Ei, On se totta, olen edelleen aivan tolkuttoman ihastunut. Kaipaan sinua nainen. Tajua jo.
And you're to blame.
32
533
Vastaukset
- numeroajoson..
SOITA HÄNELLE!!
- rakkaus123
rakastan sinua ihan liikaa
- golden hair
I miss you too, honey. We have to see more often. YOU ARE IN MY DREAMS EVERY NIGHT AND DAY, dam you....
- me too
mistäpäin tämä nainen oleilee?-..oleko se minä?
- Aika vaatelias olet
jos tän perusteella jonkun pitäis jotain tajuta !!!!
- my part
Siis tietenkin olen typerä kun en ota yhteyttä. Sanastaan pitää pitää kiinni.
- ai häh....
pyysikö hän sitten ettet ota yhteyttä?
- my part
ai häh.... kirjoitti:
pyysikö hän sitten ettet ota yhteyttä?
Itse menin sanomaan.
- tyhjää..
my part kirjoitti:
Itse menin sanomaan.
Voitko perua tuolle naiselle puheesi? Jospa hän kaipaa ja ajattelee sinua yhtä paljon? Olet voinut juuri kävellä elämäsi naisen ohi, ja sen jälkeen kaikki on vain..
- my part
tyhjää.. kirjoitti:
Voitko perua tuolle naiselle puheesi? Jospa hän kaipaa ja ajattelee sinua yhtä paljon? Olet voinut juuri kävellä elämäsi naisen ohi, ja sen jälkeen kaikki on vain..
Jos hän kaipaisi yhtä paljon niin varmaan kertoisi tämän. Ja tiedän kyllä.. elämäni naisen ohi taisin kävellä.
- my part
Oletkohan sinä elämääsi tällä hetkellä tyytyväinen? Käynköhän minä koskaan sinun mielessäsi? Mystisesti iltaisin hiivit mieleeni vastustamattomasti.
- statisti
Törkee kiusankappale olet mies! Kerrohan, mikä se sinun osasi tässä jännitysnäytelmässä mahtaa olla?
- iiiin
minä en kanssa ole elämän tilanteeseeni tyytyväinen en todellakaan ja hänkin tulee aina mieleeni iltaisin..... jopa kyyneliin asti.....
mutta kohta pitäisi tapahtua jotain tilanteen hyväksi, mikäli jaksan odottaa niin.....
joka ilta se vaan on aina vaikeampaa..... - my part
statisti kirjoitti:
Törkee kiusankappale olet mies! Kerrohan, mikä se sinun osasi tässä jännitysnäytelmässä mahtaa olla?
Ei ole mitään jännitysnäytelmää. Sivuosassa olen. Enkä ole mikään kiusankappale, en todellakaan ainakaan häiritse.
- ----------------
my part kirjoitti:
Ei ole mitään jännitysnäytelmää. Sivuosassa olen. Enkä ole mikään kiusankappale, en todellakaan ainakaan häiritse.
no niin,saatteko te toisenne,kerrohan;)
- statisti
my part kirjoitti:
Tarkoitin tuolla kiusankappaleella lähinnä tätä sinun viestittelyä täällä. Miksi ihmeessä olet mennyt sanomaan jotain sellaista typerää kuten ettet ota yhteyttä? Nainen saattaa olla tolkuttoman ihastunut myös sinuun ja ihmettelee kovasti.
- my part
statisti kirjoitti:
Tarkoitin tuolla kiusankappaleella lähinnä tätä sinun viestittelyä täällä. Miksi ihmeessä olet mennyt sanomaan jotain sellaista typerää kuten ettet ota yhteyttä? Nainen saattaa olla tolkuttoman ihastunut myös sinuun ja ihmettelee kovasti.
Samoin vastaan kun tuossa ylempänäkin. Jos olisi tolkuttoman ihastunut, niin varmaankin olisi sen kertonut.
- tyhjää..
my part kirjoitti:
Samoin vastaan kun tuossa ylempänäkin. Jos olisi tolkuttoman ihastunut, niin varmaankin olisi sen kertonut.
Oletko antanut hänelle tilaisuuden kertoa ihastuksestaan? Voiko hän luottaa sinuun ja sinun reaktioon, että uskaltaisi avautua? Voitko sinä luottaa häneen, ja kertoa mitä tunnet? Voisit vielä kääntyä takaisinpäin, ja ottaa elämäsi naisesta kiinni.
- my part
tyhjää.. kirjoitti:
Oletko antanut hänelle tilaisuuden kertoa ihastuksestaan? Voiko hän luottaa sinuun ja sinun reaktioon, että uskaltaisi avautua? Voitko sinä luottaa häneen, ja kertoa mitä tunnet? Voisit vielä kääntyä takaisinpäin, ja ottaa elämäsi naisesta kiinni.
Kyllä hän olisi voinut kertoa. Minun reaktiooni hän voi luottaa. Minä voisin kertoakin hänelle, olen jo jotain kertonutkin.
- tyhjää..
my part kirjoitti:
Kyllä hän olisi voinut kertoa. Minun reaktiooni hän voi luottaa. Minä voisin kertoakin hänelle, olen jo jotain kertonutkin.
Mutta valitettavasti meillä ei ole ajatustenlukutaitoa toisiin ihmisiin.. Vaikka olet kenties jo jotain vihjannut, voi olla, että hän on käsittänyt asian toisin. Jollette tunne toisianne todella hyvin, hän voi tulkita sanasi aiempien kohtaamisienne perusteella. Toisen ihmisen tunteiden tulkinta on hakuammuntaa, kaiken kun suodattaa omien odotusten ja toiveidensa kautta. Miksi halusit loukata häntä kieltäytymällä yhteydenpidosta?
- Kas siinä
tyhjää.. kirjoitti:
Mutta valitettavasti meillä ei ole ajatustenlukutaitoa toisiin ihmisiin.. Vaikka olet kenties jo jotain vihjannut, voi olla, että hän on käsittänyt asian toisin. Jollette tunne toisianne todella hyvin, hän voi tulkita sanasi aiempien kohtaamisienne perusteella. Toisen ihmisen tunteiden tulkinta on hakuammuntaa, kaiken kun suodattaa omien odotusten ja toiveidensa kautta. Miksi halusit loukata häntä kieltäytymällä yhteydenpidosta?
vasta pulma.
- my part
tyhjää.. kirjoitti:
En ole halunnut loukata häntä, todellakaan.
Ei oikein ole mahdollista että olisi käsittänyt väärin ihastumistani. Emme tosiaan tunne todella hyvin, on hän jotakin voinut tulkitakin väärin, mutta se asian ydin ei ole voinut mennä ohitse. - tyhjää..
my part kirjoitti:
En ole halunnut loukata häntä, todellakaan.
Ei oikein ole mahdollista että olisi käsittänyt väärin ihastumistani. Emme tosiaan tunne todella hyvin, on hän jotakin voinut tulkitakin väärin, mutta se asian ydin ei ole voinut mennä ohitse.Säästä kaikki tätä palstaa lukevat naiset jännitykseltä, ja kerro hänelle tunteistasi. Toivottavasti löydät rohkeuden tehdä aloite. Noin kauniissa tunteessa ei ole mitään muuta hävittävää, kuin että pitää ne omana tietonaan. Onnea matkaan!
- Nukuttaa
En ole, vaan edelleenkin ihan yksin :( käyt mielessäni jatkuvasti. En halua tunkeutua sun elämääsi koska en tiedä mahdunko siihrn.
- the other part
Yksi kysymys: Milloin ja missä näit viimeksi?
- Ei tajuuuu
**** kirjoitti:
No okay, oli se kitaristikin hyvä. Mut aika kummallinen vatsaus edellisen kymysykseen ...
- Mietin yhtä
Ei tajuuuu kirjoitti:
No okay, oli se kitaristikin hyvä. Mut aika kummallinen vatsaus edellisen kymysykseen ...
juttua..... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=zxK8y7XuEu8
- Minä näin
Hänet töissä viikko sitten, vaikkakin tuntuu vuodelta.puhelu sinne tai miksei tännekin auttais, hyvää yötä kullalle
- heip ap
eihän se nainen hyvänen aika USKALLA ottaa yhteyttä jos oot sanonut noin, ihan sama vaikka ois aavistusta että tykkäät. siis oot niin joskus sanonu? mut ei on ei..sä oot sanonu ettet haluu yhteyttä. nyt korjaa tilanne HYVÄ MIES. pistää ihan kiukuks lukea tollasta..en tiiä miten sulle vois takoa järkeä päähän. kyllä miehen pitää pystyä aloite tekemään! >:(
- kultatukka
Kuka oot??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827