Cityklinikka

Annix

Kokemuksia kellään?

457

30413

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokemuksiaMullekkin!

      Itsekin kaipailisin kokemuksia kyseisestä klinikasta! Suunnitelmissani olisi (ainakin) nenäleikkaus sekä huulten täyttö.

      • neanderthalilainen

        Kävin Cityklinikalla ottamassa botoxia otsan vaakaryppyihin ja sibeliusryppyihin. Lopputulos on järkyttävä. Koko otsa "valahti" silmille. Kyse ei siis ole pienestä rentoutuneen otsanahan roikkumisesta vaan koko kasvojen "etuosa" putosi alas.


      • jonotanjonotan

        Paha kertoa kokemuksista, kun hoitoon pääsyn jono on useita kuukausia. Hoito maksatetaan kyllä netissä, mutta itse hoidon saa kuukausien päästä.


      • Anonyymi

        Täyteainehoidot onnistuneet täydellisesti hoitajan pistäminä Cityclinikalla. (tumma vanhempi hoitaja).


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        neanderthalilainen kirjoitti:

        Kävin Cityklinikalla ottamassa botoxia otsan vaakaryppyihin ja sibeliusryppyihin. Lopputulos on järkyttävä. Koko otsa "valahti" silmille. Kyse ei siis ole pienestä rentoutuneen otsanahan roikkumisesta vaan koko kasvojen "etuosa" putosi alas.

        paljonko yksiköitä sinulle laitettu?


      • Anonyymi

        Pjort Sikorski ei edes minkä alan erikoislääkäri, puolan terveyskeskuslääkäri suomeksi


      • Anonyymi

        Pjort Sikorski ei edes minkä alan erikoislääkäri, puolan terveyskeskuslääkäri suomeksi


    • En mene enää

      Takavuosina siellä kävin. Botoxin pistäminen sattui ihan vietävästi, mutta luulin sen kuuluvan asiaan. Eikä vaikutuskaan kestänyt kauan. Yhden käyntikerran jälkeen vasen silmäkulma roikkui pari viikkoa. Botoxin vaikutus hävisi kokonaan alle kahdessa kuukaudessa. Nykyisin käyn muualla, jossa pistäminen ei pahemmin tunnu, ja vaikutuskin kestää.

      • neanderthalilainen

        Minä puolestani sydämestäni toivon, että Cityklinikalla saamieni botoxruiskeiden vaikutus ei kestäisi kauan. Jo kolme viikkoa ollut sairaslomalla, tämän näköistä hirviötä kun ei ankarinkaan työterveyslääkäri pistä töihin.


      • kokeneen neuvo
        neanderthalilainen kirjoitti:

        Minä puolestani sydämestäni toivon, että Cityklinikalla saamieni botoxruiskeiden vaikutus ei kestäisi kauan. Jo kolme viikkoa ollut sairaslomalla, tämän näköistä hirviötä kun ei ankarinkaan työterveyslääkäri pistä töihin.

        kaukana ko. klinikasta.


      • menen muualle
        kokeneen neuvo kirjoitti:

        kaukana ko. klinikasta.

        Jaa että sellanen paikka..


      • Jatkuuko sairasloma?
        neanderthalilainen kirjoitti:

        Minä puolestani sydämestäni toivon, että Cityklinikalla saamieni botoxruiskeiden vaikutus ei kestäisi kauan. Jo kolme viikkoa ollut sairaslomalla, tämän näköistä hirviötä kun ei ankarinkaan työterveyslääkäri pistä töihin.

        KYSYMYKSIÄ nimimerkille "neanderthalilainen". Jatkuuko sairaslomasi, vai oletko pääsemässä takaisin sivilisaation pariin? Otitko yhteyttä kyseiseen klinikkaan, ja mitä sieltä sanottiin? Saatko potilasvahinkokorvausta tms.?


      • neanderthalilainen
        Jatkuuko sairasloma? kirjoitti:

        KYSYMYKSIÄ nimimerkille "neanderthalilainen". Jatkuuko sairaslomasi, vai oletko pääsemässä takaisin sivilisaation pariin? Otitko yhteyttä kyseiseen klinikkaan, ja mitä sieltä sanottiin? Saatko potilasvahinkokorvausta tms.?

        Vielä ei ole ollut voimia miettiä potilasvahinkokorvauksia tai muutenkaan lähteä selvittelemään sitä, tekikö lääkäri jonkin virheen vai kävikö minulla vain äärimmäisen huono tuuri. Mietitään asiaa sitten, kunhan olen tästä toipunut, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. On meinaan ollut joka tavalla niin rankka kokemus, etten toivo tällaista edes sille perinteiselle pahimmalle vihamiehelle.


      • tuli vaan mieleen
        neanderthalilainen kirjoitti:

        Vielä ei ole ollut voimia miettiä potilasvahinkokorvauksia tai muutenkaan lähteä selvittelemään sitä, tekikö lääkäri jonkin virheen vai kävikö minulla vain äärimmäisen huono tuuri. Mietitään asiaa sitten, kunhan olen tästä toipunut, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. On meinaan ollut joka tavalla niin rankka kokemus, etten toivo tällaista edes sille perinteiselle pahimmalle vihamiehelle.

        Kiinnostais kuulla että tarjosko tää klinikka edes mitään hyvitystä tosta hommasta?


      • huomasitteko
        tuli vaan mieleen kirjoitti:

        Kiinnostais kuulla että tarjosko tää klinikka edes mitään hyvitystä tosta hommasta?

        huomasitteko että tossa juvadermketjussa on aika karuja mielipiteitä tosta klinikasta


      • SENSUURI ISKI
        Jatkuuko sairasloma? kirjoitti:

        KYSYMYKSIÄ nimimerkille "neanderthalilainen". Jatkuuko sairaslomasi, vai oletko pääsemässä takaisin sivilisaation pariin? Otitko yhteyttä kyseiseen klinikkaan, ja mitä sieltä sanottiin? Saatko potilasvahinkokorvausta tms.?

        Nimimerkki "Jatkuuko sairasloma?" tuossa ylempänä esittää kysymyksiä nimimerkille "neanderthalilainen". Neanderthalilaisen teksti sai olla paikallaan noin puoli vuotta, jonka jälkeen se - ilmeisesti Cityklinikan pyynnöstä - sensuroitiin. Lukekaa "neanderthalilaisen" kommentti 6.9.2011., jossa hän ihmettelee tekstinsä sensurointia. Sitaatti mainitusta kommentista:

        "Tarvittaessa pystyn valokuvilla ja plastiikkakirurgin lausunnoilla vahvistamaan kertomukseni paikkansapitävyyden."


      • kaunotar;P

        Kilpailu on näköjään niin kova, valhetta, mustamaalamista ym... voi johan nyt!!!!! HÄVYTÖNTÄ!!!!!! TÄMÄN PALSTAN USKOTTAVUUS ON NOLLA!


      • En mene enää

        Anteeksi valehteluani, Toisen klinikan edustajapyysi valehtelemaan!!!


      • Ja kukahan...
        En mene enää kirjoitti:

        Anteeksi valehteluani, Toisen klinikan edustajapyysi valehtelemaan!!!

        ...sinua on pyytänyt VARASTAMAAN käyttöösi toisen henkilön nimimerkin, ja kirjoittamaan hänen nimissään perättömiä? Nimimerkki "En mene enää" ei ole valehtelija, ja kirjoittaa omista kokemuksistaan kenenkään pyytämättä (teksti löytyy ketjun alusta, 24.2.2011).


      • Sylvia
        kaunotar;P kirjoitti:

        Kilpailu on näköjään niin kova, valhetta, mustamaalamista ym... voi johan nyt!!!!! HÄVYTÖNTÄ!!!!!! TÄMÄN PALSTAN USKOTTAVUUS ON NOLLA!

        Samaa mieltä tästä kilpailusta. Käyn itse noin 2 krt vuodessa laittamalla Botoksia otsaan, kulmakarvojen väliin ja silmän ulkonurkkiin. Ei todellakaan pidä paikkaansa, että Botoksin laittaminen sattuisi. Ei myöskään pidä paikkaansa, että Botoks voisi jäädä pysyväksi. Vakikäyttäjänä voin sanoa, että se kestää noin 4-8 kk. Viimeksi kävin Cityklinikalla ja olin sen verran tyytyväinen palveluun ja paikan tasoon, että menen kyllä uudelleenkin. Tilatkin olivat todella hienot verrattuna joihinkin peräkammareihin, joihin olen joskus muualla törmännyt.


      • Sylvia, Cityklinikka
        Sylvia kirjoitti:

        Samaa mieltä tästä kilpailusta. Käyn itse noin 2 krt vuodessa laittamalla Botoksia otsaan, kulmakarvojen väliin ja silmän ulkonurkkiin. Ei todellakaan pidä paikkaansa, että Botoksin laittaminen sattuisi. Ei myöskään pidä paikkaansa, että Botoks voisi jäädä pysyväksi. Vakikäyttäjänä voin sanoa, että se kestää noin 4-8 kk. Viimeksi kävin Cityklinikalla ja olin sen verran tyytyväinen palveluun ja paikan tasoon, että menen kyllä uudelleenkin. Tilatkin olivat todella hienot verrattuna joihinkin peräkammareihin, joihin olen joskus muualla törmännyt.

        Nimim. Sylvia = Cityklinikalla töissä..


      • Sylvia
        Sylvia, Cityklinikka kirjoitti:

        Nimim. Sylvia = Cityklinikalla töissä..

        En muuten ole :) Sitähän et tietenkään usko, mutta ihan sama minulle, jos kärsit vainoharhoista. Vastasin Cityklinikka ketjuun, koska täällä kysyttiin kokemuksia siitä. Tulen jatkossakin vastaamaan myös muihin ketjuihin, joissa tiedustellaan kokemuksia paikoista, joissa olen käynyt ottamassa täyteainetta. Halusit tai et niin nimimerkkini pyörii täällä. Kysyttäessä tai mahdollisesti omasta aloitteestani tulen myös kertomaan missä päädyn lähitulevaisuudessa tekemään liftiä. En aio puolustella osallistumistani keskusteluihin ja kokemusteni jakamista, joten yritä kestää. Olisinko sinulla töissä, jos tarinani olisi päinvastainen? Tuskin, sillä eläkeikä lähestyy kovaa vauhtia.


      • Käytyon
        huomasitteko kirjoitti:

        huomasitteko että tossa juvadermketjussa on aika karuja mielipiteitä tosta klinikasta

        Cityklinikka lienee paras.Ystävällinen ja ammattimainen palvelu.suosittelen!


      • kiäh kiäh kiäh
        Käytyon kirjoitti:

        Cityklinikka lienee paras.Ystävällinen ja ammattimainen palvelu.suosittelen!

        Päivän parhaat naurut - taas kerran. Kiitos!


      • Ketvelo
        Sylvia kirjoitti:

        Samaa mieltä tästä kilpailusta. Käyn itse noin 2 krt vuodessa laittamalla Botoksia otsaan, kulmakarvojen väliin ja silmän ulkonurkkiin. Ei todellakaan pidä paikkaansa, että Botoksin laittaminen sattuisi. Ei myöskään pidä paikkaansa, että Botoks voisi jäädä pysyväksi. Vakikäyttäjänä voin sanoa, että se kestää noin 4-8 kk. Viimeksi kävin Cityklinikalla ja olin sen verran tyytyväinen palveluun ja paikan tasoon, että menen kyllä uudelleenkin. Tilatkin olivat todella hienot verrattuna joihinkin peräkammareihin, joihin olen joskus muualla törmännyt.

        Hienot tilat ja hyvä palvelu..siihen vaan ei voi väittää vastaan


      • Jannette

        Olen samaa mieltä huonosti laitettu botox, toinen luomi jäi roikkumaa. Käyn muualla laittamassa botoxia nykyään.


      • Anonyymi
        Jannette kirjoitti:

        Olen samaa mieltä huonosti laitettu botox, toinen luomi jäi roikkumaa. Käyn muualla laittamassa botoxia nykyään.

        kävin myös Lahdessa laittamassa botoxia,vas.luomi roikkui useita viikkoja,ja sibelys ryppy ei edes tasoittunut.en suosittele täällä lahdessa laittajaa


      • Anonyymi

        Kuka cityltä tekee Lahdessa botoxia ja missä...lääkäri vai? Onko luvat.


      • Anonyymi
        kaunotar;P kirjoitti:

        Kilpailu on näköjään niin kova, valhetta, mustamaalamista ym... voi johan nyt!!!!! HÄVYTÖNTÄ!!!!!! TÄMÄN PALSTAN USKOTTAVUUS ON NOLLA!

        OI, EI !!!! Tämä palsta on jonkin verran pelastus !!!!


    • Trastevere

      Eikä tää suinkaan ole ainoa tällainen klinikka. Naisten itsekeskeisyyden kustannuksella toiset tekee raakaa bisnestä. Aina riittää niitä typeryksiä, jotka maksavat hunajaa siitä, että näyttäisivät paremmilta. Tätä kierrettä ei katkaise kuin naiset itse.

      • neanderthalilainen

        No eipä tarjonnut klinikka minkäänlaista hyvitystä.


      • Tutkint

        Tietääkö kukaan missä vaiheessa tuo tutkinta etenee?


    • varokaa

      tuota paikkaa, onneksi ei tapahtunut pahempaa kuin että ei tullut mitään tulosta. Jonkun ajan kuluttua selvisi lehdistöstä, että pistäjä oli itseoppinut "sairaanhoitaja", eli valehoitaja.

    • neanderthalilainen

      Kuusi kuukautta kulunut botox-painajaisen alkamisesta ja tilanne ei vieläkään ole palautunut ennalleen. Ei paljon hymyilytä.

    • mies444

      Minulla taas päinvastaiset kokemukset.Olen käynyt 3 x ottamassa botoxia ja kaikista kivuttominta pistämistä. Siis selvästi. Samoin vaikutus on kestänyt ihan yhtä kauan kuin muuallakin. Kuulostaa oudolta että muilla olis juuri päinvastaisia kokemuksia.

      • Hmmmmmgrs

        Miksi ihmeessä olisi outoa, että muilla on erilaisia kokemuksia kuin sinulla? Jokaisen iho ja lihasten hermosto on erilainen, samoin kipukynnys. Pistäjän tekniikasta ja pistosyvyydestä nyt puhumattakaan!


    • neanderthalilainen

      Niin ongelmanahan tässä on juuri se, että ruiskeiden vaikutus ei lakkaa..

      • mies444

        Ymmärrän.Ei kuulosta kivalta.Itsellä nostettiin siellä kulmakarvojakin botoxilla ja sekin onnistui.Näytti pirteämmältä pitkään.


      • Paras..

        Paras botoxpiikittäjä täällä, Sikorski.


      • moipiotr
        Paras.. kirjoitti:

        Paras botoxpiikittäjä täällä, Sikorski.

        he he he


      • Imsatisfied
        Paras.. kirjoitti:

        Paras botoxpiikittäjä täällä, Sikorski.

        Sikorski did me perline - 5 years still no traces of that horrible wrinkle between eyebrows. Money very well spent. Good job. But in the wrinkles around mouth - no effect whatsoever. So i suppose those injections is like a gamble


      • neanderthalilainen, mitä sinulle kävi Dysportin kanssa?
        Minua kiinnostaa tietää sillä olen itse käymässä läpi suorastaan helevetin tämän aineen kanssa. Miten paljon tuolloin sinulle laitettiin sitä?
        Kun itse näytin muille tämän alan ammattilaisille ja kyselin onko paljon mitä minulle laitettiin niin he sanoivat että on laitettu pieniä määriä ja se on nyt minu ainoa toive ettei nämä sivuvaikutukset pahenee tästä.


    • yellowteeth

      Onko joku käynyt tuolla hampaiden valkaisussa? Olisi kiva kuulla kokemuksia

      • Ei koskaan enää

        Kävin Cityklinikalla hampaiden valkaisussa n. vuosi sitten. Olin varannut ajan hyvissä ajoin ja menin ajoissa sinne. Aikaani ei löytynyt. Kun näytin lapun, johon olin kirjoittanut ylös päivän ja varaamani ajan, ei minua uskottu. Kohtelu vastaanotossa oli töykeää ja epäystävällistä. Sitten sain ilmoituksen, että lääkäri itse tekee minulle valkaisun parin potilaan välillä. Minulle annettiin aikaa puolet siitä mitä olin varannut ja kaikkihan tietävät, että valkaisu vaatii vähintään sen ajan mitä sille on varattu. Lääkäri ystävällisen oloinen ja kun ihmettelin lyhentynyttä aikaa, hän vakuutteli, että "aine" prosessoi vielä kauan kotona, vaikka täyttä varattua aikaa ei annettukaan.
        Ei prosessoinut - en huomannut juuri mitään vaikutusta. Tiedän miltä hampaiden tulisi valkaisun jälkeen näyttää, sillä olen ollut valkaisussa ennenkin, mutta muualla.
        En voi suositella.
        Ritva


    • monet kokeillut

      Paras paikka ottaa botoxia jos pistämisen kivuttomuus on pääasia. Vaikutuskin kestänyt yhtä pitkään kuin muualla tehdyt botox hoidot

      • En mene enää

        Tekstini kokemuksistani on tuolla ylempänä, mutta koska nimimerkki "monet kokeillut" yrittää City-klinikkaa mainostaa, kerrottakoon tässä vielä uudelleen:

        City-klinikalla botoxin pistäminen todella sattui, ja ihan vietävästi. Liekö heillä ollut käytössä halpoja, tylsiä neuloja, tai peräti moneen kertaan käytettyjä ja kuluneita? Vaikutus sen sijaan ei kauan kestänyt, onneksi. Oli todella ikävää, kun toinen silmäkulma roikkui kuin buldogilla.


      • monet kokeillut
        En mene enää kirjoitti:

        Tekstini kokemuksistani on tuolla ylempänä, mutta koska nimimerkki "monet kokeillut" yrittää City-klinikkaa mainostaa, kerrottakoon tässä vielä uudelleen:

        City-klinikalla botoxin pistäminen todella sattui, ja ihan vietävästi. Liekö heillä ollut käytössä halpoja, tylsiä neuloja, tai peräti moneen kertaan käytettyjä ja kuluneita? Vaikutus sen sijaan ei kauan kestänyt, onneksi. Oli todella ikävää, kun toinen silmäkulma roikkui kuin buldogilla.

        Ei se ole mainostusta jos kertoo kokemuksensa.Minulle on aivan sama, vaikkei kukaan menisi sinne.Itse menen koska ei ole mitään moitteen sanaa.Sensijaan alan vähän epäilemään noista "tylsä neula" juttuja. Alkaa mennä niin lioitteluksi.

        Lisäksi kertomasi naaman roikkuminen kuulostaa sekin liioittelulta. Vaikka ne botoxoidut ilmelihakset kuinka rentoutuisivat, niin ei koko/puoli namaa voi yhtäkkiä roikkua ihan miten sattuu.Tai sitten sinulla on naamassasi maailmanennätyspitkät ilmelihakset.

        halvat tylsät käytetyt neulat---haloo !


      • En mene enää
        monet kokeillut kirjoitti:

        Ei se ole mainostusta jos kertoo kokemuksensa.Minulle on aivan sama, vaikkei kukaan menisi sinne.Itse menen koska ei ole mitään moitteen sanaa.Sensijaan alan vähän epäilemään noista "tylsä neula" juttuja. Alkaa mennä niin lioitteluksi.

        Lisäksi kertomasi naaman roikkuminen kuulostaa sekin liioittelulta. Vaikka ne botoxoidut ilmelihakset kuinka rentoutuisivat, niin ei koko/puoli namaa voi yhtäkkiä roikkua ihan miten sattuu.Tai sitten sinulla on naamassasi maailmanennätyspitkät ilmelihakset.

        halvat tylsät käytetyt neulat---haloo !

        Kirjoitin, että silmäkulma roikkui. Sitä ei voinut olla huomaamatta, ja yritin peitellä hiuksilla (olen nainen). Voin vain kuvitella, miltä roikkuva silmäkulma olisi näyttänyt lyhythiuksisella miehellä.

        Nimimerkin "monet kokeillut" kertomus on kovasti ylimalkainen, joten pelkkänä mainoksena sen näen. Jotain erikoistahan siinä on, että Cityklinikalla botoxin pistäminen sattuu mielettömästi, ja "melkein naapurissa" ei juuri lainkaan.


      • monet kokeillut
        En mene enää kirjoitti:

        Kirjoitin, että silmäkulma roikkui. Sitä ei voinut olla huomaamatta, ja yritin peitellä hiuksilla (olen nainen). Voin vain kuvitella, miltä roikkuva silmäkulma olisi näyttänyt lyhythiuksisella miehellä.

        Nimimerkin "monet kokeillut" kertomus on kovasti ylimalkainen, joten pelkkänä mainoksena sen näen. Jotain erikoistahan siinä on, että Cityklinikalla botoxin pistäminen sattuu mielettömästi, ja "melkein naapurissa" ei juuri lainkaan.

        Pidä rauhassa mainoksena.Minua ei sinun pitämisesi kauheasti kiinnosta. Botoxin pistäminen ei MISSÄÄN satu MIELETTÖMÄSTI. Tuo liioittelusi ja vanhoista halvoista ja tylsistä neuloista lässyttäminen antaa ymmärtää ettet puhu totta.

        Voin Cityklinikan lisäksi mainostaa Nordströmiä,Fin-estiä, Hollywood Smilea ja yhtä firmaa Tapiolassa, jonka nimeä en muista. kaikissa olen saanut hyvät Botoxit. Missään ei sattunut paljon, mutta Piotr piikkittää niin että kirpaisee vähiten.Kaikissa paikoissa saatu botox on säilyttänyt tehonsa suunnilleen yhtä pitkään.


      • Miksi riehaannuit?
        monet kokeillut kirjoitti:

        Pidä rauhassa mainoksena.Minua ei sinun pitämisesi kauheasti kiinnosta. Botoxin pistäminen ei MISSÄÄN satu MIELETTÖMÄSTI. Tuo liioittelusi ja vanhoista halvoista ja tylsistä neuloista lässyttäminen antaa ymmärtää ettet puhu totta.

        Voin Cityklinikan lisäksi mainostaa Nordströmiä,Fin-estiä, Hollywood Smilea ja yhtä firmaa Tapiolassa, jonka nimeä en muista. kaikissa olen saanut hyvät Botoxit. Missään ei sattunut paljon, mutta Piotr piikkittää niin että kirpaisee vähiten.Kaikissa paikoissa saatu botox on säilyttänyt tehonsa suunnilleen yhtä pitkään.

        Mistä, nimimerkki "monet kokeillut" noin riehaannuit, että pitää ihan HUUTAA? Ja miksi täältä on poistettu "erästä huuhaa-paikkaa" koskevia negatiivisia kokemuksia? Jos "eräässä huuhaa-paikassa" pistäminen sattuu mielettömästi, niin sitten se sattuu. Kertoo todella paljon kyseisestä paikasta, että kaikki kritiikki vaaditaan sensuroitavaksi, ja jäljelle jää vain omia mainoksia alekkain.


      • monet kokeillut
        Miksi riehaannuit? kirjoitti:

        Mistä, nimimerkki "monet kokeillut" noin riehaannuit, että pitää ihan HUUTAA? Ja miksi täältä on poistettu "erästä huuhaa-paikkaa" koskevia negatiivisia kokemuksia? Jos "eräässä huuhaa-paikassa" pistäminen sattuu mielettömästi, niin sitten se sattuu. Kertoo todella paljon kyseisestä paikasta, että kaikki kritiikki vaaditaan sensuroitavaksi, ja jäljelle jää vain omia mainoksia alekkain.

        Vastasin henkilölle jonka viestejä on asiattomina poistettu.Korostin isoilla kirjaimilla kohtia joissa hän liioitteli niin ettei hänen viestinsä ollut enään uskottava, vaan motiivina näytti selkeästi olevan yrityksen mustamaalaus. Vaikuttaa muuten siltä että itse olet se mustamaalaaja ja tämä "huuhaa" sinun kilpailijasi..Kellonaikakin jo kertoo että tietty tahohan se taas on maanisessa vauhdissaan..


      • Miksi riehaannuit?
        monet kokeillut kirjoitti:

        Vastasin henkilölle jonka viestejä on asiattomina poistettu.Korostin isoilla kirjaimilla kohtia joissa hän liioitteli niin ettei hänen viestinsä ollut enään uskottava, vaan motiivina näytti selkeästi olevan yrityksen mustamaalaus. Vaikuttaa muuten siltä että itse olet se mustamaalaaja ja tämä "huuhaa" sinun kilpailijasi..Kellonaikakin jo kertoo että tietty tahohan se taas on maanisessa vauhdissaan..

        Ensin vastaat, sitten vaadit poistettaviksi. Kummallista. Ja tiedoksi: en ole minkään firman edustaja. Sinä olet oman firmasi mainostaja, ja laitat peukun pystyyn omille mainoksillesi.


      • V:S
        monet kokeillut kirjoitti:

        Ei se ole mainostusta jos kertoo kokemuksensa.Minulle on aivan sama, vaikkei kukaan menisi sinne.Itse menen koska ei ole mitään moitteen sanaa.Sensijaan alan vähän epäilemään noista "tylsä neula" juttuja. Alkaa mennä niin lioitteluksi.

        Lisäksi kertomasi naaman roikkuminen kuulostaa sekin liioittelulta. Vaikka ne botoxoidut ilmelihakset kuinka rentoutuisivat, niin ei koko/puoli namaa voi yhtäkkiä roikkua ihan miten sattuu.Tai sitten sinulla on naamassasi maailmanennätyspitkät ilmelihakset.

        halvat tylsät käytetyt neulat---haloo !

        valittettavasti väärin laitettu aine vois tehdä sellaista..se on laitettu liian lähellä..vaan ammattilainen voi tehdä se hyviin..city-klinikassa tälläisia ei ole


    • jäitä hattuun

      Olen käynyt useammankin kerran ryppyjenpoistohoidoissa.Siisti melko hienokin paikka,kohtelias henkilökunta,aina hyvä tulos ja sanottu vielä botoxhoidon jälkeen että tule fixauttamaan jos huomaat ongelmia. Jotenkin haisee tämän ketjun negatiiviset jutut taas Pölmyn tuotoksilta.."kuninkaallinen akatemiahan" sijaitsee kävelymatkan päässä...

    • palstaan pettynyt

      No, palstan luotettavuus tunnetusti rypee pohjamudissa, että vaikea uskoa enää mihinkään täysneutraalista mielipiteestä poikkeavaan... :( Kiitos Pölmyn!

    • kärsinyt37

      kilpailioita ! ne just hyvia palauteta tuli klinikan henkilökunnan itse kirjoitettu. huomako hyvät ihmiset ero muiden kauneus hoidon paikan kanss... käy ka muilla konsultatiolla ja huomatte ero...

      • suohirviö?

        Täytyypä tulla katsomaan millainen henkilö kirjoittelee keskustelupalstat täyteen ,eikä hoida asiaa kyseisen firman kanssa. Otan kameran mukaan, joten pistä jotain kivaa päälles.


    • kärsimys37

      Okey! Mut kysmys mun kasvoista, eikä vaateistä, ..no..kuvat saat otta ...

    • kärsinyt37

      tiedoksi,.en minä kaikki täällä kirjoitin..on tääl muiden ki negativisia palauteta. ..ihmittelen vaa lääkärin keskustelun jälkeen.,miks mut näkevät virheet.ja.hän ei oo

    • kärsinyt37

      ja otitko kuvat:)

    • kärsinyt37

      kun kerran lääkärin mielista kasvokohotus on onnistunut, miks en nae omat kuvat klinikaan valokuva albumissa..

      • mikä albumi

        Mikä klinikka?


      • sinisilmanen:(
        mikä albumi kirjoitti:

        Mikä klinikka?

        Cityklinikka,, ja kuva albumumi pitä olla kaikilla plastika kirurgilla tai kosmetologilla, miss näky henän työnsä tuloksia..L.L P.Sikorski oli tehtyt minulle Silhouette-Lift ja hähän ...ainoastaan!!..mielesta tulos on erinnomainen...siks ihmittelen, kun oli otettu uvat ennen ja jälkeen, miks hän ei laita esim,mun onnistunut:D:D:D leikaus ...kukan muu ei oikee sama mieltä


      • sinisilmanen:(
        sinisilmanen:( kirjoitti:

        Cityklinikka,, ja kuva albumumi pitä olla kaikilla plastika kirurgilla tai kosmetologilla, miss näky henän työnsä tuloksia..L.L P.Sikorski oli tehtyt minulle Silhouette-Lift ja hähän ...ainoastaan!!..mielesta tulos on erinnomainen...siks ihmittelen, kun oli otettu uvat ennen ja jälkeen, miks hän ei laita esim,mun onnistunut:D:D:D leikaus ...kukan muu ei oikee sama mieltä

        Taasko sama toisen klinikan maksettu valhekirjoittaja hyökkää!!! Voi koska tämä palsta suljetaan!?


      • xxx luxus
        sinisilmanen:( kirjoitti:

        Taasko sama toisen klinikan maksettu valhekirjoittaja hyökkää!!! Voi koska tämä palsta suljetaan!?

        Eikös tämä kirjoittaja jo kerran pyytänyt klinikalta anteeksi ja luvannut ettei kirjoittele tänne. ? Palsta onkin ollut ihmeen pitkään spämmivapaa..missä lienee tietty mainostaja,ihmettelen?


    • kärsinyt37

      lopetan tää itkuun täällä, koska leikiminen kasvoilla jollain aineilla on aina vaarallista,ei ikinä tietä. miten oma keho reagoi.Lääkäri Pjotr.S varmaan tarkoitti hyvä asiakalle, mua kohtaan hän oli kohtelias ja huomavainen,sama voin sanoa henkillökunnasta.mukava paikka.Tue mitä tule, kukaan ei pakottanut mua pistamaan juvederm..eikä kartiolangat..plastikka kirurgiassa ei koskaan voi olla 100%varmaa tulosta..Pyydän anteks City.klinikalla ja henkilökohtaisesti L.L P.Sikorskilla, ja toivon heille kaikea hyvää,.

    • crackednose

      Hinnat heittävät häränpyllyä, sen voin sanoa. Olen ollut yhteyksissä kirurgin kanssa, ja sain sellaisen käsityksen, että tällä hetkellä ei edes suoriteta leikkauksia Viron puolella.

      • Toisin sanoen...

        ...kyseinen klinikka mainostaa sivuillaan Virossa tehtäviä leikkauksia, joita kukaan ei kuitenkaan tee?


      • crackednose
        Toisin sanoen... kirjoitti:

        ...kyseinen klinikka mainostaa sivuillaan Virossa tehtäviä leikkauksia, joita kukaan ei kuitenkaan tee?

        Joo, tavallaan. Itse soitin heille parisen viikkoa sitten, kyselin, olisiko mahdollista saada konsultaatioaika viikolle 42, koska silloin minulla on syysloma. Lupasivat soittaa minulle (soittoa ei ole vieläkään kuulunut) kunhan ensiksi saavat yhteyden kirurgiin. Ja muistaakseni sanoivat vielä, että tällä hetkellä eivät Virossa tee leikkauksia.


    • tyytyväinen-

      En tiedä kirurgiasta,mutta hampaat ne saivat ainakin valkoisiksi.

    • keltaiset

      Onko kukaan palstalaisista käynyt siellä valkaisussa? Kuinka pitkä operaatio? putsataanko hampaita ensin?

    • hamppit44

      Valkaisun ne ainakin osaa.Valkoiset hampaat saa ihonkin näyttämään terveemmän väriseltä.Olen tyytyväinen

      • Pitäkää hampaistanne

        Hampaiden ollessa kyseessä kannattaa kyllä valita LUOTETTAVA paikka. Mieti jos hampaasi tuhotaan, saat olla lopun elämää tekareissa. Kokemukseni mukaan ko. paikkaan ei voi tehdä reklamaatiota epäonnistumisen takia, vaan epäonnistuminen kielletään.


    • totta kuin vesi

      Minä olen kuullut vain huonoa tuosta klinikasta. - uusilta asiakkailtani... Yrittävät varmaan parhaansa, mutta heillä on huonot hoitolaitteet. Niillä ei hyvää synny vaikka kuinka ystävällisiä oltaisiin..

    • TOTTA k.v valehtelee
      • eksä34

        Huutomerkit ja isot kirjaimet..tutut maneerit tehokäytössä.


    • Kalikka kalahti

      Valheita ja herjauksia kyllä poistetaan. Cityklinikka ei mainosta täällä, niin säästäisellä paikalla kun tämä voi olla. Ja tarvittaessa etsitään näitä valheiden kirjoittaja ja tutkitaan heidän toimia! Tämä on vain ajan kysymys!!! Onko tässä taas ne samat klinikat ja se yksi potilas jolla jo ainakin 10 eri nimimerkkiä eri palstoilla.
      Kateus ja pelko - se teitä ohjaa!

      • "Cityklinikka ei mainosta täällä..." Ai ei vai???!!!


      • säästäinen_paikka

        "Ja tarvittaessa etsitään näitä valheiden kirjoittaja ja tutkitaan heidän toimia! Tämä on vain ajan kysymys!!!"

        :D


    • Uhittelu alkoi taas

      "Ja tarvittaessa etsitään näitä valheiden kirjoittaja ja tutkitaan heidän toimia!"

      Uhittelu alkoi näköjään taas. Itse esiinnyt kymmenillä eri nimimerkeillä. Ja olet vainoharhainen. Muistuupa mieleen ajat, jolloin uhkailit poliisilla.

    • Johanille

      Ja heti toisen klnikan edustaja kommentoi! Se on todiste jo siinänsä, että he tässä kirjoittelee asiattomuksia Cityklinikasta.

      • Uhittelu alkoi taas

        Kuten tuossa edellä totesin, olet vainoharhainen. En ole Johan, enkä edes minkään klinikan palveluksessa. Jollet satu tietämään, tänne voivat kirjoittaa klinikoiden asiakkaatkin, tai sinun tapauksessasi entiset sellaiset. Laitapa ne poliisit asialle, kuten olet täällä aiemmin uhkaillut. Tai vaikka haastemies ensi alkuun. Mutta lopeta tai ainakin harvenna sensurointipyyntöjäsi. Ylläpito näet voi tehdä omat johtopäätöksensä, kun sama mies on yhtämittaa vaatimassa kritiikin sensuroimista.


      • v.s

        No ei ole.....teen niin..laitaan kohta mun kuvaat ...kohta meen korjaus leikauksen,,,sen jälken laitaan kaikki kuvat..en nyt halua, kun se tuo epäonnea...


      • Uhittelu alkoi taas kirjoitti:

        Kuten tuossa edellä totesin, olet vainoharhainen. En ole Johan, enkä edes minkään klinikan palveluksessa. Jollet satu tietämään, tänne voivat kirjoittaa klinikoiden asiakkaatkin, tai sinun tapauksessasi entiset sellaiset. Laitapa ne poliisit asialle, kuten olet täällä aiemmin uhkaillut. Tai vaikka haastemies ensi alkuun. Mutta lopeta tai ainakin harvenna sensurointipyyntöjäsi. Ylläpito näet voi tehdä omat johtopäätöksensä, kun sama mies on yhtämittaa vaatimassa kritiikin sensuroimista.

        "Uhittelu alkoi taas"... täydellinen kommentti!! Yep, tosiaan asiakkaatkin (entiset sellaiset) voivat kirjoittaa kokemuksistaan avoimesti!


    • Lukisin mielelläni

      Hei sinä kärsinyt37, jonka naama meni pilalle. Ota yhteys esim 7päivää lehteen ja tehkää juttu aiheesta. Cityklinikka saisi ansaitsemaansa huomiota ja voisit kertoa kaikille mitä tapahtui. Voisitte myös ottaa yhteyttä muihinkin, joille on tehty ko. klinikan puolesta epäonnistuneita operaatioita (näitähän näyttää löytyvän) ja pienet haastattelut heiltäkin. Lisäksi tiedot tämän kiistellyt lääkärin koulutuksesta, onko edes platiikkakirurgi vai ei? Saisit varmaan hyvät rahat ja seiska hyvän jutun.

      • kärsinus 37

        olen lähettänut viesti seiskalle...ei vielä vastausta. eräs tyttava, kuka teke kanss juttua lehteen, (ei seiskalle) varoitti, että se on aika hankala viedä tälläistä julkisuteen.....
        (pahoittelen kielioppisesta virheisya)


    • kärsinyt37

      Hyvää ajatus!Mina teen sen!Uskalko joku mukaan:)

    • kärsinyt37

      Olisin halunuy lukea City-klinikaan kommentit ...

      • --------------------

        Olet täysin oikeassa sinä nimimerkki kärsinyt37 !!
        Taas on City-klinikka poistattanut tuon You tube viestisi täältä. Minäkin katsoin sen ja siinä oli tosi pahan näköiset pahkurat silmien alla.
        Laita vaan linkki uudelleen, että olisi "hyvänä esimerkkinä" muillekin harkitseville.


    • get a life ...

      Harvinaisen idioottimaista porukkaa tässä ketjussa

    • En mene enää

      Kirjoitin 24.2.2011 nimimerkillä En mene enää (löytyy tuolta aivan alkupäästä, ellei ole aivan äsken sensuroitu. (Sellaistakin täällä tapahtuu, että tekstejä sensuroidaan hyvinkin pitkän ajan kuluttua. Niin kävi esimerkiksi nimimerkille Neanderthalilainen.)

      Nyt huomasin, että joku vainoharhainen on kirjoittanut MINUN nimimerkilläni 25.10.2011, ja pyytelee nimissäni anteeksi Cityklinikkaan kohdistuvaa kritiikkiä, ja väittääpä vielä MINUN nimissäni, että minua olisi pyydetty kirjoittamaan kyseinen teksti. Ei kyllä todellakaan ole pyydetty!

      Se, joka nimimerkilläni luvattani esiintyi, kirjoittaa huonoa suomea ja käyttää kolmea huutomerkkiä. Itse kirjoitan hyvää suomea, enkä laita huutomerkkejä useita peräkkäin.

      • Katkeileva ketju

        Siis, että tällaista:

        Jos on ollut Cityklinikan asiakkaana, ja kirjoittaa tänne kokemuksistaan (jotka eivät ole pelkästään positiivisia), niin jälkeenpäin "joku" kirjoittaa samalla nimimerkillä ja pyytelee anteeksi "valehtelua".

        Kaiken kukkuraksi tästä viestiketjusta on poistettu (sensuroitu Cityklinikan pyynnöstä) valtava määrä täysin asiallisia puheenvuoroja. Tästä syystä ketju on hyvin katkonainen.


      • kärsinyt37
        Katkeileva ketju kirjoitti:

        Siis, että tällaista:

        Jos on ollut Cityklinikan asiakkaana, ja kirjoittaa tänne kokemuksistaan (jotka eivät ole pelkästään positiivisia), niin jälkeenpäin "joku" kirjoittaa samalla nimimerkillä ja pyytelee anteeksi "valehtelua".

        Kaiken kukkuraksi tästä viestiketjusta on poistettu (sensuroitu Cityklinikan pyynnöstä) valtava määrä täysin asiallisia puheenvuoroja. Tästä syystä ketju on hyvin katkonainen.

        niin sensurointi on huopulla Suomi-24 keskustelussa...se on sitä..parasta jos valtio maksa sairasloma epäonnistuneele toimipiteessa, ja miksi...


    • mitähäntähänlaittais

      Minulla kokemus kys. city klinikasta.
      Otin rasvansulatus pistoksia. No, rasva suli, mutta epätasaisesti. Toisin paikoin tuli kuoppia ja toisaalla oli muuten vaan perunapeltona. Ilmeisesti ainetta ruiskahteli vähän liikaa.
      En suosittele- tämä minun kokemukseni siis.

    • Linda

      Kävin hampaiden laservalkaisussa ja enään ei ole paikkaan menemistä. En suosittele.

      • Boga_h

        Miksi ei ole enää menemistä?? olen menossa.


    • miez

      botox ja hampaiden valkaisu. Ei valittamista.

    • Ks. kellonaika!

      Jos joku kirjoittaa tänne Cityklinikasta että ei suosittele, alle tunnin sisällä tulee "vastine". ;-D

      • einstein4ever

        ..johtuisikohan idiootti siitä että ketju nousee ensimmäiseksi...


      • onhan näitä

        Se nyt on selvää, että sihteerit päivystää aikansa kuluksi, ja sopivin väliajoin tipahtelee uusia kokemuksia. Näihin kirjoituksiin oppii suhtautumaan tietyllä varauksella kun aikansa niitä lukee. Olen käynyt silmäluomiplastiassa (en tässä mainitussa), mutta silti minulla ei ole tarvetta suositella sen paremmin lääkäriä kuin hoitopaikkaa. Sen huomasin omasta kokemuksestani, että näissä on omat riskinsä aina, eikä lääkäritkään suhtaudu samallatavoin kaikkiin potilaisiinsa. Se mikä onnistuu yhdellä, ei sitten olekaan sama jonkun toisen kohdalla. Pitää tehdä kotiläksyt ennenkuin menee, niin selviää parhaiten, jos ei satu erityisen huonoa tuuria kohdalle.


    • Friikki72

      Otin Cityklinikalla botoksia otsaan, silmäkulmiin ja suupieliin sekä kyyneluran täytön uudella kanyyli- tms. menetelmällä kaksi viikkoa sitten.

      Olen hyvin tyytyväinen tulokseen. Botoksia ehkä lisätään vielä: soitan huomenna klinikalle. Ton botuliinin kans niillä on tällainen takuuaika, jonka sisällä botoksia lisätään tarvittaessa.

      Kaikkinensa olen tyytyväinen. Olen aiemmin myös käynyt samassa paikassa väkälankakohotuksessa. Alussa jälki oli karu, mut myöhemmin oikein hyvä. Piti jaksaa odotella tuloksii.

    • Tyytyväinen asiakas

      Olen ollut todella tyytyväinen Cityklinikkaan ja Smartlipoon. En osaa edes sanoa miten heidän klinikka voisi toimia paremmin, Suuret kiitokset Cityklinikalle.

      • neanderthalilainen

        Olen viime helmikuussa kertonut täällä botoxpistosten epäonnistuneesta lopputuloksesta. Tasapuolisuuden nimissä on nyt kerrottava, että vihdoinkin 11 kuukautta pistosten jälkeen tilanne on palautunut täysin ennalleen. Otsarypyt kyllä ilmestyivät takaisin jo aikaisemmin, mutta nyt myös kulmakarvojen alla olleet "epämuodostumat" ovat luojan kiitos kadonneet.


      • kärsimus 37
        neanderthalilainen kirjoitti:

        Olen viime helmikuussa kertonut täällä botoxpistosten epäonnistuneesta lopputuloksesta. Tasapuolisuuden nimissä on nyt kerrottava, että vihdoinkin 11 kuukautta pistosten jälkeen tilanne on palautunut täysin ennalleen. Otsarypyt kyllä ilmestyivät takaisin jo aikaisemmin, mutta nyt myös kulmakarvojen alla olleet "epämuodostumat" ovat luojan kiitos kadonneet.

        Hienoa!!!!! Luojan kiitos!!! mull on vielä ki se juvederm silmien alla


    • Hoplaa

      Se on sitten se Juvederm paras ja pitkäkestoisin, jos kerran noin kauan pysyy

      • k37

        niin se on:) pitkäkestoinen...ja paras-jos tulos olis hyvä..mutta ei koskaan silmienaluelle...


      • Mitäs menit ;-)
        k37 kirjoitti:

        niin se on:) pitkäkestoinen...ja paras-jos tulos olis hyvä..mutta ei koskaan silmienaluelle...

        Silmien alueella iho ja kudokset ovat herkkiä. Mutta kuka vain saa tökkiä noita ruiskeita. Laki on varsin väljä. Ja jos jotain menee pieleen, se on tietysti asiakkaan syy...


      • k37
        Mitäs menit ;-) kirjoitti:

        Silmien alueella iho ja kudokset ovat herkkiä. Mutta kuka vain saa tökkiä noita ruiskeita. Laki on varsin väljä. Ja jos jotain menee pieleen, se on tietysti asiakkaan syy...

        niin..miksi menin..
        enne sain suomessa aina hyvä palvelua , ei ollut mitään moikamista terveuspalvelussa , sen takia olin luottanut lääkärin taidon...jooooo...sinisilmänen..
        tuskin on kaikki asiakaan syy....taistelaan


    • piikkiä

      Olen käynyt Cityklinikalla useaan otteeseen, eikä koskaan ole tullut minkäänlaisia ongelmia.Päinvastoin. Tilat ovat hienot ja siistit ja henkilökunta ystävällistä.

      • T: henkilökunta

        Terveisin: Cityklinikan henkilökunta.


    • k 37

      olen käynyt minä ki Cityklinikalla useaan otteeseen..oli se henkilökunta ystävällinen..olis vielä kiva , jos voisin sanoa että se on pätevä..
      olen käynyt jo Cityklinikan jälkeen monessa muissa klinikassa ,,ja korjaus leikauksessa jo..sen klinikan jälkeen..ja on vielä korjattava...

      kinnosta oikeen, mitä sinä nimimerkilla "piikkiä" olit tehnyt Cityklinikalla..mitä he oikeen osavat tehdää..kinnosta kovasti..

      • piikkiä

        Täyteainehoidoissa.Olen aina ollut todella tyytyväinen.Minua taas kiinnostaa kovasti miksi itse kirjoitat viestejä toisensa perään joissa haukut firmaa.Eiköhn kaikki ole jo kuulleet kokemuksesi.Se että jankkaat samaa ei poissulje sitä että on tyytyväisiäkin


      • k37
        piikkiä kirjoitti:

        Täyteainehoidoissa.Olen aina ollut todella tyytyväinen.Minua taas kiinnostaa kovasti miksi itse kirjoitat viestejä toisensa perään joissa haukut firmaa.Eiköhn kaikki ole jo kuulleet kokemuksesi.Se että jankkaat samaa ei poissulje sitä että on tyytyväisiäkin

        Hyvä kun olet tyytyväinen:)
        toisin kyllä on hankala uskoa että sinä olet asiakas eikäklinikan henkilökunta..
        olen varma, että silmien alle aineitä eräs klinikanL:L ei osaa laitta,,se on ainaki 3 plastikka kirurgin ja muutamaan kosmetologin mielipide.
        mikä aine sulle oli laitettu ja mihin? uskoisin vielä jos heillä huulitäyttö onnistu...jotenki parempi...


      • ei ikinä enää
        k37 kirjoitti:

        Hyvä kun olet tyytyväinen:)
        toisin kyllä on hankala uskoa että sinä olet asiakas eikäklinikan henkilökunta..
        olen varma, että silmien alle aineitä eräs klinikanL:L ei osaa laitta,,se on ainaki 3 plastikka kirurgin ja muutamaan kosmetologin mielipide.
        mikä aine sulle oli laitettu ja mihin? uskoisin vielä jos heillä huulitäyttö onnistu...jotenki parempi...

        Hei nimimerkki "kärsinyt 37" ( siis sinä, jolle tuli silmien alle laitetusta juvedermistä pahaa jälkeä ). Laitoin sinulle viestiä jo tuonne kysy plastiikkakirurgiasta-palstallekin. Eli haluaisin mielelläni kuulla enemmän siis hyaluronidaasista, koska omalla kohdallani kyseisen aineen mahdollinen käyttö on noussut esiin. Onko sinulla jotain sähköpostiosoitetta tms, jonka kautta voisin ottaa yhteyttä sinuun?


    • brains?

      Harmi että klinikan mainetta mustataan muutaman sen elämäntehtäväkseen ottaneen toimesta.Lukemani perusteella täällä heiluu 2-3 henkilöä max joilla ongelmia.Joko hoidon tai oman päänsä kanssa.Koska ovat kirjoittaneet samasta asiasta käsittääkseni jo satoja viestejä,täytyy vian olla päässä.Mutta semmoista se on kun ei osaa lopettaa...

      • k37

        ei oma pään,,voisin kertoa monet paikat , missä olin käynyt sen jälkeen, he ovat sama mieltä mun kaa
        ja kun kerran 2-3 henkilöä, ne on vaan heidän mielistä henkilöä, ei oo ihmisiä ja klinikkan asiakkaita

        niin turha heidän kanss olla tekemisessa,,


    • puuduttavaa

      Ei ole niin väliä vaikkei sinun teksteistäsi saa selvää,olet ne jankannut sen sata kertaa.Ihan sama vaikka miljoona kirurgia olisi kanssasi samaa mieltä.Ei kiinnosta sinun tapauksesi enään.Kiinnosti silloin alussa, mutta tuollasta hullun jankkausta ei jaksa kukaan.

      • kylläkinkiinnostaa

        Miten niin ei kiinnosta?!?

        Juuri tällaisten kokemuksien kirjoittaminen julkisesti (olkoon sitten sata kertaa) ehkäisee jossain määrin ettei tulisi lisää uhreja. Nostan hatun kirjoittajalle!! <3


    • Samahan tuo on...

      ...vastaako nimimerkille "piikkiä", "brains?" vaiko "puuduttavaa". Sama henkilö niissä on, vaikka nimimerkkejä vaihtelee. Tahoa ei ole vaikea arvata. Ja kun ennen uhkailtiin poliisilla, nyt yritetään hulluus-korttia. Tsemppiä sinulle, k 37.

    • elämäntehtävä

      Kuinka monta viestiä olet tänne kirjoittanut tapauksestasi k 37 ?
      100? 200?

      • ei ikinä enää

        Hei k37, laitoin sinulle eilen sähköpostia. Toivottavasti on tullut perille ja ehdit vastaamaan jossain välissä. Kiitos jo etukäteen.


    • G

      Ei kukaan ammattitaitoinen hoitoalan henkilö tai klinikka laita Juvedermia silmänympärysalueelle - suuri todennäköisyys, että lopputuloksena ovat suuret silmäpussit jotka eivät ota poistuakseen ja turpoavat jopa vesikelloiksi. Käyttäjäkokemuksia ja kuvia löytyy internetistäkin, kun hieman etsii.

      En kyllä antaisi kasvojani minkään puoskaripuljun käsiin, mutta jokainen on vapaa päättämään omista kasvoistaan.

    • Groupon

      Kävin hampaiden valkaisussa.Vaalenivat mukavasti.Ystävällinen palvelu ja tarjouksen vuoksi todella halpa--Croupon

      • sweet teeth

        Itsellä vaaleni hieman.Ei mitenkään ratkaisevasti.Onneksi oli edullinen.Jos olisin mennyt Hollywwoodsmilen ylihintaiseen niin olisi harmittanut paljon.


      • Järkevintähän on...
        sweet teeth kirjoitti:

        Itsellä vaaleni hieman.Ei mitenkään ratkaisevasti.Onneksi oli edullinen.Jos olisin mennyt Hollywwoodsmilen ylihintaiseen niin olisi harmittanut paljon.

        ...hankkia hammaslääkäriltä muotit eli niin sanotut lusikat. Niiden mukana saa putkilon valkaisuainetta, jota sitten voi laittaa kotona kun tarvis vaatii. Riittää noin vuodeksi, ja uuden putkilon voi ostaa aina tarvittaessa. Putkilon saa noin parilla kympillä, ja se riittää taas vuodeksi. Hampaat pysyvät kauniin vaaleina tasaisesti ympäri vuoden.


    • ted82

      Onko kenelläkään kokemuksia karvojen poistosta kyseiseltä klinikalta?

    • hyväpalvelu

      Cityklinikka on paras

      • kiäh kiäh kiäh

        Päivän parhaat naurut!


    • sisko53

      sisko täti täällä... kysyisin onko joku käynyt kyseisellä klinikalla kasvojen caser smart xitys? ja minkälainen on tulos tullut ja onko pysyvä vastatkaa oon menos sinne....t.sisko

    • hammasalan PRO

      MISTÄ TUNNISTAA HYVÄN HOITOLAITOKSEN?
      No ei ainakaan siitä että väitetään Groupon/Citydealissä HUOM!
      20.11.12 "Karies tai hammaskivi ei ole este valkaisulle".
      HALOO! Kuka vahaa likaista autoa? Kyllä se ensin pitää pestä, sama pätee valkaisuun. Siis voihan sitä tehdä, mutta en suosittele.

      • hammaspuoskareita

        Ihmetyttää minuakin tuollaiset "hammaspuoskarit". Suomessa on totuttu siihen, että hammaskivi ja karies hoidetaan pois, jos sellaista on. Vasta sen jälkeen valkaistaan, ja se tietysti kannattaa tehdä asianmukaisessa paikassa. Itselläni on hammaslääkäriltä hankitut valkaisulusikat, joihin ostan valkaisuaineputkilon kerran vuodessa. Tuo "ensin valkaisu, hoidosta ei ole niin väliä" kuulostaa joltain kehitysmaameiningiltä.


      • Eroosio+valkaisu :(
        hammaspuoskareita kirjoitti:

        Ihmetyttää minuakin tuollaiset "hammaspuoskarit". Suomessa on totuttu siihen, että hammaskivi ja karies hoidetaan pois, jos sellaista on. Vasta sen jälkeen valkaistaan, ja se tietysti kannattaa tehdä asianmukaisessa paikassa. Itselläni on hammaslääkäriltä hankitut valkaisulusikat, joihin ostan valkaisuaineputkilon kerran vuodessa. Tuo "ensin valkaisu, hoidosta ei ole niin väliä" kuulostaa joltain kehitysmaameiningiltä.

        Monet nykynuoret ovat pilanneet hampaansa energiajuomilla. Ja nyt heille tyrkytetään päälle valkaisuja. Eroosion päälle vielä lisää eroosiota. Menkää, hyvät ihmiset, ensi töiksenne hammaslääkärille. Hän näkee, onko hampaissa eroosiovaurioita. Kertavalkaisu vaalentaa vain rajallisen ajan, mutta sama purukalusto on hautaan saakka. Siitä kannattaa pitää parasta mahdollista huolta. EI energiajuomille, EI puoskareille.


    • zaleee

      itseäkin houkutteli tuo valkaisutarjous, mutta ystävättärellä ei suojattu siellä ikeniä kunnolla. Ja tuo, että hammaskivi ei ole este ihmetyttää.

    • peruna

      Kävin smartlipossa cityklinikalla. Ihan tuskainen toimenpide, toipumiseen meni ainakin kuukausi ennen kun pystyin kunnolla liikkumaan. Toimenpidettä mainostettiin helppona (toipumisaikaa ei juureikaan ole jne). Tämä ei pidä paikkaansa. Olin TODELLA kipeä. Laskuttivat kaikesta ylimääräisestä. Tulos nyt 4kk myöhemin on muhkurainen :( odotan ja odotan ja odotan... Kehtaanko ikinä mennä rannalle/uimahalliin. Ottaa päähän että lähdin kyseiseen toimenpiteeseen.

    • Botoxista

      Botox on helppo ja nopea toimenpide, joka hyvin laitettuna onnistuu kerralla ja kestää jopa puoli vuotta. Cityklinikalla toimenpide on kidutusta. Kun siellä takavuosina kävin, aina jouduin menemään uudestaan korjauttamaan otsan toista puoliskoa. Laittavat ainetta niin nuukasti, että vaikutus häviää 1,5 kuukaudessa.

    • BRAIN ???

      Harmi että klinikan mainetta mustataan muutaman sen elämäntehtäväkseen ottaneen toimesta.Lukemani perusteella täällä heiluu 2-3 henkilöä max joilla ongelmia.Joko hoidon tai oman päänsä kanssa.Koska ovat kirjoittaneet samasta asiasta käsittääkseni jo satoja viestejä,täytyy vian olla päässä.Mutta semmoista se on kun ei osaa lopettaa...

      • Missähän päässä...

        ...se vika onkaan! Katsokaa peiliin!


      • Mustamaalaamisesta
        Missähän päässä... kirjoitti:

        ...se vika onkaan! Katsokaa peiliin!

        Mustamaalaamisesta puheen ollen. Kaikki palstaa vähänkään enemmän seuranneet tietävät, mistä osoitteesta löytyy se 2 - 3 hengen ongelmaporukka, jolla ei ole parempaa tekemistä kuin jauhaa samaa skeidaa kaiket päivät. Samat copy-pastet aina uudelleen, uudelleen, uudelleen...


      • Mustamaalaamisesta
        Mustamaalaamisesta kirjoitti:

        Mustamaalaamisesta puheen ollen. Kaikki palstaa vähänkään enemmän seuranneet tietävät, mistä osoitteesta löytyy se 2 - 3 hengen ongelmaporukka, jolla ei ole parempaa tekemistä kuin jauhaa samaa skeidaa kaiket päivät. Samat copy-pastet aina uudelleen, uudelleen, uudelleen...

        Tämä sama ongelmaporukka häiriköi nerissä 24/7. Heitä harmittaa kovasti se, että alalla on parempia vaihtoehtoja kuin he.


      • k 37
        Mustamaalaamisesta kirjoitti:

        Tämä sama ongelmaporukka häiriköi nerissä 24/7. Heitä harmittaa kovasti se, että alalla on parempia vaihtoehtoja kuin he.

        En ole kirjoittanut tänne mitään vuoden aikana, eikä voi sanoa että "sama 2-3 henk.joukue". Sain klinikalta kirjallinen varoitus " klinikan ..muustamalaukselle" ja jos olisin vielä jotain klinikasta kirjoittanut, olisin joutunut oikeuden. Niin ajattelen että viisampi antaa asian olla. Edelleen voin vaan sanoa , että en edusta mikä muu yritys ja kerroin vaan oma kokemus. Edelleen olen sama mielta, että epäamattilainen lääkäri siellä on. Jumalan kiitos, kun lopuksi saa kaikki korjttu, Juvederm pussit on havinut ja ne kartiolangat ovat poistettu, kasvot on siis " muotoiiltu " uusiksi.Mutta se kokemus city-klinikassa ei unohdu koskaan. Sen verran on ranka.
        Ja kysymys henkilökunnalle: Mikä on omatunne? Voisitteko peilin edessa sanoa itselleni, että lääkärinä olen tehnyt potilalle hyvä, ja minulla on puhdas omatunne?


      • Tervetuloa takaisin
        k 37 kirjoitti:

        En ole kirjoittanut tänne mitään vuoden aikana, eikä voi sanoa että "sama 2-3 henk.joukue". Sain klinikalta kirjallinen varoitus " klinikan ..muustamalaukselle" ja jos olisin vielä jotain klinikasta kirjoittanut, olisin joutunut oikeuden. Niin ajattelen että viisampi antaa asian olla. Edelleen voin vaan sanoa , että en edusta mikä muu yritys ja kerroin vaan oma kokemus. Edelleen olen sama mielta, että epäamattilainen lääkäri siellä on. Jumalan kiitos, kun lopuksi saa kaikki korjttu, Juvederm pussit on havinut ja ne kartiolangat ovat poistettu, kasvot on siis " muotoiiltu " uusiksi.Mutta se kokemus city-klinikassa ei unohdu koskaan. Sen verran on ranka.
        Ja kysymys henkilökunnalle: Mikä on omatunne? Voisitteko peilin edessa sanoa itselleni, että lääkärinä olen tehnyt potilalle hyvä, ja minulla on puhdas omatunne?

        Luulin jo, että sinut on maksettu hiljaiseksi. Mutta ei olekaan, vaan peloteltu. Älä anna pelotella itseäsi. Oikeus on sinun puolellasi, jos ja kun se, mitä olet kirjoittanut, on totta.


    • vakkari1

      Cityklinikka on Helsingin ykkönen.Paras palvelu, parhaat tekijät.

      • Kiäh kiäh kiäh!

        Cityklinikka paras - paskanjauhannassa. Saavutus se on sekin! 24/7.


      • kläh
        Kiäh kiäh kiäh! kirjoitti:

        Cityklinikka paras - paskanjauhannassa. Saavutus se on sekin! 24/7.

        terveisin Psc ! Meillä Martina pistää!


    • priimus maximus

      Kyllä Laatukirurgia voittaa Cityklinikan 6-0 paskanjauhannassa.

      • Sääli!

        Olisin suonut Cityklinikalle sen ilon, että he ovat edes jossakin hyviä. Annettakoon heille kuitenkin tunnustusta hyvästä yrityksestä. He ovat olleet viime viikkoina liikkeellä 24/7, ja ahkerasti polkaisseet liikkeelle aina uusia ja uusia copy-paste-ketjujaan.


      • Parantaa kuin...
        Sääli! kirjoitti:

        Olisin suonut Cityklinikalle sen ilon, että he ovat edes jossakin hyviä. Annettakoon heille kuitenkin tunnustusta hyvästä yrityksestä. He ovat olleet viime viikkoina liikkeellä 24/7, ja ahkerasti polkaisseet liikkeelle aina uusia ja uusia copy-paste-ketjujaan.

        ...sika juoksuaan tämä klinikka. Ei valitettavasti palvelujensa laadussa, ellei palveluksi lueta copy-paste-saastan sekä solvausten syytämistä nettiin.


    • clown4ever

      Foliohattu-mainospelle on aloittanut PSC:n mollaamisen tuttuun tapaansa. Aina hyökkäämässä uusien kilpailijoiden kimppuun ja tietää parhaiten kaikkien muiden asiat. Kohta saadaan lukea rosis ja kusis uhkailua. Samaan aikaan kehuu sitten muissa ketjuissa omia luxus tuotteitaan.

    • Ydinlanka

      Toisaalta Irmeli puhuu tässä tapauksessa myös asiaa. Jankkaus vaan on turhaa.

      • Tyhmä on

        Tyhmä kun on, ei ymmärrä, että samaa jankkaamisia ei kukaan viitsi lukea. Pikainen silmäys riittää: sekunnissa huomaa, että taas samaa. Ainoa hyöty asiassa lienee se, että "irmeli" saa tuntea itsensä tärkeäksi.


    • Mutu mutu mutu

      Et ole nähnyt Martinaa, joten olet tullut päätelmään että hän ei ole siellä. Aha.
      Se sinun tietämyksestäsi...

      • Vastaus: kateus.

        No, se on tosiaan minun tietämykseni, että Martinaa ei näkynyt kumpanakaan kertana kun siellä kävin.


      • erittain katellinen

        Mä ainakin näin teidän videosta mitä markinoitte omalla fb sivulla :) Siellä Martsu juoksee sinne takas, ja erittän tyhmä haastattelu!!


    • imuiita

      olen Cityklinikkaan tyytyväinen!! ja teen kaikki toimenpiteeni sielä.Penttilä on huippu kirurgi..hän ei menisi huonomaineeseen ja huonoon klinikkaan operoimaan.mainettaan pilaamaan.Ja kaikilla klinikoilla sattuu ja tapahtuu.Kun ei ihminen ihan muovailuvaha kuitenkaan ole.Vaan paikat elää ja operoijat tekevät parhaansa kyllä!!!!Eivä TAHALLAAN varmasti pilaa toista ihmistä.Mutta ala on vaikea ja aina ei tule toivottua tulosta.Minä en täydellisyyttä tavoittele,mutta lekkuuttelen itteeni kyllä.Seuraavaksi laser rasvaimuun, kunhan saan rahaa. Onko muuten kukaan jo käynyt tässä uudessa imussa?Kaverilta otettiin kasvoista..mutta oikein tässä laajaalasessa 10 alueen vatsa jne.ssä.Kun ne puuduttaa niin pelkään että se silti tuntuu..aapuuaaa

      • tiuts

        Jo varma tekee parhaansa . työvälineet olivat pesemättä leikkauksen aikana ja hoitaja ei paljon ehtinyt ole mun vieressä vaan oli netissä. en mene enää toisten .olisi pitänyt uskoa mitä netissä kirjoitettiin:(((


      • tiuts

        jo ja sattu kivasti:) mulla tehti just koko vatsa .


      • miss2
        tiuts kirjoitti:

        Jo varma tekee parhaansa . työvälineet olivat pesemättä leikkauksen aikana ja hoitaja ei paljon ehtinyt ole mun vieressä vaan oli netissä. en mene enää toisten .olisi pitänyt uskoa mitä netissä kirjoitettiin:(((

        siis missä ?PSC?


    • njhhgjkhgghj

      Missä Martina, siellä kohta ongelmia.....

    • tiuts

      hei.kävin kysesellä kliinikalla ja en suositele kyllä kenellekään. eläinlääkäri hoita eläimiä paremmin kun siinä hoiteti mua:(

      • nannyfine1

        kävin parivuotta sitten enkä koskaan mene uudetsaan ystäväni kanssa, minulla botoxi ei kestänyt kuin noin kuukauden ja ystävälläni oli silmä roikuksissa ja otsa mustelmilla ja sattui molempia nuo pistokset... ei itään jää pusseja tarjolla,,kyselin hoitajalta vastaanotossa muista hoidoista koivin oli vaitonainen,,,,ei jäänyt hyv'' vaikutelmaa siintä eestiläisestä lääkäristä.


    • alex8

      Vaarallista touhua!

    • 25+

      Kävin tässä kuussa Cityklinikalla ottamassa Restylane Perlanea nasobiaalijuonteisiin ja naururyppyihin suupielen lähellä. Olen helposti hymyilevä ihminen ja olen pudottanut viime aikoina painoa (terveellisyyden rajoissa). Rypyt tuntuivat mielestäni näkyvän aiempaa enemmän kasvojen menettäessä pyöreyttä. Jo yhden ruiskeputken jälkeen ero oli positiivisesti huomattava. Lääkäri kertoi toimenpiteestä ja käytetyistä aineista kokeneen oloisesti.

      Otin samalla käynnillä myös vähän botoxia rauhoittamaan leuan lihaksia joita jännitän huomaamattani elehtiässäni ja jotka aiheuttavat leualle ruttuisen, kumpuisen pinnan. Ennen kuin kävin lääkärin luona en ollut ajatellut, että myös sitä aluetta voisi silottaa botoxilla. Toimenpiteet eivät pistäneet enempää kuin rokotteen tai verinäytteen ottaminen. Muutama tunti toimenpiteen jälkeen suun ympärys oli vähän arka kuten lääkäri oletti, mutta mustelmia ei näy eikä muita sivuvaikutuksia ole esiintynyt. Vaikka lopullinen vaikutus näkyy vasta muutaman päivän kulutuua, olen jo nyt tyytyväinen tasaisemman nasobiaalialueen takia.

      • Ruttuleuka

        Kuinka monta pistosta botoxia tuli leukaan ? Itsellä samaa ruttuongelma


    • siisoikeasti

      menee muualle , ei sinne! Ainakin psc-in tai ihoakademiaan. toi on aivan perseesta koko paska.

    • 25+

      Hei Ruttuleuka! Minulle laitettiin leukaan botoxia yhdestä ampullista. Pistoksia tuli kaksi - yksi leuan molemmalle puolelle. Pistosten laittamisesta on nyt kulunut kuukausi, eikä minulla ole ollut ongelmia hoidettujan alueiden kanssa. Pidän lopputuloksesta, leuka on hymyillessä sileä eikä muhkurainen. :)

      • verikoira

        nyt loppu juominen( siis oma mainos) aletaan ryyppäämään!!!!!!


    • paska paikka

      En suosittele kenellekkään kyseistä paikkaa.

      • En minäkään! En missään nimessä!


    • tahtois lisää

      Onko tämä makkaratalossa? Kävin ottamassa botoxia kerran Kalliossa jollain klinikalla, siellä oli ihana naislääkäri,joka pisti tosi hyvin,ei sattunut ja tuloskin kesti säädetyn ajan.Nyt olen unohtanut sen paikan nimen tai onkohan sitä enää.Oli siinä paloaseman ja kirkon vieressä.

    • 23456

      Kiertäkää kaukaa koko paikka. Kokemusta on. Jos ette usko, voitte mennä teettämään itsellene paskaa ja katsoa sitten harmittaako.

    • Lennu2

      Respan työntekijä on erittäin epäystävällinen!!

    • iloinen asiakas

      Kokemukset ovat aina henkilökohtaisia. Minulla kuitenkin (2 x ) siellä käyneenä tosi hyvät. Piotr oli ihana ja hoito oli toiveitteni mukaista. Respassa voisi olla hieman ystävällisempi henkilö, joskin pääasia oli kuitenkin se hoito.

    • mirandaaax

      Mä kävin joskus hoidattamassa suonikohjut ja tykkäsin paikasta. Hoidon tekijä oli erittäin seksikäs mies joten olo oli hieman kiusallinen. Tämmönen nuori tyttö aivan posket punaisina. Menisin kyllä uudestaan myös :)

    • Korkeat korot

      Olen käynyt vuosien varrella Cityklinikalla monta kertaa ja koukussa olen :)

      Minulle on tehty aikoinaan väkälankakohotus (nykyisin kai kartiolangakohotuksen nimellä) ja sen jälkeen minulle on pistetty moneen otteeseen sekä Botoxia että Restylanea. Väkälankakohotukseen olin tosi tyytyväinen, ja onneksi luin kauhujuttuja operaatiosta vasta jälkikäteen. Homma oli tosi lyhyt ja tulokset - ainakin omasta mielestäni - kestivät vuosia.

      Täyteaineita ja Botoxia minulle on pistetty muuallakin kuin Cityklinikalla, mutta tykkään Cityklinikan tyylistä siksi, että sinne voi reippaasti marssia esim. huulikuvan kanssa ja sanoa, että tämmöiset huulet, kiitos. Tietyllä tavalla asiakasta siis kuunnellaan eikä heti ensimmäisenä sanota, mikä on hyvä ja oikea tyyli ottaa esim. sitä huulitäytettä.

      Botox-pistoksiin olen ollut tosi tyytyväinen myös. Minusta tuntuu, että Cityklinikalla pistetyt Botoxit pysyvät pidempään kuin muualla. En tietty voi olla ihan varma, mutta kuitenkin.

      Henkilöstö on jees. Itselleni merkkaa eniten se, että pistäjä tai leikkaaja kuuntelee asiakasta ja on ystävällinen. On nimittäin tullut kohdattua sellaisia sinänsä tosi ammattitaitoisia lekureita, jotka kattelee asiakasta nenänvarttaan pitkin. En mä sellaista halua. Mieluummin kohtaan näissä merkeissä kivan ja mukavan lekurin kuin jonkun itseään täynnä olevan egoistikirurgin.


      Tykkään kyllä myös noiden toimitiloistakin. Jotenkin vain sitä luottaa enemmän tyylikkääseen, siistiin paikkaan kuin joihinkin kauneushoitoloiden takahuoneisiin, joissa olen myös käynyt pistettävänä.

      Mä olen siis oikeinkin tyytyväinen asiakas ja meinaanpa käydä jatkossakin tuolla. Vuosien myötä paikat rupsahtelee aina vain enemmän, joten uusia tarpeita tulee koko ajan...Rahanmenoa ei voi estää.

      Jossain vaiheessa kai pitänee ottaa hardcore-kasvojenkohotuskin. Mut muutama vuosi vielä mennään pistoksilla, imuilla ja semmoisilla.

      ihmettelen tätä mustamaalausta, koska en ole koskaan törmännyt mihinkään sellaiseen, mistä tässä topicissa puhutaan. Mistähän tää panettelu oikein sikiää? Kilpailijoilta?

      Jos mä aidosti olisin tyytymätön hoitotuloksiin, menisin kyllä reklamoimaan paikan päälle enkä poraisi netissä nimettömänä. Sillä tavallahan ne asiat hoidetaan, että marssitaan reippaasti sinne, mistä on huonoa palvelua saanut ja hoidetaan asia kuntoon yrityksen kanssa.

      Suosittelen kyllä, että otatte yhteyttä tonne Cityklinikkaan, jos kerran koko elämä on mennyt pilalle piikitysten takia...

      • geeli

        Meinaatko että kukaan ei ole ottanut sinne yhteyttä? Minkä lain mukaan Cityklinikalla on mitään vastuuta, kun koko ala on valvomaton?


    • tyytyväistä ollaan

      heiii ei kannatakkaan tehdä arvoíota näiden keskustelujen pohjalta.jos ei ol vertailukohteita edes.Totta hemmetissä pistos tuntuu joltain aina ..ellet oo tunnoton.J jos ko klikka olisi näin huono kun annetaan tässä ymmärtää,niin kyllä media olisi huolen pitänyt skandaalin kärysestä otsikostaan.Sekä valvonta on kauneusklinikoilla varmaankin 10 , koska ala on ns turhuutta joidenkin mielestä.Mun ystäviä kaksi on käynyt implandit laittamassa ja molemmat on tyytyväisiä..KIRURGI oli hyvin lämminhenkinen..muut olivat mukavia ja palveluhenkisiä kaikki..tilat viihtyisät jne ..menen itsekkin kun on rahat kasassa.Eihän se sellast ole, kun telkassa on nähty jossain jenkeissä..ne on superrikkaille.Vaan normi touhua..olen käynyt ja katsellut suomen klinikoita ja mun butjetille käy muutama ja city on mun suosikki..
      oikeesti tutkikaa järjellä näitä..eikä jonkun palstan provosointia kannata noteerata.

    • Onneto

      Älkää menkö sinne sinne mies lääkäri leikas minun yläluomet ja ei onnistunut sain jälkeen tietää että kyseinen lääkärin ei ollu plastic vaan yleislääkärin minulle valehteltiin

    • leikinloppu

      Ihmettelen myös, että miten tavallinen lääkäri kyseisellä klinikalla saa tehdä kirurgisisa toimenpiteitä, kuten rasvaimuja ym.Pyytäkää kirjalliset toimenpideohjeet,rikskeistä ja sen sellaisista, lukekaa huolella ja allekirjoittakaa vasta sitten sopimus, jos toimepiteseen meinaatte mennä. Milläs todistat suullisesti mukamas annetut ohjett ja riskeistä kertomisest. Asiat kyllä hoituu, mutta pidemmän kaavan mukaan, ja klinikka saa korvata töppäyksensä ja valehtelunsa. Älkää menkö kyseiseen paikkaan.Voisihan tuota kysyä plastiikkakirurgisten lääkäreiden liitosta, saako tavis lääkäri kirurgisia toimenpiteitä harrastella.

      • Kyllä_saa

        Kun on laillistettu lääkäri, saa tehdä kaikkia toimenpiteitä mitä itse uskoo osaavansa. Missään ei ole esimerkiksi määrätty että vaikkapa rasvaimun saa tehdä vain plastiikkakirurgi. Asiakkaan oma "itsesuojeluvaisto" pitäisi toimia jos toimenpidettä tekee lääkäri jolla ei ole koulutusta aikomaansa toimenpiteeseen.
        Esimerkiksi plastiikkakirurgi on tavallinen lääkäri joka on aikanaan lisäopinnoilla erikoistunut kirurgiaan ja edelleen plastiikkakirurgiaan lisäopinnoilla. Näin hänellä on paremmat valmiudet opiskella mm. rasvaimun suorittaminen.
        Esimerkiksi minulla on tavallinen yleislääkäri (kolme eri lääkäriä) tehnyt pieniä plastiikkakirurgisia toimenpiteitä (luomenpoistoja, myös kasvoista) kirurgisesti ja täysin luvallisesti. Työn jälkikin on ollut täysin plastiikkakirurgin laatua.


      • onkosikorskikirurgivaiei

        Lääkärin opinnoista erikoituminen KIRURGIKSI kestää 6 vuotta! Samaa voisi sanoa, että polven,selän,käden,pään ym leikkauksen voisi tehdä tavallinen lääkäri, eikä tarvitsisi olla ortopedi,neurokirurgi ym. Kyllä sillä on väliä kuka saa tehdä kirurgisia toimenpiteitä, sillä se on erikoisala.Onko Sikorski kirurgi vai ei, saako leikellä ihmisiä vai ei,ottakaa selvää.


    • järkikäteenjokaiselle

      Mulle tehtiin rasvaimu Cityklinikalla. Olen toki helppo asiakas, koska iho on ihan hyvä ja onnistumisprosentti siten kasvaa. Olen tyytyväinen tulokseen joka tapauksessa. Käykää monessa paikassa konsultoinnissa ja varatkaa aika vasta sitten. Vain hinta ei saa olla ainoa kriteeri. Kokemukset on hankala jakaa, kun ei tiedä lähtökohtia. Hankala se on kenenkään saada 100- vuotiaasta kaksikymppistä, joten peiliin kannattaa katsoa. Mieti ensin omat toiveet ja vertaa niitä siihen mitä sinulle voidaan luvata niiden toteutumiseksi. Ei vanha auto muutu uudeksi peltiä vaihtamalla. Mutta kuka osaa saumat tehdä niin, että hommaa ei huomaa. Se teidän pitää selvittää

    • ehdottomastipiotr

      Oma kokemukseni on, että Sikorski tekee parempaa jälkeä kuin moni plastiikkakirurgi. Ja hän on kaikin puolin asiakaspalvelun ammattilainen, toisin kuin moni plastiikkakirurgi.

    • ex-kaunotar

      Älkää hyvät ihmiset menkö sille lääkärille tekemään mitään kirurgisia toimenpiteitä. Minulle jäi todella näkyvät ja pysyvät arvet naamaan ja toisella puolella hermorata on jotenkin vaurioitunut. Kadun jokapäivä että olen kyseiseen paikkaan mennyt :/

      • enmg

        Tee ilmotus, korvattava on jos hermorata vaurioitunut. Onko otettu hermoratatutkimus?


    • naamapilalla

      City Klikan lääkärit eivät ole plastiikkakirurgeja
      Lääk. lis. Piotr Sikorski ei ole plastikkakirurgi vaan ihan terveyskeskus lääkäri: AAAM diploma. AAAM certificate. Expert Instructor of Laser & Health Academy, Cityklinikan toimitusjohtaja nämä tittelit eivät todellakaan ole muuta kuin muutamien tuntien kursseja joita kaikki läälärit saavat kun käyvät jotain kursseja. Hänellä ei ole Plastikkakkirurgin pätevyyttä eikä myöskään mitään siihen tarvittavaa koulutusta. Valviran rekisteri vahvistaa hänet lääkäriksi , hän ei ole siis plastikkakirurgi.

      Joten miettikää vähän minne menette , toimenpiteisiin.

      • idiootti123

        JulkiTerhikki vahvistaa onko kirurgin pätevyyksiä. Tavallinen lääkäri eikai saa edes suorittaa itsenäisesti leikkauksia?? Paitsi ihan pieniä toimenpiteitä kuten syylän poistoa, kitarisat saattaa olla tällainen toimenpide, ottaa papakoetta jne.


      • idiootti123

        Katsoin Cityklinikan sivuja, ja siinä Sikorski kyllä kertoo olevansa lääkäri eikä kirurgi. On näköjään erikoistunut laserhoitoihin ja botoxiin. Niihin koulutus on varmasti hyvä - Ja varmasti parempi kuin monen sairaanhoitajan, jotka Suomessa näitä tekevät.

        Noista rasvaimuista en sit tiedä pitäisikö olla kirurgi, tai onko kuinka riskiä jos peruslääkärin papereilla suoritetaan.


      • aaaaaaaammm

        Lääkäriliiton ohjeistus:

        "Markkinoinnissa voidaan käyttää vain yleisesti hyväksyttyjä oppiarvoja, oikeuksia tai pätevyyksiä sekä virka-asemaan kuuluvia nimityksiä, jotka liittyvät siihen toimintaan, jota markkinointi koskee. Nimikkeitä voidaan tarvittaessa lyhentää, mikäli se on yleisesti käytössä eikä muuta asian merkitystä (esimerkiksi silmäkirurgi = silmäkirurgian erityispätevyyden omaava silmätautien erikoislääkäri).

        Markkinoinnissa voidaan kertoa henkilöiden erityisasiantuntijuudesta. Erityisasiantuntijuus on osoitettava luotettavalla tavalla esimerkiksi Taitoni -rekisterissä tai vastaavan tasoisessa muussa ylläpidettävässä rekisterissä. Yleislääkärin ilmoittaessa erityisasiantuntijuudestaan hänen tulee olla toiminut lääkärinä vähintään 6 vuotta."


    • salatjulki

      plasticsurgery.fi/henkilokunta
      Tri. Karl Johan Svedjeholm, MD, LL, kirurgiaan erikoistuva lääkäri ei ole myöskään plastikkakirugi vaikka tekee tälläisiä leikkauksia asiakkaille. Hän on vain tavallinen lääkäri ei ole kirugi vaan ihan tavallinen terveyskeskuslääkäri. Aika huikeata toimintaa ja hienoja titteleitä mies itsestään mainostaa. Pelottavaa toimintaa.

    • itseoppinut

      Ei ole päässyt ilmeiseti kouluun tai koulusta läpi, tai sitten on erittäin taitava että ei tarvitse kouluttautua:) Pitäisikö mennä ja kysyä että laittaisi polven tekonivelen, kun niin taitava. Lisää KIRURGIAN pätevyydestä
      https://www.laakariliitto.fi/koulutus/

    • kirurgileikkaa

      Se mitä ihmettelen näissä kirjoituksissa on järjen puute. Jos haluaa mennä plastiikkakirurgille, pitää sitten mennä plastiikkakirurgille. Jos menee yleislääkärille leikattavaksi, voi syyttää itseään jos menee pieleen. Jokainen on velvollinen selvittämään etukäteen lääkärin ammattitaidon, eikös juu?

    • ylenhaastattelu
    • Kiitollinen

      Kannattaa!

    • Ensuosittele

      En menisi, henkilökunta mitä sattuu ja osaaminen myös. Maine TODELLA huono alan toimijoiden parissa jotka tietävät asioista enemmän. Mm. leikkaussalissa töissä hoitajia joilla ei sinne koulutusta!!!! Miettikääpä sitä!

    • kenenyritys

      Tämähän oli Helsingin Sanomissa tänään huonoimpien klinikoiden joukossa The Lookin kanssa. Onkohan sama yritys?

    • Marjatta2013

      Kävin Cityklinikalla hampaiden valkaisussa. En ollut mielestäni hankala vaan pelokas asiakas. Nuorehko hoitaja oli hyvin epäkohtelias. Jäi ikävä muisto paikasta.

      • Ammattitaidotontaroskaa

        Sama mimmi toimii leikkaussalissa vaikka ei ole siihen koulutusta!!!


      • kdkfkfjfk
        Ammattitaidotontaroskaa kirjoitti:

        Sama mimmi toimii leikkaussalissa vaikka ei ole siihen koulutusta!!!

        Minkälaisen koulutuksen luulet leikkaussaliin olevan?? Jos sinulla on sairaanhoitajan tutkinto, olet pätevä työskentelemään leikkaussalissa. Koulutus tapahtuu pitkän ja huolellisen perehdytyksen muodossa työssä oppimalla. MUTTA cityklinikan perehdytys on ala-arvoista, sitä ei voi edes perehdytykseksi kutsua, joten itse en edes sylkäisisi paikkaa kohti.


      • sylkykuppi

        Eiköhän leikkaussalihoitajat kouluteta ihan erikseen. Ja Cityklinikka on edelleen ihan hyvä paikka. Joten sylje toiseen suuntaan.


      • kfkdjdkfk

        Missäs leikkaussalihoitajaksi koulutetaan? Kerro, kun muka tiedät.
        Sairaanhoitaja AMK -tutkintoon ei kuulu mitään erikoistumista, koulun jälkeen ei ole erityisiä koulutuksia, joita pitäisi käydä ollakseen pätevä esim. leikkaussaliin.
        Viimeisenä opiskeluvuotena voit syventäväksi työharjoitteluksi ottaa perioperatiivisen hoitotyön, jossa perehtyminen tapahtuu työtä tehden (=työharjoittelu). Kuka tahansa sairaanhoitaja voi hakea töihin leikkaussaliin. Toki työharjoittelunsa leikkausalissa suorittaneilla siitä on etua työtä hakiessa. Työpaikan vastuulla on tehtävään perehdyttäminen. Ei ole olemassa mitään "hei hain leikkasalihoitajakoulutukseen, siitä kun valmistun saan olla leikkausalissa töissä jee". Älä päde, kun et asiasta tiedä.
        Ja edelleen, ei todella ole hyvä paikka.


      • ihanhyväedelleen

        Ihan hyvä on mulle ollut. Ihan hyvää palvelua olen saanut. Ja olet varmaan AMK-sairaanhoitaja, eli lähestulkoon ylilääkäri. Onko muuten puurot ja vellit menneet nyt sekaisin. Jos sulla on huono kokemus ei mulla tartte olla.


      • malliesimerkki
        ihanhyväedelleen kirjoitti:

        Ihan hyvä on mulle ollut. Ihan hyvää palvelua olen saanut. Ja olet varmaan AMK-sairaanhoitaja, eli lähestulkoon ylilääkäri. Onko muuten puurot ja vellit menneet nyt sekaisin. Jos sulla on huono kokemus ei mulla tartte olla.

        Jos ei ole pätevää argumenttia, hyökkää toista vastaan loukkauksin! Näin voitat väittelyn!


    • laseri

      Onko kukaan käynyt Smile eye lift toimenpiteessä jossa laserilla hoidetaan silmäpusseja? Millainen lopputulos, miten pitkään vaikutus kestää?

    • m---m

      Joo käyttävät ilmeisesti niin laimeaa "kopio"botoxia ettei mitään vaikutusta :( mulle pistettiin tuplat kun menin valittamaan ettei tulosta näy. Tupla-annoskaan ei saanut aikaan mitään vaikutusta. Originaali botoxia muhun on joskus pistetty, ja sillä saatiin kulmat nostettua jo minimi annoksella.

    • Silenceisgold

      Plastiikkakirurgi ja Helena (sairaanhoitaja) ovat tuon klinikan pelastus. Tekevät hyvää työtä molemmat ja haluavat selvästi asiakkaan parasta. Luotan heihin tuolla klinikalla.

      • vaarallista

        Olet oikeassa. Muuten kyseisessä paikassa edelle menee raha, yritys ja oma napa. Joka nyt on normaalia yritystoimintaa, mutta kun se menee asiakkaiden turvallisuuden edelle, on kyse vaarallisesta toiminnasta.


    • Entinenasiakas2016

      Kävin hampaanvalkaisussa. Pieleen meni! Hampaat eivät vaalenneet ja hoitotilanne tuntui epämiellyttävältä. Viikkoon en uskaltanut edes kasvoja kunnolla rasvata, kun suu oli täynnä aftoja (?) ja teki ihosta suun ympäriltä kosketusaran. Iso osa viikosta meni kaikkia mahdollisia ruoka-aineita vältellen, kun suu oli niin rikki. Reklamoin asiasta toimitusjohtajalle, jolloin tarjottiin uutta käyntiä. En mennyt, en suosittele kenellekään. Aiemmin hammaslääkärin tekemät valkaisut ovat olleet toimivia ja kivuttomia.

    • Tyytyväi

      Minulla valkaisu onnistui hyvin. Tehty Zoom valkaisu neljä vuotta sitten ja nyt tehovalkaisu Cityklinikalla. Pari päivää söin pelkkiä vaaleita ruokia ja lisäsin valkaisukynää viidesti päivässä. Olen tyytyväinen tähän miltä hampaan näyttävät.
      Minulla on taipumus aftoihin mutta ei nyt sellaisia tullut.
      Itsellä ainakin aftat liittyy aina flunssaan tai kuukautisiin. valkaisevat hammastahnat tekee niitä myös.

    • Liianedullinen

      Minua henkilökohtaisesti suuresti epäilyttää esimerkiksi Botuliini-hoidon hinta 129 euroa (verkossa ostettuna jopa 115 euroa)! Googlasin kaikki muut Botox-pistokisa tarjoavat kauneushoitolat yms., niin hinnat ovat kaikissa alkaen 250-295 eur. Väkisin tulee mieleen, että miksikö tämä hinta Cityklinikalla on niin edullinen? Hinta on ollut jo ainakin 3 vuotta sama, ei ole kyseessä erikoistarjous. Jokin tässä mättää....

      • Rahatvähis

        Sitten ei kannata mennä jos epäilyttää. Se on niin yksinkertaista. Mä käyn Helenalla säännöllisesti. Ei ole mitään valittamista.


    • TyytyväinenCityyn

      Olen käynyt Cityklinikalla Helenalla useasti. Ei voi kuin suositella. Itselläni botox pysynyt erittäin hyvin ja lisäysvälinä toimii jopa 7kk.

    • MariKarli

      Hei, onko kenelläkään kokemuksia vesiruiskurasvaimusta cityklinikalla. Onko klinikka parantanut työn jälkeä sitten vuoden 2012 huonojen kommenttien?
      Itseä ihmetyttää että lääkäriä ei pääse tapaamaan konsultaatiovaiheessa, vain hoitajan. Kuinka hoitaja voi arvioida onko toimenpide sopiva ko. asiakkaalle jos alueelle on tehty leikkauksia aiemmin. Myös sähköpostissani esittämiin kaikkiin kysymyksiin ei vastattu vaan jouduin soittamaan perään. Vastaajan sävy oli myös sellainen että pisti epäilyttämään.

      • Implantitcityltä

        Valitse mieluummin paikan plastiikkakirurgi tekemään Rasvaimu. On kalliimpi mutta tuloskin parempi. Cityklinikan plastiikkakirurgi on hyvä.


    • anonyymi1111111

      Helena Westerholm on todella osaava botoxin kanssa, todella kaunis ja luonnollinen lopputulos. Muihin en luota Cityklinikalla, en edes lääkäreihin.

      • Botox6

        Helena on minunkin luottopistäjä.


    • edellinen

      Ja jos joku epäilee tuota alhaista hintaa, niin se oli ennen korkeampi ja tämä 129e oli tarjoushinta. Ilmeisesti myynti kiihtyi niin paljon, että oli järkevää tehdä siitä pysyvä.

    • Tampersterista

      Olen käynyt hoitamassa sibelius-ryppyjäni useasti Turun toimipisteellä. Erittäin ystävällinen palvelu ja hienot uudet tilat. Yhdellä kertaa vaikutusta ei tullut, mutta kun valitin, pistettiin uudelleen ja homma toimi. Toivottavasti eivät nosta hintojaan, sillä tulen mielelläni käymään välillä Turussa Tampereelta.
      Laitatin myös lipolyysi-ruiskeen leuan alle. Kaksari lähti, mutta nyt hamsterit näkyy paremmin. Seuraavaksi jotain niille. Olen koukussa...

      • valviro

        Kommentti kirjoitettu 4.8.2017.
        Tuolloin Turun klinikalla ei ollut edes lupaa tuottaa yksityisen terveydenhuollon palveluita.

        Ja lipolyysi tehty laittomalla aineella.

        :(


    • Lorelai22

      Ja yllaolevaan lisays, etta kaikki paikan tyontekijat eivat ole onneksi epaystavallaisia kuten tama minua hoitanut miespuolisen laakari jonka kaytos oli todella masentavaa.

    • uskaltaisinkomennä

      Kukaan plastiikkakirurgi ei ole katsonut voivansa työskennellä tässä laitoksessa.

      • Mentorimplantti

        Jännä kuulla. Minulle kys. paikan kirurgi Weltheim laittoi implantit vähän aikaa sitten. Ja hyvä kirurgi olikin. Hyvät Mentorit sain.
        Sinänsä en ihmettele kateutta koska kyseinen plastiikkakirurgi on hyvännäköinen ja lahjakas. Sellaiset Suomessa lytätään tietenkin..


    • LoppuAsiakkuus

      Olen käynyt Cityklinikalla vuosia, eli kanta-asiakas olin tähän päivään asti.

      Tympeän ylimielinen vastaanottovirkailija (mies) jonka muistan aiemmasta samanlaisena sai minut ärsyyntymään niin että vuosi sitten olikin vika kerta. Oikea Hottis sarjaan sopiva asenne ja tavat., eikä minkäänlaista käsitystä miten asiakas lepytetään. Onneksi olkoon vain.

      Konsultaatio sivujen mukaan on ilmainen, olisin ottanut samalla botoksin niin kuulemma lääkärin palkkio on satasen konsultaatiosta. Ja olisin laittanut varmaan 6000 euroa kasvojen ikääntymisfappion korjauksiin tulevana vuonna

      Wake up and smell the roses. Olen joka vuosi laittanut yrityksen palveluihin 1000-6000 euroa eri toimenpiteisiin 10 vuoden periodilla n 30000 euroa. En maksa konsultaatiosta erikseen, vaan äänestän jaloillani.

    • Kävin tänään iltapäivällä Terveys talossa kun luulin saavani kohta sydän kohtauksen... Minulla on ollut kovat sykeet 3 päivää vaikka istuisin ja olisin rentoutuneena. Siellä otettiin EKG (sydänfilmin) ja veri kokeen... kaikki näytti luojan kiitos normaalita. Kuten mainitsin aikaisemmin niin minulla on ollut voimakkaita pään ja niskan särkyjä ja ennen tätä minulla ei ole koskaan ollut mitään vastaavanlaisia pään ja niska särkyjä... ei edes tosi kipeässä oloissakaan. Olen laihtunut paljon ja olin ennestäkin laiha mutta nyt suorastaan olen tikku ja tämä tapahtui noin pari viikkoa sitten kun vatsani on löystynyt ja tuntuu ettei mitään ravintoianeet imeydy. Tulee aaltoilevia kuumetta (luulin ensin flunssaksi) ja kasvoistani on tullut joten pidempi ja hoikempi sekä leukasta on tullut selvästi leveämpi ja se on valahtanut alas... tiedän että kuulostaa oudolle mutta olen ottanut nyt joka toinen päivä kuvan kasvoistani että seuraan sen kehityksen kaikkien toimeenpiteiden jälkeen ja vertailen ne aina siihen kuvaan jossa on oman kasvoni. Nuorempana minulla on ollut astma ja esim. aspiirinia en saisi edes vieläkin käyttää. Nyt kun mun fyysisten oireiden takia olen tutkinut Dysportia enemmän ja enemmän niin ne oireet mitä minulla on niin moni muukin on kärsinyt niistä ja jopa vieläkin pahemmin. Sitä ei saisi käyttää jos on astma tai jos on ollut!! Nyt minua kiinnostaa tetää, että MIKSI cityklinikalla lääkäri EI etukäteen kertonut että tämä ei ole se perinteinen botox (Hän ei edes missään vaiheessa maininnut että tämä on nimeltä Dysport... sain itse sen selville vasta potilastiedossa) ja se että mitä kaikkia riskejä tähän liittyy!!! Puhumattakaan, että olisi ottanut esin selvä onko minulla ennestään allergioita tai muita sairauksia!!! Seuraan tilanetta JA JOS oloni tästä pahenee ja/tai tulee lisää oireita jotka selvästi viittaisivat Dysportiin niin nähdään sitten käräijllä!!! Siellä samalla käsitellään minun pilaantuneet posket ja tahalteen silmieni alle levitetyt täyteaineet, mitkä EI missään nimessä kuuluisi olla!!! Olen tällä hetkellä niin turhautunut ja vihainen siitä mihin kuntoon minut siellä laitettiin....EI pelkästään ulkonäön suhteen vaan myös minun fyysinen hyvinvointi ja tästä en anna anteeksi!!! Ei edes myönnetään mitään vaan suorastaan syytetään potilasta ja keksitään tekosyitä ku tekosyitä, että miksi kävi näin. Puolen tunnin toimeenpide on pilannut minun elämän. Olen ollut viimeiset pari viikkoa heikossa kunnossa ja tuntuu että oireet vaan lisääntyy päivittäin. Ensin ihmettelin ku olen aina ollut terve ja erittäin harvoin saan edes flunssan, mutta nyt olen oireillut jatkuvasti. Nyt ainakin tiedän mistä erittäin korkealla todennäköisyydellä johtuu.
      Onko täällä kenelläkään ollut samat oireet Dysportista? Ja jos on ollut niin kauanko teillä meni kun oireet lähtivät kokonaan pois? Ja loppuuko tämä painajainen koskaan?
      Muuten on ollut tekstejä, joissa on mainittu että Dysportin oma farmaseutti oli kertonut yhdelle potilaalle (joka näköjään oli kärsinyt vahvoista sivu vaikutuksista) että aine kulkee läpi elimistöä.
      Minua oikeasti kiinnostaisi tietää miten Suomen viranomaiset tähän aineen käyttöön suhtautuu!!
      Pahimmassa tapaksessa tähän aineeseen voi kuolla!!!
      Lukekaa alla olevat linkit:

      https://www.realself.com/forum/dysport-side-effects
      https://www.dysport.com
      http://www.botoxsupportcommunity.com/dysport-on-24th-feb

    • kylsepikkuhiljaa

      Lääkeaine on oikein käytettynä turvallinen. sulle voi tulla antibiootistakin jotain oireita. Mutta kyllä siellä pitää osata reagoida mahdollisiin komplikaatioihin. Ootko sinne ollut yhteydessä? Ne varmaan osaa hoitaa sut kuntoon.

      • Näinsemeni

        Lääkeaine? Kyseinen aine on MYRKKYÄ! Itse klinikka myös sen tietää ja tämän takia he eivät mainitsee kotisivullaan muuta kun pelkästään botuliini sanan. Kyllä näin miten hyvin viime syksyllä ottivat palautteeni vastaan. Cityklinikan toimeesta on todella moni kärsinyt ja pahasti. On ihme, että kyseinen paikka on edes pystyssä!


      • käsittämätöntä

        MIKSI otit MYRKKYÄ? Oletko tullut vahingossa myrkytetyksi? On kai sinullakin vastuu tekemisistäsi? Jatkossa get a life.


      • Ettäsillätavalla

        Ei ole vaikea arvata kuka on kirjoittanut edellisen viestin. Ennen tämän otin kerran Siluetissa botoxen ja siitä EI tullut mitään ongelmia!
        Viimekertaisen mitä Cityklinikassa sain luotin lääkärin sanan, että kyseessä on se perinteinen botox!
        Ainoa virhe minkä tein oli se, etten ottanut selvä paikasta! Olisin vaan mennyt esim. Siluettiin tai muuhun luotettavan ja ammattitaitoisen paikkaan.


      • Ettäsillätavalla

        Mainittakoon senkin vielä, että Siluetissa otettu botox suorastaan kaunisti kasvojani sen lisäksi kun ei tuonut mitään fyysisiä ongelmia. Mitä sensijaan kyseisen klinikan "botox" teki... aiheutti fyysisiä ongelmia ja rumisti kasvot!! Olen kysynyt muilta mainekkailta klinikoilta, että minkä takia he eivät käyttää Dysportia ja sain itse asiassa aika kattavat vastaukset. Sillä on tosiaan SYYNSÄ minkä takia muut eivät halua käyttää tämän aineen asiakkaalleen!!!


    • Botox-hammaslääkäri

      Varokaa etenkin klinikan hammaslääkäriä, joka antaa botox- pistoksia!

      • hammashoitsu

        Kuka siellä on hammaslääkäri?


      • KerroEteenpäin

        Kauhistelen5454, kiitos kommentistasi! Voisitko ilmoittaa näistä mitä olet huomannut viranomaisille? Se on todella tärkeä, että heille menee nämä tiedot sillä se on ainoa tapa saada kyseisen henkilön vastuuseen. Kyseisetä paikasta on tehty lukuisia valituksia ja maine on mikä on. Siellä on tuhottu monien ihmisten elämää vastuuttomuudella ja epärehellisyydellä. Olen sama mieltä siinä henkilössä on jotain todella epäilyttävä ja olisit vaan nähnyt hänen reaktion kun kerroin talon naispuolisen lääkärin aiheuttamasta katastrofista.


      • Kauhistelen5454

        Olen ilmoittanutkin mutta googlattuani olen myös tajunnut, että viranomaisilla menee vuosia ja vuosikymmeniä näiden asioiden selvittelyyn. Esimerkiksi ihan se valelääkäri Laiho oli saanut temmeltää rauhassa eikä Valvira ollut puuttunut mitenkään. Sairaanhoitajien tai asiakkaiden sana ei paina mitään.

        Olen kuullut paljon siitä millaista tuolla on olla töissä ja mitä siellä muutenkin tapahtuu. Asiakas sentään voi äänestää jaloillaan mutta sairaanhoitajana pitää vain sietää, jos haluaa pysyä alalla. Käyn paikassa ottamassaBotoxia ja pistoksia nykyisin siksi että Helena osaa hoitaa juuri minua.

        Kerran olen ollut leikauspöydällä ja silloin kyseinen lääkäri oli töykeä ja pelottava molemmille hoitajille jotka siinä mukana oli. Kahdet kasvot. Lipevää mielistelyä minulle ja huutoa hoitajille. Ja vieläpä sitten rupesi minulle tämä lääkäri kertomaan kuinka hän on niin paljon viisaampi ja taitavampi kuin hoitajansa. Muistaakseni hän vielä sanoi toisesta hoitajasta että hän on tyhmä. Sanoi minulle asiakkaalle.

        Olin aivan hiljaa ja lopuksi kysyin hoitajalta että onko teillä aina tällaista. Hoitaja nyökkäsi ihan hiljaisena.

        Omituinen omituinen paikka.
        Tämä on vaan minun mielipiteeni kyllä. Toivon etten joudu oikeuteen, kun onhan täällä sellaistakin uhattu.


      • Mahtavaa

        Tosi hyvä, että ilmoitit! Mulle aluehallintoviranomaiset kertoivat, että asiaan käsittely menee noin vuosi tai vähän yli. Se on sen arvoista! Tosiaan heille ei tullut mitenkään yllätykseksi sillä tosiaan on tehty mittavat valitukset kyseisestä paikasta! Ai he uhkaavat oikeuteen?! Sen kun tekevät sen!!... voit olla varma oikeus on puolessasi sillä viranomaisilla on jo tiedossa paikan uhrien lukumäärästä.
        Kunpa olisin ottanut ensin selvä paikasta ennen kun menin puoskariin!

        Kuulemma talon ainoat henkilöt, joilla on sitä ammattitaitoa ja heille potilas tärkeä, ovat Riikka V. ja Helena W.


      • smhsmh
        Kauhistelen5454 kirjoitti:

        Olen ilmoittanutkin mutta googlattuani olen myös tajunnut, että viranomaisilla menee vuosia ja vuosikymmeniä näiden asioiden selvittelyyn. Esimerkiksi ihan se valelääkäri Laiho oli saanut temmeltää rauhassa eikä Valvira ollut puuttunut mitenkään. Sairaanhoitajien tai asiakkaiden sana ei paina mitään.

        Olen kuullut paljon siitä millaista tuolla on olla töissä ja mitä siellä muutenkin tapahtuu. Asiakas sentään voi äänestää jaloillaan mutta sairaanhoitajana pitää vain sietää, jos haluaa pysyä alalla. Käyn paikassa ottamassaBotoxia ja pistoksia nykyisin siksi että Helena osaa hoitaa juuri minua.

        Kerran olen ollut leikauspöydällä ja silloin kyseinen lääkäri oli töykeä ja pelottava molemmille hoitajille jotka siinä mukana oli. Kahdet kasvot. Lipevää mielistelyä minulle ja huutoa hoitajille. Ja vieläpä sitten rupesi minulle tämä lääkäri kertomaan kuinka hän on niin paljon viisaampi ja taitavampi kuin hoitajansa. Muistaakseni hän vielä sanoi toisesta hoitajasta että hän on tyhmä. Sanoi minulle asiakkaalle.

        Olin aivan hiljaa ja lopuksi kysyin hoitajalta että onko teillä aina tällaista. Hoitaja nyökkäsi ihan hiljaisena.

        Omituinen omituinen paikka.
        Tämä on vaan minun mielipiteeni kyllä. Toivon etten joudu oikeuteen, kun onhan täällä sellaistakin uhattu.

        Työhaastatteluissa tärkeimmät kysymykset kyseessä olevassa paikassa ovat, että miten suhtautuu vaikeisiin asiakkaisiin, sillä heidän alallaan "hulluja riittää" ja otatko helposti itseesi, kun heillä on niin monia "isoja persoonia." Kertoo tämäkin jotain tästä paikasta...


      • kylläkertoo
        smhsmh kirjoitti:

        Työhaastatteluissa tärkeimmät kysymykset kyseessä olevassa paikassa ovat, että miten suhtautuu vaikeisiin asiakkaisiin, sillä heidän alallaan "hulluja riittää" ja otatko helposti itseesi, kun heillä on niin monia "isoja persoonia." Kertoo tämäkin jotain tästä paikasta...

        Voi apua.


      • KylläMuuttuuIsoksi
        smhsmh kirjoitti:

        Työhaastatteluissa tärkeimmät kysymykset kyseessä olevassa paikassa ovat, että miten suhtautuu vaikeisiin asiakkaisiin, sillä heidän alallaan "hulluja riittää" ja otatko helposti itseesi, kun heillä on niin monia "isoja persoonia." Kertoo tämäkin jotain tästä paikasta...

        Tottakai... siinä vaiheessa kun pilataan välinpitämättömyydellä ja epärehellisyydella näin pieni asia kun toisen viattoman ihmisen KASVOT ja HYVINVOINTIA niin kyllä siinä vaiheessa ihan kenen tahansa persoona muuttuu "isoksi"!!!
        Mitä oikein ne luulee?!


    • ropotti76

      Onko kellään kokemuksia Coolsculpt hoidosta? olen kysellyt monella foorumilla mutten saa vastausta.
      Nyt olisi tarjous käynnissä mutta epäilyttää ostaa kyseistä hoitoa ilman muiden kokemuksia, ennen jälkeen kuvia tms...

      Eli oletko käynyt Coolsculptissa jos olet mikä on kokemus?

      • viiraapäästä

        Kaikki tämä mitä oot lukenu Cityklinikasta, paikasta mistä Valvira on tehnyt rikosilmoituksen, ja silti suunnittelet sinne menoa?


      • mainostavatitsensä

        Minusta tuntuu, että itse klinikka pyrkii vaihtamaan näillä palstoilla puheen aiheen ja yrittävät samalla mainostaa heidän uutta hoitoa! Usko pois se on varmastikin näin, sillä itselläni on äärettömän vaikea uskoa kenenkään kiinnostuvan menemään sellaiseen paikkaan, jolla on näin hälyttävän huono maine ja josta kuten mainitsit niin Valvira on tehnyt rikosilmoituksen. Ihan oikeasti kuka halua ottaa moiset riskit ja menemään sinne hoitoihin.
        Muutenkin paikka on tunnettu myös kovasta itse mainostamisesta näillä palstoilla :)


    • vievaan

      Vie vaan!!! :))

      Sekin on vakavaa lähteä väittämään entisten asiakkaiden kokemukset (joista on näytteitä) valheelliseksi!!! Enpä nyt tiedä, että onko totuuden kertominen mustamaalamista!! :)

      Niin se on sitten eri asia tykkääkö paikka tästä, mutta itsehän näitä on aiheuttanut. Ei kukaan turhasta anna negatiivisen palutteen ja kerto julkisesti kokemuksistaan paikasta.

      Samalla myös IP osoitteeista viranomaiset näkevät miten ahkerasti itse paikka näillä palstoilla kirjoittelee :))

    • IsraelistaTuotu
    • Onkopystys

      Onko Cityklinikka vielä pystyssä?

      • Aamuvirkku

        Taitaa olla ainakin aktiivisesta mainonnasta päätellen.
        Kiinnostais kyl kuulla, mitä Valviran tekemät rikosilmoitukset on poikineet.

        Harvemmin kuulee että Valvira usuttaa poliiseja kenenkään kimppuun...


      • Ihmejakumma

        Poliisi aloitti rikostutkinnan Cityklinikan toiminnasta, entisen työntekijän mukaan jopa rasvaimuja tehty ilman lupia - tutkinnanjohtaja kuvailee tapausta harvinaiseksi.

        JO tätä onkin ihmetelty milloin ja koska kaikki tulee julki. Yleislääkärit tekevät leikkauksia ja kirugin hommia vaikka ei ole pätetvyyttä. Piotr Sikorskin esittelee itseä Plastikkakirurgiksi vaikka sellaista pätevyyttä ei ole.

        Kyllä naiset kannattaa katso ensin mihin menee leikattavaksi ja onko todellakin pätevyys ihan oikea näinkin isoissa toimepiteissä kuten leikkaus.


      • eiedes

        Kyseisessä paikassa ei edes onnistunut ihan perus pistoshoito.... puhumattakaan leikkaukset.
        Luvat pois! Ihan oikeasti.


    • Whatonearth

      https://yle.fi/uutiset/osasto/news/tabloid_police_to_investigate_clinic_over_unlicensed_cosmetic_procedures/10378358

      Tabloid newspaper Iltalehti reported on Thursday that police have started a pre-trial investigation into healthcare service provider City Clinics Group, which provides cosmetic procedures such as breast augmentations, liposuction and laser treatments at City-Klinikka facilities in Helsinki and Turku .

      According to Iltalehti, Valvira, the National Supervisory Authority for Welfare and Health, made a formal request to the police for an investigation as they suspect the City-Klinikka Turku clinic was carrying out cosmetic medical procedures before Valvira granted the required license in September 2017.

      The paper reports that the group's Helsinki clinic had the correct permit to carry out private healthcare services.

    • huhmitätouhua

      ILTALEHTI 30.8.2018


      Cityklinikkaa epäillään luvattomasta terveydenhuollon ammattitoimen harjoittamisesta.

      Poliisi aloittaa esitutkinnan kauneuskirurgiaan erikoistuneen Cityklinikan taustalla olevan City Clinics Group Oy:n toiminnasta.

      Rikosnimikkeenä on luvaton terveydenhuollon ammattitoimen harjoittaminen.

      Cityklinikan epäillään tehneen toimitiloissaan luvanvaraisia toimenpiteitä ilman lupaa.

      Iltalehti kertoi jo heinäkuussa, että Valvira on tehnyt tänä kesänä Cityklinikan toiminnasta tutkintapyynnön sekä Lounais-Suomen että Helsingin poliisille.

      Nyt asiaa tutkii Helsingin poliisi.

      Tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Kirsi Kanth kertoo Iltalehdelle, että rikostutkinta koskee City Clinics Groupin toimintaa kokonaisuudessaan.

      Rikoksesta epäillään yrityksen toiminnasta vastaavaa johtoporrasta.

      - Kävimme Valviran tekemän tutkintapyynnön yksityiskohtaisesti läpi. Siitä ilmenevien seikkojen perusteella tällä hetkellä näyttää siltä, että tässä on toteen näytettävissä luvaton terveydenhuollon ammattitoimen harjoittaminen. Vaikuttaa siltä, että City Clinicsillä ei ole ollut vaadittavia lupia ylläpitää terveydenhuollon palveluja tuottavaa yksikköä, Kanth kertoo.

      Tutkinnanjohtaja Kirsi Kanth sanoo, että tutkinnan aloittamisesta on päätetty vasta hiljattain, joten poliisi ei ole vielä ehtinyt esimerkiksi tehdä kuulusteluja tai muita tutkintaan liittyviä toimenpiteitä.

      Kanth pitää tutkintaa harvinaisena siksi, että kyseisellä rikosnimikkeellä kirjatut rikosepäilyt koskevat tavallisimmin yksittäistä terveydenhuollon ammattitoimen harjoittajaa, mutta tällä kertaa tutkinta kohdistuu kokonaiseen yritykseen ja terveydenhuollon palvelujen ylläpitämiseen.

      Kyseinen yritys on ollut viranomaisten tarkkailussa jo aiemmin.

      Etelä-Suomen aluehallintovirasto on saanut vuosina 2013-2017 käsiteltäväkseen kymmenen kantelua, jotka liittyvät Cityklinikkaan.

    • nowords
    • woooowde

      No jo on kumma. Tämäkin ketju saanu 250 vastausta.

    • Armas_Tanska

      Kyllä se on niin, tytöt ja pojat, että luvilla ei leikata. Saksilla leikataan. Tämä on todistettu ehdottoman aukottomasti kymmeniä kertoja Cityklinikka Turun tiloissa.

      Ja ettekö ole ihmisraiskat jo Tami Tammisen evankeliumistakin ymmärtäneet, että yrittäjän aikaa eivät viranomaiset saa ryövätä? Joku kateellinen psykopaatti on selvästi ilmiantanut sekä Tamin että Sikorskin. Syy on ilmiantajassa, ei uutterassa yrittäjässä. Yhtään mummoa ei ole kuollut, joten antakaa yrittäjien menestyä, älkää hidastako heitä normaali-ihmisten lakipykälillä!

      Jospa asia selviää, jahka Ilkka Kanerva suhmuroi Leijonakuninkaille audienssit eduskuntataloon. Köyhät, typerät ja rumat noudattakoot lakeja ja asetuksia. Menestyneet sedät tekevät mitä tahtovat.

      • poliisiasiaa

        Noiden kotisivulla mainostetaan vieläkin Turun leikkauksia esime. rasvaimua ja rasvansiirtoa. Eli siellä terveyskeskus lääkäri leikkaa ilman leikkauslupaa tai ilman valvovaa kirurgia. rasvansiirrossa on kuollut ihmisiä ja samoin rasvaimussa.

        Kyllä pokkaa riittää. Eikö lääkäriliiton pitäis jo puuttua asiaan.


    • kikiriki

      Itse olen käyttänyt The Look in palveluja vuodesta 2002

      • sanatoneimuuta

      • voiapua

    • hoihoihoi

      Huomasin äsken, että oli poistettu kaikki tekstit mitä oli mainittu Cityklinikan henkilöstö kohdassa tästä lääkäristä... siinä oli tekstejä mm. hänen työhistoriasta JA siitä mitä kaikkia toimeenpiteitä hän tekee kys. paikassa!! On vielä edelleen hänen CV, mutta oli vielä erilliset tekstit kys. lääkäristä!! Miettikää... he poistivat ne kaikki!

      Mutta ei haittaa, sillä itse arvelinkin että saattavat muokata tai ottavat pois ne tekstit. TÄMÄN TAKIA OTIN KUVAN SIITÄ SIVUSTOSTA ennen kun ehtivät ottamaan sen pois!! :)))))

      https://cityklinikka.fi/tyontekija/akmaral-karakulova/


      Nyt lähetän Valviralle s-postina mun ottamia kuvia siitä sivustosta. Kun kerrankin he eivät enää näe mitä oli alunperin siinä linkissä mitä lähetin heille. Ongelma ratkaistu! :))))


      Miksiköhän he ottivat ne tekstit pois heti kun saivat tietää, että ilmoitin lääkäristä Valviralle?!

      Onneksi tajusin ottaa kuvat, ennen kun tekstit katosivat!

    • käsittämätöntä

      ... Siinä oli kuvia kun hän oli leikkaamassa ja nekin on otettu pois. Mutta ei hätää minulla on kännykässä NE KUVAT!!

      Noiden touhut ja asioiden peitteleminen on niiiiiin uskomatonta ja hävytöntä ettei mitään rajaa!!!

    • kukalaittaastopnäille

      Tietääkö kuka mikä klinikka oli mainittu kyseisessä artikkelissa, missä Dermavile oli laitettu?! Kiinnostaisi tietää!

      Cityklinikan toimari oli kuulemma käyttänyt tätä ainetta asiakkailleen (toisessa firmassa) 2000-luvun alkupuolella!

      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2002/05/02/huulitaytteesta-ikuinen-vaiva

      Näköjään ei yksi kohu ei-tutkitun/hyväksytyn-täyteaineen kanssa riittänyt hänelle!! Nythän Cityklinikka käyttää Lumina nimisen täyteainetta, mikä tietojen mukaan ei myöskään ole tutkittu ja hyväksytty EU tasolla.

      Mitä enemmän kun saan tietää näistä sitä enemmän rupee kuvottamaan!
      Pelkästään se tieto, että paikan perustaja on tehnyt joskus yhteistyötä Jylhän kanssa niin se olisi jo riittäänyt etten olisi astunut koko paikkaan!

    • Cityonparas

      Cityklinikka on paras ja Pjotr huipputyyppi ja ihanan näkönenkin...

      • mitentähänliittyy

        Miten hänen ulkonäkö liittyy siihen mitä hänen omistama firma on tehnyt?!


      • Satunvaantietämään

        Kyse on mustamaalaus kampanjasta eikä mistään muusta. Pjotr on maailman herttaisin ja ihanin ihminen joka pitöö parhaan mahdollisen huolen potilaistansa.

        Kateelliset ihmiset joilla ei ole omaa elämää on usuttanut poliisin Pjotrin kimppuun joka on anteeksuantamatonta.

        Minulle on kerrottu kyllä että tämän takana on sairas ihminen. nämä ei pysy salassa...kyllä paha ihminen saa aina palkkansa.

        Kun poliisi ontutkinut niin nähdään että CityKlinikka on aina toiminut oikein ja lain mukaan.


      • Vastuuseen
        Satunvaantietämään kirjoitti:

        Kyse on mustamaalaus kampanjasta eikä mistään muusta. Pjotr on maailman herttaisin ja ihanin ihminen joka pitöö parhaan mahdollisen huolen potilaistansa.

        Kateelliset ihmiset joilla ei ole omaa elämää on usuttanut poliisin Pjotrin kimppuun joka on anteeksuantamatonta.

        Minulle on kerrottu kyllä että tämän takana on sairas ihminen. nämä ei pysy salassa...kyllä paha ihminen saa aina palkkansa.

        Kun poliisi ontutkinut niin nähdään että CityKlinikka on aina toiminut oikein ja lain mukaan.

        Viime syksynä kun tein talon naislääkärin "ammattitaitoa" täynnä olevasta työntuloksista valituksen paikan toimarille niin sen yhden kohtaamisen perusteella EN TODELLAKAAN sanoisi, että hän välittää potilaistaan!!

        Sen jälkeen kun naislääkäri laittoi minut sen näköiseksi ja siihen kuntoon niin he odottivat, että olisin ollut hiljaa, jotta heille ei aiheutuisi ongelmia!! Tuolloin sanoin suoraan paikan toimarille, että asia ei jää tähän. Ja niin ei jäänytkään.

        EN kuuluu niihin ihmisiin, jota suuta pidetään kiinni uhkailemalla oikeuden käynneillä tai muillakaan asioilla!! Siinä vaiheessa kun minua näin välinpitämättömästi ja törkeästi vahingoitetaan (sekä fyysisesti, että henkisesti), josta joudun kärsimään loppu elämäni asti niin kyllä laitan tekijät vastuuseen!! Pidän viimeisen asti huolen, että saan oikeuteni heiltä!!


    • huhhuhhuhhu

      Olin varaamassa aikaa jo tänne mutta onneksi googlasin. Voi luoja mitä touhua.

      • rankemmattuomiot

        Se on myös äärettömän ikävää, että Suomessa ollaan hyvin vaatimattomia ja kun jotakin vakavakin hoitovirhettä sattuisi esim. kauneus toimeenpiteistä niin siinä vaiheessa syyllistetään itseämme, että miksi menin siihen paikkaan. Kuitenkin tosi asia on se, että asiakas luotti tekijän osaamiseen ja ammattitaitoon, joita itse tekijä on mainostanut itsestä!! Siinä vaiheessa ihminen luottaa siihen!! Kun sitten paljastuu hoitovirheiden kautta, että ei kyllä mitään lupaamat osaamiset pitänytkään paikkansa niin kyllä siinä vaiheessa tekijä itse kantaa 100% vastuutta KAIKISTA vahingoita, mitä on aiheuttanut henkilölle!! Mielestäni sellaisen kuvan ja nimen myötä pitäisi päättyä paljon luetun lehden kanteen ja näin ainakin kaikki muutkin puoskarit Suomessa pelästyisivät ja tämä pakottaisi heidänkin toiminnan muutosta!!
        Itse uskon rankkoihin tuomioihin juuri näissä tapauksissa, joissa selkeästi ja tietoisesti on rikottu sääntöjä ja on valehteltu!!


      • miksipitäätehdä

        Firman kotisivuilla väitetään, että kys. lääkäri tekee pienkirurgisia toimeepiteitä... ei rasvanimu ja siirrot ole mikään pieniä toimeenpiteitä!!! Kun tämän kysytään ihan keneltä tahansa päteväiltä plastiikkakirurgeilta niin vahvistavat miten vaativa operaatio sekin on!! Tämän takia tarvitaan sen extra 6 vuotta koulutuksen plastiikkakirurgiksi... ei tämän lisä koulutuksen tarvetta kukaan turhan keksinyt!! Ja siinä opetetaan sellaisia asioita mitkä ehkäisevät vahinkojen aiheuttamista ja en usko siinä vaiheessa hän olisi mennyt pilaamaan asiakkaansa kasvoja perus pistoshoidoilla... ja ei edes yksi moka vaan MONTA peräkkäin!!


      • valitsePlastiikkakirurgi
        miksipitäätehdä kirjoitti:

        Firman kotisivuilla väitetään, että kys. lääkäri tekee pienkirurgisia toimeepiteitä... ei rasvanimu ja siirrot ole mikään pieniä toimeenpiteitä!!! Kun tämän kysytään ihan keneltä tahansa päteväiltä plastiikkakirurgeilta niin vahvistavat miten vaativa operaatio sekin on!! Tämän takia tarvitaan sen extra 6 vuotta koulutuksen plastiikkakirurgiksi... ei tämän lisä koulutuksen tarvetta kukaan turhan keksinyt!! Ja siinä opetetaan sellaisia asioita mitkä ehkäisevät vahinkojen aiheuttamista ja en usko siinä vaiheessa hän olisi mennyt pilaamaan asiakkaansa kasvoja perus pistoshoidoilla... ja ei edes yksi moka vaan MONTA peräkkäin!!

        Rasvaimu tai rasvansiirto on kaikkea muuta kuin pienkirurgiaa. edes silmäluomien leikkaamista ei ammattilainen pidä pienkirurgiana.

        Miettikääpä kuluttajat vähän ennen kuin annatte tk lääkärin tehdä itsellenne noita. Rasvaimussa j rasvansiirrossa on olemassa komplikaatioriskejä. Kun tuollaisen leikkauksen tekee tk lääkäri ilman päähinettä ja muutenkin epästreiilisti (hanska paljastaa ihoa) kuten kuvista nähdään, niin ei ole edes ihme jos jotain menee pahasti pieleen.

        Härskeintä tuossa on se että Turussa tk lääkäri on noita tehnyt ilman mitään lupaa. Lupaa ei oe ollut edes vastaanoton pitämiseen ja siellä on sitten tehty brasilian buttock liftit ja isot rasvaimut.

        Jos olette yhtään kiinostuneet omasta terveydestä etsikää koulutettu plastiikkakirurgi noihin leikkauksiin. Julkiteerhikistä sen voi tarkastaa kenellä on plastiikkakirurgin pätevyys ja kenellä ei ole.


      • järjetöntä

        On pakko vielä tämänkin mainita, että se on ihan älytöntä miten klinikka reagoi ja muokkailee niiden sivut sen mukaan miten näillä palstoilla paljastetaan heistä!!
        Esim. kun kirjoitin sekä tässä että toisessa palstassa siitä lääkäristä joka puoskaroi mua, että hänestä klinikka avoimesti mainitsi kotisivullaan henkilöstö kohdassa, että tekee mm. rasvaimut ja niiden siirrot, luomileikkaukset ja jne. ja siitä että olen ilmoittanut näistä Valviralle, niin ei mennyt kun muutama päivää kun huomasin kaikki tekstit ja kuvat missä kys. lääkäri oli tekemässä leikkauksia katosivat ja paikalle tuli video missä häntä mainostetaan hänen tekemästä pistoshoidoista. Tästäkin vielä kirjoitin julkisesti, että tekivät nämä muutokset ja että onneksi tajusin ottaa kuvat siitä sivusta (tiesin että he tulevat heti muokkaamaan kun saavat tietää Valviralle tehdystä ilmoituksesta). Nyt äsken huomasin heidän fb sivussa kun mainostivat (pvm. 18.9.) kys. lääkäriä ja mitä kaikkia toimeenpiteitä hän tekee tuolla eli avoimesti ovat kertoneet hänen tehdyistä rasvaimusta, luomileikkauksista... Itselläni heräsi heti kysymys minkä ihmeen takia jos kerrankin heidän mielestä eivät ole tekemässä mitään sääntöjä vastaista niin poistivat heti kun saivat tietää Valviralle tehdystä ilmoituksesta heidän henkilöstö sivustosta kaikkia tekstejä ja leikkaus kuvia, joita kys. lääkäri tekee.

        Ystävättäreni vitsailikin, että jos nyt hakisin tyyliin johonkin FBI:lle töihin niin ehkä jopa saisinkin näillä kehittyineillä jäljittämisen taidoillani... mut pakkohan joku näitä järjettömiä ja hävyttömiä touhuja paljstaa. Mitä enemmän saan tietää sitä enemmän rupee suorastaan kuvottamaan mihin laitoin itseäni...


    • Armas_Tanska

      Olen aikonut mennä bikinialueen (eli nivus kyseessä) laserointiin tälle klinikalle, jos saan myönteisen luottopäätöksen. Onko kenelläkään kokemusta nivusseudun laserista? Ovatko aiemmat psykiatriset vaivani kontraindikaatio laserhoidolle? Entä tippuri, joka minuun tarttui esikoislestadiolaisnaapurini saniteettitiloista? Lieneekö sukupuolinen oirehdintani laserin vasta-aihe? (Naapurillani Oraksen hana ja IDO-WC-istuin. Naantalin asuntomessumallistoa molemmat kalusteista.)

      Ystävällisin syysterveisin
      Armas Tanska

    • luminatäyteaine

      Se, joka myy eteenpäin (ja myös käyttää omille asiakkailleen) Lumina täyteainetta on näköjään itse klinikan omistaja (hänen toinen firma):

      https://luminafiller.com

      ... että on oikein yli miljoonalle laitettu täyteaine ja näin oli väitetty (ainakin) yhdelle asiakkaalle!

      Yleensä kaikkien firmojen kotisivuilla on mainittu toimijoiden nimet. Tuossa ei ole mainittu mitään henkilöistä. Miksi ei haluttu kertoa perustaijen/omistaijen nimet tai edes yhdenkin henkilön nimen ja yhteystiedot, joka tomii firmassa?

      Toivoisin myös perin pohjin tutkitaan näitä mainittuja sertifikaatteja ja tunnustuksia mikä klinikan toimari on laittanut sen molemmissa firmoissa (Cityklinikka ja tämä).
      Joissakin maissa tunnustuksia ja sertifikaatteja pystyy ihan ostamankin vaikka ei olisi aihetta saada niitä.

    • EnYmmärräEn

      Olen miettinyt millä valtuuksilla tk lääkäri tekee mt diagnooseja varsinkin jos potilas hänen luonaan ei tosiaankaan ole missään mt asioissa käynyt vaan kauneutta hoitamassa.
      Olen saanut jäätävät haukut ja mielisairaus diagnoosit reklamaation ja viranomaiselle valittamisen yhteydessä. Järkytyksestä selvittyäni mietin vaan miten outoa tämä on.

      Luulisi että viranomainen puuttuisi tähän koska onhan tuo hulluksi leimaaminen lääkäriltä järkyttävä veto. Suomessa ei uskoisi tätä tapahtuvan ei!

      • Etoleainoa

        Sen voin sanoa, että ET OLE ainoa, joka on saanut moiset haukut ja diagnoosin!
        Oliko Cityklinikka, missä nämä tapahtuivat?


      • kuuluisivaihtaa

        Cityklinikka mainostaa lauseella -> "Anna hyvinvointisi näkyä."
        Mielestäni kuuluisi käyttää näitä lauseita -> "Tule meille, mikäli haluat elämäsi tuhoutuvan. Meillä se onnistuu pelkillä pistoshoidoillakin. Ei edes tarvitse olla riskiä sisältävä leikkaus. T. tk lääkäri."
        Sitten se olisi rehellinen mainostaminen!!!


      • enyllättynyt

        Ei muuta kuin, että tervetuloa kerhoon.


      • Sivustaseuraaja

        Jopa on törkeää tekstiä taas Cityklinikasta, samaa kuukaudesta toiseen tapahtuvaa yrityksen mollausta ja muutamien samojen henkilöiden tekemän. Mahdatte olla todella katkeraa sakkia. Tarkoitusperänä tuhota koko yritys, mutta siinä tuskin onnistutte :D


      • hehehejust
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

        Jopa on törkeää tekstiä taas Cityklinikasta, samaa kuukaudesta toiseen tapahtuvaa yrityksen mollausta ja muutamien samojen henkilöiden tekemän. Mahdatte olla todella katkeraa sakkia. Tarkoitusperänä tuhota koko yritys, mutta siinä tuskin onnistutte :D

        Kuuluuko mielestäsi myös Valvira tähän "katkeraa muutamien samojen henkilöiden" joukkoon???!!! Sillä viimeisen rikostutkinnan pyynnönhän teki juuri Valvira ja enpä nyt usko se olisi tehnyt "katkeruudestaan"... vai mitä???!!


    • justjusthehe

      Nimimerkille Hehejust- HANKI ELÄMÄ, eikö sulla ole muuta tekemistä kuin käydä itkemässä tänne ryhmään samaa asiaa päivistä ja viikoista toiseen. Valvira hoitaa. Ei siihen sun apua tarvita.

      • LääkärinEtiikka

        Ilkeily tässä ketjussa ei ainakaan paranna ko. yrityksen mainetta.
        Jos olette tämän kyseisen klinikan kannattajia niin yrittäkää käyttäytyä asiallisesti ja ystävällisesti.

        Jos klinikkaa puolustavat kommentit ovat kärsivän potilaan herjaamista niin eipä anna luotettavaa kuvaa kommentoijista eikä yrityksestäkään. Asioita voi hoitaa nätisti ja toisia kunnioittaen. Älkää nyt puolustajat pahentako enää tämän yrityksen asemaa aggressiivisella viestinnällänne ja kiusaamisella.


      • tämänhetkinenelämä

        ... ja elämä puoskarointien jälkeen ja jos sitä voi edes kutsua elämäksi --> Juoksemista itkien ja stressaantuneena erikoislääkäreistä toiseen ja nekin melkein kaikki yksityisen puolella. Ei mitään, tulen laittamaan nämä kustannukset plus kaikki muut kulut joita tulee aiheuttuvan näistä tuhoista aiheittaijen maksettavaksi oikeudessa!!!
        Tämän takia sanonkin, että KAIKKI puoskarit kiinni tässä maassa ja ne, jotka ovat tietoisesti toimineet väärin ja sitä kautta vahingoittaneet asiakkaitaan niin heidän kuvat ja nimet isolla lehtien kansissa kuuluisi olla. PISTE.


    • MiettikääSitä

      Tässäkin ketjussa kirjoituksia yli 7 vuodelta. Ja aina vaan sama kuvio. Ammattitaidotonta rävellystä, potilaiden leimaamista mielisairaaksi ja päälle huutoa täällä palstalla ja uhkauksia.
      Ja sitten vielä klinikalla ihmetellään miksi tästä klinikasta puhutaan. Mustamaalaaminen on valheiden esittämistä. Mutta kun täällä ihmiset ei valehtele vaan kertoo omaa kokemustaan ja hakee tukea saatuaan kamalaa palvelua,

      • surullistamuttatotta

        Juuri näin! Ne mitkä itse olen kirjoittanut klinikan liittyvillä palstoilla ovat siitä mitä mulle tehtiin tuolla ja niiden kohtalokkaisista seurauksista!!! Ihan kenellekään tahansa kun olen kertonut tapahtuneista puoskaroinneista ja siitä miten lopulta päättyi mun oman kauniin ulkonäön lopullisen menettämisen niin kaikilla on ollut vaikea uskoa miten tällaisesta voi alkaa näin jäätävä puoskarointi ketju!!!! Ja vieläkin Suomessa, missä oletuksena on että on hyvin valvottu ja on turvallista!!!!

        Vähän aika sitten laskin kuinka paljon rahaa tähän asti on mennyt puoskarointien seurauksista niin oli lähes 6000 euroa ja puhumattakaan ne kulut joita odottaa edessä korjaus leikkauksia varten!!!!! Tässä ei ole ollut pelkästään rahan menot vaan myös vahingoittivat mun oma luonnollisen ja kauniit kasvot, terveet ja upeat silmät (joista olin aina ylpeä!), fyysinen terveyteni, osa työkykyä, mielirauha ja se onnellisuuden tunne mikä oli, sosiaalinen elämä, mun tulevaisuuden tavoitteet liittyen työhöni.
        Surullisinta tässä on se, että pidin ennen tohon taloon astumista ja päättymistä kys. naislääkärin käsiin, nuo pistoshoidot jonkinlaisena itse hemmotteluna. Se olikin elämäni tuho!!!!! Ei pelkästään mun vaan mun koko perheen!!!!!!
        Se siitä "ammattilaisen" ammattitaidoista!!! Olisin välttynyt vieläkin vakavimmista seurauksista jos ja vaan tämä olisi ollut vastuullinen, olisi ollut tarvittava ammattitaitoa ja rehellisyyttä!!!!!

        Laitoin aikaisemmin tähän ketjuun s-posti osoitteen ja pyysin, että vahingoitetut edelliset asiakkaat (joilla on näyttöä puoskaroinnista) voisivat ottaa yhteyttä. Tähän saakka pari on ottanut yhteyttä ja mitä heillekin oli käynyt on ollut järkyttävää ja kuvasti heidänkin tapaukset miten ammattitaidottomuudella ja epärehellisyydella oli puoskaroitu niin että kärsivät edelleen seurauksista!!!!! Olen ihan varma meitä uhreja on huomattavasti enemmän mitä luullaan. Ei vaan kaikki haluaa/uskaltaa puhua äänen sattuneista hoitovirheistä ja moni varmasti syyttää myös itseään, että miksi ylipäänsä päättyi tohon paikkaan. Sitä tein itsekin alussa, mutta kokoajan päädyin ajatukseen että silti kenellekään pitäsi olla oikeutta toimia näin välinpitämättömästi. Ja tämä ajatus on auttanut mua taistella noita kohdalleni sattuneita puoskarointia vastaan!!!!! En luovuta!!!!!!!

        Mulle on suorastaan aiheutunut traumat näistä sattuneista tapahtumista ja vaikka on kulunut vuosi mutta vieläkin kun herään aamuisin, toivoisin kaikkien ikävien tapahtumien olevan vaan unta josta voisin herätä siihen mitä oli ennen tohon tuhoon tuomitun paikkaan astumista. Mulla on niin ikävä kaikkia mitä mulla oli ennen tämä.... mun oman luonnollisen ja kauniin ulkonäkö, terveys ja elämäni laatu ://////
        Tällä hetkellä asiantuntijat joita olen nähnyt ovat painottaneet että pitäisi nyt vaan hyväksyä sattuneita tapahtumia ja niiden seurauksia vaikka kuinka ikäviä ovatkin. Ja olen kokoajan yrittänyt mut tuntuu lähes mahdottomalle päästä yli tästä painajaisesta johon olen joutunut. Jopa yksi ehdotti, että menisin ja puhuisin jollekin psykiatrille näistä ja löytäisin sitä kautta ns. ulospääsyn tästä painajaisesta. Tosiasia on se, että ei psykiatri pysty tuomaan niitä mitä olen menettänyt lopullisesti mm. mun ulkonäön, terveet ja kauniit silmät. Se mitä siinä on, että vaan avautuisin ja sitä olen tehnyt kokoajan mun läheisille, kavereille ja avaudun silloin tällöin puoskareihin liittyvillä keskustelu palstoilla. Mut ei silti muutta ne tosiasiat mitä on tapahtunut.
        Cityklinikan jälkeen ja siitä tulleista seurauksista ei ole ollut päivääkään jolloinka en olisi itkenyt ja ennen näitä puoskarointia ei hymy tippunut mun huulilta. On edelleen todella vaikea uskoa ja hyväksyä, että mulle on sattunut näitä järkyttäviä asioita joita joudun kantaa ja joista joudun kärsimään loppu elämäni asti.
        Jos nämä vahingot olisi sattunut esim. jossakin autokolarissa tai jostakin sairaudesta niin musta tuntuu että olisi ollut helpompaa hyväksyä kuin se että joku toinen ne aiheuttaa ja vieläkin olin maksanut siitä että mut tuhotaan tällä tavalla. Se on oikeasti niin vaikea käsittää asian.
        Mun läheiset kehottivat mua, että kirjoittaisin päiväkirjan ja siinä avauduisin mun joka päiväsistä tunteista ja varsinkin sen jälkeen kun aina satun katsomaan itseäni peilistä... ja kokeilinkin mut se ei auttanut. Pahin on kun satun näkemään kasvojani peilistä (varsinkin silmät ja sen ympärillä olevat järkyttävät muutokset)... en vaan näe mun minä kuvani ja ne kasvot mitä kuuluisi olla mun ja jota multa riistettiin ilman mun lupa. Se mitä näen suorastaan jonkun toisen ihmisen kasvot mun kehossa ja sinä hetkenä haluaisin vaan kuolla.


    • Fdd

      Toiminta jatkuu entiseen malliin! Helsingissä ja Turussa?

    • jatkuva

      Cityklinikan mustamaalaaminen jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu....

      • Asiakasonsyyllinen

        Jatkuu jatkuu koska koko soppa on viihdyttävä. Pointsit universumin surkeimmasta kriisiviestinnästä. Kun paska on tuulettimessa aletaan syyttelemään potilaita ja entisiä työntekijöitä. Harvoin näkeetällaista mutta uppailen kyllä tätä ja seuraan. Ihan parhainta viihdettä on noi puolustelemiset. Teitä syytetään siitä et leimaatte ihmisiä mielisairaiksi. Vastaatte näihin syytöksiin leimaamalla lisää ihmisiä mielisairaiksi. :DDD

        Oon jäänyt koukkuun Cityklinikan touhun seurailuun. Tää on aivan loistavaa sekoilua herran vuonna 2018...


    • Elämäcityklinikanjälkeen

      Pitäisi kirjoittaa artikkelin, missä kuvataan Cityklinikan jälkeistä elämää.

    • Cityklinikkaonparempi

      Olen ihan aito asiakas. Itselläni on paikasta ihan hyviä kokemuksia. Pystyn vertaamaan tätä paikkaa erääseen toiseen paikkaan.

      Tuo osaaminen taitaa olla ongelmana näissä kaikissa alan yrityksissä. Tämä paikka omalta osaltani kykeni ottamaan vastaan asiakaspalautetta ja huolehti minusta hyvin 5 vuotta sitten, kun silmäni kuivuivat toimenpiteen jälkeen.

      Ilmankos eivät tahdo siellä uskaltaa tehdä mitään tai varoittelevat kovasti.

      Botoxin kanssa on sama tilanne. Eivät tahdo uskaltaa antaa isoja pistoksia, etteivät tuhoa mitään. Se ei ole aineen tai rahan pihtaamista, vaan vastuullisuutta.

      Käykää naapuriyrityksessä kokeilemassa, niin osaatte verrata...

      • Envoisanoasamaa

        Mahtavaa kuulla, että kohdallesi toimittiin asiallisesti tuolla!

        Valitettavasti itsestäni en voi sano samaa!
        Sillä välinpitämättömyydella ja ammattitaidon puutteella miten tuolla pilattiin ulkonäöni niin en usko että olisi tapahtunut paikan naapuri kilpailijoiden klinikoissakaan!!

        Mistä sitten mielestäni saattanut johtua kun tästä firmasta on tehty eniten valituksia vuosien mittaan verrattuna kilpailijoidensa?

        Ei nyt varma kukaan huvikseenkaan näkee vaivan ja valittaa viranomaisille?
        Esim. Jos valitusta viedään AVI:iin tasolle niin silloin on vakavasta kyse!!

        Tuolla myös valehdellaan kuin mitäkin päin asiakkaiden kasvoihin ja tässäkin tuli ilmiin etten todellakaan ollut ainoa kenelle on valehdeltu tuolla talossa!!

        Muutenkin paikka, joka on toiminut ilman lupaa... mistä se mielestäsi kertoo?!
        Ja tässäkin väittivät että oli väärinymmärrys, eli TAAS valehtelivat vaikka onkin päivän selvä, että tuolla on rikottu tietoisesti lakia!!!

        Tässä kuitenkin on kyse toisten ihmisten TERVEYS ja ULKONÄKÖ.... eli ruuminosa!!! Tämän takia eikö olisi ihan fiksua näitä toimeenpiteitä hoitaisi ainoastaan todelliset alan ammattilaiset... koulutuksensa alusta loppuun käynyt (Suomessa tai täällä paperit hyväksytty) plastiikka kirurgi, jolla olisi tarvittavat pätevyydet ja moraalia!!! Näin säästyisi moni!!!

        Ja sen voin omalla kokemuksellani VAHVISTAA, että KYLLÄKIN tuolla rahaa PUHUU edellä kuin asiakkaan todelliset tarveet ja hyvinvointia!!!
        Sen näin omin silmiin!!!


      • Sesiitäosaamisesta

        Sitten vielä väitetään, että tuollaisten tekijöiden mainetta kuuluisi suojella jättää kertomatta sattuneet hoitovirheet julkisesti.... just!!!!

        Sanotaan vaikka näin, että jos oikeasti tälle naislääkärille hyvä maine olisi ollut tärkeä niin olisi hän lopettanut viimeistään työhönsä tällä alalla sen jälkeen kun oli jäänyt vuosia sitten valekirurgina kiinni lähdistön hampaisiin ja olisi mennyt suorittamaan alan opinnot loppuun asti ja sitten olisi tullut jatkamaan tarvittavalla osaamisella. Eikä niin, että hän vaan itse luottaa ammattitaitonsa... kuitenkin tässä minä, jota hän on puoskaroinut juuri tällä tarvittavalla ammattitaidon puutteella ja epärehellisyydella!!!


    • turussaleikattui

      Turussa luvaton lääkärin vastaanotto toiminta alkoi vuonna 2015.
      Ei ollut vahinko vaan tietoinen toiminta. Ei kukaan vahingossa pidä kirurgiayritystä pystyssä.

    • Voimeitäpoloisia

      "Envoisanoasamaalle" :

      Tiedän todella hyvin, miltä kasvojen pilaaminen tuntuu. Omani pilattiin toisessa paikassa. Joten pystyn ymmärtämään sinua erittäin hyvin, usko pois.

      Cityklinikka on siitä reilu, että antaa kuitenkin arvostella itseään.

      Itse kun kävin siellä, niin alussa tuli ikään kuin sellainen tunne, että he eivät uskalla tehdä siellä mitään, olivat kovin säikkyjä. Sitten kun sain heidät vakuutettua, että omat kasvoni eivät voi enää huonompaan suuntaan mennä, niin ryhtyivät toimenpiteisiin. Kun tiesivät, että riskit ovat pienet. Ja sain vakuutettua heidät, että olen tässä tilanteessa ns. helppo asiakas.

      Ja hyvin on käynyt.

      Suorastaan yllätyin Hifusta, vaikka sanoivat minulle etukäteen, että ei se välttämättä auta mitään, mutta jos välttämättä haluat. Ja sen vuoksi yllätyin positiivisesti. Roikkuvia riekaleita kaulastani lähti kävelemään sen ansiosta. Tässä on nyt odotettava ensi vuoden puolelle seuraavaa kertaa odotellessa. Ihon pitää toipua välillå.

      Siellä on toki eräs henkilö, joka on ihmisenä hieman outo, mutta kun keskustelee muiden kanssa, niin huomaa, että muut henkilöt eivät ole outoja. Hän on vain persoona eikä itse yritys.
      Hänen tyylinsä vain on se sellainen hieman töksähtelevä.

      Pulassahan me ollaan koko porukka, sen ymmärrän näistä kirjoitteluista. Ala on kovin uusi. Pulassa tekijät ja pulassa asiakkaat.

      Olen todellakin asiakas. Nettipalstoillta ilmeisesti on myös kirjoittajia, jotka todellisuudessa ovat itse yrityksestä, jotka kirjoittavat ikään kuin olisivat itse asiakkaita.


      Mutta nyt kun olen lukenut näitä kirjoituksia, ymmärrän, miksi he pelkäävät siellä niin kovin toimenpiteitä. OIkeasti, pelkäävät. Eivät ole siellä siis pora päällä odottamassa, koska saavat pilattua seuraavan ihmisen elämän.

      • Enepäile

        En yhtään epäile, ettet olisi heidän oikea asiakas ja kuten aiemminkin mainitsin niin se on mahtavaa, että kohdallesi meni ongelmitta!

        Tämä ala ei ole enää niinkään uusi ja markkinoilla löytyy oikeita ja päteviä tekijöitä, joilla on tarvittavat koulutukset ja osaamiset.
        On sitten taas niitä tekijöitä, joiden ei kuuluisi olla alalla ja niitä valitettavasti on paljon juuri tämän viranomaisten valvonnan puutteen takia.

        Ei kyllä pitäisi pelätä toimenpiteiden suorittamista jos on sitä tarvittava taitoja...ei kuitenkaan kyse ollut mistään isosta leikkauksesta? Se kuvaa, että itse tekijä tietää taitojensa riittämättömyyttä ja pelkää näin herkkänä aikana kun yritys on muutenkin tutkinnassa niin tulee lisää ongelmia!! Voit olla varma se ei välttämättä johtunut siitä, etteivät halunneet asiakkaan hyvinvointia riskeerata vaan siellä nyt pelätään lisää ongelmien aiheuttumista.
        Minulle tehtiin tuolla vähän yli vuosi sitten niin turhia pistoshoitoja (en olisi kuulemma edes tarvinnut) ja nekin päin seinää!!

        Jos luet vuosien takaa keskustelu palstat liittyen klinikkaan niin näet, etteivät osaa antaa arvostella itseään... on täällä haukuttu entisiä asiakkaita, jotka olivat kertoneen kokemuksistaan mt diagnooseilla ja muilla alentavailla lauseilla.
        On myös uhattu viranomaisilla jos täällä kirjoittaa kokemuksista.

        Itse kadun joka ikinen päivä miksi päädyin tonne!!! Se oli virhe ja todella iso sellainen. Ei olisi mitään vakavampaakin seurauksena sattunut jos tämän talon lääkäri olisi tiennyt mitä oli tekemässä. Jouduin sen uhriksi vaan sen takia kun ITSE näki ammatti taitojensa riittävyyttä!!


      • Voimeitäpoloosia
        Enepäile kirjoitti:

        En yhtään epäile, ettet olisi heidän oikea asiakas ja kuten aiemminkin mainitsin niin se on mahtavaa, että kohdallesi meni ongelmitta!

        Tämä ala ei ole enää niinkään uusi ja markkinoilla löytyy oikeita ja päteviä tekijöitä, joilla on tarvittavat koulutukset ja osaamiset.
        On sitten taas niitä tekijöitä, joiden ei kuuluisi olla alalla ja niitä valitettavasti on paljon juuri tämän viranomaisten valvonnan puutteen takia.

        Ei kyllä pitäisi pelätä toimenpiteiden suorittamista jos on sitä tarvittava taitoja...ei kuitenkaan kyse ollut mistään isosta leikkauksesta? Se kuvaa, että itse tekijä tietää taitojensa riittämättömyyttä ja pelkää näin herkkänä aikana kun yritys on muutenkin tutkinnassa niin tulee lisää ongelmia!! Voit olla varma se ei välttämättä johtunut siitä, etteivät halunneet asiakkaan hyvinvointia riskeerata vaan siellä nyt pelätään lisää ongelmien aiheuttumista.
        Minulle tehtiin tuolla vähän yli vuosi sitten niin turhia pistoshoitoja (en olisi kuulemma edes tarvinnut) ja nekin päin seinää!!

        Jos luet vuosien takaa keskustelu palstat liittyen klinikkaan niin näet, etteivät osaa antaa arvostella itseään... on täällä haukuttu entisiä asiakkaita, jotka olivat kertoneen kokemuksistaan mt diagnooseilla ja muilla alentavailla lauseilla.
        On myös uhattu viranomaisilla jos täällä kirjoittaa kokemuksista.

        Itse kadun joka ikinen päivä miksi päädyin tonne!!! Se oli virhe ja todella iso sellainen. Ei olisi mitään vakavampaakin seurauksena sattunut jos tämän talon lääkäri olisi tiennyt mitä oli tekemässä. Jouduin sen uhriksi vaan sen takia kun ITSE näki ammatti taitojensa riittävyyttä!!

        On tehty useampi toimenpide minulle.

        Ikävä kyllä erehdyin toiseen paikkaan välillä, koska Cityklinikalla ei ollut vapaita aikoja.

        Nyt olen sellaisessa tilanteessa, että jokainen toimenpide on kotiin päin.

        Alkuvuoden leikkauksessa oli 6 - 8 ihmistä mukana. Oli aika "tärkeä" olo, kun oli niin monta ihmistä palvelemassa siinä ympärillä.

        Voisikos asia mennä niin, että kun menee asiakkaaksi uuteen paikkaan, niin aloittaisi jostain pienemmästä toimenpiteestä, jolloin siinä tultaisiin ensin tutuksi? Ja jos yhteistyö ei toimi, niin sitten vaihtaa yritystä.

        Noh, tämä on itsellenikin jälkiviisastelua.


      • Vainiinn

        Toivottavasti tilanteesi menee nyt vaan parempaan päin!

        Siis tehtiinkö sen leikkauksen sinulle Cityklinikassa? Ja siinä oli 6-8 henkilöä mukana?

        Minulle tehtiin pistoshoitoja tuolla ensimmäisen ( ja todellakin viimeisen) kerran... ei nyt kai ne mikään vaativia toimeenpiteitä ole jos tekijä osaa hommansa?!?


      • Eijärkeä
        Voimeitäpoloosia kirjoitti:

        On tehty useampi toimenpide minulle.

        Ikävä kyllä erehdyin toiseen paikkaan välillä, koska Cityklinikalla ei ollut vapaita aikoja.

        Nyt olen sellaisessa tilanteessa, että jokainen toimenpide on kotiin päin.

        Alkuvuoden leikkauksessa oli 6 - 8 ihmistä mukana. Oli aika "tärkeä" olo, kun oli niin monta ihmistä palvelemassa siinä ympärillä.

        Voisikos asia mennä niin, että kun menee asiakkaaksi uuteen paikkaan, niin aloittaisi jostain pienemmästä toimenpiteestä, jolloin siinä tultaisiin ensin tutuksi? Ja jos yhteistyö ei toimi, niin sitten vaihtaa yritystä.

        Noh, tämä on itsellenikin jälkiviisastelua.

        Myöskään ei pidä paikkaansa, että pitäisi aloittaa uudella paikalla pienistä toimeenpiteistä, jotta ei tulisi puoskaroiduksi!!! Miten sitten ne klinikan, joihin moni menee ensimmäisen kerran ja ottavat esim. rintaimplantteja tai tekevät faceliftit ilman sen suurempia ongelmia!!!
        Talon sama naislääkäri teki minulle ensimmäisen kerran pistoshoitoja jo parikuukautta aikaisemmin hänen edellisessä työpaikassa.

        En millään pahalla, mutta esittämässäsi kommentissa ei ole oikein mikään järkeä.


    • Oletässäkinvarovainen

      ... Sinuna olisin myös varovainen näiden ultraääni laitehoitojen kanssa. Nämä laitteet ovat suht. uusia markkinoilla ja niiden todellisista vaikutuksista/riskeistä ei vielä tiedetään. Pitää vaan huolen missä ikinä teetkin nämä hoidot niin mahdollisimman vähäistä määrää voimaa tekijä käyttää. Pitää myös huolen, että tekijä on laitteen käyttöön koulutuksensa saanut (vähintäänkin) lääkäri. Jopa näissäkin on kerrottu että parempi jos on plastiikka kirurgi. Ne muutokset, jotka seuraa näistä laitteista ovat pysyviä!!

      • Voimeitäpoloosia

        Olin varovainen ja sen vuoksi annoin hifuttaa vain pahimmin tuhoutuneita kohtia.

        Sibeliusrypyistä tuli todella pienet.

        Kun kasvot on tuhottu, niin mikään toimenpide ei siinä tunnu enää missään.

        Kun 50 muuttui kasvoiltaan 70 :ksi. Ja omistaja soittelee rähinä- ja uhkaussoittoja.

        Niin jokainen korjaustoimenpide ei voi olla kuin plussaa. Ei mitään menetettävää.


    • Eiollutmuitavaihtoehtoja

      Kunpa en olisi päättynyt hänen käsiinsä edes hänen edellisessä työpaikassakaan. Liioittelematta hän pilasi elämäni ja eikä suostunut myöntämään ja ottamaan minkäänlaista vastuutta tekemisistään. Näin ainoana vaihtoehtona, että lähden hoitamaan asian viranomaisten avulla!

    • Suomal

      Paikan omistaja ei kyllä miettinyt kovin tarkasti kun sanoi hesarissa: EN IKINÄ TEKISI MITÄÄN TOIMENPIDETTÄ ILMAN LUPAA.
      Tuo ihminen on leikannut Turussa ilman lupaa kymmeniä kertoja ja sen tietää kaikki jotka vähänkin seuranneet toimintaa. Ja minut saa haastaa tästä kommentista oikeuteen kyllä koska totuus ei pala tulessakaan.

    • Menneisyydenhaamuja

      Suomessa kun on lääkäreistä pulaa yleensäkin, niin tämän alan asiantuntijat ovat myös harvassa.

      Äkkijyrkkyyteen taipuvainen henkilö lienee paljon vanhempi kuin miltä näyttää. Ehkäpä hänellä on huonoja kokemuksia menneestä ajasta, ennen 1990-lukua. :( :(

      Häntä todellakin pitää kohdella varovasti, mutta sen huomaa heti, kun hänen kanssaan keskustelee.

    • anonyymi_Vkp

      Lumina täyteaine vedetty pois markkinoilta.
      Yllätys

      • heheheh

        Niin, miksi piti ottaa pois markkinoilta täyteainetta mikä on tutkittu, EU hyväksytty ja sellainen mikä on jo yli miljoonalle käytetty?!? ...hmmm

        Voitte olla varmoja, että jos klinikka ei olisi nyt viranomaisten tutkinnassa niin mitä todennäköisemmin he eivät olisi ottaneet Lumina täyteainetta pois markkinoilta.
        Olisivat jatkaneet samaan malliin!


    • EiNePaperitAinaPelastaa

      Vastuunvapautus paperit toimivat silloin kun tekijä tekee toimeenpiteet ASIANMUKAISESTI ja jos tuolloin vielä siitä huolimatta syntyy komplikaatioita.
      Eikä sellaisessa tapauksessa, missä kyseessä oli osaamaton tekijä!!!

    • Eimuuta
    • Anonyymi

      Onko mitään tietoa missä kohta Cityklinikan rikostutkinta etenee?

      • Anonyymi

        Rikosnimike on luvaton terveydenhuollon ammattitoimen harjoittaminen. Ei ole viimeisintä tietoa mutta kaksi kuukautta sitten oli tutkinta kesken.


    • Anonyymi

      Herätys nyt ne kauneus yritykset joissa cityn sairaanhoitaja pistelee botoxia! Olette kohta itsekkin liemessä, jos teillä ei ole lupia ja teidän tiloissa pistetään reswpti lääkettä ja pistäjä on vielä sairaanhoitaja eikä lääkäriä lähelläkään.

      Esimerkiksi hyvinkäällä käy sairaanhoitaja edelleen botoxia pistämässä . Siinä,voi olla kauneusyrittäjälle iso paukku kun Avin tarkastaja marssii sisään ja kysyy millä terveydenhuollon luvilla täällä tehdään botuliinilla hoitoja. Ja missä on lääkäri joka valvoo hoitoja.

      Haloo!!vai haluaako nämä ksometologit upota samaan suohon ?

      • Anonyymi

        Tämä ala tarvitsee Suomessa kunnon valvontaa ja tämän ei voi kukaan kiistää enää!! Se on jotain ihan sairasta menoa!!


      • Anonyymi

        Sinuna ehdottomasti ilmiantaisin tällaiset tekijät ja paikat, missä joku jolla ei ole pätevyyttä tekemään moiset toimeenpiteet niin silti lähtee riskeeraamaan toisten terveyttä!!! Tällainen on rikos ja viranomaisten kuuluisi puuttumaan asiaan!!! Näin myös ehkäiset, että muille ei kävisi vakavaa hoitovirhettä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kosmetologien yrityksissä näkyy nyt käyvvän tämän klinikan lääkärit. Näin lukee facen uutisessa.

        Se on nyt vaan niin että kun se lääkäri marssii botoksin kanssa kauneus hoitolaan ja pistää hoitolassa botoxit niin silloin hoitolasta tulee terveydenhuollon yritys. Jolla pitää olla luvat.

        Olkaa tarkkoina Hyvinkään ja muidenkin paikkojen kosmarit. Jos ei ole Avin lupaa niin teidän liikkeessä ei saa lääkäri palveluita antaa. Se on rikoslaissa kieletty.

        Satun tietämään koska yhteen kampaamo yritykseen tuli jo Avin kirje ja kysely että miksi lääkäri tekee toimenpiteitä teidän tiloissa.

        On se lain noudattaminen näköjään eräille liian hankala asia. Ja asiaan sotketaan muutkin yritykset.


      • Anonyymi

        Vinkki viitonen!

        Instagramissa ei kannata kertoa jos alkaa tarjota lääkärin palveluita kosmetologin takahuoneessa ilman Avin lupia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkki viitonen!

        Instagramissa ei kannata kertoa jos alkaa tarjota lääkärin palveluita kosmetologin takahuoneessa ilman Avin lupia.

        Ota kuvan siitä näytöstä ja laita eteenpäin Aville... voi laittaa myös heille s-postina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosmetologien yrityksissä näkyy nyt käyvvän tämän klinikan lääkärit. Näin lukee facen uutisessa.

        Se on nyt vaan niin että kun se lääkäri marssii botoksin kanssa kauneus hoitolaan ja pistää hoitolassa botoxit niin silloin hoitolasta tulee terveydenhuollon yritys. Jolla pitää olla luvat.

        Olkaa tarkkoina Hyvinkään ja muidenkin paikkojen kosmarit. Jos ei ole Avin lupaa niin teidän liikkeessä ei saa lääkäri palveluita antaa. Se on rikoslaissa kieletty.

        Satun tietämään koska yhteen kampaamo yritykseen tuli jo Avin kirje ja kysely että miksi lääkäri tekee toimenpiteitä teidän tiloissa.

        On se lain noudattaminen näköjään eräille liian hankala asia. Ja asiaan sotketaan muutkin yritykset.

        Käykö kaikki Cityklinikan lääkärit noissa kosmetologi paikoissa antamassa pistoshoitoja? Mistä näkee, ketkä ovat ne lääkärit? Minua kiinnostaa sillä koko kasvojeni tuhoa aloitti Cityklinikan yksi lääkäri.


    • Anonyymi

      Hyvä paikka!
      Minulle laittoi uudet pulisongit pupujussin korvista ja rintakarvat pihaharjasta. Uroksen statukseni nousi kerralla huimiin lukemiin.
      Nenäkarvoitus tehtiin teräsvillasta joka maalattiin mustaksi
      T. Hra 47
      Ps. Pussaillaan taas!!!

    • Anonyymi

      Muistakaa kaikki, jos huomaatte, että kys. klinikan lääkärit tekevät lain vastaista toimintaa missä vaarannetaan potilas turvallisuutta tietoisesti niin ehdottomasti antakaa viranomaisille ilmi!!!! On tarpeeksi nyt katsottu noiden touhuja... jonkun on osattava ottaa noilta luvat pois!!!! Näköjään ei enää varoituksetkaan riittää.

    • Anonyymi

      cityklinikan lääkärille ei kannata mennä leikattavaksi. Minulle hän teki monen tuhannen euron ribbonliftin. Myöhemmin selvitin asiaa suomalaisen plastiikkakirurgin kanssa kun ihmettelin olemattomia tuloksia. Koko toimenpide oli tehty täysin väärin eikä siis ihme ettei keskikasvot kohonneet yhtään. Cityklinikan lääkäri jätti tekemättä ne kaikkein oleellisimmat osat toimenpiteestä.
      Harmittaa koska maksoin useita tuhansia euroja tästä. Mutta toisaalta oma vika koska en uskonut varoituksia.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette siitä, että joku lääkäri käyttää Instagram työ tilissään maksettuja seuraajia?

    • Anonyymi

      Kuka on Cityklinikan anestesiologia lääkäri?

    • Anonyymi

      Mulla on erittäin hyviä kokemuksia Cityklinikasta. Mitä teet sillä tiedolla kuka on anestesiologia lääkäri?

      • Anonyymi

        Voi googlata nimellä. Kannattaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi googlata nimellä. Kannattaa.

        Tietääkö Suomen viranomaiset tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö Suomen viranomaiset tästä?

        vuoden 2002 juttu, nyt eletään vuotta 2019.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuoden 2002 juttu, nyt eletään vuotta 2019.

        Vai niin..


      • Anonyymi

        Cityklinikka tuskin tulee olemaan enää montaa vuotta pystyssä. Veikkaan maksimissaa 3-5 vuotta ennen kuin viranomaiset puuttuvat tai entiset asiakkaat nostavat suuremman metelin ja syytteet


      • Anonyymi

        Ei ole mitään syytä miksi ei tulisi olemaan pystyssä. Toiminta noudattaa AVIn ja Valviran määräyksiä kaikilta osin, ainakin nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä miksi ei tulisi olemaan pystyssä. Toiminta noudattaa AVIn ja Valviran määräyksiä kaikilta osin, ainakin nykyään.

        Hahaha "ainakin nykyään." TÄMÄ OLI PARAS!!! Kiitos!!!

        https://yle.fi/uutiset/3-10377774

        Cityklinikka, miten on mahdollista yritys joka on viranomaisten tutkinnan alla niin VIELÄKIN näköjään talon jotkut lääkärit tekevät lain vastaista toimintaa -> Botuliinien ("Botox"-> Dysport) laittaminen jossakin kosmetologi ja kampaamo tiloissa!!!!! Miten tällainen on mahdollista???!!!


    • Anonyymi

      Miettikää tässäkin ketjussa on poistettu tähän asti 74 viestiä. Olettaisin suurimman osan olleen omia kokemuksia paikasta ja heidän ammattitaidon tasosta. Että sillä tavalla.

      • Anonyymi

        Reilut 100 viestiä on poistettu tästä viestiketjusta liittyen kyseiseen yritykseen. Tämä siksi, että ylläpito on havainnut että kyseistä klinikkaa kohtaan hyökkää jatkuvasti samat henkilöt ja tasaisin väliajoin (jo yli vuoden) ja ainoastaan vahingoittamistarkoituksena yrityksen työntekijöitä kohtaan. Näistä parjausviesteistä heijastuu syvä katkeruus ja anonyyminä on vaivatonta avautua sosiaalisessa mediassa. Viranomaiset kyllä pitävät huolen mikäli yritys ei voisi jatkaa enää liiketoimintaa.


      • Anonyymi

        Huvittaavaa luettavaa. HUVITTAVAA :D


      • Anonyymi

        Hahahahaha, Vakavia potilasvahinkoja tekevät yritykset eivät ole toiminnassa. Anna mun kaikki kestää : D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahaha, Vakavia potilasvahinkoja tekevät yritykset eivät ole toiminnassa. Anna mun kaikki kestää : D

        Tiedätkö mitä?!? TÄMÄN OLLAAN JUURIKIN IHMETELLEET, että miten tällainen paikka on ollut pystyssä VUOSIEN puoskarointien jälkeen!!!!

        Osaatteko sanoa mitä paikka ja tekijä on alla olevassa artikkelissa mainittu?!!

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2002/05/02/huulitaytteesta-ikuinen-vaiva


      • Anonyymi

        "TÄMÄN OLLAAN JUURIKIN IHMETELLEET". Opettele kirjoittamaan kunnollista suomen kieltä! Ei tämän, vaan tätä. Ja sana PUOSKAROINTI on huvittava : D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "TÄMÄN OLLAAN JUURIKIN IHMETELLEET". Opettele kirjoittamaan kunnollista suomen kieltä! Ei tämän, vaan tätä. Ja sana PUOSKAROINTI on huvittava : D

        Anna- keskustelupalstassa ilmestyi ennen palstan kaatumista "jonkun" pyynnöstä samanlaiset rasistiset kommentit. Lopulta tosiaan koko keskustelupalsta kaatui kun ihmiset alkoivat toistensa perään kyselemään mm. todisteita klinikan joidenkin lääkäreiden koulutuksesta.


    • Anonyymi

      Hetkinen hetkinen... Tänään siis MTV:ssä oli Cityklinikan toimari puhumassa Valviran aikeista vai???? Tekeekö Valvira oikeasti Cityklinikan henkilökunnan kanssa yhteistyötä???? Vai oliko tämä täysin ilman Valviran tietämys että hän puu heidän puolesta TV:ssä??? En voi uskoa, että Valvira tekisi minkään näköistä yhteistyötä puoskarin kanssa.

      • Anonyymi

        Kyllä Valvira tietää, ei kai muuten olisi haaatateltu. Tässä koitetaan puhdistaa tuon yrityksen ja toimarin mainetta, jota eräät samat henkilöt ovat pyrkineet pitkään tahraamaan ja urakalla, oikein elämäntehtävänään : D


      • Anonyymi

        Kirjoitat täyttä ROSKAA. Sinä et tiedä yhtään mitään, yhtään mistään. Ole siis HILJAA ja lopeta pas....an jauhaminen anonyyminä täällä. Et kuitenkaan uskalla edes nimelläsi avautua tässä ryhmässä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joopajoo. Jopas nyt harmittaa näitä maineentahraajia kun klinikka pääsi uutisiin ja tällä kertaa asiallisissa merkeissä. Hah!!!


    • Anonyymi

      Cityklinikka teidän maineenne on mennyt jo. Vapiskaa

      • Anonyymi

        ^nauraa^ anna mun kaikki kestää : ) ) ) Maine ei ole mennyt, ei todellakaan :DDD Cityklinikka voi ja porskuttaa hyvin ja täysillä!! HYVÄKSY TÄMÄ!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ^nauraa^ anna mun kaikki kestää : ) ) ) Maine ei ole mennyt, ei todellakaan :DDD Cityklinikka voi ja porskuttaa hyvin ja täysillä!! HYVÄKSY TÄMÄ!!!!!!!!!

        Voi herranjumala tätä kommenttia!!!


    • Anonyymi

      Yrityksen viestintästrategia on kyllä todella outo. Ei näin.

    • Anonyymi

      Hei siis ihan oikeasti käykää katsomassa Cityklinikan Google review:tä ja katsokaa miten paljon 5 tähteä ja postiivisia "asiakas kokemuksia/palautteita" on ilmestynyt!!!! Niiiiiiiiin läpinäkyvä ettei toista!!!!!

      Kuka toimittaja haluaisi selvittää millä keino(i)lla Cityklinikka pääsi MTV3- uutisiin?! Kenties maksettu jo(i)llekin työntekijöille siellä jotta tätä tunnettua puoskaria otetaan uutisiin vai mistä on kyseessä?! Olisi parasta jos jotkut toimittaja kaivelisivat kaikkia mitä tuo kys. yritys tekee... sellaisia asioista paljastuu vielä tästä ettei mitään rajaa!!!!

      • Anonyymi

        Mtv 3 on mainoskanava ! Rahalla pääsee


    • Anonyymi

      Ja ne uudet 5 tähti "asiakkaiden palautteet" on ilmestynyt ihan näinä päivinä kaikki!!
      Ihan käsittämätöntä miten tyhmiä tämä klinikka pitää kuluttajia!!! Sivusta vähänkin seuranneet näkevät millainen paikka on kyseessä!!!! Kuten sanottu.. luvat noilta pois ihan oikeasti... tämä ei ole enää tervettä!!!!

    • Anonyymi

      Teidän viime päiväiset Google arvostelut ovat niiiiiiin läpinäkyvää!!!
      Kannattaa noiden "asiakkaiden" sosiaalimedia tehdä privatena, jolloinka ei muille näkyisi esim. Cityklinikan henkilökunnan tykkäys kys. "asiakkaan" FB kuvasta hahahaha

    • Anonyymi

      Nuo Google arvostelut ... facepalm

      Kävin katsomassa ja olin varma että s24 liioitellaan taas mutta ei ollut liioittelua ..

      Tuossa jo pidetään ihmisiä tyhmänä !

    • Anonyymi

      Kuka toimittaja haluaisi selvittää millä keino(i)lla Cityklinikka pääsi MTV3- uutisiin?! Kenties maksettu jo(i)llekin työntekijöille siellä jotta tätä tunnettua puoskaria otetaan uutisiin vai mistä on kyseessä?! Olisi parasta jos jotkut toimittaja kaivelisivat kaikkia mitä tuo kys. yritys tekee... sellaisia asioista paljastuu vielä tästä ettei mitään rajaa!!!

    • Anonyymi

      Kokemukseni on vain klinikan sairaanhoitajasta, työkokemusta hänellä jo kymmeniä vuosia; on aina pistänyt botoksin ja täyteaineen tosi hyvällä lopputuloksella. Klinikasta ei muuten kokemusta, mutta ihmettelen miksi käytte lääkärillä pistättämässä esim. bptoksia; lääkäri SAA pistää, vaikka ei osaa. Sair.hoitajan on käytävä kys.hoitoon koulutus. En menisi yhdellekään suomalaiselle lääkärille botoxia pistättämään, niin pätevää ei ole vielä esiintynyt.

    • Anonyymi

      Cityklinikka, miksi pyysitte poistamaan kommentteja missä paljastettiin teidän talonne useiden lääkäreiden taustoja?! On toisaalta ymmärrettävä. Kun yksi entinen valekirurgi, yksi oli menettänyt lääkäri luvansa Englannissa, yksi oli muuttanut nimensä ja yksi on harrastanut pitkään luvattomia terveyden huoltoon liittyviä toimintoja ja sellainen joka tuo maahan EU ”hyväksymän” täyteainetta oman firmansa kautta ja väittää että yli miljoonalle laitettu maailmalla vaikkakin ei kukaan muu käyttää kuin tämä kys. firma. Sellaiset lääkärit jotka myyvät kopio botox oikean botoxen nimellä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      111 ”asiatonta” viestejä on poistettu Cityklinikan pyynnöstä!!!!! Tietysti ei halutaan paljastua ne hämärät toiminnat joiden takia olettekin tutkinnan alla. Ei se mitään peittäkää ja me kirjoitetaan saman vauhtia lisää.

    • Anonyymi

      Eikö olekin ihmeellistä kun lääkärillä on IG:ssä (työ) maksettuja seuraija?!!

      • Anonyymi

        Ei tässä tapauksessa ole yhtään ihmeellistä.


    • Anonyymi

      Cityklinikka, miksi lähetätte mainos s-posteja vaikka tiedätte että en voi sietää teitä (ja tiedätte hyvinkin minkä takia!!!)??? Kun Yritin unsubscribe:lla estää teidän tyrkytystä niin minkä ihmeen takia ei onnistunut???? se ohjautui sivuun missä luki teidän toimari Cityklinikka s-postiosoite ja oli näköjään tehty niin että ei edes pyty näkemään koko tekstiä ja painamaan lopullisen unsubscribe:a!!!! Mistä on kyse???? Onko tahallisesti ns. leikattu sivua niin ettei pystykkää painamaan unsubscribe:a????

    • Anonyymi

      Kävin läpi kaikki ennen jälkeen kuvat heiltä. Reilusti yli puolet ”Cityklinikan ammattilaisten työnäytteistä” on kopioitu netistä ja päälle lätkäisty Cityklinikan logo.

      Kokeilkaapa vaikka itse Googlen käänteisillä kuvahaulla tän sivun kuvia
      https://cityklinikka.fi/ennen-ja-jalkeen/

      Kuluttajia pidetään typerinä.

      • Anonyymi

        Kyllä!!!!!


      • Anonyymi

        Itseasiassa itsekin olen joskus aiemmin huomannut saman... Löysin sveitsiläiseltä sivulta samoja kuvia kuin cityklinikalta. Samantien rupesi kellot soimaan, enkä uskaltautunut enää asiakkaaksi


    • Anonyymi

      Laitoin asiallisen JA rehellisen tekstit Cityklinikan Facebook sivulla heidän kahden kuvan liittyen puoskarin naislääkäriä AK ja siitä miten ”ammattimaisesti” ja ”osaavasti” hän teki työnsä kohdallani. Tekstit olivat päivän ja sen jälkeen Cityklinikka peitti ne!!!!!!!

      Mikä voi olla syy minkä takia joku lääkäri lähtee tuntemattomalle asiakkaalleen kertomaan negatiivisia asioita edellisestä työpaikasta ja kertomaan mitä siinä talossa sisäisesti tapahtuu????!!!! Ja HUOM! vaikkakin potilas EI kysynyt mitään syitä että minkä takia tämä vaihtoi työpaikkaansa. Mikä voi olla syy tällaisen oudon seksin takana? Onko normaalia, että omalle potilaalle lähdetään kertomaan tällaisia ja sen sijaan, että tämä sinä hetkenä kuuntelisi ja kunnioittaisi potilaansa toivetta????!!!!

      • Anonyymi

        *seikan takana?


      • Anonyymi

        Olen monelta kuullut, että potilasvakuutuskeskus yleensä ei korvaa pieleen menneitä pistoshoitoja. Heh ja kuitenkin kohdallani nähtiin korvaus tarvetta. Näin ”ammattitaitoisesti” ja ”asiallisesti” hän hoiti!!!! Ja yhä järkyttävin on ollut hänen ja talon suhtautuminen tapahtuneisiin virheisiin!!!!! Eli en yhtään ihmettelee kun hyvinkin moni on ilmaissut sitä, että miten tällainen paikka voi edes olla olemassa. Vieläkin kaikien päälle heidän valheellisia ja manipuloivia mainoksia, mitkä jopa välillä naurattaa kun näkee.


    • Anonyymi

      Kävin Cityklinikalla Sikorskilla kaksoisleuan rasvaimussa vuonna 2011. Lopputulos oli järkyttävä. Menin valittamaan tuloksesta ja hän sanoi tekevänsä korjaavan rasvaimun. Hän pisti kyllä reiän leuan alle, mutta mikään ei muuttunut. Luulen, ettei hän tehnyt toimenpidettä ollenkaan. Olen siitä saakka kärsinyt asiasta ja joutunut luopumaan monista rakkaista harrastuksistani. Päivättäin joudun miettimään miten saan peitettyä leuanalustani ja missä kulmassa istun, etteivät ihmiset kiinnittäisi leukaani huomiota. Järkyttävää, että hän edelleen jatkaa toimintaa ja pilaa ihmisten elämiä.

    • Anonyymi

      Älä mene

      • Anonyymi

        Kyseisen paikan omistaja haukkuu muita klinikoita täällä.. yks ”venäläinen rouva ”näköjään sen punainen ratti ...


    • Anonyymi

      Mulle epäselvää et onko tää citiklinikka sama helsingissä ja turussa? Onko sama kuin clinikka estetiik?

      • Anonyymi

        Ihan yhtä paska paikka on clinic estetic, näitä mätämunia on riittämiin.. samanalaista touhua!! LUVAT POIS KAIKILTA!


    • Anonyymi

      Koko paikkaa kuuluisi sulkea pois ja luvat noilta tk lääkäreiltä myös pois!! Tuolla tietoisesti laitetaan rahan takia järkyttäviin riskeihin muiden ihmisten elämät. Uskomatonta että paikka on vielä pystyssä!!

    • Anonyymi

      Tosi huono paikka!

      • Anonyymi

        Vahingoittivatko he sinuakin? Jos näin on niin tee siitä lääkäristä suoraan rikostutkintapyyntö.


    • Anonyymi

      Olen ottanu ko paikassa pari kertaa pistoshoitoja, joilla ei ollut MITÄÄN vaikutusta..taitavat pistää vettä tms. en usko, että käyttävät ainakaan laadukkaita aineita. Reklamaatiota/tiedustelua tehdessä reagointi on todella tylyä ja ylenkatsovaa, varsinkin erään sairaanhoitajan taholta.
      Rahaa palanut 600e, mielestäni sillä pitäisi saada edes jotain näkyvää aikaiseksi! En aio enää ikinä käyttää heidän palveluja enkä tosiaan voi suositella.

    • Anonyymi

      VAROITUS!

      IL: Poliisi tutkii Cityklinikan toimintaa – kirurgisia toimenpiteitä epäillään tehdyn ilman toimilupaa.

      Poliisi epäilee Cityklinikan tehneen tiloissaan luvanvaraisia toimenpiteitä ilman lupaa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005808750.html

    • Anonyymi

      Ja käynyt myös niin, että monta ison leikkauksen läpikäynyttä potilasta on jätetty yöksi yhden (vastavalmistuneen) sairaanhoitajan vastuulle, jolla ei ollut edes iv-lääkelupia. Ei kunnon valvontaa, eikä kunnollisia mahdollisuuksia hoitaa komplikaatioita, eikä minkäänlaista vastuuhenkilöiden tukea. Tämä vaarantaa potilasturvallisuutta

      • Anonyymi

        Entä ne potilaat jotka moneltakin suomalaisklinikalta lähetetään kotiin heti leikkauksen jälkeen eikä varmisteta että kotona on edes joku aikuinen ihminen valvomassa potilaan kuntoa komplikaatioiden varalta. Eikä se kotivalvonta ole edes tuon vastavalmistuneen sairaanhoitajan ammattitaidon veroista.


    • Anonyymi

      Pakko sanoa "muutama sana" koska monen sivun pituinen artikkeli suomen suurimman sanomalehden sivuilla tuntuu jo lynkkaukselta, etenkin alalla jossa toiminta on kaikkea muuta kun läpinäkyvää ja vuosien varrella esiin on ollut pahojakin potilasvahinkotapauksia ja "skandaaleita" mutta kyseisessä mittakaavassa eli kolmen sivun artikkelia HS:n sivulla en ole ennen nähnyt. Sen lisäksi kauneusala on yleisesti mätä, järjettömän pahansuopa ja agressiivinen suhtautuminen kilpaileviin tahoihin lähes sääntö ei poikkeus. HS:n pitäisi olla puolueetonta laatujournalismia? Koko ala kaipaisi uusia suuntaviivoja eikä yhden klinikan alasparjaus tässä mittakaavassa tee palvelusta kuin niille joille jotkut sen asiakkaat saattavat ohjautua. Ja sama ralli jatkuu.
      En ole klinikan henkilöstöä eikä minulla ole mitään muuta motiivia eli trollit voitte repiä siitä. Up yours. En ole myöskään sokea enkä sinisilmäinen.
      En ole minkään muun klinikan kohdalla, ikinä, tavannut tälläistä lynkkausintoa. Jo vuosia.
      Pakko entisenä kiusattuna sanoa edes muutama sana kun kyse kuitenkin osaavien ihmisten elinkeinosta ja siitä mittakaavasta mihin kohu mennyt.
      Lähipiirillänikin tullut hyvämaineisilla klinikoilla mm. pahoja vahinkoja, mm.viikon tiputus ja todella pahat laajat palovammat, toisella tutulla vituralleen asennetut tissit eli silikoneista komplikaatiota (vuosien vaihtoralli) ja huolimattomuutta yhtä sun toista jota ei kannata edes mainita. Pahoja virheitä, monessa paikkaa useitakin tietoon tulleita mutta ei tämän mittakaavan julkista höykytystä.
      On selvää että mm.botuliini ruiskeiden uusien Valvira säännösten kohdallaesiintyy laajasti välinpitämättömyyttä mutta kun alalla joutuu suurennuslasin alla kaikki mitä löytyy kaivetaan esiin, helpompaa jos entinen sisäpiiri auttaa. Ihmisluonnosta kun puhutaan niin aina ei pelkkä vastuullisuus ole motiivi. Olisipa maailma niin ihana.
      Olen ollut alan töissä (en lääkäri, en kirurgi) ja ollut k.o. paikan (ja ihan muidenkin klinikoiden) asiakas ja ollut tyytyväinen palveluun. Kavereitakin käynyt. Kaikki on pelannut ainakin omalla kohdalla. Jos paikka toiminut niinkin kauan niin pakko olla toiminnan onnistunutta ja tyytyväisiä asiakkaita. Jos paljon huteja sattuu niin varmasti olisi mennyt alas koko lafka jo vuosia sitten, ihmiset eivät ole tyhmiä ja puhuvat keskenään. Ja some taas on some. Yhtä mätä kuin koko kauneusala. Totuutta on täältä turha etsiä.

      • Anonyymi

        Kiva että sympatia riittää yrittäjälle joka rikkoo lakia Valviran ohjauksesta välittämättä.

        Jos ei laillinen business kiinnosta ja Liikemiehen Elinkeinoihin kuuluu laittomia leikkauksia, niin silloin pitää hommata myös sellaiset sairaanhoitajat jotka tykkää rikkoa lakia.

        Ei ole kyllä ihme jos jossain vaiheessa sairaanhoitajilta palaa hermot jos jatkuvasti pitää osallistua näihin touhuihin. Ikinä en ikinä suostuisi osallistumaan sairaanhoitajana luvattomiin leikkauksiin. Niissä vaarantuu pahimmillaan potilaan henki.

        Jos tieten tahtoen aina vaan haluaa rikkoa kaikkia lakeja ja moraalia niin pitää pystyä etsimään rikoskumppani jotka ei vasikoi. Ja kun jää kiinni niin pitää pystyä kantamaan vastuu. Naurettavaa puhua kiusaamisesta jos jää kiinni tällaisesta.

        Sairaanhoitajana sieppaa todella. Uhriutumista.


      • Anonyymi

        Pahimmasta on aloitettava. Toivottavasti muut klinikat korjaa toimintaansa ennen seuraavia paljastuksia.

        Sinulla on vain käynyt hyvä tuuri kun olet selvinnyt hoidoista ilman vahinkoja. Niin olen minäkin muualla klinikoilla sairaaloissa, joissa toisille on tapantunut suuriakin vahinkoja. Niin plastiikkakirurgiset kuin muutkin hoidot ei saisi olla tuurista kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimmasta on aloitettava. Toivottavasti muut klinikat korjaa toimintaansa ennen seuraavia paljastuksia.

        Sinulla on vain käynyt hyvä tuuri kun olet selvinnyt hoidoista ilman vahinkoja. Niin olen minäkin muualla klinikoilla sairaaloissa, joissa toisille on tapantunut suuriakin vahinkoja. Niin plastiikkakirurgiset kuin muutkin hoidot ei saisi olla tuurista kiinni.

        Aiemmin yrityksen nimi oli botuliiniklinikka.
        Melko karua on touhu ollut silloinkin.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/5097587/botuliiniklinikka


    • Anonyymi

      Paikka todenäköisesti suljettu: puhelin ei vastaa eikä voi ennä sairaanhoitajalle varataa Botox pistohoidot.

    • Anonyymi

      Kävin joku aika sitten Hesan firmassa rintojen suurennoksessa. Ei pahaa sanottavaa muuta kuin huonot jälkihoito ohjeet.

      • Anonyymi

        Ole onnellinen, sinulla kävi hyvä tuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole onnellinen, sinulla kävi hyvä tuuri.

        Mutta onko Hesan klinikassa ja veltheimin työssä oikeasti jotain huonoa tai puutteita? Tietääkö joku siellä työskennellyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko Hesan klinikassa ja veltheimin työssä oikeasti jotain huonoa tai puutteita? Tietääkö joku siellä työskennellyt?

        Nämä selviää kyllä ja varmaan yllätyksenä monelle. Kaikki tietää koska ihmiset puhuu kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä selviää kyllä ja varmaan yllätyksenä monelle. Kaikki tietää koska ihmiset puhuu kyllä.

        Leikkaustulokset voivat olla hyviä, vaikka taustat ovat mitä ovat. Määräyksiä on jätetty noudattamatta pilvin pimein, mutta niin kauan kuin siitä ei ole vaaraa potilaille, niin asiakkaita löytyy edelleen. Ehkäpä turvallisempi vaihtoehto on pitää potilas leikkauksen jälkeen luvattomasti tarkkailussa yön yli kuin heittää heti leikkauksen jälkeen ovesta ulos ja selviämään kotiin omillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkaustulokset voivat olla hyviä, vaikka taustat ovat mitä ovat. Määräyksiä on jätetty noudattamatta pilvin pimein, mutta niin kauan kuin siitä ei ole vaaraa potilaille, niin asiakkaita löytyy edelleen. Ehkäpä turvallisempi vaihtoehto on pitää potilas leikkauksen jälkeen luvattomasti tarkkailussa yön yli kuin heittää heti leikkauksen jälkeen ovesta ulos ja selviämään kotiin omillaan.

        Tietysti voisi noudattaa lakia myös eli jättää tekemättä ne isot leikkaukset joihin ei ole lupaa. Ei se yöpyminen ole suuri ongelma. Ongelma on se että lupa on tehdä vaan jotain silikoneja ja muita päiväkirurgisia asioita mutta tämä ihminen on lähtenyt kiellosta huolimatta tekemään isoja mami makeovereja ja bodylifteja. Nuo isot leikkaukset vaatii sairaalan luvat ja niitä ei oo tälle yritykselle myönnetty. Ovat hakeneet sairaalan lupia mutta valvira ei oo antanut. Ja sen jälkeen RV on tehnyt salaa näitä leikkauksia jotka häneltä kiellettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti voisi noudattaa lakia myös eli jättää tekemättä ne isot leikkaukset joihin ei ole lupaa. Ei se yöpyminen ole suuri ongelma. Ongelma on se että lupa on tehdä vaan jotain silikoneja ja muita päiväkirurgisia asioita mutta tämä ihminen on lähtenyt kiellosta huolimatta tekemään isoja mami makeovereja ja bodylifteja. Nuo isot leikkaukset vaatii sairaalan luvat ja niitä ei oo tälle yritykselle myönnetty. Ovat hakeneet sairaalan lupia mutta valvira ei oo antanut. Ja sen jälkeen RV on tehnyt salaa näitä leikkauksia jotka häneltä kiellettiin.

        Miksiköhän eivät saaneet lupia? Outoa..onkohan toiminnassa muuta outoa eli pelaako välinehuolto ja ovatko laitteet kunnossa. Minulle toimenpide tehtiin puudutuksessa niin mietin olikohan paikalla edes anestesialääkäriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti voisi noudattaa lakia myös eli jättää tekemättä ne isot leikkaukset joihin ei ole lupaa. Ei se yöpyminen ole suuri ongelma. Ongelma on se että lupa on tehdä vaan jotain silikoneja ja muita päiväkirurgisia asioita mutta tämä ihminen on lähtenyt kiellosta huolimatta tekemään isoja mami makeovereja ja bodylifteja. Nuo isot leikkaukset vaatii sairaalan luvat ja niitä ei oo tälle yritykselle myönnetty. Ovat hakeneet sairaalan lupia mutta valvira ei oo antanut. Ja sen jälkeen RV on tehnyt salaa näitä leikkauksia jotka häneltä kiellettiin.

        Rintaimplanttien laitto on jo niin suuri leikkaus ettei sitä mielestäni voisi tehdä päiväkirurgisesti. Tähän on vaan menty Suomessa kilpailutilanteessa, koska ilman seurantaa klinikalla voidaan hintaa alentaa. Implantteja laitetaan myös paikallispuudutuksessa, jolloin hintaa saadaan taas laskettua kun ei tarvita anestesialääkäriä leikkaukseen.

        Olen joskus ollut julkisella puolella pienessä operaatiossa ja tarkoitus oli olla osastolla yön yli. Operaation jälkeen lääkäri kävi vielä illansuussa tarkastamassa tuloksen ja sanoi että koska kyseessä ei ollut avaava leikkaus, saisin halutessani lähteä heti kotiin (ja lähdinkin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän eivät saaneet lupia? Outoa..onkohan toiminnassa muuta outoa eli pelaako välinehuolto ja ovatko laitteet kunnossa. Minulle toimenpide tehtiin puudutuksessa niin mietin olikohan paikalla edes anestesialääkäriä.

        Poliisi epäilee jo nyt rikosta. Ei ihme ettei Valvira myönnä tässä tilassa lisää lupia. Nämä kyllä näköjään ei lupia tarvitse kun leikkelevät ilman lupia vielä rikostutkinnankin aikana. Luulisi ettei kukaan viitsi lähteä poliisitutkinnan aikana tekemään lisää luvattomuutts mutta näköjään pokalla vaan tehdään ihan mitä halutaan. Uskomatonta touhua kyllä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi epäilee jo nyt rikosta. Ei ihme ettei Valvira myönnä tässä tilassa lisää lupia. Nämä kyllä näköjään ei lupia tarvitse kun leikkelevät ilman lupia vielä rikostutkinnankin aikana. Luulisi ettei kukaan viitsi lähteä poliisitutkinnan aikana tekemään lisää luvattomuutts mutta näköjään pokalla vaan tehdään ihan mitä halutaan. Uskomatonta touhua kyllä....

        Eikös Haavistokin hoida ministerin tehtäväänsä normaalisti, vaikka rikostutkinta on käynnissä. Siitä voi hyvin päätellä miten "karmeasti" lakia on rikottu tällä klinikalla.

        Jos cityklinikan toiminta olisi vaarantanut potilasturvan, klinikka olisi suljettu jo aika päiviä sitten.

        Eipä monen muunkaan kauneusklinikan toiminta Suomessa kestä päivänvaloa. Cityklinikka sattuu olemaan suurin ja asiakkaita on paljon, jolloin myös valituksia tulee suhteessa enemmän.

        Totuushan on se, että cityklinikalla on vissiin todella uskollinen kävijäkunta ja heillä luotto johtajalääkäriin. Mielenkiintoista on tietysti nähdä mikä on klinikan kohtalo kun tutkinnat on saatu päätökseen. Voi hyvinkin olla, että citylinikka on onnistunut korjaamaan kaikki puutteet ja toimintaa voi jatkaa normaaliin tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän eivät saaneet lupia? Outoa..onkohan toiminnassa muuta outoa eli pelaako välinehuolto ja ovatko laitteet kunnossa. Minulle toimenpide tehtiin puudutuksessa niin mietin olikohan paikalla edes anestesialääkäriä.

        Välinehuolto oli aikoinaan aivan vitsi siellä, ei täyttänyt standardeja leikkaukseen meneville instrumenteille, eikä siitä välitetty. Anestesialääkäri on paikalla vain isojen leikkausten ajan.


    • Anonyymi

      Klinikkalla on alusta lähtien rikollinen toiminta: pilantunet ja alibabasta ostettu täyteaineet, huonosti koulutettu henkilökunta, tori.fi ostettu kirurgiset instrumentit, ALV 24% hujaus, toiminta ilman lupia jne.
      Pjotr on hujari- ja klinikka on hujarin klinikka.

      • Anonyymi

        Aika paksua syytöstä. Veltheimin työssä ei ole ainakaan mitään moitittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paksua syytöstä. Veltheimin työssä ei ole ainakaan mitään moitittavaa.

        Olen sairaanhoitajana vähän muuta mieltä veltheimista. Moni yllättyy kovasti kun poliisin tutkinta tulee valmiiksi. älkääpä sitten sanoko ettei teitä varoitettu.


      • Anonyymi

        Viesti taisi olla vahvaa sisäpiiritietoa kun kerrottiin mm. mistä täyteaineet ja instrumentit on ostettu.


      • Anonyymi

        Nyt on kyllä hurjat syytökset vailla todellisuuspohjaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        UP tietääkö kukaan?


    • Anonyymi

      Huono paikka ja vaarallinen

    • Anonyymi

      Tosiaankin niin kuin aikasempi kirjoittaja jo kirjottikin että rahat otetaan kyllä veke netissä mutta aikoja vaikea saada?! Sitten botox hoitoja ei voi itse varata netistä kun haluavat että soitetaan heidän kalliiseen nroon 020.....alkuseen?! Olen huomannut että heidän botoxien vaikutus on huomattavasti vähempi aikasempi kun muualla muualla sen vaikutus on mulla 6-7kk täällä 4kk ?! Jotenkin on alkanut tuntua että tässä on kusetuksen makua koko firmassa.

      • Anonyymi

        Sama kokemus botoxin ja täyteaineiden suhteen. Cityklinikka ja Kasakka käyttänevät samoja litkuja. Ainakin niiden hankintatavoissa löytyi viranomaisten mukaan laittomuuksia. Luultavasti tilasivat liikahikoilun käyttöön ja saivat reilusti halvemmalla. En tiedä, en muista Hesarin jutun sisältöä. Mutta viidakkorumpu kertoo ettei Aleksanterinkadun yrityksistä kannata hankkia naamansilotteluhoitoja juurikin siksi että kesto on puolet normaalista. Tai jopa niin että kun turvotus laskee, niin samat nasolabiat loistaa naamassa. Tiedä sitten mikä totuus, mutta näin olen itse kuullut asiaa sen enempää kyselemättä


    • Anonyymi

      Ei ammatitaitoista ja varsinkaan vastuuta kantavaa henkilökuntaa.

      Käyn nykyään muualla ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen.

      Ainoa hyvä lääkäri ja vastuullinen henkilö Cityklinikalla on Alice. Hän on hyvä ja ammattitaitoinen, empaattinen lääkäri.

    • Anonyymi

      Olen käynyt Cityklinikalla rintojen suurennuksessa. Menin konsultaatioon suoraan leikkaavalle lääkärille, en hoitajalle. Riikka Veltheim herätti luottamusta, sillä kertoi heti mikä ei tule onnistumaan eikä todennut vain että juu onnistuu. Kertoi, että ajattelemani implanttimalli ei tule onnistumaan ja lisäksi kuvasi virheet, joita rintoihin tulee jäämään pelkällä suurennuksella ja millaisia lisätoimenpiteitä tulisi tehdä, jotta ne vältettäisiin. Hyväksyin pienten muotovirheiden jäämisen ja kirurgin kuvaamat virheet tosiaan jäivät, mutta eivät edes ole niin pahoja kuin oletin. Esim. rinnoissani oli aika merkittävä puoliero rintojen muodossa (ei siis koossa), jota ei erikseen korjattu ja kirurgi heti kertoi, ettei pelkällä suurennuksella korjaannu, joten se tietysti jäi. Yllätyksekseni rintojen ollessa isommat, puoliero ei erotu yhtään niin paljon kuin aiemmin.

      Henkilökunta oli mukavaa ja koin heidän kanssaan asioinnin helpoksi. En olisi voinut kuvitellakaan näyttäväni rintojani kenellekään, mutta Cityklinikalla asiointi rinnat paljaana tuntui mutkattomalta. Ajattelin, että alan varmaan itkemään, kun joudun rintani näyttämään, mutta ei ollut yhtään kamalaa, olo oli mukava ja luottavainen.

      Koin todella tärkeäksi valintaperusteeksi, että heti alkuun tehtiin selväksi, että täysin virheettömiä rinnoista ei tule. Omasta mielestä ovat kyllä täydelliset. Kaikista huonoista palautteista huolimatta leikkaava lääkäri vaikutti niin asiantuntevalta, että päätin luottaa häneen. Halvemmallakin olisin saanut muualta, mutta lääkärin perusteella valitsin. Cityklinikka ei ollut ainoa paikka, jossa kävin konsultaatiossa ja suosittelen käymään konsultaatiossa tietysti suoraan leikkaavalla lääkärillä eikä hoitajalonsultaatioissa, vaikka lääkärin konsultaatiot yleensä maksavatkin erikseen.

    • Anonyymi

      Cityklinikka Helsinki; Laittavat näköjään sitä botoxia niin vähän että vaikutus on puolet siitä mitä normaalisti olisi . Olen käynyt siellä monesti ja nyt olen ajatellut että vaihdan paikkaa koska kesto on niin vähäinen botoxissa.

    • Anonyymi

      Kävin noin pari vuotta sitten ottamassa otsaryypyyn botoxia. Puudutusgeelin kanssa istuin 1 ,5 h yli varatun ajan,koska joku rouva päätti otta lisää täytteainetta minun varamani ajalla. Kuka ei sanonut mitään eikä pyytänyt anteeksi minulta, että joutuin odottamaan. Lopuksi , kun pääsin hoitoon hoitaja poistui jonnekiin eikä häntä näkynyt noin 10 min. Sitten , kun palasi ei pyytänyt anteeksi , että joutuin odottamaan lisää. Tunsin ,että pistosta annettiin vain 2 paikka. Vaikka esitteli, että laidetti useamman paikkaan. 2 paikassa tunsin pistämistä ja siitä aiheuttunut kipua. Ja tulos oli sen mukainen. Sinne, mihin pistetti oli muutosta noin viikon verrän. Sekin hävisi viikon kuluttua. Tunsin itseni huijatuksi. Pistosten antaja oli vanhempi tummatukkainen rovva. En mene kysisen paikkaan enäm koskaan eikä suosittele muille.

    • Anonyymi

      Otin kolmen alueen botoxhoidon, ihan pieleen meni. Kaksi viikkoa meni eikä mitään näkyvää tulosta. Menin sitten näyttäytymään ja pistettiin muutama lisäpistos. Juuri ja juuri vähän parannusta oli näkyvissä 2 viikkoa.
      Kysyin heti toisen pistossarjan jälkeen että mitä jos ei tulosta nytkään synny? Vastaus oli että sitten pitää ostaa uudet hoidot... Olen usein käynyt vuosien aikana CK mutta nyt se on loppu.
      Mitään vastuuta ei oteta, tarjosivat vaan uusia pistoksia alennushinnalla, mikä on muutenkin usein ihan normihinta kampanjassa.
      Nyt olen varannut toiselta klinikalta ajan, siellä luvattiin pistää niin monta kertaa että tulos näkyy.
      Mulla on Ck tekemästä hoidosta joka päivältä naamakuva päivän lehdenkanssa kk ajalta, siitä näkee että pieleen meni.
      Julkaisen sen sos mediassa ihan varoituksena muille. Teen siitä oman postauksen.
      Ja klinikalle, maksavaa asiakasta kannattaisi kuunnella vähän herkemmällä korvalla.

      • Anonyymi

        Tulipas huijattu olo :( sama juttu eli Cityklinikalla 3:n alueen botuliinihoito ja vaikutus on minimalistinen, yhdellä alueella ei mitään vaikutusta. Joko ainetta ei ole käytetty kaikkea tai sitten heidän käyttämänsä aine on huonolaatuista...


    Ketjusta on poistettu 151 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe