onko yleistä että kaveri hylkää..

matjaaa

onko yleistä että kaveri hylkää kaikki kaverit kun löytää tyttö/poikaystävän?
viettää aikaa vaan tämän kansaan ja unohtaa kaikki kaverit..
vittu kun vituttaa oon aina luullut et naisia tulee ja menee mut kaverit on ikuisia mut ei !!

10

2845

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • red-cat90

      ON ! ollaan oltu parhaita kavereita pian kolme vuotta, puoltoista vuotta sitte se seurusteli eikö muistanu mua ollenkaa, sillon vaan kelpasin kaveriksi ku jätkäkaveri oli töis ja tää kaveri vapaalla. ja nyt sama homma. hetken siinä välissä tää oli sinkku ja johan olin taas mukava kaveri ! mutta nyt taas kun poikakaveri löytyy niin mua ei sille oo olemaskaa. raivostuttavaa kerrassaan.

    • sinkut ja parisuhteet

      ja vihjaile kaverillesi että eikö sulla ole mulle aikaa enää ikinä...Semmoista se on kun pitää olla koko ajan panemassa. Tai sitten on vielä niitä naisia, jotka haluaa omia koko ukon eikä anna sen tehdä enää juuri mitän jos ei ole itse mukana. Yritä tutustua tyttöystävään, mielistele vaikka vähän niin se ottaa sut lähelle. Jos nainen ei pidä susta, on vaikea enää nähdä kaveriakaan.

      • matjaaa

        ajattelin tehdä niin että jos yrittää ottaa yhteyttä niin en vastaa en ehkä enää koskaan..
        oli kuitenkin niin hyvä kaveri et olisin vaikka voinnut uhrata oman henkenikin kaverin puolesta mut en kyllä enää kun tietää et minkälainen oikeesti on.. ei sitä näköjään tunne ihmistä vaikka 15 vuoden ystävyys takana..
        toisaalta tyyppi on ollut kauan aikaa ainoa syy miksi jaksaa elää..
        nyt mulla ei ole enää mitään menetettävää.. :(


    • Nianne123

      Yleistä.. Tottakai voi aluksi tulla vietettyä naisystävän kanssa enemmän aikaa, mutta ei sitä saisi kavereita unohtaa. Mitenhän itse suhtautuis jos osat oliskin toisinpäin, että hänet ois unohdettu..
      Tuo on kanssa että jotkut naiset tahtoo omia kokonaan seurustelukumppanin, ja hermostuu jos kavereiden kans viettää aikaa. Sellainen oli exä.

    • JeanetteTheBride

      Voin vain ilmaista omia piirteitäni.En haluaisi liikaa kaveerata seksyn miehn kans,koska ystävyys on epäseksuaalista.Hyvä linja olisi turvana 2-3 hyvää naispuol. ystävää,ei lesboja,ja pitäisi vaan sopia et ei hylätä kävi niin tai näin.Oharit, puhelimen sulkeminen, törkeiden sammakoiden lausahdus ovat merkkejä hylkäämisestä.

    • susaliineli.

      Kyllä on itselleni tuttua. Ehkä parhain ystäväni on juuri sellainen. Tällä hetkellä hän on sinkku, mutta ei hänestä kuulu, kuin silloin jos tarvitsee apuani esim. ex-poikaystävänsä kyttäilyssä. En edes tiedä onko hän tietoinen omasta käytöksestään. Pari kertaa teki oharit seurusteluaikaanaan, kun meidän piti lähteä pitkästä aikaa ulos. Hän on hyvin ristiriitainen ihminen. Toisaalta hyvä ystävä ja toisaalta maailman huonoin.

    • minävain8800

      Mun mielestä yks syy on kateus. Mun paras ystävä ja sen ystävät alkoi puhua paskaa musta vain sen takia että että olivat kateellisia suosiolleni ja ulkonäölleni. Monta kertaa sanoin etten voi ulkonäölleni mitään. Itse olen sosiaalinen ihminen ja hyväksyn muut ihmiset sellaisena kuin on. En arvostele ihmisiä sen perusteella miltä näyttää ja varsinkaan alennu kateukseen muita kohtaan. Itse olen joutunut kärsimään suoranaisesti ulkonäöstäni kun monet luulevat että olen itserakas ja ylimielinen. Kyseiset tytöt pilasivat kaikki ystävyys suhteet puhumalla pahaa minusta sekä myös jos tutustuin uusiin ihmisiin niin hekin laittoivat muurin eteensä minua vastaan. Kaikki suhteet poikiin he pilasivat juuri puhumalla pahaa heille! Ja vain siitä että olivat niin kateellisia minua kohtaan. Aina olin ollut heille ystävällinen, joka olen muillekin ihmisille. En siedä toisten haukkumista tai kiusaamista. Mutta silti ihmiset osaavat olla erittäin lapsellisia toisia kohtaan. Kiusaaminen jätti minuun pysyvät arvet jota en koskaan unohda.

      • onpas jännää

        ei hyvin mee sullakaan ;)

        Mikä saakaan sinut turvautumaan sarkasmiin? Huono omatunto(ko) :D


    • xsaxsxsa

      joo kyllä näin käy useasti!

    • ilkka1

      sen takia mun paras kaveri hylkäsi mut vaikka olen hänen ex-entinen poika-ystävä joka seurustelee hänen ystävän-kanssa katellinen mustasukkaisuus voi olla syynä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe