Puoluepoliittinen urani:
- SMP:n aktiivijäsen - 80 luvulla (mukana eduskuntavaaleissa (U.Leppänen 1-ehdokas) 1983 kohtuullisella menestyksellä). Veikko Vennamo oli hieno mies ja onnekseni sain tehdä hänen kanssaan jopa yhdessä politiikkaa silloin nuorena miehenä. Muistelen välillä vieläkin kaiholla, kuinka liikuimme Veikon kanssa kahdestaan pitkin Kaakkois-Suomea ja puhuimme petetylle kansalle (asuin Lappeenrannassa). Siinä sai parikymppinen poika hyvää opetusta politiikan saralle.
- Lähes 25 vuotta poissa aktiivipolitiikasta, koska SMP ajettiin Timo Soinin "ansiosta" alas.
- Maksanut vuonna 2006 (loppuvuosi) Perussuomalaisten P-K:n piirin jäsenmaksun ollakseni ystäväni Urpo Leppäsen virallisena avustajana eduskuntavaaleissa 2007 (en liittynyt puolueeseen). Perussuomalaisista en innostunut, koska se ei jatkanut Veikon viitoittamalla tiellä.
- Olin vähän aikaa ko. puolueen P-K:n piirin vaalipäällikkönä, kunnes minut erotettiin siitä virasta. Arvostelin kuulemma liian rohkeasti puolueen linjaa, sekä Soinin tapaa johtaa puoluetta ja hänen tapaansa käyttää puolueen kassaa kuin omaa kukkaroaan. Kentällä riudutaan rahapulassa, mutta johtaja se vaan porskuttaa "kaikki rahat taskussaan". Sivosesta oli päästävä eroon. Ei median buudelia saa noin arvostella! Hyvä niin (että erotettiin), koska olisin voinut jäädä kiinni tuohon mätäpaiseeseen, joka kyllä puhkeaa aikanaan ja silloin ei hajukaan ole kovin hyvä.
Ehdokkaana eduskuntavaaleissa 2011
Terävää, mutta vastuullista politiikkaa
Pekka Sivonen puheenjohtajaksi
13
94
Vastaukset
- heh heh heh
Sinne se mätäpaise puhkesi 39 kansanedustajan voimalla eduskuntaan.
Pekka se vaan Tarjansa kanssa ruikuttaa naamasivuillaan surkeana. - torvi soittokunta
onko tuo alustus tosiaan Sivosen kirjoittama? Voi hyvä tavaton, siinä meillä vasta poliitikko.
- Hyvä Pietu
Ei ole Sivosen kirjoittama! Waltterin häiriköintiä.
- expietulainen
Eikös tuo alussa oleva kirjoitus ole Pietun kotisivuilta, siellä se on ollut mainoksena monta vuotta, niin kauan kun hän on vihreälle oksalle yrittänyt kiivetä monessa puolueessa. On se aika naurettava juttu, voisi pietu sitä joskus päivittää.
Nyt saa joku onneton Valtteri syyt päälleen Pietun räpellyksestä.
Menkää nauramaan pietun kotisivuille. - Etsivä Turuust
Kyllä on Sivosen Pekalla pokkaa haukkua tuolla tavalla Timo Soinia.
- lözxdksdökllöfsdklöf
- En ole Jäsen.
Kyllä se varmasti on Sivosen kirjoittama. Kuulin että olisi yrittännyt IPU: puheenjohtajaksi myös ollessaan IPU:n jäsen. On Sivosella kova vallan himo. Vaan on valinnut väärän puolueen. Paremmin olisi päässyt valtaan menemällä vaikka Kokoomukseen niin nyt olisi Sivonen varmaan jo Pääministeri :D
Vaan Sivonen pelaa nappikauppaa vai pitäisikö sanoa paiatakauppaa ja yrittää päästä Vapauspuolueen puheenjohtajaksi. Hän luulee että kun on puheenjohtaja niin silloin on paljon valtaa, vaan ei se riitä kun pitäisi olla ne joukotkin takana.
Sivonen on ovelasti saannut itsensä puolueessa asemaan jolla sitten kiristää muita ja uhkailee sitten niitä jotka kirjoittavat väärille sivuille. Uhkailu vaan johtaa Sivosen kohdalla siihen että hän potkaisee sillä omaan nilkkaansa. :)
O. Mäenpää on oikeassa että SIvonen on ketku kaveri. Oon sen huomannut nyt näinä neljänä viikkona kun olen tätä Vapauspuoluetta seurannut enempi.
Minun silmissäni Sivonen on kyllä laskennut kuin lehmän häntä.
PS. En ole Liperistä.- Tarja Nokialta
Minun mielestäni, kun olen nyt paremmin tutustunut Pekkaan, hänestä tulisi hyvä puheenjohtaja Vapauspuolueele.
Useat Vaapauspuolueen Piekanmaan johtohenkilöt ovat samaa mielitä kun tiedoitajan ominaisuudessa olen puhelimesa keskustelut
- Suomi suomalaisille
Mikäli Sivonen on Vapauspuolueen puheenjohtaja niin ikinä en siihen puolueeseen liity jäseneksi. Vapauspuolue jää rupusarjaan mikäli Sivonen on sen puheenjohtaja.
Kyllä niitä on ihan muitakin uusia ihmisiä puheenjohtajaksi, niin että ei siinä mitään vanhoja kulunneita ihmisiä enää tarvita.
Uudet raikkaat tuulet ennemmin esim. joku nainen puheenjohtajaksi.
Esimerkiksi Arja H. Olisi varsin hyvä :)
Ps. En ole nainen.- Tarja Nokialta
Ei Pekka mikään vanha ja kuluneet, senverran on kokemusta.
Arja on ihann mukava, hän vaan hoipertelee mielipiteissään eikä tiedä kenen puolella on.
- Raitis Suomalainen
Pekka se hoipertelee kännissä, eikä tiedä edes missä on.
Oletkos huomannut kuinka on Pekalla pussit silmien alla kovasta ryyppäämisestä tulleet.
Vaikka olen melkein Pekan ikäinen niin minulla ei ole ikinä ollut mitään pusseja silmieni alla, mutta se varmaan johtuu siitä että minä en juo alkoholia ollenkaan.
Mutta Pekka juo sillä silmien alle ei muuten saa niitä pusseja ja ne saa vain kovasta juopottelusta.
Pekka on siis alkoholisti ja koska kuten on yleisesti tunnettu niin alkoholisti yrittää nyhtää kaikki rahat itselleen niin on todennäköistä että ne paitoja tilanneidenkin rahat päätyivät idän-viinaan ja Pekan masuun, niin siksi jäi maksamatta paitojen valmistajalle ne rahat, kun viina vei.
Alkoholisti vaan käyttäytyy niin. Pekka on täys alkoholisti.
Alkoholisti se ei luota muihin ihmisiin ja näkee kaikkialla vaan fasisteja ja muita ääri-ihmisiä niissäkin jotka on ihan normaaleja suomalaisia.
Pekka se on hamstrannut jo itselleen seuraavien vaalien ehdokkaiden hoitamiset myös Helsingin, Satakunnan, Kymen, Etelä-Savon alueilla vaikka ei itse edes niissä asu varmasti niistäkin alueilta löytyisi niiden alueiden omia ihmisiä hoitamaan niiden alueiden omat ehdokkaiden asettelut.
Pekalle riittäisi ihan hoitaa se pohjois-Karjala, muuta ei Pekan tarvitsisi hoitaa.
Mutta Alkoholistalla on taipumus ottaa kaikki mitä irti saa ja vaikka enempikin.
Pekka on täysi alkoholisti ja hänen paikkansa olisi alkoholisti hoitopaikka ja siellä asiakkaana.- Vanhoja muistellen
Tulipa mieleen, nyt kun Persut pitää puoluekokousta täällä Tampereella, eräs puoluekokous 2006 Oulussa.
Pekka pyrki puolueen puoluesihteeriksi ja teki kovaa vaalitötä ennen äänestystä.
Kekkuloi kovassa kännissä ja kätteli kaikki ihmiset vähintäin kertaan ja örisi "minä en kumartele ketään".
Suosio ei kovin korkealle noussut, seitsemän kannattajaa löytyi.
Loppu meni, niin että Pietu makasi aamuyöstä käytävällä kortteerin oven edessä pieni lätäkkö alla. Oli kai voimat loppuneet ennenkuin avain löytyi.
Pietu tunnettiinkin senjälkeen persujen piirissä kossu-pekkana.
- Raitis Suomalainen
Tarja Nokialta = Pekka Liperistä
Pekka se siellä esiintyy Tarjana jo.
Mutta sellaisia ne alkoholistit ovat käyttävät muita ihmisiä hyväkseen keinoja kaihtamatta.
On tainnut Pekka menettää työpaikansakin alkoholisti ongelmien takia, sillä ei sovi juoppo hoitamaan muiden päihdeongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891