Euroloan

Näyttää kammottava Tóp A finance muuttuneen Euroloaniksi.

Onko kukaan kokeiullut 90 vrk lainoja?

Eivät näytä sen huonommilta kuin Ferratumillakaan.
Ilmianna
Jaa

58 Vastausta

ottanut tuosta Eurolaonista mitään?

Sivut näyttävät ainakin hyviltä verrattuna edeltäjänsä - Osuusluoton onnettomiin vastaaviin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
pidätkö pölvästi jotain kirjaa siitä, kuka mistäkin ottaa vai oletko kiinnostunut ihan kaikesta ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ainavaiva kirjoitti:
pidätkö pölvästi jotain kirjaa siitä, kuka mistäkin ottaa vai oletko kiinnostunut ihan kaikesta ?
tämän puljun perintää?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Normaalin oloinen paikka rahat oli nopeasti tilillä ja tuo 90 vrk toimi. Lasku tuli yhdessä kuoressa jossa oli kaikki kolme maksuerää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
asiallisita.

PS: olettaen ettet ole kyseisessä lafkassa töissä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

rahat tilille.

Ja eräpäivää voi siirtää (60 vrk jos haluaa (maksaa kyllä helvetisti).
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pienissä lainoissa tuo 90 päivää ei ole kovin houkutteleva vaihtoehto kun maksettavaa kertyy sen verran.

Otin tuolta 242 euron (tarkka, kun tiesin mitä ostan) vipin tietokoneen osaa varten ja palkkapäivä oli tulossa 17 päivän päästä.

Hinta ei lopulta ollut kovin paha ja ihan mukisematta sen koron maksoin päälle, kun piti saada uusi näyttis vanhan tilalle.

Niillä on tarjolla myös my.euroloan palvelu mistä näkee lainatilanteen (niinkuin muiltakin firmoilta) ja halutessaan voi perua lainan 24h sisällä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hyvä pulju. Reilu meininki.
Ilmianna
Jaa
Seppo Sairanen, eli konkurssiin menneen Sofia pankin omistaja tämän takana. Kun ei pankkibisnes kannattanut niin pikavippi se on joka kannattaa.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Hölmöt maksaa, jos rahaa tarvii niin pankista saa mitättömällä korolla. Mutta saahan sitä tyhmä olla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Euroloan arvostelut / kokemuksia: http://bit.ly/2xddmhq
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hyvä kommentti nm. vippi.fi.
Jos lainaa välttämttä tarvitsee,niin PANKKI on se oikea paikka,eikä nämä epämääräiset vippifirmapuljut.
Vai onko jotain valonarkaa touhua,johon pankki ei oikein sovellu?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
On kokemusta senverran että olen tehnyt poliisille rikosilmoituksen kyseisestä paikasta ja sen harjoittamasta perintälain ja hyvän perintätävan vastaisesta perinnästä. Kun joku kyseli kuka hoitaa perintää niin hoitavat sitä ihan itse ja aivan lain rajalla horjuen ja selkeästi hyvää perintätapaa vastaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
No kerros minkälaisiin toimenpiteisiin poliisi ryhtyi? Veikkaan ei yhtään mihinkään ...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
velkaa on ja on kirjoitti:
No kerros minkälaisiin toimenpiteisiin poliisi ryhtyi? Veikkaan ei yhtään mihinkään ...
Ei tiedä vielä toimenpiteistä, mutta kuluttajavirasto ja poliisi alkaa vetämään hommaa ennakkotapaus luonteisesti ja kahteen kysymykseen haetaan vastausta ehkäpä oikeudesta saakka:

- Voiko periä aina automaattisesti lain mukaisen maksimin 21/45 euroa perintäkuluja, vaikka perintälaki vaatii ottamaan huomioon saatavan suuruuden kuluja arvioitaessa.. Tällä perusteella ei voi aina vaatia lain sallimaa SUURINTA kulua

- Kuinka monta perintäkirjettä voi lähettää? Hyvä perintätapa sanoo että kaksi ja tästä firmasta on esimerkkejä niinkin törkestä perinnän pitkittämisestä että heiltä lähtee 5 perintäkirjettä ihan pelkän rahastuksen nimissä.

Kaikki kokemukset eivät ole omakohtaisia. Olen vain kerännyt todisteita ja tietoja poliisitutkintaa varten. Tämä ei ole ainoa firma joka näin toimii, mutta joku on pakko ottaa "tulilinjalle" ja arpaonni osui Euroloan Consumer Finance Oyj nimiseen lafkaan. Todisteiden kerääminen jatkuu vielä hetken ja loput voitte lukea aikanaan lehdistä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Juutas9966 kirjoitti:
Ei tiedä vielä toimenpiteistä, mutta kuluttajavirasto ja poliisi alkaa vetämään hommaa ennakkotapaus luonteisesti ja kahteen kysymykseen haetaan vastausta ehkäpä oikeudesta saakka:

- Voiko periä aina automaattisesti lain mukaisen maksimin 21/45 euroa perintäkuluja, vaikka perintälaki vaatii ottamaan huomioon saatavan suuruuden kuluja arvioitaessa.. Tällä perusteella ei voi aina vaatia lain sallimaa SUURINTA kulua

- Kuinka monta perintäkirjettä voi lähettää? Hyvä perintätapa sanoo että kaksi ja tästä firmasta on esimerkkejä niinkin törkestä perinnän pitkittämisestä että heiltä lähtee 5 perintäkirjettä ihan pelkän rahastuksen nimissä.

Kaikki kokemukset eivät ole omakohtaisia. Olen vain kerännyt todisteita ja tietoja poliisitutkintaa varten. Tämä ei ole ainoa firma joka näin toimii, mutta joku on pakko ottaa "tulilinjalle" ja arpaonni osui Euroloan Consumer Finance Oyj nimiseen lafkaan. Todisteiden kerääminen jatkuu vielä hetken ja loput voitte lukea aikanaan lehdistä
Väitän,että lähtee paljon enemmän,kuin 5 perintäkirjettä!

Toukokuussa 2011 lainattu 700e ei ole mennyt mihinkään "oikeaan" perintään,vaikkakin karhukirjeiden lähettäjänä mainitaan "euroloanin perintä" Nyt em.velka on jotain 1300e korvilla....

Siis ei mitään maksuhäiriötä,ei käräjiä,ei ulosottoa! Outoa.....vain härskiä rahastusta euroloanilta??

Edellä mainittu 700e laina ei ole minun,vaan ystäväni.Soitin euroloaniin,etä miten tällainen toiminta on mahdollista? Vastauksena joku "tyttö" oli hämillään,eikä oikein osannut sanoa mitään asiaan..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
joo ei ne peri lainojaan sen kummemmin
mullakin ollu eräpäivät noin vuosi sitten
muutamava maksuvaatimus tuli ja sitten loppu kaikki
laskujen tulo
Ilmianna
Jaa
Viime vuonna olen nostanut heiltä 300 euroa ja nyt se kasvanut yli 700 euroksi, josta 300:sta puolet olen maksnut heille pois ja jokaisesta nostosta olen maksanut 12 eu, muistakseni ensimääisen kerran nostin 20 euroa ja he lähettivät peräkkäin nistosta 12 euron laskun ja maksoin silloin 32 euroa. Seuraava nosto oli 50 ja taas tuli nostosta 12 eu. Olen halunnut tasoittaa tilin, maksoin puolet pois ja jäi puoli maksamatta ja vuoden päästä suosittelivät minulle maksusuunitelman, josta 424 euron kasvanusta velasta yhdessä kuukaudessa on jo kasvanut yli 700 euroa. Tuntuu että he toimivat laittomasti, täytyy ilmoittaa heistä kuluttujapalveluun, koska mä en rupea maksamaan heille velan jota he ovat ehdottaneet. Minäkin olen huomannut, että laina ei ole mennyt ulosottoon ja se todistaa että he toimivat laittomasti, koska äsken yritin tavoittaa heidät puhelimitse, sieltäpäin kuului vaan automaatinen vastaanottaja:-Olemme kaikki ovat varattu ja jne... eli ei kuka vasta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
..suositelen, älä ota sieltä laina jos et pystyy maksamaan koroissa ja lisää kuluissa...jokaisesta nostosta joudutte maksamaan 12 eu perään ja kun edellisessä viestissä kirjoitin, korko nousee kaiken aika vaika maksatkin velan pois...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Euroloan on sikahintanen ja toimii kuluttajansuojalain vastaisesti. Suosittelen ehdottomasti välttämään tätä palvelua.
Ilmianna
Jaa
Euroloan on ihan jees mesta, otti nyt summan minkä tahansa ei ne korot mitään liian isoja ole (tieteski jos meinaa ne takaisin maksaa) itse aikoinaan otin heiltä kolme isompaa lainaa, eli peraateessa yhteensä niistä tuli se 1k, rahaongelmat tuli eteen ja muutenkin jouduin kierrehelvettiin niin silti sai sovittuu kohtalaiset erät joka laskulle ja maksusuunnitelman näkee omassa my euroloan osiossa.. heillä kans oma perintäsysteemi et eivät lähettele laskujaan minnekkään perintäfimoille.. niin joo ja vajaa puol vuotta makseltu tähän putiikkiin, vajaa satku velkaa ja kierrehelvetti ohi ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Suksi helvettiin euroloanin kätyri. On niin läpinäkyvä kommentti tuo. Ensinnäkään Euroloan ei neuvottele yhtään mistään maksusuunnitelmista ja toisekseen lyö sikamaisia kuluja päälle jotka ovat perintälain vastaisia. Sanonpa vaan että tällaiset toimijat pitäisi saada pois markkinoilta ja heti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lainoissa on eroja.
Credit24 ja Ferratum näyttäis olevan sellaisia missä säästää ihan mukavasti jos päättääkin maksaa aiemmin pois. Euroloanin laskusta en löytänyt halvempaa summaa, tosin siitä en ollut vielä maksanut yhtäkään erää mutta jos se erikseen pitää anella se summa niin sitten Credit24:llä ja Ferratumilla pääsee vähemmällä.
Ferratumilta olin maksanut jo yhden erän (laina tuli tarpeeseen ja sain 600 euroa vaikka ekaa kertaa lainaamassa kun se oli PlusLoan laina) niin laskusta löytyi se kokonaissumma mikä oli huomattavasti pienempi verrattuna siihen että olisin vetänyt läpi sen x12kk maksuaikataulun niin maksoin sitten sen kun en juuri nyt halua olla niille velkaa.
Eli suosikit tällä hetkellä Credit24, Ferratum ja Euroloan (vaikka sieltä saakin vaan 200 euroa).
Ilmianna
Jaa
Mitenkäs Euroloanin perintä? Laittavatko vieläkään oikeuteen vai kerryttävätkö vaan perintäkuluja ja korkoa ?
Ilmianna
Jaa
Svea taitaapi hoidella noiden poikien perintää, eli ei mene oikeuteen. Itselläni Svea lähetti puolen vuoden jälkeen omatoimisesti maksusuunnitelman, eli ehdottivat suoraan että maksa 80€ tällä laskulla niin maksusuunnitelma tulee voimaan. En maksanut, koska tiesin että en pysty edes siinä pysymään koska uo:ssa on kasa muiden vippejä. Ja ei ole vieläkään vuoden jälkeen laittaneet uo:hon. Eli ihan rauhassa voit odottaa että saat koko summan kokoon ja hoidat sen pois sitten. Eivät kerrytä perintäkuluja ja korothan on laissa määrätty joten ne kertyisivät ihan samallalain oli se velka misä tahansa. Svea on perintätoimistoista se kaikkein suvaitsevaisin, todella mukavat henkilöt vastaavat puhelimeen, oli ilo aikoinaan asioida heidän kanssaan.
Ilmianna
Jaa
Euroloan arvostelut / kokemuksia:

http://pikalainat1.com/euroloan-pikavippi
Ilmianna
Jaa
sitä perii joku outo firma

eivät piä kiirettä yli vuoden jo kasvanu korkoa heillä
pistääköhän he sen aikanaan käräjille
Ilmianna
Jaa
Ihan asiallinen mesta. Myöhässä maksoin mutta ei siitä mitään ihmeempiä kuluja tullut, saman verran kuin Elisan puhelinlaskusta. Elisa tosi laittoi heti perintään (hirveet kulut), Euroloan ei laittanut mihinkään?
Ilmianna
Jaa
Euroloanista lauantaina mutta valitettavasti tajusin vasta luettuani ohjeet, rahohen tuylevab tililleni vasta maanantaina.

Helvettiäkö minä nioillä enää maanantaina teen.

Peruin lainan.
Ilmianna
Jaa
Ei hoida Svea vaan itse hoitavat, Euroloan perintä.

" Eivät kerrytä perintäkuluja ja korothan on laissa määrätty joten ne kertyisivät ihan samallalain oli se velka misä tahansa."

Kyllä kerryttää, ensimmäinen maksu on 45 euroa eräännyttämismaksu joka tulee kun laina siirtyy perintään. (Missään muussa pikkavippifirmassa ei tälläistä maksua ole.)
Jos teet maksussuunnitelman tule 15 euron eräpalkkio lisäksi joka laskusta.
Lähettevät "soittopyyntö kirjeen" 18 euroa. Perintälaista ei löydy näitä.
Maksuvaatimuksia tulee useita (perintälain hyvän perintätavan mukaisesti näitä saisi lähettää vain kaksi kappaletta.)
Maksuhuomautuksia useita...

Eli todellakin kerryttävät perintäkuluja ja eivät laita käräjäoikeudelle, koska nämä ovat laittomia kuluja.

Välttäkää siis kyseistä firmaa, löytyy laillisestikin toimiviakin.
Ilmianna
Jaa
Jos viitsitte, voisitte jakaa Euroloanista kokemuksianne myös tänne;
http://sunsetsuccess.com/kokemuksia/
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Euroloan on kyllä hyvä. Kerran olen ottanut 50€ ja piruuttain otin 3.lla erällä maksettavaks. Mutta se sitten töppäs vaikka ajallani maksoin, ja myöhemmin meinasin ottaaa uutta. tuli viesti että ei voi ottaa, edellistä ei ole maksettu takaisin? (vaikka siis kuitit oli tallessa...)
Ilmianna
Jaa
Euroloan on loistava. Kerran ilmoitin niille että ei ole rahaa ruokaan ja että olen työtön. Silti myönsivät lainan.

Ok, tuli sitä sitten maksettavaa kun rankasivat perintäkuluilla, mutta kyllä maistu ruoka hyvältä viikon paaston jälkeen.
Ilmianna
Jaa
Taitaa olla "helvetin enkeleitä" !!! , Rosvota ainakin osaavat, pankinjohtajat ym.ym.
paska lainaamot , pitäisi laittaa HELVETIN KOVAT SANKTIOT näillä MERKONOMEILLE ja .....?!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Seppo Sairanen tuomittiin kärjäoikeudessa törkeästä kätkemisrikoksesta kahden vuoden kahden kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen niin sanotussa Uoti-jutussa.
Tuomiosta johtuen Rata velvoitti FIM Groupin pääomistaja Seppo Sairasen siirtymään syrjään yhtiön hallinnosta.
Myöhemmin hovioikeus hylkäsi Sairasen Kari Uotin rahanpesujutusta saamat syytteet joulukuussa 2006.
Korkein oikeus palautti sen keväällä 2009 hovioikeuteen uuteen käsittelyyn.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niin just- onkohan tuota samaa valehtelua tuolla pikavippifirmassa ?

Syyttäjä: FIM valehteli Uotin konkurssipesälle
- Syyttäjän mukaan sijoituspalveluyritys FIM valehteli Kari Uotin rahoja metsästäneelle konkurssipesälle.
- Kihlakunnansyyttäjä Malla Sunell esitteli aamulla Helsingin käräjäoikeudessa laajan kaavion Uotin varojen liikkumisesta velkojien ulottumattomiin.
Apuna 1,7 miljoonan euron piilottamisessa toimi Sunellin mukaan FIM.
- Syyttäjän mukaan törkeästä kätkemisrikoksesta syytetty FIMin
pääomistaja Seppo Sairanen sanoi tuolloin pesälle, ettei Uoti ole FIMin asiakas.
- Syyttäjä katsoo, että teko täytti rahanpesun kriteerit.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
älkää ottakaa missään nimessä lainaa sieltä.. otin nimittäin vain 1000€ jouduin päälle maksaa 300€ makselen koko ajan pois ja lasku ei pienenee. edellisen laskun maksoin ajallaan ja nordean tililtä mikä oli sama kuin heillä, noh he laittoivat koko ajan vaan muistutuksia..soitin asiakaspalveluun ja laittelin kirjeita todistuksineen että lasku on todellakin maksettu..no he sitten keksivät laittaa mulle muistutuslaskun jossa oli 5 € muistutuslisää ja lisäsivät sen 100€ jonka olin muka jättänyt maksamatta. eli lasku oli yhteensä 205 €..jos jotakuta kiinnostaa mulla on kaikki todisteet näyttää mitä kusettajia ne on..jos olisin tienyt en olisi missään nimessä ottanut lainaa heiltä..varokaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Alle 2000e lainoista ei saa lain mukaan veloittaa noin paljon, todellisen vuosikoron korkokatto 50% vuodessa kaikki kulut mukaanlukien.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ei saa 3 euroa enempää ottaa korkoa kuukaudessa 1000€ lainasta
siinä pitää olla kaikki kulut,
myös nämä ns.takuumaksut
ps.kaikki on ulosotossa 7345€
ja en tule maksamaan koskaan,kun ei voi ottaa pienistä tuloista

heh heh Seppo Sairanen on sairas mies
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lainan nosto ei toimi!!! Heidän sivuilla näyttää, että muka nostettu lainaa, mutta tilille eivät tule ja perivät vielä nopeasta rahansiirroista lisämaksua!
Ilmianna
Jaa
Ehkäpä myös markkinoiden paskin asiakaspalvelu. Jos sinua ei kiinnosta maksaa tyhjästä kuukausittaista tilinhoitomaksua silloin kun sinulla ei ole avointa velkaa euroloanille niin pystyt kyllä purkamaan sopimuksesi muttet enää ikinä pääse asiakkaaksi. Parasta ko. kk- maksussa on se että mikäli et käytä tiliäsi esim. puoleen vuoteen niin maksuhuomautuskulut juoksevat kyllä taustalla, aika kätevää ja asiakasystävällistä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Hain lainaa kyseiseltä firmalta 5000€,en saanut mitään faktoja sähköpostiini.Nyt kun halusin purkaa sopimuksen,niin joudun maksamaan nostoprovisioo melkein 1000€,kyllä on naurettava firma.Maksan kyllä laskun,mutta sen jälken lähtee asia kuluttajariitalautakuntaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei ikinä pitäisi ottaa lainaa, jos ei tiedä mihin sitoutuu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Juhis911 kirjoitti:
Hain lainaa kyseiseltä firmalta 5000€,en saanut mitään faktoja sähköpostiini.Nyt kun halusin purkaa sopimuksen,niin joudun maksamaan nostoprovisioo melkein 1000€,kyllä on naurettava firma.Maksan kyllä laskun,mutta sen jälken lähtee asia kuluttajariitalautakuntaan.
Seppo Sairanen
Oikeustieteen tohtori Kari Uotin omaisuuden piilottelu toi Helsingin hovioikeudessa ehdollisia vankeustuomioita.
Muun muassa sijoituspalveluyhtiö FIMin pääomistajana tunnettu Seppo Sairanen sai vuoden ehdollista törkeästä kätkemisrikoksesta.
Käräjllä tuomio oli yli kaksi vuotta ehdotonta.
Hovioikeus piti ennallaan FIMin 100 000 euron yhteisösakon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No ei ainakaan kokeilujen jälkeen paremmaksi ole muuttunut.
Euroloan vaikutti alkuun aivan hyvältä vaihtoehdolta, vaan kun pidempään kyseistä vippifirmaa katsasteli niin osoittautui erittäin huonoksi vaihtoehdoksi. Maksoin vahingossa saman vippini kahteen kertaan jonka jälkeen pyysin paulauttaa ylimääräisen maksuni, luottoluokitukseni oli hyväksytty silloin 300 euroon. Mutta kuinka ollakkaan kun pyysin palauttamaan ylimääräisen maksuni tehtiin heti uusi luottoluokitus jonka jälkeen luottorajani pudotettiin 200 euroon. Olin hyvin ymmälläni että kun pystyin maksamaan saman vipin kahteen kertaan tehtiin uusikysely ja luottorajani pudotettiin 200 euroon, perin merkillistä. Muutenkin oli hyvin vaikeaa saada homma käyntiin takaisin maksun suhteen. Jos olisin tarvinnut 300 € myöhemmin äkkinäisee tarpeeseen, miten siis voi luottaa luoton antajaan joka tekee tällaista. Euroloani lähettelee myös jostin ihmeen syystä aiheettomia toistaiseksi nostorajoitus tililläsi, esim myöhästyneiden maksujen vuoksi tai läpläplää, jtain maksuvaikeuksista ym muuttuneista tiedoista. Mikään ei ole muuttunut ja maksut on aina hoidettu, niin ruokakauppaan ja yleensäkkin kaikki mitä on normaali kuölutukseen tarvittu.. Olen aika suivaantunut ja loukkaantunt kyseisistä posteista koska koskaan ei ole ollut minkäänlaisia maksuvaikeuksia. Mietin johtuisikohan tämä viimeinen posti siitä kun olen maksanut koko vippi summan kokonaisuudessaan kerralla takaisin niin korkokulut vähenee, ilmeisesti sellainen asiakas on huono asiakas ja pitää silloin rajoittaa euroloanin käyttöä. Hätiä mitiä näiden kokeilujen jälkeen en suosittele kyseistä vipin antaa kenellekkään, erittäin ärsyttävä ja loukkaava firma pidemmän päälle. Palaan vielä myöhemmin toisenkin vippifirman toilailuihin. Sarjassa uskomattomia tapauksia millä tunnollisen kansaisen mielenrauhan saa v-käyrälle asti.
Ilmianna
Jaa
Euroloan vaikutti alkuun aivan hyvältä vaihtoehdolta, vaan kun pidempään kyseistä vippifirmaa katsasteli niin osoittautui erittäin huonoksi vaihtoehdoksi. Maksoin vahingossa saman vippini kahteen kertaan jonka jälkeen pyysin paulauttaa ylimääräisen maksuni, luottoluokitukseni oli hyväksytty silloin 300 euroon. Mutta kuinka ollakkaan kun pyysin palauttamaan ylimääräisen maksuni tehtiin heti uusi luottoluokitus jonka jälkeen luottorajani pudotettiin 200 euroon. Olin hyvin ymmälläni että kun pystyin maksamaan saman vipin kahteen kertaan tehtiin uusikysely ja luottorajani pudotettiin 200 euroon, perin merkillistä. Muutenkin oli hyvin vaikeaa saada homma käyntiin takaisin maksun suhteen. Jos olisin tarvinnut 300 € myöhemmin äkkinäisee tarpeeseen, miten siis voi luottaa luoton antajaan joka tekee tällaista. Euroloani lähettelee myös jostin ihmeen syystä aiheettomia toistaiseksi nostorajoitus tililläsi, esim myöhästyneiden maksujen vuoksi tai läpläplää, jtain maksuvaikeuksista ym muuttuneista tiedoista. Mikään ei ole muuttunut ja maksut on aina hoidettu, niin ruokakauppaan ja yleensäkkin kaikki mitä on normaali kuölutukseen tarvittu.. Olen aika suivaantunut ja loukkaantunt kyseisistä posteista koska koskaan ei ole ollut minkäänlaisia maksuvaikeuksia. Mietin johtuisikohan tämä viimeinen posti siitä kun olen maksanut koko vippi summan kokonaisuudessaan kerralla takaisin niin korkokulut vähenee, ilmeisesti sellainen asiakas on huono asiakas ja pitää silloin rajoittaa euroloanin käyttöä. Hätiä mitiä näiden kokeilujen jälkeen en suosittele kyseistä vipin antaa kenellekkään, erittäin ärsyttävä ja loukkaava firma pidemmän päälle. Palaan vielä myöhemmin toisenkin vippifirman toilailuihin. Sarjassa uskomattomia tapauksia millä tunnollisen kansaisen mielenrauhan saa v-käyrälle asti.
Ilmianna
Jaa
Ilmianna
Jaa
Euroloan vaikutti alkuun aivan hyvältä vaihtoehdolta, vaan kun pidempään kyseistä vippifirmaa katsasteli niin osoittautui erittäin huonoksi vaihtoehdoksi. Maksoin noin reilu vuosi sitten vahingossa saman vippin kahteen kertaan jonka jälkeen pyysin paulauttaa ylimääräisen maksuni, luottoluokitukseni oli hyväksytty silloin 300 euroon. Mutta kuinka ollakkaan kun pyysin palauttamaan ylimääräisen maksuni tehtiin heti uusi luottoluokitus jonka jälkeen luottorajani pudotettiin 200 euroon. Olin hyvin ymmälläni että kun pystyin maksamaan saman vipin kahteen kertaan tehtiin uusikysely ja luottorajani pudotettiin 200 euroon, perin merkillistä. Muutenkin oli hyvin vaikeaa saada homma käyntiin takaisin maksun suhteen. Jos olisin tarvinnut 300 € myöhemmin äkkinäiseen tarpeeseen, miten siis voi luottaa luoton antajaan johon ei voi luottaa. Euroloani lähettelee ja muka Suomalainen, epäilen. Myös jostain ihmeen syystä aiheettomia sähköposteja lähettelee toistaiseksi olemme laittaneet nostorajoituksen tilillesi, esim myöhästyneiden maksujen vuoksi tai läpläplää, jostain maksuvaikeuksista ym muuttuneista tiedoista. Mikään ei ole muuttunut ja maksut on aina hoidettu, niin ruokakauppaan ja yleensäkkin kaikki mitä on normaali kulutukseen on tarvittu.. Olen aika suivaantunut ja loukkaantunt kyseisistä posteista koska koskaan ei ole ollut minkäänlaisia maksuvaikeuksia pankin luottoluokitus on myös hyvä. Mietin johtuisikohan tämä viimeinen posti siitä kun olen maksanut koko viimeisen vippi summan viikkoa ennen eräpäivää kokonaisuudessaan kerralla takaisin, niin korkokulut pitäisi olla pienemmät, ilmeisesti sellainen asiakas on huono asiakas ja pitää silloin rajoittaa euroloanin käyttöä. Hätiä mitiä näiden kokeilujen jälkeen en suosittele kyseistä vipin antaa kenellekkään, erittäin ärsyttävä ja loukkaava firma pidemmän päälle. Palaan vielä myöhemmin toisenkin vippifirman toilailuihin. Sarjassa uskomattomia tapauksia millä tunnollisen kansaisen mielenrauhan saa v-käyrälle asti. Mutta teen kuitenkin sitä ennen kokeen miten Euroloan suhtautuu viikkoa ennen maksamani vipin korko määrään. Jokatapauksessa kokeilu on tuottanut tulosta useman pikavippi firman osalta. Kun julakaisen kokeilumme tuloksen niin hip hop ja miettimään. Huom missään vaiheessa mikään maksu ei ole ollut myöhässä siitä huolimatta alkaa se järjetön rumpa jolla kiusaavat asiakkaita. Tämä oli vähän kuin TM:n testit autojen huoltokorjaamoille ja huh miten paljon on puutuutva joihinkin seikkoihin jopa räikeisiin.
Ilmianna
Jaa
jestas tätä ouhua
Ilmianna
Jaa
En suosittele, itselläni oli yli 4000 velkaa ko. yhtiöön takaisimaksu ok, mutta my.eurolaona tilin lopettaminen onnistui vasta uhkailun jälkeen.

Koron takia luovuin esim. Collectorilla korko alle 15%

sinäänsä ok on palvelu toiminut
Ilmianna
Jaa
Älkää otttako Euroloanilta. Vaikka kaikki maksut ennen eräpäivää; tuli ilosanoma teidän luokitus tiputettu 0 eurooon! Maksa loput velka kiireesti. Aika härsikiä. Painukaa h****n mun puolesta.
Ilmianna
Jaa
Täysin kusetus paikka!!! Otetaan laittomia kuluja ja jätetään vastaamatta, kun asiaa kyselee aspasta.
Ilmianna
Jaa
Ainakin ominaisuuksiensa suhteen Euroloan on yksi parhaita. Sillä voi maksaa mm. laskut suoraan lainalla. Euroloan on myös suhteellisen edullinen kun vertaa, mitä sillä saa. Katso täältä: lainaanopeasti.biz/euroloan-luottotili/
Ilmianna
Jaa
Olen saanut monet vippaajat vaikeuksiin lain kanssa, se on harrastus siinä missä muutkin älypelit.Euroloan on menossa lainaa otettu ja kohta rupean katsomaan kuinka tyhmempää koetetaan kusettaa, titenkin tämä on vain alkukirjoitus käsikirjoituksessa.
loppujen lopuksi markkinaoikeus ratkaisee.
Ilmianna
Jaa
Euroloan tarjoaa kai nykyään lainaa 10 000 eurooa asti ja mainostaa korkojen alkavan 4,9 %:sta. Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Onko kellään kokemuksia? Täältä löysin tiedot: http://lainaanyt.fi/lainapaikat/euroloan/
Ilmianna
Jaa
Jotenkin kyseenalaistan näitten vippipaikkojen noita korkoja, kun nämä korot on laitanaan yli 51%.
Esim Euroloanilla, niin menee pikanoston kanssa selvästi yli 51%, mutta jostain olin lukevinaan, että lainapaikat perustelee sitä sillä, että lisäpalvelut ei mukamas tarvitse kuulua todelliseen vuosikorkoon!

No, kunhan credit24.n markkinaoikeus päätös milloin tulee, niin luulempa että aika moni lainaaja saa korkojaan takaisin myös Euroloanilta.
Ilmianna
Jaa
Tässä on maksuohjelma...
Sovi mitä tehdään -tee mitä sovitaan.
Suunnittele elämäsi menot tulojesi mukaan ja toteuta suunnitelmasi.
Aika usea meistä lankeaa nautinnon hetkellisen himon lumoihin ja siinä yhteydessä jää laskematta se todellinen oluen tai muun elämäsi kannalta täysin turhan hyödykkeen hinta. Kaikkihan lähtee liikkeelle vain siitä yhdestä oluesta tms. Aika harva laksee sen yhden oluen todellista hintaa. -Vai lasketteko? Olisi hyödyllistä katsoa vähän sivusta sitä omaa elämäänsä ja sen valintoja. Ehkä vastaukset löytyykin sieltä. Oma elämä lähti oikeille raiteille siitä hetkestä lähtien, kun päätin sosiaalietuuksien sijasta tehdä töitä -siitä huolimatta, vaikka sain aluksi noin saman verran, kuin tekemättä mitään... Idea oli siinä, että kaiken mihin ryhdyin tein niin hyvin kuin osasin ja pystyin. Tietenkin alussa maksetaan oppirahat, mutta kun ne on maksettu, niin siitä on hyvä paikka ponnistaa. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Kaikilla miellä on vain tämä päivä voitettavana, eikä sitä voi kukaan voittaa teidän puolesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hyvin kirjoitit.
Kalliit oppirahat on maksettu täälläkin.

Yli 5 vuotta meni "töppäilyjen" maksussa. Hukkaan eli ihan turhaan olen maksellut 25.000 euroa. Plus päälle alkuperäiset velat noin 12.000.
Mutta huomenna menee maksuun viimeinen erä. Eläkkeestä. Eli siis ehdin tässä jo eläköityäkin.

No, olihan siinä vuonna 2012 kaikenlaista kriisiä, eroa y.m., mutta toimintani oli ihan selvästi itsetuhoista. Sairasta. Pikavippiä sieltä ja täältä, mistä vain irtosi ja päälle kaiken maailman muut luotot.
Kaikki jätin maksamatta, jopa vuokrankin.

Mutta tässä sitä nyt ollaan. Hengissä vielä ja asiat melko hyvässä mallissa. Kadulta on noustu.
Nyt on mukavaa viettää eläkepäiviä, kun sitä työtä on tullut tehtyä, näinäkin viitenä viimeisenä vuotena. Kyllä minä eläkkeelläni pärjään.

Muutto on vielä edessä. Edullinen halpa kerrostaloasunto etelä-virosta. Lainakin tuli "heittämällä" kun maksoin parin tonnin käsirahan.

Siellä sitten odottelen kevättä ja makselen asuntoani. (200 euroa/kk) ja siihen päälle pientä vastiketta, sähkö ja vesilaskua. (200euroa/kk) kahdeksan vuotta. Sitten olenkin 70v.

Viron multiin minut sitten saa aikanaan laittaa, kun se päivä koittaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Euroloan

Näyttää kammottava Tóp A finance muuttuneen Euroloaniksi.

Onko kukaan kokeiullut 90 vrk lainoja?

Eivät näytä sen huonommilta kuin Ferratumillakaan.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta