Icewind Dale 1&2

Icewind Dale man

Terveppä terve,

suunnitelmissa on pelata molemmat pelit läpi, mutten yksin iokein jaksa enää pelata. Kesäloma alkoi ja on tekemisen puute, ja en koskaan pelannut kyseisiä pelejä loppuun asti.

Olisi mukava pelata pelit jonkun kanssa joka ei ole koskaan niitä pelannut, tai ainakin sellaisen kanssa joka ei niitä enää täysin muista. Pelistä tulee aika turha jos sen osaa jo täysin ja tietää tarkalleen mitä tehdä.

Samasta syystä ei liian vakavia pelaajia, joilla ei ole muuta elämää. Ihan viihdykkeenä ja hauskanpitona ajattelin, hahmonluonnit vapaasti vaan oman maun mukaan jne, ei se ole niin vakavaa. :)

Ilmoitelkaa jos joku jaksaa nämä pelata. Mitään hoppuakaan pelien kanssa ei niinkään ole, kesän aikana ajattelin pelailla.

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BolHammerX

      En ole kyseistä peliä koskaan pelannut. Mutta olisihan tuo mukava kokeilla :) saako pelin jostain ilmaiseksi? Onko peli RPG? Jos on, niin millainen?

      • icewind dale man

        Jes, vastaus :D

        Se on vanha peli, joten sen saa luultavasti jostain torrenttina ladattua, tai ostettua parilla eurolla jostain.

        Itse ostin sen alelaarista vuosia sitten, nyt sen olen tosiaan hukannut, niin latasin netistä.

        Se on RPG, muistaakseni kuuden hengen ryhmä alkoittaa seikkailun, kakkosta taisin vaan pelata sillon joskus (nyt olis siis tarkotuksena pelata ykkönen ensin läpi, ja exportata samat hahmot kakkoseen).

        Jos baldurs gatea oot pelannut niin tämä on samanmoinen peli.

        Luot maksimi kolme tyyppiä, jokaisella omat kyvyt, itse luon myös kolme :) Taiat on, perus rodut ja classit taisi olla, ja hahmoja tietysti sitten levelataan matkalla ja valitaan erinäisiä kykyjä. En muista, mutta peli taisi olla vuoropohjainen..

        En pelistä kovin paljoa muista, mutta muistaisin sen olleen erittäin hyvä :)

        Torrenttina löysin piratebaystä "Icewind Dale 1&2 patch expansion" nimellä.

        Lataile sieltä jos torrentti ohjelma löytyy, katson jos löydän sen jostain netistä ostettavana ladattavana versiona.


    • BolHammerX

      Okeis. Kuulostaa iha jees peliltä :D pari videoo oon tos kattonu ja näyttikin ihan mukavalta. Lähempäs nyt lataamaan tota ;)

    • IWD

      Kiva :)

      Tuota tuota.. Minkäs kautta sitä pitäis olla yhteydessä?

      Itsellä on mese, skype, ja facebookkikin löytyy jos ei muuta. Hamachikin voisi olla ihan hyvä, säästyy se kaikki säätö noiden porttien sun muun kanssa.

      [email protected]

      Tuossa mese, nimikin löytyy osoitteesta jolla löytää facebookista jos sulla ei ole meseä.

      Mun peli on luultavasti huomisaamuun mennessä lataantunut. :)

    • IWD man

      Ja muuten, jos on mahdollista, niin xp:llä kannattaa tätä pelata. En ole vistalla koskaan kokeillut, mutta moni sanoi kokeneensa ongelmia. Itse pelasin tätä joskus windows xp:llä vuosia sitten.

      Sain juuri kaksi uutta vanhaa tietokonetta korjattavaksi joilla ajattelin pelailla tätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe