenssa friikki lue:
        http://sikainfluenssa.biz/
        http://nwohavaintoja.blogspot.com/


      • tuntematon tulevaisuus

    • yhden kakkupalan mies
    • Idänmatkaaja....:D

      Ei tarvitse enään käyttää kortsua kun käy huorissa!

    • 2+19=219

      aina kun keksitään parannu yhteen asiaan niin sikiää pari lisää. kyllä ihmiset itse pitää huolen siitä ettei tätä palloa asuta enää kukaan muutaman vuoden päästä. hyvähän se on ku keksitään rokote, entäpä sitten ku hiv virus tulee immuuniksi rokotteelle? sitten ollaan kusessa kaikki... jihaaa!!!

      • Ei näin

        "hyvähän se on ku keksitään rokote, entäpä sitten ku hiv virus tulee immuuniksi rokotteelle? sitten ollaan kusessa kaikki... jihaaa!!!"

        Ite rokote ei tapa tauteja vaan keho itse, keho kehittää jonkin puolustusreaktion ja se sitten jää.

        Bakteerit voivat tulla immuuneiksi muttei virukset, koska ne ei edes elä ne vaan ovat DNAta tai RNAta proteiinikuoren sisällä.

        Sitä paitsi kaikki suomalaiset on rokotettu (pitäisi olla) ainakin jäykkäkouristusta.


      • 16+20=1620
        Ei näin kirjoitti:

        "hyvähän se on ku keksitään rokote, entäpä sitten ku hiv virus tulee immuuniksi rokotteelle? sitten ollaan kusessa kaikki... jihaaa!!!"

        Ite rokote ei tapa tauteja vaan keho itse, keho kehittää jonkin puolustusreaktion ja se sitten jää.

        Bakteerit voivat tulla immuuneiksi muttei virukset, koska ne ei edes elä ne vaan ovat DNAta tai RNAta proteiinikuoren sisällä.

        Sitä paitsi kaikki suomalaiset on rokotettu (pitäisi olla) ainakin jäykkäkouristusta.

        http://www.tohtori.fi/?page=4702652&id=5384428

        Täysin parantavaa hoitoa HIV-infektioon ei toistaiseksi vielä ole pystytty kehittämään. Käytettävissä olevilla viruksen lisääntymistä hidastavilla viruslääkkeillä sekä tautiin liittyvien infektioiden ja syöpien hoidolla taudin ennustetta on pystytty parantamaan ja etenemistä hidastamaan. HI-viruksella on kuitenkin taipumus kehittää nopeasti lääkkeille vastuskykyisiä virusmuotoja, mikä on hidastanut viruslääkehoitojen kehittämistä. Viruksen muuntautumiskyvystä johtuen myös rokotteen kehittäminen on ollut vaikeaa.

        että jotta terve vain sinullekin.. näytät olevan tosi pro tyyppi :)


      • HittoHitto
        16+20=1620 kirjoitti:

        http://www.tohtori.fi/?page=4702652&id=5384428

        Täysin parantavaa hoitoa HIV-infektioon ei toistaiseksi vielä ole pystytty kehittämään. Käytettävissä olevilla viruksen lisääntymistä hidastavilla viruslääkkeillä sekä tautiin liittyvien infektioiden ja syöpien hoidolla taudin ennustetta on pystytty parantamaan ja etenemistä hidastamaan. HI-viruksella on kuitenkin taipumus kehittää nopeasti lääkkeille vastuskykyisiä virusmuotoja, mikä on hidastanut viruslääkehoitojen kehittämistä. Viruksen muuntautumiskyvystä johtuen myös rokotteen kehittäminen on ollut vaikeaa.

        että jotta terve vain sinullekin.. näytät olevan tosi pro tyyppi :)

        "Sanoo henkilö, joka on hengissä ainoastaan Suomen kattavan rokotusjärjestelmän ansiosta."

        Miksi Suomessa niin paljon orpoja ? ilman rokote kuolet vitun orpo !


      • Onnea keksijöille

        Niinhän tämäkin tehoaa vain Thaimaan hi-virustyyppiin, ei afrikkalaiseen. Eli muuntuneet virukset tarvitsevat kukin oman rokotteensa jo nyt. Hiv nyt on erilainen virus kuin useimmat muut ja rokote paljon hankalampi keksiä.
        Itse olen ennaltaehkäisyn kannalla vaikka olen ollut hyvin lähellä seuraamassa suomalaista hiv rokotekehittelytyötä ja kantanut hieman korttani senkin puolesta.Mutta ennaltaehkäisyn nimissä saan kieltää seksin kaikilta irtosuhteiden harrastajilta, koska kondomikin on särkyvä tuote. Paras hiv ehkäisykeino on uskollinen parisuhde, mutta sekään ei suojaa raskaudelta, tai kaukorakkaus, josta ei synny ei toivottuja lapsiakaan.


      • lukekaa muutkin uutiset
        Onnea keksijöille kirjoitti:

        Niinhän tämäkin tehoaa vain Thaimaan hi-virustyyppiin, ei afrikkalaiseen. Eli muuntuneet virukset tarvitsevat kukin oman rokotteensa jo nyt. Hiv nyt on erilainen virus kuin useimmat muut ja rokote paljon hankalampi keksiä.
        Itse olen ennaltaehkäisyn kannalla vaikka olen ollut hyvin lähellä seuraamassa suomalaista hiv rokotekehittelytyötä ja kantanut hieman korttani senkin puolesta.Mutta ennaltaehkäisyn nimissä saan kieltää seksin kaikilta irtosuhteiden harrastajilta, koska kondomikin on särkyvä tuote. Paras hiv ehkäisykeino on uskollinen parisuhde, mutta sekään ei suojaa raskaudelta, tai kaukorakkaus, josta ei synny ei toivottuja lapsiakaan.

        Yhdysvaltojen armeija ja Thaimaan terveysministeriö ovat onnistuneet kehittämään aidsrokotteen, joka vähentää hiv-tartunnan saamisen riskiä lähes kolmanneksen.

        - Tämä on ensimmäinen todiste siitä, että tehokkaan ja turvallisen hiv-rokotteen kehittäminen on mahdollista, tutkimusta johtanut Yhdysvaltain armeijan tohtori Jerome Kim sanoo.

        Hiv on suuri vitsaus Thaimaassa - maassa on yli miljoona HIV-tartuntaa.

        Rokotteesta ei kuitenkaan ole välttämättä mitään apua esimerkiksi aidsista erityisesti kärsivässä Afrikassa, sillä viruksesta on useita alatyyppejä.

        (MTV3-AP)


      • ---------------h
        lukekaa muutkin uutiset kirjoitti:

        Yhdysvaltojen armeija ja Thaimaan terveysministeriö ovat onnistuneet kehittämään aidsrokotteen, joka vähentää hiv-tartunnan saamisen riskiä lähes kolmanneksen.

        - Tämä on ensimmäinen todiste siitä, että tehokkaan ja turvallisen hiv-rokotteen kehittäminen on mahdollista, tutkimusta johtanut Yhdysvaltain armeijan tohtori Jerome Kim sanoo.

        Hiv on suuri vitsaus Thaimaassa - maassa on yli miljoona HIV-tartuntaa.

        Rokotteesta ei kuitenkaan ole välttämättä mitään apua esimerkiksi aidsista erityisesti kärsivässä Afrikassa, sillä viruksesta on useita alatyyppejä.

        (MTV3-AP)

        valtojen armeijalla on HIV-rokotteen kanssa?


      • Asiaan perehtynyt
        HittoHitto kirjoitti:

        "Sanoo henkilö, joka on hengissä ainoastaan Suomen kattavan rokotusjärjestelmän ansiosta."

        Miksi Suomessa niin paljon orpoja ? ilman rokote kuolet vitun orpo !

        Mutta kuolleita olisi melko paljon ilman ko. rokotuksia. Eihän pelkillä rokotuksilla kukan elä, ruokaakin tarvitaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      362
      3205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      140
      1217
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      136
      987
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe