Merkittävä lausunto

Jari Timonen

Tunnettu ja arvostettu politiikan vaikuttaja Kari Kilponen kirjoittaa tänään puolueen sivuilla seuraavasti:
"Mutta tässä tilanteessa, kun puolue on lähinnä vailla johtoa ja seuraukset näkyvät, on Pekka Sivonen ainut oikea
ratkaisu 1 puh-johtajaksi, sillä pitää olla kokonaisvaltainen näkemys siitä missä Suomessa mennään., eikä vain kiihkoilla vailla mitään laajempaa käsitystä"

Tähän mielipiteeseen on helppo yhtyä kaikilla joilla kykyä ymmärtää politiikkaa.
Minä olen Pekka Sivosen takana täydellä voimalla, olenhan Pekan merkittävää uraa seurannut yli viisikymmentä vuotta.

9

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmämies

Puolueen tosiaan pitäisi käyttää Pekka Sivosta ja Kari Kilposta johtotehtävissä, Pekka on valmis astumaan vaativaan puheenjohtajan tehtävään ja hänen pitkäaikainen poliittinen kakkosmiehensä Kari Kilponen, nuorekkaana ja kirjoitustaitoisena, olisi paikallaan puoluesihteeriksi, mistä tehtävästä hän on aikaisemmin jo ilmoittanut olevansa kiinnostunut.

Pekka ja Kari löivät itsensä loistavasti esille viime eduskuntavaaleissa Pohjois-Karjalan vaalipiirissä, Pekka sai 12 ääntä ja Kari yhden äänen, mikä huomioitiin jopa valtakunnallisissa tiedoitusvälineissä.

• jooooooooooooo

buahahhaa 12 ääntä! siinä meillä poliitikko:D kansa on puhunut 12 äänellä

• velukki
        jooooooooooooo kirjoitti:

buahahhaa 12 ääntä! siinä meillä poliitikko:D kansa on puhunut 12 äänellä

heheeeeee liekköhän kaikki hänen sukulaisetkaan äänestäny juippia.ja mikähän lie tämä 1 äänen keisari on:D

• Jari Timonen

Nyt täytyy ihmetellä.
      Nuori kloppi Timo Rytkönen on ilmoittanut rupeavansa puheenjohtajaehdokkaaksi.
      Eikö se mennyt perille, että Pekka Sivonen erotti hänet puolueesta jo neljä päivää sitten.
      On kovakorvainen poika.

• huuhaaa innanen

jotenkin vaan tuntuu että tämä jari timonen on itse herra liperin sivonen.......on säällittävä tapaus tämä sivonen

• Tarja Nokialta

Samaa mieltä Jarin kanssa.
      Se oli virallinen ilmoitus, koska me tykättiin Kari Kilposen kanssa Pekan erottamisilmoitusta

• Timo Rytkönen

No perkele. Ei minulle ole mistään erottamisesta sanottu. Eikö se ole Helon asia ilmoittaa sellaisesta, eikä mikään liperin sulttaanin.Täh? Syynkin haluaisin Sivoselta. Ettei vaan ota liikaa hermoon kun nuoremmat menee ohi.

• joensuun kauhu

liperissä ja joensuussa tätä pekkaa pidetään mamujen hyysääjänä ja epäpätevänä vanhuksena.

• Timo Jarinen

Huuu iis olavi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5432
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3892
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1833
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      25
      1739
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1660
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      51
      1621
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1574
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40