MS Machine & Invest

mane09

..........................................................................#

16

2626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vk2

      höpö höpö mies tän firman takana
      en suosittele yhteistyötä!

      • Antero661

        Ei ole luotettava, huijaa kaupoissa ja vetää rahaa välistä, suosittelen välttämään.


      • täsmennys

        olisi paikallaan. Kunnon selostus mitä on käynyt, eikä vain puskasta ammuta ohikulkijaa nimimerkin takaa.


      • -Autoilija-
        täsmennys kirjoitti:

        olisi paikallaan. Kunnon selostus mitä on käynyt, eikä vain puskasta ammuta ohikulkijaa nimimerkin takaa.

        Äläs ny rupee selitteleen


      • saksa on paskamaa
        -Autoilija- kirjoitti:

        Äläs ny rupee selitteleen

        kavari osti tuon kautta, auton hinta laskussa sama kuin mobilessa oli myyjällä.
        luultavasti 6% käteis ale meni omaan taskuun sekä kulut.


      • Hanski62
        saksa on paskamaa kirjoitti:

        kavari osti tuon kautta, auton hinta laskussa sama kuin mobilessa oli myyjällä.
        luultavasti 6% käteis ale meni omaan taskuun sekä kulut.

        Matti Seppä tuo mitä sattuu auton kunnosta, tai asiakkaista välittämättä.
        Puhelimessa kerrotaan ummet ja lammet ja kehutaan autoa niin hyväksi, mutta todellisuus on aivan toista. Ruostuneet helmat, tai naarmuuntuneet pellit.. Hupsista! Unohti kertoa puhelimessa asiakkaalle. Ja tämä on vielä pientä.. Uskokaa pois.

        Miten helevetissä jokaisen eri autoliikkeen kuitit voi AINA olla kirjoitettu samalla käsialalla. Taitaa Matti itse värkätä autoliikkeiden kuitit.

        Mielellään Seppä antaa, jonkun entisen asiakkaan numeron, jolle voi soitella, miten autokaupat on sujuneet. Tämä kaveri on jotain Sepän kytkyjä, kun aina puhelimessa kehuu, kuinka hommat toimii, eikä koskaan ole kuulemma ollut valittamista. Tietty jokainen puhuu mielellään paskaa toisen lukuun, kun siitä tarpeeksi maksetaan, eikö?

        Tämä pulju on viimitten päälle kusetusta alusta loppuun.

        Mikäli tän autojobbauksen olen oikein käsittänyt, niin jobbari on yleensä asiakkaan etuja ajamassa ja asiakas MAKSAA tästä palvelusta, että kaveri siellä Saksassa auton tarkastaa.

        ÄLKÄÄ VAAN KÄYTTÄKÖ TÄMÄN MIEHEN/FIRMAN PALVELUJA


      • tähtiauto
        täsmennys kirjoitti:

        olisi paikallaan. Kunnon selostus mitä on käynyt, eikä vain puskasta ammuta ohikulkijaa nimimerkin takaa.

        Mitä näitä nyt ohikulkijoille täsmentämään. Täällä on niin paljon tarinaa kyseisetä tuontifirmasta, että ei täällä kyllä puskista ammuta mitään, vaan kaikki on FAKTAA!!!


      • Jeeves.

    • Oki

      Täällä kans yks Sepän kusettamaksi joutunut. Auton piti olla tekniikaltaa kunnossa mut eipä ollu.
      Piti perjantaina käydä Kuopiosta hakeen mut hän sanoi et tuu maanantaina. Auton lukot olivat
      rikki, eivät päässeet autoon sisälle. Siellä se sitten oli maanantai aamuna merkkiliikkeen korjaamolla.
      No, pääsin siitä sitten lähteen niin 7 kertaa 200km matkalla tuli vaihteiston vika päälle eli vaihteisto
      ei ole ihan kunnossa. Vaihteisto remontti edessä, vaihteisto mun mielestä kuuluu auton tekniikkaa jonka
      hän sanoi olleen kunnossa. Ei tässä vielä kaikki.
      Seuraavat viat on vieläkin tekniikaltaan kunnossa olevassa autossa:
      Airbag tunnistematto
      self level control kompura paskana
      automaattilaatikko
      keskuslukituksen kaukosäätö
      koneen lämmöt nousee max 75astetta

    • mersulla mailmalle

      Eikö niitä autoja voi itse hakea? Miksi pitää olla joku välittäjä?

      Haetaan yli 5 vuotta vanhoja autoja ja kuvitellaan niiden olevan uusia, ajetaan niillä siellä Saksassakin ei ne seiso missään tallissa, pitää ajatella hiukan omillakin aivoilla, sitten vielä tilataan jobbarilta autoa näkemättä ja ajamatta jostain Mobile.de sivujen kautta auto Suomeen, voiko olla tyhmempää porukkaa.

      itse olen tuonut 6 autoa, ja hakenut ne paikan päältä, siistejä huoltokirjoilla ja niissäkin ollut jotain vikaa yleensä.

      Pitää ymmärtää sekin asia että ne autot on siellä käytettyjä ja ajettuja, joka olettaa tuovansa yli 5 vuotta vanhan auton ja olettaa että se on uuden veroinen niin silloin on tyhmä. ei kannata valittaa täällä vaan katsoa peiliin.

      • 1+11

        ottavat varmaan akkansakin valokuvan perusteella


    • Kiitos vaan

      Olin ostamassa autoa ja kehui varanneensa Saksasta valitsemani auton.
      Sain kolmelta muulta välittäjältä tiedon että auto oli myyty 5 päivää aiemmin.
      16000e olisi pitänyt antaa käteen mutta kun totuus selvisi kaveri hävisi.

    • Varokeepa

      Onkohan sama Matti,joka loi mainetta jo aikanaan Kuopiossa Wandoo nimellä jenkkiautoja myydessä,silloin ainakin jäi usealta auto ja rahat saamatta .
      Kannattaa kysästä Matilta jos sattuu asioimaan hänen kanssaan.

      • Poncho

        Täsmälleen sama vankilakundi.


    • EXXU

      HUUTOKAUPASTA EI KANNATTA AUTOA OSTAA AINAKAAN TÄSTÄ FIRMASTA
      KOKEMUSTA ON

    • Poncho

      Istunut törkeistä petoksista ja varkauksista, jotka liittyvät autokauppaan. Velkojilta rahat jääneet saamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe