Itse pussaamisessa ei ole hankaluutta vaan paikkojen katoaminen kun kyseessä on eripituisten henkilöiden pussaamis tuokioista.
Ennenaikaan kaupunkissa oli ulkoportaat, yleensä pari kappaletta graniittisia, joihin se lyhyempi kiipes jotta pituusero tasaantuisi.
Nyt tällaista ei enää ole. Kaikki portaat on tasapäistetty demokratian nimiin.
Niinku esim. meikäläisen kohdalla joka on kuin lyttyyn tallattu venäläinen karvareuhka. jos seuralainen onkin hujoppi jolta voi kysyä minkälainen sää siellä ylhäällä on, niin tuleepi ongelmia.
Olenkin alkanu suunnittelemaan mukana kuljetettavaa koroketta, ensimmäisenä oli pilkkijakkara, sellainen yksjalkanen, ihan totaalisen kelpaamaton, pehmeellä maalla uppos suoraan istuinlautaa myöten ja kovalla alustalla tasapainon ylläpitäminen olisi vaatinut Nurejevin taidot.
Seuraavaksi otin mukaan vanhan saunajakkaran, se oli hyvän korkuinen ja pysyi pystyssä, mutta sen mukana kuljettaminen aiheutti erinäisiä kommentteja muissa, varsinkin niissä jotka saivat jakkaran jaloista tällin kun äkäisesti käänty, joten se ei sopinut reppumallina.
Olen päättänyt uhrautua tämän asian vuoksi kaikella innolla jotta tilanne saataisiin ratkaistua kaikkia tyydyttävällä tavalla.
(Ainakin minä olen hyvin, hyvin tyytyväinen, pussaaminen on yhtä kivaa kuin halaaminen)
Stars on 45 medley disco 1981 (9,48min)
http://www.youtube.com/watch?v=F4VKYkLISXM
Pussaamisen hankaluus
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073