Pavi on siirtynyt taivaallisiin maisemiin.

Olen muutaman lähteen kautta saanut tietooni, että Pavi alias Erik on siirtynyt yläkerran valtakuntaan.
Täten julkituon suuren suruni hänen poismenonsa johdosta, vaikka en tuntenutkaan häntä kuin reilut vuoden päivät; tavattiin myös muutaman kerran ja sähköpostitse oltiin useinkin yhteydessä, samoin kuin kilauteltiin toisillemme silloin tällöin.

Omaisille jaksamista ja syvimmät osanottoni Erikin poismenosta.

T. Vilperi alias Kari Lumivirta
suvilum@netsonic.fi
Ilmoita

Mitä on tapahtunut? Olen järkyttynyt. Paviltahan tuli juuri jokunen päivä sitten elämänmakuisia pavimaisia viestejä. Voiko joku paikan päällä oleva vahvistaa tiedon.
10 VASTAUSTA:
Mikäli hengenheimolaiseni Pavin poismeno pitää paikkansa. Uskon uutisen todenperäisyyteen, koska se tulee Vilperiltä.
Ensi talven kanarianmatkani menetti kertaheitolla merkityksenä.
Osanottoni Pavin omaisille.
M. ulkku kirjoitti:
Mikäli hengenheimolaiseni Pavin poismeno pitää paikkansa. Uskon uutisen todenperäisyyteen, koska se tulee Vilperiltä.
lähteet mistä tietoni olen saanut pitäisi olla kohtuullisen luotettavia mm. omaiset ovat vahvistaneet tiedon.
Vaikka mä oon vain Vilperi, niin tippa silmässä tänkin viestin kirjoitan.
Sotis tuntee mut henk.koht ja tietää että sen kovan sydämen takaa löytyy myös aidosti tunteva ihminen.
Toivoisinkin koko S24:n kirjoittajilta asiallista suhtautumista erään "vakikirjoittajan" poismenon johdosta.
Silloin uskallan antaa tämän linkin omaisille, joka osoittaisi kunnioitusta Paville in memoriam.
M. ulkku kirjoitti:
Voi ei! En ole tietääkseni kyseistä herraa koskaan edes tavannut, tai ainakaan tiennyt kuka hän on, kun Inglesissä ollaan heiluttu.

Innolla olen täällä aina odotellut hänen kertomuksiaan ja päivityksiä mitä siellä nyt tapahtuu...

Kyllä nyt meni maku tulevasta Inglesin reisustakin :/

Osanotot!
kaisuliiniska kirjoitti:
Voi ei! En ole tietääkseni kyseistä herraa koskaan edes tavannut, tai ainakaan tiennyt kuka hän on, kun Inglesissä ollaan heiluttu.

Innolla olen täällä aina odotellut hänen kertomuksiaan ja päivityksiä mitä siellä nyt tapahtuu...

Kyllä nyt meni maku tulevasta Inglesin reisustakin :/

Osanotot!
Osanottoni kaikille Pavin tunteneille ja hänen perheelleen.
vilperi57 kirjoitti:
lähteet mistä tietoni olen saanut pitäisi olla kohtuullisen luotettavia mm. omaiset ovat vahvistaneet tiedon.
Sotis tuntee mut henk.koht ja tietää että sen kovan sydämen takaa löytyy myös aidosti tunteva ihminen.
Toivoisinkin koko S24:n kirjoittajilta asiallista suhtautumista erään "vakikirjoittajan" poismenon johdosta.
Silloin uskallan antaa tämän linkin omaisille, joka osoittaisi kunnioitusta Paville in memoriam.
Ei ole monta päivää kun sain postia Pavilta tai oikeammin Erikiltä ja kyllä silloin tuntui kaikki olevan hyvin.Olen hyvin pahoillani jos tämä on totta.Osanottoni Erikin omaisille.
vilperi57 kirjoitti:

Miten mukavaa olikaan seurata Pavin kirjoittelua täällä, oli huumorilla höystettyä tietoa, asiaa joista moni sai matkaeväät tulevaan reissuun ja ennenkaikkea Pavin voineen toteuttaa unelmaansa viettää talvikuukausia mukavassa katsomassaan kohteessa. Läheisille haluan sanoa tuntematta Pavia, hän oli monelle "noin kuin minäkin voisin elää elämääni" ihminen täällä palstalla ja varmaankin niille jotka tutustuitte häneen reissuillanne.
Liikutuksen kyyneleet valuvat, matkan odotus on nyt taka-alalla.
muuttolintu43 kirjoitti:
Osanottoni kaikille Pavin tunteneille ja hänen perheelleen.
saanut nyt aivan tasan tarkkaan tiedon Pavin poismenosta, eli mutkan kautta hänen veljeltään.
Asia on tosi ja Pavin tunteena otan osaa omaisten suruun.
Vaikeaa pukea sanoiksi tunteet, mutta kun kuitenkin hänet tunsin, niin jotain tekstiäkin pitäisi laittaa.

Näistä provoista hänkin sai oman osuutensa ja niille sitten yhdessä naurettiin kun naamakkain istuttiin.
Suoli24 oli meidän yhteinen nimike tälle foorumille ja huulta heitettiin palstan toiminnasta kun toisillemme kirjoiteltiin tai soitettiin.
Monikin on puhunut vastoin parempaa tietoa hänen alkoholinkäytöstään, mutta totuus on tarua ihmeellisempi! Ei hän lasiin sylkenyt, mutta ne tapaamiset mitkä esim. Inglesissä oli, niin aina hän oli ainakin päällenäkyvästi selvä.
Ja kun kaks suupalttia kohtas toisensa, niin sitä tarinaa sitten riitti puolin jos toisinkin.
Ainakin mulle jäi tunne, että Pavi/Eric oli myös tunneihminen vaikka se ei välttämättä tullut esille hänen kirjoituksissaan.
Olkoon tämä nyt eräänlainen jälkikirjoitus hänen muistolleen ja toivottavasti henkilöt jotka hänet myös tunsivat laittaisivat jotain pientä tekstinpätkää tälle osiolle.

Mun osaltani tämä on tässä.
Pavia/Eerikkiä lämmöllä muistaen

Kari Lumivirta/Vilperi
suvilum@netsonic.fi
vilperi57 kirjoitti:
saanut nyt aivan tasan tarkkaan tiedon Pavin poismenosta, eli mutkan kautta hänen veljeltään.
Vaikeaa pukea sanoiksi tunteet, mutta kun kuitenkin hänet tunsin, niin jotain tekstiäkin pitäisi laittaa.

Näistä provoista hänkin sai oman osuutensa ja niille sitten yhdessä naurettiin kun naamakkain istuttiin.
Suoli24 oli meidän yhteinen nimike tälle foorumille ja huulta heitettiin palstan toiminnasta kun toisillemme kirjoiteltiin tai soitettiin.
Monikin on puhunut vastoin parempaa tietoa hänen alkoholinkäytöstään, mutta totuus on tarua ihmeellisempi! Ei hän lasiin sylkenyt, mutta ne tapaamiset mitkä esim. Inglesissä oli, niin aina hän oli ainakin päällenäkyvästi selvä.
Ja kun kaks suupalttia kohtas toisensa, niin sitä tarinaa sitten riitti puolin jos toisinkin.
Ainakin mulle jäi tunne, että Pavi/Eric oli myös tunneihminen vaikka se ei välttämättä tullut esille hänen kirjoituksissaan.
Olkoon tämä nyt eräänlainen jälkikirjoitus hänen muistolleen ja toivottavasti henkilöt jotka hänet myös tunsivat laittaisivat jotain pientä tekstinpätkää tälle osiolle.

Kari Lumivirta/Vilperi
suvilum@netsonic.fi
Olen koko palstahistoriani ajan ollut Pavin vankkumaton fani ja ajatus siitä, että hän
ei enää ilahduta meitä mukavalla jutustelullaan on tyrmistyttävä. Arvostin Pavia (Erik)
monin tavoin. Olen syvästi järkyttynyt ja surullinen ja haluan osoittaa lämpimän osanottoni
omaisille.

Pavin muistoa kunnioittaen
Sotavento
Sotavento kirjoitti:
Olen koko palstahistoriani ajan ollut Pavin vankkumaton fani ja ajatus siitä, että hän
ei enää ilahduta meitä mukavalla jutustelullaan on tyrmistyttävä. Arvostin Pavia (Erik)
monin tavoin. Olen syvästi järkyttynyt ja surullinen ja haluan osoittaa lämpimän osanottoni
omaisille.

Pavin muistoa kunnioittaen
Sotavento
Vaikka olimmekin aina välillä eri mieltä asioista oli siinä aina leikkiä mukana.Kyllä ei tullut ensi talven reissusta sellainen kuin haaveiltiin,ei "villien ja vapaitten"tapaamisia Ryyskässä,kaikki se ilo on pois,olen tosi järkyttynyt.Paljon jää tältäkin palstalta puuttumaan kun "Pavi" ei enää ole kirjoittamassa kommenttejaan.Kiitos kaikesta Erik ja hyvää matkaa sinne viimeiselle reissullesi.
vilperi57 kirjoitti:

Kari Lumivirta/Vilperi
suvilum@netsonic.fi
viikko voinut murheellisemmin alkaa,otan osaa.
+Lisää kommentti
hyväntuulisia ja elämänmyönteisiä kommentteja on ollut ilo lukea ja ne ovat tuoneet tervetulleen, lämpimän tuulahduksen saarilta meille täälläolijoille.

Sit tibi terra levis!
Ilmoita
Pavin (plazalla Kustaa3) omaisille ja ystäville.

http://www.youtube.com/watch?v=SlCR6QsvkWQ
Ilmoita
Todellakin veljeni Erik on menehtynyt äkillisesti viime lauantaina Kanarialla. Kiitos kaikille osanotosta meidän läheisten puolesta.
9 VASTAUSTA:
vaikka en Pavia henkilökohtaisesti tunnekkaan, koskettaa, niin paljon hänen viestejään olen lukenut. Osanotto omaisile.!
cruz fani kirjoitti:
vaikka en Pavia henkilökohtaisesti tunnekkaan, koskettaa, niin paljon hänen viestejään olen lukenut. Osanotto omaisile.!
osaa, ja kunnioittaen muistan yhden todellisen palstapersoonan poismenoa.
ookkekara kirjoitti:
osaa, ja kunnioittaen muistan yhden todellisen palstapersoonan poismenoa.
omaisille sekä kaikille Pavin henkilökohtaisesti tunteneille. Itse luin kovin mielelläni hänen juttujaan ja odotin niitä nytkin taas kovasti. Pavin saappaisiin lienee vaikea kenenkään astua, mutta toivottavasti myönteninen kirjoittelu jatkuu täällä edelleen muiden toimesta.
olen asiallisesti tiedon välittänyt tällekin foorumille omaisten kannalta ja olen sitä surutyötä osaltani tehnyt kun näitä viestejäni eri foorumeille olen värkkäillyt.
Pavilla oli tämä toinenkin puoli, josta välttämättä sukulaiset eivät olleet tietoisia.
En keksi enää sanoja joilla ilmaisisin tunteitani, joten tämä riittänee minun osaltani.

Jaksamista sukulaisille
T. Vilperi
Osanottomme Pavin omaisille. Voimia ja jaksamista.

Itse en myöskään tuntenut Pavia henkilökohtaisesti, ainoastaan tämän palstan kautta. Pavi oli vanhanajan herrasmies, joka ei koskaan sanonut pahaa kenestäkään, tanssitti rouvia iltasella, päivitti säätietoa ja välitti kaikki uusimmat katutason uutiset saarilta.

Pavi antoi paljon tälle palstalle ja olen onnellinen, että sain tuntea Pavin edes sen pienen hetken ajan kun tällä foorumilla heiluttiin samaan aikaan.
Arkihenkseli kirjoitti:
Osanottomme Pavin omaisille. Voimia ja jaksamista.

Itse en myöskään tuntenut Pavia henkilökohtaisesti, ainoastaan tämän palstan kautta. Pavi oli vanhanajan herrasmies, joka ei koskaan sanonut pahaa kenestäkään, tanssitti rouvia iltasella, päivitti säätietoa ja välitti kaikki uusimmat katutason uutiset saarilta.

Pavi antoi paljon tälle palstalle ja olen onnellinen, että sain tuntea Pavin edes sen pienen hetken ajan kun tällä foorumilla heiluttiin samaan aikaan.
osanottoni Pavin omaisille ja läheisille. R.I.P
vilperi57 kirjoitti:
olen asiallisesti tiedon välittänyt tällekin foorumille omaisten kannalta ja olen sitä surutyötä osaltani tehnyt kun näitä viestejäni eri foorumeille olen värkkäillyt.
Pavilla oli tämä toinenkin puoli, josta välttämättä sukulaiset eivät olleet tietoisia.
En keksi enää sanoja joilla ilmaisisin tunteitani, joten tämä riittänee minun osaltani.

Jaksamista sukulaisille
T. Vilperi
kun jaksoit laittaa viestiä tänne palstalle.Kyllä tämä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja tuntuu epätodelliselta.Ei yhtään tunnu matka parin viikon päästä houkuttelevalta,mieluimmin peruisin kokonaan jos ei olisi jo maksettu.Kyllä on surullista,ei löydy sanoja millä ilmaista kaikki.
vilperi57 kirjoitti:

Jaksamista sukulaisille
T. Vilperi
Syvin osanottoni Pavin sukulaisille, tuttaville ja ystäville. Minäkään en valitettavasti ehtinyt Paviin henkilökohtaisesti tutustua. Meillä oli kyllä suunnitelmissa, kun selvisi että tulemme tänne Inglesiin, moikata. Muutama sähköpostiyhteys otettiin ja sovittiin, että soitellaan lähtöaamuna kentällä. Sitä soittoa ei kuitenkaan koskaan tehty, toki yritin, mutta minulla oli vain Pavin Suomiliittymän numero kapulassani ja Pavi oli ilmeisesti vaihtanut jo Espanjan? Jälkikäteen Vilperiltä saaamani kuvan perusteella tiedän meidän olleen samassa koneessa.
Täällä olleiden kirjoitustensa perusteella on helppo todeta, että yksi suuri ja värikäs persoona on poissa!
- en ole Pavia henkilökohtaisesti tavannut, mutta monet kerrat keskutellut tällä palstalla. Tämä on suuri menetys koko palstan porukalle. Juuri eilen varasin pitkästä aikaa Kanarian ja nimenomaan Inglesin matkan tammikuulle. Ehkä Pavi sai kuitenkin kuolla paikassa, jota rakasti ja joka oli hänelle niin tuttu.
Jaksamisia kaikille Pavin tutuille, ystäville ja omaisille!
+Lisää kommentti
Pavin muistoa kunnioittaen, omaisten ja ystävien suruun osaa ottaen
On pääskyt lähteneet ja taivas korkea. Ja kellastuneet metsät, viileet veet,
jäähyväissoittonsa soitelleet.
Maimun
4 VASTAUSTA:
Lainaus Pavin todennäköisesti viimesisestä viestistä tällä palstalla:

mihin meitä Suomi juntteja kerääntyy, ja myös
huomattavasti kauniimpaa sukupuolta kun
huono kuntoinen vanha PAVI,mut ei voi mittään........

Puhutaan aina että ihminen jotain aavistaa tuonpuoleiseen siirtymisestä , niin tässä taas yksi esimerkki!
Osanotto kaikille omaisille ja palstalaisille jotka ovat Pavin kirjoítuksia seuranneet.
Satunnainen matk. kirjoitti:
Lainaus Pavin todennäköisesti viimesisestä viestistä tällä palstalla:

mihin meitä Suomi juntteja kerääntyy, ja myös
huono kuntoinen vanha PAVI,mut ei voi mittään........

Puhutaan aina että ihminen jotain aavistaa tuonpuoleiseen siirtymisestä , niin tässä taas yksi esimerkki!
Osanotto kaikille omaisille ja palstalaisille jotka ovat Pavin kirjoítuksia seuranneet.
päivää kulunut ihan omien asioiden hoitamisessa ja ilahduttavasti olen huomannut,että Pavilla/Erikillä on ollut paljon ystäviä tämänkin foorumin taholta.

"mihin meitä Suomi juntteja kerääntyy, ja myös
huono kuntoinen vanha PAVI,mut ei voi mittään........ "

Tuo osuva lainaus ehkä kuvastaa hänen asennettaan eloon yleensä ja mielestäni siihen voidaan hyvinkin keskustelu päättää, joten vielä kertaalleen; otan osaa suruun omaisille ja toivoisin että tapaisimme ehkä joskus iloisemmissa merkeissä.
Pavin alias Ericin muistoa kunnioittaen
Kari Lumivirta alias Vilperi
suvilum@netsonic.fi
vilperi57 kirjoitti:
päivää kulunut ihan omien asioiden hoitamisessa ja ilahduttavasti olen huomannut,että Pavilla/Erikillä on ollut paljon ystäviä tämänkin foorumin taholta.

"mihin meitä Suomi juntteja kerääntyy, ja myös
huono kuntoinen vanha PAVI,mut ei voi mittään........ "

Tuo osuva lainaus ehkä kuvastaa hänen asennettaan eloon yleensä ja mielestäni siihen voidaan hyvinkin keskustelu päättää, joten vielä kertaalleen; otan osaa suruun omaisille ja toivoisin että tapaisimme ehkä joskus iloisemmissa merkeissä.
Pavin alias Ericin muistoa kunnioittaen
Kari Lumivirta alias Vilperi
suvilum@netsonic.fi
Kuten tuolla aiemmin kerroin, arvostin Pavia (Erik) monin tavoin. Hänellä oli pelisilmää keskusteluihin, ei lähtenyt ikävien viestien vietäväksi, vaan osasi kääntää ne aina huumorillaan myönteisiksi. Monet naurut tuli naurettua hänen kirjoitustensa johdosta, siis ihan positiivisesti; niistä tuli aina hyvä fiilis ja jokunen harmaa päivä pelastetui sillä elämän valolla, joka hänen jutuistaan säteili.

Tältä kesältä mieleeni on jäänyt tapaus, jossa joku esitti, että kaikkien suomijunttien olisi parempi jäädä peräkammariin, eikä lähteä etelään. Johon Pavi (suunnilleen näin) lohkaisi, että mikäs siinä.
Saunaan vaan kirkasvalolamppu ja kajarit, siinähän se talvi kulkee mukavissa merkeissä.

Pavia lämmöllä muistaen
Sotis
Sotavento kirjoitti:
Kuten tuolla aiemmin kerroin, arvostin Pavia (Erik) monin tavoin. Hänellä oli pelisilmää keskusteluihin, ei lähtenyt ikävien viestien vietäväksi, vaan osasi kääntää ne aina huumorillaan myönteisiksi. Monet naurut tuli naurettua hänen kirjoitustensa johdosta, siis ihan positiivisesti; niistä tuli aina hyvä fiilis ja jokunen harmaa päivä pelastetui sillä elämän valolla, joka hänen jutuistaan säteili.

Tältä kesältä mieleeni on jäänyt tapaus, jossa joku esitti, että kaikkien suomijunttien olisi parempi jäädä peräkammariin, eikä lähteä etelään. Johon Pavi (suunnilleen näin) lohkaisi, että mikäs siinä.
Saunaan vaan kirkasvalolamppu ja kajarit, siinähän se talvi kulkee mukavissa merkeissä.

Pavia lämmöllä muistaen
Sotis
Pari vuotta jo Pavin juttuja lueskellut ja päätin, että tänä vuonna etsin hänet sieltä käsiini ja jutustelen oikein paikan päällä. Tämä ei toteutunut suureksi harmikseni. Matkaamme on vielä muutama viikko aikaa...

Surukseni en myöskään voi fiilistellä Pavin kertomuksilla ennen lähtöämme, viime vuonna vielä saatiin lukea viikkoa ennen reissua Pavin silloiset kertomukset mitä siellä parhaillaan tapahtuu.

Mutta Pavin kunniaksi lomalla laulu raikukoon ja viini virratkoon, vietämme talven juhlaa Pavinkin puolesta.
+Lisää kommentti
Henkilökohtaisesti Pavia en tuntenut, mutta viestejä olen ilolla, hymyissä suin lukenut. Osanottoni kaikille läheisille ja Pavin tunteneille.
Ilmoita
Levoton on virta ja vierivä laine,
meri yksin ja meri ihanainen.
Nuku virta helmassa meren.
Ilmoita
meistä kukaan tänne maanpinnalle jää,se todettakoon.Otan osaa, tämän kirjoittajan, poismenon johdosta,vaikken aina hänen kirjoitustyylistään pitänytkään,saatikka että olisin tuntenut häntä....Meidän muiden,taivallustaan jatkavien on vain katsottava eteenpäin,sillä eteenpäin elävän mieli.Mietin vain sitä kumpaan maahan tämä ihminen saatetaan haudan lepoon.Ehkä hänen sielu kuului Espanjalaiseen elämänmenoon,vaikka ruumis oli perisuomalainen...Vaikea kysymys,itsekin haluaisin mennä pitemmäksi ajaksi esim. kanarialle tai muualle Espanjaan asumaan...sillä rakastan jotenkin heidän kieltään ja kulttuuriaan ja tunnen etten aina kuulu tänne Suomeenkaan..Pitää silti muistaa elämä täysillä,ehkä se huomenna on jo ohi...
13 VASTAUSTA:
siis ELÄÄ ELÄMÄ TÄYSILLÄ.
tämäkin mietityttää kirjoitti:
siis ELÄÄ ELÄMÄ TÄYSILLÄ.
Paville järjestetään muistotilaisuus Inglesissä Ale pubissa perjantaina klo 20-21
facebookista luin... kirjoitti:
Paville järjestetään muistotilaisuus Inglesissä Ale pubissa perjantaina klo 20-21
joku paikalla olevista voisi välittää myös minunkin viestini siinä yhteydessä, niin olisin kiitollinen!
Tosin Pavin tunteneena, niin ryyskä olis ehkä ollut parempi paikka??!!
Kaikki valokuvat ym. muu tietous tapahtumasta otetaan kiitollisuudella vastaan ja mikäli kuvia saan, niin toivon lupaa julkaista niitä esim. tuolla omalla "osiollani", jonne olen laittanut tiedon Pavin poismenosta, samoin erään sukulaisen kautta voisin jakaa kuvat lähiomaisille. Yhtään fotoa en voi julkaista ilman lupaa!!
Haluaisin kuitenkin kunnioittaa Pavin/Ericin muistoa välittämällä mahdollisen aineiston myös sukulaisille ja meille "foorumilaisille".

Kaikki mahdollinen aineisto otetaan kiitollisuudella vastaan osoitteessa: suvilum@netsonic.fi
Ja jokaiselle jotka tietoa lähettää, niin lupaan vastata henkilökohtaisesti, että varmaan tietää viestin tulleen perille ja samalla voin linkittää foorumin jossa asiaa on käsitelty.

Harva teistä lukijoista ehkä ymmärtää sitä asiaa, että lyhyenkin tuttavuuden perusteella voi tuntea "hengenheimolaisuutta" johonkin henkilöön ja mitä minä ehdin olla Paviin yhteydessä, niin meillä nämä "kemiat" toimi niin kirjallisesti kuin naamakkainkin ja sen vuoksi olen ottanut asiakseni välittää näitä tietoja myös eteenpäin.

Kiittäen

Vilperi alias Kari Lumivirta
vilperi57 kirjoitti:
joku paikalla olevista voisi välittää myös minunkin viestini siinä yhteydessä, niin olisin kiitollinen!
Tosin Pavin tunteneena, niin ryyskä olis ehkä ollut parempi paikka??!!
Kaikki valokuvat ym. muu tietous tapahtumasta otetaan kiitollisuudella vastaan ja mikäli kuvia saan, niin toivon lupaa julkaista niitä esim. tuolla omalla "osiollani", jonne olen laittanut tiedon Pavin poismenosta, samoin erään sukulaisen kautta voisin jakaa kuvat lähiomaisille. Yhtään fotoa en voi julkaista ilman lupaa!!
Haluaisin kuitenkin kunnioittaa Pavin/Ericin muistoa välittämällä mahdollisen aineiston myös sukulaisille ja meille "foorumilaisille".

Kaikki mahdollinen aineisto otetaan kiitollisuudella vastaan osoitteessa: suvilum@netsonic.fi
Ja jokaiselle jotka tietoa lähettää, niin lupaan vastata henkilökohtaisesti, että varmaan tietää viestin tulleen perille ja samalla voin linkittää foorumin jossa asiaa on käsitelty.

Harva teistä lukijoista ehkä ymmärtää sitä asiaa, että lyhyenkin tuttavuuden perusteella voi tuntea "hengenheimolaisuutta" johonkin henkilöön ja mitä minä ehdin olla Paviin yhteydessä, niin meillä nämä "kemiat" toimi niin kirjallisesti kuin naamakkainkin ja sen vuoksi olen ottanut asiakseni välittää näitä tietoja myös eteenpäin.

Kiittäen

Vilperi alias Kari Lumivirta
Haluan vielä kiittää kaikkia siitä, että olette niin lämpimin sanoin muistaneet veljeäni Erikiä ( Pavi ) hänen äkillisen ja yllättävän poismenon johdosta.
Kaikki jotka olette Kanarialla olette kutsutut Pavia muistelemaan perjantaina 29.10. klo 20 -21 Inglesiin Ale Pubiin, kuten Vilperi aikaisemmin totesi. Siellä on paikalla Erikin tytär ja poika . Minä en valitettavasti päässyt nyt Kanarialle .

"Kuolema tekee kipeää.
Pysähdyttää - ja kuitenkin vahvistaa meitä"

Terveisin Tuija Karhula , Erikin pikkusisko
Ruusu / Tuija kirjoitti:
Haluan vielä kiittää kaikkia siitä, että olette niin lämpimin sanoin muistaneet veljeäni Erikiä ( Pavi ) hänen äkillisen ja yllättävän poismenon johdosta.
Kaikki jotka olette Kanarialla olette kutsutut Pavia muistelemaan perjantaina 29.10. klo 20 -21 Inglesiin Ale Pubiin, kuten Vilperi aikaisemmin totesi. Siellä on paikalla Erikin tytär ja poika . Minä en valitettavasti päässyt nyt Kanarialle .

"Kuolema tekee kipeää.

Voi miten surullista, luin vasta nyt tämän ketjun. Osanottoni kaikille Pavin omaisille ja ystäville! Oli todella mukava lukea Pavin viestejä. Itsekin kateellisena, kun olisi ihanaa viettää joskus etelässä pidempiäkin aikoja. Kiitos, Pavi, kaikista lämpimistä viesteistäsi!
Ruusu / Tuija kirjoitti:

"Kuolema tekee kipeää.

Pavin omaisille! En ole tavannut häntä henkilökohtaisesti, vaikka ollaan joka vuosi marraskuussa Inglesissä (Green Fieldissä) oltu 2-3 viikkoa ja käyty joka ilta lähikuppiloissa ja varsinkin Ale Pubissa laulamassa.
Olen usean vuoden aktiivisesti ennen reissuun lähtöä seurannut näitä keskustelupalstoja ja Pavilta sain tarkimmat tiedot eri ravintoloista yms!
Nyt kun menemme marraskuun lopussa Inglesiin niin Ale Pubissa lauletaan Pavin muistolle myös erään toisen kohtalon kärsineen Jampan kappale "Aamu toi, ilta vei"!
Vilperi voi referoida tämän sivuillaan ja lähetän siitä myös kuvia ja vaikka videon pätkän!
Laulajan Manageri kirjoitti:
Pavin omaisille! En ole tavannut häntä henkilökohtaisesti, vaikka ollaan joka vuosi marraskuussa Inglesissä (Green Fieldissä) oltu 2-3 viikkoa ja käyty joka ilta lähikuppiloissa ja varsinkin Ale Pubissa laulamassa.
Olen usean vuoden aktiivisesti ennen reissuun lähtöä seurannut näitä keskustelupalstoja ja Pavilta sain tarkimmat tiedot eri ravintoloista yms!
Nyt kun menemme marraskuun lopussa Inglesiin niin Ale Pubissa lauletaan Pavin muistolle myös erään toisen kohtalon kärsineen Jampan kappale "Aamu toi, ilta vei"!
Vilperi voi referoida tämän sivuillaan ja lähetän siitä myös kuvia ja vaikka videon pätkän!
materiaali otetaan kiitollisuudella vastaan ja parhaimmat julkaisen sitten sivuillani ja omaisille lähtee kaikki muokkaamattominina tiedostoina.
Jampan lähdöstä sain aikanaan tietoa muun kuin foorumin kautta, mutta sekin kohtalo olisi oman tarinansa arvoinen. Henkilökohtaisesti häntä en tuntenut, vaikka saarella oltiinkin samaan aikaan.

Tästä pitää olla kiitollinen: Ketju on venähtänyt aika pitkäksi ja kaikki viestit ovat olleet asiallisia moneen muuhun ketjuun verrattuina. Omalta osaltani esitän lämpimät kiitokset kaikille vastanneille osallisuudesta ja Pavin muiston kunnioittamisesta. Ehkä se helpottaa myös osaltaan omaisten surutyöskentelyä kun näinkin moni meistä "vakkareista" nimimerkillä taikka ilman on kantanut "kortensa kekoon".
Kiitokset kaikille!!
T. Vilperi
vilperi57 kirjoitti:
materiaali otetaan kiitollisuudella vastaan ja parhaimmat julkaisen sitten sivuillani ja omaisille lähtee kaikki muokkaamattominina tiedostoina.
Jampan lähdöstä sain aikanaan tietoa muun kuin foorumin kautta, mutta sekin kohtalo olisi oman tarinansa arvoinen. Henkilökohtaisesti häntä en tuntenut, vaikka saarella oltiinkin samaan aikaan.

Tästä pitää olla kiitollinen: Ketju on venähtänyt aika pitkäksi ja kaikki viestit ovat olleet asiallisia moneen muuhun ketjuun verrattuina. Omalta osaltani esitän lämpimät kiitokset kaikille vastanneille osallisuudesta ja Pavin muiston kunnioittamisesta. Ehkä se helpottaa myös osaltaan omaisten surutyöskentelyä kun näinkin moni meistä "vakkareista" nimimerkillä taikka ilman on kantanut "kortensa kekoon".
Kiitokset kaikille!!
T. Vilperi
kaikille omaisille.
misska kirjoitti:
kaikille omaisille.
miehen käsissä on päiviemme määrä...niin loma-kuin elonpäivien...nuku syliin Jumalan mister Pavi...Jumalan kämmenellä ei kukaan ole voimaton....
hasta luego senor kirjoitti:
miehen käsissä on päiviemme määrä...niin loma-kuin elonpäivien...nuku syliin Jumalan mister Pavi...Jumalan kämmenellä ei kukaan ole voimaton....
Pavi oli hieno viestimies
dondon kirjoitti:
Pavi oli hieno viestimies
edes muutamaa kuvaa Pavin muistotilaisuudesta, mutta siellä ei kai ole kellään ollut kameraa matkassa!??
Jos nyt jollain niitä kuvia olisi hallussaan, niin ne voisi lähettää osoitteeseen:
suvilum@netsonic.fi
Olen saanut jonkunverran kuvia Pavista ja osa on jo välitetty omaisille ja osa odottaa lähettämistä ja kuten olen kertonut, niin laitan "sivuilleni" jossain vaiheessa kuvallisen koosteen Pavin muistoksi.

Ystävällisin terveisin Vilperi.
vilperi57 kirjoitti:
edes muutamaa kuvaa Pavin muistotilaisuudesta, mutta siellä ei kai ole kellään ollut kameraa matkassa!??
Jos nyt jollain niitä kuvia olisi hallussaan, niin ne voisi lähettää osoitteeseen:
suvilum@netsonic.fi
Olen saanut jonkunverran kuvia Pavista ja osa on jo välitetty omaisille ja osa odottaa lähettämistä ja kuten olen kertonut, niin laitan "sivuilleni" jossain vaiheessa kuvallisen koosteen Pavin muistoksi.

Ystävällisin terveisin Vilperi.
oletko facebookissa, mutta siellä ainakin siinä Hell-sinki ryhmässä ilmoiteltiin tästä muistotilaisuudesta ja luulisi siellä liikkuvan porukkaa, joilla oli kameratkin mukana?
hippuskainen kirjoitti:
oletko facebookissa, mutta siellä ainakin siinä Hell-sinki ryhmässä ilmoiteltiin tästä muistotilaisuudesta ja luulisi siellä liikkuvan porukkaa, joilla oli kameratkin mukana?
Minua on pyydetty välittämään seuraava viesti:

Erik Tukian tuhkan sirottelu ja muistotilaisuus Viking Line laivalla pidetään heinäkuun 27.päivä, jolloin hän olisi täyttänyt 70 vuotta. Suomesta lähdemme 26.7. iltalaivalla Helsingistä ja Tukholmasta joukkoomme liittyvät Erikin lapset ja muut sukulaiset ja 27.7. on laivalla pieni muistohetki ja tuhka sirotellaan mereen Erikin toiveen mukaisesti.
Tätä kutsua voi levittää ystäville .

Vilperi
suvilum@netsonic.fi
+Lisää kommentti
Pavi on päässyt toivomaansa paikkaan; tuhkauurna on laskettu Ahvenanmaan vesille.

Pavia muistellen

Vilperi
Ilmoita
Kuka näitä nostaa?
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pavi on siirtynyt taivaallisiin maisemiin.

Olen muutaman lähteen kautta saanut tietooni, että Pavi alias Erik on siirtynyt yläkerran valtakuntaan.
Täten julkituon suuren suruni hänen poismenonsa johdosta, vaikka en tuntenutkaan häntä kuin reilut vuoden päivät; tavattiin myös muutaman kerran ja sähköpostitse oltiin useinkin yhteydessä, samoin kuin kilauteltiin toisillemme silloin tällöin.

Omaisille jaksamista ja syvimmät osanottoni Erikin poismenosta.

T. Vilperi alias Kari Lumivirta
suvilum@netsonic.fi

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta