Tuossa vähän aikaa sitten sain yhden naisen nettideitistä meseen ja toivoa treffien tapahtumisesta oli hetken aikaa ilmassa kunnes nainen paljasti lapsellisuutensa. Mutta jo ennen sitä olin aloittanut käymään yhdellä kurssilla jossa oli ihan mukavia, rillipäisiä nuoria naisia.
-
Heti ensimmäisenä päivänä menin tauolla istumaan yhden viereen ja aloitin juttelun opetuksesta ja muista asioista. Seuraavana päivänä sama kuvio toistui ja yhtenä kertana näytti että tämä nainen itse istuutui omatoimisesti lähelleni ja puhe-etäisyydelle.
-
Aina koululta lähtiessä minulla oli 'tapana' (kyse vain vähän yli viikon kestäneestä tapahtumasta) toivottaa naiselle heipat ajaessani hänestä pyörällä ohi, hänen ollessa jalan.
-
Parina viimeisenä päivänä sitten olin ilman pyörää koska lukko oli hajonnut ja minä ja nainen emme enää jutelleet koska en hakeutunut enää hänen seuraansa, ajatellen ettei hän ole hirveän kiinnostunut, mutta elättelin vielä ajatusta hänen kysymisestään kahveille.
-
Tuo viimeinen päivä tuli sitten loppuun saakka ja nainen lähti luokasta vähän ennen minua ja minä jäin kohteliaisuussyistä juttelemaan opettajalle ja muille ihmisille ja nainen sai huomattavaa etumatkaa. Kun muodollisuudet olivat hoidettu, aloin tehdä paluumatkaa ripeästi ja näin naisen kävelevän edessäni mutta välimatkaa oli useita kymmeniä metrejä (yli 50 metriä) ja minun olisi täytynyt juosta että olisin voinut saada hänet kiinni, mikä taas olisi voinut näyttää pelottavalta. Yksi mahdollisuus oli että meillä olisi ollut sama matka ja nainen jäänyt kiinni liikennevaloihin mutta ennen tätä hän kääntyikin ihan eri suuntaan kuin mihin minä olin menossa ja tunnustin että tuosta naisesta tuskin tyttöystävää tulee.
Viimeisin 'juttuni'
Mies1985
5
117
Vastaukset
- best of Mies85
" mutta ennen tätä hän kääntyikin ihan eri suuntaan kuin mihin minä olin menossa ja tunnustin että tuosta naisesta tuskin tyttöystävää tulee."
Hienosti päätelty. - hjk.
Olivatko nämä 'naiset' jo 15 v?
- kiima vs. kateus
Onko sillä jotain merkitystä sinulle?
- Book of the month
kiima vs. kateus kirjoitti:
Onko sillä jotain merkitystä sinulle?
Jane Austenin Kiima ja kateus.
- miesten
miniyksinäisyys se taas nosti päänsä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780