300C:n ohjauslaitevika?

Chryslermies

Hylkäysprosentit katsastuksessa yli 30 ja syynä "ohjauslaitteet". Kuka tietää tarkemmin mitä tällä tarkoitetaan?

114

4587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaahaas

      No mistäs tämmönen tilasto taas löytyy? Ei takuulla pidä paikkaansa että enemmän kuin joka kolmas menis hylkyyn:D

      ''Ohjauslaitteet: Ohjausnivelet ja –tangot, ohjausvaihde ja muut ohjauslaitteet. Yleisin syy kuluneet raidetangonpäät.'' Ei mikään ihme jos 2000 kg painavassa autossa nämä on kovilla kun pyöritellään paikallaan asfaltilla, ja Chryslereissä niinkuin muissakin jenkeissä on tunnetusti vielä äärettömän tehokkaat tehostimet.
      Toinen juttu tietysti ajotyyli yleensäkkin.

      Itselläni ei ole kertaakaan tullut edes huomautusta mistään, joten huonosti ihmiset pitävät autojaan jos tuossa mitään perää on.

      • Chryslermies

        Tässä lähteet.

        Kauppalehden artikkeli:
        http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/30514

        A-katsastuksen tekemä tutkimus:
        http://www.a-katsastus.fi/Autolija-info/Documents/A-Katsastus_vikatilasto_2009.pdf

        Eihän tuo varmaan hirveän kallis remppa oo. Ei mikään ihme, että massiivisessa autossa nuo kuluvat. Mulla on miltei 200 000 ajettu 02 vuoden Sebring ja nyt vasta vaihdatin raidetangon päät väljyyden vuoksi. Tässä autossa ei ole muutakaan vikaa ollut paitsi lämppärin etuvastuksen palaminen.

        Tuo SRT8-versio tuosta 300C:stä kiikarissa. Tosin ei vielä rahaa ja nyt tulossa facelift kai tänä vuonna.


      • suksitaharii
        Chryslermies kirjoitti:

        Tässä lähteet.

        Kauppalehden artikkeli:
        http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/30514

        A-katsastuksen tekemä tutkimus:
        http://www.a-katsastus.fi/Autolija-info/Documents/A-Katsastus_vikatilasto_2009.pdf

        Eihän tuo varmaan hirveän kallis remppa oo. Ei mikään ihme, että massiivisessa autossa nuo kuluvat. Mulla on miltei 200 000 ajettu 02 vuoden Sebring ja nyt vasta vaihdatin raidetangon päät väljyyden vuoksi. Tässä autossa ei ole muutakaan vikaa ollut paitsi lämppärin etuvastuksen palaminen.

        Tuo SRT8-versio tuosta 300C:stä kiikarissa. Tosin ei vielä rahaa ja nyt tulossa facelift kai tänä vuonna.

        kolleegoiden toimesta taksiajettu noita 300see syslerejä ja kaikki käy pajalla ihan urakalla!!!Kuulemma lähes jokaisel eka ja vika,ihan liikaa pientä laittoa.Ja 300tkm ajetun vaihtohyvitys ihan vitsi,siks niitä jääny jo vara-autoks.Ja silti ihan ok pelihän vioista huolimatta,vuokrasin pariks viikkoo sysleriä ja voishan tollaisen halval saksasta ehkä parin vuoden päästä hakea.Ja ne vaivat ei onneks kone ja laatikko vaivoja(mb)


      • niimpäniimpäniin
        suksitaharii kirjoitti:

        kolleegoiden toimesta taksiajettu noita 300see syslerejä ja kaikki käy pajalla ihan urakalla!!!Kuulemma lähes jokaisel eka ja vika,ihan liikaa pientä laittoa.Ja 300tkm ajetun vaihtohyvitys ihan vitsi,siks niitä jääny jo vara-autoks.Ja silti ihan ok pelihän vioista huolimatta,vuokrasin pariks viikkoo sysleriä ja voishan tollaisen halval saksasta ehkä parin vuoden päästä hakea.Ja ne vaivat ei onneks kone ja laatikko vaivoja(mb)

        ''kuulemman'' ei näitä tänne. Ajokilometrit ei hirveästi vaikuta ensinnäkään Chryslerin jälleenmyyntiarvoon vaan vuosimalli, varsinkaan Mersun diesel koneella niinkuin noista moni on. ''Voishan tuollaisen saksasta halvalla'' niitä vaan kun ei saksasta saa sen halvemmalla, ja tuskin olet ikinä edes sellaista ajanut. Yleensä noissa juurikin on olleet ongelmana tuo mersun loota ja kone, sekä nuo aijemmin kertomat ohjausnivelet.
        Surkeaa on kyllä suomessa oikean auton arvostus, tai sitten kateutta.


      • Chryslermies
        suksitaharii kirjoitti:

        kolleegoiden toimesta taksiajettu noita 300see syslerejä ja kaikki käy pajalla ihan urakalla!!!Kuulemma lähes jokaisel eka ja vika,ihan liikaa pientä laittoa.Ja 300tkm ajetun vaihtohyvitys ihan vitsi,siks niitä jääny jo vara-autoks.Ja silti ihan ok pelihän vioista huolimatta,vuokrasin pariks viikkoo sysleriä ja voishan tollaisen halval saksasta ehkä parin vuoden päästä hakea.Ja ne vaivat ei onneks kone ja laatikko vaivoja(mb)

        Olisitko ystävällinen ja listaisit näitä vikoja, joiden vuoksi kerrot 300C:n vaativan jatkuvaa korjausta?

        "Kuulemma" eli hevosmiesten tietotoimiston puolelle meni.

        Saksasta et saa sen halvemmalla eikä ehkä kannata ostaakaan, koska mistä tiedät onko edellinen omistaja revittänyt vapaiden nopeuksien autobahneilla 280km/h?

        Eikä se ole mikään sysler vaan Chrysler.


      • ...
        Chryslermies kirjoitti:

        Olisitko ystävällinen ja listaisit näitä vikoja, joiden vuoksi kerrot 300C:n vaativan jatkuvaa korjausta?

        "Kuulemma" eli hevosmiesten tietotoimiston puolelle meni.

        Saksasta et saa sen halvemmalla eikä ehkä kannata ostaakaan, koska mistä tiedät onko edellinen omistaja revittänyt vapaiden nopeuksien autobahneilla 280km/h?

        Eikä se ole mikään sysler vaan Chrysler.

        Joo autobahneille ei Chrysleriä ole tehty, tai ehkä muuten kestäisi mutta vaihteisto ylikuumenee liikaa.
        150 km/h korkeintaan on maksimi nopeus pitemmällä matkalla, siinä vaiheessa ylivaihteella noin 3500-4000 rmp tai alle. Saksasta ei halvemmalla saa ja mittareitakin on takuulla ruuvailtu.


      • HEMI V8
        ... kirjoitti:

        Joo autobahneille ei Chrysleriä ole tehty, tai ehkä muuten kestäisi mutta vaihteisto ylikuumenee liikaa.
        150 km/h korkeintaan on maksimi nopeus pitemmällä matkalla, siinä vaiheessa ylivaihteella noin 3500-4000 rmp tai alle. Saksasta ei halvemmalla saa ja mittareitakin on takuulla ruuvailtu.

        Ei kai mikään muukaan auto kestä jatkuvaa 200km/h vauhtia. Kuumenee siinä jokaisen auton laatikot jo sellaisessa.

        Mihinkä perustat tämän: "150 km/h korkeintaan on maksimi nopeus pitemmällä matkalla, siinä vaiheessa ylivaihteella noin 3500-4000 rmp tai alle."??


      • kummastunut
        ... kirjoitti:

        Joo autobahneille ei Chrysleriä ole tehty, tai ehkä muuten kestäisi mutta vaihteisto ylikuumenee liikaa.
        150 km/h korkeintaan on maksimi nopeus pitemmällä matkalla, siinä vaiheessa ylivaihteella noin 3500-4000 rmp tai alle. Saksasta ei halvemmalla saa ja mittareitakin on takuulla ruuvailtu.

        Missä näin sanotaan:
        "Joo autobahneille ei Chrysleriä ole tehty, tai ehkä muuten kestäisi mutta vaihteisto ylikuumenee liikaa. 150 km/h korkeintaan on maksimi nopeus pitemmällä matkalla, siinä vaiheessa ylivaihteella noin 3500-4000 rmp tai alle."

        ???


      • ...
        kummastunut kirjoitti:

        Missä näin sanotaan:
        "Joo autobahneille ei Chrysleriä ole tehty, tai ehkä muuten kestäisi mutta vaihteisto ylikuumenee liikaa. 150 km/h korkeintaan on maksimi nopeus pitemmällä matkalla, siinä vaiheessa ylivaihteella noin 3500-4000 rmp tai alle."

        ???

        Mikä ihmeen lähde? Pitääkö teille aina olla joku saatanan tohtorin auktoriteetti sanomaan mitä kannattaa tehdä tai mitä voi tehdä, ei helvetti! Kai nyt itse tiedän jos olen kokeillut, noin 150km/h on optimaalisin vauhti. Voihan sillä ajaa vaikka yli 200km/h jos huvittaa mutta ei varmasti pitemmänpäälle tee hyvää, niinkuin ei monellekkaan autolle. Vertasin tätä nyt vähän siihen että jos otetaan vaikka urheiluauto joka on tehty nimenomaan yli 200km/h nopeuksiin, siihen soveltuu vaikka jenkeistäkin Dodge Viper tai Corvette.


      • uusavuttomille
        ... kirjoitti:

        Mikä ihmeen lähde? Pitääkö teille aina olla joku saatanan tohtorin auktoriteetti sanomaan mitä kannattaa tehdä tai mitä voi tehdä, ei helvetti! Kai nyt itse tiedän jos olen kokeillut, noin 150km/h on optimaalisin vauhti. Voihan sillä ajaa vaikka yli 200km/h jos huvittaa mutta ei varmasti pitemmänpäälle tee hyvää, niinkuin ei monellekkaan autolle. Vertasin tätä nyt vähän siihen että jos otetaan vaikka urheiluauto joka on tehty nimenomaan yli 200km/h nopeuksiin, siihen soveltuu vaikka jenkeistäkin Dodge Viper tai Corvette.

        On se tosiaan kumma, ettei aina käytetä sitä omaa aivokapasiteettia, vaan kaikkeen npitää olla joku lausunto joltain taholta.
        Noh, sillä laillahan se vastuukin/syyllisyydentunne - töppäyksen jälkeen - saadaan kätevästi, osittain pois omilta harteilta tyyliin: "...mutta kun tuo rohvessoori on sanonut, ettei ole haittaa..."

        Kyllä autoissa kannattaa kuunnella, miten kulkee ja kukkuu eri tilanteissa (ja varsinkin suurilla)nopeuksilla!


      • eura
        ... kirjoitti:

        Mikä ihmeen lähde? Pitääkö teille aina olla joku saatanan tohtorin auktoriteetti sanomaan mitä kannattaa tehdä tai mitä voi tehdä, ei helvetti! Kai nyt itse tiedän jos olen kokeillut, noin 150km/h on optimaalisin vauhti. Voihan sillä ajaa vaikka yli 200km/h jos huvittaa mutta ei varmasti pitemmänpäälle tee hyvää, niinkuin ei monellekkaan autolle. Vertasin tätä nyt vähän siihen että jos otetaan vaikka urheiluauto joka on tehty nimenomaan yli 200km/h nopeuksiin, siihen soveltuu vaikka jenkeistäkin Dodge Viper tai Corvette.

        saatana oot itse. MINUN 5,7 300c ei kyllä kuumene yhtään normaalia enempää ja ajoin sillä viime vuonna saksassa noin 16000 km.


    • hehheh..

      Se tarkoittaa että amerikan mosse on yksi suomen huonoimmista autoista, ainoastaan Dodge Caliberin hylkäysprosentti oli suurempi. Paska auto... Onkohan katsastusmiehet kateellisia kun ne hylkää rikkinäiset autot, varmaan

      • ...

        En jaksa tuohon muuta sanoa mutta monet katsastusmiehet voi hyvinkin olla kateellisia ja ameriikka vastaisia, niinkuin sinä ja monet muut suomipojut. Mistähän johtuu että muuallapäin maailmaa Chrysler on kuitenkin hyvinkin arvostettu merkki?


      • HEMI V8

        raidetangon päistä ja puslista. Pikkuremppaa.

        Tuskin edes olet istunut kyydissä tuossa 300C:ssä tai vielä SRT8-mallissa. Sen jälkeen kun olet sitä ajanut niin tiedät MIKÄ ON AUTO! :D

        PS. Ei Chrysler ole mikään kansanauto.


      • Riiseli
        HEMI V8 kirjoitti:

        raidetangon päistä ja puslista. Pikkuremppaa.

        Tuskin edes olet istunut kyydissä tuossa 300C:ssä tai vielä SRT8-mallissa. Sen jälkeen kun olet sitä ajanut niin tiedät MIKÄ ON AUTO! :D

        PS. Ei Chrysler ole mikään kansanauto.

        Suomessa auto ostetaan vain kahdella eri syyllä. Auton pitää olla hyvä tai halpa.
        Chrysler ei ole ainakaan halpa, joten...


      • ... nixman...
        HEMI V8 kirjoitti:

        raidetangon päistä ja puslista. Pikkuremppaa.

        Tuskin edes olet istunut kyydissä tuossa 300C:ssä tai vielä SRT8-mallissa. Sen jälkeen kun olet sitä ajanut niin tiedät MIKÄ ON AUTO! :D

        PS. Ei Chrysler ole mikään kansanauto.

        Olen ajanut Hemi Cryslerillä ja se ei todellakaan ole mikään erikoinen ajettava. Mersut Volvot ja Bemarit ovat paljon parempia ja laadukkaampia ja tiedoksesi olen omistanut 2 Hemi Craisua ensin sen pienemmän joka oli jos nyt ei laiska niin ei ainakaan mikään tykki. Toinen oli SRT 8 joka kyllä kulki mutta oli laaduton verrattuna nykyiseen autooni. Paljon pikku vikoja. Nykyinen autoni on Saksalainen urheiluauto joka on sekä laadukas että kova kulkuinen. PS Chrysler on kansan auto , vai miksi nimität esim Neonia.


      • kkjkjkjyuiofcv
        HEMI V8 kirjoitti:

        raidetangon päistä ja puslista. Pikkuremppaa.

        Tuskin edes olet istunut kyydissä tuossa 300C:ssä tai vielä SRT8-mallissa. Sen jälkeen kun olet sitä ajanut niin tiedät MIKÄ ON AUTO! :D

        PS. Ei Chrysler ole mikään kansanauto.

        huonosta autosta joka on vielä perkeleen rumakin varsinkin sedan mallina. hyi


      • ou nou
        ... kirjoitti:

        En jaksa tuohon muuta sanoa mutta monet katsastusmiehet voi hyvinkin olla kateellisia ja ameriikka vastaisia, niinkuin sinä ja monet muut suomipojut. Mistähän johtuu että muuallapäin maailmaa Chrysler on kuitenkin hyvinkin arvostettu merkki?

        Kuka ihme kadehtii autoa joka pärjää vikatilastoissa huonommin kuin Lada. Chrysler ja Dodgehan olivat Suomen huonoimmat autot.. halooo


      • ...
        ... nixman... kirjoitti:

        Olen ajanut Hemi Cryslerillä ja se ei todellakaan ole mikään erikoinen ajettava. Mersut Volvot ja Bemarit ovat paljon parempia ja laadukkaampia ja tiedoksesi olen omistanut 2 Hemi Craisua ensin sen pienemmän joka oli jos nyt ei laiska niin ei ainakaan mikään tykki. Toinen oli SRT 8 joka kyllä kulki mutta oli laaduton verrattuna nykyiseen autooni. Paljon pikku vikoja. Nykyinen autoni on Saksalainen urheiluauto joka on sekä laadukas että kova kulkuinen. PS Chrysler on kansan auto , vai miksi nimität esim Neonia.

        Niimpä niin. 6,5 sekuntia sataan ei riitä jos puhutaan 2000kg autosta? Sairasta. Mutta olen varma ettei sulla niitä koskaan edes ole ollut. Uudemmista volvoista ei ole kokemuksia mutta Mersuista ja Bemareista kylläkin ja niinkuin olen jo monesti maininnut Chrysler on ollut niitä kaikkia laadussa parempi.

        Ps. Chrysler ei todellakaan ole kansanauto


      • ...
        ... nixman... kirjoitti:

        Olen ajanut Hemi Cryslerillä ja se ei todellakaan ole mikään erikoinen ajettava. Mersut Volvot ja Bemarit ovat paljon parempia ja laadukkaampia ja tiedoksesi olen omistanut 2 Hemi Craisua ensin sen pienemmän joka oli jos nyt ei laiska niin ei ainakaan mikään tykki. Toinen oli SRT 8 joka kyllä kulki mutta oli laaduton verrattuna nykyiseen autooni. Paljon pikku vikoja. Nykyinen autoni on Saksalainen urheiluauto joka on sekä laadukas että kova kulkuinen. PS Chrysler on kansan auto , vai miksi nimität esim Neonia.

        Neon on oikeasti Dodge.


      • HAHHAHHAH!!!!!!!!!!
        ... kirjoitti:

        Niimpä niin. 6,5 sekuntia sataan ei riitä jos puhutaan 2000kg autosta? Sairasta. Mutta olen varma ettei sulla niitä koskaan edes ole ollut. Uudemmista volvoista ei ole kokemuksia mutta Mersuista ja Bemareista kylläkin ja niinkuin olen jo monesti maininnut Chrysler on ollut niitä kaikkia laadussa parempi.

        Ps. Chrysler ei todellakaan ole kansanauto

        Ei riitä 6.5 sekkaa vaikka puhutaan 3 tonnin autosta. Se on se 6,5 sekkaa sama painaako auto 1000 vai 5000 kiloa. Kun valoista lähdetään niin se auto joka menee esim 5 sekkaa on nopeampi , selitä mitä selität. Ja amerikan mossen laatua et voi verrata Mersuun ja Bemariin saman päivänäkään. Niin minulla on tosiaankin ollut 2 Hemi Craisua ja nyt on Porsche jota ei voi verrata samalla viikollakaan noihin laaduttomiin Itävaltalais Kanadalaisiin sekasikiöihin. HAH vikatilastojen jumbot Dodge ja Craisu. Ja Craisu on todellakin kansanauto 10 tonnilla saa valita minkä ritsan ostaa. Neonit alkaen 1000 eeroa. Ja niissäkin lukee Chrysler..


      • amerikan mosse
        ... kirjoitti:

        Niimpä niin. 6,5 sekuntia sataan ei riitä jos puhutaan 2000kg autosta? Sairasta. Mutta olen varma ettei sulla niitä koskaan edes ole ollut. Uudemmista volvoista ei ole kokemuksia mutta Mersuista ja Bemareista kylläkin ja niinkuin olen jo monesti maininnut Chrysler on ollut niitä kaikkia laadussa parempi.

        Ps. Chrysler ei todellakaan ole kansanauto

        nettiautosta alkaen 340 euroo


      • Chryslermies
        HAHHAHHAH!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Ei riitä 6.5 sekkaa vaikka puhutaan 3 tonnin autosta. Se on se 6,5 sekkaa sama painaako auto 1000 vai 5000 kiloa. Kun valoista lähdetään niin se auto joka menee esim 5 sekkaa on nopeampi , selitä mitä selität. Ja amerikan mossen laatua et voi verrata Mersuun ja Bemariin saman päivänäkään. Niin minulla on tosiaankin ollut 2 Hemi Craisua ja nyt on Porsche jota ei voi verrata samalla viikollakaan noihin laaduttomiin Itävaltalais Kanadalaisiin sekasikiöihin. HAH vikatilastojen jumbot Dodge ja Craisu. Ja Craisu on todellakin kansanauto 10 tonnilla saa valita minkä ritsan ostaa. Neonit alkaen 1000 eeroa. Ja niissäkin lukee Chrysler..

        Mersuissa ja Bemareissa on yhtä lailla vikoja ja vielä paljon kalliimpia korjata kuin raidetangon päät tai puslat. Mersut sitä paitsi kärsivät pahoista ruosteongelmista.

        300C:n 5-vaihteinen vaihdelaatikko on Mersulta ja se ei ole kovin pitkäikäinen. Chryslerin oma nelivaihteinen taas on ihan eri luokkaa. Amerikkalaisten autojen laatua ei todellakaan voi verrata varsinkaan Mersuun.

        Juurihan esim. VAG-konsernin DSG-vaihteisto on todettu sudeksi ja AutoBildissä oli vuosi sitten, että 2.5l TDI-Audeissa hajoaa automaattilaatikot liian kovan väännön vuoksi. Aika kalliita remontteja laatikkoremontit verrattuna puslien ja raidentangon päiden vaihtoon! :)

        Toisekseen samantehoiset Mersut ja Bemarit maksavat uutena siinä 120 000 - 160 000 euroa, 300C SRT8 taas 80 000 euroa.


      • voi voi
        Chryslermies kirjoitti:

        Mersuissa ja Bemareissa on yhtä lailla vikoja ja vielä paljon kalliimpia korjata kuin raidetangon päät tai puslat. Mersut sitä paitsi kärsivät pahoista ruosteongelmista.

        300C:n 5-vaihteinen vaihdelaatikko on Mersulta ja se ei ole kovin pitkäikäinen. Chryslerin oma nelivaihteinen taas on ihan eri luokkaa. Amerikkalaisten autojen laatua ei todellakaan voi verrata varsinkaan Mersuun.

        Juurihan esim. VAG-konsernin DSG-vaihteisto on todettu sudeksi ja AutoBildissä oli vuosi sitten, että 2.5l TDI-Audeissa hajoaa automaattilaatikot liian kovan väännön vuoksi. Aika kalliita remontteja laatikkoremontit verrattuna puslien ja raidentangon päiden vaihtoon! :)

        Toisekseen samantehoiset Mersut ja Bemarit maksavat uutena siinä 120 000 - 160 000 euroa, 300C SRT8 taas 80 000 euroa.

        Ja saman tehoisista Mersuista ja Bemareista saa myös vaihdossa paremmin. Eihän noita srt c300 malleja edes tuoda suomeen kun kukaan ei osta. Niin kuin Clarcson top gearissa: "Roskaa" Jotain Bmw m5 tai 6 mallia ei voi verrata tuollaiseen romuläjään samana päivänäkään. Ei ihme että Craisu on konkkakypsä, Ei edes jenkit arvosta.


      • ???????????????
        Chryslermies kirjoitti:

        Mersuissa ja Bemareissa on yhtä lailla vikoja ja vielä paljon kalliimpia korjata kuin raidetangon päät tai puslat. Mersut sitä paitsi kärsivät pahoista ruosteongelmista.

        300C:n 5-vaihteinen vaihdelaatikko on Mersulta ja se ei ole kovin pitkäikäinen. Chryslerin oma nelivaihteinen taas on ihan eri luokkaa. Amerikkalaisten autojen laatua ei todellakaan voi verrata varsinkaan Mersuun.

        Juurihan esim. VAG-konsernin DSG-vaihteisto on todettu sudeksi ja AutoBildissä oli vuosi sitten, että 2.5l TDI-Audeissa hajoaa automaattilaatikot liian kovan väännön vuoksi. Aika kalliita remontteja laatikkoremontit verrattuna puslien ja raidentangon päiden vaihtoon! :)

        Toisekseen samantehoiset Mersut ja Bemarit maksavat uutena siinä 120 000 - 160 000 euroa, 300C SRT8 taas 80 000 euroa.

        Mikä on tämä Chryslerin oma 4 vaihteinen laatikko, manuaaliko vai automaatti?


      • ...
        ??????????????? kirjoitti:

        Mikä on tämä Chryslerin oma 4 vaihteinen laatikko, manuaaliko vai automaatti?

        Automaatti, ei Chryserillä ole kuin automaatteja omasta takaa. Jotkut harvat manuaalit tulee tietääkseni Getragilta.


      • ....................
        ... kirjoitti:

        Automaatti, ei Chryserillä ole kuin automaatteja omasta takaa. Jotkut harvat manuaalit tulee tietääkseni Getragilta.

        Kraisuhan käyttää Mitsun automaattia.Ainakin näissä yleisimmissä malleissa, katsoppa vaikka ajovalo . fi siellä on lista..


      • ...
        .................... kirjoitti:

        Kraisuhan käyttää Mitsun automaattia.Ainakin näissä yleisimmissä malleissa, katsoppa vaikka ajovalo . fi siellä on lista..

        Ei ole edelleenkään Mitsun, vaan joissa sattuu olemaan 2.5 tai 3.0 litrasia Mitsun koneita niin niihin autoihin siitä on tehty muutosversio. http://en.wikipedia.org/wiki/Ultradrive


      • ajovalo .fi
        ... kirjoitti:

        Ei ole edelleenkään Mitsun, vaan joissa sattuu olemaan 2.5 tai 3.0 litrasia Mitsun koneita niin niihin autoihin siitä on tehty muutosversio. http://en.wikipedia.org/wiki/Ultradrive

        Chrysler Neon 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler PT Cruiser 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Sebring 2.0/2.7 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler 300M 2.7/3.5 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Voyager 2.4/3.3/3.8 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69


      • 98wmnhhtdysujn
        ... kirjoitti:

        Ei ole edelleenkään Mitsun, vaan joissa sattuu olemaan 2.5 tai 3.0 litrasia Mitsun koneita niin niihin autoihin siitä on tehty muutosversio. http://en.wikipedia.org/wiki/Ultradrive

        hei eiks toi kraisu o käyttäny vähä kaikkien automaattei, mersuist lähtie


      • UNIMOG
        98wmnhhtdysujn kirjoitti:

        hei eiks toi kraisu o käyttäny vähä kaikkien automaattei, mersuist lähtie

        Mitäs vaikutusta vaihteistolla on katsastus hylkäyksiin? Eiks ne ollu etupään nivelet joista ne pomppas. Pysykää asiassa.


    • Hardworking

      juuri mainitut raidetangon päät ja puslat. Ne on ihan kulutustavaraa eikä sitä pidä ihmetelläkään, että etuakselisto on kovilla kun auto painaa 2 tonnia. Tässä täytyy ottaa huomioon myös se, että samantehoinen 63 AMG maksaa siinä 160 000 euroa vähintään kun SRT8:n taitaa saada uutena alle 80 000 euroon ja näissä Mersuissa on yhtä lailla kaikenlaista ongelmaa. Tuo A-katsastuksen lista olisi saanut olla yksityiskohtaisempi. Olisi pitänyt eritellä tarkasti mistä hylkäys johtui. Pelkkä "etuakselisto" tai "taka-akselisto" ei kovin paljoa kerro mikä/mitkä osat vaativat vaihtoa. Olisi mukavaa kun ihmiset ottaisivat asioista ensin selvää eivätkä heti alkaisi rummuttamaan jotain Aamulehden otsikkoa. Tuntuu jotenkin typerältä, että iso osa on aina toisten sanomisten ja kirjoittamisten varassa. Mistää ei itse oteta selvää tai mihinkään ei ensin perehdytä ennen kuin avataan suu.

      Hieno auto kaiken kaikkiaan vaikka sellaista en omistakaan. Todellinen amerikkalainen muskeliauto. Kapitalismin ytimestä. :)

      • .................

        Chrysler 300 c muskeliauto hahhahhah, minne ne muskelit on piilotettu????? 6,5 nollasta sataan. Lähes joka merkiltä löytyy vastaaviin nopeuksiin yltävä muskeliauto...jopa hiukka ruuvatut nyky diisselit pesee puhumattakaan japsi muskeleista Mitsut Subarut Nissanit yms. 2000 kiloa painava löysä laiva muka muskeliauto, hei nyt ei puhuta Cudasta , Chargerista tai Challengerista vaan lotjasta joka on vieläpä aivan helvetin ruma auto jopa Chrysleriksi...


      • Oikaisu
        ................. kirjoitti:

        Chrysler 300 c muskeliauto hahhahhah, minne ne muskelit on piilotettu????? 6,5 nollasta sataan. Lähes joka merkiltä löytyy vastaaviin nopeuksiin yltävä muskeliauto...jopa hiukka ruuvatut nyky diisselit pesee puhumattakaan japsi muskeleista Mitsut Subarut Nissanit yms. 2000 kiloa painava löysä laiva muka muskeliauto, hei nyt ei puhuta Cudasta , Chargerista tai Challengerista vaan lotjasta joka on vieläpä aivan helvetin ruma auto jopa Chrysleriksi...

        Kiihtyvyys tuossa SRT8-versiossa on 5 sekuntia. Et voi verrata 300C SRT8 johonkin riisikuppiin. Kyseessä ihan eri luokan auto. Nokivasara sitten taas on nokivasara ja noissa riisikupeissa ei ole muuta kuin se kiihtyvyys. Hevosvoimia tuossa 6.1 litraisessa Hemissä on 431 ja vääntöä melkein 600 nm.

        Se, onko jokin auto ruma niin se on ihan subjektiivinen esteettinen näkemys.


      • porge on pop
        Oikaisu kirjoitti:

        Kiihtyvyys tuossa SRT8-versiossa on 5 sekuntia. Et voi verrata 300C SRT8 johonkin riisikuppiin. Kyseessä ihan eri luokan auto. Nokivasara sitten taas on nokivasara ja noissa riisikupeissa ei ole muuta kuin se kiihtyvyys. Hevosvoimia tuossa 6.1 litraisessa Hemissä on 431 ja vääntöä melkein 600 nm.

        Se, onko jokin auto ruma niin se on ihan subjektiivinen esteettinen näkemys.

        Pikkuhemi kulkee 0-100 n 6,7 sek Iso hemi tuon noin5 sek ja sitä voi hyvin verrata kulkunsa puolesta esim Mitsun evoon ,Subarun imbrezaan tai Nissanin gt-r malliin sillä erolla että kaikki nuo kolme ovat luotettavampia kulkevampia ja paremman näköisiä.. Minulla on ollut srt-8 joten sinun on turha alkaa kertomaan minulle sen kiihtyvyyksistä tai muustakaan . Nykyisin ajan Porschella joka sekä kulkee että on laadukas. Sain aikanaan SRT_8 sta vaihdossa n50t€ nykyisin arvo tuskin 35t€. Laaduton ja huonosti hintansa pitävä auto. Omistin aikanaan myös pienemmällä Hemillä varustetun joka ei edes kulkenut minnekkään.


      • HEMIV8
        porge on pop kirjoitti:

        Pikkuhemi kulkee 0-100 n 6,7 sek Iso hemi tuon noin5 sek ja sitä voi hyvin verrata kulkunsa puolesta esim Mitsun evoon ,Subarun imbrezaan tai Nissanin gt-r malliin sillä erolla että kaikki nuo kolme ovat luotettavampia kulkevampia ja paremman näköisiä.. Minulla on ollut srt-8 joten sinun on turha alkaa kertomaan minulle sen kiihtyvyyksistä tai muustakaan . Nykyisin ajan Porschella joka sekä kulkee että on laadukas. Sain aikanaan SRT_8 sta vaihdossa n50t€ nykyisin arvo tuskin 35t€. Laaduton ja huonosti hintansa pitävä auto. Omistin aikanaan myös pienemmällä Hemillä varustetun joka ei edes kulkenut minnekkään.

        Mitsu, Subaru ja Nissan ovat riisikuppeja, Chrysler 300C taas auto. Ero on siinä.


      • HAHHAHAHAH
        HEMIV8 kirjoitti:

        Mitsu, Subaru ja Nissan ovat riisikuppeja, Chrysler 300C taas auto. Ero on siinä.

        Vai auto, Porsche on auto nuo Syslerit ovat kaukana autoista, katso tilastot viimeisinä , Ei edes jenkit osta ,lafka konkka kypsä. Laadutonta sontaa, ei saisi edes tuoda suomeen eikä hemipaskoja enää edes tuoda..Ei kulje mihinkään , laatikot hajoaa, verhoilut perseestä, sähkövikoja yms yms niitä ei ole noissa "riisikupeissa"


      • HEMIV8
        HAHHAHAHAH kirjoitti:

        Vai auto, Porsche on auto nuo Syslerit ovat kaukana autoista, katso tilastot viimeisinä , Ei edes jenkit osta ,lafka konkka kypsä. Laadutonta sontaa, ei saisi edes tuoda suomeen eikä hemipaskoja enää edes tuoda..Ei kulje mihinkään , laatikot hajoaa, verhoilut perseestä, sähkövikoja yms yms niitä ei ole noissa "riisikupeissa"

        Oot joku kateellinen amiksen konelinjalta repannut antijenkkivasemmistolainen.. ajelet vuoden -86 Kadetilla etkä osaa kirjoittaa edes maasi nimeä isolla. :)

        Pari yleissivistävää vinkkiä:
        - Konkkakypsä on yhdyssana
        - Suomi kirjoitetaan isolla
        - Lause ei pääty pilkkuun vaan pisteeseen

        T. HEMIV8


      • hahhahhah
        HEMIV8 kirjoitti:

        Oot joku kateellinen amiksen konelinjalta repannut antijenkkivasemmistolainen.. ajelet vuoden -86 Kadetilla etkä osaa kirjoittaa edes maasi nimeä isolla. :)

        Pari yleissivistävää vinkkiä:
        - Konkkakypsä on yhdyssana
        - Suomi kirjoitetaan isolla
        - Lause ei pääty pilkkuun vaan pisteeseen

        T. HEMIV8

        Ajan Porschella ja olen omistanut 2 Hemi sysleriä aiemmin. Ymmärsit ehkä kuitenkin mitä kirjoitin vai kysyitkö äidiltäsi.. Voi mennä tuonne opiskelijoiden palstoille keskustelemaan ja opettamaan oikeinkirjoitusta muiden kaltaistesi opiskelijapoikien kanssa. Me AIKUISET kyllä ymmärrämme tekstin vaikka lause päättyisi äänimerkkiin. Muuten "oo"t kirjoitetaan olet eli älä opeta kun et itsekkäänn osaa, pässi.


      • Audi v8
        HEMIV8 kirjoitti:

        Oot joku kateellinen amiksen konelinjalta repannut antijenkkivasemmistolainen.. ajelet vuoden -86 Kadetilla etkä osaa kirjoittaa edes maasi nimeä isolla. :)

        Pari yleissivistävää vinkkiä:
        - Konkkakypsä on yhdyssana
        - Suomi kirjoitetaan isolla
        - Lause ei pääty pilkkuun vaan pisteeseen

        T. HEMIV8

        oot kirjoitetaan olet, et näemmä osaa itsekkään kirjoittaa.


      • voi istus
        HEMIV8 kirjoitti:

        Oot joku kateellinen amiksen konelinjalta repannut antijenkkivasemmistolainen.. ajelet vuoden -86 Kadetilla etkä osaa kirjoittaa edes maasi nimeä isolla. :)

        Pari yleissivistävää vinkkiä:
        - Konkkakypsä on yhdyssana
        - Suomi kirjoitetaan isolla
        - Lause ei pääty pilkkuun vaan pisteeseen

        T. HEMIV8

        Oot sie amiksessa konelinjalt repannu, et näemmä osaa itekkään kirjoittaa vaik yrität muit opettaa. Mitä tarkoittaa oot? Siun hemi taitaa olla hiekkalaatikolla.. viddu mikä taukki


      • ...........
        HEMIV8 kirjoitti:

        Oot joku kateellinen amiksen konelinjalta repannut antijenkkivasemmistolainen.. ajelet vuoden -86 Kadetilla etkä osaa kirjoittaa edes maasi nimeä isolla. :)

        Pari yleissivistävää vinkkiä:
        - Konkkakypsä on yhdyssana
        - Suomi kirjoitetaan isolla
        - Lause ei pääty pilkkuun vaan pisteeseen

        T. HEMIV8

        http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Mazdalla vähävikaisimmat autot/1135234048729


      • HEMIV8
        hahhahhah kirjoitti:

        Ajan Porschella ja olen omistanut 2 Hemi sysleriä aiemmin. Ymmärsit ehkä kuitenkin mitä kirjoitin vai kysyitkö äidiltäsi.. Voi mennä tuonne opiskelijoiden palstoille keskustelemaan ja opettamaan oikeinkirjoitusta muiden kaltaistesi opiskelijapoikien kanssa. Me AIKUISET kyllä ymmärrämme tekstin vaikka lause päättyisi äänimerkkiin. Muuten "oo"t kirjoitetaan olet eli älä opeta kun et itsekkäänn osaa, pässi.

        Kirjoitusasusi kertoo paljon yleissivistyksen tasosta. Kyllähän sitä toinen ymmärtää vaikka kirjoittaisit luolamerkein. :)


      • öööööööööööööööööööö
        HEMIV8 kirjoitti:

        Kirjoitusasusi kertoo paljon yleissivistyksen tasosta. Kyllähän sitä toinen ymmärtää vaikka kirjoittaisit luolamerkein. :)

        No tuo sivistys ei liioin tarkoita sitä ettei voisi omistaa vaikka Rolssia, olethan sinäkin muka omistavanasi Hemin. Myös tuo kirjoitustaidottomuutesi paljastaa yleissivistyksesi tason, vai mitä herra "oot"..


      • #####ihmettelijä####
        HEMIV8 kirjoitti:

        Kirjoitusasusi kertoo paljon yleissivistyksen tasosta. Kyllähän sitä toinen ymmärtää vaikka kirjoittaisit luolamerkein. :)

        Mitä helvettiä oikeinkirjoituksella tai sivistyksellä on tekemistä Chryslerin huonolle menestykselle vikatilastoissa. Yritätkö kertoa että heidän inssinsä ovat sekä sivistömättömiä että kirjoitus ja lukutaidottomia ja siinä syy heikkoon menestykseen vai mikä on pointtisi.


      • ...
        #####ihmettelijä#### kirjoitti:

        Mitä helvettiä oikeinkirjoituksella tai sivistyksellä on tekemistä Chryslerin huonolle menestykselle vikatilastoissa. Yritätkö kertoa että heidän inssinsä ovat sekä sivistömättömiä että kirjoitus ja lukutaidottomia ja siinä syy heikkoon menestykseen vai mikä on pointtisi.

        Mitkä helvetin vikatilastot? Se on katsastustilasto eikä sillä ole mitään tekemistä vikojen kanssa. Käytä järkeä.


      • ...............
        ... kirjoitti:

        Mitkä helvetin vikatilastot? Se on katsastustilasto eikä sillä ole mitään tekemistä vikojen kanssa. Käytä järkeä.

        Niin katsastustilastojen häntäpäässä ja vikatilastojen kärkipäässä.. Käytä järkeä ja tutki nettiä, tollo


      • ...................
        ... kirjoitti:

        Mitkä helvetin vikatilastot? Se on katsastustilasto eikä sillä ole mitään tekemistä vikojen kanssa. Käytä järkeä.

        http://www.pertti.com/vikatilastot/Autojen vikatilastojen analysointia.htm#2merkit


      • New Yorker
        HAHHAHAHAH kirjoitti:

        Vai auto, Porsche on auto nuo Syslerit ovat kaukana autoista, katso tilastot viimeisinä , Ei edes jenkit osta ,lafka konkka kypsä. Laadutonta sontaa, ei saisi edes tuoda suomeen eikä hemipaskoja enää edes tuoda..Ei kulje mihinkään , laatikot hajoaa, verhoilut perseestä, sähkövikoja yms yms niitä ei ole noissa "riisikupeissa"

        Tuo höpöhöpöheinänpolttaja sekoittaa keskusteluja, kun automiehet asiasta puhuvat,
        eikä sulla omaa Porschea ole, sen paremmin kuin ei ollut Chryslereitäkään, eikä tule olemaankaan,
        isäsi autolla joskus pääsit renkaanvaihdolle, minä vaihdoin ja isäsi kävi maksamassa ne itse.
        Ilmeisesti ei uskonut sinulle niin isoa rahaa mukaan.
        Sinullahan on se tuunattu Nissan 200 ,ihan hyvä asiakas rengaskaupassa kyllä, isä maksoi.


      • Gary Glitter
        hahhahhah kirjoitti:

        Ajan Porschella ja olen omistanut 2 Hemi sysleriä aiemmin. Ymmärsit ehkä kuitenkin mitä kirjoitin vai kysyitkö äidiltäsi.. Voi mennä tuonne opiskelijoiden palstoille keskustelemaan ja opettamaan oikeinkirjoitusta muiden kaltaistesi opiskelijapoikien kanssa. Me AIKUISET kyllä ymmärrämme tekstin vaikka lause päättyisi äänimerkkiin. Muuten "oo"t kirjoitetaan olet eli älä opeta kun et itsekkäänn osaa, pässi.

        A) Sinä ETole omistanut yhtään Chrysleria
        B) Sinä ET omista Porschea
        C) Sinä ET ole aikuinen

        D) Sinä omistat Opel Corsan
        E) Sinä käyt ammattikoulua
        F) Sinä olet IDIOOTTI


      • buahaha,.,
        Gary Glitter kirjoitti:

        A) Sinä ETole omistanut yhtään Chrysleria
        B) Sinä ET omista Porschea
        C) Sinä ET ole aikuinen

        D) Sinä omistat Opel Corsan
        E) Sinä käyt ammattikoulua
        F) Sinä olet IDIOOTTI

        Ja mikä parasta nuo kaikki soppii sinuunkin. Gary Glitteriä syytettiin aikoinaan lapsiin sekaantumisista. Onnea sinulle..Hävettääkö, luulis..


      • Audi RS6
        buahaha,., kirjoitti:

        Ja mikä parasta nuo kaikki soppii sinuunkin. Gary Glitteriä syytettiin aikoinaan lapsiin sekaantumisista. Onnea sinulle..Hävettääkö, luulis..

        ja sinä tartuit taas täkyyn! Hahahahahahahaahha


      • S##t#na
        New Yorker kirjoitti:

        Tuo höpöhöpöheinänpolttaja sekoittaa keskusteluja, kun automiehet asiasta puhuvat,
        eikä sulla omaa Porschea ole, sen paremmin kuin ei ollut Chryslereitäkään, eikä tule olemaankaan,
        isäsi autolla joskus pääsit renkaanvaihdolle, minä vaihdoin ja isäsi kävi maksamassa ne itse.
        Ilmeisesti ei uskonut sinulle niin isoa rahaa mukaan.
        Sinullahan on se tuunattu Nissan 200 ,ihan hyvä asiakas rengaskaupassa kyllä, isä maksoi.

        Ruohoo vai viinaa, kumpaa käytät? Ja oikein kummikorjaamolla duunis, onks kätes paskaset??Kyl mahtaa vituttaa vääntää päälle jotain pyöräkuormaajan rengasta, ei ole kumma että pää pehmenee.


      • heheheheheheh
        Audi RS6 kirjoitti:

        ja sinä tartuit taas täkyyn! Hahahahahahahaahha

        Et tainnu ite tietää kun otit nimimerkin G-Glitter et se on lapseen sekaantuja. Kyl muakin vituttais..HAHAHAHAHAHAHAHAH


      • ristus notta
        heheheheheheh kirjoitti:

        Et tainnu ite tietää kun otit nimimerkin G-Glitter et se on lapseen sekaantuja. Kyl muakin vituttais..HAHAHAHAHAHAHAHAH

        Tuan tällä kertaa Audi rs6 nimimerkin kannattaas joskus teherä muutaki ku provota eri sivuulla. Sitähän vierään ku litran mittaa jokaanen ilta kun ei se tierä oikeen mistään asioosta mitään. Tuaskin justiin meni vipuhun ja kohta se taas alakaa selittämähän.


    • Sebring -02

      Itselläni Sebring 2.7 V6 02-vuodelta, jolla ajettu likemmäs 200 000 kilometriä ja nyt on pallonivelet edestä tulossa tiensä päähän. Kerran siihen uusittiin ilmastoinnin tuulettimen voimakkuudensäätimen etuvastus ja kerran katalysaattorin jälkeinen happianturi - muistaakseni. Nämä ovatkin olleet ainoat remontit koko autossa, joka on käytetty aina määräaikaishuollossa ajallaan ja samoilla öljyillä ajettu enintään 10 000 kilometriä. Yleensä vaihdatan ne jo 7 500 kilometrin kohdalla. Paljon on kyse siitä kuinka autoaan pitää ja kuinka sitä kohtelee ja miten sillä ajaa.

      Tuon 300C:n kohdalla kysymys on vain kulutusosista. Tuo rauta kun on sivistynyttä ajoa varten eikä rässimistä. 300C painaa 2000 kiloa, joten kyllä siitä nivelet ja raidetangon päät saa kulumaan nopeasti jos sillä ajelee kuin joku teini bemarilla.

      When 300C states its presence on town or highway, jää siinä Audit ja Bemarit kakkoseks.

      • ....................

        Kyl se kuule on turha selitellä, tilastot näyttää totuuden. Aina jää joku viimeiseksi eikä jenkit ole ikinä olleet huolella tehtyjä. Ne kestää sen pari-kolme vuotta ja sit ne pukataan konttiin tänne pohjolan perukoille. Ei niitä edes ole tehty kestämään, pitäähän varaosia saada myydä ja huollot pyörimään. 50-70 luvuilla jenkit kesti teknisesti sen jälkeen on tullut pelkkää skeidaa..Ennen oli jenkit hienoja autoja vaikkakin huolimattomasti kasattuja, nyt ne ei ole edes hienoja,esim uuden sebringin konepelti jotain aaltopeltiä niin kuin rättisitikassa. Nuo Korealais Meksikolais Japanilais Saksalais Itävaltalais yms yms jenkit ovat kaukana oikeista jenkeistä joissa oli 8 ja takaveto. Nyt on 300c v8 joka käy välillä 4 pytyllä on mersun epäluotettava vaihteisto yms sekasikiö, ei ihme että pitää tilastojen perää. Jo ne olis kunnon autoja kävisi ne kaupaksi eikä tehtaat olisi konkan partaalla. Mahtavia dollarihymyjä nykyään kuten esim Chrysler 500, eli pikku fiiat voi juma..http://www.tekniikanmaailma.fi/s/f/editor/0630 Chrysler 500.png


      • ,,,,,,,,,,,,

        PS on niitä muitakin autoja jotka painaa 2000kg miksi ne kestää.. Luuletko sä että jokainen 300c on lippispäiden omistuksessa, ne ei kuule katokkaan tollasen auton päälle, niillä on Audit ja Bemarit. Kyllä nyt joka auton nivelten pitää kestää 3 v kun kyse on kuitenkin maantielle tehdystä autosta, aja sillä sitten miten ajat. Kyllä isot Bemarit ainaa saman, miksi ne kestää?????


      • Sebring -02
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        PS on niitä muitakin autoja jotka painaa 2000kg miksi ne kestää.. Luuletko sä että jokainen 300c on lippispäiden omistuksessa, ne ei kuule katokkaan tollasen auton päälle, niillä on Audit ja Bemarit. Kyllä nyt joka auton nivelten pitää kestää 3 v kun kyse on kuitenkin maantielle tehdystä autosta, aja sillä sitten miten ajat. Kyllä isot Bemarit ainaa saman, miksi ne kestää?????

        Eiköhän se ole ajokilometreistä ja ajotavasta kiinni kauanko kulutusosat kestävät eikä vuosista? :) On se ihme kun omassa likemmäs 200 000 ajetussa Sebringissä ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Sulla on paljon mielikuvia, mutta ei empiiristä kokemusta tai luotettavaa tietoa.

        5.7 litraisessa HEMI:ssä on tuo MDS-järjestelmä (Multiple Displacement System), joka katkaisee polttoainesyötön neljältä sylinteriltä kun V8-Poweria ei tarvita. Transitio neljän ja kahdeksan sylinterin välillä on muistaakseni 0.06 sekuntia (lukenut jostakin esitteestä), joten sitä ei voi huomata. Onhan se järkevä keksintö kun se säästää n. 25% polttoainetta (tämäkin jostakin esitteestä).

        Chryslerit ei mee vasemmistolaisessa Suomessa kaupaksi, koska kaikki ajavat Kadeteilla, Tojotoilla ja Skodilla. Suomessa kallista autoa ei ole useimmilla vara ostaa johtuen korkeasta verotuksesta ja kun kansalaiset eivät arvosta ajonautintoa sekä pelkäävät suurta kulutusta, mikä jenkeillä toteutuu vain kaupunkiliikenteessä ja kaupungissakin se on ajotavasta hirveästi kiinni kuinka paljon polttoainetta kuluu.

        Jos haluaa tyytyä Tojotaan tai Skodaan niin siitä vaan.

        Itse ajelen sillä, millä haluan :)


      • ....................
        Sebring -02 kirjoitti:

        Eiköhän se ole ajokilometreistä ja ajotavasta kiinni kauanko kulutusosat kestävät eikä vuosista? :) On se ihme kun omassa likemmäs 200 000 ajetussa Sebringissä ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Sulla on paljon mielikuvia, mutta ei empiiristä kokemusta tai luotettavaa tietoa.

        5.7 litraisessa HEMI:ssä on tuo MDS-järjestelmä (Multiple Displacement System), joka katkaisee polttoainesyötön neljältä sylinteriltä kun V8-Poweria ei tarvita. Transitio neljän ja kahdeksan sylinterin välillä on muistaakseni 0.06 sekuntia (lukenut jostakin esitteestä), joten sitä ei voi huomata. Onhan se järkevä keksintö kun se säästää n. 25% polttoainetta (tämäkin jostakin esitteestä).

        Chryslerit ei mee vasemmistolaisessa Suomessa kaupaksi, koska kaikki ajavat Kadeteilla, Tojotoilla ja Skodilla. Suomessa kallista autoa ei ole useimmilla vara ostaa johtuen korkeasta verotuksesta ja kun kansalaiset eivät arvosta ajonautintoa sekä pelkäävät suurta kulutusta, mikä jenkeillä toteutuu vain kaupunkiliikenteessä ja kaupungissakin se on ajotavasta hirveästi kiinni kuinka paljon polttoainetta kuluu.

        Jos haluaa tyytyä Tojotaan tai Skodaan niin siitä vaan.

        Itse ajelen sillä, millä haluan :)

        Niin minulla on kokemusta Neonista, Pt Cruiserista ja nyt 2007 mallisesta Sebringistä, nämä ole ostanut uutena joista Sebringin kaupan yritin purkaa koska auto oli susi jo syntyessään, siihen on esimerkiksi sisusta vaihdettu vesivahingon vuoksi, kattoantennista vuoti vesi sisälle sataessa ja pestessä. Vanhoja jenkkejä on ollut mm. Jeep, Ford Galaxie 500. Chevy Camaro 68, Pontiac Trans Am -89. Chevy Impala -65 Chevy Caprise -91 Chevy van -89. Chevy Astro van yms yms Luulen että minulla on kokemusta varmasti yhtä paljon jenkeistä kuin sinullakin. Ekan jenkkini ostin v-82 ja siitä lähtien olen ajanut jenkkiautoilla, ja nää nykyiset ovat kaukana niistä oikeista jenkeistä.


      • ..........
        .................... kirjoitti:

        Niin minulla on kokemusta Neonista, Pt Cruiserista ja nyt 2007 mallisesta Sebringistä, nämä ole ostanut uutena joista Sebringin kaupan yritin purkaa koska auto oli susi jo syntyessään, siihen on esimerkiksi sisusta vaihdettu vesivahingon vuoksi, kattoantennista vuoti vesi sisälle sataessa ja pestessä. Vanhoja jenkkejä on ollut mm. Jeep, Ford Galaxie 500. Chevy Camaro 68, Pontiac Trans Am -89. Chevy Impala -65 Chevy Caprise -91 Chevy van -89. Chevy Astro van yms yms Luulen että minulla on kokemusta varmasti yhtä paljon jenkeistä kuin sinullakin. Ekan jenkkini ostin v-82 ja siitä lähtien olen ajanut jenkkiautoilla, ja nää nykyiset ovat kaukana niistä oikeista jenkeistä.

        Senkö vuoksi Chrysler on liki konkassa kun autot eivät mene vasemmistolais suomessa kaupaksi. Kait niitä nyt helvetissä yritetään muihinkin maihin myydä. Ne eivät mene kaupaksi edes amerikassa , Suomen myynnillä ei pidetä yhtään tehdasta pystyssä vaikka kaikki suomalaiset ajaisivat jenkillä..


      • HEMIV8
        .................... kirjoitti:

        Niin minulla on kokemusta Neonista, Pt Cruiserista ja nyt 2007 mallisesta Sebringistä, nämä ole ostanut uutena joista Sebringin kaupan yritin purkaa koska auto oli susi jo syntyessään, siihen on esimerkiksi sisusta vaihdettu vesivahingon vuoksi, kattoantennista vuoti vesi sisälle sataessa ja pestessä. Vanhoja jenkkejä on ollut mm. Jeep, Ford Galaxie 500. Chevy Camaro 68, Pontiac Trans Am -89. Chevy Impala -65 Chevy Caprise -91 Chevy van -89. Chevy Astro van yms yms Luulen että minulla on kokemusta varmasti yhtä paljon jenkeistä kuin sinullakin. Ekan jenkkini ostin v-82 ja siitä lähtien olen ajanut jenkkiautoilla, ja nää nykyiset ovat kaukana niistä oikeista jenkeistä.

        Nyt kyllä puhuit itsesi ihan solmuun :)

        Olet siis aina ollut tyytymätön jenkkiautoon, mutta silti olet aina vain ottanut jenkin edellisen tilalle ja vielä ostanut uutena :). Unohdit tuosta listastasi ne kaksi "Hemi sysleriä" ja Porschen, joka kai sulla on nyt? :D

        :D


      • höpöjä
        HEMIV8 kirjoitti:

        Nyt kyllä puhuit itsesi ihan solmuun :)

        Olet siis aina ollut tyytymätön jenkkiautoon, mutta silti olet aina vain ottanut jenkin edellisen tilalle ja vielä ostanut uutena :). Unohdit tuosta listastasi ne kaksi "Hemi sysleriä" ja Porschen, joka kai sulla on nyt? :D

        :D

        Kuule en unohtanut hemi sysleriä olen eri kundi. Nykyisin omistan kesäautona Chevellen vm -69 350 koneella ja th 350 automaatilla. Olen helvetin tyytymätön tähän nykyiseen jenkkiini joka on käyttöautona eli Sebring -07.


      • höpöjä
        HEMIV8 kirjoitti:

        Nyt kyllä puhuit itsesi ihan solmuun :)

        Olet siis aina ollut tyytymätön jenkkiautoon, mutta silti olet aina vain ottanut jenkin edellisen tilalle ja vielä ostanut uutena :). Unohdit tuosta listastasi ne kaksi "Hemi sysleriä" ja Porschen, joka kai sulla on nyt? :D

        :D

        "Kuin niin. Kirjoittele vaan niistä autoista joista tälle palstalle kuuluu. Ja toi on tosi , murehdi vain Craisuista, tilastojen viimeisestä. Ja mulla sit ei ole Toyotaa vaan Chrysler Sebring vm 2007 johon on kyllä saanut remppaa tehdä, esim uudet oven pahvit ja kattoverhoilu kun auto vuoti sateella ja pestessä kuin seula, no ne meni takuuseen."


      • vie kerran
        höpöjä kirjoitti:

        "Kuin niin. Kirjoittele vaan niistä autoista joista tälle palstalle kuuluu. Ja toi on tosi , murehdi vain Craisuista, tilastojen viimeisestä. Ja mulla sit ei ole Toyotaa vaan Chrysler Sebring vm 2007 johon on kyllä saanut remppaa tehdä, esim uudet oven pahvit ja kattoverhoilu kun auto vuoti sateella ja pestessä kuin seula, no ne meni takuuseen."

        No mitä helvettiä sulle kuuluu Toyotien murheet, just tuli tilastot katsastuksista joissa Chryslerit pitää perää, murehdi niitä tai mee Toyota sivuille itkeen.. Nää on Chryslerin sivut jos et tiennyt.


      • HEMIV8
        höpöjä kirjoitti:

        Kuule en unohtanut hemi sysleriä olen eri kundi. Nykyisin omistan kesäautona Chevellen vm -69 350 koneella ja th 350 automaatilla. Olen helvetin tyytymätön tähän nykyiseen jenkkiini joka on käyttöautona eli Sebring -07.

        Jolla on kaks "Hemi sysleriä", vuoden -69 Chevelle, 2007 Sebring ja pari Tojotaa. Paljon on kaverille autoja kertynyt :D

        Kyse noissa katsastuksen vioissa on edelleen pallonivelistä ja raidetangon päistä. Pikkuremppaa, josta kateelliset kippokuskit ovat nostaneet hirveän metelin, että Chrysler on romu. Aika pikkusieluista ja tyhjäpäistä möykkää.

        Mukavaa riisikippoautoilua vaan. Tojojojo tojojojo tojojojo prymmm.... :D


      • sinulle hemi v8
        HEMIV8 kirjoitti:

        Jolla on kaks "Hemi sysleriä", vuoden -69 Chevelle, 2007 Sebring ja pari Tojotaa. Paljon on kaverille autoja kertynyt :D

        Kyse noissa katsastuksen vioissa on edelleen pallonivelistä ja raidetangon päistä. Pikkuremppaa, josta kateelliset kippokuskit ovat nostaneet hirveän metelin, että Chrysler on romu. Aika pikkusieluista ja tyhjäpäistä möykkää.

        Mukavaa riisikippoautoilua vaan. Tojojojo tojojojo tojojojo prymmm.... :D

        tää on helppoo kun heinän teko.. Otappa huomenna yhteys maahantuojaan ja kysy onko ne vaihtanut takuuseen sisäkaton ja ovipahvit Sebrinkiin vm -07 takuuna. Ja paikkakunta missä verhoilut vaihdettin on n400km Helsingistä, saat mun puolesta kysellä autoni muutkin viat, tuskin esim noit kattoja on oikeen moneen vaihdettu. ps mulla ei edelleenkään ole Hemi Chrysleriä eikä Toyotaa mutta kun on ajanut jenkeillä vuodesta 82 niin on kait niitä muutama ollut. Chevelle on 2d ht ja se on harraste peli sit on tää 07 Sebring. Kun itsekkin saat hieman ikää huomaa että autojen lukumäärä kertyy ei kaikkia autoja viitsi pitää esim 10 vuotta. Jos olet itse esim 19 on luonnollista ettei sinulla ole vielä ollut kovin montaa autoa, mutta kunhan ikää kertyy.......kyselläänpä esim 15 vuoden kuluttua


      • faktaa pöytään
        HEMIV8 kirjoitti:

        Jolla on kaks "Hemi sysleriä", vuoden -69 Chevelle, 2007 Sebring ja pari Tojotaa. Paljon on kaverille autoja kertynyt :D

        Kyse noissa katsastuksen vioissa on edelleen pallonivelistä ja raidetangon päistä. Pikkuremppaa, josta kateelliset kippokuskit ovat nostaneet hirveän metelin, että Chrysler on romu. Aika pikkusieluista ja tyhjäpäistä möykkää.

        Mukavaa riisikippoautoilua vaan. Tojojojo tojojojo tojojojo prymmm.... :D

        Missä lukee että pallonivelet ja raidetangon päät, ja miksei ne kestä uudessa autossa? Taitaa vaan Tojojojo tojojojo tojojojo olla kestävämpi.


      • reiska kemistä
        HEMIV8 kirjoitti:

        Jolla on kaks "Hemi sysleriä", vuoden -69 Chevelle, 2007 Sebring ja pari Tojotaa. Paljon on kaverille autoja kertynyt :D

        Kyse noissa katsastuksen vioissa on edelleen pallonivelistä ja raidetangon päistä. Pikkuremppaa, josta kateelliset kippokuskit ovat nostaneet hirveän metelin, että Chrysler on romu. Aika pikkusieluista ja tyhjäpäistä möykkää.

        Mukavaa riisikippoautoilua vaan. Tojojojo tojojojo tojojojo prymmm.... :D

        Näit sää muute nuot katsastuksen tilastot, oli japskit aika korkeella. Piti perää kraisut ja dodget, tiesikkö sitä. On aikas paskoi autoi noi korean jenkit


      • Warremies
        HEMIV8 kirjoitti:

        Jolla on kaks "Hemi sysleriä", vuoden -69 Chevelle, 2007 Sebring ja pari Tojotaa. Paljon on kaverille autoja kertynyt :D

        Kyse noissa katsastuksen vioissa on edelleen pallonivelistä ja raidetangon päistä. Pikkuremppaa, josta kateelliset kippokuskit ovat nostaneet hirveän metelin, että Chrysler on romu. Aika pikkusieluista ja tyhjäpäistä möykkää.

        Mukavaa riisikippoautoilua vaan. Tojojojo tojojojo tojojojo prymmm.... :D

        Ruotsin tilastot.http://www.hs.fi/autot/artikkeli/3 vuotta vanhat autot/1135219603566


      • 88888888888888888888

      • HEMIV8
        faktaa pöytään kirjoitti:

        Missä lukee että pallonivelet ja raidetangon päät, ja miksei ne kestä uudessa autossa? Taitaa vaan Tojojojo tojojojo tojojojo olla kestävämpi.

        Onhan se kestävä juu.. siinä se sitten onkin se Tojotan oleminen :D


      • Mustaa tussua
        faktaa pöytään kirjoitti:

        Missä lukee että pallonivelet ja raidetangon päät, ja miksei ne kestä uudessa autossa? Taitaa vaan Tojojojo tojojojo tojojojo olla kestävämpi.

        ajella kuin riisikipoilla niin mitä täällä valitat. Painu siitä ylitöihin viikonlopuksi niin saat joskus maistaa oikeaa autoilua :)


      • #69#
        HEMIV8 kirjoitti:

        Onhan se kestävä juu.. siinä se sitten onkin se Tojotan oleminen :D

        No eipähän hänen ainakaan tarvitse työntää autoa, vaan tulee itse työnnetyksi.


      • haaaa
        Mustaa tussua kirjoitti:

        ajella kuin riisikipoilla niin mitä täällä valitat. Painu siitä ylitöihin viikonlopuksi niin saat joskus maistaa oikeaa autoilua :)

        Kuule kuka on puhunut ettei ole varaa. Kyl tuolta nettiautosta löytyy noita Craisun rähjiä 300 ylöspäin..Sitäpaitsi toihan nyky Craisuhan on riisikippo..


      • chrys on mitsu
        Mustaa tussua kirjoitti:

        ajella kuin riisikipoilla niin mitä täällä valitat. Painu siitä ylitöihin viikonlopuksi niin saat joskus maistaa oikeaa autoilua :)

        Automaatit: Chrysler Neon 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler PT Cruiser 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Sebring 2.0/2.7 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler 300M 2.7/3.5 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Voyager 2.4/3.3/3.8 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69 Moottorit japanilaiskorealaisia..http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Engine_Manufacturing_Alliance#The_World_Engine Mikä tulee amerikasta, huono laatuko?


      • mitsuler
        Mustaa tussua kirjoitti:

        ajella kuin riisikipoilla niin mitä täällä valitat. Painu siitä ylitöihin viikonlopuksi niin saat joskus maistaa oikeaa autoilua :)

        Ko meet jenkkikruisinkiin tolla kraisulla niin nauretaako sulle? Kuis tapaakko käyvä japsitreffeillä, eiks autos kelepaa sinnekki ko siinä on japanialainen tekniikka.


      • s234edrftgyhu
        mitsuler kirjoitti:

        Ko meet jenkkikruisinkiin tolla kraisulla niin nauretaako sulle? Kuis tapaakko käyvä japsitreffeillä, eiks autos kelepaa sinnekki ko siinä on japanialainen tekniikka.

        Älä solvaa, kaverihan uskoo ihan oikeasti ajavansa jenkillä.


      • ...
        .................... kirjoitti:

        Niin minulla on kokemusta Neonista, Pt Cruiserista ja nyt 2007 mallisesta Sebringistä, nämä ole ostanut uutena joista Sebringin kaupan yritin purkaa koska auto oli susi jo syntyessään, siihen on esimerkiksi sisusta vaihdettu vesivahingon vuoksi, kattoantennista vuoti vesi sisälle sataessa ja pestessä. Vanhoja jenkkejä on ollut mm. Jeep, Ford Galaxie 500. Chevy Camaro 68, Pontiac Trans Am -89. Chevy Impala -65 Chevy Caprise -91 Chevy van -89. Chevy Astro van yms yms Luulen että minulla on kokemusta varmasti yhtä paljon jenkeistä kuin sinullakin. Ekan jenkkini ostin v-82 ja siitä lähtien olen ajanut jenkkiautoilla, ja nää nykyiset ovat kaukana niistä oikeista jenkeistä.

        Mitä helvetti, ei sebringissä ole mitään kattoantennia:DD Taitaa tulla pahasti paskaa nyt!


      • onhan nyt toki
        ... kirjoitti:

        Mitä helvetti, ei sebringissä ole mitään kattoantennia:DD Taitaa tulla pahasti paskaa nyt!

        Ja varmasti on ja sen alla on vielä antennin vahvistaja, hiukka b pilarin takapuolella. En tiedä onko kaikissa mut ainakin osassa on..


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      • Lohkoperuna69
        #69# kirjoitti:

        No eipähän hänen ainakaan tarvitse työntää autoa, vaan tulee itse työnnetyksi.

        Riisikippoja ja Volkswageneita enimmäkseen sekä yhden Mersun.


      • uuuuuuuuuuuuuu
        Lohkoperuna69 kirjoitti:

        Riisikippoja ja Volkswageneita enimmäkseen sekä yhden Mersun.

        Chryslerhän on riisikippo japsikoneineen ja laatikoineen.


      • buahahahah
        Lohkoperuna69 kirjoitti:

        Riisikippoja ja Volkswageneita enimmäkseen sekä yhden Mersun.

        Ne on hylätty katsastuksessa ei niillä saa ajaa..


      • HEMIV8
        höpöjä kirjoitti:

        "Kuin niin. Kirjoittele vaan niistä autoista joista tälle palstalle kuuluu. Ja toi on tosi , murehdi vain Craisuista, tilastojen viimeisestä. Ja mulla sit ei ole Toyotaa vaan Chrysler Sebring vm 2007 johon on kyllä saanut remppaa tehdä, esim uudet oven pahvit ja kattoverhoilu kun auto vuoti sateella ja pestessä kuin seula, no ne meni takuuseen."

        Otitko sä ne kaks "Hemi sysleriä" ennen vai jälkeen kun luovuit Chevellestä vai oliks sulla se Tojojojota ennen Chevelleä? :)

        "Kun ei koskaan valehtele, ei tarvitse muistaa mitään" -Mark Twain :)


      • HEMIV8
        sinulle hemi v8 kirjoitti:

        tää on helppoo kun heinän teko.. Otappa huomenna yhteys maahantuojaan ja kysy onko ne vaihtanut takuuseen sisäkaton ja ovipahvit Sebrinkiin vm -07 takuuna. Ja paikkakunta missä verhoilut vaihdettin on n400km Helsingistä, saat mun puolesta kysellä autoni muutkin viat, tuskin esim noit kattoja on oikeen moneen vaihdettu. ps mulla ei edelleenkään ole Hemi Chrysleriä eikä Toyotaa mutta kun on ajanut jenkeillä vuodesta 82 niin on kait niitä muutama ollut. Chevelle on 2d ht ja se on harraste peli sit on tää 07 Sebring. Kun itsekkin saat hieman ikää huomaa että autojen lukumäärä kertyy ei kaikkia autoja viitsi pitää esim 10 vuotta. Jos olet itse esim 19 on luonnollista ettei sinulla ole vielä ollut kovin montaa autoa, mutta kunhan ikää kertyy.......kyselläänpä esim 15 vuoden kuluttua

        mutta silti olet ajanut niillä vuodesta 82 lähtien??? :D:D:D


      • hoh hoh
        HEMIV8 kirjoitti:

        Otitko sä ne kaks "Hemi sysleriä" ennen vai jälkeen kun luovuit Chevellestä vai oliks sulla se Tojojojota ennen Chevelleä? :)

        "Kun ei koskaan valehtele, ei tarvitse muistaa mitään" -Mark Twain :)

        Sellaisesta ei täällä toistaiseksi ole vielä kukaan puhunutkaan, 69 mallisesta kylläkin. Eiks Hemi v8 osaa vielä numeroita??? Muuten et ole tainnut huomata et ne oli kaks eri kundii. Toinenhan sanoi missä Sebring oli laitettu, muistaakseni n400km hesasta ja pyysi soittaan maahantuojalle. Soititko, jos et niin soita.. Mitä itket..


      • lues tuo jos osaat
        HEMIV8 kirjoitti:

        Otitko sä ne kaks "Hemi sysleriä" ennen vai jälkeen kun luovuit Chevellestä vai oliks sulla se Tojojojota ennen Chevelleä? :)

        "Kun ei koskaan valehtele, ei tarvitse muistaa mitään" -Mark Twain :)

        Soititko itkuiikka????? "Kuule en unohtanut hemi sysleriä olen eri kundi. Nykyisin omistan kesäautona Chevellen vm -69 350 koneella ja th 350 automaatilla. Olen helvetin tyytymätön tähän nykyiseen jenkkiini joka on käyttöautona eli Sebring -07" .....tää on helppoo kun heinän teko.. Otappa huomenna yhteys maahantuojaan ja kysy onko ne vaihtanut takuuseen sisäkaton ja ovipahvit Sebrinkiin vm -07 takuuna. Ja paikkakunta missä verhoilut vaihdettin on n400km Helsingistä, saat mun puolesta kysellä autoni muutkin viat, tuskin esim noit kattoja on oikeen moneen vaihdettu. ps mulla ei edelleenkään ole Hemi Chrysleriä eikä Toyotaa mutta kun on ajanut jenkeillä vuodesta 82 niin on kait niitä muutama ollut. Chevelle on 2d ht ja se on harraste peli sit on tää 07 Sebring. Kun itsekkin saat hieman ikää huomaa että autojen lukumäärä kertyy ei kaikkia autoja viitsi pitää esim 10 vuotta. Jos olet itse esim 19 on luonnollista ettei sinulla ole vielä ollut kovin montaa autoa, mutta kunhan ikää kertyy.......kyselläänpä esim 15 vuoden kuluttua


      • HEHHEHHEHHEHHEH
        HEMIV8 kirjoitti:

        Otitko sä ne kaks "Hemi sysleriä" ennen vai jälkeen kun luovuit Chevellestä vai oliks sulla se Tojojojota ennen Chevelleä? :)

        "Kun ei koskaan valehtele, ei tarvitse muistaa mitään" -Mark Twain :)

        Kantsisko käyttää toi nettipäivystyksen aika nivelten vaihtoon. Oli muuten kovat vikaprossat 300c Volgissa tais olla jotain 32. Huonompia kuin Ladat..


      • minä itte
        HEMIV8 kirjoitti:

        mutta silti olet ajanut niillä vuodesta 82 lähtien??? :D:D:D

        eihä tuassa mihinään lue et on aina ollu tyytymätön, vaan ainuastaan tyytymätön tuahon seprinkiin, sä tairat olla aivan oikiasti typerä. tuonko tajuaminen ei luannistu. "Olen helvetin tyytymätön tähän nykyiseen jenkkiini joka on käyttöautona eli Sebring -07." Se kuule tarkoottaa vain ja ainuastaan yhtä autoa, onko vaikiaa..


      • kallela
        höpöjä kirjoitti:

        "Kuin niin. Kirjoittele vaan niistä autoista joista tälle palstalle kuuluu. Ja toi on tosi , murehdi vain Craisuista, tilastojen viimeisestä. Ja mulla sit ei ole Toyotaa vaan Chrysler Sebring vm 2007 johon on kyllä saanut remppaa tehdä, esim uudet oven pahvit ja kattoverhoilu kun auto vuoti sateella ja pestessä kuin seula, no ne meni takuuseen."

        Menikö oikeen oven pahvit märäksi ihan kaikkiko? Kylläpä vuoti pahasti. Miksi et tehnyt asialle mitään tollo? Oliko sulla pelastusrengas autossa mukana sateella?


      • ...............
        kallela kirjoitti:

        Menikö oikeen oven pahvit märäksi ihan kaikkiko? Kylläpä vuoti pahasti. Miksi et tehnyt asialle mitään tollo? Oliko sulla pelastusrengas autossa mukana sateella?

        Siis jos uus auto vuotaa alaks sää te sitä paikkaan hahhahhah tollo Sehä teki, vei pajalle typerys hahaha


      • hyhhyh
        ............... kirjoitti:

        Siis jos uus auto vuotaa alaks sää te sitä paikkaan hahhahhah tollo Sehä teki, vei pajalle typerys hahaha

        Vai sinä olet tollo! Kusit autoosi juovus päissä eikä se ollut mikään uusi sebring vaan ruosteen raiskaama corolla.


      • Chryslermies
        hoh hoh kirjoitti:

        Sellaisesta ei täällä toistaiseksi ole vielä kukaan puhunutkaan, 69 mallisesta kylläkin. Eiks Hemi v8 osaa vielä numeroita??? Muuten et ole tainnut huomata et ne oli kaks eri kundii. Toinenhan sanoi missä Sebring oli laitettu, muistaakseni n400km hesasta ja pyysi soittaan maahantuojalle. Soititko, jos et niin soita.. Mitä itket..

        Oot sä sit gay? :D


      • aha..
        hyhhyh kirjoitti:

        Vai sinä olet tollo! Kusit autoosi juovus päissä eikä se ollut mikään uusi sebring vaan ruosteen raiskaama corolla.

        Jaa niinkö , sulla se kuseminen ei taida edes onnistua on sen verta pääsi jäässä.


      • huomio..
        Chryslermies kirjoitti:

        Oot sä sit gay? :D

        Tuota kysyttiin." Eiks Hemi v8 osaa vielä numeroita."


      • Gerttu #12
        .......... kirjoitti:

        Senkö vuoksi Chrysler on liki konkassa kun autot eivät mene vasemmistolais suomessa kaupaksi. Kait niitä nyt helvetissä yritetään muihinkin maihin myydä. Ne eivät mene kaupaksi edes amerikassa , Suomen myynnillä ei pidetä yhtään tehdasta pystyssä vaikka kaikki suomalaiset ajaisivat jenkillä..

        Amerikkalaisten autotehtaiden talousahdinko johtuu jostain ihan muusta kuin menekistä. Ota selvää jos et tiedä.


      • niinpä...
        Gerttu #12 kirjoitti:

        Amerikkalaisten autotehtaiden talousahdinko johtuu jostain ihan muusta kuin menekistä. Ota selvää jos et tiedä.

        aha et autoja myydään ko siimaa mut ei tu fyffee. kansisko nostaa hintaa


      • Gerttu #12
        niinpä... kirjoitti:

        aha et autoja myydään ko siimaa mut ei tu fyffee. kansisko nostaa hintaa

        Talousahdingon pääasialliset syyt ovat 50- luvulta periytyvä eläkejärjestelmä johon isot autonvalmistajat ovat suuruuden vuosinaan suostuneet ja ovat viimeisten vuosikymmenten aikana joutuneet sen maksumiehiksi, kankea ja kallis hallinto sekä kestämätön ajattelu tuotekehityksessä esim. käytetään lähes poikkeuksetta omia pohjalevyjä, joka automallissa jne. Yhdysvaltain sisämarkkinoiden huono tilanne ei voi myöskään olla vaikuttamatta, sillä amerikkalaisten autojen suurimmat markkinat ovat nimenomaan Yhdysvalloissa ja siellä normaalikuluttajan (keskiluokan) ostovoima on ollut alhaalla useamman vuoden. Näihin asioihin Barack Obama kiinnitti huomioita viime keväänä puhuessaan Chryslerin väelle ennen kuin Fiat ja Yhdysvaltain hallitus pelasti konsernin. Näitä asioita minä tarkoitin. En hintapolitiikkaa!


    • että osta

      ...jokin luotettava japsi - vaikka nelivetoinen sellainen!

      • Chryslermies

        Me autoilijat ajetaan Hemillä. Tyydy sä riisikippoon :)


      • nuo hemit
        Chryslermies kirjoitti:

        Me autoilijat ajetaan Hemillä. Tyydy sä riisikippoon :)

        Varastomiehet tekee kahta tuuria ostaa osakkeita myy ne ja painaa painaa ja sitten saa ostettua itävaltalaisen paskan joka ei kelpaa vaihdossa edes vanhaan Corollaan Onko sun osakeantis Kultapossukerhosta, idiootti. Ja miten niin ajellaan nehän on kaikki hylätty katsastuksessa.


      • Chryslermies

        ei ole liiketaloudellisesti kannattavaa??? Ihan oma syysi! Olisit ostanut vaikka Skodan :)


      • Chryslermies
        nuo hemit kirjoitti:

        Varastomiehet tekee kahta tuuria ostaa osakkeita myy ne ja painaa painaa ja sitten saa ostettua itävaltalaisen paskan joka ei kelpaa vaihdossa edes vanhaan Corollaan Onko sun osakeantis Kultapossukerhosta, idiootti. Ja miten niin ajellaan nehän on kaikki hylätty katsastuksessa.

        vielä sinäkin opit mitä on koron korko.

        :)

        T. Chryslermies


      • ourait
        Chryslermies kirjoitti:

        vielä sinäkin opit mitä on koron korko.

        :)

        T. Chryslermies

        Sen kertoo meille varastomies jonka älykkyysosamäärä on hieman alempi kuin koulutetulla simpanssilla.Tuolla aiemmin et erottanut 8 ja 9 numeroita toisistaan , joko olet oppinut?


      • Chryslermies
        ourait kirjoitti:

        Sen kertoo meille varastomies jonka älykkyysosamäärä on hieman alempi kuin koulutetulla simpanssilla.Tuolla aiemmin et erottanut 8 ja 9 numeroita toisistaan , joko olet oppinut?

        Mukavan suuret osinkotulot osoittavat sen :)


      • vitsiä pukkaa
        Chryslermies kirjoitti:

        Mukavan suuret osinkotulot osoittavat sen :)

        Niin sehän on vitsi niinkuin sinä itsekkin. Eiks varaston lattioilla ole lakaistavaa???


      • mies ei
        Chryslermies kirjoitti:

        Mukavan suuret osinkotulot osoittavat sen :)

        ..millään Raislerilla aja!


      • Audi RS6
        mies ei kirjoitti:

        ..millään Raislerilla aja!

        eikä Audilla


    • chrys

      alapallonivelet / raidetangonpäät

    • tj.

      Minulla on ollut 300C 3.0 crd useamman vuotta ja jos vikaa tulee, se korjataan. Ei tunnu missään. Jos jollain persaukisella ei ole varaa korjata/korjauttaa älkää ostako ja valittako.
      Ja on erittäin edustavan näköinen auto. Jos ette tykkää, älkää ostako.

      • rys

        minulla sama peli, mutta vasta noin kk,n.Mukava kampe kaikinpuolin. viathan on korjaamista varten ja rahallahan niistä selviää.kokemuksesta tiedän, että mikään auto ei ole ihan täydellinen. Tämä taas vaikuttaa siltä,jälleen kerran!


    • Asentaja vaan.

      Ainoa hyvä juttu tuossa diesel craisussa on mersun kone ja laatikko.Uskoisin että todellinen rahamies on se,joka laitattaa auton kuntoon ja hävittää sen sitten.Menee rahaa turhan paljon ylläpitoon.

      Bensakoneisissa erittäin paljon kansivikoja,ruiskutusjärjestelmässä erittäin hankalia ja vaikeasti paikannettavia vikoja,yms..en jaksa enempää laittaa,kyllä ne craisun omistajille paljastuu ajan myötä.Valitettavasti.

      Auto on muuten hieno ja hyvä ajaa,monta reissua tuollaisella diesel koneisella heitetty.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe