Jumalan valtakunta on lasten kaltaisten

terence.hill

(äly?) Vapaat suunnat ajattelevat, että koska lasten kaltaisten on Jumalan valtakunta, niin siksi ei voida antaa lasten tulla (kasteessa) Jeesuksen luo! Pienten lasten tuleminen pitää ehdottomasti estää!

Raamatun mukaisesti toimivat taas uskovat Jeesusta, ja huolivat pienet lapsetkin Jumalan valtakuntaan halveksimatta näiden uskoa ja vastaanottamiskykyä.

49

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sana on totuus

      Oletkohan aivan hereillä:

      Kastoiko Jeesus lapsia????

      "Raamatun mukaisesti toimivat taas uskovat Jeesusta, ja huolivat pienet lapsetkin Jumalan valtakuntaan "

      Siis vanhemmatko määräävät, milloin lapsi tuodaan Jumalan valtakuntaan!!!!

      Ompa julmaa oppia. Mitäs, elleivät vanhemmat viekkään vauvaansa kasteelle??

      Pitäisikö sinun mielestäsi turvautua vielä miekkaan, kuten keskiajalla?

      • terence.hill

        Miksi vihaat vauvoja etkä salli heidän tulla Jeesuksen luo?


      • Sana on totuus
        terence.hill kirjoitti:

        Miksi vihaat vauvoja etkä salli heidän tulla Jeesuksen luo?

        Sinun edustamasi kirkko on kaikkien aikojen miekanheiluttaja ja lastenvihaaja.
        Etkö tunne kirkkosi julmaa, lapsiavihaavaa oppia:

        Augsburgin tunnustus:

        Edelleen seurakuntamme opettavat, että Aadamin lankeemuksen jälkeen kaikki ihmiset, jotka lisääntyvät luonnollisella tavalla, syntyvät synnissä, so. ilman jumalanpelkoa, ilman luottamusta Jumalaan sekä pahan himon hallitsemina, ja että tämä alkusairaus ja perisynti on todella synti, joka tuomitsee ja tuo jo nyt mukanaan iankaikkisen kuoleman niille, jotka eivät kasteen ja Pyhän Hengen voimasta synny uudestaan.


        Jeesuksen opin mukaan vauvat ovat taivaskelpoisia ilman julman kirkon kastettakin!!!!!


      • kjhgf

    • sanon suoraan

      vapaat suunnat ei ole kristittyjä

      • terence.hill

        Ovat he kristittyjä, mutta ymmärtävät Raamattua monessa kohdassa väärin. Mikä ei sanassa mene heidän järkeensä, sitä he alkavat muutella. Samoin he luulevat, että on "raamatullista" matkia UT:n tapauksia.


      • Sana on totuus
        terence.hill kirjoitti:

        Ovat he kristittyjä, mutta ymmärtävät Raamattua monessa kohdassa väärin. Mikä ei sanassa mene heidän järkeensä, sitä he alkavat muutella. Samoin he luulevat, että on "raamatullista" matkia UT:n tapauksia.

        ole juuri raamatullista???

        Miksi pitäisi matkia keskiaikaista munkkia???

        Jeesushan sanoi:
        "Jos te minua rakastatte, te pidätte minun sanani."
        Ei niitä tarvitse muuttaa!

        Paavali sanoo, että meidän on noudatettava sanaa juuri SELLAISENA, kun hän sen meille julisti!!
        1. Kor 15:1


        Terence uskoo enemmän Lutherin harhaan menneitä selityksiä kuin Jumalan sanaa!!!


      • sanon suoraan
        terence.hill kirjoitti:

        Ovat he kristittyjä, mutta ymmärtävät Raamattua monessa kohdassa väärin. Mikä ei sanassa mene heidän järkeensä, sitä he alkavat muutella. Samoin he luulevat, että on "raamatullista" matkia UT:n tapauksia.

        Ilm. 2:9
        Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.


      • Alpo Ahola
        terence.hill kirjoitti:

        Ovat he kristittyjä, mutta ymmärtävät Raamattua monessa kohdassa väärin. Mikä ei sanassa mene heidän järkeensä, sitä he alkavat muutella. Samoin he luulevat, että on "raamatullista" matkia UT:n tapauksia.

        Matkiminen on tekojen tasolla, mutta sisällölliset kohdat, jotka ovat evankeliumia, on sanasta uskottava. Pyhityskristillinen oppi hylkää ne ja vuodattaa sappensa niitä kohtaan, joka uskossa ottavat sanasta vastaan pelastuksen Jeesuksen tekevässä ja kärsivässä kuuliaisuudessa, siis Jumalan tekona (Joh.3:16) ja myös uskon Jumalan tekona (Joh.6:29, Room. 4:4-8). Eikö David Pawson kyseialaista sen, että Joh.3:16 olisi evankeliumia. Hän on tiettävästi sanonut, että: Onko Joh. 3:16 evankeliumi? Käsittääkseni helluntailaiset väittävät uudestisyntymisenki ihmisen teoksi ja silloin heidän sanontatapansa on seuraavanlainen: Uudestisyntyminen on Jumalan teko ihmisessä uskon kautta. Uskonhan he sanovat tulevan niin, että ihminen tekee henkilökohtaisen uskonratkaisun.


      • Sana on totuus
        sanon suoraan kirjoitti:

        Ilm. 2:9
        Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.

        Raamatun oletetut kohdat vauvakasteesta, kun vaihdat aihetta!

        Tarkoitako tuolla sitä, että vauvakastetut ovat saatanan synagooga? Aika julma väit!


      • Sana on totuus
        Alpo Ahola kirjoitti:

        Matkiminen on tekojen tasolla, mutta sisällölliset kohdat, jotka ovat evankeliumia, on sanasta uskottava. Pyhityskristillinen oppi hylkää ne ja vuodattaa sappensa niitä kohtaan, joka uskossa ottavat sanasta vastaan pelastuksen Jeesuksen tekevässä ja kärsivässä kuuliaisuudessa, siis Jumalan tekona (Joh.3:16) ja myös uskon Jumalan tekona (Joh.6:29, Room. 4:4-8). Eikö David Pawson kyseialaista sen, että Joh.3:16 olisi evankeliumia. Hän on tiettävästi sanonut, että: Onko Joh. 3:16 evankeliumi? Käsittääkseni helluntailaiset väittävät uudestisyntymisenki ihmisen teoksi ja silloin heidän sanontatapansa on seuraavanlainen: Uudestisyntyminen on Jumalan teko ihmisessä uskon kautta. Uskonhan he sanovat tulevan niin, että ihminen tekee henkilökohtaisen uskonratkaisun.

        rehellinen siinä, että hän ei edes matki Jumalan sanan ohjeita.
        Hänelle riittävät Lutherin harhaiset neuvot.

        Hänen mukaansa jo sikiöt uskovat, ja vanhemmat viettelevät lapsensa jo sikiöiässä!

        Raamatussa ei tuollaista harha-oppia nimittäin ole! Ei edes Ahola ole pystynyt näyttämään sitä
        Raamatusta, vaikka yrittääkin esiintyä asiantuntijana.

        Mutta hän myöntää sentään, että hänen järkensä on perkeleen ministeri!


      • ghuj--iko
        Alpo Ahola kirjoitti:

        Matkiminen on tekojen tasolla, mutta sisällölliset kohdat, jotka ovat evankeliumia, on sanasta uskottava. Pyhityskristillinen oppi hylkää ne ja vuodattaa sappensa niitä kohtaan, joka uskossa ottavat sanasta vastaan pelastuksen Jeesuksen tekevässä ja kärsivässä kuuliaisuudessa, siis Jumalan tekona (Joh.3:16) ja myös uskon Jumalan tekona (Joh.6:29, Room. 4:4-8). Eikö David Pawson kyseialaista sen, että Joh.3:16 olisi evankeliumia. Hän on tiettävästi sanonut, että: Onko Joh. 3:16 evankeliumi? Käsittääkseni helluntailaiset väittävät uudestisyntymisenki ihmisen teoksi ja silloin heidän sanontatapansa on seuraavanlainen: Uudestisyntyminen on Jumalan teko ihmisessä uskon kautta. Uskonhan he sanovat tulevan niin, että ihminen tekee henkilökohtaisen uskonratkaisun.

        Perkeleen ministeriksi itsensä tunnustanut on aina järjeltään turmetunut pakana!

        Alpo Ahola 9.12.2007 16:09
        Turmeltunut järkemme on perkeleen ministeri. Siksi sanassa sanotaan:
        2. Kor. 10:5
        Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle.
        Järki tulee alistaa sanan alle. Järjen päätelmät ovat maahan hajotettava.


      • terence.hill
        Sana on totuus kirjoitti:

        ole juuri raamatullista???

        Miksi pitäisi matkia keskiaikaista munkkia???

        Jeesushan sanoi:
        "Jos te minua rakastatte, te pidätte minun sanani."
        Ei niitä tarvitse muuttaa!

        Paavali sanoo, että meidän on noudatettava sanaa juuri SELLAISENA, kun hän sen meille julisti!!
        1. Kor 15:1


        Terence uskoo enemmän Lutherin harhaan menneitä selityksiä kuin Jumalan sanaa!!!

        Matkiminen ei ole raamatullista. Raamatullista on toimia niinkuin Jeesus ja apostolit opettavat.

        Kyllä vapaissa suunnissakin on omat periaatteensa Raamatun SELITTÄMISEEN ja TULKITSEMISEEN.


      • näin on
        terence.hill kirjoitti:

        Matkiminen ei ole raamatullista. Raamatullista on toimia niinkuin Jeesus ja apostolit opettavat.

        Kyllä vapaissa suunnissakin on omat periaatteensa Raamatun SELITTÄMISEEN ja TULKITSEMISEEN.

        Ja Jeesushan EI KASTANUT VAUVOJA, vaanainostaan siunasi lapset!!!

        Näinhän Jeesus teki!!!

        Hyvä terence.


      • Alpo Ahola
        näin on kirjoitti:

        Ja Jeesushan EI KASTANUT VAUVOJA, vaanainostaan siunasi lapset!!!

        Näinhän Jeesus teki!!!

        Hyvä terence.

        Onko terence.hillistä tullut "kasturien" oppien kannattaja, sillä näyt ilkoivan kuin hurmiossa.


      • k-mies(se alkuperäin
        terence.hill kirjoitti:

        Ovat he kristittyjä, mutta ymmärtävät Raamattua monessa kohdassa väärin. Mikä ei sanassa mene heidän järkeensä, sitä he alkavat muutella. Samoin he luulevat, että on "raamatullista" matkia UT:n tapauksia.

        että lahkolaiset kuten uudestikastajat ovat niitä lopun ajan loppupuolen fariseuksia ja jos pidät heitä uskovaisina niin siinä tapauksessa sinun pitää kutsua farisealaisiakin uskoviksi.
        Ei itsensä vapaalla tahdolla harhaan eli perkeleen tykö menneitä lahkolaisia voida pitää muuna kuin sivistymättöminä idiootteina joita kaikkia yhdistää lahkohenki joka heissä ja heidän kauttansa vaikuttaa eksyttääkseen valituita.


      • terence.hill
        Alpo Ahola kirjoitti:

        Onko terence.hillistä tullut "kasturien" oppien kannattaja, sillä näyt ilkoivan kuin hurmiossa.

        Noissa ilakoinnessaan eepu haluaa kääntää kaikki toisten sanomiset päinvastaisiksi.


      • Alpo Ahola
        Sana on totuus kirjoitti:

        rehellinen siinä, että hän ei edes matki Jumalan sanan ohjeita.
        Hänelle riittävät Lutherin harhaiset neuvot.

        Hänen mukaansa jo sikiöt uskovat, ja vanhemmat viettelevät lapsensa jo sikiöiässä!

        Raamatussa ei tuollaista harha-oppia nimittäin ole! Ei edes Ahola ole pystynyt näyttämään sitä
        Raamatusta, vaikka yrittääkin esiintyä asiantuntijana.

        Mutta hän myöntää sentään, että hänen järkensä on perkeleen ministeri!

        Kun olen puhunut turmeluksesta, niin olen sen rehellisyyden nimessä kohdistanut myös itseeni, sillä olen lihasta turmeluksesta siinnyt ja tiedän, että olen kuoleman alainen. Turmelus ei ole pelkästään ruumiillinen, vaan se yltää myös ajatusmaailmaammekin. Sen sana todistaa. Minun ei tarvitse hävetä ja mitätöidä Raamatun opetusta asiassa. Jotkut kai ovat siinneet ilman turmelusta Jeesuksen tavoin, siiten Pyhästä Hengestä, sillä kieltävät tosiasialliseti turmeluksen merkityksen siinä laajuudessa kuin mitä Raamattu siitä opettaa. On näet niin, että miehestä siiten siittään turmeluksessa ja siitä on todisteena kuolemanalaisuus. Kun olen turmeltunut, niin siksi tarvitsen lunastuksen ja uudestisyntymisen vedestä ja Hengestä. Lunastyksen on tekevällä ja kärsivällä kuuliaisuudella tehnyt Jumalan Poika, joka ainoana todettiin Johanneksen parannuksen kasteella JUMALAN VALITUKSI. Hän saikin siis ainoana Jumalan ja Pyhän Hengen kuuluvat ja näkyvät todisteet. Muut olivat Johannes Kastajan todistuksen mukaan kyykäärmeen sikiöitä, siis turmeluksessa siinneitä.


      • eepu*
        terence.hill kirjoitti:

        Noissa ilakoinnessaan eepu haluaa kääntää kaikki toisten sanomiset päinvastaisiksi.

        Mitä minä olen kääntänyt päinvastaiseksi, en ole vielä osallistunut kirjoittamaan tähän ketjuun, pitäisiköhän osallistua - kuitenkin ihan samoja epäraamatullisuuksisahan te syydätte joka ketjussa kaksihaaraisesta myrkyn kyllästämästä kielestänne? .. :(....


      • Että miksi
        Alpo Ahola kirjoitti:

        Kun olen puhunut turmeluksesta, niin olen sen rehellisyyden nimessä kohdistanut myös itseeni, sillä olen lihasta turmeluksesta siinnyt ja tiedän, että olen kuoleman alainen. Turmelus ei ole pelkästään ruumiillinen, vaan se yltää myös ajatusmaailmaammekin. Sen sana todistaa. Minun ei tarvitse hävetä ja mitätöidä Raamatun opetusta asiassa. Jotkut kai ovat siinneet ilman turmelusta Jeesuksen tavoin, siiten Pyhästä Hengestä, sillä kieltävät tosiasialliseti turmeluksen merkityksen siinä laajuudessa kuin mitä Raamattu siitä opettaa. On näet niin, että miehestä siiten siittään turmeluksessa ja siitä on todisteena kuolemanalaisuus. Kun olen turmeltunut, niin siksi tarvitsen lunastuksen ja uudestisyntymisen vedestä ja Hengestä. Lunastyksen on tekevällä ja kärsivällä kuuliaisuudella tehnyt Jumalan Poika, joka ainoana todettiin Johanneksen parannuksen kasteella JUMALAN VALITUKSI. Hän saikin siis ainoana Jumalan ja Pyhän Hengen kuuluvat ja näkyvät todisteet. Muut olivat Johannes Kastajan todistuksen mukaan kyykäärmeen sikiöitä, siis turmeluksessa siinneitä.

        Miksi sitten kapinoit Jumalan asetusta vastaan, jossa meidät pyhitetään, sillä Johanneksen kaste, johon Pietarikin kastoi uskovia, kutsuu ihmisiä parannukseen; "antakaa kastaa itsenne niin te saatte Pyhän Hengen Lahjan syntiä vastaan"!

        "Tehkää siis PARANNUS ja ottakoon kukin teistä KASTEEN Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen Lahjan."


      • Alpo Ahola
        Että miksi kirjoitti:

        Miksi sitten kapinoit Jumalan asetusta vastaan, jossa meidät pyhitetään, sillä Johanneksen kaste, johon Pietarikin kastoi uskovia, kutsuu ihmisiä parannukseen; "antakaa kastaa itsenne niin te saatte Pyhän Hengen Lahjan syntiä vastaan"!

        "Tehkää siis PARANNUS ja ottakoon kukin teistä KASTEEN Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen Lahjan."

        Valehtelet: OLEN KASTETTU.


      • ghj.kih
        Alpo Ahola kirjoitti:

        Valehtelet: OLEN KASTETTU.

        oliko kastajasi Jeesuksen opetuslapsi, joka parantaa sairaita, herättää kuolleita jne?

        ellei ollut, niin kerro millainen jumala ja jeesus on omia uskovaisia, pikku lapsiakin kastaneen rikollisen kristinuskon uskovaisilla?


      • Alpo Ahola
        ghj.kih kirjoitti:

        oliko kastajasi Jeesuksen opetuslapsi, joka parantaa sairaita, herättää kuolleita jne?

        ellei ollut, niin kerro millainen jumala ja jeesus on omia uskovaisia, pikku lapsiakin kastaneen rikollisen kristinuskon uskovaisilla?

        Ilmeisesti Sinut on joku Jeesuksen valitsemista opetuslapsista kastanut, jos olet kastettu, kun sellaista muilta edellytät. Todellisesti viestisi kuitenkin viittaa siihen, ettei Sinua ole kastettu lainkaan, sillä tuo aikajana Jeesuksen valitsemista opetuslapsista tänne 2000-luvulle on noinkin pitkä, joten, että Jeesuksen valitsemat opetuslapset olisi Sinut kastaneet ei ole mahdollista. Saattaa olla myös niin, että itse väität olevasi Jesuksen valitsema opetuslapsi ja oletkin itse itsesi kastanut. Voisitko siis tehdä tarkemmin selkoa taustastasi ja metodistasi.


      • cxz-khc
        Alpo Ahola kirjoitti:

        Ilmeisesti Sinut on joku Jeesuksen valitsemista opetuslapsista kastanut, jos olet kastettu, kun sellaista muilta edellytät. Todellisesti viestisi kuitenkin viittaa siihen, ettei Sinua ole kastettu lainkaan, sillä tuo aikajana Jeesuksen valitsemista opetuslapsista tänne 2000-luvulle on noinkin pitkä, joten, että Jeesuksen valitsemat opetuslapset olisi Sinut kastaneet ei ole mahdollista. Saattaa olla myös niin, että itse väität olevasi Jesuksen valitsema opetuslapsi ja oletkin itse itsesi kastanut. Voisitko siis tehdä tarkemmin selkoa taustastasi ja metodistasi.

        voin tarkentaa...

        edustamasi lahko on tappanut omia uskovaisia, pikku lapsiakin joten jo siitä terve järkisille selviää herranne jota epäjumalana jumaloitte. ja sellaisen perkeleen ministerinä itse toimit itse tuon tittelin ilmoittaneena.
        sinut on varmaan kastettu kyykärmeen sikiöksi palvelemaan pedofiili perkeleen orjuudessa olevia herroja. etkä edes osaa hävetä edustaessasi turmeltuneena herraas !

        ##Alpo Ahola 9.12.2007 16:09

        Turmeltunut järkemme on perkeleen ministeri. Siksi sanassa sanotaan:
        2. Kor. 10:5
        Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle.
        Järki tulee alistaa sanan alle. Järjen päätelmät ovat maahan hajotettava.##


      • Alpo Ahola
        cxz-khc kirjoitti:

        voin tarkentaa...

        edustamasi lahko on tappanut omia uskovaisia, pikku lapsiakin joten jo siitä terve järkisille selviää herranne jota epäjumalana jumaloitte. ja sellaisen perkeleen ministerinä itse toimit itse tuon tittelin ilmoittaneena.
        sinut on varmaan kastettu kyykärmeen sikiöksi palvelemaan pedofiili perkeleen orjuudessa olevia herroja. etkä edes osaa hävetä edustaessasi turmeltuneena herraas !

        ##Alpo Ahola 9.12.2007 16:09

        Turmeltunut järkemme on perkeleen ministeri. Siksi sanassa sanotaan:
        2. Kor. 10:5
        Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle.
        Järki tulee alistaa sanan alle. Järjen päätelmät ovat maahan hajotettava.##

        Olet epäjohdonmukainen, sill et lupauksestasi huolimatta tarkentanut perusteitasi.


      • jhgf
        Alpo Ahola kirjoitti:

        Olet epäjohdonmukainen, sill et lupauksestasi huolimatta tarkentanut perusteitasi.

        sinähän olit todellakin jo itses perkeleen ministeriksi julistaunut!



        1Joh. 2:4
        Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.


      • Alpo Ahola
        jhgf kirjoitti:

        sinähän olit todellakin jo itses perkeleen ministeriksi julistaunut!



        1Joh. 2:4
        Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

        Jaa jottako noin sähisevä käärme siellä puskassa olikin.

        Voisitko siis ihan suuttumatta ja kiihkottomasti vastata siihen kysymykseen, joka koski niitä kasteperusteitasi.


      • n-bv..cf
        Alpo Ahola kirjoitti:

        Jaa jottako noin sähisevä käärme siellä puskassa olikin.

        Voisitko siis ihan suuttumatta ja kiihkottomasti vastata siihen kysymykseen, joka koski niitä kasteperusteitasi.

        sinä, kyykäärmeen sikiö et ole vielä vastanut kysymykseen ja vaadit vastauksia omiin kysymyksiisi!
        oliko kastajasi Jeesuksen opetuslapsi, joka parantaa sairaita, herättää kuolleita jne?
        ellei ollut, niin kerro millainen jumala ja jeesus on omia uskovaisia, pikku lapsiakin kastaneen rikollisen kristinuskon uskovaisilla?
        Pedofiili järjestön omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisuuden herraa jumaloit !!!


    • Sana on totuus

      vihaavat vauvoja ja yrittävät työntää vauvat kadotukseen ellei näitä kasteta.

      Onneksi Jumala on voimallinen pitämään omistaan huolen:
      Joh 10:29
      "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia eikä kukaan voi
      ryöstää heitä minun Isäni kädestä.""

      Kumpihan siinä voittaa: Terence ja Ahola vai Jumala????

    • gfds

      ei vapaat suunnat ajattelee niinkuin herra käskee!
      ja
      tappavat omia uskovaisia, pikku lapsiakin herransa helvetin tulella!!!
      se on uskoa se, uskoa herraan epäjumalana!

      • outo juttu

        Ilmestyikö tänne toinenkin perkeleen ministeri?

        Onkohan niillä luokkakokous?


    • mathetes

      Kirjoitit:
      >>>(äly?) Vapaat suunnat ajattelevat, että koska lasten kaltaisten on Jumalan valtakunta, niin siksi ei voida antaa lasten tulla (kasteessa) Jeesuksen luo! Pienten lasten tuleminen pitää ehdottomasti estää!

    • vgfdre
    • Hengenmies

      Joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaa niin kuin lapsi, ei pääse sinne sisälle. Kysymys on siis vastaanottamisesta eli uskosta. Lapsella se on aidointa. Pieni lapsi, joka sopertaa äiti tai isä, on uskon esimerkki aikuisillekin. "Abba" Isä, oli uskon ilmaus Jeesuksellakin. Miksei se kelpaisi myös meille?

      • terence.hill

        Kummastuttaa kyllä kovasti, että vaikka itse Jeesus Uudessa Testamentissa moneen kertaan sanoo pienten ottavan vastaan ja uskovan, niin sille nauretaan ja omat järkeilyt, siitä etteivät pienet kykene uskomaan, voivat mennä Jeesuksenkin sanojen edelle.


      • Kysytäänpä
        terence.hill kirjoitti:

        Kummastuttaa kyllä kovasti, että vaikka itse Jeesus Uudessa Testamentissa moneen kertaan sanoo pienten ottavan vastaan ja uskovan, niin sille nauretaan ja omat järkeilyt, siitä etteivät pienet kykene uskomaan, voivat mennä Jeesuksenkin sanojen edelle.

        Ensinnäkin; Pienet lapset, he ovat jo sinällään KELVOLLISIA Jumalanvaltakuntaan ja niin Vapahtajakin vain Siunasi lapsia, Hän ei kastattanut heitä, Luepa Matt.19:14,15!

        Kysymyksiä terence.hillille:
        1.) No, minkä ikäisestä lapsesta sinä terence.hill puhut, joka USKOO Evankeliumin, ihanko 0-vuotiaasta?

        2.) No, voiko se vauva/lapsi olla USKOMATTAKIN ja miten sen havainnoit, ilmeestäkö vai mistä, onko sellaisia tapauksia tullut esiin, että on jouduttu kastevalelu keskeyttämään sen takia?
        Esimerkiksi:
        - (tosi tapaus) valelukasteelle tullut pissasi ”kastemaljaan” onko se merkki siitä että ei usko, ja monet vauvat rupeavat itkemää/huutamaan, onko se MERKKI siitä, että EI USKO tuleeko heti valelutoimitus keskeyttää?

        -- Eikö siis lapsi olla USKOMATTAKIN, eikä häntä sen takia saa luterilaisittain "valelukastaa"?


      • terence.hill
        Kysytäänpä kirjoitti:

        Ensinnäkin; Pienet lapset, he ovat jo sinällään KELVOLLISIA Jumalanvaltakuntaan ja niin Vapahtajakin vain Siunasi lapsia, Hän ei kastattanut heitä, Luepa Matt.19:14,15!

        Kysymyksiä terence.hillille:
        1.) No, minkä ikäisestä lapsesta sinä terence.hill puhut, joka USKOO Evankeliumin, ihanko 0-vuotiaasta?

        2.) No, voiko se vauva/lapsi olla USKOMATTAKIN ja miten sen havainnoit, ilmeestäkö vai mistä, onko sellaisia tapauksia tullut esiin, että on jouduttu kastevalelu keskeyttämään sen takia?
        Esimerkiksi:
        - (tosi tapaus) valelukasteelle tullut pissasi ”kastemaljaan” onko se merkki siitä että ei usko, ja monet vauvat rupeavat itkemää/huutamaan, onko se MERKKI siitä, että EI USKO tuleeko heti valelutoimitus keskeyttää?

        -- Eikö siis lapsi olla USKOMATTAKIN, eikä häntä sen takia saa luterilaisittain "valelukastaa"?

        Jos ei olisi Raamatun ilmoitusta, vaan olisin sen varassa, mitä oma järkeni sanoo, niin voisin olla epäilevällä kannalla lasten uskon suhteen. Mutta Raamattu on minulle Jumalan sanaa. Jeesus itse ilmoittaa, että lapset ovat parhaita ottamaan Jumalan valtakunnan vastaan, ja Jeesus tietää, mistä puhuu. Hän tietää asiat paremmin kuin syntiinlangennut järkemme. Jeesuksen puheiden mitätöiminen ja omien järjen päätelmien tilalle tuominen on hyvän- ja pahantiedon puusta syömistä. "Onko Jumala todella sanonut?" Jopa röyhkeämpää sinun kohdallasi, koska sinun järkeesi uskojan mottona on: "Vähät siitä, mitä Jeesus on sanonut!"


      • vcx-dsa
        terence.hill kirjoitti:

        Jos ei olisi Raamatun ilmoitusta, vaan olisin sen varassa, mitä oma järkeni sanoo, niin voisin olla epäilevällä kannalla lasten uskon suhteen. Mutta Raamattu on minulle Jumalan sanaa. Jeesus itse ilmoittaa, että lapset ovat parhaita ottamaan Jumalan valtakunnan vastaan, ja Jeesus tietää, mistä puhuu. Hän tietää asiat paremmin kuin syntiinlangennut järkemme. Jeesuksen puheiden mitätöiminen ja omien järjen päätelmien tilalle tuominen on hyvän- ja pahantiedon puusta syömistä. "Onko Jumala todella sanonut?" Jopa röyhkeämpää sinun kohdallasi, koska sinun järkeesi uskojan mottona on: "Vähät siitä, mitä Jeesus on sanonut!"

        Jos ei olisi Raamatun ilmoitusta, vaan olisin sen varassa, mitä oma järkeni sanoo, niin voisin olla epäilevällä kannalla lasten uskon suhteen. Mutta Raamattu on minulle Jumalan sanaa.
        ###
        No millainen jumala on omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneelle rikollisella kristinuskolla?
        ###

        Jeesus itse ilmoittaa, että lapset ovat parhaita ottamaan Jumalan valtakunnan vastaan, ja Jeesus tietää, mistä puhuu.
        ###
        Jeesus Omin Sanoin todisti, että lapset ovat Jumalan Valtakunnan kaltaisia, se ei tarkoita että lapsiatappaneen rikollisten jumalan valtakunnan kaltaisia!
        ###

        Hän tietää asiat paremmin kuin syntiinlangennut järkemme.
        ###
        Lapsi ei ole syntiin langennut vaan perkeleen perisyntiin pakkokastettu rikollisen toimesta.
        Jumalan Valtakunnassa ei ole syntiä ja perisyntiä ja siten lapsikin on synnitön.
        ###

        Jeesuksen puheiden mitätöiminen ja omien järjen päätelmien tilalle tuominen on hyvän- ja pahantiedon puusta syömistä. "Onko Jumala todella sanonut?" Jopa röyhkeämpää sinun kohdallasi, koska sinun järkeesi uskojan mottona on: "Vähät siitä, mitä Jeesus on sanonut!"
        ###
        Jeesus siunasi lapsia ja suositteli lämpimästi myllynkiviä kaltaisillesi!
        Yrität todistaa Jeesuksen Nimessä Jeesuksen opetuksia vastaan, se on törkeää Jeesuksen pilkkaamista!
        Ja sitten vielä sinullekkin tieto, raamattu on väärennetty!
        Raamattu on rikollisen väärentämä. Jeesuksen seuraajilla oli muisti tietoina Aito Jumalan ja Jeesuksen Sanan Raamattu ja sen vuoksi rikolliset heidät tappoivat!
        Esim. kastekäskyksi väärennetty Jeesuksen vuorisaarnassa ei vedenkanssa läträtä vanhojen käsikirjoitusten mukaan!!! Lue tarkoin tämä vanhan käsikirjan LÄHETYSKÄSKY joka rikollisen toimesta on väärennetty kastekäskyksi!!
        "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Menkää siis ja tehkää kaikkien kansojen joukosta minulle
        opetuslapsia, minun nimessäni opettamalla heitä pitämään
        kaiken, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso,
        minä olen teidän kanssanne kaikki päivät, maailmanajan
        loppuun asti."

        Mieti sitäkin kumpaa raamattua luet, sitäkö jossa Jeesus opettaa "älä tee huorin" vain sitäkö joka sallii huorin teen ellei ole avioliitossa "älä tee aviorikosta" käskyllä.
        Jumalan ja Jeesuksen Lakia rikollinen rukkailee tahtonsa mukaan ja sellaisen herraan epäjumalana uskomiset ovat uskovaisten touhuja. Jumalan Valtakunnassa ei uskota vaan siellä on Jumalallisuuden tietous, Jeesuskaan ei ollut uskossa.
        Kaste ei pelasta eikä kasteella saa syntejä anteeksi, niin ei Jeesus opettanut vaan harhauttajan herran oppi niin opettaa.
        Jeesus ei ollut uskossa joten jos seuraat Jeesusta niin et usko!!! vaan noudatat Jumalan Moosekselle antamaa Lakia jonka Jeesus vahvisti!


      • Kysytäänpä
        terence.hill kirjoitti:

        Jos ei olisi Raamatun ilmoitusta, vaan olisin sen varassa, mitä oma järkeni sanoo, niin voisin olla epäilevällä kannalla lasten uskon suhteen. Mutta Raamattu on minulle Jumalan sanaa. Jeesus itse ilmoittaa, että lapset ovat parhaita ottamaan Jumalan valtakunnan vastaan, ja Jeesus tietää, mistä puhuu. Hän tietää asiat paremmin kuin syntiinlangennut järkemme. Jeesuksen puheiden mitätöiminen ja omien järjen päätelmien tilalle tuominen on hyvän- ja pahantiedon puusta syömistä. "Onko Jumala todella sanonut?" Jopa röyhkeämpää sinun kohdallasi, koska sinun järkeesi uskojan mottona on: "Vähät siitä, mitä Jeesus on sanonut!"

        Rauhoitu ... no niin sillä lailla ja nyt vastaisitko niihin sinulle annettuihin kysymyksiin?

        Ensinnäkin; Pienet lapset, he ovat jo sinällään KELVOLLISIA Jumalanvaltakuntaan ja niin Vapahtajakin vain Siunasi lapsia, Hän ei kastattanut heitä, Luepa Raamatusta; Matt.19:14,15!

        Kysymyksiä terence.hillille:
        1.) No, minkä ikäisestä lapsesta sinä terence.hill puhut, joka USKOO Evankeliumin, ihanko 0-vuotiaasta?

        2.) No, voiko se vauva/lapsi olla USKOMATTAKIN ja miten sen havainnoit, ilmeestäkö vai mistä, onko sellaisia tapauksia tullut esiin, että on jouduttu kastevalelu keskeyttämään sen takia?
        Esimerkiksi:
        - (tosi tapaus) valelukasteelle tullut pissasi ”kastemaljaan” onko se merkki siitä että ei usko, ja monet vauvat rupeavat itkemää/huutamaan, onko se MERKKI siitä, että EI USKO tuleeko heti valelutoimitus keskeyttää?

        -- Eikö siis lapsi olla USKOMATTAKIN, eikä häntä sen takia saa luterilaisittain "valelukastaa"?


    • nhgfd-kiu

      älyvapaissa suunniissa tapetaan omia uskovaisia, pikku lapsiakin kun herra käskee ( rikkomaan Jumalan ja Jeesuksen Lakia ).

      • error flynn

        Kovan riskin ne ainakin ottavat, kun jättävät vauvan ilman kastetta, ja huolivat Jumalan valtakuntaan vain ymmärrysikäisiä. Vammaisetkin sulkevat ulkopuolelle.


    • Jumalan sana

      puolustajat eivät usko, että vauvat ovat taivaan valtakunnan kansalaisia ilman mitään vesirituaalia!!!!

      Jeesus itse sanoi:
      "Senkaltaisten on taivasten valtakunta"..


      matt 18:14
      "Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi
      kadotukseen."

      Ihmisellä on aina halu "auttaa" Jumalaa, mutta kyllä Hän on voimallinen toteuttamaan
      oman tahtonsa vauvojen kohdalla, ilman, että näitä pitäisi kastaa väkisin!!!!

      • error flynn

        Jos afganistanilaiseen taliban-perheeseen syntyy lapsi, niin onko hän mielestäsi koko lapsuutensa ajan Jeesuksen oma? Vasta 18-vuotiaanako hänestä tulee syntinen, joka tarvitsee Vapahtajaan turvautumista, että voisi pelastua? Koraanikoulussa hän on jo pienenä hokenut, ettei Jeesusta ristiinnaulittu... Miten ihmeessä kuvittelette sellaisenkin olevan syntyjään Jumalan lapsi?


      • Jumalan sana
        error flynn kirjoitti:

        Jos afganistanilaiseen taliban-perheeseen syntyy lapsi, niin onko hän mielestäsi koko lapsuutensa ajan Jeesuksen oma? Vasta 18-vuotiaanako hänestä tulee syntinen, joka tarvitsee Vapahtajaan turvautumista, että voisi pelastua? Koraanikoulussa hän on jo pienenä hokenut, ettei Jeesusta ristiinnaulittu... Miten ihmeessä kuvittelette sellaisenkin olevan syntyjään Jumalan lapsi?

        1. Moos 8:21
        "Ihmisen sydämen aivoitukset ovat pahat NUORUUDESTA SAAKKA."""

        SIIS EI VAUVASTA SAAKKA!!!!!

        Hebr 3:15
        "Sinä päivänä, kun kuulette Hänen äänensä, älkää paaduttako sydäntänne."

        Jes 5:17.. "siinä iässä, jona hän oppii erottamaan hyvän ja pahan."

        Talibanin perheeseen syntynyt vauva on yhtä taivaskelpoinen kuin ateistiseen tai
        epäuskoiseen luterilaiseen perheeseen syntynyt vauva!!!!


      • Alpo Ahola
        Jumalan sana kirjoitti:

        1. Moos 8:21
        "Ihmisen sydämen aivoitukset ovat pahat NUORUUDESTA SAAKKA."""

        SIIS EI VAUVASTA SAAKKA!!!!!

        Hebr 3:15
        "Sinä päivänä, kun kuulette Hänen äänensä, älkää paaduttako sydäntänne."

        Jes 5:17.. "siinä iässä, jona hän oppii erottamaan hyvän ja pahan."

        Talibanin perheeseen syntynyt vauva on yhtä taivaskelpoinen kuin ateistiseen tai
        epäuskoiseen luterilaiseen perheeseen syntynyt vauva!!!!

        Eikös ihminen kiellä sen, että olisi paha. Eikös ihminen näe pahuuden toisissa. Oliko Daavid synnitön siihen saakka, kun profeetta sanoi, että mitä huoruus ja murha ovat. Naatan sanoi Daavidille: "Sinä olet se mies". Synti ei silloin vasta ole synti, kun se tulee yleiseen tietoisuuteen, vaan jo silloin, kun ihmisen mieli hairahtuu väärin ajattelemaan. Laki näet on hengellinen ja siksi sitä ei hurskainkaan ihminen ja pyhinkään fariseus kykene täyttämään, vaan osoittautuu lain rikkojaksi Jumalan tuomioissa.

        Sitten on huomioitava synti jo himon asteella, eikä vasta tehtynä tekona. Laki sanoo: älä himoitse. Jeesus opettaa lakia vähän tarkemmin:
        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen Matt. 5:22.
        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa Matt. 5:28.


      • Jumalan sana
        Alpo Ahola kirjoitti:

        Eikös ihminen kiellä sen, että olisi paha. Eikös ihminen näe pahuuden toisissa. Oliko Daavid synnitön siihen saakka, kun profeetta sanoi, että mitä huoruus ja murha ovat. Naatan sanoi Daavidille: "Sinä olet se mies". Synti ei silloin vasta ole synti, kun se tulee yleiseen tietoisuuteen, vaan jo silloin, kun ihmisen mieli hairahtuu väärin ajattelemaan. Laki näet on hengellinen ja siksi sitä ei hurskainkaan ihminen ja pyhinkään fariseus kykene täyttämään, vaan osoittautuu lain rikkojaksi Jumalan tuomioissa.

        Sitten on huomioitava synti jo himon asteella, eikä vasta tehtynä tekona. Laki sanoo: älä himoitse. Jeesus opettaa lakia vähän tarkemmin:
        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen Matt. 5:22.
        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa Matt. 5:28.

        vaikka hänet olisi kastettu vauvana tai uskovana. Taipumus syntiin ei häviä millään seremonialla.

        MUTTA TAIPUMUS EI OLE VIEL SYNTI!!!!!!

        "Kun himo tulee raskaaksi, synnyttää se synnin Jk 1:15

        Aholako ei ajattele enää synnillisiä ajatuksia sen jälkeen kun hänet on kastettu
        vauvana?????


      • mathetes
        Jumalan sana kirjoitti:

        1. Moos 8:21
        "Ihmisen sydämen aivoitukset ovat pahat NUORUUDESTA SAAKKA."""

        SIIS EI VAUVASTA SAAKKA!!!!!

        Hebr 3:15
        "Sinä päivänä, kun kuulette Hänen äänensä, älkää paaduttako sydäntänne."

        Jes 5:17.. "siinä iässä, jona hän oppii erottamaan hyvän ja pahan."

        Talibanin perheeseen syntynyt vauva on yhtä taivaskelpoinen kuin ateistiseen tai
        epäuskoiseen luterilaiseen perheeseen syntynyt vauva!!!!

        Juuri niin! Asia on täsmälleen juuri niin kuin sanoit!

        Vastasyntynyt vauva ja aivan pieni lapsi ei vielä tiedä maailmasta ja synnistä yhtään mitään!
        Eikä siinä iässä ei vielä tiedetä mitä tarkoittaa hyvä tai paha, allah tai Kristus, ollaan sitten afgaani tai suomalais lapsia! Vasta hieman vartuttuamme me jokainen tulemme jossainvaiheessa siihen tilanteeseen joilloin joudumme valinnan eteen ja tekemään tiliä omista tehdyistä synneistämme Kristuksen edessä! Nuo Afgaani lapsetkin voivat tulla islamilaisiksi vasta kun heille aletaan opettamaan islamia ja sen oppeja, ja sekin taasen merkitsee sitä, että heidänkin on ensin vartuttava siihen ikään jotta "oppi voi mennä perille"! Vauvanahan se ei heilläkään vielä mene!

        Terv, mathetes


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe