Miten voisin kertoa tytölle?

aloittajaolen

Olen siis ihastunut vuoden vanhempaan tyttöön. Tytön olen tuntenut sillaiset puolitoista viikkoa vasta.
Hän on sanonut, että on kiva kun hymyilen takaisin kun hän hymyilee minulla, olemma tekstailleet pariin otteeseen ja mesessä jutelleet. Kaikin puolen hyvältä vaikuttaa. Oisko se jotenkin noloa laittaa joku kerta vain viesti tyylin "Oisko sulle hetki aikaa? Voitaisko tavata (esim.) klo. 14 puistossa?"?

Olen katsellut tyttöä aina välillä, hän samoin minua.
Mesessä/viestillä en asiaa ajatellut pahemmin alkaa selittämään, se tuntuu kaikin puolin säälittävältä.
En haluaisi pitkittää kertomista kauhean kauan, koska pelkään että hän löytäisi jonkun toisen yms.
Mitä tehdä?

13

2457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • londie90

      Rohkeutta vain! Jos olette jo moneen kertaan jutelleet irl ja mesessä yms, mikset voisi pyytää häntä ns. treffeille? Helpointa olisi ehkä normaalisti jutellessanne kysyä hänen seuraavan päivän suunnitelmistaan, ja ellei niitää ole kummosempia pyydät vaikka kahville tai jotain :)

      Tsemppiä ;) minkä ikäinen muuten olet?

      • aloittjaolen

        Hei, kiitos sulle! Olen 15-vuotias.


    • jjesse44

      anna palaa vaa

    • gumma gimma

      mul on poikkiksii kuule ja on seksympii ja ihqumpiiki ku sä.

      • aloittajaolen

        Olen niin perkeleen ujo näissä asioissa. En vain kykene vaikka haluisinkin. Mesessä taas oli aivan liiankin säälittävää alkaa avautumaan, samoin viestillä. Monethan ne sanoo "tytöt tykkää kun pojat kertoo tunteistaan" ymsyms, mutta tiedä sitten. Halkean vain pian ihan totaalisesti.


    • Ei oo noloa

      laittaa tapaamisviestiä. Sehän on hyvä. Se on hyvä nuorena opetella, koska se ei yhtään helpotu iän kanssa voin kertoo. Kaikinpuolin hyvä viesti. Ei kerro liikaa mutta tarpeeksi. Miehekästä määrätietoisuutta ehdottaa heti klo ja paikka. Laita viesti numeroo myöten lähetysvalmiiks vaikka epäilyttäisi lähettää. Et tarvi siinä kun yhden rohkeuden hetken sitten.

      • jokutodellaoutotyypp

        Olen kuudennella luokalla ja rinnakkaisluokallani on tyttö, johon olen ollut ihastunut vähän aikaa. Ei olla ollut missään tekemisissä eikä puheissa. Ja meidän koulussa on sillee et jos joku kertoo jollekin et on vaikka ihastunut siihen, ja jos se leviää niin sitten se on tosi noloa. Monet rupee dissaamaan.
        Miten kertoisin hänelle? kertoisinko koulun jälkeen, vai viestillä? Mulla ei oo sen puhelinnumeroa eikä meseä mutta ollaan Facebookissa ystäviä. Kertoisinko hänelle Facebook viestillä vai koulun jälkeen?


      • aikuinen nainennm
        jokutodellaoutotyypp kirjoitti:

        Olen kuudennella luokalla ja rinnakkaisluokallani on tyttö, johon olen ollut ihastunut vähän aikaa. Ei olla ollut missään tekemisissä eikä puheissa. Ja meidän koulussa on sillee et jos joku kertoo jollekin et on vaikka ihastunut siihen, ja jos se leviää niin sitten se on tosi noloa. Monet rupee dissaamaan.
        Miten kertoisin hänelle? kertoisinko koulun jälkeen, vai viestillä? Mulla ei oo sen puhelinnumeroa eikä meseä mutta ollaan Facebookissa ystäviä. Kertoisinko hänelle Facebook viestillä vai koulun jälkeen?

        Sano vaikka jotain sinne viittaavaa kuten " sun kanssa on mukava jutella" tms. Ei tartte iskeä suoraan kimppuun ;) sitten näet miten toinen reagoi ja tiedät paremmin sun mahikset. Lisäksi siitä on hyvä jatkaa jos merkit on suotuisat


      • toivotonnnnm
        aikuinen nainennm kirjoitti:

        Sano vaikka jotain sinne viittaavaa kuten " sun kanssa on mukava jutella" tms. Ei tartte iskeä suoraan kimppuun ;) sitten näet miten toinen reagoi ja tiedät paremmin sun mahikset. Lisäksi siitä on hyvä jatkaa jos merkit on suotuisat

        Olen kuudennella luokalla ja ihastunut rinnakkaisluokkalaiseen tyttöön. Ei tunneta kovin hyvin paitsi pientä talkkia Facebookissa (ja lähetin hänelle mese-kutsun, mutta ei olla juteltu) mutta ei mitään henkilökohtaista. Hän on ollut ennen ihastunut minuun vahvasti (kaverin mukaan), mutta nyt olen ite vahvasti ihastunut häneen eikä hän enää näytä yhtään kiinnostuksen merkkejä. Olen koulussa yrittänyt luoda katsekontakteja mutta hän ei koskaan katso minua. Välitunneilla olen usein hänen näköpiirissään mutta hän ei vilkaisekaan minua. Olisi nössöä kertoa asia sähköpostin tai mesen kautta, mutta en pysty kertomaan kasvokkainkaan. Ei ole myöskään kovin monta tilaisuutta puhua hänen kanssaan kahden. Hänellä on joitakin samoja kavereita kuin minulla (naispuolisia). Pelkään vain että jos kerron hänelle kasvokkain niin mokaan kaiken, esim. en keksi mitään sanottavaa ja tulee hiljaista, tai möläytän jonkun todella surkean sanan tai lauseen. Mikä olisi oikea tapa kertoa hänelle ja miten kehuisin häntä?


      • TOSiIhastunu!!!!
        toivotonnnnm kirjoitti:

        Olen kuudennella luokalla ja ihastunut rinnakkaisluokkalaiseen tyttöön. Ei tunneta kovin hyvin paitsi pientä talkkia Facebookissa (ja lähetin hänelle mese-kutsun, mutta ei olla juteltu) mutta ei mitään henkilökohtaista. Hän on ollut ennen ihastunut minuun vahvasti (kaverin mukaan), mutta nyt olen ite vahvasti ihastunut häneen eikä hän enää näytä yhtään kiinnostuksen merkkejä. Olen koulussa yrittänyt luoda katsekontakteja mutta hän ei koskaan katso minua. Välitunneilla olen usein hänen näköpiirissään mutta hän ei vilkaisekaan minua. Olisi nössöä kertoa asia sähköpostin tai mesen kautta, mutta en pysty kertomaan kasvokkainkaan. Ei ole myöskään kovin monta tilaisuutta puhua hänen kanssaan kahden. Hänellä on joitakin samoja kavereita kuin minulla (naispuolisia). Pelkään vain että jos kerron hänelle kasvokkain niin mokaan kaiken, esim. en keksi mitään sanottavaa ja tulee hiljaista, tai möläytän jonkun todella surkean sanan tai lauseen. Mikä olisi oikea tapa kertoa hänelle ja miten kehuisin häntä?

        Mä oon 13v poika olen ihastunu suunnilleen saman ikäseen samal luokal olevaan tyttöön. Mitä pitäis tehä? Tai siis ku en tunne sitä muuten ku luokkakaverina, ja on vast eka kuukaus koulus. SIIS OON HALKEEMAISILLANI!!!!! Oon aika ujo, mutta voisin kertoa sen hänelle kumminkin. Mutta miten?? Ja Kannattaako ensin pyytäää sitä ulos jne. Oon sen kaveri facebookis, mut se ei oo meiän luokal ihmeellistä, oon kaikkien kaa. Pitäiskö siel tehä jotain? Sanonko vaan suoraan:Tykkään susta?

        Ihastunut.... Ei.. Ehkä rakastunu. Neuvoi?


      • aasdfghjhgfdghjhgfd
        TOSiIhastunu!!!! kirjoitti:

        Mä oon 13v poika olen ihastunu suunnilleen saman ikäseen samal luokal olevaan tyttöön. Mitä pitäis tehä? Tai siis ku en tunne sitä muuten ku luokkakaverina, ja on vast eka kuukaus koulus. SIIS OON HALKEEMAISILLANI!!!!! Oon aika ujo, mutta voisin kertoa sen hänelle kumminkin. Mutta miten?? Ja Kannattaako ensin pyytäää sitä ulos jne. Oon sen kaveri facebookis, mut se ei oo meiän luokal ihmeellistä, oon kaikkien kaa. Pitäiskö siel tehä jotain? Sanonko vaan suoraan:Tykkään susta?

        Ihastunut.... Ei.. Ehkä rakastunu. Neuvoi?

        Ei ehkä ihan suoraan kannata möläyttää että "tykkään susta" se saattaa olla hieman hämmentävää hänelle. Voit esimerkiksi aloittaa sillein, että koulussa jos kävelet hänen ohi, katsot silmiin, hymyilet ja tervehdit. Voit joskus myös jutella lisää esim. mitä harrastuksia sulla on, jne jne. Jos hänellä on synttärit, onnittele häntä ja tee hänelle vaikkapa kortti, tai ystävänpäivänäkin voit tehdä hänelle kortin. Voit myös mesessa keskustella, mutta älä puhu liikaa mesessä, sillä jos teet niin se voi vaikuttaa hieman nössöltä. Puhu hänelle enemmän kasvokkain kuin internetissä. Jos rupeat juttelemaan hänelle kasvokkain, sano että sun kanssa on kiva jutella, saisinko sun puhelinnumeron?
        Itse olen mokannut muutaman kerran, että olen vapaa-ajalla mennyt ihastuksen ohi, enkä sanonut mitään. Eli jos huomaat hänet katso silmiin ja hymyile ja sano jotain.


      • asdfghjkluluhlausf
        aasdfghjhgfdghjhgfd kirjoitti:

        Ei ehkä ihan suoraan kannata möläyttää että "tykkään susta" se saattaa olla hieman hämmentävää hänelle. Voit esimerkiksi aloittaa sillein, että koulussa jos kävelet hänen ohi, katsot silmiin, hymyilet ja tervehdit. Voit joskus myös jutella lisää esim. mitä harrastuksia sulla on, jne jne. Jos hänellä on synttärit, onnittele häntä ja tee hänelle vaikkapa kortti, tai ystävänpäivänäkin voit tehdä hänelle kortin. Voit myös mesessa keskustella, mutta älä puhu liikaa mesessä, sillä jos teet niin se voi vaikuttaa hieman nössöltä. Puhu hänelle enemmän kasvokkain kuin internetissä. Jos rupeat juttelemaan hänelle kasvokkain, sano että sun kanssa on kiva jutella, saisinko sun puhelinnumeron?
        Itse olen mokannut muutaman kerran, että olen vapaa-ajalla mennyt ihastuksen ohi, enkä sanonut mitään. Eli jos huomaat hänet katso silmiin ja hymyile ja sano jotain.

        Ja vielä sellanen vinkki, että jo s luulet että teillä on molemminpuoliset tunteen (katsotte silmiin ja hymyilette, juttelette yms.) niin silloin ei aina ole pakko sanoa että tykkää hänestä, koska se on jo ilmiselvää. Tottakai sen voi silti sanoa, älä kuitenkaan kerro liian suoraan "MOI tykkään sust, nähää."
        Voit olla vähän ujo kertoessa, se ei haittaa. Älä näytä siltä kuin olisit harjoitellut puhettasi. Muista sen jälkeen vaikka kehua häntä nätiksi jne.


    • See

      Miten voisin kertoa tytölle että rakastan häntä. Olen 8 luokalla ja se on toisella luokalla mutta silti 8 meil on ollut katsekontaktia mutta mitään ei tapahdu mitä pitäis tehä olen ihastunut siihen ihan kunnol

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe