Martina & Esko ohjelma

teeveelupamaksu

perseestä. Kaikkea sitä tehdäänkin. Ihan paska ohjelma. Kuka tollasia ääliöitä katsoo?

13

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nkiyggg

      Täytyy ihmetellä että kuka jaksais tota Martinaa katella kovin kauaa,aivan karmee suunsoittaja,..Esko parka koita kestää!Ohjelma on kyllä turhin mitä olen nähny,turhat julkut pääosassa,ketää voi kiinnostaa niitten elämä..

      • ryytihyppynen

        Ei Martina sen suurempi suunsoittaja ole kuin kukaan muukaan nainen, luulisin. Ja Eskokin vaikuttaa ihan perusäijältä kommentteineen: mitä vittuu sä oikein vaahtoat ym.
        Kaikinpuolin ohjelma on kivaa katsottavaa, ja käsitys heistä muuttui täysin, he ovatkin ihan normaalejä kähinöineen kaikkineen. Ainakin meidän perheessä nauretaan heille ihan positiivisessa mielessä.


      • turbojoutsen
        ryytihyppynen kirjoitti:

        Ei Martina sen suurempi suunsoittaja ole kuin kukaan muukaan nainen, luulisin. Ja Eskokin vaikuttaa ihan perusäijältä kommentteineen: mitä vittuu sä oikein vaahtoat ym.
        Kaikinpuolin ohjelma on kivaa katsottavaa, ja käsitys heistä muuttui täysin, he ovatkin ihan normaalejä kähinöineen kaikkineen. Ainakin meidän perheessä nauretaan heille ihan positiivisessa mielessä.

        Onhan ne normaaleja ihmisiä, mutta mitä järkee sellaista on katsoa televisiosta kun saman kokemuksen saa livenä menemällä kylään. Hytösen käsikirjoittamia mukatapahtumia siellä sun täällä tyyliin "hei missä sä olet?". Nou thänks. Jos jollekin uppoaa niin siitä vaan, ei se multa ole pois.


      • Ei kiroileva
        ryytihyppynen kirjoitti:

        Ei Martina sen suurempi suunsoittaja ole kuin kukaan muukaan nainen, luulisin. Ja Eskokin vaikuttaa ihan perusäijältä kommentteineen: mitä vittuu sä oikein vaahtoat ym.
        Kaikinpuolin ohjelma on kivaa katsottavaa, ja käsitys heistä muuttui täysin, he ovatkin ihan normaalejä kähinöineen kaikkineen. Ainakin meidän perheessä nauretaan heille ihan positiivisessa mielessä.

        Minun kokemuspiiriini eivät kuulu tuon tason miehet. En ikinä suostuisi seurustelemaan, saati menemään naimisiin miehen kanssa, joka puhuu noin rumastii vaimolleen.
        Ei sen puoleen, kyllä siinä on vakka kantensa valinnut. Mutta älkää ihmeessä väittäkö, että tuollainen on normaalin sivistyneen ihmisen elämää!


      • järkyttävää.....
        Ei kiroileva kirjoitti:

        Minun kokemuspiiriini eivät kuulu tuon tason miehet. En ikinä suostuisi seurustelemaan, saati menemään naimisiin miehen kanssa, joka puhuu noin rumastii vaimolleen.
        Ei sen puoleen, kyllä siinä on vakka kantensa valinnut. Mutta älkää ihmeessä väittäkö, että tuollainen on normaalin sivistyneen ihmisen elämää!

        Siis ihan älytöntä ohjelmaa tulee. Katsella nyt joitakin tavallisia ihmisiä jotka soittaa suuta ja räävästelee ja esittelee alastonta vartaloa. Sen ymmärtäis jos olis kaunis vartalo, mut kun on levee perse niin siinä ei oo näytettävää.

        Ehkä juuri siksi esko laukoo kauheuksia vaimolleen kun huomaa vaimon rupsahtavan pahaan suuntaan.


      • kldjfhglödf
        Ei kiroileva kirjoitti:

        Minun kokemuspiiriini eivät kuulu tuon tason miehet. En ikinä suostuisi seurustelemaan, saati menemään naimisiin miehen kanssa, joka puhuu noin rumastii vaimolleen.
        Ei sen puoleen, kyllä siinä on vakka kantensa valinnut. Mutta älkää ihmeessä väittäkö, että tuollainen on normaalin sivistyneen ihmisen elämää!

        saa sellaista vastakaikua kuin omalla käytöksellään ansaitsee. Helvetin rasittava narttu.


    • Minä minä minä...

      kun kaveri kysy poliisilta tomakkaan ääneen: "Mikä oli syy pysäytykseen".

      • hhehhehehhhehe

        kun kaveri kyseli naikkoselta, että kannanko sut sylissä hotellihuoneeseen? Heh, heh, katsella nyt tuollaisia tuntemattomia kansalaisia teeveestä ja niiden tyhmiä toteamuksia. Olis ollu hauska nähdä jaksoiko kaveri nostaa isopyllystä naikkosta kynnyksen yli. Heh, heh, heh.........

        Kyl niitä muitakin ääliöitä teeveessä on. Esim. salatut eläimet jaksoissa joku nuori sälli yht äkkiä ilmestyy kuvaruutuun ja kaulassa on valkoinen kravatti ja typerä hattu äässä. Heh, heh, heh........


      • eirikur
        hhehhehehhhehe kirjoitti:

        kun kaveri kyseli naikkoselta, että kannanko sut sylissä hotellihuoneeseen? Heh, heh, katsella nyt tuollaisia tuntemattomia kansalaisia teeveestä ja niiden tyhmiä toteamuksia. Olis ollu hauska nähdä jaksoiko kaveri nostaa isopyllystä naikkosta kynnyksen yli. Heh, heh, heh.........

        Kyl niitä muitakin ääliöitä teeveessä on. Esim. salatut eläimet jaksoissa joku nuori sälli yht äkkiä ilmestyy kuvaruutuun ja kaulassa on valkoinen kravatti ja typerä hattu äässä. Heh, heh, heh........

        Ihan kiva ohjelma! Mukava seurata heidän elämää. Älkää kattoko, jos ette tykkää.....


      • hula palo
        eirikur kirjoitti:

        Ihan kiva ohjelma! Mukava seurata heidän elämää. Älkää kattoko, jos ette tykkää.....

        3-4-5 kanavat voisi sulkea kokonaan Ameriikkalaisia Formaatteja kaikki .Ruotsin kanavilta tulisi hyviä ohjelmia mutta se Rautaesirippu mikä ennen oli itä naapurin ja lännen välillä on nyt Suomen ja Ruotsin välillä.Enkä todella ole mikään Ruotsin ihailija ,mutta tässä olen.


      • nou thänks
        hula palo kirjoitti:

        3-4-5 kanavat voisi sulkea kokonaan Ameriikkalaisia Formaatteja kaikki .Ruotsin kanavilta tulisi hyviä ohjelmia mutta se Rautaesirippu mikä ennen oli itä naapurin ja lännen välillä on nyt Suomen ja Ruotsin välillä.Enkä todella ole mikään Ruotsin ihailija ,mutta tässä olen.

        ruotsalaiset omistaa kaikki muut kanavat paitsi nelosen sisarkanavineen, joten pistä vaan kommenttia että ruotsalaiset näyttää hyviä ohjelmia kanavillaan.


    • loppu sluutta

      Jos suomalaiset ohjelmat on tällasta paskaa, ne kannattas jättää tekemättä!!! Jenkki paska on parempaa. Muutenkin tämä Martina on ruma ja sen naamaa näkyy ihan liikaa mediassa. Se Esko... kuka se on, palkattu näytteliä varmaan, mut ei se nyt voi olla oikeesti tommosen akan mies.

      Jos epätosi paskaa pitää tehdä, niin tekisvät mielummin ohjelmaa kuinka vaikka eres 7 lehti tekee juttunsa. Kiinnosta jo oikeesti enemmän.

    • pppppppppppppppppppp

      leveesti omalla sängyllä kuten USA:ssa on tapana. Mies kotona lippalakki päässä. Imetään samoja vaikutteita ulkomailta. Oppii se apinakin temppuja kun niitä sille opettaa. Jenkkien tyyli ei pistä kenenkään silmään, mutta jos suomessa joku laittaisi olohuoneessa ulkokengät jalassaan jalat pöydälle jossa on pientä purtavaa ja juomia niin siitähän kaikki närkästyisi jo hygieenian takia. Mutta ei jenkeissä kenenkään ilme ei edes värähtänyt. Rouva leipoo pullia ja kaveri nojailee paskasilla ulkokengillä pöytätasoon missä emäntä leipoo tuorieta pullia. Joo uunissahan ne bagteerit kuolee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe