VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

MITEN SE SAATANAN PORAKONEESTA MOPON VÄSÄÄMINEN OIKEIN VITTU TAPAHTUU.KOKEILIN SAATANA TEIPATA SEN VITUN PORAKONEEN SIIHEN SAATANAN SATULASSA OLEVAAN RUUVIIN KIINNI.AJOIN METRIN JA PORAKONE TIPPUI JA VITTU SE RUUVI MENI PASKAKSI.SIIS SE VITUN TERÄÄ PYÖRITTÄVÄ MUOVIKAPULA PYÖRITTÄISI RENGASTA.KAASUTKIN SAIN VITTU VIRITETTYÄ SAATANA JA SE PASKA TIPPUI SIITÄ.VITTUKUN OON VASTA 13 JA MOPOIKÄÄN EN JAKSA ODOTTAA.NIIN VOISIN AJELLA NOILLA OMILLA VIRITYKSILLÄ.VASTATKAA SAATANA JA AUTTAKAA VITTU MUA!
Ilmoita

no ehkä sä nyt et rakenna mopoa mistään porakoneesta.paljon parempi vaihtoehto on käyttää noihin omiin rakennelmiin oikeaa moottoria tai vaikka moottorisahaa.:Dnoilla "oikeilla" moottoreilla saatat päästä rakennelmallasi vaikka kuinka kovaa.riippuu tietenkin millaiset välitykset laitat niihin.mutta ei kannata raiskata hyvää TYÖHÖN käytettävää porakonetta.:Dmenee vaan rikki ja ei siinä koskaan ole sellasta pyörimisvoimaa,että pääsis yhtä kilometriäkään tunnissa.XDsiis porakoneen terä pyörii minuutissa jotain 300 kertaa.että se pitäisi laskea kierrosten mukaan.no onhan tuo tietenkin mahdollista saada siitä "jonkinlainen" vehje aikaan.voisin sanoa,että kulkee 5km/h,jos sitäkään.ja pitää ottaa huomioon aina se mistä meinaa rakentaa "moottorin" siihen pyörään.kun ei sitä porakonetta ole siihen käyttöön tarkoitettukkaan.:Dkaveri väsäsi sähkösahasta(ei sellasesta sähkösahasta,jolla kaadetaan puita,vaan sellaisesta pienemmästä sahasta),niin moottorin pyöräänsä.siinä oli viellä sähkötöpseli,joka laitetaan kiinni pistorasiaan.:Doli aika hauska näky,kun se pidensi jollain ihme taidoillaan sitä johtoa ja ajeli pihassa sillä.XDmutta kulki tärkeän lujaa.laskin,että siinä meijän talolta lähtevällä rinteellä ajo alastullessaan 50km/h.XDmeinas jätkä jo tippua itekkin kyydistä,kun oli pikkuinen pyörä millä ajeli.noi on sellasia viritelmiä,joita harvoin saa täysin kunnolla rakennettua.ne saattaa hajota kesken kaiken.sekin riski on otettava,että juuri se,mistä aijot rakentaa moottoripolkupyörän ei välttämättä toimi siinä hommassa.olihan joku jannu joka rakensi ilmalla toimivan moottorin pyöräänsä.jokin ihme tekniikan nero sekin on.kulki jotain 10km/h,että ei nyt kovin kovaa mennyt.ja niin huonosti kiihtyi siihen 10km/h,että piti polkea,että lähti edes vähän liikkeelle.se oli enemmänkin itsetehty apumoottori.jostain puuhyrrästä oli väseltäny sellasen ja se hyrrä pyöri tuulen voimalla.ei sillä juuri tyynellä ilmalla pystynyt ajamaan,kuin polkemalla.itekkin ajattelin kokeilla trimmerin moottoria noihin rakennelmiin,jos tulis joskus jaksettua rakentaa jotain ihan ajan kuluksi.ja suunnitteleminenkin on ihan kivaa.:D
11 VASTAUSTA:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ei ole pyörimisnopeudesta kiinni että jaksaako se pyörittää vaan väännöstä. Ja porakonehan nyt ei todellakaan jaksa pyörittää 20 kiloista pyörää jossa vielä kuormana 60 kiloinen tee-se-itse-poika.

Ja pidä sää nappula turpas kiinni ja koita uskoo että et saa porakoneesta mitään moottoriajoneuvoo. Ja vielä kun et mistään mitään tiedä, niin älä ala aukoon nimettömänä päätäs joillekin jotka kertoo sulle faktoja. Oot niin vajaamielinen että on ihan oikein jos et edes mopoo saisi. Kasva vielä vähän ja lopeta tommonen valittaminen ja pään aukominen.
. . . . kirjoitti:
Ei ole pyörimisnopeudesta kiinni että jaksaako se pyörittää vaan väännöstä. Ja porakonehan nyt ei todellakaan jaksa pyörittää 20 kiloista pyörää jossa vielä kuormana 60 kiloinen tee-se-itse-poika.
Sellainen porakonekin löytyy mut vittumaista ajaa jatkojohto perässä ja ettii pistorasioita, eikö?

Oot itte ihan suunnattoman tyhmä, kato kuinka asiallista tekstiä kirjotat. Onko jotenkin hienoa käyttää joka toinen sana voimasanaa. Tajuatko kuinka idiootilta tommoset kakarat kuulostaa jotka hakee jotain rispektiä tommosella puhetyylillä. Isäs on ihan fiksu ja toivoo varmasti ettei kakaransa olis tommonen tyhjänpäivänen nössykkä. Jauhat ite sellasta scheissee että parempi jos et sano enää mitää.

no en nyt niin kauhean onnellinen ole omista ajokeistani.kun minulla ei vittu ole sellasia vitun pässinpää!oot vaan tollanen saatanan trollipentu 1997 syntynyt kakara!huomaa,että tollanen mulkku ei osaa jauhaa vittu muuta,kuin saatana,vittu,helvetti,perkele.oo mä oon niin helvetin ihq,kun osaan kiroilla ja oon vähän saatanan kovis.vittu tollaset helvetin trolli pentu kakarat pitäisi vittu lähettää hevon perseeseen!ja olenko edelleenkään vittu puhunut,että olen rakentanut jotain?en ole rakentanut ainuttakaan härveliä,jolla voi mennä eteenpäin ja leikkiä niitä "ns mopoiksi".no olen aloittelemassa kylläkin vittu rakennelman,johon laitan trimmerin bensiini moottorin ja kokeilen vain,että toimiiko se edes.tollanen vitun paska ei osaa rakentaa,niin ei osaa.ja vitun idiootti ei se saatanan porakone ole mikään moottori!vittu jos puhutaan saatana moottoripolkupyörästä,niin siihen asetetaan oikea moottori,mikä ei ole otettu mistään saatanan ruohonleikkurista,moottorisahasta tai edes porakoneestakaan.vittu noi on sellasia riskimoottoreita siihen käyttöön vitun pelle.vittu saattaa olla saatana,että sahallakin ajettaessa ekalla metrillä koko vitun saha tippuu siitä ja koko paska menee rikki.aivan varmasti.helvetti ne on tarkoitettu ihan kuule saatana puiden kaaton.vitun trollipentu pyydä isääs ostamaan oikea mopo ja ajele sillä 2 vuotta pihassasi.ja minua on turha alkaa haukkumaan runkkariksi,vitun homoksi tai miksikään muuksi.kun ei tuollainen vitun penikka tiedä edes mitä nuo sanat tarkoittavat.ja jos tohon sun kielenkäyttöön verrataan,niin vittu kukaan ei ole koskaan pessyt sun suutas kunnolla.vittu ansaitsisit kunnon turpajuhlat,niin jo tollanen vitun helari trolli pentu olisi hiljaa vittu.no en nyt omaakaan kielenkäyttöänikään sanoisi asialliseksi,mutta sun kanssasi palaa hermot.jätkä tulee vittu tänne itkemään,kun ei saa porakonemopoaan rakennettua ja liikkeelle ja lässyn lässyn lää!vittu rakenna ees oikeesta moottorista saatanan idiootti!vittu tapa ittes.mua ei sit tarvi alkaa lisää haukkua.mua ei kiinnosta 1997 kakaroitten paskan jauhamiset hevon vittuakaan!t.arto,viellä terve nuori ihminen päästään.
. . . . kirjoitti:
Niin tai vaikka oliski 20 kilonen pyörä jonka selässä satakilonen big-mac-wannabe-cool nössö
porataaaaaaaaaaaaaan kirjoitti:
Sellainen porakonekin löytyy mut vittumaista ajaa jatkojohto perässä ja ettii pistorasioita, eikö?
no onhan se.ja anteeksi kielenkäyttöni.ei ole tietenkään mitenkään asiallista puhua tuollaisia täällä itsekkään.minulla vaan meni hermot tuollaiseen kitinäkakaraan,joka vaan soittaa suutaan täällä,kun yritän puhua faktoja hänelle noista omatekoisista menopeleistä.joo anteeksi kauheasti tuosta viestistäni,mutta kun edes luen tuon jannun tekstejä,niin ihan alkaa niinsanotusti vituttamaan.nimimerkki:MÖLTSIPASKA1997 ei kerro kovinkaan hyviä asioita tästä tyypistä.minua vaan revetyttää tuollainen teksti ja viellä enemmän tämä kyseinen vehje "porakonepolkupyörä".no onnistukoon rakentamisessaan tai ei.pitäähän sitä noinkin nuorena alkaa suunnittelemaan ja rakentamaan pikkuhiljaa.tuosta voisi kehittyä tulevaisuudessa jopa ammatti.mutta tuota kielenkäyttöä en kyllä suvaitse.ja itse olen pahoillani kyseisestä riidan alottamisesta.ei mitenkään,että olisi itselläni mitään oikeutta tuollaista kirjoitella tänne,mutta kyllä tuo palstan aloittaja ihan itse provosoi ketä vaan,jos tuollaista tänne kirjoittaa.asiallisesti keskustellaan näistä asioista jatkossa.jookosta?ketään ei ala jälkikäteen raivostuttamaan tai kaduttamaan,kun nyt lopetetaan.ja viellä tuosta porakonehommasta,niin pitäisi varmasti käyttää kunnon moottoria.ymmärtäähän sen nyt tyhmäkin,kun sanoit ....@ että ei porakone voi liikutta yhteensä 80 kiloa.siis käyttäisin itse kumminkin ihan oikeaa moottoria näihin rakennelmiin.no poika saa leikkiä eihän siinä mitään pahaa ole.mutta ajatus on erillainen siitä,että jos tulevaisuudessa haluaa saada sen pyörän liikkumaan.no jokainen tietenkin tekee niin kuin itsehaluaa.mutta minun rakennelmani on vain kokeilu vaihe.en yhtään osaa sanoa liikkuuko kyseinen helkama pyöräni jollakin trimmerin moottorilla.ja se vauhti on sitten ihan eriasia.koko vehje/muut rakennusvaiheet on suunniteltava tarkoin alusta alkaen.t.arto 18 v,kotkasta.
falagkakmb kirjoitti:
Niin tai vaikka oliski 20 kilonen pyörä jonka selässä satakilonen big-mac-wannabe-cool nössö
ps.joo sanoin vähän väärin.siis väännöstähän siinä on kyse,jaksaako liikkua.ei kierroksista.XDt.arto
exartobaasilinnaa kirjoitti:
no onhan se.ja anteeksi kielenkäyttöni.ei ole tietenkään mitenkään asiallista puhua tuollaisia täällä itsekkään.minulla vaan meni hermot tuollaiseen kitinäkakaraan,joka vaan soittaa suutaan täällä,kun yritän puhua faktoja hänelle noista omatekoisista menopeleistä.joo anteeksi kauheasti tuosta viestistäni,mutta kun edes luen tuon jannun tekstejä,niin ihan alkaa niinsanotusti vituttamaan.nimimerkki:MÖLTSIPASKA1997 ei kerro kovinkaan hyviä asioita tästä tyypistä.minua vaan revetyttää tuollainen teksti ja viellä enemmän tämä kyseinen vehje "porakonepolkupyörä".no onnistukoon rakentamisessaan tai ei.pitäähän sitä noinkin nuorena alkaa suunnittelemaan ja rakentamaan pikkuhiljaa.tuosta voisi kehittyä tulevaisuudessa jopa ammatti.mutta tuota kielenkäyttöä en kyllä suvaitse.ja itse olen pahoillani kyseisestä riidan alottamisesta.ei mitenkään,että olisi itselläni mitään oikeutta tuollaista kirjoitella tänne,mutta kyllä tuo palstan aloittaja ihan itse provosoi ketä vaan,jos tuollaista tänne kirjoittaa.asiallisesti keskustellaan näistä asioista jatkossa.jookosta?ketään ei ala jälkikäteen raivostuttamaan tai kaduttamaan,kun nyt lopetetaan.ja viellä tuosta porakonehommasta,niin pitäisi varmasti käyttää kunnon moottoria.ymmärtäähän sen nyt tyhmäkin,kun sanoit ....@ että ei porakone voi liikutta yhteensä 80 kiloa.siis käyttäisin itse kumminkin ihan oikeaa moottoria näihin rakennelmiin.no poika saa leikkiä eihän siinä mitään pahaa ole.mutta ajatus on erillainen siitä,että jos tulevaisuudessa haluaa saada sen pyörän liikkumaan.no jokainen tietenkin tekee niin kuin itsehaluaa.mutta minun rakennelmani on vain kokeilu vaihe.en yhtään osaa sanoa liikkuuko kyseinen helkama pyöräni jollakin trimmerin moottorilla.ja se vauhti on sitten ihan eriasia.koko vehje/muut rakennusvaiheet on suunniteltava tarkoin alusta alkaen.t.arto 18 v,kotkasta.
Joo kyllä siis mullakin ärräpäät lentäis tommosen kakaran edessä mutten viittiny niitä laittaa tekstiin jossa painostan sitä vittuperkelesaatanahelvetti painotteista puhetyyliä mitä k.o ipana tunkee joka väliin, kuin se muka tehostais jotenkin sanomaa. Ihan oikein ettei saa kyhättyä mistään minkäänlaista liikkuvaa kapistusta, on sen verran päässä vikaa oltava. Toivottavasti ei saa mopookaan jolla ärsyttää kanssakulkijoita liikenteessä jos siellä tommone raivohullu ajelee. Sääliks käy isäänsä.
exartobaasilinnaa kirjoitti:
ps.joo sanoin vähän väärin.siis väännöstähän siinä on kyse,jaksaako liikkua.ei kierroksista.XDt.arto
NO VITTU MÄ KYSYIN VAAN,ETTÄ MITEN SAAN SEN PERKELEEN PORAKONEEN KIINNI SIIHEN!VITTU MUN FAIJA EI OSTA MULLE SAATANA MOPOA ENNEN KUIN TÄYTÄN 15 JA JOS EN SAA PERKELE MOPOA,NIIN RAKENNAN SELLAISEN ITSE!PERKELE MÄ KUOLEN,JOS EN SAA SELLASTA PORAKONEMOPOA SAATANA!JA TE SAATANAN RUNKKARIT JA VITUN HOMOT,JOTKA ETTE NYT HETI KERRO MITEN SAAN RAKENNETTUA SEN SAATANAN PORAKONEMOPON,PAINUKAA VITTUUN SAATANAN HUORAT!VITTU KAIKKI JÄRKEVÄT KERTOO NYT HETI VITTU MITEN MÄ SAATANA SAAN SEN VITUN PORAKONEEN SIIHEN SAATANAN TARAKKAAN!SE VITUN REIKÄ ON VAAN NIIN PERKELEEN PIENI SAATANA,ETTÄ SE VITUN RUUVI EI MAHDU KUNNOLLA VITTU SIIHEN SAATANAN TARAKKAAN PERKELE!VITTU SAATANA PERKELE HELVETTI!TÄÄLLÄ KESKUSTELU 24 ON TURHA ODOTTAA SAAVANSA ASIALLISIA VASTAUKSIA,JOTEN MITÄ VITUN VÄLIÄ,VAIKKA KIROILENKIN.MUA VAAN VITUTTAA,KUN SE SAATANAN PORAKONE EI PYSY KIINNI SIINÄ VITUN TARAKASSA SAATANA!
MÖLTSIPASKA1997 kirjoitti:
NO VITTU MÄ KYSYIN VAAN,ETTÄ MITEN SAAN SEN PERKELEEN PORAKONEEN KIINNI SIIHEN!VITTU MUN FAIJA EI OSTA MULLE SAATANA MOPOA ENNEN KUIN TÄYTÄN 15 JA JOS EN SAA PERKELE MOPOA,NIIN RAKENNAN SELLAISEN ITSE!PERKELE MÄ KUOLEN,JOS EN SAA SELLASTA PORAKONEMOPOA SAATANA!JA TE SAATANAN RUNKKARIT JA VITUN HOMOT,JOTKA ETTE NYT HETI KERRO MITEN SAAN RAKENNETTUA SEN SAATANAN PORAKONEMOPON,PAINUKAA VITTUUN SAATANAN HUORAT!VITTU KAIKKI JÄRKEVÄT KERTOO NYT HETI VITTU MITEN MÄ SAATANA SAAN SEN VITUN PORAKONEEN SIIHEN SAATANAN TARAKKAAN!SE VITUN REIKÄ ON VAAN NIIN PERKELEEN PIENI SAATANA,ETTÄ SE VITUN RUUVI EI MAHDU KUNNOLLA VITTU SIIHEN SAATANAN TARAKKAAN PERKELE!VITTU SAATANA PERKELE HELVETTI!TÄÄLLÄ KESKUSTELU 24 ON TURHA ODOTTAA SAAVANSA ASIALLISIA VASTAUKSIA,JOTEN MITÄ VITUN VÄLIÄ,VAIKKA KIROILENKIN.MUA VAAN VITUTTAA,KUN SE SAATANAN PORAKONE EI PYSY KIINNI SIINÄ VITUN TARAKASSA SAATANA!
Se sun pyöräs ei liiku senttiäkään PORAKONEELLA, etkö jo usko. Kuole pois jos niin tärkeää saada rakennettua joku kehonsiirrin tekniikasta josta sulla ei oo mitään tietoo. Ja kysyit toki vaan, mutta lisäsit samalla hieman vittuilua perään ja oletat että kun nyt näin kivasti kysyn niin varmasti kaikki vastaa mielellään. Etkä varmaan saa asiallisia vastauksia kun lukisit aloitustekstisikin joka ei niin asiallinen sekään ole! Ja edelleen palauta se porakone vaan paikalleen kun et saa siitä mitään rakennettua tai osaisikaan. Ja miksi edes ansaitsisit mopon jos oot tuollainen avuton päänaukoja.

+Lisää kommentti
Siis ettekai te oikeasti oo niin vitun tyhmiä ja luule että toi on tosissaan? vittu trololololl...
10 VASTAUSTA:
joo en mä ainakaan usko että toi vitun trollipentu on tosissaan."VVVVVV......@ON KOHTA KUOLLUT MIES PERKELE!"hahaha!päivän paras vitsi.mistä lähtien tollaset trolli kakarat on alkanut tappamaan?!hahaha!ei vittu mä repeen sulle idiootti kakara.tollanen kesken kasvuinen rääpäle ei tapa ketään!ja lukeekos tossa 1997.joo tää jätkä nolas ittensä ihan täydellisesti.ei vitun pelle mene välillä apukouluun ja opetelkaa vaikka siellä,miten rakennetaan lelumopo porakoneesta.ihan kusipää kakara olet.ja mielestäni mistään saatanan porakoneesta ei voi rakentaa mopoa.miten porakoneesta tulee mopo?kun laittaa siihen pyörät.ei vitun idiootti.tapa ittes trolli.

Kuule otetaanko matsi, mutta minä en todellakaan vaivaudu tuleen sinne tuppukyläänne asti vain jotta näkisin millanen nössö siä ruudun takana oikeasti kirjoittelee! Ja onko sulla joitain kavereitakin? Ihme juttu. Mutta sen voin sanoa että 13 -vuotiaalta pikkulapselta en nenääni usko ottavani. Tule kuule sinä ihan itse tänne Tampereelle ja katotaan, mutta jos tarvitsisit siihen niitä "kavereitasi", niin on siinä mulla sankari! Ja kerta vielä. Se sun porakonepyöräs ei liiku eteenpäin ku polkemalla.

Anna tulla sitähän tässä oon koko ajan maanitellu. Tuu vaan. Ja Ilvestä en kannata. Ja paikalline jääkiekko ei vaikuta muhun mitenkää vaikka asuisin Rovaniemellä. Mutta alotetaan nyt ihan faktoista. Oot 13 vuotias? Eli säälittävä pikkupoikanen vielä. Mutta tuu ny jos haluat mitata sun voimias joita yliarvioit.
vvvvvvv...... kirjoitti:
Anna tulla sitähän tässä oon koko ajan maanitellu. Tuu vaan. Ja Ilvestä en kannata. Ja paikalline jääkiekko ei vaikuta muhun mitenkää vaikka asuisin Rovaniemellä. Mutta alotetaan nyt ihan faktoista. Oot 13 vuotias? Eli säälittävä pikkupoikanen vielä. Mutta tuu ny jos haluat mitata sun voimias joita yliarvioit.
VITTU OON TULOS VIIKONLOPPUNA TUU SIIHEN TAMMERKOSKENKADULLE NII ALKAA TURPA JUHLAT!
MÖLTSIPASKA1997 kirjoitti:
VITTU OON TULOS VIIKONLOPPUNA TUU SIIHEN TAMMERKOSKENKADULLE NII ALKAA TURPA JUHLAT!
Noni, hyvä juttu. Missäköhän tosin on tammerkoskenkatu... ei Tampereella ainakaa
vvvvvv..... kirjoitti:
Noni, hyvä juttu. Missäköhän tosin on tammerkoskenkatu... ei Tampereella ainakaa
Hahaha. :D Päivän naurut. :D
12+12=? kirjoitti:
Hahaha. :D Päivän naurut. :D
Succesful troll is success but this one is just OBLIVIOUS

No kuka nyt SUURTA Lappeenrantaa uskaltais uhmata
asgasfbhrh kirjoitti:
No kuka nyt SUURTA Lappeenrantaa uskaltais uhmata
Eikö osta muta pistää ku vittusaatanaperkele jne ! jo muttta saathan sää yrittä sitä sun schaisse pyörääs tehä ! jos haluut niin miks et rakenna sille jotain pidiketttä tai jotain aivaan kauheen isoa molopoksia jos haluut sen kiinni! miten aioit voimansiirronpuolen hoitaa ! ja tuu kemiii nii katotaa mites noi suurkaupungilaispoijat tulee 6 nuuskaa huulessa huutaa nii että paskalentää ! Siis yritä opetella olemaan kunnolla tai vielä tulee turpiis ku et osaa pitää suuta kiinni joku vielä näyttää tommosille helevetin enkeleileille kaapin paikan jumalauta! :D JA vielä kerran SE SUN PYÖRÄS EI OOO MAHOLLINEN JOS SULLA EI OOO ALLA JOKU KAIVOISPORA JOLLAIN 10 litratran wee 12 ! ku oot tommonen MACPOIKA JOLLA EI OO ELÄMÄÄ KU VEELLÄ PORAKONEEL ITTEE PERSEESEE JA SYYÄ BIGMAGGEJÄ TUPLAJUSTOLLA JA LISÄKASTIKKEELA!
TROLLI69 kirjoitti:
Eikö osta muta pistää ku vittusaatanaperkele jne ! jo muttta saathan sää yrittä sitä sun schaisse pyörääs tehä ! jos haluut niin miks et rakenna sille jotain pidiketttä tai jotain aivaan kauheen isoa molopoksia jos haluut sen kiinni! miten aioit voimansiirronpuolen hoitaa ! ja tuu kemiii nii katotaa mites noi suurkaupungilaispoijat tulee 6 nuuskaa huulessa huutaa nii että paskalentää ! Siis yritä opetella olemaan kunnolla tai vielä tulee turpiis ku et osaa pitää suuta kiinni joku vielä näyttää tommosille helevetin enkeleileille kaapin paikan jumalauta! :D JA vielä kerran SE SUN PYÖRÄS EI OOO MAHOLLINEN JOS SULLA EI OOO ALLA JOKU KAIVOISPORA JOLLAIN 10 litratran wee 12 ! ku oot tommonen MACPOIKA JOLLA EI OO ELÄMÄÄ KU VEELLÄ PORAKONEEL ITTEE PERSEESEE JA SYYÄ BIGMAGGEJÄ TUPLAJUSTOLLA JA LISÄKASTIKKEELA!
Huono trolli

Missä kaivosporakoneessa, oletan tarkoittavan kaivosmyyrää, joka on valtavan kokoinen, on vaivaiset 10 litran, ja V12?

+Lisää kommentti
IMEKÄÄ KAIKKI MUNAA MULLA ON TÄYSIN TOIMIVA MOPO EIKÄ YHTÄÄN MITÄÄN PORA TAI SAHAKONEITA SIINÄ!!!
HANKKIKAA VAAN SEMMONEN NII EI TARTTE VALITTAA!!
Ilmoita
Mullapa onki polkupyörä!
Ilmoita
Eiköhän tämä jo riitä? mältsipaska1997 saat sinä kohta sen moposi?
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

MITEN SE SAATANAN PORAKONEESTA MOPON VÄSÄÄMINEN OIKEIN VITTU TAPAHTUU.KOKEILIN SAATANA TEIPATA SEN VITUN PORAKONEEN SIIHEN SAATANAN SATULASSA OLEVAAN RUUVIIN KIINNI.AJOIN METRIN JA PORAKONE TIPPUI JA VITTU SE RUUVI MENI PASKAKSI.SIIS SE VITUN TERÄÄ PYÖRITTÄVÄ MUOVIKAPULA PYÖRITTÄISI RENGASTA.KAASUTKIN SAIN VITTU VIRITETTYÄ SAATANA JA SE PASKA TIPPUI SIITÄ.VITTUKUN OON VASTA 13 JA MOPOIKÄÄN EN JAKSA ODOTTAA.NIIN VOISIN AJELLA NOILLA OMILLA VIRITYKSILLÄ.VASTATKAA SAATANA JA AUTTAKAA VITTU MUA!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta