Isojen miesten vaateliikkeet

pn

Olkoon tämä ketju tarkoitettu vinkuintiaaneja kookkaampien miesten vaatekauppojen arviointiin. Saa jatkaa.



Big Formen (Helsingissä ja Tampereella):
hyvä palvelu
parempi valikoima erityyppisiä vaatteita kuin muissa kaupoissa


Dressmann XL (vain Vantaan Jumbossa):
edulliset hinnat
myymälän vanhempi naishenkilö on osannut palvella
- vapaa-ajanhousuissa on matala vyötärönraja – malleja, jotka sopisivat laihoille teinitytöille, eivät isoille miehille


Mr. Big:
Casa Moda -paitojen helmat menevät tarpeeksi pitkälle alas
- osa myyjistä on ylimielisiä, tuputtajia ja huijareita
- asiakas on aina väärässä
- tähtitieteelliset normaalihinnat



Mr. Bigiin en enää astu sisälle. Casa Moda -paidatkin tilaan jatkossa vaikka jostain ulkomaisesta verkkokaupasta.

Mistähän saisi ulkoiluhousut, joissa on tarpeeksi syvät, vetoketjulliset taskut? Entä oikeasti paksun ja ison villapipon?

68

15837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset venuksesta

      venusogmarsxl joka myy myös miesten isoja kokoja. www.venusogmarsxl.dk

    • 11+9

      Mr Big oli jättimäinen pettymys minullekin.

      • HabaNero_x

        Pettymys? Annas kun kerron mikä on pettymys: Ostin sieltä ulkoilutakin, tarjoushintaan -50% eli reilun satasen pulitin siitä vielä alennuksen jälkeen. Käytössä noin puolen vuoden jälkeen vuori oli venynyt niin että näkyi takin helman ali, ja vetoketju puolestaan oli niin hentoinen, että se ei tahtonut toimia lainkaan. Joko se meni kiinni laittaessa väärille raiteille, tai sitten aukesi väliltä eikä meinannut aueta lainkaan. Onnistuin hölmöilemään takkiin rasvatahran ja vein sen ohjeen mukaan kemialliseen pesuun, jossa takki kutistui lähes käyttökelvottomaksi, ja haalistui. Toisin sanoen hinta ei vastaa laatua millään tavoin, Tokmanni myy laadukkaampaa 10% tämän hinnasta. Sääli niitä jotka ovat ostaneet takin täyteen hintaan ja kokeneet saman.

        Toinen pettymys on markettien ja kauppojen sukupuoleen kohdistuva syrjintä, sillä isokokoisilla(lue:helvetin lihavilla) naisilla ei vastaavia ongelmia ole. Kaikki tarpeellinen löytyy suoraan narikasta päälle, ihan sama painatko 30 vai 300 kiloa. Olin taannoin stokkalla ja odottelin apaattisena kun rouva haki vaatetta itselleen. Tulin katsoneeksi viereiseen narikkaan, jossa oli ensimmäisenä naisten leninki, jonka helma ylti maahan asti ja jonka olkaimet olivat reilusti pääni yläpuolella. No itse olen 180cm joten millaiselle gorillalle tuollainen leninki on tarkoitettu? Yritähän löytää vastaavaa x- kokoa miesten osastolta? Esim. urheiluliikkeissä tulee aina hymyilevä teini kysymään, että mitä saisi olla? Koko vtun kaupassa ei ole suurempia kokoja kuin XXL ja minä olen 5XL. Sokean pitäisi nähdä se otsallaankin, ja idiootinkin pitäisi ymmärtää, että kengät ovat ainoa tuote mitä sieltä voi edes kuvitella löytävänsä sopivassa koossa. Ja entäs se hinta? Jos löydät jostain XXXXXL vaatteen, se maksaa painonsa kullassa. Eikö tämä ole syrjintää, mitä hä? Ainakin syrjinnän tunnusmerkit täyttyvät heittämällä..


    • kldflöfj

      suomenedustusasu.fi tai .com .tms eli en nyt tarkkaan muista. jossain tuusulan lähistöllä pitäisi oleman? heillä on isoja kokoja ja jos ei mahdu, niin tekevät jne. siis ulkoiluhousukysymykseesi vastaan :)

      • KokeiltuOn

        Näin on. Mutta aika hirveän näköisiä lumppuja ne on, ja taskuissa säästellään viimeiseen asti, että saadaan hinta alas.


    • Ei forssalainen

      Olen ostanut usein Forssassa käydessäni vaatteita heiltä. Ei mikään halpispaikka, mutta aika hyvät valikoimat ja tosi suuria kokoja saatavana. Sijaitseen aivan Forssan keskustassa, torin laidalla.

      • Anonyymi

        nettikauppa Klingel on laajentanut miesten vaate valikoimaa ,vaateita koosta48 kokoon 74 .Takeissa on valinnan varaa löytyy jokaiselle jotain.kannataa käydä katsomassa.


      • Anonyymi

        Tiedän paikan, koska olen käynyt lyseota 8 vuotta ja olen Tammelasta.


    • tykästynyt
    • JR

      Riihimäeltä löytyy sellainen putiikki kun Asuste Toivonoja. Siellä on isojen miesten vaatteita. Ei halvimmasta päästä, mutta laadukkaita.
      http://www.toivonoja.fi/

    • erikeeper

      Mr bigillä on nykyään myös outlet jossa tosi paljon edullisempaa kun ketjussa normaalisti ja tosi hyvät valikoimat myös. osoitetta en muista, mutta helsingin herttoniemessä sijaitsee ja varmaan löytyy netistä jostain.

    • jl

      tyrkyttäjiä ja kallis

    • Isonmiehenvaimo

      Oma mieheni on myös iso kokoinen ja hänelle olen löytänyt vaatteita mm. Prismasta, sieltä olen löytänyt housuja, farkkuja, paitoja ja puseroita, Ellokselta, siellä löytyy hyvä valikoima esim. t-paitoja, olen myös löytänyt sieltä talvitakin, puseroita ja paitoja, Klingeliltä kesähousuja, paitoja ja kevättakin.
      Turussa kun asutaan niin täällä on Brahenkadulla Työpukine niminen liike josta löytyy isoja kokoja housuissa, takeissa, puseroissa jne. Isoja pukuja löytyy Turusta mm. Sankar-pukuliikkeestä Helsinginkadulta ja Humalistonkadulta Pukuliike Alangosta.

    • isoo ostoksilla

      dressmann XL löytyy myös DressmannXL-osasto, Tampere, Kuninkaankatu 22. Kokoja löytyi hyvin joka vaateryhmäs. Paras liike, kokoja 2xl-9xl.
      Vantaan Jumbosta (2 krs) ei löytynyt kokoja kuin lyhythihaisissa paidoissa ja shortseissa.
      Jumbon mr big oli pettymys onnettoman valikoiman ja todella hyökkäävistä/törkeistä myyjistä johtuen (ei ikinä enää sinne),kuten toinenkin liike tampereel,mistä ei saanut palvelua tai löytynyt kokoja tai muitakaan vaatteita onnettoman valikoiman johdosta.

      Tumma puku (takki housut mittoihin kavennettuna/sisäänotettuna paita) yhteensä n.400e. Todella osaava palvelu,kunhan miesmyyjä palvelee. Liike aikoo lopettaa syksyyn mennessä. Käykää ostoksilla,niin hyvä liike säilyy. Pukuhousuja löytyy alhaalta kapealahkeisina yms, joka tekee hoikemman näköiset jalat.
      Pukumyymälä Niskanen, Liisankatu 8, 28100 Pori, Puh 02-6412650
      avoinna ark. 10-18, la 9-15.

    • xxxxlHeppu

      Painoo on tollaset 160kg ja housut olen aina saanut ostettua Haloselta, joko itkiksestä Hesasta tai sitten Jyväskylän liikkeestä, en muista osotetta sinne, mut Anttilan lähellä .. 100m johonki suuntaan...
      Kauluspaidat Ostan Haloselta hesasta itiksestä, olen löytäny ittelle noita 49/50 4xl paitoi, Jupiter merkkisii.
      Prismasta löysin kanssa 49/50 Good Guys merkkisii, mut ne o siel loppu.
      Kalsarit kokoo 64 ostan Citymarketista itiksestä hesasta, Prismassa niitä ei tunnu olevan.
      Talvitakin ostin itiksen hesa Mr. Bigistä.. koko70 jotain .. hintaa tollaset 300egee, eli ei ihan halpaa...
      Itiksen Dressmanis olen käyny muutaman kerran kun on ollu tarjouksia, mutta en mene sinne toista kertaa, meikä tykkää palvelusta, silleen et myyjä tulee kysyyn voiko palvella. Palvelua ei vain tunnu saavan enään monessakaan paikassa.
      Verryttelyhousut kokoo 64 ostin keskisuomesta, muuten helmet, mut taskut liian pienet..

    • Markkai84

      Itse löysin tämmösen uudehkon www.bigoliver.fi kaupan missä on nuorekkaita vaatteita isoja kokoja. Tilaus tuli parissa päivässä...

      • 7XLMIES

        Osaako kukaan auttaa löytämään TOSI ISOT metro-maastokuvioiset (joko perus valko-harmaa-musta tai sitten punaisella tehostetut) housut??? Ei haittaa vaikka olisi "aidot" BDU:t eli olisi polvivahvikkeet jne. Haluaisin tuollaiset, mutta mistään ei saa oikeasti isoja kokoja


      • Jogo

        Tilasin kanssa ja löyty ensimmäistä kertaa sopivia paitoja. Ja aikuisen elämäni ensimmäiset farkut. Olen kokoa 74 , joten ihan turha yrittää etsiä muualta. Pukua varten kävin Lahden liikkeessä, lahkeita piti lyhentää hintaa tuli parisataa euroa.


      • --------------------
        7XLMIES kirjoitti:

        Osaako kukaan auttaa löytämään TOSI ISOT metro-maastokuvioiset (joko perus valko-harmaa-musta tai sitten punaisella tehostetut) housut??? Ei haittaa vaikka olisi "aidot" BDU:t eli olisi polvivahvikkeet jne. Haluaisin tuollaiset, mutta mistään ei saa oikeasti isoja kokoja

        http://www.wanhamakasiini.fi/Default.htm


    • Hautajaisiin pukua

      Tietääkö joku vähän pohjoisemmasta, esim. Kajaanin lähistöltä jotain tämmöisiä isojen miesten vaateliikkeitä? Pitäisi miehelle viikossa löytää jostain hautajaisiin puku ja en viittis ottaa mitään riskiä, että sattuu tulemaan väärän kokonen / ei olekaan hyvä, kun pukua tarvis jo ens lauantaina... Prismastahan ainaki jotain isojen miesten vaatteita löytyy, mut esim. puvun takkia en oo bonjannu ja housu-valikoimatki on aika rajalliset....

      • Hautajaisiin pukua

        Tai jos joku tietää jonku paikan Oulustaki niin kiitos, vinkit tulis tarpeeseen...


    • vierasvaan

      oliskohan stokkalla? vaateasiaa voisi tiedustella myös oulun omalla palstalla ("kaupungit" -osion alla).

    • isoja kokoja

      Sellaisesta vaateliikkeestä kuin Wear it Turussa löytyy myös osasta vaatteita kokoja 3XL tai jopa 4XL pitkiä Urban Classicsin t-paitoja ja farkuista tuumakokoon 46 asti.
      Verkkokaupasta voi katsoa valikoimaa
      www.wearit.fi

      • -IsoKoo-

        Isot koot yleensä loppuu johonkin 9XL:ään, ei 3-4:ään ......


    • nettikauppasta

      Sain juuri paketissa shortsit ja pari paitaa kokoa 6XL täältä https://www.sizedwell.co.uk/store/shoperror.asp Toimitus kesti vajaan viikon. Ei ole ihan halvimmasta päästä ja laadusta en osaa vielä sanoa mutta tilaus sujui ongelmitta. Mr Big on mennyt minullakin boikottiin. Tuputtavat liikaa ja hinnat on lähellä ryöstöä. Myös osa tuotteista olleet kelvottomia ja saumat on ratkeilleet muutaman käyttökerran jälkeen.

    • Holy Moly

      Tuli käytyy tossa eilen Jumbon Dressman XL liikkeessä ku kaikki vaatteet on tänviikonlopun siellä -50% muutama kuvallinen teepaita tuli ostettua :) (Liike ei ole lopettamassa, mutta vissii laajens tai jotain nii avajaistarjous kaikki -50%) Hyvä kauppa jos täytyy paitoja tai collegeja/takkeja ostaa, housuvalikoima ei ollut parhaasta päästä.

    • resteröd
    • Abelixi
    • ex-lahti

      www.bigoliver.fi.
      verkkokauppa ja lahdessa on kivijalkakauppa. kävin äsken sivuillaan ja siellä oli mielestäni isoille miehille hyviä tarjouksia! sivut ovat edelleen aika kökköset, mutta jo hiukan paremmat kuin alkujaan :)

    • pulskan akka

      Mistä talvitakkeja vatsakkaalle (XL/52) ja lyhyelle miehelle (170 cm)? Hihojen lyhentäminen ei useinkaan onnistu. Tai mallit suorastaan korostavat vatsaa!

    • Lahdesta

      Jos Lahti ei ole kaukana niin Trio keskuksessa Dressmann XL liike

    • XXXXXX & L

      Eikö nyt XL-kokoa löydy mistä vaan ? Ja löytyy 2-3 XL:ääkin vielä.
      Mun koko oli 8-9 XL, onneksi nyt pienentynyt 6 XL:ään. Tämmöinen kysymys: onko kukaan kuullut firmasta nimeltä Motley Denim Suomi ???
      Motley Denim Suomi lupaa isokokoisille miehille sivuillaan lähes kuun taivaalta - jos Mr. Bigillä tai Big Formenillä on tarjolla netissä noin 20 t-paitaa 6 XL:n kaverille, Motley Denim tarjoaa puolestaan t-paitoja yli 140 kpl !! Miten meitsi en oikein jaksa tähän uskoa ... Kun tunnetuista englantilaisista nettikaupoistakaan EI LÖYDY lähimaillekaan tätä määrää vaikkapa kyseistä kokoa, niin miten snadista Suomesta ??

      • olli9

        Tää motley denim on virolainen puulaaki ja kuluttajasuojalakia eivät noudata..siis ainakaan Suomen. Kaiken lisäksi se on ainakin bigoliveria kalliimpi vaikka myyvät samoja vaatteita. Plus että bigoliveristä saa tämmönen hevimies (rinta 198cm) apitoja ja takkeja..eipä saa nuista muista. Just ostin syystakin, 49 euroa plus toimarit 8 euroa.


      • 299
        olli9 kirjoitti:

        Tää motley denim on virolainen puulaaki ja kuluttajasuojalakia eivät noudata..siis ainakaan Suomen. Kaiken lisäksi se on ainakin bigoliveria kalliimpi vaikka myyvät samoja vaatteita. Plus että bigoliveristä saa tämmönen hevimies (rinta 198cm) apitoja ja takkeja..eipä saa nuista muista. Just ostin syystakin, 49 euroa plus toimarit 8 euroa.

        Halpoja perusvaatteita isoille miehille näytti olevan ihan tokmannillakin tarjolla.


      • kokoero
        299 kirjoitti:

        Halpoja perusvaatteita isoille miehille näytti olevan ihan tokmannillakin tarjolla.

        Taas joku heinäkeppi kommentoimassa, kun ei ymmärrä, mitä täällä isolla miehellä tarkoitetaan.

        Tokmannin 2XL on kaikkea muuta kuin iso koko! Niillä on joskus ollut jokunen 6XL, jossa rinnanympärys saman verran kuin näissä oikeasti isojen poikien rytkyissä on 3XL.


    • löfkjaslköajdlköjdfl
      • klföjdlösdfjldf

        Ostin isälleni lahjaksi tuolta parit shortsit kesää varten ja ympärysmittoja oli esim. 125-145 cm suurimmillaan asti. En sitten katsonut tarkemmin muita vaatteita, mutta kyllä siellä kokonainen miesten vaateosasto pukuineen näkyi olevan. Ja kauppa on kyllä kokemuksena kaikin puolin mielenkiintoinen *LOL*


      • tosi-iso
        klföjdlösdfjldf kirjoitti:

        Ostin isälleni lahjaksi tuolta parit shortsit kesää varten ja ympärysmittoja oli esim. 125-145 cm suurimmillaan asti. En sitten katsonut tarkemmin muita vaatteita, mutta kyllä siellä kokonainen miesten vaateosasto pukuineen näkyi olevan. Ja kauppa on kyllä kokemuksena kaikin puolin mielenkiintoinen *LOL*

        plen ostanut vuosia ko halpa-aitasta vaatteet...ylättävän hyvä valikoima...mitä vain tarvii...no hiukka tyrkyttämistä,,,tosi isoja kokoja löytyy...suht edullisesti...


    • Maksava asiakas

      Mr Big ylihintaista kuraa ja asionnin jälkeen fiilis kuin kolonoskopiasta olisi tulossa. Tätä kannattaa isompien miesten välttää viimeiseen asti, mikäli ei halua tulla ryöstetyksi niin fyysisesti kuin henkisestikkin.

    • flösdjlsdfjl

      Juuri pläräsin elloksen tarjoussivut läpi ja mainostivat, että miesten kokoja 14 asti... en sitten kyllä osaa yhtään verrata, että mikä 14, kun järjestelmiä tuntuu olevan niin monta kuin on nettikauppojakin :(!

      • Aaabbbcc

        Itse törmäsin äskettäin tälläiseen verkkokauppaan: mystore.fi myy saksalaista Kitaro merkkiä.
        Sain tilauksen 208cm pitkälle miehelleni päivässä ja erittäin laadukkaista ja hyvän kokoisista tuotteista tuntuu olevan kyse. Hinnatkin tosi edullisia!! Pian tulee kuulemma syksyn uutuuksia. Suosittelen!


      • Anonyymi

        Työhanskoissa on tyypillisesti isoimmat koot 12 tai 13. Joskus Kiinassa tehdyissä halvoissa hanskoissa on todelliset koot mitä sattuu. Kerran kokeilin suureksi merkattua hanskaa. Se oli liian pieni. Sitten kokeilin pienempää kokoa. Se oli parempi, ja ostinkin nämä hanskat!

        Toinen mikä tulee mieleen, on kenkien kokomerkinnät, UK numerointi ja US ovat lähellä toisiaan. UK numero on hiukan pienempi eli sen koot ovat isompia kuin vastaavan US koot.


    • plösö

      Kuljin kartanosta saa James farkkuja ainakin 48 tuumaisella vyötäröllä.

    • Murtsi

      Jos et halua näyttää surulliselta ja nujerretulta plösöltä,niin ainoa oikea
      paikka on siis: http://www.unclesam.fi/fi/

      Iso mies isoilla käsillä:)

    • Isot koot voi löytyä

      CASA MODA - KAULUSPAITA löytyy Haloselta nyt 50 brossaa ale eli 25 egee kpl Espal ainakin.
      Kirjainkoko Koko Kauluskoko (cm)

      XXL 56 45-46
      3XL 58 47-48
      4XL 60 49-50
      5XL 62 52
      6XL 64 54
      7XL oli jossain kataloogis mut 54 kaulus oli seläs ns 5 cm lisä mittä ym ja jne ja tais olla myös joku isompi

      Et noin, ja Köyhien stokkal siis Tattiksel on isoi kokoi verkkareis vaellus housuis Farkuis ym (usein iso vyötärö) voi samal ostaa meisselit ja puutavaraa menee kiin aika aikasin klo Ark 18 -17 mailla La kait 13 tai 14?

      • Vaatturi ite

        Näitä pitää kampaa mut paidat kalsari ainakin pitäs olla 100´/.puuvillaa ettei hierrä.
        Prismassa riippuu Prismasta on ns XL malleja esim 3-6 XL 6XL oli isoin jonka löysin esim paidoista vyötäröt laajoja.

        Varustelekasta löytyy joitain malleja isoi kokoja esim maihareita 51 kokoon.
        Mut kannataa varoa itsestään tuhoutuvia pohjia esim Jalas Ecco Sievi vain 5 v ja tuhoutuminen alkaa. Astu tasajalkaa ja vaadi isoja kestäviä kokoja EU:ssa olisi oltava määräys ekaikille löytyy kokoja ns samaan hintaan, korkeintaa materiasta lisä hintaa mutta sit kaikki isommat maxas enemmä xs oli halvin jne.


    • Kaikille kaikkea

      7CAMICIE oli 1 kpl kokoa 52 /5XL mahtu mutta lyhyt helma 6XL/54 saa tilaamalla hienoja mut aika tyyriitä.
      ITALIALAINEN 7CAMICIE‐VAATEKETJU SUOMES
      Mätä Omena, Piispansilta 9, 02230 Espoo
      http://www.7camicie.fi/

      Täältä löytyy muutamia 6XL/54 koko jimbossa parhaat valikoimat
      http://www.petrifun.fi/

      Täällä PETRIFUN tehtaan kappaleet oli viimes noin 5 kpl erillaisia 5XL/52 ja saman verran 6XL/54 spessu värit ja hinnat, avaa suu voit säästää hiukan...
      http://www.fashionhouse.fi/merkit/petrifun/

      Ihmettelen et tääl Stockmann löytyy vain koko 50 valkoinen paita olen aina luulut et on ns täyden palvelun talo mut paitoja tosi huonosti, ei oo kai koskaan ostanut kun ei ole ollut kokoja mut kenkiä noi 50 kokoa on ja takkeja noin 64-66 jne ollu ainakin aijjemmin.
      https://stockmann.com/fi/miehet

      Ps mistä löytyy hyllystäpaitoja B53 ta B54 kokoja, noi C ja D mallit usen vyötäröstö leveitä ja hihat tai hartijat lyhyitä tai kapeitä tä?

      Raportti laadittu 11.12. 2014 klo 17.20 vaatikaa normaaleille ihmisille sopivia vaatteita, kaupalta vaadittav aet voi sanoa joskus et otan sen piennemmän.

    • iso-ismo

      Ainakin Mr. Big oli todellinen pettymys. Ok, olen iso, mutta heillä ei ollut AINUTTAKAAN minulle mahtuvaa vaatekappaletta. Ylimielinen myyjä tyrkytti silti ostamaan. Vertailuna, että Bigformenista olen ostanut jo noin 15 vaatekappaletta.

    • Valitankoturhaan

      Dressman XL Turku. Turhauttavaa etsiä puvun takkia! Kokoja vain pygmeille. Ja olen vain keskikokoinen (115kg) kehonrakentaja. Ystävällinen, pieni mies avuttamassa ja levittelemeässä käsiiän "ei oo"n merkiksi. Jatkamaan tuli tympääntynyt, iso nainen joka vain totesi, että "ei voi mitään". Edes paitoja en saanut, kun kaikki tila vaatteissa on vyötäröllä.

    • Palellun

      Oi, kertokaat, kehonrakentajat: mistä valmis puku yläkehopainotteiselle miehelle? Entä kansitakit ( ihan normaalit muuten, mutta ISOT), blazerit, paidat, yms? Eli siis tosiaan kaikki?

      • mietipävähä

        Kysy Bullilta *lol*.


    • IsoUkko87

      Jos olet lihava ja vuosi in kohta 2019 niin Suomessa on paska asua. Vaatteita ei saa niin mistään ja jopa käytettynä on hankala mitään löytää. Sitä saa vain hävetä kokoaansa jos on isohko mies. Itse tarvitsen 5XL vaatteita, mutta mistään ei saa halvalla ja jokainen kauppa myy vain luurangoille kun kyse on miesten vaatteista. Tarvitset vähintään 500€ jos lähdet noista isojen miesten kaupoista mitään ostelemaan tänäpäivänä, että saat perus vaatteet kuntoon.

      Laiduta. Suomi on paska maa köyhälle, mutta paskemi lihavalle.

      • XYZ_

        En tiedä miten halpoja haluat, mutta katsoin että Dressmanilla on esim. 100% puuvilla t-paita (reilun kaupan) 14,95 e. Ja laadukas 100% puuvillainen huppari 29,95 e. Kumpaakin oli vähintään 5XL kokoa.

        Klingelissä myös siisti huppari alle 37 e ilmeisesti sun kokoa myös.

        Jos katsotaan ulkomaisia nettikauppoja niin brittiläiset ovat parhaat (niin kauan kuin Brexit ei iske). Hinnat ovat halvat, laatu okei, toimitusmaksu alhainen, ja kokoja löytyy jokin verran. Aleja on myös usein.


    • Anonyymi

      Tässä tämä, olen tilannut jo monta kertaa vuoden aikana. Tämä pikkukauppa toimii netissä noin 4 maassa, myös Suomessa.
      Osa hinnoista on korkeahkoja.

      https://www.motleydenim.fi/
      Postimaksut n. 10€.
      En ole varma, lähteekö tavara Suomesta vai jostain Ruotsista tai Virosta. Norjalaisillekin taitaa olla nettisivut.

      Tämä on laajavalikoimainen, Englannissa.
      https://www.sportsdirect.com/
      Postimaksut n. 11-12€
      Kannattaa käyttää sähköpostina sellaista kakkospostia, jonka pystyy helposti lopettamaan. Jos jättää rastittamatta että haluaa erilaista mainospostia, niin tulkitsevat sen että haluat. Kyseltiin muistaakseni kolmea asiaa. Mainospostin tahdin sai pienemmäksi, kun kielsi sen. Oli aika vaikeaa löytää nettisivustolta paikka, jossa kiellettiin mainosten lähettäminen. Kun tilasin toisen kerran täältä tavaraa, niin sen jälkeen alkoi tulemaan kaksi kertaa PÄIVÄssä sähköpostia. Tuolla on kovia alennuksia, osa on selvästi liioiteltuja. 80% esiintyy joskus ja valikoima on hyvin laaja. Isoja kokoja löytyy hyvin, osa merkeistä on samoja kuin Motley Denim:llä. Iso koko ei välttämättä tarkoita, että se on lihavalle myös. Se on jotenkin merkattu erikseen, taitaa olla puhe XL-sizes tai jotain.

      Nyt äsken huomasin tämän, lähettävät kyllä Suomeen:
      https://www.bigdudeclothing.co.uk/
      Valikoimaa löytyy. Postimaksut näyttävät olevan 11,77€, kun laitoin farkut ostoskoriin. Valuutan saa näkymään euroina.

      Tietysti Amazon.co.uk,
      täältä löytyy kaikenlaista

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ostin lyhyitä kalsareita, jossa vähän lahjettakin. Ovatkohan ne ns. boksereita.
      Espanjasta Alicanten suunnalta sain Orihuelan Las Ramblasissa olevasta Supermarket Europasta 4 XL kokoa olevia 95% puuvillaa, loput elastaania. Hinta taisi olla vajaa 4€/kpl. Ostin molemmat parit tätä kokoa pois. Merkki on Daianshu.

      Niissä on hyvä, sopiva kireys vyötärössä ja reisissä jää vielä tilaakin. Oli hieman yllätys, että täältä tavarapaljouden seasta löytyi minulle sopivat kalsarit.
      Googlettamalla näitä löytyy Amazonista, ehkä hieman kalliimmalla.

      Tilasin äsken 8-pack Amazon.co.uk:sta, hinta rahteineen (leivottu hintaan) vajaa 33€. Vastaavannäköinen merkkituote, esim. Jockey, maksaa nelinkertaisen hinnan!

      Nämä ovat ehkä parhaat halvoista lyhyistä kalsareista mitä minulla on ollut.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuollainen 5xl on isolle miehelle väljä koko, jos on reilusti vielä ylipainoinen niin ei todellakaan ole iso koko edes vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen 5xl on isolle miehelle väljä koko, jos on reilusti vielä ylipainoinen niin ei todellakaan ole iso koko edes vielä.

        Pituus 198 paino 120, en ole mielestäni pikku vintiaani, mutta kokoja todella vaikea löytää, hartaita taitaa haitata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituus 198 paino 120, en ole mielestäni pikku vintiaani, mutta kokoja todella vaikea löytää, hartaita taitaa haitata

        Siis 5 xl ei ole miehen kokoista


    • Anonyymi

      "Vinkuintiaani" :D Olipa hauska sana. Mua taas naisena kiinnostas että mistäs näitä isokokosempia miehiä kannattais etsiä? Kiva jos joku osaa kertoo. Kun ei nuo vinkuintiaanit oikein kolahda. Taitaa olla kaikki varattuja tai lähellä eläkeikää.

    • Tampereella on ainaski Bronx Storessa katumuotia isojakin kokoja. Pukuja ei tuolta löydy, mut teepaitoja huppareita college housuja ja farkkuja on ollu valikoimissa. Paidoissa 5XL-6XL on löytynyt ja jos sattuu oleen oversize malli niin sitten vastaa 8XL kokoa. Farkuissa isoin on ollu 44-46 tuumaa. Netistäki voi tilata, jos uskaltaa kokilematta www.bronx.fi

      nm. orastava pulska :-)

    • Anonyymi

      Voi että on vaikea löytää talvitakkia. Olen kai sitten maailman suurin ihminen kun ei missään myydä mulle sopivaa. Big oliver kanssa tullu mitään, tilasin takin sieltä ja niiden kerrottujen mittojen mukaan takki on aivan liian tiukka. Otin uudestaan mitat ja niiden mittojen kanssa ne laittaa seuraavan koon ja yhtä tiukka sekin.. hohhoijaa ei tullu mitään sen kaupan kanssa, pyysin kyllä että laittavat sen suurimman koon mutta ei, prkl puupäät. Sitten ne edes ilmoita mitään että kolmatta takkia ei ole edes tulossa, paskaa palvelua tässä kaupassa.

      Mrbig ei näytä olevan kuin c60 c70 kokojan mikä mittojen mukaan ole lähelläkään isojen kokoja. Kalliista takeista en edes katsonut mitkä maksaa 300 eurosta ylöspäin.

      Kai se pitää sitten tilaa ulkomailta, tyytyä siihen mitä sieltä sitten tulee.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mä tilasin Esko lifestyle collectionilta pari kertaa ja olen erittäin tyytyväinen tuotteisiin sekä ennen kaikkea tilaukseen ja toimitukseen. Kyseessä pieni kotimainen uniikkeja desing ja muotituotteiden suunnittelia. Kovat ennakko luulot oli mutta nyt on ennakko luulot rikki. Suosittelen kaikille!

        Seuraavaks joulu tennarit ostokoriin ja mukeja joululahjaks.

        https://eskolifestyle.company.site/

        Linkki yllä


    • Anonyymi

      Motley denim pudottanut myös laatua ja nostanut hintoja.Ei hyvä!

      • Anonyymi

        Ja palautus ihan helvetin vaikeeta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe