Minä pyydän sinulta anteeksi, kun sanoin että anna elämäsi Jeesukselle. Pyydän myöskin muut anteeksi, kuten itsekkin viimeksi ja minä: Kaikki könttinä anteeksi.
Minä olen antanut sinulle anteeksi.
Silti olisi hyvä, kun kuittaisit tämän.
Ps. Olen pitänyt sinua koko ajan uskovana.
Siunattua päivää sinulle Tv; Eroe
Tomumaja lopeta jo!
52
631
Vastaukset
että jokaisen hänen "sortajansa" tulisi ymmärtää, ja lopetaan yleinen painostus Eroea kohtaan. Kyllä hänen anteeksipyyntönsä on niin tyhjentävä ja avoin nöyrtyminen Jumalan edessä, että joka ei nyt anna Eroelle sydämestään anteeksi, on itse katkeruuden ja vihan kyllästämä.
* Itse iloitsen , että Jeesus saa muotoa tällä tavalla uskovissa.
* Ja iloa parantaa vielä se, että tomumaja on hyväksynyt sydämessään Eroen täydellisen vastaan tulon päästäksenne sovintoon. Siunaan teitä molempia, ja erikoisesti Eroeta, joka teki ratkaisevan aloituksen teidän pitkään kestäneeseen erimielisyyden saamiseksi pois , ja joka puhdistaa koko palstan ilmapiiriä.
* Jeesus Teitä siunatkoon runsaasti, nöyrille Hän antaa armon, kiitos Jeesus näistä veljistä.- nöyräpo..
oletko varma että eroe on nöyrä tai voitko nähdä sen jotenkin?
- Alas köntit!
Eroehan vaan KÖNTTINÄ pyytää tomumajalta anteeksi TIES MITÄ? Aloituksen otsikkokin on väärin, sen pitäisi olla ANTEEKSIPYYNTÖ eikä käsky jonka mukaan tomumajan pitää lopettaa (mikä)?
Eihän Eroe tuossa keltään muulta mitään anteeksi pyydä ja könttinä anteeksipyyntö on aika lapsellista.
Ei ole oikein raamatullista että hehkutat eroen ihmeellisyyttä kun hän nyt kerrankin tekee jotakin mitä hänen automaattisesti kuuluu tehdä: pyytää anteeksi. Nöyryydestään en sano mitään, Jumala yksin tuntee sydämet.
Loukkauksia ja katkeruuksia, anteeksiantamattomuuksia ei voida käsitellä KÖNTTINÄ. Ymmärrän hyvin miksi jotkut mieluusti koko nämä asiat mieluusti sivuuttaisivat könttinä mutta ei kai Jumalakaan käsittele meidän syntejämme ja rikkomuksiamme KÖNTTINÄ?
Voiko ihminen mennä vaikka seurakunnan eteen ja sanoa että minä nyt pyydän teiltä könttinä anteeksi kaiken köntin mitä olen aiheuttanut!
Siis ajan takaa sitä että on varmaan itselle helppoa ja mukavaa sivuuttaa kiusalliset asiat könttinä mutta siinä vain kierretään itse asiaa. Ei haluta käsitellä asioita eli ne jäävät vaan muhimaan ja odottamaan parempaa aikaa eli katkeruus senkun lisääntyy ja paineet kasvaa, seuraa suurempia ja pahempia sanoja ja tekoja.
KÄSITELLÄÄN SIIS ASIAT ASIOINA EIKÄ KÖNTTEINÄ. nöyräpo.. kirjoitti:
oletko varma että eroe on nöyrä tai voitko nähdä sen jotenkin?
ei nöyristele siirappimaisesti, saadakseen sääliä tai muuta ymmärrystä osakseen. Ja kyllä tuo anteeksipyyntö osoittaa Kristuksen mielen laatua, ja tunnen Eroeta, että hän on sanojensa takana seisova mies, niin paljon kun hän on saanut potaskaa kasvoilleen, entisen elämänsä virheiden takia, eikä useinkaan jakseta antaa mitään arvoa sille suurelle muutokselle, joka on Eroessa tapahtunut entiseen eroeen verrattuna, kirjoitin tahallani pinellä entisestä, ja nykyinen Eroe isolla, on siinä ihmettä jonka vain Jeesus Kristus voi miehessä aikaan saada, ja juuri Eroen luonteen tuntien, ihme on hänen kohdallaan ehdoton muutokseen verrattuna menneesseen.
Alas köntit! kirjoitti:
Eroehan vaan KÖNTTINÄ pyytää tomumajalta anteeksi TIES MITÄ? Aloituksen otsikkokin on väärin, sen pitäisi olla ANTEEKSIPYYNTÖ eikä käsky jonka mukaan tomumajan pitää lopettaa (mikä)?
Eihän Eroe tuossa keltään muulta mitään anteeksi pyydä ja könttinä anteeksipyyntö on aika lapsellista.
Ei ole oikein raamatullista että hehkutat eroen ihmeellisyyttä kun hän nyt kerrankin tekee jotakin mitä hänen automaattisesti kuuluu tehdä: pyytää anteeksi. Nöyryydestään en sano mitään, Jumala yksin tuntee sydämet.
Loukkauksia ja katkeruuksia, anteeksiantamattomuuksia ei voida käsitellä KÖNTTINÄ. Ymmärrän hyvin miksi jotkut mieluusti koko nämä asiat mieluusti sivuuttaisivat könttinä mutta ei kai Jumalakaan käsittele meidän syntejämme ja rikkomuksiamme KÖNTTINÄ?
Voiko ihminen mennä vaikka seurakunnan eteen ja sanoa että minä nyt pyydän teiltä könttinä anteeksi kaiken köntin mitä olen aiheuttanut!
Siis ajan takaa sitä että on varmaan itselle helppoa ja mukavaa sivuuttaa kiusalliset asiat könttinä mutta siinä vain kierretään itse asiaa. Ei haluta käsitellä asioita eli ne jäävät vaan muhimaan ja odottamaan parempaa aikaa eli katkeruus senkun lisääntyy ja paineet kasvaa, seuraa suurempia ja pahempia sanoja ja tekoja.
KÄSITELLÄÄN SIIS ASIAT ASIOINA EIKÄ KÖNTTEINÄ.* Ottaen huomioon kaikki vuodet, ja näiden vuosien aikana tapahtuneet sanomiset puolin ja toisin, niitä on mahdotonta ruotia tapaus tapaukselta, ja silloin olisi syyttävän sormenkin tuotava syytöksen aihe ja dokumentit , mistä syyttää.
* On ihan "jäkeen" käypää, ainakin tässä tapauksessa "köntätä" kaikki smaan, ja joka tuntee tulleensa loukatuksi, siinä vilpitön anteeksi pyyntö jokaiselle, jos on kristuksen mieltä, tämä anteeksi pyyntö toimii aivan Raamatullisesti, ja sen tomumaja oivalsi , siitä kiitos hänelle, näin juuri sen pitää toimia, ja nyt koko palsta lähtee kevättä kohden puhtaalta pöydältä, ja siinä se.
* Jorinat pois, ja rauha palaa palstalle. Tai on JO, palannut, kiitos siitä Eroelle ja tomumajalle, joita tämä asia nyt ensikädessä koskeekin! Siunausta molemmille , ja miksei sullekkin, siunatkaa, niin siunauksen peritte. Hyvä vinkki kaikille tästä eteenpäin !Mohikaani_27 kirjoitti:
ei nöyristele siirappimaisesti, saadakseen sääliä tai muuta ymmärrystä osakseen. Ja kyllä tuo anteeksipyyntö osoittaa Kristuksen mielen laatua, ja tunnen Eroeta, että hän on sanojensa takana seisova mies, niin paljon kun hän on saanut potaskaa kasvoilleen, entisen elämänsä virheiden takia, eikä useinkaan jakseta antaa mitään arvoa sille suurelle muutokselle, joka on Eroessa tapahtunut entiseen eroeen verrattuna, kirjoitin tahallani pinellä entisestä, ja nykyinen Eroe isolla, on siinä ihmettä jonka vain Jeesus Kristus voi miehessä aikaan saada, ja juuri Eroen luonteen tuntien, ihme on hänen kohdallaan ehdoton muutokseen verrattuna menneesseen.
Eroen viestihän kertoo kaiken.
Siitähän näkee, ettei hän pyytele anteeksi sen takia kun on aiheuttanut toiselle kärsimystä vaan peitelläkseen omia pahoja munauksiaan, jotka tuli julki, kun ne oli niin pahoja että hän itsekin huomasi menettäneensä kasvonsa palstalla.- jkbhhv
Niin makaa kuin petaa.
- interventio.
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Ottaen huomioon kaikki vuodet, ja näiden vuosien aikana tapahtuneet sanomiset puolin ja toisin, niitä on mahdotonta ruotia tapaus tapaukselta, ja silloin olisi syyttävän sormenkin tuotava syytöksen aihe ja dokumentit , mistä syyttää.
* On ihan "jäkeen" käypää, ainakin tässä tapauksessa "köntätä" kaikki smaan, ja joka tuntee tulleensa loukatuksi, siinä vilpitön anteeksi pyyntö jokaiselle, jos on kristuksen mieltä, tämä anteeksi pyyntö toimii aivan Raamatullisesti, ja sen tomumaja oivalsi , siitä kiitos hänelle, näin juuri sen pitää toimia, ja nyt koko palsta lähtee kevättä kohden puhtaalta pöydältä, ja siinä se.
* Jorinat pois, ja rauha palaa palstalle. Tai on JO, palannut, kiitos siitä Eroelle ja tomumajalle, joita tämä asia nyt ensikädessä koskeekin! Siunausta molemmille , ja miksei sullekkin, siunatkaa, niin siunauksen peritte. Hyvä vinkki kaikille tästä eteenpäin !Tomumaja on ottanut Jumalan Sanasta opikseen nöyrästi ja siitä kiitos Jumalalle ja siunausta tomumajalle. Toivon että myös Eroe ottaa opikseen tomumajan nöyrästä Jumalalle kuuliaisesta asenteesta.
Sinä tarkoitat hyvää Mohikaani mutta teet Eroelle karhunpalveluksen kun puutut asioihin jotka eivät sinulle kuulu ollenkaan. Me ihmiset olemme henkilökohtaisesti velvollisia anteeksiantamaan ja -pyytämään, siihen ei pidä sinun tavalla väliin tulla estämään anteeksipyytämisiä niin kuin olen nähnyt sinun vuodesta toiseen tekevän. Anteeksi antaminen ja pyytäminen kuuluu jokaiselle, uskossa olevalle ja uskosta osattomalle, uskovalle varsinkin.
Anna Mohikaani Eroen jo vihdoinkin ottaa vastuu omista asioistaan ja lakkaa puuttumasta niihin, kyllä kait sinulla on omassa elämässäsikin järjestelemistä? Käytä se tarmo rukoilemiseen millä olet aiemmin sekaantunut sinulle kuulumattomiin asioihin. Kiitos. interventio. kirjoitti:
Tomumaja on ottanut Jumalan Sanasta opikseen nöyrästi ja siitä kiitos Jumalalle ja siunausta tomumajalle. Toivon että myös Eroe ottaa opikseen tomumajan nöyrästä Jumalalle kuuliaisesta asenteesta.
Sinä tarkoitat hyvää Mohikaani mutta teet Eroelle karhunpalveluksen kun puutut asioihin jotka eivät sinulle kuulu ollenkaan. Me ihmiset olemme henkilökohtaisesti velvollisia anteeksiantamaan ja -pyytämään, siihen ei pidä sinun tavalla väliin tulla estämään anteeksipyytämisiä niin kuin olen nähnyt sinun vuodesta toiseen tekevän. Anteeksi antaminen ja pyytäminen kuuluu jokaiselle, uskossa olevalle ja uskosta osattomalle, uskovalle varsinkin.
Anna Mohikaani Eroen jo vihdoinkin ottaa vastuu omista asioistaan ja lakkaa puuttumasta niihin, kyllä kait sinulla on omassa elämässäsikin järjestelemistä? Käytä se tarmo rukoilemiseen millä olet aiemmin sekaantunut sinulle kuulumattomiin asioihin. Kiitos.* Oolen Eroen tuttu ja henkohtainen ystävä, ja olen hänen tukemnaan aina kun tarve vaatii.
* Ja tuo, mitä sanoit, että olen estämässä toisten anteeksi pyyntöjä ja saamisia, on hölmöintä mitä tällä palstalla on lukenut? Kun asia on aivan toisinpäin, ota sinäkin asioista parempaa selkoa, ennenkuin alat neuvojasi jakelemaan.- Interventio.
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Oolen Eroen tuttu ja henkohtainen ystävä, ja olen hänen tukemnaan aina kun tarve vaatii.
* Ja tuo, mitä sanoit, että olen estämässä toisten anteeksi pyyntöjä ja saamisia, on hölmöintä mitä tällä palstalla on lukenut? Kun asia on aivan toisinpäin, ota sinäkin asioista parempaa selkoa, ennenkuin alat neuvojasi jakelemaan.Minä olen seurannut vuosia palstan touhuja ja olen nähnyt miten monta kertaa puutut siihen jos joku kehoittaa aivan raamatullisesti Eroeta (Amosta, Sim-sonia jne) pyytämään anteeksi loukkaamiltaan ihmisiltä. Miksi toistat samoja virheitä aina uudelleen? Oletko ohittanut oppimisiän?
Jos sinä et olisi ollut estämässä Eroeta pyytämästä anteeksi loukkaamiltaan ihmisiltä niin hänen tilanteensa tällä palstalla voisi olla aivan toinen nykyään. Lopeta siis sekaantuminen koska aiheutat vain harmia Eroelle jolle sitä tuskin haluat tuottaa. Keskity vain oman sydämesi tilaan ja omaan vaellukseesi, kyllä Eroe pärjää ilman sinun sekaantumisiasi. Kiitos yhteistyöstä. - leahim
Alas köntit! kirjoitti:
KÄSITELLÄÄN SIIS ASIAT ASIOINA EIKÄ KÖNTTEINÄ.Könttinä kaikille heit!
Taas on eripuraa..huoh. Alas köntit! kirjoitti:
KÄSITELLÄÄN SIIS ASIAT ASIOINA EIKÄ KÖNTTEINÄ.Loukkauksia ja katkeruuksia, anteeksiantamattomuuksia ei voida käsitellä KÖNTTINÄ.
Ymmärrän hyvin miksi jotkut mieluusti koko nämä asiat mieluusti sivuuttaisivat könttinä mutta ei kai Jumalakaan käsittele meidän syntejämme ja rikkomuksiamme KÖNTTINÄ?
--
Niin...
On hyvä ottaa "tikut" pois jalkapohjasta yksitellen.
(Katso juttuni alla: TIKKU JALKAPOHJASSA)Pe.ku kirjoitti:
Eroen viestihän kertoo kaiken.
Siitähän näkee, ettei hän pyytele anteeksi sen takia kun on aiheuttanut toiselle kärsimystä vaan peitelläkseen omia pahoja munauksiaan, jotka tuli julki, kun ne oli niin pahoja että hän itsekin huomasi menettäneensä kasvonsa palstalla.mutta miksi olet tuollainen ? Irvikuva siitä, mitä oletat olevasi, ylifiksu?
Nöyrähän tuo anteeksipyyntö ei ole ja valheenkin sisältää:
"Ps. Olen pitänyt sinua koko ajan uskovana."
Anteeksipyynnössä ei muutenkaan huudeta uhrille tähän tapaan: "Tomumaja lopeta jo!".
Ja mikä tuo epämääräisyys on rasittamassa anteeksipyyntöä:
Pyydän myöskin muut anteeksi, kuten itsekkin viimeksi ja minä: Kaikki könttinä anteeksi.
Hyvä kun kuitenkin tomumajalle kelpasi.- jesefus,,
oikein sanoit pe.ku lahkohengissä on sellainen paremmuus ja ylpeys joka ei pysy saloassa koska he ovat niin tyhmiä ja kun tyhmyydessään puhuu niin heidän vihaltaan ei välty joka ei kumarra heitä.
* Olet parantumaton riidan lietsoja, olet pulikaaniakin pahempi, itserakas syyttäjä ja tuomari. Mene joskus itseesi ja katso peiliin ja lue viestejäsi mitä solvausta ja hämminkiä olet palstalla saanut aikaiseksi.
* Nytkin kun veljet, sinä et ole veli mulle, etkä Eroelle, etkä tomumalajjekkaan, koska sinun isäsi on valhettelijain isä, näiden mainittujen ISÄ on rakkaus, johon sinulla ei ole tässä kohden osaa eikä arpaa. Olet Jumalan kieltäjä, ja tämän takia isäsi on Perkele! Uskovaisten Isä on Jumala, sinä olet Jumalan vihollinen siihen saakka, kunnes nöyrryt Jumalan väkevän käden alle, ja tunnustat, Jeesus on Herra. Teetkö sen, vaikka heti? Pääset valhettelijan johdosta totuuden tielle, Jeesus on tie totuus ja elämä. Siinä se on sinullekkin tarjolla, ja lopeta uskovien veljien rauhan teon sabotoiminen, heti tähän paikkaan !jesefus,, kirjoitti:
oikein sanoit pe.ku lahkohengissä on sellainen paremmuus ja ylpeys joka ei pysy saloassa koska he ovat niin tyhmiä ja kun tyhmyydessään puhuu niin heidän vihaltaan ei välty joka ei kumarra heitä.
uskossa, ja sieltä on tuo lahkohengen esiin noituja, jota sinä palvot kuin epäjumlaa. Se lahko henki on sinussa, ei uskovissa. Koita päästä siitä eroon, niin elämäsi helpottuu puolella jo siitä, ja loputkin pahat henget lähtee, kun alat uskomaan syntieten armahtajaan Jeesukseen !
- todé*
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Olet parantumaton riidan lietsoja, olet pulikaaniakin pahempi, itserakas syyttäjä ja tuomari. Mene joskus itseesi ja katso peiliin ja lue viestejäsi mitä solvausta ja hämminkiä olet palstalla saanut aikaiseksi.
* Nytkin kun veljet, sinä et ole veli mulle, etkä Eroelle, etkä tomumalajjekkaan, koska sinun isäsi on valhettelijain isä, näiden mainittujen ISÄ on rakkaus, johon sinulla ei ole tässä kohden osaa eikä arpaa. Olet Jumalan kieltäjä, ja tämän takia isäsi on Perkele! Uskovaisten Isä on Jumala, sinä olet Jumalan vihollinen siihen saakka, kunnes nöyrryt Jumalan väkevän käden alle, ja tunnustat, Jeesus on Herra. Teetkö sen, vaikka heti? Pääset valhettelijan johdosta totuuden tielle, Jeesus on tie totuus ja elämä. Siinä se on sinullekkin tarjolla, ja lopeta uskovien veljien rauhan teon sabotoiminen, heti tähän paikkaan !uskovaiset veljet voisivat ehkä selvitellä ko. jatkuvaa riitaisuutta joskus ihan yksityispostissakin. Tuskin palstatilaa tarvitsee käyttää aina vain uusiin ja uusiin anteeksipyyntöihin - ja solvauksiin?
- PakaNainen
todé* kirjoitti:
uskovaiset veljet voisivat ehkä selvitellä ko. jatkuvaa riitaisuutta joskus ihan yksityispostissakin. Tuskin palstatilaa tarvitsee käyttää aina vain uusiin ja uusiin anteeksipyyntöihin - ja solvauksiin?
uskon veljistä...
solvataan ja pyydellään anteeksi... - onkohan se elävässä elämässäkin tuollaista.
Eikö tänne palstalle kirjoittajien viesteistä heijastu loppujen lopuksi pitemmän ajan päälle ihmisen luonne oloonpa uskossa tai ei.
Foorumi on sikäli oiva keino nähdä: mitä kirjoittavat kirjoittavat kun saavat olla anonyymejä. - Eroe
PakaNainen kirjoitti:
uskon veljistä...
solvataan ja pyydellään anteeksi... - onkohan se elävässä elämässäkin tuollaista.
Eikö tänne palstalle kirjoittajien viesteistä heijastu loppujen lopuksi pitemmän ajan päälle ihmisen luonne oloonpa uskossa tai ei.
Foorumi on sikäli oiva keino nähdä: mitä kirjoittavat kirjoittavat kun saavat olla anonyymejä.Et ole palstan ylituomari. Jos sinulla on ongelmia, eiköhän tode hyssyttele sinua matkalla. Sitten kun minuun suutut, Jukka kyllä ymmärtää.
- todé*
PakaNainen kirjoitti:
uskon veljistä...
Foorumi on sikäli oiva keino nähdä: mitä kirjoittavat kirjoittavat kun saavat olla anonyymejä.luonnekysymyshän tämä ennenkaikkea on. tässä vain käy niin, että yleistys on aikamoinen eli lukijat laittavat meidät kaikki samaan karsinaan muutamien käyttäymisen perusteella. Minä sentään en ole ollenkaan... :o
räpelsin peltipailakkaani ajokuntoon metsässä ja pakkasta oli silloin 20 astetta.
Meinas tulla kävelyreissu kun lähimmälle tiellekin oli 5 kilometriä ja kuin ihmeen kaupalla, virittelemällä sain sen korjattua kun ei ollut oikeita työkaluja ja varaosia mukana.- PakaNainen
todé* kirjoitti:
luonnekysymyshän tämä ennenkaikkea on. tässä vain käy niin, että yleistys on aikamoinen eli lukijat laittavat meidät kaikki samaan karsinaan muutamien käyttäymisen perusteella. Minä sentään en ole ollenkaan... :o
toivottavasti lukijat ymmärtävät tämän palstan tilan, ja erottavat helmet hiekasta, tännehän mahtuu myös tiblomaatteja ja en nyt suinkaan tarkoita itseäni:=0
- PakaNainen
Eroe kirjoitti:
Et ole palstan ylituomari. Jos sinulla on ongelmia, eiköhän tode hyssyttele sinua matkalla. Sitten kun minuun suutut, Jukka kyllä ymmärtää.
enkä tuomari ollenkaan. Jos sinulla on ongelmia, niin älä viitsi kiusata niillä palstalaisia.
Miksi minä sinuun suuttuisin? Tunnenhan minä sinun 'tyylisi' ja ' luonteesi'. Olen minä kummallisempiakin ihmisiä tavannut kuin sinä, sinä olet sieltä lievemmästä ja läpinäkyvämmästä päästä. - PakaNainen
mutta surullista on se, että uskosta pitää riidellä vai onko se lopultakaan usko? jos se onkin ihmisen luonto, joka kimpaantuu?
Ehkä voimme ajatella, että uskovien temperamenttia ei muutakaan usko, muuta kuin siinä kohden että pyydetään anteeksi (vain harvat), mutta anteeksi pyytäminen kuuluu myös luonnollisen osana uskomattomien elämään. Ilman anteeksiantoa ei voi uskomatonkaan elää hyvää elämää. - Eroe
PakaNainen kirjoitti:
enkä tuomari ollenkaan. Jos sinulla on ongelmia, niin älä viitsi kiusata niillä palstalaisia.
Miksi minä sinuun suuttuisin? Tunnenhan minä sinun 'tyylisi' ja ' luonteesi'. Olen minä kummallisempiakin ihmisiä tavannut kuin sinä, sinä olet sieltä lievemmästä ja läpinäkyvämmästä päästä.Minun keskaukseni on Herra, mikä sinun pakanainen?
Ps. Et sinä tunne minua alkuunkaan.
Pss. Miksi et kestä kritiikkiä, vaikka sitä itse kovasti annan, "kritiikkiä"?
Psss. Psykoanalyyseille on omat paikkansa, tämä on hengellinen palsta. - Eroe
Eroe kirjoitti:
Minun keskaukseni on Herra, mikä sinun pakanainen?
Psss. Psykoanalyyseille on omat paikkansa, tämä on hengellinen palsta.Pss. Annat "kritiikkiä", et itse kestä ollenkaan. Onko sinussa oppurtunistin vikaa?
- Eroe
todé* kirjoitti:
luonnekysymyshän tämä ennenkaikkea on. tässä vain käy niin, että yleistys on aikamoinen eli lukijat laittavat meidät kaikki samaan karsinaan muutamien käyttäymisen perusteella. Minä sentään en ole ollenkaan... :o
Älä pelkää, ei sinua lueta meidän muutamies joukkoon. Olet penseä ihminen. Hyssyttelehän nykytyylillä kadotuseen ihmsiä. Ne kun ei tule Uuno Turhapuroa katsellessa uskoon. Ei myöskään sinun tyylilläsi, ethän sinä edes evankelioi.
Eroe kirjoitti:
Psss. Psykoanalyyseille on omat paikkansa, tämä on hengellinen palsta."Minun keskaukseni on Herra, mikä sinun pakanainen?"
Matt. 4:7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'"- PakaNainen
Eroe kirjoitti:
Psss. Psykoanalyyseille on omat paikkansa, tämä on hengellinen palsta.Kyllä kirjoituksesi paljastavat aika paljon sinusta myös hyvässä mielessä.
"Minun keskaukseni on Herra, mikä sinun pakanainen?"
Minä en kerskaa mitään, yrität saada vain minut omaan katiskaasi.
Minä kestän kritiikkiä, taisit tarkoittaa tuolla kysymyksellä itseäsi?
Sinä Eroe olet mukava, mutta en kerskaa sillä. Sinun kanssasi on hauska jutella, mitä nyt joskus saisit pistää jäitä hattusi alle.
(Amos-s r = AmorEroe-e s=Eros) - PakaNainen
Eroe kirjoitti:
Pss. Annat "kritiikkiä", et itse kestä ollenkaan. Onko sinussa oppurtunistin vikaa?
Eikö se ole luonnollista vaihtaa mielipiteitä?
- PakaNainen
Eroe kirjoitti:
Pss. Annat "kritiikkiä", et itse kestä ollenkaan. Onko sinussa oppurtunistin vikaa?
Sinulle tuli psykologinen lapsus tuossa, kun viestitit, jonka pikapikaa korjasit.
Edellisessä viestissä sanoit >>Pss. Miksi et kestä kritiikkiä, vaikka sitä itse kovasti annan, "kritiikkiä"? Pe.ku kirjoitti:
Matt. 4:7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'"jos täällä joku kiusaa Jumalaa, niin se olet sinä, eikä suinkaan Eroe! Olet sinä aika.......!
PakaNainen kirjoitti:
Kyllä kirjoituksesi paljastavat aika paljon sinusta myös hyvässä mielessä.
Minä en kerskaa mitään, yrität saada vain minut omaan katiskaasi.
Minä kestän kritiikkiä, taisit tarkoittaa tuolla kysymyksellä itseäsi?
Sinä Eroe olet mukava, mutta en kerskaa sillä. Sinun kanssasi on hauska jutella, mitä nyt joskus saisit pistää jäitä hattusi alle.
(Amos-s r = AmorEroe-e s=Eros)Eroe = sankari, italiaksi!
PakaNainen kirjoitti:
mutta surullista on se, että uskosta pitää riidellä vai onko se lopultakaan usko? jos se onkin ihmisen luonto, joka kimpaantuu?
Ehkä voimme ajatella, että uskovien temperamenttia ei muutakaan usko, muuta kuin siinä kohden että pyydetään anteeksi (vain harvat), mutta anteeksi pyytäminen kuuluu myös luonnollisen osana uskomattomien elämään. Ilman anteeksiantoa ei voi uskomatonkaan elää hyvää elämää.merkillistä, ensin huudetaan palstan täydeltä, tässä tapauksessa Eroelle, PYYDÄ anteeksi, pyydä anteeksi!!!!
* No, Eroe nöyränä Herran palvelijana sitten PYYTÄÄ anteeksi, niin jopas Pe.kun johdolla alkaa taas päinvastainen ajojahti???- PakaNainen
Mohikaani_27 kirjoitti:
Eroe = sankari, italiaksi!
määritelmä on italiaksi >>1. urheita tekoja tekevä henkilö, jota ihaillaan
- PakaNainen
Mohikaani_27 kirjoitti:
merkillistä, ensin huudetaan palstan täydeltä, tässä tapauksessa Eroelle, PYYDÄ anteeksi, pyydä anteeksi!!!!
* No, Eroe nöyränä Herran palvelijana sitten PYYTÄÄ anteeksi, niin jopas Pe.kun johdolla alkaa taas päinvastainen ajojahti???että toiset heräävät kaipaamaan anteeksi pyytämistä?
- Eihän tämä palsta
Eroe kirjoitti:
Älä pelkää, ei sinua lueta meidän muutamies joukkoon. Olet penseä ihminen. Hyssyttelehän nykytyylillä kadotuseen ihmsiä. Ne kun ei tule Uuno Turhapuroa katsellessa uskoon. Ei myöskään sinun tyylilläsi, ethän sinä edes evankelioi.
vain teidän muutamien ole,vaikka se sinun kirjoituksistasi
usein siltä vaikuttaa ja olet ehkä kotiutunut palstalle niin,
ettet huomioi sitä,että muillakin on oikeus esilletuoda
oma mielipiteensä?!
Kirjoituksesi Todellekin oli sellainen,että anteeksipyyntö
olisi jälleen paikallaan! - Niin ja edellinen
PakaNainen kirjoitti:
että toiset heräävät kaipaamaan anteeksi pyytämistä?
anteeksipyyntö-kehoitus oli Leahimin ja eroen välinen,eikä Tomumajan.
- Eroe
Eihän tämä palsta kirjoitti:
vain teidän muutamien ole,vaikka se sinun kirjoituksistasi
usein siltä vaikuttaa ja olet ehkä kotiutunut palstalle niin,
ettet huomioi sitä,että muillakin on oikeus esilletuoda
oma mielipiteensä?!
Kirjoituksesi Todellekin oli sellainen,että anteeksipyyntö
olisi jälleen paikallaan!Tunnen sinut sinä valehtelija!
- leahim
PakaNainen kirjoitti:
Ehkä voimme ajatella, että uskovien temperamenttia ei muutakaan usko, muuta kuin siinä kohden että pyydetään anteeksi (vain harvat), mutta anteeksi pyytäminen kuuluu myös luonnollisen osana uskomattomien elämään. Ilman anteeksiantoa ei voi uskomatonkaan elää hyvää elämää.Terve Paka.Nainen ja muutkin!
Eik;h'n se ole se vanha aatu
joka ihmisen riitelem''n saa!
Auts...uusi l'pp'ri ja v'h'n outo viel. leahim kirjoitti:
Terve Paka.Nainen ja muutkin!
Eik;h'n se ole se vanha aatu
joka ihmisen riitelem''n saa!
Auts...uusi l'pp'ri ja v'h'n outo viel.leahim: "Terve Paka.Nainen ja muutkin!
Eiköhän se ole se vanha aatu
joka ihmisen riitelemään saa!
---
Niinhän se on.
Vanha aatu tekee matkamme kulun usein niin vaivalloiseksi.
Käy niin kuin vuodenvaihteen ostosmatkallani.
Kerron vielä siitä tässäkin ketjussa.
TIKKU JALKAPOHJASSA
Olin ostoksilla vuodenvaihteessa Helsingin Stockmannilla. En löytänyt hakemaani tavaraa ja muutenkin ostosreissuni hankaloitui. Jalkapohjassani nimittäin alkoi tuntumaan pistelyä ja kävelyni kävi vaivalloiseksi.
Ensin ajattelin, että jokin kivenmurunen oli syynä pistelyyn. Mietin, että miten pääsen jatkamaan matkaani, koska kipu vain jatkui kantapäässä. Hävetti alkaa riisumaan kenkääni siinä kaikkien ihmisten silmien alla. Sitten keksin, että menen tavaratalon vessaan ja tarkistan, mikä hiertää jalkaani.
Vessassa otin pois kengän ja sukan. Huomasin, että pieni terävä tikku oli painunut jalkapohjaani. Otin sen pois ja heti oloni parani.
---
Meillä kaikilla saattaa useinkin tulla eteen asioita, jotka hiertävät mieltämme. Matkantekomme saattaa sen takia täysin tyssätä tai hidastua.
Meitä kehotetaan:
”..., pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,...” (Hebr.12:1).
- 10+3=13
oikaista tuo helluntailaisten käyttämä fraasi " anna elämäsi Jeesukselle". Hän sanoi " tehkää parannus ja uskokaa minuun". Siinä on selvä ohje miten ihmisen pitää toimia pelastuakseen. Tuollaiset tunteenomaiset lauselmat eivät ole lähtöisin Jeesuksesta.
- Eroe
Katso, minä seison ovella ja kolkutan;
jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
Ilm.3:20 - Yks-tämmönen
pajon on uskovia, jotka on tulleet kyllä uskoon, mutta eivät ole antaneet elämäänsä Jeesukselle.
Se on ihan eri asia. Voi olla kyllä uskossa Jeesukseen, mutta ei ole antanut silti elämäänsä Jeesukselle.
Mitä se elämän Jeesukselle antaminen sitten on ? Raamattu antaa siihen vastauksen.
Room. 6:13
Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.
Room. 6:19
Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden. Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen. - 16+20
Eroe kirjoitti:
Katso, minä seison ovella ja kolkutan;
jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
Ilm.3:20Eroelta, joka tekee omat syytöksensä tuntematta toisen ihmisen uskoa. Sellaista omahyväistä toimintaa Jeesus kutsui fariselaisuudeksi.
- 15+3
16+20 kirjoitti:
Eroelta, joka tekee omat syytöksensä tuntematta toisen ihmisen uskoa. Sellaista omahyväistä toimintaa Jeesus kutsui fariselaisuudeksi.
Eroe ei, mutta minä olen.
Yks-tämmönen kirjoitti:
pajon on uskovia, jotka on tulleet kyllä uskoon, mutta eivät ole antaneet elämäänsä Jeesukselle.
Se on ihan eri asia. Voi olla kyllä uskossa Jeesukseen, mutta ei ole antanut silti elämäänsä Jeesukselle.
Mitä se elämän Jeesukselle antaminen sitten on ? Raamattu antaa siihen vastauksen.
Room. 6:13
Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.
Room. 6:19
Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden. Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.* Se pitää myöntää, todella hyvin analysoitu, tuo, " anna elämäsi Jeesukselle!" Ei siis ollenkaan turha fraasi?
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Se pitää myöntää, todella hyvin analysoitu, tuo, " anna elämäsi Jeesukselle!" Ei siis ollenkaan turha fraasi?
elämänsä antamista Jeesukselle ehdotettiin tässä tapauksessa Eroelle.
- Puskajooseppi
se perkeleellinen vihanpitosi rauhaa rakastavia ihmisiä kohtaan
omaa oksaasi siinä sahaat et kenenkään muun sinulle anteeksi, mutta oletko sinä, Eroe, ajatellut omia puheitasi, miksi uskovaisena pitämällesi henkilölle sitten sanot että "anna itsesi Jeesukselle", vaikka tiedät hänen jo sanoneen, että hän on antanut itsensä ja elämänsä Jeesukselle.
Tämä on yleisin ja räikein uskovaisten keskuudessa esiintyvä loukkaus, jolla minuakin on pommitettu harva se päivä, joka on jäänyt väliin ilman sitä, vaikka olen sanonut antaneeni itseni Jeesukselle. Sehän viittaa siihen, että tuollaisen sanoja ei hyväksy uskovaiseksi tunnustautujan tunnustusta ja asettuu itse Jumalan paikalle ylituomariksi!
´>>Evankelistan tehtävä on vaativa, ei sinne kuulu rakkaudettomuutta, ei mitään salailuja itsestään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184