Miltä omat ripset näyttää ripsien pidennyksen poiston jälkeen?

Wanna Be Lash Queen

Haluaisin kovasti ottaa ripsien pidennykset, mutta arveluttaa kovasti miltä omat ripset näyttää ripsien pidennyksen poiston jälkeen? Onko jollain kokemusta, että on ollut pidemmän aikaa pidennykse ja ottanut ne sitten pois? Onko omat ripset olleet elossa?

53

30651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätön2

      samalla kun vastattet ihmiset tähän, kertokaa samalla ihmeessä miten ihmeessä tehdään ripsien pidennys? Eikai sentään tule jollain sineteillä, kuten hiusten pidennykset? :D
      mitä koko homma edes tarkoittaa`?

      • 7kkvolyymiripsetomistanu

        ne tulee ripsiin tarkoitetulla liimalla. ei siis sillä millä laitetaan tekoripset vaan pitkäkestoisella liimalla. siinä ei oo mitään samaa kun hiustenpidennyksissä :)


      • Anonyymi

    • Wanna Be Lash Queen

      Eikö kellään oikeasti ole kokemuksia siitä missä kunnossa omat ripset on sen jälkeen kun pidennytkset on poistettu? Somebody???

      • -me-

        Käytin 5 kk ripsienpidennyksiä (tulevat siis liimalla yksitellen yhteen ripseen kiinni) ja nyt poiston jälkeen omat on todella hauraita ja puolet lyhyempiä kuin omat, mutta kuulemma kahdessa viikossa ovat taas omat itsensä (jää nähtäväksi) ..otin pidennykset pois koska 60e /kk huolto oli vähän liian suuri maksuerä 3 viikon välein, sekä ikävästi välillä ripset raapivat omaa silmää ja kääntyivät omiin silmiin ja aanulla olivat sitten sikin sokin :)


      • omat oli paremmat
        -me- kirjoitti:

        Käytin 5 kk ripsienpidennyksiä (tulevat siis liimalla yksitellen yhteen ripseen kiinni) ja nyt poiston jälkeen omat on todella hauraita ja puolet lyhyempiä kuin omat, mutta kuulemma kahdessa viikossa ovat taas omat itsensä (jää nähtäväksi) ..otin pidennykset pois koska 60e /kk huolto oli vähän liian suuri maksuerä 3 viikon välein, sekä ikävästi välillä ripset raapivat omaa silmää ja kääntyivät omiin silmiin ja aanulla olivat sitten sikin sokin :)

        Niinpä, myös minulla oli ripsien pidennykset ja eivät pysynyeet. Sitten otin itse ne nyppimällä pois, ja niin lähti myös omat ripset. nyt aivan tynjät ja ainakin 2 kk menee kun ne kasvavat takaisin. Missään ei ole ohjetta miten poiston kanssa toimitaan?


      • alexa

        kauhistus.


      • ikävämpi juttu
        -me- kirjoitti:

        Käytin 5 kk ripsienpidennyksiä (tulevat siis liimalla yksitellen yhteen ripseen kiinni) ja nyt poiston jälkeen omat on todella hauraita ja puolet lyhyempiä kuin omat, mutta kuulemma kahdessa viikossa ovat taas omat itsensä (jää nähtäväksi) ..otin pidennykset pois koska 60e /kk huolto oli vähän liian suuri maksuerä 3 viikon välein, sekä ikävästi välillä ripset raapivat omaa silmää ja kääntyivät omiin silmiin ja aanulla olivat sitten sikin sokin :)

        Minulla aivan samanlainen tilanne. Käytin n. 4 kuukautta ja päätin sitten karsia kustannuksia ja annoin ripsien pudota vähitellen pois. Nyt omat ripset ovat vain kapea aavistus ripsistä entisten kohtuupitkien tilalla.


    • ripsien tekijä

      Jos ripsienpidennykset eivät pysy niin ne on silloin väärin laitettu. Pidennyksiä ei missään tapauksessa saa mennä poistamaan nyppimällä koska se aiheuttaa kyllä suurta katoa omissa ripsissä.

      Oikein laitettuna pidennykset ei aiheuta omille ripsille mitään vahinkoa.

      • missyg

        no ei...vain liima on sitten vääri..kaikille ei sopii sama liima.


      • Höpöhöpöhöpöhlpö

        Itse käytin volyymeja 1,5 vuotta. 3 eri laittajaa ja aina ne vain tippuivat ja vahingoittivat omia ripsiä. Ja en käyttänyt meikkiä,hangannut tms. Käytin kalliita puhdistus tuotteita ja öljytöntä meikinpoisto ainetta. Ripsiteknikot syyttävät aina edellistä laittajaa. Mutta kyllä se niin on että se on että se oma ripsi kärsii siitä painosta. Ja kaveri piirissäni näin käynyt nimenomaan heille kenellä on omasta takaa pitkät ja paksut ripset. Teknikko aina paikkakunnan paras. Silti omat ihan tyngät ja katkenneet. Nyt käytän seerumia mikä on kasvattanut omat takaisin ja enemmänkin. En laita enää ikinä volyymeja missään vaikka olisivat kuinka kauniin näköiset. Jos haluaa juhliin/silloin tällöin voi laitaa ihan tekoripset. En suosittele.


      • eienäänikinä
        missyg kirjoitti:

        no ei...vain liima on sitten vääri..kaikille ei sopii sama liima.

        Kerta kokeilu pidennyksineen riitti minulle. Hyvin ammattitaitoinen paikka jossa laitoin ja en altistunut liimalle tms. Mutta omat ripset todella onnettomat nyt. Joten odotan loppujenkin lisäkkeiden lähtevän ja kasvattelen omat takaisin.


      • Anonyymi
        Höpöhöpöhöpöhlpö kirjoitti:

        Itse käytin volyymeja 1,5 vuotta. 3 eri laittajaa ja aina ne vain tippuivat ja vahingoittivat omia ripsiä. Ja en käyttänyt meikkiä,hangannut tms. Käytin kalliita puhdistus tuotteita ja öljytöntä meikinpoisto ainetta. Ripsiteknikot syyttävät aina edellistä laittajaa. Mutta kyllä se niin on että se on että se oma ripsi kärsii siitä painosta. Ja kaveri piirissäni näin käynyt nimenomaan heille kenellä on omasta takaa pitkät ja paksut ripset. Teknikko aina paikkakunnan paras. Silti omat ihan tyngät ja katkenneet. Nyt käytän seerumia mikä on kasvattanut omat takaisin ja enemmänkin. En laita enää ikinä volyymeja missään vaikka olisivat kuinka kauniin näköiset. Jos haluaa juhliin/silloin tällöin voi laitaa ihan tekoripset. En suosittele.

        Mitä seerumia käytät?


    • ninnu yyy

      sama juttu ripset ihan paskana.....en kyllä ota pidennyksiä enää....

    • SN4567

      Kun ripsipidennys poistetaan, se poistetaan erikoisnestellä. Omat ripset ovat ihan oman näköisiä. Osa pitkiä, osa lyhyempiä ja ihan riippuen siitä, missä kasvunvaiheessa ne ovat.

      Kun koulutettu ja vastuullinen ripsistylisti tekee sinulle ripset, hän ei koskaan asenna ripsiisi liian pitkiä tai paksuja ripsiä, vaan juuri omiin ripsiisi sopivat ripset sekä pituudeltaan että paksuudeltaan.

      Käytä vain sellaisen stylistin palveluita, joka on suorittanut diplomin. Silloin tiedät, että hänen työnsä täyttää kouluttajan/koulutuksen asettamat laatuvaatimukset ja on laadullisesti niin hyvää, että vaurioita ei pääse syntymään

    • 135765

      Mulla kanssa oli ripset n. 5kk ja nyt poistin ne. omat ovat aivan kamalassa kunnossa hyvin lyhyet ja jotenkin haalistuneet. Oma ripsien laittaja kyllä sanoi, ettei omat jaksa kasvaa, kun pidennykset painavat kuitenkin enemmän kuin luonnolliset

    • jskdbhfskbhdks

      Joo Blue Lagooniin Hesan Kampissa ei kannata ainakaan mennä. Tekijät on perseestä ja saat kaupan päälle silmätulehduksen ellei jopa vakavan vamman silmään!! HUONO HYGIENIA JA OSAAMATON LAITTAJA.

      Maksakaa siis todellaki niistä ripsistä ja mentää sertifioidulle ja laadukkaalle tekijälle!!!

      • SV

        EN suosittele kyllä ripsipid.laittoa!!, itseltä lähti toisesta silmästä melkein kaikki kun vahingos unissaan pyyhkäisi. Oli komean näköistä kun toisessa silmässä oli kunnon puska ja toisessa silmissä ei yhtää ripsiä ja myös omat ripset katkesivat. Saa nähdä kasvavatko ees takaisin. Kyllä kaduttaa, kun ennen ollut kauniit pitkät ripset. Ja tosiaan se myös haitta niissä, että ovat sikin sokin ja törröttävät usein rumasti ja jos alkaa korjaileen lähtee irti ja ärsyttävät usein silmiä.

        ELI EI KANNATA on mun mielipide


      • haluunkokeilla
        SV kirjoitti:

        EN suosittele kyllä ripsipid.laittoa!!, itseltä lähti toisesta silmästä melkein kaikki kun vahingos unissaan pyyhkäisi. Oli komean näköistä kun toisessa silmässä oli kunnon puska ja toisessa silmissä ei yhtää ripsiä ja myös omat ripset katkesivat. Saa nähdä kasvavatko ees takaisin. Kyllä kaduttaa, kun ennen ollut kauniit pitkät ripset. Ja tosiaan se myös haitta niissä, että ovat sikin sokin ja törröttävät usein rumasti ja jos alkaa korjaileen lähtee irti ja ärsyttävät usein silmiä.

        ELI EI KANNATA on mun mielipide

        kauan sulla meni että omat ripset kasvoivat takaisin? :)


    • aaasi_olin

      EI KANNATA on myös minun mielipide.... kävin poistattamassa ripset ja mitä jäi jäljelle.. muutama karva sinne tänne ja kalju olo......toivottavasti nää kasvaa takasin...

      • ripsen polttaja

        minulla ripsrt palaneet tynkään asti 3x ja kasvaneet tuuheiksi jälleen,joten eiköhän ne mokomat pidennyksienkin jälkeen kasva.Ajattelin kokeilla pidennyksiä ja pitää kait taas kärventää pois,ellei muuten kasva ?


    • räpsytin

      Ammattitaitoinen ripsiteksikko kiinnittää yhden pidennyksen yhteen omaan ripseen. Kun ripsen elinkaari loppuu se tippuu pidennys mukanaan. Jos omistaa jo ennen pidennystä ohuet ja hennot ripset kannattaa vielä erikseen sanoa, että ei halua mitään megapidennystä, koska hento ripsi ei jaksa kannatella pisimpiä pidennyksiä. Jokaiselle kyllä löytyy sopiva pidennys. Kun ripsien kestopidennys on tehty oikein omat ripset eivät kärsi ollenkaan. Missään nimessä ripsiä ei saa mennä nyppimään. Jos haluaa eroon ripsistä niin ripsiteksikko poistaa ne siihen tarkoitetulla poistoaineella.
      Kannattaa ottaa selvää ensin hyvistä ripsienteko paikoista enne kun menee ottamaan ripset. Oikeinlaitettuina ripset kestävät usean viikon ja näyttävät siisteiltä. Jos ripsienteossa kerrotaan menevän tunti, lopputulos ei yleensä ole hyvä. Ensimmäisellä kerralla aikaa saa varata pari tuntia.
      Itselläni ollut ripset usean kuukauden ajan ja olen ollut koko ajan tyytyväinen pidennyksiin. Ripsiväriä ei ole tarvinnut käyttää enää ollenkaan. Ajattelin kyllä poistattaa syksyllä pidennykset hetkeksi jotta omat ripset saavat hieman levätä :)

    • hkkiii

      Suosittelen pitää taukoja ja katsoa teknikon työkuvia.

    • kyllä se niin on

      että omat ripset ei ole entisellään vaikka kuinka ripsiteknikko väittää. mulla oli pitkät hyvät ripset, ja pidennysten jälkeen meni yli vuosi että ne kasvoivat takaisin, eivät kuitenkaan täysin samanlaisiksi vaikka olen käyttänyt vahvistavia hoitoaineita. sitä paitsi luonnolliset silmät ripsivärin kanssa näyttää musta paljon nätimmältä kun pidennyssilmät, joita nykyään on kaikilla. olen onnellinen että olen työpaikan ainoa luonnollinen pitkäripsi ;)

    • sydänripset

      Mulla on ollut noin vuoden verran ripsienpidennykset ja oon ite ollu tosi tyytyväinen näihin. Ainut huono puoli on se rahan meno, kun nää tosiaan on aika hintavat. Mulla onneks pysyy ripset suhteellisen nätteinä melkeen 5viikkoa, mutta käyn niitä huoltelemassa n.4viikon välein. Mä pidän aina välillä sellasia pieniä taukoja, että omat ripset voi aina välillä kasvaa ja vahvistua. Ja aina ripset pois ottaessa on sellanen olo ettei edes ole niitä omia ripsiä. Parissa viikossa ne on taas entisensä, et ei ne omat kokonaan oo ainakaan mulla tuhoutunut :)

      • haluankokeilla1

        missä olet käynyt ottamassa ripset? :)


    • ripsetön

      Poistin ripsienpidennykset eilen, pidettyäni niitä vuoden. Syynä tähän oli lähinnä siitepölykausi ja se, että omat ripset eivät enää jaksaneet kannatella pidennyksiä, viimeisimmässä huollossa ne olivat jo alkaneet taipua ja lyhentyneet niin paljon että jouduttiin jättämään huoltokin kesken.

      Tulos oli aika karmea, ripset ovat vain pari milliä pitkät, tönkkösuorat eikä niihin saa edes kunnolla maskaraa. Omalla kohdalla tauko on siis paikallaan, nyt vaan säheltämään irtoripsien kanssa silloin kun haluaa että ylipäätään on ripset päässä. :D Silti täytyy sanoa että itse näytän paljon raikkaammalta ilman megaräpsyttimiä, vaikka ne olikin niin ihanan helpot. Huoltovälikin oli pitkä, ripset olivat nätit viisi viikkoa.

      Aika yksilöllistä miten ne pysyvät ja kumpi oikeasti näyttää paremmalta ihmisellä, itse kuitenkin kaipaan pitkiä vaaleita ripsiäni ja toivon ettei koko kesää tarvitsisi odotella omien palautumista :)

    • räpsyjen tekijä

      usein myös silmä tottuu pitkiin pidennyksiin ja sitten ne omat näyttää niihin verrattuna tietenkin hennon hentoisilta ja ohuilta ja lyhyiltä. pyydä tekijää ottamaan kuva(oma kamera mukaan) laittovaiheessa siten että toisessa on ja toisessa ei. tai kuitenkin niin että selväti tulee esiin se ero oman ja laitetun välillä. (yleensä lyhyetkin pidennyskuidut on kolmasosan jo pidempiä kuin asiakkaan ripsi) sittenpähän näet totuuden. ja voit sitten poiston jälkeen filmata uusiks ja verrata. kuva ei valehtele.

      tietenkin jos ne nyppii on tulos kamala. ja hei, ne kiinnitetään liimalla silmään. ei kai kukaan tervejärkinen pidä sitä maailman parhaana ajatuksena pitempään käyttöön..? jos saatkin jollain öljyllä sun muulla liuotettua kotona jatkeen irti jää todennäköisesti kuitenkin vielä liimaa ripsiin. mene ammattilaiselle poistoon niin on parhaimmat zäänssit saada kaunis rivi takaisin.

      itse teen asiakkailleni sen että 1-2 viimeistä huoltoa on pikahuoltoa jolloin laitan vain ohuen rivin ripsiä jotta kaunis rivistö säilyy ja asiakas selviää ilman toispuoleista oloa tai yx-risti-kaks lookia. siten suuri osa omista vapaista(iman pidennystä olevat) ehtivät täyteen mittaan ja kun lopulta loputkin poistetaan vain osa jää ohuempana joukkoon.
      sillä ripsikin tottuu siihen että sillä on se tekojatke suojana. ihan kuten kynnet tottuvat rakennekynsiin. eivät ne kasvata silloin vahvaa päälikuorta koska sille ei ole tarvetta. tää on tätä ihmiskehon hienoutta. ripsi kyllä vahvistaa itsensä kun jatkeet poistuvat. ei ne liimat mihinkään geenimuutoksiin sentään kykene. tiedättehän varmaan sen dna:n joka määrittää millainen kukakin on, myös ripsiltään!

    • soppari1
      • Sopili

        Mä en kannata tota mä luin jostain et sitku ton käytön loputtaa ripset haurastuu vielä enemmän kuin ennen se käyttöö en tosiin kannata ton käyttöö


    • viisastunut

      Jos päädyt ottamaan pidennykset, yritä pysyä kohtuudessa. Liian tuuheat ja pitkät ripset ovat suttuisen ja epäaidon näköiset. Etenkin nuorilla naisilla niitä näkee ihan liikaa. Joillakin vaikutelma on suorstaan mauton ja naurettava. Olen myös nähnyt kauniita ja luonnollisen näköisiä pidennyksiä. Mielestäni pidennysten tekijöillä pitäisi olla kanttia hillitä hölmöjen asiakaiden vaatimuksia!

    • Ripsikuningatar

      Itse kun otin ripset pois omat oli aivan hauraat ja lyhyet, mutta parissa viikossa oli aivan normaalit:)

    • kuunnelkaa osaavia!!

      on totta että asiakkaat eivät itse aina ymmärrä sitä kuinka pitkää tai paksua kuitua heille tulisi laittaa. monet haluavat 13mm pituuden vaikka heille maksimi olisi 10mm. tässäpä tekijän pulma, laittaako sen mitä asiakas vaatii, vaatii ja vaatii vaikka olet kuinka perustellut miksi et tätä hänelle suosittele. jälkeenpäin kyllä sitten valitetaan kun on ripsi haurastunut. no wonder why..
      asiakas nimittäin kyllä takuulla saa sen haluamasi muualtakin ellet sinä niitä suostu laittamaan.

      ja komppaan myös tuota että valitse tekijäsi huolella. ripsilaiton jälkeen osa ripsistäsi, ne jotka vielä kasvaa pitäisi olla ilman jatketta. jos et näe yhtään ns vapaata karvaa olet vaarassa menettää ripsiäsi jopa pysyvästi. ripsipidennys ei näytä samalta tismalleen kuin ripsivärjätty ripsirivi. myös se ettei tekijä ole huolellisesti erotellut ripsiä toisistaan on merkki huolimattomuudesta. ripsiharjan tulisi liukua nätisti takertumatta mihinkään kun pyöräytät rivistön yläpuolelta.

    • Funkywahwah

      Itselläni on niin pitkät ripset jo ennestään etten tarvitsi sellaisia hömpötyksiä kun rahat voi johonkin muuhunkin laittaa...

    • ripsistä

      Oman luonnon ripsen kasvukausi on 60-90 päivää. Sen jälkeen ripsi irtoaa karvatupesta ja jossain vaiheessa tähän samaan karvatuppeen alkaa sitten kasvaa uusi ripsi. (Siis samaa hommaa kun hiuksissa tai missä tahansa ihokarvoissa. tosin hiuksen ja ripsen kasvukaudet ovat eripituiset) Jos jatke on oikeaoppisesti kiinnitetty (eli yksi jatke yhteen omaan täysimittaiseen ripseen), oman ripsen kasvukauden päätyttyä ja ripsen pudotessa jatkekin irtoaa. Tällä ei ole mitään vaikutusta siihen seuraavaan ripseen joka kasvaa siihen samaan karvatuppeen. Jos kuitenkin jatke on kiinnitetty esimerkiksi vasta kasvamaan lähteneeseen pikkuiseen ripsen alkuun voi jatke olla liian painava ja näin ollen irroittaa oman ripsen karvatupesta ennen aikaisesti, siis ennenkö karvalle on ehtinyt kehittyä kunnollinen juuri. jos näin käy samaan karvatuppeen kasvavaan karvaan monta kertaa karvatuppi pikkuhiljaa heikkenee ja kutistuu eikä siihen kyseiseen karvatuppeen kasva enää samanlaista karvaa (siis tässä yhteydessä ripseä), vaan hentoisempi karva. Tähän perustuvat esim. sokeroinnit ja vahaukset. Suomalaisella omat ripset ovat keskimäärin sellaista 7-9mm pituudeltaan. Poikkeuksia tietty löytyy aina. Suositeltu jatkeen pituus on maksimissaan 3mm pidempi kuin mitä se oma ripsi on, jolloin se ei vielä käy liian painavaksi omalle ripselle kantaa. Eli siis 9-12mm on pituudet jotka maksimissaan käy suurimmalle osalle suomalaisista, niiksi kaikkein pisimmiksi jatkeiksi.

      Yhteenvetona siis oikein tehdyt ja asiakkaalle oikeasti sopivat pidennykset eivät vaikuta siihen oman ripsen kasvuun mitenkään, kannattaa siis valita tekijä huolella. Ja pitää myös muistaa, että jatkeet ovat siis pidemmät, paksummat, tummemmat ja kaarevammat kuin se oma ripsi ja kun totut niitä katsomaan ja poistatat pidennyksesi voi omat ripset tuntua todella vaatimattomilta. Samoin käy kun otattaa pois hiusten tuuhennoksen niin oma tukka tuntuu käteen hiirenhännältä.... Kannattaa pyytää tekijää mittaamaan omat ripsesi ennen laittoa, jos se ei sitä automaattisesti tee ja kun poistatat ripsienpidennykset voi oman ripsen pituuden mitata uudelleen näin ennen ja jälkeen vertailu on hieman totuuden mukaisempaa.. ;)

    • ei enää ripsienpiden

      Itse pidin 3 kuukautta ripsiä ja sitten kävin ottamassa pois, ja hupsista, ei ainuttakaan omaa ripseä jäljellä. Tästähän on kulunut jo puolitoista vuotta, ja edelleen joudun käyttämään tekoripsiä koska omat ripset ovat ihan tyngät ja hauraat ja harvat. Helvetti mikä elämän suurin virhe! Enkä edes tiedä miksi ne kävin ottamassa, omat ripset olivat kuitenkin pitkät ja tuuheat :/

    • Omatoiminen

      Onko kukaan kokeillut itse poistaa ripsipidennyksiä siihen vartavasten tarkoitetuilla poistoaineilla? Jos on, onnistuiko ok (= ei haittavaikutuksia ym.)?

      Pienet poistoainepullot maksavat neitistä tilattuna n. 10,- , joten tuntuu vähän tyhmältä maksaa useita kymppejä pelkästä poistosta ammattilaisen luona, jos sen voisi itsekin kotona turvallisesti tehdä. Oletettavasti samoja aineita käyttävät ammattilaisetkin.

      • Omatoiminen

        Koska keneltäkään ei kokemuksia tänne asti kantautunut, vastaan sitten itse.

        Eli tuli sitten tilattua aineet netistä, ja hyvin pelasi kaikki. Tosin hirveän paljon poistettavaa ei enää ollut, mutta pari häiritsevää "ripsitupsua" puoli-irtonaisina oli molemmissa silmissä ,ja tietysti ihan yksittäisiä ripsikuituja. Huolellinen kannattaa olla, ettei ainetta joudu silmiin, mutta ainakin itse onnistuin oikein hyvin. Tilasin silmien alle laitettavat geelityynyt, sekä mikrokuitupuikot, joilla sivelin ainetta ripsien liimakohtiin poistin irtoavat ripset. Ei kirvellyt, eikä punoitusta tullut luomiin. Aina tietysti parempi jos joku kaveri voi auttaa. Nyt piti olla toinen silmä kiinni ja toimia silmäpuolena :).

        Ennen tuota operaatiota kokeilin ammattilaisten neuvomaa kikkaa, eli viikon ajan aamuin illoin haudoin silmäripsiä ölypitoisella silmämeikin poistoaineella, ja voin kertoa, että ei ainakaan itsellä toiminut; liimat/ripset oli ja pysyi!


    • räpsyripsi

      Itse annoin ripsienpidennysten tippua ihan yksitellen kun olin jo jonkun aikaa niitä pitänyt, omat ripset ihan hyvässä kunnossa. Tietenkin vaikuttaa tosi haaleilta,lyhyiltä ja ohuilta tekoripsien jälkeen mutta samassa kunnossa ovat kun ennenkin ripsienpidennyksiä :)

      • Cardios

        Minä teen samoin ja omat ripset on olleet ok.


    • ginam

      Jos ripsienpidennykset on hyvin laitettu ja poistettu siihen tarkoitettu aineen kanssa ei ole mitään ero. MUTTA jos ripsientekija on laittanut väärin ja jos ite rupee repii pidennykset pois sitten omista ripsista ei ole mitään jäljella.

      • Tiffany

        Kävin tänään ottamassa pidennykset pois kolmen kuukauden käytön jälkeen. Omat ripset ovat hyvässä kunnossa, tuuheat ja yhtä pitkät kuin ennen pidennystä. Toki näyttävät vaatimattomilta, mutta tämähän on vain oman katseen aiheuttama harha, sillä silmä tottuu luonnottoman näköiseen ripsiriviin yllättävän nopeasti. Toimenpide oli miellyttävä - ripsiin levitettiin geelimäistä ainetta ja jatkeet harjattiin pois. Luulenpa, että tällä poistotavalla on merkittävä vaikutus siihen, miten hyviltä omat ripset näyttävät! Soitin pariinkin eri paikkaan etukäteen - yhdessä totesivat poistavansa pinseteillä (ilman ainetta!), yhdessä aineen ja pinsettien kera ja Siluetti Spa Helsingissä, johon päädyin, poisti geelin ja harjan avulla. Poiston jälkeen ripset vielä värjättiin. Olkaahan siis tarkkoina, miten ja missä poistatatte ripset.

        Pidennykset olivat kokeilu, josta en järin paljoa pitänyt - oma luonnollinen look on kyllä huomattavasti raikkaampi! Ripset olivat aika luonnollisen näköiset, 9 mm pitkät, mutta vaativat silti hirvittävän paljon hoitoa ja huolenpitoa. Kestivät hyvinä 4 viikkoa. Silti totean - never again!


    • Maikkisssssss

      Itsellä ollut ripset nyt puolitoistavuotta. Viime keväänä pidin 4kk taukoa, nyt ollut taas heinäkuusta lähtien :) Nyt aion pitää helmi&maaliskuun taukoa, niin saa ripset hengähtää.
      Otan aina 15mm, mutta mulla on alaripsetkin niin pitkät ja isot, että eivät näytä "övereiltä." En osaa olla ilman näitä enää, niin kätevät! Mitään pahaa sanottavaa ei ole, paitsi että ärsyttää jo valmiiks tuo 2kk tauko xD
      Ja mulla kestää n.4 viikkoa hyvänä, elitosi kauan :) suosittelen menemään ammattiöaiselle, kuka osaa hommansa!
      Ja ihan oma vika on, jos on harvat ripset jos meet itse ne pois nyppimään. Ota liikkessä pois, itse annan nyt ennen taukoa näitten vain harveta, ja loppuajasta kun on vain muuaama oan öljypohjaisella aineella pois :)

      • sydänsuruja

        Voi apua..mulla oli miltei 2v pidennykset ja nyt otatin pois...järkyt tyngät jäljellä..pelko kauhee.kasvaako koskaan.Kyllä naisen turhamaisuus( siis omani) maksoi kyllä kamalan hinnan, jos ennen niin hyvät ripset menetin.nyyh. Ripseni on niin vaaleat ,että aattelin pidennysten olevan aina valmiina- näköinen.Olikin kyllä, mutta tämä lopputulos omiin ripsiin järkytti.En enää ota, jos vaan omat kasvaa takas.


      • Ammattilainen
        sydänsuruja kirjoitti:

        Voi apua..mulla oli miltei 2v pidennykset ja nyt otatin pois...järkyt tyngät jäljellä..pelko kauhee.kasvaako koskaan.Kyllä naisen turhamaisuus( siis omani) maksoi kyllä kamalan hinnan, jos ennen niin hyvät ripset menetin.nyyh. Ripseni on niin vaaleat ,että aattelin pidennysten olevan aina valmiina- näköinen.Olikin kyllä, mutta tämä lopputulos omiin ripsiin järkytti.En enää ota, jos vaan omat kasvaa takas.

        Omat ripset eivät kärsi oikein laitettujen pidennysten kanssa. Väärin laitetaan ikävä kyllä monessa paikassa. Toki oma ripsi ei ole pidennysten aikana kormaalipituonen johtuen ripsen lisäntyneestä painosta, joka tipauttaa sen aikaisemmin pois koska ripsi luulee olevansa pidempi kuin mitä on. Tästä syystä ensimmäinen kuukausi poiston jälkeen ripsesi ovat lyhyemmät, mutta kasvavat sitten taas normaalimittaan. Tätäkään ei toki moni asiakkailleen kerro! Minulla on ollut on-off monta vuotta, aina palaavat normaalipituuteen kuukaudessa. Myös kaikilla asiakkaillani ripset ovat pysyneet hyvänä. Kauhutarinat johtuvat huonoista tekijöistä, jotka voivat klimppiin liimaamalla ja huollon yhteydessä nyppimällä saada asiakkaan ripsiin suurta ja pidempikestoista, pysyvääkin vahinkoa.


    • Wiwe

      Minulla oli kanssa pidennykset tuossa muutaman kuukauden. Alussa hienot, loppuakohden järkyttävät. kotikonsti ettei nyppiä tarvitse on ruokaöljyä topsiin ja sillä hellästi sivelee ripset pois.

      Paras on kun heräät joka aamu vähän aikaisemmin laittamaan ripsarin ja viikonloppuisin laitat "kertakäyttöpidennykset". Helpompaa ja kauniimpaa :)

    • Dumsku

      Apua! Nyt minuakin pelottaa, kun en aio nyt vähään aikaan laittaa ripsienpidennyksiä, niin omat ripseni ovat paljon lyhyemmät, kuin aikaisemmin! Ne ovat kyllä ihan tuuhet periaatteessa, mutta todella lyhyet, ehkä 2-3mm pitkät tällä hetkellä!! Pelkään etteivät ne kasva takaisin :/( kauanko teillä meni, että kasvoi? Jos jaksaisin nyt odottaa sen kuukauden ainakin... Aikaisemmin olen käyttänyt 14 mm ripsiä, mutta ajattelin, että pidän taukoa ja otan lyhyemmät ripset ensikerralla!

    • tolp

      Melkein kaksi vuotta pidin pidennyksiä, kunnes päätin olla menemättä enää huoltoon ja annoin ripsien tippua itsekseen pois. Viimeiset pidennyskuidut tippuivat muutama viikko sitten. Omat ripset on... :D tyngät! Pituutta oikeasti muutama milli. Ripsiväriä melkein mahdoton laittaa. Ripseni ovat luonnostaan hyvin vaaleat, eikä niitä erota ellei oikein tarkkaan katso.

      Aloin hoitaa omia ripsiäni jo hyvissä ajoin toukokuun puolella IdolLash nimisellä ripsiseerumilla. En tiedä tekeekö se aine mitään (ei sisällä kiisteltyjä lääkeaineita, joten vaikutus yleensäkin ehkä vaatimaton), mutta ei kai siitä haittaakaan ole. Uusin ostos on risiiniöljy, jolla aion ripsiäni voidella iltaisin.

      Ei ne omat ripset ennenkään mitään pitkät olleet, mutta nämä nyt ovat jo aivan luonnottoman tyngät. Pidennyksiä en silti kadu. Oli ne ihanat ja näyttävät. :)

    • kivakokemus

      kaduttaa aivan perkeleesti, minulla ripset ollu noin puoli vuotta ja en tullu kertaakaan aijatelleeks sitä että miltä nää mun ripset näyttää sitten kun poistan pidennykset. siis... tänää aijattelin että en jaksa näitä enään ja aloin perkele nyppimään näitä pois. ei tässä muuta kuin noin pari karvaa molemmissa silmissä ja näytän kirjaimellisesti kaljulta!!! ei niitä paskoja enään ikinä silmiin :) iski aivan järkyttävä stressi.

    • Tyttöni

      Itse olen ihan eri mieltä asiasta. Mä olen käyttänyt volyymeja kohta vuoden ja tottakai ripsiä tippuilee, mut oon myös sitä mieltä että riippuu ihan ihmisen omasta silmästä ja esim omien ripsien taipuvuudesta. Joillain pysyy erittäin hyvin ja joillekkin ne ei vaan pysy niin pitkään. Annoin itse ripsien tippua pois ja pidin tauon enkä ottanut hetkeen pidennyksiä, enkä huomannut kovinkaan eroa mun omissa ripsissäni. Varmasti omia ripsiä oli tippunut pois, mutta mulla ne eivät vahingoita paljoakaan omia ripsiä. Itsestäänkin kiinni miten niitä hoitaa. Tottakai jos unissasi hierot silmiäsi niin päivän selvästi ne irtoavan nopeammin. Se ei ole laittajan syy. Joten omalla hoidollakin on suuri merkitys.

      • Anonyymi

        Kyllä ne omat ripset vaan kärsii ja sen sitten huomaa jossakin vaiheessa! Kaiken lisäksi nämä on ihan turhia keksintöjä. Tekoripset ilman muuta meikkiä on kyllä mahtava look ja siinä jos missä volyymiä :D


    • Anonyymi

      Jopa nämä diplomin suorittaneet " ripsiteknikot" sanovat että taukoja olisi hyvä pitää. Itsellä oli joskus 6kk mutta mekaaninen rasitus tiputti omat tyngiksi ( = ripsituppi ei kestä painoa) ...todella noloa ja ikävää. Nyt olen sitten ilman mielummin vaikka kaikilla näköjään jkotkut puskat silmissä on.

    • Anonyymi

      Kyllä minulla ainakin oli huonossa kunnossa omat ripset. Muutaman millin pituiset ja kesti todella kauan kunnes olivat samanlaiset mitä aiemmin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe