Pekka Sivosen lähtölaskenta alkanut

Tauno Takahuhdista

Tampereelta kuulunut tietoa Pekka Sivosen lähtölaskennan alkaneen Vapauspuolueesta. Samalla siivoontuu puolueesta Juvoset ja muut vihreät hömpöttäjät.

9

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkiakoskilainen

Höpöpuhetta. Pekkaa ei puolueesta pois lähetetä. On tehnyt paljon töitä puolueen takia. Pietu on Vapauspuoluetta siinä missä taivas on sininen. Ja jos ei höpötykset lopu täällä niin Pekka suuttuu kohta.

• Järkeä politiikkaan

Aika outoa on Juvosen toiminta Heloa kohtaan.
      Pekka Sivosen ilmoittaessa haluavansa puheenjohtajaksi niin Juvonen oli heti tukemassa.
      Naisten poliittinen äly on heikolla tasolla, heti kun joku helppoheikki lirputtaa, ollaan kuumana.

• Etukuormaajakuski

Sivonen kaivoi Olaville kuoppaa, mutta itse siihen lankeaa.

• AinPietulainen

Kyllä kuopan kaivoi Olavi itse itselleen. Pietu vain lapioi maan paskan päälle, että lakkaa myös haisemasta.

• Kestääkö kunto ?
        AinPietulainen kirjoitti:

Kyllä kuopan kaivoi Olavi itse itselleen. Pietu vain lapioi maan paskan päälle, että lakkaa myös haisemasta.

Luulen minäkin että, Olaville on alkanut lähtölaskenta, vastassa on Tarja ja Pietu, uusi Vapauspuolueen johtopari. Pietu tulee makkaran kanssa kesäloman jälkeen pitämään Tampereen naisille makkara-iltaa. Tarjan mukaan voidaan mennnä laavulle tai vaikkapa laverille pohtimaan johtajakysymystä.

• Sarpatinmäki

Ennustan Pietulle tulevan hatkat puolueesta tai ainakin paine kasvavan sen verran kovaksi jolloin jättää itse erohakemuksensa. Siinä siivoontuu samalla Tarja ja muutama muu Pietun kelkkaan sokeasti hypännyt. Oi, voi! Ei pitäisi lähteä haukkaamaan palaa jota on vaikeus niellä.

• tieränpähän vaan

Niin minäkin veikkaan, että pietu potkitaan puolueesta. Siihen loppuu sisäinen riitely, mitä pietu viljelee.

• Portsan Pena

Tainnut mennä Taunolta nimet sekaisin. Kuiskivat, että Mäenpää on saamassa kenkää. YESS!

• IpuProFeinia kipuun

Muut piiritoimistot ovat lupautuneet palata takaisin vasta kun Sivonen on erotettu. Kylmä linja eikö?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      282
      4150
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2365
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe