Lehto & Lehto Asianajotoimisto

törkeä palvelu

Risto Lehto valikoi asiakkaat hyvin törkeällä tavalla kertomalla puhelimeen että, "nyt soi toinen puhelin, soitan sinulle kohta" tätä luvattua soittoa ei ole tullut nyt reiluun 6 kuukauteen. Asiakaspalvelussa ei saisi noin toimia ja valita asiakkaita. jos juttu ei kiinnosta voi kohteliaasti suositella jotain kolleegaa, mutta tuolla tavoin, on aika törkeää. Pitäiskö Leenan saada tietää tämä ja?!

43

11087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikemies68

      Juu,soita äidille jos poika kiusaa... Mun asiat kyseinen toimisto on hoitanut todella hyvin.Tosin siellä ei ole ketään Ristoa töissä(korkeintaan joku siivooja)

      • valkianeitsyt7

        Totta töriset :)
        Siivooja-Ripa ei minunkaan asioita ole sieltä hoidellut. Ainoastaan Leena & poikansa Harri.
        Ja hyvin ovatkin hoitaneet.


    • 5+1

      No eikös se asiakkaitaan saa valita? Jos olisin asianajaja, jättäsin pummit ja juopot epärealistiset saletisti väliin.

    • Antero Roine

      Ottaa hoitaakseen mutta ei hoida,tai sitten voipi viedä vuosia. No rahaa se vain tietää toimistolle kun on hoitavinaan.

    • joo-o

      itsellä oli vastassa kyseisen firman edustaja ja kyllä osasi hienosti valehdella hovioikeudelle ja kouvolassa tietysti mut eipä oikeutta kiinnnostanu tietää asioiden oikeaa laitaa. saahan sitä rahaa työstä näköjään valehtelemallakin.

      • eiköhän

        se joka jutun aloitti niin valehdellu alusta asti. oikeus toteutui.


    • ************** !!!

      Nämä *******ylimieliset ******** eivät käytä edes Asianajotoimisto-nimeä vaan Lakiasiaintoimisto !!!! Teehän asiasta omat johtopäätöksesi !!!!

      • Heebo kadulta

        Aivan, Lehto&Lehto on lakiasiaintoimisto, ja sellaisen voi perustaa kuka tahansa heebo kadulta. Asianajotoimisto nimeä saavat käyttää vain varatuomariksi auskultoineet "lakimiehet (-naiset)".


      • ripakovai
        Heebo kadulta kirjoitti:

        Aivan, Lehto&Lehto on lakiasiaintoimisto, ja sellaisen voi perustaa kuka tahansa heebo kadulta. Asianajotoimisto nimeä saavat käyttää vain varatuomariksi auskultoineet "lakimiehet (-naiset)".

        hyvä risto


      • valkianeitsyt 6
        Heebo kadulta kirjoitti:

        Aivan, Lehto&Lehto on lakiasiaintoimisto, ja sellaisen voi perustaa kuka tahansa heebo kadulta. Asianajotoimisto nimeä saavat käyttää vain varatuomariksi auskultoineet "lakimiehet (-naiset)".

        Heebo ottaa vaan ensin asioista selvää. Leena Lehto on Varatuomari !


    • halpaa huijaus´ta

      Kouvolasta ei löydy asiallista asianajotoimistoa.

      Nämä vain elää yhteiskunna siivellä.

      Rakentelevat oikeusjuttuja tyhjästä. Sitten kovasti "hiotavat juttua"
      Ennen tuomiota tekevät sopuratkaisun ja veloittavat vakuutusyhtiöltä 5-8000 e

    • tiedon hakija

      no minkäslainen tämä liukkosen ja lepistön aa toimisti sitten on ?? toinen haminassa ja toinen kouvolassa. onko mitään tietoa minkälainen on kyseessä ??

    • ongelmista pois

      Liukkosesta sain tosi huonen käsityksen, ei kaveri ole niitä terävimpiä. Sen sijaa Kantola Kotkasto näyttää olevan toista maata. Suosittelen!

      • näin se on

        eikös k-antola ole sossujen puolta ??

        no li--ukkosesta ei saa mitään selkoa,johtuneeko kenties lapin koulutuksesta ?? siellä suunnas on ollut koulutukses. puhuu mitä mieleen juolahtaa.


    • Kilju2

      Ihme homma että Risto vastasi toimistoa pyörittää Harri&Leena ja hyvin sitä tekeekin saatana. Lehdot ainoat jotka saavat suunsa auki rosiksessa eikä ehdota kuten eräät kouvolan/kuusankosken asianajat että"tunnusta nyt päästään helpommalla vaikeahan sitä tunnnustaa kun mitaaan ei oo tehnyt!!! Ps. Martti Koskista ei koske nämä kritiikit.

      T. Kilju

    • Ei ikinä

      Jättänyt hoitamatta monta asiaa.Tai monta vuotta hoitamatta.
      Taitaa vejättää.Ja viedä vaan rahat asiakkaan pussista.
      Niin paljon kuullut että ei mennyt näiden kanssa asiat putkeen.
      Jotenka en itse käyttäisi kyseistä toimistoa.

    • porotokalla

      näyttää tää lapin koulutuksen saanut ainakin ottaa lapin lisää kunnolla.

      taitaa olla hyvääkin hyväveli kuppikuntaa ??

      mut heittelee omia teorioitaan sinne ja tänne,joilla ei ole totuuspohjaa.

      laskutuksesta on paljonkin ilmaa,vaikka puolen tunnin puhelu samalle paikkakunnalle maksanee 100e. eriasia sitten kauanko se kesti ??.

    • 6++6

      Kenellä on Lapista tutkinto? Ei ainakaan Lehdoilla.

    • mustalammas 6

      Kyllä mun tarttee sanoo, et suomen paras.
      Ja ketään Ristoa en oo koskaan kuullu, en tavannu ?
      Vain Harrin ja Leenan.
      Huippupäteviä ja eivät minuu oo ainakaan rahastaneet..
      Nytkin yks juttu menossa, eikä haluu ees korvausta !
      Sanoin Leenalle, että palkkaan sinut, hän sanoi, ettei mokomasta pikkujutusta rahaa ota :)

    • velikulta 10

      Mistälie tuon ristoräppääjän ootkaan bongannu ?
      Et ainakaan siitä toimistosta missä itse asioin :O
      Risto-niminen ihminen ei ainakaan työskentele Kouvolassa sijaitsevassa samannimisessä toimistossa !

      • Mummeli -52

        Nää keleen narkkarit joskus suuttuvat, kun ainakin Leena sanoo suoraa päin naamaa, ihan niiku pitääkin, et kaljoissa t. pillereissä et rosikseen tuu.
        Oon istunu tuomittujen penkillä, eikä oo päihdeongelmaa.
        Aina on juttu menny upeesti kotiinpäin.
        Että useampikin voi vilkasta peiliin, ennku mitään tääl sanoo !
        Tiedämpähän vaan........


    • Dressman1

      Eihän per'aukista narkomaania mielellään palvele puhumattakaan rikosten luonteista.

    • Asioinut

      Taitaa olla tuo nimi mennyt sekaisin. Lehto & Lehto on Leena ja Harri Lehto eli
      Lakiasiaintsto Lehto & Lehto. Kysessä on ehkä Inkeroisissa ja Kotkassa asianajotstoa toimistoa pitävä Risto Lehtonen Ky.

    • Rahaa ja kesken

      Eikös tämä Lehto&Lehto yhteen aikaan rahastanut vaan asiakkaita.
      Helpot jutut tehtiin loppuun. Mutta kimurantimmat jätettiin kesken kun järkiloppu/tietämys.
      Näin kävi!
      Raha kelpasi kyllä. Mutta työtä ei viety loppuun. Olisi sama kuin olisi kantanut puita metsään.
      Mutta hölmöläisten hommaa tuo tuntuu muutenkin välillä olevan tuo noiden homma.

    • Qpla

      Tjaah. Taitaa olla taas Suomi24-"asiantuntijat" koolla.

      Itse olen kerran käyttänyt tätä toimistoa ja olin tyytyväinen. Kallista on tietty juristien käyttäminen ylipäänsä, mutta kohtelu oli hyvin asiallista ja vaikutti osaavalta.

      Ja myös Harri on varatuomari.

    • Tallaaja12

      Vain asianajajaliittoon kuuluva lakimies saa käyttää nimikettä asianajaja. Tämä lukee www.asianajajaliitto.fi sivuilla. Tässähän oli taannoin uutinen, jossa eräs kansallisesti tunnettu huippujuristi erotettiin asianajajaliitosta sillä perusteella, että oli saanut lainvoimaisen tuomion pahoinpitelystä ja laittomasta uhkauksesta. Eli kaikki juristit eivät ole asianajajia, mutta kaikki asianajajat ovat juristeja. Itse jos tarvitsisin joskus lainopillista apua, niin hankkisin asianajajan.

      • Anonyymi

        Miks ihmessä asianajajaliittoon kuuluvan vaan palkkaisin? Mikä ihmeen kriteeri se liittoon kuuluminen on. Ensin hienoti avaat asian ja sen jäkeen torpedoit sen hölmöllä johtopäätöksellä? Mulle on aivan sama kuuluuko juristi, jonka apua tarvitsen liittoon vai ei, kunhan kaveri on pätevä, hyvä ja osaava. Kuulukoon nyt sitten vaikka paperiliittoon. Mikä tehensa liitto voi erehdyksessä erottaa myös heikoin perustein.


    • AllyMcpeel

      Rosvoja molemmat tyynni.

    • eikertaakaantuomittu

      Mitä ne piritsupparit urputtaa, onko pamit loppu? Eikö sossun maksusitoumus riitä pelimiehiin?

    • No.siltä.tuntui

      Oon näny L...&L...-mainoksen tulotien varrella. Luuliettä se on puutavaraliike.

    • Anonyymi

      Eikö tuo L... &L... ole jokin puutavarafirma?

    • Anonyymi

      Asianajotoimisto Kilkenblad on paras! Kaikki apu löytyy Pärnäsen Korjaamolta XD

      • Anonyymi

        Näin on! Kilkenbladia suosittelen itsekin , aina löytyy asiaan kuin asiaan vastaus!
        KIlkenblaadi blaadi blaadi blaadi oujee!


    • Imekää parsaa vinkujat. Haukutte ja nimittelette eteläsuomen kovinta kaksikkoa. (Minun mielipide) Harri on ollut mun luottopakki, hyökkääjä ja maalivahti monen monta kertaa ja jokaiseen kertaan olen enemmän kuin tyytyväinen. Leena ollut vain kerran, mutta huomaa mistä Harri on kipinän lakiasioihinsa saannut. En toivoisi, että vastapuolella olisi kumpaakaan apuna. Ristoa en tunne joten imeköön hänkin parsaa. Kiitos Leena ja Harri kaikista vuosien mittaan tarvituista neuvoista ja käräjöintiseurasta =)

    • Anonyymi

      Se on kyllä Harri. Oo onnellinen, ettei ole vastannu. On sitten vitun paska asianajaja

    • Anonyymi

      jäi verovelkaa, pitääkö maksaa?

    • Anonyymi

      Mulla aikanaan ollut Leena Lehto. Hyviä kokemuksia, aidosti asiakkaan puolella. Saa syyttäjän hyvin lukkoon. Joka kerta tuomio on tippunut huomattavasti mitä syyttäjä on hakenut. Juuri sehän mm. on yksi asianajajan tarkoituksista saada syyttäjä kuulostamaan liioittelijalta, epäuskottavalta.

    • Anonyymi

      Liivit niskaan niin et romahda myös fyysisesti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      A.Kusimo hoitaa asian kuin asian puolestasi! Ketä ei Kusimoa vielä tiedä, niin kannattaa vierailla Kusimon korjaamolla. Vihellys kuuluu iloisena. Mies korjaa pienkoneet, parturoi hiukset, hoitaa asian ajamiset ja kahvia saa pyytämättä.
      Iloinen uusi päivä taas huomenna ja työpäivän jälkeen ansaitulle paskalle.
      Pieruvana haisee Kusimon toimistohuoneessa, mutta siihen kyllä tottuu ja töitäkin saa kun menee ja kysyy!

    • Anonyymi

      Tämä äijä on törkeä vittuilija, jolla ei ole mitää käytöstapoja. kovia luuloja ja haukkuu muita ihmisiä, kertoo kaiken tästä läjästä. Lakikirjaa ei liene avannut 20 vuoteen jäänyt ajastaan jo ammatissaan. Onneksi on muitakin toimistoja. Ja varaa niistä maksaa. Suosittelen kaikille jos asiaa on tekemään valituksen liittoon,

    • Anonyymi

      Tehtailee käräjäoikeuteen juttuja, joista vetävät rahat kaljapalkalla kavereille ja rikollisille tekee töitä.
      Ei moraalia ollenkaan mitä juttuja ottaa myös käräjäoikeudesta kuullut että asiaton tyyppi.

      • Anonyymi

        Totuus on joka tapauksessa se, että Lehto&Lehto on Kouvolan paras toimisto. Ja olen nähnyt aika monta. Voitte toki väittää muuta mutta yksinkertaisesti olette väärässä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe