Kertokaa mitä tuo selitys pohjimmiltaan tarkoittaa miehen suusta kuultuna.
Olin täysin korviani myöten ihastunut erääseen ihmiseen (peräti rakastunut..) ja juttu oli käymässä vakavaksi. Meillä oli ihania hetkiä yhdessä. Toisinaan mies kuitenkin käyttäytyi erittäin töykeästi minua kohtaan, pilkkasi, loukkasi, haukkui ja halvensi. Pidemmän päälle se alkoi oikeasti sattua henkisesti. Yhteinen aikamme loppui miehen toimesta.
Jonkin ajan kuluttua mies kuitenkin aina lähestyi minua ja hullaannuin yhä uudelleen ja uudelleen hänestä (tiedän, olin idiootti itsekin, ja varmasti moni ajattelee etten voi syyttää kuin omaa typeryyttäni langetessani jopa 4 kertaa samaan ansaan).. Lopulta taas sain kärsiä karvaan tappion, kun mies kohteli kuin rättiä.
Usein hän myös sanoi ettei voi ryhtyä kanssani mihinkään vakavampaan koska ei halua satuttaa minua. En todellakaan pysty uskomaan noin kliseiseen väitteeseen varsinkaan kun se on sidoksissa ala-arvoiseen käyttäytymiseen minua kohtaan. Olin myös kuulemma niin tärkeä ihminen hänen elämässään ettei siksikään halua satuttaa minua, kun hänen suhteillaan on aina ollut tapana loppua siihen että jompikumpi osapuolista loukkaantuu henkisesti...
Tahtoisin siis tietää, että onko kyseessä vain harvinaisen huono tuuri minun osaltani, kun tutustuin mieheen jota edelleen yht'aikaa ikävöin ja vihaan?! Ja miten noin niinkuin yleensä tulisi ajatella jos toinen haluaa pistää välit jäähylle koska ei halua satuttaa......
Toivottavasti edes joku ihana jaksoi lukea kirjoitukseni ja kommentoisi.. Arvostaisin sitä suuresti. Ja tarvitsen sitä :s
''En halua satuttaa'' ...
2
275
Vastaukset
- pleaseeeeeeeeeeeeeee
Siinä vaiheessa kun sull menee sekaisin suomi 24:n ja todellisuus, on tullut aika kiittää ja kuitata katkerasti kaikki osapuolet...
Eli sinun heikko kohta oli kuitenkin se, että tulkitsit kaikki palstakirjoituksista ja hän paljastui tavalliseksi, vähän heikoksi kaksisuuntaista mielialahäiriötä potevaksi hormonihirviöksi, joka oli enemmän pain in the as kuin helpless on the road or something..... - Siitä selviää! :)
Mun terapeuttini sanoi, että kaikista koukuttavinta on palkkio kun sen saa harvoin. Sitä jaksaa vaikka mitä p*skaa, kun joskus on vastapainoksi oikein hyvä hetki. Siinähän sitä on miettimistä kaikille muillekin huonossa suhteessa roikkujille.
Erosin ja olen tyytyväinen. Mutta myöskin ikävöin ja rakastan. Rakastaminen on vaan niin paljon helpompaa täältä kaukaa, kun ei tarvitse elää siinä h*lvetissä enää. Siltikin menee aikansa ennen kuin osaa päästää irti. Rankka juttu, minäkin puran suhdettani terapeutille.
Sut on jätetty, se on raskasta. Kun ei kelpaa ja tuntuu että jotain jäi vielä kesken. Epätodellinen olo, odottaa että jos sittenkin vielä... Yritä ajatella asiaa niin, ettei se ollut sun arvoisesi. Mitä sinä moisella olisit edes tehnyt? Se jättäminen kirpaisee, mutta jos sinä olisit ollut se jättäjä tilanne olisikin eri, eikö vain? Ollaan me kaikki sen verran itsekkäitä että joskus haluaisimme olla rakastettuja niidenkin osalta joita emme edes itse rakasta.
Suosittelisin sulle muiden ihmisten tapaamista. Laastari- ja seksisuhteetkin auttavat, kunhan homma on molemmin puolin sovittu. Keksit muuta tekemistä kuin se ikävöiminen, vihaaminen ja sureminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931