no, no, no
it' ain't me you're looking for"
Ja painan pään tyynyyn, toivoen etten enää koskaan...
"it ain't me
14
247
Vastaukset
- adsdioasdo
Näkisi kyseistä ihmistä?
- ei vaan
heräisi
mutta ihan niin helppoa se ei ole. aina tulee uusi aamu, aina.
- :)
Noh olipa aika tylyä tekstiä joltakin jollekkin kuten täällä yleensäkin. :)
- tosi tylyä:)
Sanoppa muuta:). Melkein jo tässä alkoi kaivaa pusillista herneitä että voisi vetää ne nenään:) Mutta ei näin helteellä taida jaksaa sitä hernepussia etsiskellä.
- tylyä kyllä,
ainakin se, etten voi olla jotain mitä hän haluaisi minun olevan.
- ??
tylyä kyllä, kirjoitti:
ainakin se, etten voi olla jotain mitä hän haluaisi minun olevan.
Mitä hän haluaisi sinun olevan?
- olen sirpaleina,
?? kirjoitti:
Mitä hän haluaisi sinun olevan?
hän tarvitsee eheän, iloisen ihmisen. voimakkaan, tasapainoisen.
- -
olen sirpaleina, kirjoitti:
En jaksa arvuutella keneltä kenelle tai oletko edes n vai m. Oli miten oli, tuo ajattelusi on just sitä ärsyttävää kun ajatellaan ja päätetään toisen puolesta muka hänen parhaakseen. Tavallaan aliarvioidaan toisen oma ajattelukyky. Usein näin tehdään vielä vastoin asianomaisen omaa mielipidettä.
- valoa ja varjoja.
olen sirpaleina, kirjoitti:
En usko, että haluaa. Liiallinen iloisuus voi olla ahdistavaa, rikkinäistäkin ihmistä voi rakastaa. Vaikka ihminen omaisi noita ominaisuuksia ei hänen kansaan välttämättä pysty olemaan onnellinen. Se että joku ihminen tuntuu omalta on kaikista tärkeintä vaikka vähän rikkinäisemmästä ihmisestä olisikin kyse.
- kyllä hän
- kirjoitti:
En jaksa arvuutella keneltä kenelle tai oletko edes n vai m. Oli miten oli, tuo ajattelusi on just sitä ärsyttävää kun ajatellaan ja päätetään toisen puolesta muka hänen parhaakseen. Tavallaan aliarvioidaan toisen oma ajattelukyky. Usein näin tehdään vielä vastoin asianomaisen omaa mielipidettä.
on ihan itse sanonut mulle ajatuksensa, joita en luonnollisestikaan päätä hänen puolestaan...
- .
kyllä hän kirjoitti:
on ihan itse sanonut mulle ajatuksensa, joita en luonnollisestikaan päätä hänen puolestaan...
No olipas tyly mies/nainen jos sen takia "hylkäsi" että hänen mielestään "sirpaleina".
- korrrjaus:
. kirjoitti:
No olipas tyly mies/nainen jos sen takia "hylkäsi" että hänen mielestään "sirpaleina".
... hylkäsi että hänen mielestään olet sirpaleina.
- mä vaan en
. kirjoitti:
taida olla oikea hänelle, jos siis on hänen sanojaan uskominen...
en mä tiedä onko tässä tilanteessani loppujen lopuksi mitään tylyä, tylympää kuin elämä muutenkaan on. sen tiedän että pitäisi mennä nukkumaan
- ksdlfjaslfkjs
Toivotaan. Mutta en aio kuitenkaan lukkiutua neljän seinän sisälle sen takia ettei sun tarttis nähdä mua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750