Kysymys fundiksille

Nyt kun yllättäen Suomen evlutkujen pääpiruntorjujalta löytyi sen verran selkärankaa, että hän paheksui julkisesti ihmisvihakampanjaa, on tällä(kin) palstalla esiintynyt kymmeniä 'kosto elää'-viestejä, joita leuka väpättäen tehtailevat fundikset vakuuttavat, kuinka juutalaisten vuorijumala itse tulee kohta näyttämään porttopiispalle närhen munat.

Tällä ilmeisesti viitataan maailmanloppuun, joka tulee ihan hetikohta, koska Herran valittu kansa suomalaiset ovat toteuttaneet kaikki Raamatun ennusmerkit. Kysyisinkin, että milloinka se maailmanloppu nyt sitten tulee:

a) jo myöhemmin tänään
b) ihan varmasti jo huomenna
c) ensi viikolla
d) tänä vuonna
e) joskus muulloin, milloin?

Ilosta lopunajan odotusta!

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskossa ollen

Sinänsä maailmankaikkeus ei lopu koskaan - se jatkuu suunnilleen iankaikkisuuden verran - ei kylläkään yhtään sen pitempään ... :))

Mutta maailman pahuus lakkaa kunnes Jeesus saapuu ja luodaan uudet taivaat ja uudet maat.

Koska tämä sitten tapahtuu. Tässä vaiheessa voin vain kiittää Jumalaa että Hänen pitkämielisyytensä vielä odottaa että yksikin kadonnut lammas vielä tulisi pelastukseen sisään. Meidän ei tule tässä kohdin kiirehtiä missään nimessä Jumalaa. Annetaan Hänen hoitaa ajoitukset.

Me jaksamme odottaa ja näin saamme yhä iloita heistä jotka tänäänkin taas ottavat Jeesuksen vastaan ja tulevat sisään pelastukseen. Jaksamme odottaa vaikka saammekin kärsiä vähättelyä ja suoranaista henkistä rääkkäämistä. Jaksamme odottaa vaikka tänäänkin kuolee noin 500 kristittyä uskonsa vuoksi. Jaksamme odottaa koska iankaikkinen pelastus on niin suuri asia, että meidän omat toiveemme ja kärsimyksemme eivät paina suoraan sanoen tippaakaan vaa'ssa sen rinnalla että vielä joku voisi pelastua.

Jumala meitä auttakoon !

Tule sinäkin Aatami mukaan pelastukseen ja mene jo tänään johonkin hengelliseen kokoukseen - vaikka johonkin kirkon tilaisuuteen jossa voit mennä rukoiltavaksi ja näin saat syntisi anteeksi ja sanoa Jeesukselle että "Sinua tahdon tästä eteenpäin seurata. Auta minua kaikessa ja anna kaikki syntini anteeksi!".

• Jospa vastaisit vain kysymykseen. En aio ruveta jakamaan harhojasi.

• Heh, "Suomen evlutkujen" *repes* :)

Eräs uskovainen hihhuli tiesi, että vuonna 2012. ;) Nythän se meinasi tulla Japaniin ehkä sen takia kun se on maailman väkivaltaisin valtio...kohta kai se taitaa isketä Suomeenkin, kun Suomi taitaa olla maailman väkivaltaisimpia valtioita ja lipun toinen väri on saman värinen. :)

Kuulemma kohta ne perunatkin loppuu Suomesta, että kyl kai se maailmanloppua tarkoittaa suurelle osalle suomalaisista, kunnei enää perunaa ruokapöytiin saa!! :D

• hoopsista

Mitkä teidän motiivit on kirjoitella täällä,kun teidän horinoista ei saa mitään tolkkua.

• ??

Ole hyvilläsi, että ei ole vielä tullut,( tulee kyllä) . Koska se ei ole mikään ilon päivä kaltaisillesi.
      Itse en odota maailman loppua.. Odotan uutta taivasta ja uutta maata jossa vanhurskaus asuu !
      Lopunaika ei tarkoita maailman loppua vaan tämän maailman ruhtinaan (saatanan hallinnan ) aikakauden loppua.
      Kun viimeinen pakana on pelastunut silloin Jeesus hakee omansa pois !
      Ja vain omansa.

• Et osaa sitten tarkemmin yksilöidä milloin tämä tämän aikakauden loppu tulee?

• Kysyn kun olen yksinkertainen niin milloin pakanuus alkaa ja mihin se päättyy ?

Lainaus viestistäsi ?? Kun viimeinen pakana on pelastunut silloin Jeesus hakee omansa pois !

• äimäsenkäki
        epikuros kirjoitti:

Kysyn kun olen yksinkertainen niin milloin pakanuus alkaa ja mihin se päättyy ?

Lainaus viestistäsi ?? Kun viimeinen pakana on pelastunut silloin Jeesus hakee omansa pois !

Yksinkertaiselle yksinkertainen vastaus ,ensimmäisestä pakanasta viimeiseen.

• Uskiss

Raamatun mukaan kukaan ei saa tietää ajankohtaa etukäteen.

• Mutta vaikuttaa kuitenkin siltä, että Pyhä Henki on johdattanut joitakuita tietämään, että se tapahtuu Kari Mäkisen elinaikana. Se antaa jo jonkinmoisen reunaehdon.

• aika hassua, jopa oskemarkkinoita säädellään erilaisilla lailla ja ohjeilla jotta ei tapahtuisi niin paljon sisäpiirikauppoja ym. muuta kähmintää.

Mutta kyllä jumalan nyt jotain pitäisi tiedottaa, se olisi silloin avointa ja läpinäkyvää.

En nyt tarkoita aivan kvrtaalitalouden oppeja mutta jotain tietoa jotka koskee ihmistä itsessään.

• Aatami39

e)keskiviikkona

• häirikköuskis

No moi aatu9.
      Ei tarvi olla minkään sortin uskovainen tietääkseen,ettei Äiti Maa kauan enää tätä rääkkiään kestä. Vaikka minä uskonkin Jumalaan niin sanoisinpa,että ihan riippumatta siitä,onko Hän olemassa vai ei, tälle kerskakulutukselle tulee loppu,ja niin sanovat oppineemmatkin.
      Joko näiden minun pienimpien suoraan alenevassa polvessa kasvavien aikaan , kyselen sydän kirvellen. Haluaisin näille rakkailleni yhtä hyvän elämän kuin itse olen saanut viettää. Herää ajatus,olenko itse elänyt liian leveästi hiilijalanjälkeä laskematta ja tuhlaamiseenkin olen syyllistynyt,onko se nyt sitten näiltä viattomilta elämästä pois. Tässä OIKEA synti,johon olen syyllinen. Ja pahimmasta päästä vielä.

Varmaan olet viisaana kaverina tykönäsi tätä asiaa tältäkin kannalta Zoomaillut. Ei se välttämättä ole Jumalan syy jos maa ei kestä enää,ihmiset itse omalla ahneudellaan sen tekee.
      Avarrapa zoomaustani. Et liene sanonut aiheesta vielä viimeistä sanaasi,oletan??
      Miten tupakkalakko jaksaa? niissä merkeissä viimeksi rupateltiin.
      Jaksuja sulle.

• Elämää täältä maapalloltamme ei saa varmaan poies kuin korkeintaan täysimittaisella ydinsodalla, mutta kyllä me ihmiset pystymme itsellemme aika hikiset paikat järjestämään. Sinänsä se maapallon näkökulmasta olisi pintakuohuntaa, jos romahdutamme yhteiskuntamme. Ihminen on vain yksi laji, vaikkakin aika laajalle levinnyt runsasluluinen. Eipä sillä, että silti pitäisi olla välinpitämätön elämäntapojemme suhteen. Kerskakulutus pois, siitä olen samaa mieltä.

Tupakkalakko on tällä hetkellä on. Olen sortunut välillä polttamaan, mutta nyt on taas nikotiinipurkat käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe